Először Dr Bodolai sajtószakjogász Az Index Ügyvédje  magyarázata:

bodolaimagyarazza.jpg

Mit állítok.

Azt állítom,hogy Dull és Bodolai (Dull nem számít,ki az, ugyan már....) politikaiszolgálatosok,annyit mutatok, hogy ügy nincsen,maguk mozgatják be magunak,

most pedig bizonyítás:


Szájjal csinálták az un "nyomásgyakorlás" c.mesét, de ho la nyomás? Ki nyomja? Gerényi MONDOTT valamit és BESZÉLIK A VÁROSBAN és mindenkinek vannak olyan "személyi értesülései" mint Hanni néninek,aki nyilván a FIDESZ GESTAPPOOO-tól rettegtében nemmeri azt a bizony-bizony elsöprő erejű titkot elárulni, hogy mit mondtak neki, csak azt tudhatjuk, hogy Hanni néni meg van győződve.

 

Abban az újságban gyakorolhatna egy Orbán-intendáns (természetesen kutyakorbáccsal és SS-tiszticsizmában) "nyomás"-t, amelyik felfedezte és alkalmazta a hazug-cím,hamis felütés és az ezekkel ellentétes igazság elrejtése az utolsó harmad elsőmondatában leírású trükköt.Ami annyira zseniális, hogy minden ufódokumentumfilm ezt alkalmazza

UFO-t látott a NASA
ufo-t látott,ufók voltak
majd a legeslegvégén kiderül, hogy űrszemét volt s a szokásoslencsetrükközés és eleve azért késett a visszaindulás,mert meg kellett számolni a hőállócsempéleet a borításon.Azért erre a kaptafára megy elmé egy részből 30 perc ésmég 12 rész ugyanez az UDOt LÁTTAK!!!! Láttk,látták,látták-nemlátték,de nézzüka következőt.


Ha és ÁLLÍTÓLAG ez az index ugyanaz az index volt, akkor... ez egy gyáva nép volt? Nemképesen arra, hogy egy Orbán a Császár-Királya a Győzelmeknek Brüsszelben cikksorozatot rendel meg azintendáns és a zseniális Kárpáti Márton, aki kontinuitív tebegével és az eurológus Magyari Péterrel, megírja a Zseniális Győzelem Brüsszelben c. mesét úgy, hogy a cikk záróharmada ezzel a mondattal kezdődik:

>>Csütörtökön az EP másként szavazott, gyakorlatilag lenullázta a miniszterelnöki huzavona "megállapodását".

Azt állítom, hogy Orbánnak nincsen is embere erre az intendánsi feladatra.

Továbbáazt állítom, hogy az Orbán-propaganda annyira szar, vacak,kontraproduktív,mintha a matulamagazinosokírnák és rendeznék viccből. Egy monti pájton Kapitány Iván "egyéparaszt" szintű tálalásában az Orbán-prop.

 

Azt állítom, hogy annyira hülyére venni a magyart,ahogy ebben a "Veszélyben az index" projektben hülyére vette az Ellenzék,eddig csak orbán merte hülyére venni és még az ő sík otromba idiótának nézős cuuccai közül csak a Nemzeti Konzultáció blöffjeihez hasonlíthatom a hülyéneknézésnek ezt a fokát...

 

Azt állítom, hogy az Index Konszern nem annyi, hogy van egy szerkesztőség,az index ÚJSÁGÉ, hanem az indexben ott van pl a portfolió-pont-hu közgáz'nak elhazudott agitációs és propaganda magazin,ami köszönijól van és tolja az Ellenzék szekerét tovább

 

Gerényinek volt egy ötlete,ami ötletből nem lett semmi,viszont jólelfociztak saját magukkal a Jók és Igazak,mintha még lenne Gerényinek az az ötlete.

 

Több haszonnal is van ez a humbug,nem elhanyagolható haszon az,amiben megéri sokkal-sokkal-sokkal-sokkal kisebb költséggel (ami áll abból, hogy bruttó nem 160 embert fog a Konszern fizetni A Lap-nál)...állítom "felvéve" rendes "belsős alkalmazásban" nem lesz az IT a könyvelés és a hirdetésszervezésen túl több ember alkalmazva,mint esetleg a rovatvezetők. Minek.Sőt,elárulom, ennél nagyobb volumeneknél gyak a tulajdonos-igazgatón kívől 5-6 picsa lézeng a vállalatnál,mindenki külsős. Sőt, az IT-ben pompásan lehet feketén alkalmazni,egészen más szituáció,mint étteremben feketén alkalmazni szakácsot.Jelentős piacvesztés? Cserébe alig működési költségekkel és ez a robotpilótás üzemmód még elsiklik a Régi Hírnéven egy darabig, semmi új nincsen ebben a marketingben, mosóporoknál is alkalmazzák.meg a pinakozmetológiában.

 

"A motívumok sokkal alacsonyabban vannak."

sőt , még annál is alacsonyabban.

 én vidéki büdös gumicsimmás állat,addig fel nem álltam volna az íróasztalomtól,amíg az az SS-csimmás narancs tányérsapkás orbánpribék konkrétan oda nem gyön picsánrúgni.

 

Még egy motívum: Munkajogilag csak úgy nem állhat fel egy ilyen cégnél,mint az Index, A Lap 80 ember.Itt belépőkódok meg kulcsok vannak és fejben tartott tudás,amit nem tudnak az IT-sek néhány HTML-átkódolással kizárni és elásni. 80 ember úgy tud egyszerre mozogni, ha ebben megegyezés van, megvannak a pénzek,a hallgatások árai, a senki nemlesz áruló és nem vehető tőle infornációés mennyiért nemés hogyan nem. Még az sem tünt felsenkinek, hogy több,mint 100 [pl 121] dolgozóbólállt fel 80 és a megrázó fotókon látható zokogók közülkik azok,akik a KönnyűOtthonról VégezhetőInternetes Munkaeddigi hősei [=az újságírók] voltak?

Jöjjön az az intendáns -deén biztos, hogy nem a picsámat fordítom neki rúgatni, hanem arccal és szembe merek fordulni vele csak akkor is már, ha negyedannyira vagyok jó,igaz és civilbátor,mint az Index Nimbusza...

  ekkora pofával,mint az index-a-lap egész életében volt,természetesen időnként Shrek-kandúráááááátatlan olyanalyanosszemeket meriszgélve

Elterjed a városban hogy gyönnek a fuharosok széjjelverni a kocsmát, erre ijedtünkben felállunk és széjjelverjük a kocsmát.

 

Megjegyzem, Ráhel egyébként alkalmas lenne,mert a beképzelt, elképesztőan alaptalanul nagy pofája, az meg van hozzá, "mészáros" meg úgyis leveszi a vállaszallonnáiról a fizikairányítás napiterheit. .

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr3716078712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2020.07.27. 05:09:59

Szerinted:
Nem volt olyan kormányzati szándék, hogy elhallgattassák vagy befolyásolják a szerkesztőséget?
Nem adhatott aggodalomra okot, hogy Vaszily vagy ki a faszom lett az indamedia társtulaja?
Nem számít beavatkozásnak, ha a közvetítő szerepet betöltő Bodolai kirúgja a főszerkesztőt?
Tehetett volna másképp Bodolai, ha úgy érzi, üzleti titkokat adott ki Dull és odabaszott a hirdetési bevételeknek is azzal, hogy az első jelre piszkálni kezdte a barométert?
Ha lehet, ne a PSA konszernnel gyöjjél most.

Frick László Intézet 2020.07.27. 06:56:20

@ripők: A FIDESZ-nek sokmindenre van szándéka,de a szándék az nem tehetség.

Plállítólag FIDESZ médiauralom van,meg a FIDESZ miatt oda a sajtószabadság,a gyakorlatban azonban A Geci-re bármit lehet mondani,évek óta lehet baszni "mészárost" Ráhel neve emléítse nélkül,miközben évekőta senki nem merimegkérdezni a Pintér Börtönmosodák ,Konfekció,Szájmaszkokés Áallampusztai gazdaságok ZZZZZZZZZ-MagyonZártRT valóságos tulajdonosát,aki közsszereplő, hogy hogy van ez a közsszereplőkkel,mindig csak a dagadra ivott arcú "mészáros"-salmerészek bátornak lenni.

Minden jógyerek az ATV orbánbaszóműsoraira veri ki, de senki nemmeri megkérdezni, hogy lehet az, hogy ugyanennek a Németh Agymosodák és Gyülike ZRtnek pont a baszott FIDESZ adott egyházi rangot?

Szóval vannak itt kérdések,amiketkinemmer megkérdezni,még te is megkérdezed, baszod .

nem azokra a kérdésekre válaszolt az egyik index sem,amiket feltettek nekik, hanem azokra, amikre válaszolni akartak és volt rá válaszuk.

Vaszily?-magát Mészárost, nem javítok,magát Ráhelt és 100 a lapba beleültethette volna a FIDESZ

a Csoport attólmég érintetlen.
Spéder csak megkarcolni sem tudta azt az indexet

ez a Vaszily ? ez ki a faszom ahhoz? ...ne röhögtess.

(de azért azt olvasd el,amit linkeltélnekem, Bodolai szövegét, gondolom azértlinkelted,mert te hallottál arről a szövegről valamit, tudod mit?- talán olvasd is el.)

Üzleti titkok igensi vannak és még egyszer megmutatom:80 ember feláll...az nemolyan egyszerűmár csak technikailag sem,mintha egy lakatosüzemből megy ela dolgozókkétharmada.

