"... részeredmények! -részeredmények, azok vannak!"

/Kigondoltam! blog "2011-et írunk bazdmeg! " -ankét (részlet) /

Részeredmények vannak. Az IKEA egy komplexmarketing, amibe a legtermészetesebb módon kerülnek bele jóságok. Mint ahogy a csupacsont-és háj, tésztahúsú picsák, akik polifoamon tornásznak, mozdulatmozzanataikban szinte akár jógázhatnának is.

ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓNKban megtalálod, hogyan hazudgálunk neked és hülyítünk az adataid védelméről. Valójában minden adatodat kiadjuk,közzétesszük, nem csakpénzért,de szakszolgálatoknak is. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk azért, hogy jól megszopassunk! jobb működésért. További információk

Autóbuziként gyakran megszenvedem ezt,pl amikor B5-ös Passat-tal kényszer-közlekedem,nagyon jó a futóműve: hibátlan utakra. Nos: hibás, rossz úton ugyanolyan jó. Csak: nem tartós és ha egyszer lecserélted a futóműkopó gyári-eredeti alkatrészeit, annyi.

Nyugaton,amikor egy autót műszaki vizsgára felkészítenek,a négy kerék alá gyűjtőládát tesznek és a fékek kopóalkatrészeit le és bele.Oda se néznek... A Goßi évente 1200 km-t közlekedő orvos-gyógyszertár járójáról is kikukázzák a fékrendszer kopórészeit.

Sofőr alig fékez. Ez az üzemanyaggal takarékosság alapja:aminél kevesebb fékezés. Arra van a motorfék: kéziváltós autóban. Ez az oka annak, hogy egy hivatásos gépkocsivezető magánhasználatú autójában a teljes fékberendezés több,mint tízszer tovább bírja,mint egy menőző májernél,aki nagygáz/nagyfék kilő/beleálla fékbe -közlekedik. Természetesen a ModernKorszerűÚjJövőbevezető autó úgy veszi le az egységsugarú felhasználó kényszerautózással járó terheit, hogy ha kell-ha nem fékez, valamint a KorszerűModernJövőbevezetőAutóKényelmiLágyfékezésRendszere mellékága az, hogy a fékbetétek súlyosan környezetszennyező pora porlik,mint a száraz teveszar. Természetesen ez az"autó" EuroVI minősítésű :D Automata autóban nincsen motorfék, hakell/hane fékez és kuplungol is -a kuplung kopása ugyanazzal a veszélyes porral  szennyez,mint a fékbetétek is. Sofőr saját-magán autójában az első kuplungtárcsa 420ezer km-t megy el, kényszerautózó autója már 300ezernél a lejárt tervezésű futás miatt önmegsemmisült... de tegyük föl, hogy "játszásiból" az egységsugarú úrvezető ugyanazt a "vén szar hogynézmárki" autót használja,ő szétrúgja a kuplungot 150ezer km-nél, de azt szerkezetestül.

Ép ésszel,normális ember...valódi zöld környezetvédő-kényszerautózó nem engedné ezt. Főleg környezetvédelmi-zöld szempontokból nem, hiszen ez nem más,mint veszélyes-hulladék-generálás.

"Svejbeeeee'" azonban ha tudnád,sem "fékezhetnéd meg" [ez autószerelő szleng: babrálhatnád/cserélhetnéd le a kopórészeket, ha akkora zöld is lennél,mint a Mon'Blan'] mert ez ott már az agyonfejlettségmiatt közlekedésbiztonság elleni bűncselekmény.

Nagyjából most, az elmúlt 30 évben meg még párévig tart, az emberek Budapesten kidobálják a jó,a tartós vázú bútoraikat és vásárolnak helyettükIKEA/MÖBELIX fos vadonatúj dizájn  hulladékokat. Ezek elégetése a felhasznált műanyagok, de főleg a szemétpor [->  MDF] és a szemétpor ragasztóanyagai miatt súlyosan veszélyesek a légkörre.  Bezzegisztánban aahognak és  wie scheeenili!-znek bútorasztalosok, ha 20-as MDF lapokkal dolgozhatnak.Ez azt jelenti, hogy a szemétpor mellett 20%-ban faport is tartalmaznak a lemezek.

Az IKEA lényege a kőleves marketing. És ez nem annyi, hogy a vadonatújszemét-disztribúciójába a vásárlót betomszójerizálták azzal, hogy ráadásulmég barkácsolónak is képzelheti magát,  ahogy egy fagyasztottkajazabálómeg szakácsnak akár!  Ha veszel egy lapraszerelt bútort és hozzá fenyőléceket,kisfűrészt, ragasztót,még gyorsgépcsavart, lefütyülöd a figyelmeztetést, hogy ne használj csavarozógépet.. ha nem vagy rest a facsapokat beragasztózni.. "ez tényleg tud barkácsolni, baszod!" a fiókok közepén keresztbe vékony szegőlécből erősítő bordát, hátuk "megandrásolod" hogy ne nyekl-nyakljon erre-arra...óvatosan (ezt most nem részletezem,érteni kellhozzá..) gyorsgépcsavarokkal nemlátható helyen megerősíted...

