Az egyik legegyszerűbb módja a szabálykövető rendpárti feljelentőtársadalomhoz való felzárkózásnak,

ha az ember kényszerautózó, vásárol egy 4500 Ft-os "fedélzeti kamerát", még akkor is GPS, Wazzeeee és különböző okostelóra érkező riasztások meg figyelmeztetések és applikációk szerint vezet, ha egyébként kuplungolni meg fékezni sem tud anélkül, hogy ne nézzen le a lábaira. Innen már plug 'n play ágybaszarás szerűen egyszerű:

1.Tarts be minden szabályt,amit ismersz.

2.A jobbratarts, az valami náci, kormánypárti dolog lehet, szard le.

3.Városban messziről figyeld a közlekedési lámpákat, ha pirosat mutat azért, ha zöldet mutatna meg úgyis pont piros lesz, tehát lassíts és fékezgess.

4. Naaagy és Kééék mellett a belsősávban ne haladj el, de a sarkánál kövesd.

5.Már közel vagy a közlekedésilámpához és az még mindig zöldet mutat.Melletted a külsősávban hasonszőröd szintén ezt játsza:Még 100 méter a lámpa,még mindig zöldet mutat,pedig 30-ralassítottatok le[ez a Ferihegy 1. DHL kapu lámpájánál azt is jelentheti,hogy a laktanyáig torlódnak mögöttük az autók,természetesen a 3-6-ik autótólhátra mársenkineksincsen sejtelmesem,miért nem halad a forgalom.

6. Még ötven méter és még mindig zöld? - teljesen lassíts le,a külsősávban a felelőtlen barom 35-tel fog száguldani alámpa felé,és az így  keletkező résben közétek fog cikázni egy FELELŐTLEN ÉLETEKET VESZÉLYEZTETŐ ÁLLAT:

-nem lehetsz  a Budapesti Autós Picsák Pont Hú hőse,mert a felelőtlen barom még zölden haladt át előtted, szabálytalan,de nem annyira ütős, hogy kommenteljék is a hasonszőreid.

-NA VÉGRE SÁRGA/PIROS és pirosnál tudtad lekapni a FELELŐTLEN ÁÁÁÁLATTTTOT

egy ezrelék az esély, de ha nincsen más a Budapesti AutósPicsákvállalkozásnál, amit a haver hiradós szerkesztőnek át tudna küldeni,, egy ezrelék esély: BENNE LEHETSZ A TÉVÉBEN

 

Ugyanez Fejlett- és Bezzegisztánban már a POLIZEI-hez befutó telefonos applikáció.MAgyarországon még gyerekcipőcske, ugyanis itt a feljelentőnek még hagyományosan,elavultmódon gyalog a tanúskodást is vállalnia kéne, hogy el lehessen vetetni a jogosítványát az ilyen szemétládának.

 

7. KÖRFORGALOM: Használata:

7.1. lassan, óvatosan,fékezgetve közelítsd meg a körforgalom torkát.

7.2.Szúrd le az autódat,mint STOP-táblánál.

7.3.MAJD EZUTÁN nézz körül, közeledik-e valaki a körforgalomhoz.

7.4.Csak akkor hajts be a körforgalomba, ha az aszfaltkörön nincsen autó.

Ha az útszakaszon több körforgalom is várható, akkor a 3-4. körforgónál biztosan leszmár végre egy olyan megveszekedett barom,aki a demszky-pogácsákon is átugratva ÉLETVESZÉLYES SZABÁLYTALAN HALÁLOS KASZKADŐRMUTATVÁNY kereteiben vág eléd, neked csak felkell venniés beküldeni a

Budapesti Autós  Picsák A Biztonságos Közlekedésért ürügyű interbetes marketing vállalkozáshoz

ÉS LEHETSZ HÍRES!

MIKOR TESZI MÁR LEHETŐVÉ A KORMÁNY HOGY KÖZVETLENÜL A RENDŐRSÉGNÉL LEHESSEN FELJENTENI A FELELŐTLEN VESZÉLYESBARMOKAT MINT BEZZEG SVEJCBEN BEZZEGNÉMETORSZÁGBAN BEZZEGÓSZTRIÁBVAN ÉS BEZZEGNORVÉGIÁBAN?!4!?,?

 

AUTÓPÁLYA HASZNÁLATA RENDPÁRTI SZABÁLYKÖVETŐ MÓDON

 

Magyarországon a rendpárti szabálykövetőmagatartás demonstrálására a legalkalmasabb autópálya az M3-as szakasza a Gödöllői dombság lankás-emelkedős kanyargós szakaszán. A rendpárti szabálykövető nagytudásúember CSAKIS A BELSŐSÁVOT HASZNÁLJA:mineka külsősáv, ha úgyis majd egyszer előzni kella belsőben?

KAPCSOLD BE A TEMPOMATOT amit 102-re állítottál.

AKKPOR SE LÉPJ A PEDÁLRA ha a külsősávban 100-ra állított tempomatos haasonszőrödmellett haladsz el szivárogsz.

