Frick László Intézet 2020.07.29. 14:20

PSA

Most, hogy Ripők testvérem nózizva elment,úgy vagyunk -és ne is szólítsam meg!-  mint az oiropid nők egymás között, bátran beszélhetek már a PSA-ról, ahogyan csak  a Vagisan merészel a hüvelyi szárazságról.

Azt azért megnézném a hamarosan kezdődö Menekülteket Integráló II.Ötéves Terv hajnala hasadtán,hogy a párszázezer ,a régi jó tapasztalatok alapján példásan integrált muzulmán nő az otthonában természetesen takaratlan arccal milyen képet vág a Vagisan reklámjához vagy a kacsintós picsához,aki felszólít, hogy ne szórakozzak vele, ha hüvelygomba vagyok.

 

Ugyanis pont,amikor Ripők testvérem azt hitte,mekkorát fog gúnyolódni velem, amikor megkér, hogy ne jöjjek a PSA-val felugrott nekem, hogy a PSA pont olyan alakú konszern,mint az Index-A-Vállalatcsoport, abban meg az Indamédia, aminek 180 millióval tartozik az index-a-lap, de azért vehet fel hitelt tőle...

 

Maga a belépés az index termékeibe generál kattogásokat,megelözvén pornószolgáltatókat vagy pl a Kormánypárti Túlsúly olyan, a közvéleményt súlyosan befolyásolni képes médiumát,mint a 888.

 

Most pedig tippelni fogok,de ez nem az a tipp lesz, a fajta,amit az index-a-lap tippelt a Népszabadság Kivéreztetése c.humbug idejében,miszerint "mészáros közeli" cég sasolt valamint "mészáros" intézője ( "mészáros" ugye a stróman és akkor az intézője a tudjukiéknek intéz :D) ----

 

Nem, ez egy olyan tippelés lesz,amiben bármit is tippelek,az igaz:

 

A PSA konszern két fő tagvállalata a Peugeut és a Citroen emblémákkaljelzett, aztán vannak még kétkerekűmeg kisteherjármű gyártó  társvállalatok,azért az kötve hiszem, hogy az Index A Vállalatcsoport bonyodalmait csak alulról szagolhatná, ahhoz a fasorba nincsen a PSA.

A teljesen mindegy melyik év, talán 2012. blöffje volt a PSA-tól, behívatta  a két tagvállalat,a Citroen és Peugeot vezetőit aazzal, hogy sovány lóvágtában takarodjanak versenyezni egymással és a győztes embléma marad életben és majd azt ragaszgálják a kivéreztett,mert vesztes embléma autóira.

Azonban a tippem szerint a Citroen tartozik valamennyi millióval a Peugeot-ak, a Peugeot a PSA-nak,a Peugeot azzal a lendülettel a Citroennek és a Fordnak,a Citroen és a Peugeot együtt is tartozik a Ford motorokért a PSA-nak, a PSA pedig tartozik ugyan a Ford Europe-nak,de igyekszik törleszteni PSA motorokkal.

 

Így mindenki jóljár,mert  azok a Ford Fiesta tulajdonosok, akik szerint a PSA termékei egy foskazal mind, a legteljesebb nyugalommal autóznak a PSA -motoros Fiestájukkal, ezzel szemben a Peugeot Citroen kisárúszállítókat vásárolók nyugodtan leszarhatják a Fordokat Ford Fos-nak, ugyanis az autóikban, amiket a PSA gyárt ugyanabban az üzemében és hol Citroen hol Peugeot emblémákat ragaszgálnak a feliratokkal az egyébként ugyanazon autókra,mindegyikben Ford motorok dolgoznak.

 

És, gyerekek, ez még a termelői szféra a fizikaipiacokon, elavult kapitalista barmok,hol vannak ezek az Index Csoport Kaszás Mókinccaihoz,akikmég a politikát is foskavarják.

 

Most pedig következzen a zene:Ennek a dalnak a refrénje a Ford egyik PSA moto

rokkalis szerelt terméke reklámjának.

 

Köszönöm a figyelmet :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr5816083708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.