"Újságíró" azon a színvonalon,ami2012.óta az index,annyi van,mint a szemét, depl szerkezetlakatosból hegeszteni jól tudó alig van. És aki tud hegeszteni, az is, nincs az a pénz, nem hegfesztene még havi 800000-ért sem.Újságot viszont írnak havi 150000-ért is.

Szorgalmas Gyémánt 2020.07.27. 06:58:30

Már hogyne lenne nyomás. Magasrangú balodali poltikusokkal "egyeztetni" - az bizony nyomás. Vajon ki is lehet a magasrangúak közül a legmagasabb rangú?

Ez egy jólszervezett akció volt.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2020.07.27. 07:02:52

@Frick László Intézet: Egyetlen kérdésemre sem válaszoltál. Maszatolj még ide egy cigánypinát, oszt meg is van az igazad.

Frick László Intézet 2020.07.27. 07:07:17

@ripők:
Nem volt olyan kormányzati szándék - amikor kézbefociról beszéltemmár mikor,akkor ez at jelentette,amit nemértesz és ezért rákérdeztél. Az a gond, hogy neméletszerűez az elhalgattatás.. de hát ma egész reggelezt mutattam. Tegnap írtam, hogy képzeld már el,te +én dolgozói maradtunk az index-a-lapnak és begyön Ráhel, aki egy karikatúra, egy kövér nagypofájú beképzelt arrogáns picsa és elkezd hőbörögni, hogy nyaljuk már ki az apukája seggét,mi összenézzük és kinyaljuk,ahogy egy bengáli tigris tudná

Tudod, ez a baj:Hogy te-meg én tudnánk egy olyan orbán nyalást írni, hogy a mája nem maradna meg a hasiúrjében Aputának,de ez a mai (akarom mondani a tegnapelőttelőtti) index még csak nem is a Hatodik Frakció korabeli...

Frick László Intézet 2020.07.27. 07:10:31

@ripők: Még egy cigánypinát? -mutasd akkor azt,amit már.

Lábjegyzet a cigánypináról:

Nincs ebben a történetben olyan,ami cigánypinához lehetne hasonló. A cigánypinában minden valódi ésműködik és funkcionál, izmos,leves, szaftos tehát egészséges és jószagú is. Nemkellenek hozzáizfokozók,adalékok, és mű meg természetazonos. Egyszer egy cigány faszi meg is mondta nekem, nem érti,mit akarunk mi parasztok a nők seggbekúrásával, hát az ő asszonya pinája hat gyerek után olyan fogós,mint egy kubikos marka. (Részletezzem ki izomtechnikailag, hogy akkora szar hurka átmérő nincsen,mint újszületendő feje? )

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2020.07.27. 07:31:46

@Frick László Intézet: Az a nevetséges, ahogy valami olyasfajta ideológiai függetlenséget kérsz számon rajtuk, amit sem te, sem egyetlen más ember sem képes produkálni. Anyagi függetlenségről pedig már ne is beszéljünk. Persze, ott lehetett volna maradni és megvárni, hogy ki lesz az új főszerkesztő, kinek a cikkei fognak elmaradozni, milyen lépések következnek. Megtanulták-e tíz év alatt, hogy nem tányérsapkásokkal kell kormányozni, hanem sunyibban, lebegtetéssel, bizonytalansággal, haverkodással. Ezt egyénenként nem lehetett volna megakadályozni, csak úgy, ha egységesen felállnak, mielőtt erre sor kerülhetne. Tódítasz a Ráhelezéssel.

Frick László Intézet 2020.07.27. 07:52:52

@ripők: Ez az utolsó kommented itt cinkes hebregés. Az általad érzett tiszteletbőlnem veszem figyelembe.

Folyamatosan elsunnyogod a kérdésemre a választ:
Ha igaz az a kép,amit magáról [hazudozott össze] az index most a brand fényezésekor, akkor.. ennyire gyávák? Miért nemmaradtakülve?Én csak megvártam volna,amíg egyenként kibasznak bennünket és addig is"digitális" írásmódban harcoltam volna

vagy akkor... ez az indexmégsemkontinuitás?
Hanem fosos háziasszonyok,akik belepurcantanak ijedtükben a még csak nem is biztos belengetésétőlis?

Most akkor civilbátor újságírók voltak vagy anyám asszony katonaái?

Választ kérek,ne sunnyogd el.

Serény Vélemény 2020.07.27. 08:11:31

@Frick László Intézet: "ahogy egy bengáli tigris tudná"
(ez tetszett nagyon! A tigris, oroszlán, stb nyelve olyan érdes, és durva, hogy egy nyalintás után kb csontig lejönne még a hús is, akármennyi is van belőle :D )

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2020.07.27. 08:49:16

@Frick László Intézet: Szerintem nagyobb bátorság kellett ahhoz, hogy felmondjanak. Szerinted van akkora a médiapiac, hogy felszívjon ennyi embert egycsapásra? Dezső Andrásnak nem lesz gondja, de pl Kovács kettő Jóskáért nem fog kapkodni senki. Meg Címlaptündér Bogiért sem.

Serény Vélemény 2020.07.27. 08:53:30

@ripők: Persze, bátorság... vagy ígértek nekik valamit, vagy tényleg ennyire hülyék. Más lehetőség nagyjából nincs.

Frick László Intézet 2020.07.27. 08:57:01

@ripők: Szerinted volt másválasztásuk? Még egyszer,mint felnőtt embert kérdezlek, ha nem voltálsoha vállalkozó,de talán dolgoztálmagyar vállalkozónak , és szépen kérleltelek, vegyük ezt végig technikailag, 80 embernekúgy az önkéntes egyszerre hirtelen órák alatt eldőlt távozását önként. Ez még egy harisnya nagykerben sem ennyire egyszerű, hogy Kittikéjék felállnakoszt bebasszák az ajtót maguk után.

Valamint pont ezt mondom én is.

Címlaptündér Bogi... annyira.. politikus alkat meg decens és a morál, a tevékenységét ismerjük, tudjuk azt, hogy Boginak miket megér a napi kattogás szám teljesítése (=mondjuk egy nőnek a kutyát megbaszni 200 kattogásért...ööö)

Valamint 121-en dolgoznak nettó a "szerkikében" A Lap Index-nél.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2020.07.27. 09:04:53

@Serény Vélemény: Nincs valami arc, amit elemezhetnél, amíg mi beszélgetünk a szerzővel? Köszi.
@Frick László Intézet: Én 90 körüli szerkiről tudtam, de ebenguba. Persze, lehet mindent cinikusan szemlélni, én valahogy mégis elhittem, hogy így volt a tisztességes, így lehetett egyedül elkerülni, hogy rájuksüssék azt, hogy megalkudtak.

Frick László Intézet 2020.07.27. 09:09:04

@ripők: @Serény Vélemény: Serény Vélemény, nem tudom,mennyire ismered aKigondoltam! munkásságát és történetét, a Kigondoltam azokban apillanatokban alapítódott,amikor Szily László blogigazgató kiadta, hogyy most, hogy a műfaj kivezetésre kerül, szét kellkúrni a blogolást,mint nműfajt, tehát kis, többszerzős szaósöl" blogokat kell létrehozni a relativista fikaizmus jegyében,mindent megírunk éssemmit éscsináljunkúgy,mintha hülyéskednénk és bármit jelentenénk ki és semmi nemmegfogható, minden relatív.

Egészen békésen folyt ez a szarkasztikus játék,amíg valami tévedésbőlengem is meg nemhívtak a blogba írni.

Őkmindnyájan azt a technikát folytatták,amit az index és abban is a Matula magazin kezdett, pl Kocsis atyávalmeg ilyesmi, van egy szövegfelszín, ami alatt az Igazi Mondanivalómeg pont az ellenkezője.

Röviden mindenki hülyéskedett, csak én nem.
Én nem vittem bele az írásaimba ezt a digitális csakvart,mert nekem már akkor ameggyőződésem volt az,amirőlma reggel ripőkki szeretett volna oktatni, hogy a valóság és a hóttreál jobb abszurd,mint aamit hülyéskedni szeretnénk.

Szemléltetés:
Pl egy avatar cigány bő alsőnadrágban egy kövér cigány szocinconógusnakelőadva magát paródiája szeretett volna lenni a cigányozó jobbos bunkóknak és perzse amit a felszínen állított, azzal szöges (egészen pontosak ezek a szögek: CSAKIS 180 fokosaklehetnek... tehátolyan nincsen és a Kigondoltam!-nál sem lehetett, hogy valakinek a hülyéskedése csak 102 vagy 144 vagy 178fokban volt ellentétben a színleg megjátszott szövegfelszíni hülyéskedéssel.

Például,mióta Veszélyben az Index,nem néztem az oldalra, de van egy tippem,miszerint Kukoricza Jánoska y Cadarca el Rabón írt egy dörgedelmeset arról, hogy az index körüli cirkusz a balos belháború. És nincs is veszélyben az index.

Ha lett volna kedvem,én is megírom a dramolettet,amiben Bodola, Dull és a szerkesztőség néhány tagjaegyeztetnek,mit hogyan ésmikorésmennyire.Bodolai behívatja az IT-seket azzal, hogy rácsapa dossziéjára az új kódokkal ésmajd legyenek készenlétbe,akkoramikor szl,akkormajd késuzenlétben kell lenniük és a kódolkat gyorsan kicserélni. Nagyon fonttos ez most gyerekek,ezt az áldozatotkell hoznunk ahhoz, hogy a geci cigány ne tudjon már az EU-s forrásokhoz jutni és megbukni.

