Az USA mintademokráciáját

"Never Tuch The Cop"

/ I Know This Much Is True, HBO2020 /

imádom szemléltetni az USA rendőreivel.

Tiszta szivemből kívánom minden amerikaiseggnyalónak, hogy a magyar rendőrökkivétlesbánásmódban,azaz az USA rendőrei szokásai szerint kezeljék csak őket ... sajnos Magyarországon nehezíti az amerikaimintakövetést a rendszámok kaotikája valamint az a tény, hogy sajnos a műszakiérvényesség és a biztosítás nem a szélvédőre matricázandó. Természetesen ha Csili Csala bá' lehetnék, egyből, piri-a-parádé, a magyar geciújságíróból afro-amerikai autóst garázsolnék és kapjon csak igazoltatáskor a farzsebéhez, mintha a náci Orbanisztánban [ahol a kovid19 megölte a demokráciát ]   lenne :D

Most az Index GeciSajtó Hírgyártó és Valóságkitaláló Vállalat egyik balfasza,demonstrálja,milyen az,ha egy báááááboci mit se sejt arról,kiknek dógozik.

indexgeciracsudalkozikusademokraciarabudapesten.jpg

Hát anyámasszonykatonája,te nyálfazék! Efféle esetben az USA Bátor Rendőrei nem a motorháztetőre fektették volna meg a jellegzetesen budapesti hajtáspajtásalakú egzaltált  picsát, hanem az aszfaltra:D És a girince közepére térgyepeltek volna... Ha pedig afro-amerikai, akkor akár le is lövik...

"Budapesten a KRESZ szabályai NEM VONATKOZNAK!4!!!4!! a bicósokra,

mert Budapest az nem a bicikliző népvárosa,az ugyanis Szögedé! [Szeged...]

 

Ha valaki Bicikliző  Város bicikliző népében szeretne gyönyörködni,le kell utaznia a hóstyánba, hihhhhhHHhetetlenülmesszire! Szegedre.

Namost, gyáárekik,ez ezzeljár,ha a bicósok Budapesten naponta 10209 alkalommalAndrás-kresztalakzatokban fossák le a KRESZ-t ,de akár a közlekedési együttélés KRESZ-alatti íratlan szabályait is.

Mindenkinek,akit érek, ha úgy adódik,index vagy más nyálas jógyerek-geciújságíróval szemben,pl ha becserkészte riportra, nyilatkozatra, azt javallom,hogy belga vagy fajnémet kamionos módjára vegye elő a hang vagy hang- és képrögzítésre alkalmas készülékét, mielőtt akár egyetlen metanyelvi reakciója is lenne.Nos az ilyen esteteket a gecik ki szokták kérnimaguknak, hogy is merné a riportalany is rögzíteni a riporot,amikor a vágás-kontextusahelyezés és az előfeltételezésekhez nem alkalmas váratlan ésmeglepőkijelentések kivágása az a sajtógecinek akkora egy joga, hogy ha nema várt nyilatkozatot teszi,akkor akár az egész nyilatkozatot is kikukázza a sajtóbátor :D

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr8615704518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szorgalmas Gyémánt 2020.05.18. 14:09:24

Nekem az auótmentes Budapest ötlete nagyon tetszik. Meg hogy minél inkább ugat erről egy kerületi polgrámester, annál jobban szidja a kormányt, amiért elvette tőlük a két legfontosabb önkormányzati bevételt, a parkolódíjat és a gépjárműadót - amit ugye az autómentes Budapestben nem lesz majd ki fizessen.

A biciklisnek egyébként mindig elsőbbsége van, és nem kell tekintettel lennie senkire - ennyit kell tudni a budapesti (és nemcsak budapesti) biciklisről.

Frick László Intézet 2020.05.19. 04:08:50

@Szorgalmas Gyémánt: Budapest-Szeged 174km. Autóval autópályán egy jófutam, vonattal két óra. Volt egyszer egy kormányMagyarországon,aminek kétminisztere biciklivelment föl Budapestre a beiktatásra nagyjábólekkora távolságról.
Ettőlfüggetlenül Budapest sajtaja úgy tudja:A Biciklis Város Budapest Magyarországon.

