A dugógyártás egyik alapoka a sunyi aljadék genya, aki a megszűnő, a majd lezárt sávban előresiet, majd a végén bekényszerítőzik.

Az ilyen gecik ellen az egyik bevett módszer az, hogy ha van a kamionokat vezetők között olyan,aki még megfelel a sofőr kritériumainak, hivatásos gépkocsivezető,átteszi a megszűnő/majd lezárt sávba a farát, a sunyi  aljadékokat feltartja,ettől elöla dugó feloldódik és egy olyan probláma,ami miatt mindenki szív a Nullás Déli Szektorában, mert 2019-ben már nem lehet dugó nélkül megoldani egy olyan súlyos feladatot, amiszerint három sávból kettő lesz...

és akkor tessék, egy picsa beküldi az origó picsamagazinba ezt a felvételt és a picsák a gecinek szurkolnak, akik miatt a dugó be fog állni,mert már órák múlva sem lesz még egy sofőrnek nevzhető kamionos,aki ezzel a megoldássaaloldjon a dugón

okoskamionos.png

Az ostoba picsa, autót sem tud vezetni, nemhogy újságíot írni, de klasszikus szemétkezésnek nevezi a geci elleni hiábavaló közdelmet...

 

hát, ha így állunk,akkor tényleg hagyni kell a picsába, hagy szopjanak

RIPORTER: Itt kell aláírni a Kettőskereszt Mítúú-ívet?
AKTIVISTA: Persze, tessék!
RIPORTER: Ön tud hinni az Egyetlen Igazságban vagy a sokféleigazság szivárványos diverzitásában hisz?
AKTIVISTA Én nem hiszek, hanem tudok: Sokféle igazság létezik!
RIPORTER (az indexesek jellegzetes győztesmosolyával) Köszönöm a riportot! (el)
AKTIVISTA: Hé,és az ív? Az aláírás, bazdmeg!
BALLAGÓ MUNKAIDŐNTÚLI CIVIL : Ja az? Az?- szerintem nemigaz!.
AKTIVISTA: Akkor baszd meg!*

*idézet Szendrői Csaba Paula c.verséből

Riport: Az A38 keverőembereinek,az egyik hihetetlen beképzelt nagypofávalés tablettel mászkál hátul, az a szokása, hogy a baszust meg a dobot kurvára felveszik,  túlvezérlik és torz lesz az egész,viszont aztán,amikor marketingokokból felkerül a videó a jutyúbra, akkor a dobozbazárt és jólkevert felvételt teszik fel, ami annyira még nemélvezhetetlen -ugye?-csak mákos egy kicsit- és azt is a körülményekhez kell számítani, hogy Zsuffa Aba , a világ legédesebben legaranyosabb mackó & kertitörpeszakállas ródja a milliós dzsesszgitárjával ezen a felvételen ugyan nem,de más felvételken a háttérben állt és jót mutatott,mert nyaktól (amit a kertitörpeszakálla takar, bár időnként divatos bukóhaja is lehet) fölfelé jót mutat.

Kedves olvasóim!

E szóár felhagyása után is írok, persze. Most már megosztható állapotban van az a szöveg,amin éppen dolgozom.  Ha valaki/bárkikíváncsi rá,

jajdeérdekes, hogy már el is küldtem sokaknak és eddig Heki meg jocó reagált :D

 akkor e "bejegyzés" komment részébe

írja be az ímél címét

valami-kukac-izészolgáltató-pont-kiterjesztés

formátumban

és akkor megküldöm neki.

Ha ez így nem,akkor írjon nekem az

afiom-kukac-citromail-pont-hu címemre ésonnan küldöm el neki.

Isten veletek!

Einstein és Hawking fizikusok voltak. Azonban a mai tudományos szokásokkal ellentétben időnként megálltak és filozófiailag átszűrték tevékenységüket a Világ iránti olyan felelősséggel,ami a Medveölőt tölti el pl medveölés után. Amikor elnézést kér Medve Testvér szellemétől és a Nagy Szellemnek köszöni meg, hogy segítette a vadász-szerencsében. És Voltaire ugyanennek a Nagy Szellem -nek köszönte meg, ha a Klérus ellen valami jó vicces jutott az eszébe.

Mosonmagyaróvár és Gödöllő térsége az, ahol minden hétvégén , a hétvége kezdetén kifelé Budapestről, a hétvége végén befelé Budapestre, baleset, néha csak tömeges koccanás történik. Ok-ként természetesen a gyorshajtást hazudja a Hatóság és a Média is. Arra már rámutattam, hogy az igazi alapvető ok a lassú és figyelmetlen,a tükrökkel nem foglalkozó Rendpárti és Szabálykövető vezetés. Minden-deminden-deminden szabályt betartanak a balesetek okozói a JOBBRATARTS-on kívül.

Az M és W alakzatok mozgódugókat okoznak az autópályákon.

Úgy keletkeznek, hogy Szabálykövető I. 102 km/h-s sebességgel halad egy külsőbb vagy a külső sávban és mögé közeledik Rendpárti I. 105 Km/s sebességgel. Rendpárti I. nem szeretne sávot váltani,mert ez számára VESZÉLYES, számára elég nagy és ráadásul kényelmetlen próbatétel.