És ekkor Címlaptündér Bogi felzokogott

Mert olyan címlaptündérekből,akik az anyjukat megbasszák 2 kattogásért,pincétőlapadlásig tele a piacc,megérkezett a töllfelvásárló,mindenféle tollakat felvásárolunk, dunnákat párnáka, kacsatollat libatollat, hagyatáktollakat régi használttollaka MOST FIGYELJETEK BASSZÁTOK MEG PONTOSVESSZŐ KÖVETKEZIK ; bárkinek bármilyen tolla van eladó, tessenek szólni vagy kézzelinteni és itt helyben akocsinálátvételre kerüla sor

egy PISZ nem esik arról, hogy fizetnének is érte, akár Dr Bodolai is fogalmazhatta volna a szöveget.

Frick László Intézet 2020.07.27. 09:13:45

@ripők: "90 körüli szerki" -nyilvánvalóan még nincsen mindenki megdolgozva,de ha van fészbúkjuk,akkor most ők TÉNYLEG is nyomás alatt vannak, nemúgy, ahogy az index szerkesztősége, amikor azt kellett hazudni, hogy a nyomásveszélye esetleg fennálhatna.

Ripők,szerinted... te ezt...úgy képzeled el,most komolyan,mint a Pravda szerkesztőségét 1968-ban, hogy tele van vele egy moszkvai irodaházkétharmadaés a külpolrovatnál csak 27-en görnyednek az íróasztalaikon,míg mások lazán dőlnek a telexgépekre?

Mégmindig nem válaszoltála JóÜrügy c.felvetésemre,igen jókor jött ez az ügy ahhoz, hogy meg lehessen szabadulni a lepaírozós belsőslétszámtól.

Na. Szóval.Abbóla 90-bólmennyi az írástudóésmennyi az az egyéb szakkiszolgáló,aki nyugodtan elmehetne ezzel az erővel a Haägen Dazs -hoz fajlajtoslyánynak.

Frick László Intézet 2020.07.27. 09:16:14

@ripők: Hány példát kérsz a magyar médiatüörténetbőlparadigma és struktúraváltásokból az ilyen megszabadulásos esetekre,amikor pl a magyar televízió óvónői mehettek a szabadság téri oviból(pedig kurvajó ovi volt, sok sok jelentős művészünk, valamint jelentős veszteségünk Hazai Attila is oda járt oviba) a kurva anyjukba és mondták nekik, hogy cserébe örüljenek annak, hogy szakértői a kormány, "ti szavaztatok a kapitalizmusra, nem, basszátok meg!" és nem fenyeget a horthyfasizmus restarujácijaója,töröljétek szemetek-szájatok ésképezzétek át magatokat angolszakos tanárnak.

Serény Vélemény 2020.07.27. 09:25:20

@Frick László Intézet: Nagyon fonttos ez most gyerekek,ezt az áldozatotkell hoznunk ahhoz, hogy a geci cigány ne tudjon már az EU-s forrásokhoz jutni és megbukni.

Szerinted miért pont német tankokat vesz a honvédség? (Ráadásul lízingel)
? Meg német helikoptereket?

Serény Vélemény 2020.07.27. 09:31:28

@Frick László Intézet: "Na. Szóval.Abbóla 90-bólmennyi az írástudóésmennyi"

Mihez képest? Az index igazából egy hírgyár, nem számít semmi, csak az, hogy legyenek érdekes _új_ címek, hogy amikor öt perc szünet van, akkor a hülye rákattintson, és találjon valamit a főoldalon, amire
ugyancsak és a kattintás után már jön is a reklámbevétel.

Csak ugye vannak a _nagyon_ hülyék, akikek ha azt írják egy cikkben, hogy "egy nem túl jó környékén, egy csatorna kiépített partján" és a képen meg egy modern játszótér, kivilágítva, gondozva, meg bekamerázva, akkor a szövegnek hisznek inkább, és fel sem merül bennük, hogy talán valami csal...

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2020.07.27. 09:31:37

@Frick László Intézet: Bodolai magabiztosan nyilatkozta, hogy csumára tömték a postafiókját önéletrajzokkal, szóval kérdéses, hogy valóban csak a belsőlétszámról van-e szó.
Szerintem tényleg egy összetartó kollektíváról beszélünk, akik maguk hozták meg közösen ezt a döntést. És még tart a felmondási idejük. Én így gondolom. És sokan úgy hozták meg ezt a döntést, hogy biztosan nem fognak szerkesztőséget látni belülről többet.

Serény Vélemény 2020.07.27. 09:44:42

@ripők: Látszik, hogy amatőr vagy, 3-5 ember még tud közös döntést hozni, de 10-nél több már biztosan nem. A felmondási idő kitöltésétől meg a munkáltató eltekinthet, és igen sok olyan munkakör van, ahol el is tekint. Olyan embernek meg, aki a konkurenciának ad át információt, kb a kirúgása utáni pillanattól már el is veszik a céges telefonját, laptopját, és a belépőkártyáját. Vagy letiltják. És minden accountját is.

Frick László Intézet 2020.07.27. 09:45:33

@ripők: Figyelj...most erről,hog Bodolai szava...érted,egy ős-index-geci szava.

Egy relativista-matulista-fikaista szava,akinek bármi csak egy dolog és semmi sem érték.Az győz, aki ki képes magyarázni magát és Bodolai, Bodolainak ez volt a másik jele a mnásik óvodában,a kimagyarázkodás.

Most te itt..megjátszod nekem a hülyét, miszerint te azt hiszed, hogy még egyszer amindegy milyen életben

megpróbáltam mármodelezzni,ehhez persze a valóságtól nagyon-nagyonel kellett rugaszkodnom,űrugrásnyira, szóvalmegpróbáltam modellezni

Orbáőn csinál vcalamit és az a valami a legzseniálisabb index geci által is kimagyarázhatatlan biztosíték arra, hogy ellettek a kezek az Indextől. Minden vissza van csinálva: A TEK lelövi azt a fidesznyiket,aki csak rámer nézni az indexre,mitbánom én,most nem ez a lényeg.

Tudtad, hogy az internet korszakban élünk?

Tudtad, hogy fészbúk riporthoz sem kell újságíró igazolvány?

Tudtad, hogy külsőst is lehetséges akkreditálni.

meg tudodnekem magyarázni, hogy miért kellene bemenni egy szerkesztőségbe, le és beülni egy szerkesztőségbe ésmit a faszt csinálott a korpuszában az elavultújsságíró

INTERNET KORSZAK

2020-at írunk, bazdmeg :D

Sokan úgy hozták meg,minőségileg már eddig sem voltakújságírók, tényleg, ne haragudj,de az index cikkei semmivelsem jobbak egy "csak egy blog" "cikkei"-nél.

Igen:elmehetnek és eddig is elmehettek volna és eddig is ugyanazt írta minden forrás és ezitán is azt fogja, minden napminden ugyanaz,mindenki csak azt az Egy Napi Kiadot-at bassza és kész. Ehhez nem kell "minőségi drága" újságíró,ezt megcsinálják otthonról lelkes amatőrök is.

Nézz már át a 444-be,minőségi újságírók ma már ott is mennyit melóznak a töltelékírók írják a tölteléket

Frick László Intézet 2020.07.27. 09:46:55

@ripők: Podcast -ez jön most fel. E hhez beszédképesemberek kellenek, ez lesz aztán az abszolut külős műfaj, biztos vagyok benne, hogy jó sok podcastinger ingyen és szivesen ésmeggyőződésből és küldetéstudattal csinálja.

És ami fontos:nem kellolvasnia a "befogadó"-nak.

Serény Vélemény 2020.07.27. 09:49:19

@Frick László Intézet: "Például,mióta Veszélyben az Index,"

Egyébként meg tényleg veszélyben (van/volt) az index, a kevésbé hülyék onnan tudhatják, hogy volt egy csomó cikk, ami után valami olyan szöveg jelent meg, hogy "a téma érzékenységére aló tekintettel nem jelentetünk meg hirdetést".

Ilyet ember nem csinál, hülye ember sem csinál, az online térben pláne nem csinál, ez csak azért van, mert nem volt elég hirdetés...

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2020.07.27. 09:55:52

@Frick László Intézet: Az index piacvezető volt. A legnagyobb elérésű, legnagyobb hatású, mindenből a leg Magyarországon. Nem mindenki, de az olvasói többsége úgy gondolta, hogy hiteles, önazonos az, amit csinálnak. Ezzel nem versenyeznek az otthonblogok meg podcastos megmondók.
Tudom, hogy te sokkal jobbat és sokkal tárgyszerűbben írtál volna, de ezen a fos magyar piacon mégis ők voltak a legközelebb ahhoz, amit én egy újságtól elvárok.

Serény Vélemény 2020.07.27. 10:22:42

@ripők: Ez is csak azért van, mert alacsonyak az elvárásaid... :)

Serény Vélemény 2020.07.27. 10:46:11

@Frick László Intézet: Figyu, ahol ilyen: "Szeretném azt hinni, hogy 2020-ban már nem tartunk ott, hogy a nő csupán egy gyenge, az eseményekkel sodródó karakterként jelenhet meg a vásznon és az életben, hanem alakítani, sőt dominálni is képest azt!"

