Most kivételesen nem az agitációs-propaganda médiagecijeiről lesz szó, index cimke alatt.

Ma már alig látni, hollót sokkal gyakrabban láthatni, mint nagyon gyorsan ám jólvezető embert. A nagy sebeség ellenére semmi görcs, semmi hektika, a féklámpája sem villog, nemcsak az indexe nem. Motorfékkel lassít be pl két autó közé úgy, hogy azzala lendületteel, közben a szembejövő elhúzott, már megy is vissza a következő  lyuk eránt.

2013-2015. között gyönyörködtem egy ilyen ember vezetési képességeiben soha nem tudtam az arcát kivenni,rövid hajúmagányos férfi,autót is váltott időközben,de az autóját,ahogy mozgatta, az névjegye volt. Ismeretlenülmaradván persze :) Átlag középkategóriás autóval haladt a forgalombanmint kés a vajban, nagyívű kanyarokban még csak a lámpáit láthattam és arról ismertem fel, hogy jőn,mert egyrészt az az óra-perc volt kb azon a szakaszon. Én is óra-perc-pontosan jártam. 

Az index nemhasználatának az oka az, hogy az előtted haladó gyönge, esetleg gyönge-közepes képességű óvodás lelkületű hiú igaziférfi, amikor mégis a tükörbe néz a villanó indexed láttán, úgy van vele, ha te előzől? "te geci, én következem!" felkiáltással,már kint vagy a sávban, kivág eléd. És erre az előzés akár meg is hiúsulhat, hiszen... legakábbis én, méterre kiszámolom a sávomba visszavágást. Az viszont nem biztos, hogy ő ebben az elémvágásban majd képes lesz úgy befejezni az előzést, mint én, neki Új Modern Korszerű Jövőbevezető Autója van,ami 100 km/h fölött nem nyom. Hiába kétszer annyi lóerős papíron, valamint  vezetni sem képes igazán a faszi. Ha használod az indexet,még az is lehet, hogy egyikőtök sem tudja befejezni az előzést.

Eztért nem kell minden esetben jelezni az előzést, ha nagyon menő az autó az oszlop végén és már 5 perce nézem, mekkora balfasz és mennyire képtelen vezetni a pedig 270 LE-s autóját, akkor az biztos, hogy index nélkülfogok előzni, mert akkor csak akkor vesz észre, a tükröt nem használja, hiszen nem sofőr, csak úrvezető,amikor meglepődik, hogy valaki előz.

 

Nos... a nagyon gyors ember, akit irigyelek.. tud vezetni. Természetesen jobban vezet,mint én.

Mostanában német-osztrák típusú hosszú konvojok alakulnak ki sima kényszerautózó vagy vezetni képtelen nullatudású, de nagyon gyors autós balfaszokból, Akik mert magyarok és igazi férfiak, azonnal agyvérzsírtolulást kapnak, ha valaki előzni mer.

 

Életem egyik élménye volt az, amikor egy kék Mazda 6-os-os csávó elkezdett üldözni azért, hogy megtanítson az index használatára. Természetesen ez a négysávos szakaszon sikerült is neki,majd feltartott a kétsávos szakaszig, hogy ott majd elémfékezgetések közepette túlzott indexhasználat kereteiben majd figyelmeztessen arra,mire való az index. Természetesen a kétsávra váltás forgalomtól elzárt szakaszán a négysávos végének sebességkorlátozására fittyet hányván a mazdást ésmég nyolc autót, köztük egy "román halálkaraván"-t is egycsomagban végigelőzve....nos,amazdás azóta is jön utánam "tani-tani".

Szóval... szerintem az ilyen szituációt nevezték 12-13 éve a szájjalliberális korai netokrata spekulalizmusban "egészséges versenyhelyzetnek"... a még valamennyire autót vezetni képes... "ambicionálja" a kényszerautózó túlvásárló picsaembereket arra, hogy... vezessenek... ezek az összeragadt konvojok fellazulnak és ... összeségében élénkebb lesz a forgalom.

Persze most már majd benne lesz a pakliban, hogy az ambíciója az akciódról a videót a Budapesti Autós  Balfaszok éss Picsák Pont Hú-ra felküldeni lesz...

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr3315495080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serény Vélemény 2020.02.28. 11:27:59

Ezek ángliusnak látszanak, pont a legbelső sávban ment a kis piros, amikor a kamerás fickó megpróbálta lendületből kerülni, de mire a piros észrevette, hogy jönnek mögötte, és balra húzódott volna (egyel kijjebbi sávba), akkor már a nagyobb sebbel jövő letarolta.