Kurvák

/Yossarian/

foalselectriccarsfuck.jpg

A picsaautókat eleget szapultam már a beépített hibákkal programozott futásteljesítményük miatt.

 

Az internet nem csak az új koronavírusnál is veszélyesebb új koronavírus miatti hisztériagenerálásban játszik jelentős szerepet,de a kormány megbuktatásának a lehetőségére is másodpercenként ad számtalan fasza  lehetőséget.

Az ember a könnyű,otthonrólvégezhető internetes munkája [Home Press] kereteiben fel se kell az ágyáról,még a gecis papírzsepijét sem gyűri be az ágyikója és a falvédő közé, lerúg valamennyit a fagyasztottkajás dobozokból,amik az ágyán összegyűltek, hentereg egyet,fingik két jót,  és máris azzal az ujjacskájával,amit pedig az imént húzott ki a segge lyukából, beírja a használtótó-pont-DOMAIN-ba azt, hogy elektromosótó,meg minélrégebbi,aztán a képet kikoppasztázza,majd már ma délelőtt 9ó27p49 mp-kor végre a rohatt kormány abba a humbug-jába bukik bele,hogy direkt nem támogatja a használt elektromos ótók behozatalát.

 

És tessék,mármeg is van,mindössze 1,2millió Ft egy 20éves "elektromos autó" forgalomba is helyezve RaVaZdi rendszámmal.

screenshot_2020-02-27_elado_hasznalt_peugeot_106_elektromos_0_ft_onerovel_2000_8_feher_szinu_hasznaltauto_hu.png

Általában az a véleményem, hogy nem létezhet zöld-környezetvédő szempontból annál öregebb autó olcsón,aminél mégöregebb autót ne lehetne találni, majd a vásárlás célegyenesében nincsen az a szemtelen ajánlat, aminél pimaszabban kevesebbet ne lehetne kínálni. Megfigyelésem szerint 100ezer Ft körüli áron lehet olyan optimálisan jól használható, igazizöld-autós szempontoknak is megfelelő autót találni, aminek az eladója boldogan fogadja el a 75000 Ft-os ajánlatot a szerinte vén szar fostalicskáért..A magam részéról volt már egymilliókilométert futott benzines autóm,aminek a mért-tényleges-valós károsanyag kibocsátási adatai jobbak voltak egy 9 éves Toyota Priusénál és egy literrel kevesebb benzint fogyasztott 100 kilométerre,miközben az elkészítéséhez szükséges nyersanyagok és a beléfektetett energiaköszönte,még szépen haladt a legoptimálisabb kihasználhatóság útján, és minden működött benne, beleértve a központi zárat, az ABS-t és az elektromos ablakokat... azt nem titkolom,  hogy volt rajta 2500 Ft értékű gitt, viszont mind a négy emelési pontján a saját emelőjévelmeg lehetett emelniés fő tartórészei műszaki vizsga szempontjából TÜV-alkalmasaak voltak. Mostani haszálója már bele is szart,még nem cserélt benne semmit, beleértve a motorolajat (Amit azóta sem evett le nullára,bármegtett az utolsóolajcsere óta 40000 km-t, se levegőszűrőt,sesemmitnem cseréltek benne, lemosva is akkor,ha felhőszakadás érte kisebb jégesővel.

Gyűjteményem éke: Több esetben előfordult, hogy a 300-500ezer km-t  futott valódizöld kritériumoknak megfelelő autóm a zöldkártya rajzoláskor a megengedett értékek egytizedét sem produkálta.EZÉRT a zöldkártya rajzoló mester a megengedett határértéket írta be.Indoklása szerint a mért adat hihetetlensége veszélyeztette a műhelye tekintélyét, az nem, ha jattért füstokádó környezetszennyező  autóknak meg lejavította hússzorosról a megengedettre. Ócskaidőkben,amikor még volt "zöldkártya"

Ha egy húszéves benzines autóban 90000 km lenne és ez akár igaz is, mégmindig nem biztos, hogy annyira varázslatosan jó vétel,mert mi van akkor,  ha a nepper a zabrálása előtt eindíttatta és a romlott, lelakkosodott benzint felszivornyáztatván a rendszerbe az üzemanyagszivattyútól kezdbve az injektorig mindent annyira tönretett, hogy ha még találnánk is rámestert,aki megjavítaná, a javításához szüséges alkatrészeket nehezen vagy csillagászati árakon vagy bontóból méregdrágán.

 

Hát akkor egy elektromos autó...akinekvolt már olyan  magyar módra "szerzett" céges laptopja,ami 10 év alatt kétszer volt bekapcsolva vagy telefonja,az sejt valamit arról, hogy egy akkumulátorkét esetben biztos, hogy tropa: ha használták vagy ha nem. Az elektromos hajtáslánc többi részepedig úgy van megalkotva, hogy a zárlatos akkummulátor gajravághassa.

10 éves használt picsaautók között - a BMW megsemmisítőhibafejlesztői imádták ezt a trükköt- gyakran találkozunk akkumulátorevő autóval. Rövidrezárom, természetesen a generátort is kicseréltékmár kétszer (300000 Ft) mialatt megevett 10 akkumulátort (eleinte a gyárit 40000-ért, aztán a legolcsóbbakat,ami olcsóakkumulátorokat eleve szuper rövidélettartalomra terveztek. PRÓBA: a Hypermarket autós osztályán emeljük föl a márkás majd a budget akkumulátort: ezutóbbi sokkal könnyebb lesz...)

 

Vannak tehát szakmai érvek,de ezek csak abban az esetben kerülhetnének elő, ha a kormánynak az az istenvertee elbaszott antizöld ötlete támadna, hogy használt elektromos autók behozatalát támogatja.

Egy olyan országban, ahol be lehet bizonyítani, hogy de szar a faültetés? Ahol az a "politikai tanácsadó" aki pénzért adja azt a tanácsot, hogy a koronavírust is fel KELL használni a kormány megbuktatására,a TV-ben meg arról beszél, hogy a kormány a maga kommuniciós hasznára fogja behasználni a koronavírus hisztériát.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr7115493608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.