Meg tud jelenni, az már nem is nagyon érdekel.

heki 2020.07.27. 10:50:15

@ripők: "ők voltak legközelebb ahhoz, amit én egy újságtól elvárok"
Nem csak a nosztalgiád mondatja ezt veled?
A kiterjedt hálózati kapcsolataik révén elsők voltak a hírközlési gyorsaságban, ez tény, de csak azért, mert nagyok voltak, és éppen ez a nagyságuk lett az átkuk, mert több lett a velvet.hu femina.hu dívány.hu stb. port.hu alfiókoknak a nézettsége, magyarul a bulvár rész, amelyek egy része már rég félig ki lett szervezve, ha jól értettem. (elolvastad a gg blogját?)
gg.blog.hu/2020/06/25/a_kiszervezesrol_131#more15913592

És ha jól értettem gergényi éppen ezért előre akart lépni.

De a minőségi újságírás, a mai korban, és ebben dudinak adok igazat, dinoszaurusz a digitális világban.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2020.07.27. 11:02:54

@heki: Igen, olvastam. És Szily válaszcikkét is a 444-en.
Szerintem - és valószínűleg tényleg egy idealista álmodozó vagyok - az index egyik legnagyobb értéke a kollektívája volt. Emberileg nagyon távol állnak tőlem a videóikban megszólaló arcok, a vontatott-unottnak tűnő, pökhendi hanghordozás, a számomra igénytelennek tűnő öltözékük, azok a hajak, azok a rendetlen asztalok. Az írásaikban viszont csak ritkán szembesültem ezzel, többnyire el tudtam képzelni azt a világot, amit leírtak.
GG leírja, hogy ez a kiszervezősdi egy 2010-es ötlet. Ha az újságírás dinoszaurusz, akkor micsoda egy tízéves "ötlet" a digitális világban?

heki 2020.07.27. 11:13:40

@ripők: az, hogy egy kollektíva jól érzi magát, együtt, mert akkora a politikai befolyása, és hogy ehhez igazából nem is kell vért-verítéket-könnyeket stb. adni a melóhoz, azt én aláírom.
Kurva jó lehetett (nem) dolgozni az indexben.
Én is szívesen dolgoztam volna ott, jobb, mint savanyú pedagógusokkal, mint jelenleg.
Most viszont látom, hogy a válasz online hajlandó nyilatkozni végre az ügyről, (ugye Sztankóczay miatt érintettek, valahogy.)
www.valaszonline.hu/2020/07/27/index-felmondas-bodolai-vaszily-hatter/

Szorgalmas Gyémánt 2020.07.27. 11:23:57

@ripők: "Szerintem tényleg egy összetartó kollektíváról beszélünk, akik maguk hozták meg közösen ezt a döntést."

Bazdmeg. Láttam már ilyen csoportos felmondást - egyszerre mondtak fel a néhai Electroworldben, de úgy, hogy azt az EW_t be is kellett zárni, és új embereket toborozni. Hogy hogy nem, a 30 nap lejárta után egyszerre kezdtek a Media Marktban.

A magyar ember nem ilyen, nem lép egyszerre szolidaritásból meg hősiességből. Valamilyen rejtett motíváció áll a háttérben.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2020.07.27. 11:30:40

@Szorgalmas Gyémánt: A magyar ember így meg úgy, jólvan.

@heki: Ez jó cikk, köszi. Valami ilyesmit próbáltam én is elővezetni, persze anélkül, hogy ismerném a szereplőket és egyáltalán a területet.

Az, hogy ez mennyire volt munka, azt nem tudom. Valamit jól csináltak, ha a legnagyobbak tudtak lenni.

Serény Vélemény 2020.07.27. 11:40:53

@Szorgalmas Gyémánt: "Összetartó kollektíva" = nem csak a saját seggüket fedezik, hanem egymásét is. Ezért soha nincsen egy felelős, akit felelősségre lehet vonni, hanem szétkenődött felelősség van, ami miatt senki nem hibás, senkit nem lehet kirúgni. Márpedig egyszerűbb az élet olyan "összetartó kollektívában" dolgozni, ahol hiába elvárás a teljesítmény, ha egyszer ott van 28 másik kolléga, aki maximális szakértelemmel meg tudja magyarázni, hogy miért nem lehetett azt a teljesítményt hozni...

Serény Vélemény 2020.07.27. 11:44:38

@heki: "Ez a cikk olvasóink támogatása nélkül nem készülhetett volna el. Ha fontosnak tartja munkánkat, kérjük, legyen „előfizetőnk” akár már havi 1700 forintért, és csatlakozzon hozzánk a Facebookon!"

Serény Vélemény 2020.07.27. 11:49:18

@ripők: Rosszul emlékszel. Az origo volt a legnagyobb. És szerintem a legjobb is.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2020.07.27. 11:59:34

@Serény Vélemény: "Az Index egyébként változatlanul az egyik vezető internetes hírsite. Az előző hónapban, 2020 májusában például 4.435.151 egyedi látogatójuk volt (real users / RU) és 255.925.046 oldalletöltést mért az oldal számára a DKT/Gemius (teljes forgalom, valamennyi eszközön), amivel a hírsite-ok versenyében első helyen végzett mind az oldalletöltések, mind pedig a látogatószám (RU) tekintetében."

Serény Vélemény 2020.07.27. 12:08:00

@ripők: Amíg az origo a matáv-telekomé volt, addig volt vezető hírportál, és akkor volt az, hogy a minősége is jobb volt.
Azóta az origo kissé... haldoklik.

Steinmann a grófnő 2020.07.27. 12:16:21

@Frick László Intézet: @ripők: @Serény Vélemény: @heki: elolvasgatlak itt benneteket, mert szórakoztató, pl Ripők cigánypinás hozzászólásán percekig nevettem
de az indexről...kb olyan az indexen bánkódni, mintha a süllyedő titanicon valaki azon aggodalmaskodna, hogy összetört egy porcelántányér a készletből
Ami zajlik, az egy folyamat, aminek ez egy lépcsője
az ország szavazóinak értelmi szintje olyan-amilyen
azért ne felejtsük, a szavazóképesek kb 20 %-a demens
20 % alkesz
20% funkcionális analfabéta

az unió meg sziveskedik ....a holland libernyáknak is el kell számolni azzal, hogy mit csinál a havi 8000 euróért, hát harcol a beszart gatyás magyar pali ellen
és ahogy itt már fentebb is elhangzott, amíg az EU támogatás jelentős része német hadibeszerzésre megy....ugyanmár
veszíteni elegánsan is tudnunk kell
lássuk be
az EU szarik ránk, még jól is jön egy ilyan faszi, akivel kapcsolatban lehet bizottságosdit játszani
a hazai szavazók meg....köszönik, jól vannak....ja mostanában a fiatalok főleg berlinben meg londonban, de jól vannak
mégis, a lakosság hány %-a lehet, aki érti azt a fogalmat, hogy "jogállamiság"

Szorgalmas Gyémánt 2020.07.27. 12:23:11

@ripők: Nem vitatom, hogy a magyar ember ójl van. Csak van mindnekinek egzisztenciája. És azt nem dobják sutba csak úgy. Egszerűen túl öreg vagyok ahhoz, hogy higgyek ezekben a "bátran, együtt a magasabb rendű értékekért!" dumában, indexes médiakurvák szájából meg aztán főleg nem hiszem el.

Serény Vélemény 2020.07.27. 12:29:18

@Steinmann a grófnő: Jézusom, ez azért egybitesre sikerült! Nem úgy működik, hogy az EU támogatás megy német fegyverekre, hanem ez egy hiper-bonyolult kapcsolati háló: ha bezúzzák a németek a fideszt&viktort, akkor lehet, hogy bezúzzák egyben a magyar gazdaságot is. Ha pedig megszorítás, akkor saját magukat rúgták tökön, amikor a magyar gdp 2%-ából nem telik új Leopárdokra, meg új Airbus helikopterekre, amit nem 1.0-ás román import hentesek darabolnak napi 12 órában, hanem jól képzett német munkások gyártanak napi 6-7 órában.
Az egész eu-s támogatási bohóckodás is csak azért van, hogy legyen konc a plebsznek, ui, a vége az, hogy minden ajró, amit a keleti gyarmatok kapnak legalább kettőt fiallva érkezik vissza a nyugati tulajdonosokhoz.
Az eu hivatalnokseregét meg nagyjából semmi nem érdekli igazából, hanem csak és kizárólag a saját fizetése a sóhivatalban. A saját nagyon jó fizetése a sóhivatalban.

Jogállamiság?

Viccelsz?

Szerinted egy deutche bank mégis milyen jogállami alapon kivételezett egy rabszolgakereskedő epstein-nek, amikor annak a millióiról volt szó? Segítek: az a korrupció, amivel te az indexes szemüvegen keresztül találkozol kb halovány árnyéka mészárostól-ráhelestől együtt annak, ami az eu topjában megy!

Steinmann a grófnő 2020.07.27. 12:59:32

@Serény Vélemény: egybites :D
szerintem az idei évre kibeszélgettük magunkat :D

Frick László Intézet 2020.07.27. 14:38:48

@Steinmann a grófnő: Errőlle kéne márakadni, hogy hol vannak a fiatalok.Azt tudomneked mondani,bár Londonban lennének és bár Berlinben.