Természetesen a KAMINYONOS ÁÁÁLATT az hűdeveszélyes,ha 92 km/h-ra felbuherált korátozójával bemerészelmenni a belső sávba, hogy elhaladjon egy 80km/h-sra korlátozott,mert veszélyes anyagot szállító vagy pedig a SPAR aruházaknak terítő szerelvény mellett.

 

Nagy valószínűséggel két 98-100-zal a külsőben haladó között JOBBRÓL FOG MEGELŐZNI EGYSZERCSAK A TIPUKSAN VESZÉLYES BAROM! Rögzít, apdét és ha minden jólsikerül, benne lehetsz a hiradóban.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr2315493622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serény Vélemény 2020.02.28. 06:46:39

NNa. Egy nagyon fejlett tudatú, nagyon germán jóédesanyukájú multicégnél vagyok. Na most a mostani felsővezetés-generáció kezdte bevezetni azt a gestapós rendszert, hogy van egy anonim telefonszám, amit bárki felhívhat a cégnél (~4-5ezer ember, plusz a sehova sem számító diákok, meg egyéb aprólék) akit valami sérelem ért, vagy aki úgy érzi, hogy az etikai szabályaink ellen, meg a céges értékek ellen van elkövetve valami szörnyűség. És -- mivel engem már jelentettek föl fejletttudatú munkatársak ezért tényleg tudom -- az ilyen eseteket olyan apparátussal vizsgálják ki, és olyan komolyan veszik, hogy az csak úgy puffan.
Még egyszer: ez a névtelen feljelentős rendszer nem a saját agyszülemény, hanem a német tulajdonos cég erőlteti, a magyar felsővezetés mostanság meg másban nem érdekelt, csak a felnyalásban.

Serény Vélemény 2020.02.28. 06:52:03

A közlekedésről meg, biztos öregszem, de mostanában úgy látom, hogy csak kétféle vezető tud idegesíteni: aki túl gyorsan megy, meg aki túl lassan.
És a második az lehet, hogy rosszabb, mint az első. Mer' amikor hazafelé menet föltorlódik vagy 15 autó egy marha után, aki nem nyomja soha 70km/h-nál jobban a gázt, akkor biztos, hogy van valaki a sorban, aki elkezdi előzni a kocsisort. De ez nem a második autó, meg nem is a harmadik, hanem valahonnan a 10-ik, és a 15-ik autó közül. Ez pedig már elég cakkos tud lenni, amikor bevág az ember elé, mert jön szemben valami...

Szorgalmas Gyémánt 2020.02.28. 07:26:27

@Serény Vélemény: ÉN is német anya ungarsiche leányaánál dolgozom, nálunk már 10 éve feljelentőrendszer van. Egyéni munkavgézés kiértékélése szintén tiltott. Vagyis ha nem dogoznék semmit, de mindenkit mindeért beköpnék, én lennék a legjobb alkalmazott.
Német hülyék, hülyenémetek.

Frick László Intézet 2020.02.28. 08:39:31

@Serény Vélemény: Ma már alig látni, hollót sokkal gyakrabban láthatni,mint nagyon gyorsan jólvezetőembert. 2013-2015. között gyönyörködten egy ilyen ember vezetési képességeiben, egy átlag középkategóriás autóval haladt a forgalombanmint kés a vajba, nagyívű kanyarokban még csak a lámpáit láthattam és arról ismertem fel, hogy jőn,mert egyrészt az az óra-perc volt kb azon a szakaszon. Én is óra-perc-pontosan jártam. Ez az ember... lyuk-ról lyukra is előzött, szonte soha nem fékezett és ahogy én sem szoktam ő sem használt indexet. Az index nemhasználatának az oka az, hogy az előtted haladó gyönge, esetleg gyönge-közepes képességű óvodás lelkületű hiú igaziférfi, amikor mégis a tükörbe néz a villanó indexed láttán, úgy van vele, ha te előzől? "te geci, én következem!" felkiáltással,már kint vagy a sávban, kivág eléd. És erre az előzés akár meg is hiúsulhat, hiszen... legakábbis én,métzerre kiszámolom a sávomba visszavágást. Az viszont nem biztos, hogy ő ebben az elémvágásban majd képes lesz úgy befejezni az előzést, mint én,neki Új Modern Korszerű Jövőbevezető Autója van,ami 100 km/h fölött nem nyom. Hiába kétszer annyi lóerős papíron.meg vezetni sem tud a faszi. Ha használod az indeet,még az is lehet, hogy egyikőtök sem tudja befejezni az előzést.

Eztért nem kell minden esetben jelezni az előzést, ha nagyon menő az autó az oszlop végén és már 5 perce nézem, mekkora balfasz és mennyire képtelen vezetni a pedig 270 LRE-s autóját, akkor az biztos, hogy index nélkülfogok előzni, mert akkor csak akkor vesz észre, a tökröt nem használja, hiszen nem sofőr, csak úrvezető,amikor meglepődik, hogy valaki előz.

Nos... a nagyon gyors ember, akit irigyelek.. tud vezetni. Természetesen jobban vezet,mint én.