Pedig Szeged Szabad Város :D

Amásik:Nekem azok a bicósok a szivemcsücskei,akik a zebrán vágnak az autós elé azzal, hogy ott védve vannak az autósoktól.Hasonló az attitüdjük,mint a mentő - és tűzoltó- vezető mazsoláknak,akik azt hiszik, hogy a megklönböztetőjelzés az valami varázs bűvkör,ami pl a fizika (túzoltóautó, magas a súlypontja 60 fokos tört kanyarba 120-szal bele... Kereszteződés, villamosszereelvény kitakarja a mentőlátványát éssmegtöri a sziréna hangját... ettől függetlenülmintha-misemésznélkülkamikázéz be a kereszteződésbe..

Nos a bicós 3 mp reakcióidő+ fékút szituációban 0,4 mp alatt vág a zebrára...

Serény Vélemény 2020.05.19. 10:16:06

@Frick László Intézet: A lágymányosi híd budai lehajtójánál van egy idióta lámpa, ami egyszerre ad zöld jelzést a gyalogosoknak, a biciklistáknak, meg a jobbra kanyarodó autósoknak. Egyszer ott majdnem átmentem egy biciklisen. A második voltam kb. a sorban, az előttem levő elstartolt, én meg nézek jobbra, senki, nézek balra, senki, gázt adok -- ott csak kb három-négy autó fér át a zöld jelzésen, ha dinamikusan indulnak, akkor öt-hat, közben meg akár húsz autó is feltorlódhat a lágymányosira -- ezért én (is) szeretek dinamikusan indulni. Ez bicajos meg majdnem elém jön, mer ugye a hülyéje látja, hogy indulok, meg hogy autó, de én honnan a búsból feltételezzem, hogy egy biciklis azon a helyen, akár húsz-harminc km/órás sebességgel is tud jönni lendületből, és még az induló autók _között_ akar átmenni?

Frick László Intézet 2020.05.20. 05:19:28

@Serény Vélemény: Szeged a biciklis város. Szegeden többen bicikliznek egy nap, mint a 10-szer több lakosú Budapesten. Biciklizhetőbb a város -és nem azért, mintha Szeged utcáin kisebb lenne a járműforgalom.

ÉLapavetően,már RÁNÉZÉSRE össztátrsadalmibb a kerékpározás Szegeden és ez önmagában a kerékpárokon látszik. Procc & menőbiciklit alig látni, túlsúlyban vannak a devecseri és más dunántúli lomizó cigányok által az országba szállított jóminőségű márkás osztrák biciklik, a Puch és a KTM 25-45 éves modelljei, a "holland típusú" biciklik a jellemzőbbek. űű
Mentségére Budapestnek:Szegednek rendes igazi bicikliút hálózata is van.

Ha nagyon röviden foglalom össze,akkor Budapesten a látható biciklisták, a naponta biciklizők zöme, meghatározó többsége futár "szakmai felhasználó".
Ha mégrövidebben különböztetem el, a budapesti biciklista agresszív drogos alternatív és segghülye. Mármint a szegedi igazi kerékpáros néphez képest meg főleg.

Nyilván Szegeden is előfordul az, hogy a biciklista azt hiszi, hogy ha 20-szal rávág a zebrára egy 35 km/h-val haladó autó elé derékszögben 0,4 mp alatt, akkor majd az autót vezetőle fogja tudni szúrni az autót a zebra vonalában.

Szegeden is láttam már ezt a tpikus drogos alternatív pank biciklistát, ami fajzat Budapesten a meghatározó.

Budapestre az a jellemző, hogy a pank biciklistának áll feljebb, tehát az autós legjobban teszi, ha a tipikus panktahó bicós agressziójára nem reagál. Teszemazt a budapesti bicós bunkóssága a maximálisan elérhető 100-as szinthez képest mondjuk... 75 és ez dudálási reakciót (auts szinten ez kb 25-nek felelmeg...) vált ki belőle... nem ritka, hogy a bicós büntetésből lerúgja a visszapillantótükröt vagy valahol belerúg az autóba [horpadásjavítás 10-20ezer Ft) .. Szegeden egy tahó autós dudálásra általánosan a bicikliző nép pl elnézést kérő vagy lelegyintő mozdulattal szokott reagálni...