4-5 éve mégmilyen szakok voltak alegnépszerűábben a felsőokattásban ésmikma.
Ezúton tájékoztatlak, hogy a német fajidiákok zöme kereskedelem-marketinges és minálunkis az idén mi lett a legnépszerűbb,a kereskedelmi marketing, amiremost megmondomneked, még else kezdték a szülők égetni elráa milliókat,mámamegmondom, hogy ezeknek a gyerekeknek a majd 2005-2007-ben megszerzett iolyen papírjaikét fillért nem érnek. Akármeg is gyújthatnákkpa szülők azt a pénzt.

Egyébként ez meg nagyon csúnya dolog, hogy ha nem jólválaszt a nép, akkor mindenki hülye, ha jólválaszt, akkor csak a vesztesek voltak a hülyé
"Mi győztesek, a VárosiKörnyezet,Olyan Aranyosak vagyunk"

heki 2020.07.27. 14:39:33

@Steinmann a grófnő: ej és szerinted a:
"a szavazóképesek kb 20 %-a demens
20 % alkesz
20% funkcionális analfabéta"

- magyarul a lakosság 60%-a közt milyen pártbéli szimpátiák vannak és milyen arányban?

Nem vitatkozom az állításoddal, hanem kérdezlek, milyen arányban oszlanak meg ezen a csoporton belül, szerinted?

Frick László Intézet 2020.07.27. 14:40:11

@Steinmann a grófnő: Talán elkerültefigyelmed, hogy ma márnemkellszerkesztőség..meg főállásúemberek...az "ójságírás" is könnyű,otthonrólvégezhetőmunka.

Több "merkantil" haszonnal is volt ez a cirkusz az index körül, nem csak politikain haszonnal.

Frick László Intézet 2020.07.27. 14:42:10

@Steinmann a grófnő: @heki: Lekéne már akadni a hiedelemről,miszerint az emberekpártszimpártiáik szerint szavaznak.
Az emberekÉRDEKEIKmentén szavanak.Aztán pofáznak,De a szavazófülke magányában mindenki annyira egyedülérzi magát,mint a WC-ben és... azt is csinálja,amit az ennyira magányában szokott,ami az érdeke AZT.

Aztán kimegy ésmintha mi sem,mintha nem az történt volna,ami történt.Pedig csak annyi történt, hogy az érdekei suzerint szavazott.

Frick László Intézet 2020.07.27. 14:45:38

@ripők: @heki: @Steinmann a grófnő: @Szorgalmas Gyémánt: @Serény Vélemény:
Képviseleti demokráciában élünkés a Szabad De Elnyomott és Űűűdözött és Veszélyben a Sajtó szerint legbüdösebbek a bázispártok és a legillatosabbak a nhullakiterjedésű netokrata akciópártok, azokközöla leg Olyan Aranyosabb a konkrétan semmitt az ég-egy-adta világon nem csinálóMomentum,mindent a Veszélyben A Sajtó csinálmeg helyettük (ahogy mutattam:mint hülye szülő a gyereke Hf-át)

Hogyan lehetséges az, hogymásfél-kétmillióemberbőlálló bázisok a mind hülyék,és akiket programpártokkalide-odamarketingötletszerűen lehet szavaztatni (ha lehet) azok az okosak...

Frick László Intézet 2020.07.27. 16:08:00

@ripők: Hol mondtad a... Ezek szerint rosszul emlékeztem,nem te mondtad, hogy Spéder miként képzelte ela beleszólást?

Frick László Intézet 2020.07.27. 16:13:07

@Steinmann a grófnő: @heki: @Serény Vélemény: @ripők:

Képzeljönk elegy búncselekményt:
Családonbelüli erőszak hátrányosiéknál.
Hátrányosiné& Tochter kijelentik,n hogy Hátrányosi részegen fog hazagyönni a kocsmából s agyonig veri őket.

Hátrányosi hírhedt verekedő.

Beszélik, hogy már másokat is megvert.
"Lehet, hogy éppen nem verte meg Miksóékat,de megverhette VPLNA és ez a baj!"

"Hátrányosi gonosz terve, hogy agyonig veri a csalággyát!"

"Inkább nemmenünk haza"

Illetve Hátrányosiné felgyújtja a házat,amibe így az ura nem tud hazamenni és akkor nem tudja űkökeket agyinig verni.

Frick László Intézet 2020.07.27. 16:22:19

@ripők: @heki: @Steinmann a grófnő: @Serény Vélemény:

A grófnő még nem volt itt,ezért a grófnőnek először ezt külön:
Ripőknek arra is hivatkoztam, hogy azért egy kicsit szégyen a 444 utáni következő Legmindenebb Lap-tól a bátorakól meg mindenektől ,akik a csúcsok, hogy annyit nem éreznek az írói vénájukban, hogy egy megrendelt Orbán Dicsőités a hazudozásokkal a sikerekről

be digitálisan nem tudják beleszőni az ellenkezőjét
ha pl az Amatőr Műkedvelők Kigondoltam!-jában minden cikk valóságos mondanivalója a felszínesnek a pontosan a 180 fokos,nem a csak 123 fokos,nem csak a 1444 fokos, nem szinte 166 fokos,hanem pontosan a 180 fokos ellentéte.

Itt tartanánk, hogy a NER-nek annyira raffinált zseniális, frenetikus zsadonbélái,E Fehér Páljai meg Tamás Ervinjei vannak, ahogy Váncsa István olvas, nemolvas úgy senki,szóval a FIDESZ propnak olyan zseniálisan olvasó emberei vannak, hogy egy zseniális index újságírónak is inkább elkell menekülnie, nem ülve maradnia és nagy sorozatban hülyét csinálni a nyernikekből a született tehetségtelenekből, a genetikailag ostobákból

akkor most ki hazudik?

Azok hazudnak, akik szerint kontinuitás, a tegnapelőtt-előtt-előtti index az ugyanaz a zseniális index ami 20éve is a zseniális index volt vagy nem?

Ezek szerint.. össze kell fosnunk magunkat a nernyikektől,annyira kurva jól olvasnak, de akkor mért nem tudnak annyira jól írni is?

Frick László Intézet 2020.07.27. 16:24:44

@ripők: Szeretném, ha kimernéd jelenteni, hogy a Távozott Index BátorMunkatársai a Zokogókkalközött beleértve DezsőAndrást,egy ember nincsen,akiérzi az írói vánája falának azt a keménységét, amivel gondolja,tudna olyant írni,amit egy nernyik nemképesértelmezni és gyanútlanulátengedi,mert annak a fidesz barmának az ő olvasásoiképességei szerint pártkompatibil.

Mondjuk annyira szarulolvas,mint én,aki ezek szerint nem tudtam jólértelmezni, azt, hogy Spédermint nyo,ta volna, ahogy valami krachácsot is, az indexet el anno.
Jelentsd ezt ki kérlek.

Frick László Intézet 2020.07.27. 16:52:07

@heki: @Steinmann a grófnő: @Serény Vélemény: @ripők:
207.Akkor ezek szerint, brühühü,az indexnáleddig is autoriterség volt,mert azt tudják elképzelni, hogyyorigószerűen jártak volna ha maradnak és a nyakuzkra ültetnek vcalakit és akkor ezek szerint ez Dull alatt is így volt, hogy Dullegyszemélyben..

Nem,ezzelis baj van gyerekek,mert az origo fénykorában, abban a köztes szakaszban is,amikor még csak hazudták róla, hogy a FIDESZ-nek dolgozik,még akkor a negyede-akkora sem volt,mint majd lesz az index-a-lap.

Neőrüljünkmár meg teljesen az origó a fasorba se volt semmiféle méretében (létszám, gogliális erő, bevételek,irások színvonala, HTMLmegképzettség ésinnováció és egyáltalán

Össze sem vethető az [ a régi,még igazi] origo az [nem az igazi, hanem a 2012 óta csak budget] index-szel.

Serény Vélemény 2020.07.27. 16:58:29

@Frick László Intézet: hu.wikipedia.org/wiki/Index.hu

Lásd még: Látogatottsága c. bekezdés.
(persze h. 12 után nem vethető össze.)

Frick László Intézet 2020.07.27. 17:17:39

@heki: @Steinmann a grófnő: @Serény Vélemény: @ripők:

Beszéljünk a végéről,mert az eleje senkit nem fog érdekelni az eljárás során

A vádbeszédben az majd úgy fog elhangzani,nincsen jogállamiság, teljesen (értitek, teljesen) ellehetetlenülaz ellenzéki hang Magyarországon,a Orbán-koprmány elhallgattatta

a független objektív elfogulatlannnnnnhhh

az ellenzéki indexet

A lkényeg ezlesz, hogy most Stumpfmit mondott, ripőkmitmondott én nem tudokolvasni,mert ripők nem azt mondta, hogy Spéder azt kérte, hogy a neki (a fidesznek) nem tetsző írásokatr vegyékki úgy, hogy az írója meg ne tudja észrevenni

Frick László Intézet 2020.07.27. 17:21:10

@heki: @Steinmann a grófnő: @ripők: @Serény Vélemény: @Szorgalmas Gyémánt:

180 millió Ft-tal tartozik az Index-a-lap az Indamediának.
Akármi történik tehát A Lap Index-szel,azt majd az Indamediát is irányítók eldöntik, hogy az egyik zsebből kerül-e pénz a másikba és ha pl úgy látják,hogy inkább ne kerüljön, van a rohatt cigányéknak elég lopott közpénz meg a borzasztósok oirók amit csütörtökig úgy volt,hogy megnyertek

akkor nemlesz az egyik zsebből áttéve a másikba

Frick László Intézet 2020.07.27. 17:22:29

Miután július 22-én a tulajdonost képviselő igazgatósági elnök, Bodolai László menesztette Dull Szabolcs főszerkesztőt, pénteken az Index.hu szinte teljes szerkesztősége bejelentette távozási szándékát. Azóta számos kérdést kapunk olvasóinktól arról: hogyhogy frissül még az oldal, ki írja az Indexet most?