Mostanában német-osztrák típusú hosszú konvojok alakulnakki vezetni képtelen nullatudású, de nagyon gyors autós balfaszokból, Akik mert magyarok és igazi férfiak, azonnal agyvérzsírtolulást kapnak, ha valaki előzni mer.

Szóval... szerintem az ilyen szituációt nevezték 1023 éve a szájjalliberális korai netokrata spekulalizmusban "egészséges versenyhelyzetnek"... a még valamennyire autót vezetni képes... "ambicionálja" a kényszerautózó túlvásárlópicsaembereket arra, hogy... vezessenek... ezek az összeragadt konvojok fellazulnak és ... összeségében élénkebb lesz a forgalom.

Persze most már majd benne lesz a pakliban, hogy az ambíciója az akciódról a videót a Budapesti Autóso Balfaszok éss Picsák Pont Hú-ra felküldeni lesz...

Serény Vélemény 2020.02.28. 09:02:56

@Frick László Intézet: Egyébként ilyen mos' már az informatikában is van, a milliós-háromnegyed milliós (almás) laptopban olyan teljesítményű processzor van, amivel nagyjából egy jó tíz éve még csak maximum nagyon brutális szerverekben lehetett volna találkozni. Na de mivel a hűtés meg az akkumulátor, ezért ha nagyon túlmelegedne, vagyis valami erősebb számítási igényű feladatot csinálnál -- maga a processzor leszabályozza a saját teljesítményét. Úgyhogy van egy papíron tök erős számítógéped, ami valóságban meg csak annyira erős, mint egy nála harmadannyiba kerülő céges piacra szánt kis kínai...

Aki gyorsan megy, és tud vezetni az nem érdekel, mert legfeljebb megelőz, aztán elhúz. A probléma ott van, amikor úgy érzi, hogy neki kell elöl mennie, nem gyorsabban, hanem elöl, mert neki nagy autója van. A kanyart meg nem tudja úgy bevenni, hogy ne lógjon át teljesen a szemközti sávba, és még bele is kell fékezni mögötte, mert azt a kanyart be lehet venni 70-80-nal, de ő csak 65-tel tudja.

Maga az autóvezetés-tudás egyébként egyáltalán nem egy atomfizika és kvantummechanikai szaktudást igénylő készség, hanem inkább egy kooperatív társasjáték.

Frick László Intézet 2020.02.28. 11:06:21

@Serény Vélemény: A hókatasztrófa idején jelentett számomra akadályt egy Okos Összkerekes [elektromotoros kupplung kerekenként szabályozza a teljesítményt azaz stabilizálja a 420 LE-s autót, ha pl egy merénylő beletekerne a háta megüla kormányba,akkor se tudnáaz autót síkjégen se keresztbe fordítani. Autópályán 80-nál ragadtam mögé, a kétsávoson meg 40-nelkellett követnem. Nedves útfelületen + 1,5fok-Celsius.

Tkp az előjelek már megfigyelhetőek voltak 25 éve, amikor egyszercsak bizonyos teljesítmény fölött a gyárak nem szereltek kéziváltót. Automata váltós.. 420 Le-s.. Eleve arra számítottak, hogy bár 300 LE fölött vásárol... de nem tud vezetni.

Frick László Intézet 2020.02.28. 11:12:09

@Serény Vélemény: Olyanok kapnak jogosítványt,akik nem rendelkeznek a készség szint eléréséhez szükségesalapokkal, de még aképességeik is neccesek. ÉS...a nulla tudásuknem fejlődni fog (ugye, azzalérvel az oktatómeg a vizsgabiztos is, hogy majd menet közben megtanul vezetni) Tehát itt az autóvezetők 2/3-ad része nem jut el odáig, hogy "kotta nélkül" tudjon valamit.CSak azt nem értem,hogy ha mindent úgy kell néznie,a lábait apedálokon,asebességváltón a kezét, az autóorrátmeg a kormánykereket is néznie kell,akkor két dolgot hogy nem tud:
1. Miért nem használja a visszapillantó tökröket
2. Hogy nem tud rájönni arra, hogy a jól berakott,a helyén lévő kormánykeréknek hogyan kell állnia az egyenes előre és az egyenes hátra haladáskor. Egyenesen szeretne hátratolni és a kormány 6-óránál. elindul nagygáz, depersze a fara az autónak kitér, nagyfék.Hátrafordul...mert tükörből nem képes tolatni.. ezért aztán előreéslesi a kormányt, tippelget, hogy kéne állnia 'egyenes'.. belenyúl..igazít egyet mondjuk..9-órára vagy 3-ra. STb
Teháthogy ha megvan az irány, "egyenes"-be tekerem a kormányt és icipici korrigáló mozdulatokkal? -neeeem.

Frick László Intézet 2020.02.28. 11:13:27

@Serény Vélemény: 25 évig úgy autóztam Budapesten, hogy ha taxit láttam,pőlmég követtem is,mert hátha tud egy erdőkerülő utat.. vagy nem néztem oda,mert biztos hivatásos.Ma már a taxisokat ugyanúgy figyelnedkell,mint a mazsolákat meg aa Toyotás Öregurakat.