...egy IKEA ágy fiataloknak,akik baszni is szeretnének az ágyon, nem csak reccsenés nélkül halkan franciázni.. fiataloknak egy átlagos IKEA ágyhoz még külön a PRAKTIKER-ben venniük kel 15 kiló fenyőárut, sarok-és erősítő vasakat és csavarféléket,nem részletezem, csak külön kérésre... Öregeknek,akik csak aludni szeretnének, de több,mint öt alkalommal az ágyon,elég csak 10 kiló faanyag és kevesebb vasáru...

Van egy gyerekkori barátom,aki annyira imádja a Renault-kat, hogy egy ipartörténeti emléke,egy 23 éves Safrane-ja van. A titka: ezermester, a kovácsolástól az autólakatoláson át a fűtés-szereléstől az erősáramún át a gyengeáramú és a mikroáramú szerelésig------

----szétszedte a Safrane-t,minden elektromos vezetékét kidobta és újravezetékelte, egy rakás, számára felesleges extrát "kifelejtve" valamint vett egy sterimót és ha kell, hanem, az aljátmeg a nemlátható zugokat mossa.mossa...

Ugyanez Audi A6 2.0-ban és Taganrogban: A büdösruszki mindent,ami "környezetvédelmi" , az utánégető rendszert, katalizátorokat, érzékelőket DPF szűrőt,vákkumszelepeket..mindent..teljesen lemezteleníti a motort,leszereli a hengerfejet, feltesz rá egy 90 LE 1,9 TDi hengerfejet felújított mechanikus adagolóval,nem részletezem az unalmas részeit, laikus annyit venne észre, hogy a motortérből a káosz teljesen odalett

...és amikor végzett, Másenyka is elégedett,mert fasza,újnak látszógömbölyű luxusaotójuk is lett,meg haza is lehet vele autózni Mámocskához Kalinyingrádba anélkül, hogy az emberen állandóan rajta legyen a csivari,mikor robbannak le... Persze a futóművére ennek sincsen megoldás, arra rá lehet évente költeni 1000 €-t.

Szóval ha nagyon akarok IKEA cuccokat, van megoldás,pl a fiókok terhelhetők vagy az ágy elviseli, ha onokák birkóznának rajta. Azért Anyu a feltapasztható dildo-ját ne az IKEA szekrény oldalára tapassza, maradjon csak kint a fürdőszobában és a csempés falon,de ne a kartonfalra, hanem a tégla pengefalra ragasztott résznél.

Egyébként pl 20 éve még Budapesten az utcáról lehetett gyűjteni olyan kanapét, aminek újrakárpitozása az újra-rugózásával és tömetése költségével együtt sem került fele annyiba,mint egy szemrevaló, de használatra alkalmatlan IKEA vadonatúj-szemét.

Sok a probléma mostanában Magyarországon a füsttel, szállópor koncentrátumnak kell hazudni, a jólét és rosszlét jeleit. Pásztó környékén a szállóporkoncentrátum, sok a szegény és elég könnyű fát lopni. Derékmagasságban elfűrészelt fák: cigányok lopták itt a fát, kézifűrésszel. Tövén elfűrészelt fák: becsületes magyarok szerezték innen a fát láncfűrésszel, teherautóval.  A jólét, mert a szállópor EGYRÉSZT a nagyvárosok levegőjébe leginkább a megfelelő környezetvédelmi matricás (a jele annak, hogy környezetkímélő) szuperdízel autókból ered, a legveszélyesebb, mert leg "mikroszemcsésebb" koromféle, ami az emberi tüdő hörgőiben leginkább megtapad. Eme   autók viselnek a rendszámukon olyan jelet, ami alapján beengedik A Városba ezeket, a média pedig, hogy értsék az emberek, az autóbuszról őrzött vágóképet mutatja, a sofőr csavarhúzóval ráadta a tőőőtést é ezért, ha odalép, a rosszulégett gázolaj fekete füstje terül. A leggyilkosabb mikrokormot láthatatlanul eregélő szuperdízelek délcegen suhannak. "A jele annak, hogy."

/Gőcsögg Orbánfasszopó Dúdkó: Jeleknek jelei 2012./

Napjainkban pl az un "szállópor koncentrátum"-nak eufemizált füst javát már veddmeg-dobd el picsabútorok MDF lemezei meg műanyagalkatrészei adják. A TÁRKI könnyű,otthonról végezhető internetes munka kereteiben "szociológusai" által Legszegényebb!4!4!"-nek hazudott falvak lakói kisteherautókat vesznek és külföldre, főleg Budapest Szabad Város-ba járnakMDF lapokért, laposra tapossák a páréves IKEA szarokat az egyszerűbb disztribúció kedvéért,plfelkötik a mikrobusz tetejére. Aztán ezzelfűtenek, persze a TÁRKI vagy a KSH vagy más internetes statisztikusok számára fel nem dolgozható formákban...

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr815424044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.