Az Index.hu tartalmát a következő napokban/hetekben még a távozó szerkesztőség készíti. Ennek egyszerű oka van: a munkaviszonyunk megszüntetése egy jogszabályok által szabályozott folyamat. Bár a felmondásukat benyújtó munkatársaink többsége kérte, hogy a munkáltató mentesítse őket a munkavégzés alól, a szerkesztőségi dolgozók jelentős részénél várhatóan nem járulnak hozzá ehhez.

Ezt azt jelenti, hogy a szerkesztőség egy részének a felmondási idő alatt még dolgoznia kell, így a lapunkban a legfontosabb aktuális hírek továbbra is megjelennek.

Steinmann a grófnő 2020.07.27. 19:23:18

@Frick László Intézet: ezt levélileg már délelőtt megírtam neked, hogy ki írja az indexet...30 napos felmondás, stb...a felmondás nem jelenti azt, hogy azonnal abbahagyhatja a munkát
ilyen esetben a cég anyagi kártérítési igénnyel léphet fel a dolgozó felé, ha nem dolgozza le a felmondási időt
ez csak neked ujdonság :D
mondtam már, olvass néha törvényeket
pl munka törvénykönyve
akkor egy csomó mindenen nem okoskodnál meg vitatkoznál

Steinmann a grófnő 2020.07.27. 19:27:30

@heki: ja, hát régebben volt egy kör, akit nem lehetett lebeszélni róla, hogy Papp Réka vagy ki vagyok, a nagymellű újságírónő vagy mi
aztán volt, aki azt hitte, hogy Tisza Kata vagyok, ez igazán kedves volt tőle, mert akkoriban nagymenő volt a csaj :DD

Szerintem Dopeman csak feltette azt a kérdést, amit sokan felteszünk, mégis, mit értünk jogállam alatt, és ki érti egyáltalán ezt a fogalmat a szavazók közül
Jogi egyetemek alkotmánytanszékén is gondolom komolyn szakmai viták folynak erről
egyébként, ha engem kérdezel, holland vagy német értelemben nincs nálunk jogállam, mert az állam nem szolgál,hanem elsődleges célja a saját hatalmának biztosítása, és minden mást ennek rendel alá, és nem az állampolgárok érdekeinek

Steinmann a grófnő 2020.07.27. 19:35:49

@heki: demensek: mszp/dk/ fidesz
alkeszek: mszp/ jobbik/ mihazánk/ fidesz
funkcionális analfabéták: fidesz/ jobbik/mihanzánk

százalékot hadd ne írjak :DD
na most, a fidesz azért bír a legtöbb szavazóval, mert ő mindhárom csoportból jelentős százalékot be tud húzni
plusz azok, akik nem funkcionális analfabéták, de utálják a maguknál képzettebb városi embereket, azok is az ő szavazóik, lást pofakönyvben hol tanult "az élet iskolája" és hasonlók
nem véletlenül libernyákozott a pali, nagyon is kiszámítottan
libernyák: bárki, aki annak idején elsőre értette a matekpéldát, és 10 perc alatt összedobott egy egyoldalas fogalmazást és az Egri csillagoknál mélyebb regényen is képes volt átrágni magát

Steinmann a grófnő 2020.07.27. 19:41:36

@Frick László Intézet: a beleszövésről: nem akarja beleszőni
nyilván tud úgy fogalmazni,hogy aki érti..az érti, de itt nem erről van szó
arról, mikor UGYANAZ a címlap 112 megyei és egyéb független oldalon
nem kell oda újságíró sem beleszövés
az APOnál megírja valaki a cikkcsit, és feltolja mindenhol címlapra ugyanazzal a képpel
biztos ismered a régi viccet
Iván kapcsolgatja a tévét, 1-es, Brezsnev beszél, 2-es Brezsnyev beszél...stb..6-os csatorna: egy szemüveges állambiztosnásgi: mi van Iván, nem tetszik a műsor?
na, ezért álltak fel
nem akartak a 113. egyforma címlap lenni
semmiféle beleszövés nincs
REND van és fegyelem
a főnöknek nincs humora és nem toleráns
ebben a rendszerben már egy Hofi féle nem férne bele
sőt...hogy hívták...Brácheld Sigfried? még kabaréismétlésekben te is láthattad gyerekkorodban

Steinmann a grófnő 2020.07.27. 19:43:29

@Frick László Intézet:
hu.wikipedia.org/wiki/Brachfeld_Siegfried
ez az
kivánságműsorban még láthattad kiskorodban
na, neki meg volt engedve, hogy beszóljon

heki 2020.07.27. 20:47:10

@Steinmann a grófnő: ügyesen kikerülted a kérdést, de tévedsz, szerintem.
Definíciód szerint: "libernyák: bárki, aki annak idején elsőre értette a matekpéldát, és 10 perc alatt összedobott egy egyoldalas fogalmazást és az Egri csillagoknál mélyebb regényen is képes volt átrágni magát"

Ebben egy kis gőgöt érzek.
Ne vedd magadra, te nem vagy libernyák.

Ellenben, bizonyos kategóriák (nem az enyém, csak idézek több forrásból) mentén a libernyák, MÁS NÉZŐPONTBÓL, tehát másik oldalról vizsgálva:
beletartoznak a médiagecik,
(Stone: Született gyilkosok, valamint a Die Hard epizódokban az újságírók, vagy akár a Farok csóválja a kutyát c. filmben szereplők)
a picsaemberek (Dudi),
a létrontók (Hamvas Béla),
a posztmodern kor hazug prófétái (Puzsér, Kardos, Lányi András)
stb.
Nem azt mondom, hogy minden libernyák (Viktor szóhasználatával) ilyen, csak hogy ők is beletartoznak.

heki 2020.07.27. 20:51:20

@heki: Tehát a libernyák nem azt jelenti, hogy értelmes ember, sajnos, ezt már ugye azóta tudjuk, hogy Julien Benda 1927-ben írta meg Az írástudók árulása c. esszéjét.
És azóta több értelmiségi-ellenes, de értelmiségiektől származó írás született.

Szóval hagyjuk ezt a gőgöt, szerintem.

heki 2020.07.27. 20:57:02

@heki: Mellesleg Viktor is libernyák valahol, itthon persze a Gazda szerepét veszi föl. De ez csak szerep. Merkellel szemben akkora libernyák, hogy ihaj.

Frick László Intézet 2020.07.28. 05:22:00

@Steinmann a grófnő: Újságíró sehol sem kell éspolitikailag meg politikától függetlenül nem kell. Gondolj bele: 11 éve gründoltunk volna és amit mi kitaláltunk és csak 6-7 hónappal voltunklemaradva,az ma Korszerű,Modern és Jövőbevezető lenne.És jéghideg, zsibbadt, teljesen nyugodt arccalmondom neked:
-jobbak lettünk volna mint a múlthetiindex,pedig az 11 évvel későbbeni jövő
-nem szájjallettünk volna elfogulatlanok meg függetlenek,mint az azonnali
-ami legfontosabb:Egyáltalán nemkellett volna hozzámár akkor sem fizikai szerkesztőségi szoba sem

Nembeszélve arról, hogy Fighter megcsinálta volna nekünk,meg Hanni HTML azt, amit az Indamedia Csoport HTML-esi az INdamedia Csoport tagja index-a-lapnak 80 millióért csináltakmeg, Fighter megcsinálta volna annyiért, ahánypuszit adsz neki érte, ha egyet sem,akkor is megcsinálta volna

Frick László Intézet 2020.07.28. 05:33:32

@heki: @Steinmann a grófnő: @Serény Vélemény: @ripők:

A NER maga Orbán - ebben szerintemmegegyezhetünk.

A NER-t pompásan szemléteti Demeter Szilárd - ebben még kérés nélkülegyezhetünkmeg.

Most azt kell kérnem, hogy a Térey-ösztöndíjat fogadjuk el tipikus NER készítménynek - megvan?

Most következika játékos feladat.

Előszöris játszásibóllegyen egy jókormány csupa olyan aranyos, tehát biztos nemlop jóemberekből. Vannak ötleteim és nem félek azokat használni :D

Megvan?

Egy hosszúlkáncolat végén valaki meglepő módon találja azt ki, hogy ösztöndíjjal kell segíteni a jót s jól,ráadásul szép' írók munkáját

megvan?

1. Szerintetek kilehetne a Jók és Igazak Oldalán egy Független (mert az nyilvánvaló, hogy itt a függetlenségnek kb a Kurvajsteny Fasza és pl az azonnali.hu teljesen elfogulatlan függetlensége, Ungár Peti,aki ,mint kiderült, az Index Levesben is benne van,úgy adja anyuék pénzét, hogy nemis néz oda,mert az azonnali annyira ELTÉRŐ mindenkimástólannyira elfogulatlan)

naszóval...megvan a NÉV akivelkimondatják akineka mit?

Jó,és akkor azt szeretném kérdezni

hogy a Jók és Igazak Kormánya Irodalat Írást Ösztönző Díjazottjainak

hány százaléka lenne a Jók és Igazak Kormánya ellen csahosan ugató,megveszekedetten hőbörgő ellenzéke?

Csak azért mondom ezt,mert a Térey-díjazottak közül több,mint 10% szerencsétlennek úgy kellett saját magától a szükséges politikai állásfoglalás közepette ELUTASÍTANIA A TÉREY DÍJAT 44!4!44

Bár haén megveszekedett antiNERiánus vagyok,akkor elfogadom az ösztöndíjat és Orbán Kurva Gecifasza
címen írok egy aktivista nagyregáényt a díjból.

Köszönöma fogyelmeteket és grófnőmeg Ripők,meg ne lógjatok nekem a feladattól

Frick László Intézet 2020.07.28. 05:39:07

@Steinmann a grófnő: CFelmondások -időközbenezt én is olvastam és azonnal a képébe is lobogtattam élő vitapartneremnek,aki a politikára a kakiját nagyon-nagyon sajnáló,szerinte a kakija értékesebb a napipolitikánál,a politikai véleménye meg az, hogy az egyik geci,a másik ellenben sperma és az egyik fasz, a másikmeg csakpuha pöcs és van egy tippje,hogy ki a puha pöcs a nagy focialista zabapocak alatt.

Ugyanis ezt ő kezdte elérvelni nekem.

Ezért én ismegmutattam neki az Index Szolgálati Közleményét,miszerint úgy mennek, hogy közben visszajöttek.

Ezt már az úrtisten nem szedi össze.

Szerinted a "végén" (nemlesz vége soha) a végén ki fog számlálást tartani, hogy a Nyolcvanak Akik Kilencvenen Vannak [-> Ripők]azok 38-an vagyhuszanés ennyibőlmennyi az újságíró,mert azt te sem mondhatod, hogy ha Hirdetésszervező Lilly egy giccses pólóban és sörpalacklábakonkibaszódik az indextől, annakköze lenne a sajtószabadsághoz

Ugyanis majd a vádeljárás során újságírókrólfognak beszélni

Volt már ebben az országban 120 újságíró 300,akiket ha összeszedsz, hatszázan is vannak,miközben a legtöbb "kirúgott" 2-3 hónapig válogatott a kendermagban majd maradt ott, ahonnan a több pénzt várta.

Frick László Intézet 2020.07.28. 05:44:07

@Steinmann a grófnő: Játékos feladat:
fogj valamimondatfoszlányyt,ami napi hír,politikai és írd be a Google keresőbe -megvan?
1.Az első találati oldalon főleg jógyerekmagazinok fognakmegjelenni
2. Kb ugyanazokkala szavakkal

Ennyit Brezsnyevrőlés vagyunk szerintem olyan viszonyban, hogy beszélhetek hozzád úgy, ahogy Ady Endre beszélt Kaffka margithoz:Bazdmeg.

(Kívánságodra azt levélben részletezem,nőesetében a ~ hogy néz ki,nyugodj meg jó sok megoldás van.:D)

Frick László Intézet 2020.07.28. 05:52:15

@heki: @Steinmann a grófnő:
A gőgről felugróképszerűen Márai Sándor egyik arcképe szokott beugrani nekem, ez
enciklopedia.fazekas.hu/gallery/magyar/large/marai2.jpg
Amásodikkép,ami a gőgről felugrik nekem, egy kortársköltőnkképe 28 évvel ezelőtti messzeségből
(előre szlok,hogy az illetőfényképarcai affélék,mint amikor beírjátok azt, hogy PetőIván és csupa PetőIvánra nem jellemzőképet ad ki a Mindenhatoooooo)
m.blog.hu/ko/konyves/file/kemeny_kblog.jpg

Valamint a gőgrőlegy történet jut az eszembe,mnégpedig a főszereplője egy hős,aki ahelyett, hogy a neki is megítélt Térey-.díjbólmegarta volna a Viktor A Geci A Diktárorc rémregényt,fogta és elutasította.

Volt ennek az embernek egy hűséges kis pincsikutyája,aki nagyon sokat nyalta az ánuszát,de egyébkéntmenthetetlenülvidi figura.

Hogy vidéki,az látszottmeg az alábbi jeleneten.

Mitánez a Decnes Ember és Hős (abban a korban olyan aranyos is volt) hatszor járt a pincsikutyusa lakásán etette itatta, nem tudom

egyszer éppen véletlenülarra volt pulikutya amikor a Decens és Hős Ember háza kapujához értek és akkor a kis pincsi azon az íven és lendülettelment is volna befeléaz ajtón,amikor a Decens Ember mehgállt és így szólt:

"A lakásomba fel nem, nem szoktam alakásomban idegeneket fogadni!"

Apincsi kutya jellegzetes vidékiesen volt értetlen.

"Dehiszen,és voltálmár nálam hányszor és valamint!"

Köszönöm a figyelmet.

Frick László Intézet 2020.07.28. 05:53:28

@Steinmann a grófnő: Brachfeld annál a cégnél,aholKomlósJános és Hoffmann Géza porcelánfestőbonviván a belpol, ott Árkus József mellett a külpol szolgálatnak dolgozott.

Frick László Intézet 2020.07.28. 06:00:51

@ripők: @Steinmann a grófnő: @heki: @Szorgalmas Gyémánt:

Mielőttmegnyitjátok,elöljáróban annyit fűzök hozzá, hogy a freemail.hu adatán lepődtemmeg

valamint tájékoztatlak benneteket,ugyanis tudom, hogy freemaillevelezőt csak nagyon-nagyon elmaradott és hülye vidékiparasztok használnak
náluk csak a citromail-esek az alábbvalóak

szóval aki freemailt nyit meg, nem tudja elkerülni az origo megnyitást

thepitch.hu/legolvasottabb-hirportalok-hazai-weboldalak-listaja/

Ja és a játékos feladat! Miutánmegnyitottátok adjátok össze a szerintetek kormánypárti és a szerintem (mert önképükbe azért képesek aztt hazudni,hogy függetlenek)

adatait

köszönöm a figyelmet

Frick László Intézet 2020.07.28. 11:46:00

@Steinmann a grófnő: @ripők:
Úgy veszem észre, feladtátok, hogy a teljesen buta hülyefejemet megvilágosítsátok,pedig egy egészen egyszerűkérdést találtamki

azért felteszem.

Index Ügy, szerintetek én szoptam be valamit vagy ti.

Merthogy szopás van meg szopatás, az teljesen egyértelmű a kérrdés kettő, egy az, hogyy ki szopat és a másik pedig, hogy kiket szopat.

Gondolom, az én tippemet tudjátok. :D

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2020.07.28. 13:16:59

@Frick László Intézet: Ha az én kommentjeimből annyit értettél meg, amennyi a Spédert emlegető cikkedben van, akkor tényleg nincs másom neked, mint a szánakozó elsunnyogás. Ne szólíts meg többet, légyszi. Majd az arcfelismerőkkel eldiskurálsz.

Steinmann a grófnő 2020.07.28. 14:55:13

@Frick László Intézet: én már elvesztettem itt a fonalat.
A lényeg: ha végignézed az utolsó 5-10 év történéseit, akkor IGÉNY az a nem APO-val irányított, kormányprop médiára lenne, lásd kattintásszámok. Tehát, ha azt néznék, olvasnák, akkor logikusan azt érné meg működtetni. Ehelyett azok valahogy szétbaszódtak az utóbbi 10 évben, lásd origo, népszabó, figyelő, hirtv, atv...most az index.
Lehet itt a gittet rágni, meg okoskodni, meg mondatokat és és metakommunikációt elemezni,hogy ki mit mondott, és hogy mondta, hogy kacsintott vagy nem közben, de ha nagyon letisztítva a folyamatokat nézzük, akkor az afelé mutat, hogy a kisgömböc mindent megesz. Akkor is, ha tudja, hogy utána már nem lesz nézett, nem lesz olvasott.
És eljógyerekezhetsz itt de mondj egy APO-s kormányprop valamit, ami megszünt, vagy teljesen irányt váltott...ja a metropolt ki is felejtettem, amit ingyen osztogattak, egész kultúrált volt, lett helyette trágya lokál.
Szóval, magyarázhatod itt, meg beszélhetsz arról, kit hogy és miért vertek át, de a folyamat az, hogy ami nem a kormánypropot nyomja, az pusztuljon és kész. MÉg akkor is, ha amúgy vezető site.

Steinmann a grófnő 2020.07.28. 15:01:47

@heki: ez nem értelmiségi gőg. Ismerek több diplomást nőt, aki komolyan elhiszi,hogy ha a főnök nem védi meg, akkor majd kap egy afgánt a kisszobába, aki majd jól megtossza.
Már hadd ne kelljen az ostobákkal világszövetséget alkotnom. Fullkretén lobby international. Na.

Steinmann a grófnő 2020.07.28. 15:02:32

@ripők: ja, pár nap kommentelés után én is kb 3-5 hónapot pihenni szoktam Dudit :D

Frick László Intézet 2020.07.28. 15:51:12

@ripők: Ne lógjálmeg, főleg azért,mert amire hivatkozol a meglógásodhoz az nem igaz, ugyanis nem annyit értettem meg és ezt te nagyon-nagyon-nagyon jól tudod, hogy sokkal-sokkal-sokkal többet értettem meg abból, amiket mondtál nekem.

Be kell vallanom, hogy nem azért értettem meg, amiket mondtál, mert tudnék olvasni vagy annyira értelmes lennék,összesen azért tudtam megérteni azokat,amiket mondtál meg a @Steinmann a grófnő: mondott, mert én is olvastam azokat a hivatkozásaitokat ott, ahol ti is olvastátok. Most komáőm, ha bte mondod hogy a 121-ből90-en mentek el,akkor az akkor is úgy van, ha Bodolai közben meg mit beszélt az ATV-ben Rónai Egonnak,mert én még azt is olvastam.

Úgy hívják ezt egyébként újságírói szaknyelven hogy a történet utógondozása
ha hétfőn huhogtam, hogy Kétéves Koronavírusos Kisfiuú, akkor ez azt jelenti,hogy szerdán is telefonálok és akkor kiderül, hogy a kisfiú második tesztje viszont negatív. De lesz harmadik teszt.
Jó, ez mégmindig az utógondozás, betelefonálok és a harmadikmegismételt tesztje negatív a kisfiúnak.

Közben nézem aaz RTL Hiradót, felhívják a kisfiú apukáját, aki elárulja, hogy a kisfiú nem volt koronás, két negatív tesztje van és ők eleve is negatívak.

Ilyen esetben az utógondozást végzőújságíró ír egy gyorsat:
MÉGSEM KORNAVÍRUSOS A KÉTÉVES KISFIÚ

Vagyis kb olyan utógondozást várhatunk index ügyben,mint a kétéves koronavírusos kisfiú esetében,

A hitról nemlehet vitatkozni,pl az hit kérdése, hogy Vaszily Miklós attól, hogy övé a TV2 fele, már nernyik lenne.

Ősi kérdés ez, mert ha Vaszily a TV2 tulajdonlásátólmár rögtön a másik 50% -ot tulajdonókkal egybe vehetően nernyik,akoor pl a Népszanadság,amikor a Ringier csoportnak adta el az MSZP hogy ne lehessen a párt lapjának mondani,akkor bulvár magazin volt, ugyanis a Ringier bulvár magazin csoport.

nagyon szépen kérlek Ripők, hogy most már ne sunnyogjál el,ezt most már vegyük szépen végig. ne legyél ennyire óvodás, hogy amikor kezdelekmegfogni, akkor lógsz el és még azt hazudod,hogy én vagyok a szemét és azértne is szóljakhozzád.

Egyáltalán nemlennélennyire érzékeny, ha pl már megsemmisítettél volna az érveimmel,én szépen minden sorát áthúzom a bejegyzéseimnek ilyen esetekben,amikor leérveltek és a jó szöveget, a helyeset, amire szépen megtanítottak , azt pedig bemásolom.

Egyelőreaz index ügy ott tart, aholtart

a mi vitánkat pedig tegnap felesleges szószaporításnak ésidőpocsékolásnak nyilvánítottam,amikor rájöttem, hogy már mióta teljesen indifferens,mi lesz az index-a-lap -pal.

Ugyanis a lényeg a Hetes Cikkely Szerinti Eljárás

annakpedig Kerner Zsolt Igazi Újságírómutatta meg a lényegét, a lényege nem az ízélet, aztr úgyis megvétózzák a lengyelek, hanem maga a tény,hogy az eljárás folyni tud.

A folyás alapja pedig a sajtószabadság megszüntetése Magyarországon.

Aminek noizonyítéka az index megszüntetése, az most teljesen mindegy, hogy megszűnik-e az index lesz e vér vagy ha vér lesz, akkor majd elég kemény pucák is hozzá.

Frick László Intézet 2020.07.28. 16:02:38

@Steinmann a grófnő: @ripők:

Ripők, nem értelek, nők szoktak így viselkedni,pl a bezzeganya vállalkozásadminjai meg effélék, hogy amikor nemlesz igazuk, akkor letiltanak. Nagyon szeretnémmegtudni az érveidet. Azt én is elolvastam, amiket az újsáhok írnak, de hát az újságok csak a jót akarják.

Sajnos azonban az élet tele van olyan szituációkkal,amikben kizárólag különféle rossszakból lehet választani.

Az összekülönbözésünk magja az, hogy ti azt olvastátok az újságban, hogy az index szerkesztőségének nem volt más választása.

Én viszont azt gondolom, hogy ha pl az index szerkesztősége a vért meg a pucát választotta volna, ha igaz az, amiről ugyanis a brand fényezése szült az elmúlt három hétben, a vértés a pucát választjákés addig harcolnak egyenként,amíg egyenként és valóban is ki nem rúgják őket.

Csakhogy az Úniós gyakorlat az az ilyen esetekben, hogy elhisznekmindent bemondásra, hiszen a Népszabadság kivéreztetését is elhitték meg a többit.

Senki nem fog piaci súlyt meg tömeget és a többit mérni, hogy pl a piac teljesen leszarja orbánék médiatúlsúlyát és az ára nulla Ft csak kényszeríteni lehet fideszes vállalkozókat meg a STRABAG-ot hogy hirdessenek a kormánymédiában, ez az igazság.

Továbbá ripők jó sok érvemre nem ragáltál,miközben nózizol,pl arra, hogy nyyomást csak arra lehet gyakorolni,aminél nagyobbak vagyunk,amit átlátunk,amit ismerünk,amivel szemben izmozhatunk és én azt MUTATTAM hogy a FIDESZnek még ahhoz sincsen fasza, hogy tönrebassza az index-a-lapot,annyira komplex a Konszern. Még a Mitsubishi Konszern is átláthatóbb,mint az Indamedia vagy az Index Konszern viszonyai.

Ilyen van, pl vannakolyan magyar vállalatok, amiket a tulajdonosi réteg sem lát át,esetleg valaky közülük...

Issstenem, szerintetek, már basszátok meg alássan, de a kibasztott mészáros mit látát a.. nem a portfőliójából,de a TV2-ből?
Van a TV2-nek az a szar Tények műsora meg pár kormány-nyik reklámizé, de egyébként ezek a seggek szerintetetk átlátnak bármit a TV2-ben
Akkor hogy képzelik ela nyomásgyakorlást az Index konszern-re. majd betojik attól,hogy a tagvállalat, az index-a-lap megvan, betojik a portfólió többi vállalata vagy az Indamedia ? :D

Gyereeekeeeeek:D

Grófnö,te szoktálvihorászni azon, hogy nem vagyok humoromnál.

Frick László Intézet 2020.07.28. 16:06:01

@Steinmann a grófnő: @ripők: Jaj,elfelejtettem, van két világzseniális magyar könyvelő, az egyik Dobrevné Apró Piroska néni, a másik Vadász Iván,ők szerintem így csípőbőlképernyőről nagyátlóban átlátják az Index Csoportot.

Is.

Majd szóljatok, ha Vadász Iván bácsi akar nyomást az Index Csoportra ...

Szorgalmas Gyémánt 2020.08.03. 10:53:43

@ripők: mandiner.hu/cikk/20200803_hamarosan_lesz_masik

Nahát, misoda meglepetés...De persze nekem el kellene hinnem, hogy ez a ötmeges fleomndás nem egy tervezett akció volt, és még véletlenül sem azért mertek így falkában felmondani, mert tudták, várja őket a "leszmásik" szerkesztősége.
Átbasztak titeket.

Serény Vélemény 2020.08.03. 14:04:16

@Steinmann a grófnő: Én meg egy olyan németbe szakadt családot ismerek, akiknél a 13+ éves lány életét teljesen át kellett szervezni a faluba telepített afgánok miatt.
(Addig arra ment biciklivel, amerre akart, az afgán arcok érkezése után már nem megy arra, és nem akkor, és nem úgy, ahogy akar...)

Serény Vélemény 2020.08.03. 14:20:09

@Szorgalmas Gyémánt: Amikor egy témában elkezd túl sok por fölverődni, akkor abban a témában már szinte biztos, hogy a lényeg az pont az lenne, amit a felvert por pont elfed.

Frick László Intézet 2020.08.03. 17:52:20

@Szorgalmas Gyémánt: @Serény Vélemény: @Steinmann a grófnő:
A műsor szenvedély (=gyűlölet) betegeknek szól.

Reklám-marketing tevékenységről van szó,kidolgoznak egy line-tátverhetőhülyéknekésaki nem hagyja magát átverni, azelőttolyan lazán és szemrebbenésnélkül csináljákaműsort,...mint amikor gyülikésügynökök tevékenységétfigyeltem.Ugyanazzalasomolygó arccval néztek mint az andrássy úti románfuttatott álkoldus nénik: be vannaköltöztetve maskarába,amelyik az elején bohóckodik az úttest közepén,annakősz parókája is van. Magyarországon nincsenekilyen koldus nénik,senki nemöltözik így..még azt a pár szótsem tanuljákmeg rendesen [kelet-romániai cigányokmeglehetősen, depla Gábor-cgányok,akik ezeet akoldusokat futtatják,jól beszélnekmagyarul..) Momdomneki "A gazdádlakhandiján mégnincsen elég torony, bazdmeg?"Mosolyog,tudja,hogy tudom, de vannakhülyék,akik bevesztik.

Ezt csináljáj az indexesek is,tudjá, hogy @ripők: meg a grófnő beszopták a műsort...

Uj Péter nem azt kifogásolta a minapAMIT mondott Bodolai, hanem a kommunikációját bírálta, vagyis azt AHOGYAN mondta.
süti beállítások módosítása