Amerikai filmipari befektetőket milliárdokra lehet levenni a katolikus pápaság "izgalmas" témájára. Ott Az ifjú pápa sorozat, de nekem még ennél is jobban tetszik Bergoglio és Ratzinger fiktív,kitalált története. Mert egyébként az életben nemigen találkoztakés nem vitatkoztak.

Entrópia van.

 

Teamek. Mindenki úgy érzi,kívül van A Zárt Tartály-on... de legalábbis befolyásolja. A team-ek  részfeladatokra és részeredményekre koncentrálnak. A hybridek fejlesztői teamjei össze is dolgoztak meg egymástól függetlenül is. A team-eket team felügyelte -megint   e g y    m á  á  á s i k   szempontrendszer szerint.

Felelős vagy felelősség nincsen.Részfeladatok vannak. A hybridből az elektromoslánc "fejlesztőit" nem érdeklik különösebben globális összefüggések.

Tegnap szólt rám egy nagyon okos ember:Szerinte senki nem nézi ma már az m1 Hiradó-t vagy ha,akkor nem veszi komolyan.Engem akart letorkollni azzal, hogy -szerinte- én vagy valaki még komolyan tudja venni az m1 Hiradót. Az emberek a műsorvezetők arcait látják. Németh Balázs,Meszes Boglárka vagy Székely-Varga Edina műsorvezetők szerintem meg vannak győződve arról, hogy ők jól csinálják -és szerintem hármukból csak egy hiszi azt, hogy az egész is jó,mármint a műsor. Szerintem összességében az egész csapat, mármint az m1Hiradó készítői úgy sejtik, hogy eléggé vacak maga a hiradó, de ezt nem tekintik felelősségüknek. Nekik feletteseik vannak, műsorigazgató, a propagandaminisztérium emberei, aztán az a Kovács Zoltán, aki kockásinghez pufimellényt vesz a közvetlenség látszatának -szerinte-megteremtéséhez.

Németh Balázs van a leginkább meggyőződve arról, hogy ő szuperül csinálja és az m1 Hiradó majdnemjó műsor. Meszes Boglárka úgy van vele, neki ez jutott, ezért és jól is fizetik, nem kell annyit fáznia,mint amikor még tudósítania kellett riporterkedni... meg van vele elégedve, nem ugrál és igyekezetének a 98%-át leköti az, jaj, csak le ne lehessen olvasni az arcáról a valóságos belső titkos véleményét. Székely-Varga Edina szerint az egészhez semmi köze, viszont a műsort jól akarja vezetni, szakszerűen, neki aztán nincsen véleménye, titkos sem.

Néha egy-egy XX. századi matematikus már annyira túlkombinálja a nem-Neumann Jánosi matematikáját, hogy úgy jár ügyességével, mint Németh Balázs a hableány katasztrófájával: A kiemelés fél napján Székely-Varga Edina volt a műsorvezető Németh furka-piszka-kapzsiságának köszönhetően. Részeredményekben persze itt is Németh "Majdénletudósítok!" Balázs vezet,mert a katasztrófa pillanatai után, lévén a közelben lakó , "szolgálatba helyezte" magát...

És ezzel nemlőttem különösebben mellé a Toyota Hybrid fejlesztőinek a teamjeitől sem.

Ugyanezt gondolják az IKEA mérnöki iroda temjei is, akik magánemberként, ha hívők lennének,még az Isten szerelméért se vásárolnának azokból a vadonatúj hulladékokból és dizájnolt szemétből, amit bérgyártatnak.

Van egy külön team,akik a svéd ipartervező-egyetemistákat környékezikés diákonak szép summákért vizsgamunkák dokumentációit vásárolják föl. Alkalmaznak néhány elveszett költőt a tárgyak neveinek megalkotására. A dokumentációk folyamattervező teamek-hez kerülnek,akik megtervezik a különböző folyamatokat, pl terveket,amikkel majd a távoli és nyilván nagyon buta meg primitív , de annyira cuki emberek,akikkel bérgyártatják majd a sok tárgynak látszó veszélyeshulladékot,elboldoguljanak, más teamek a disztribúciót tervezik meg és

van pl egy igen-igen kiterjedt marketinghadosztály, ebben a legtöbb team és ezek között a környezetvédelemért elkötelezettség látszatát tettetés teamje is. Minden team tökéletesen tisztában van azzal, hogy az IKEA vadiúj-szűzrecsomagolt-lapraszerelt  veszélyeshulladékokat forgalmaz és átbassza a tömegeket,de arra hivatkoznak önáltatásaikban, hogy ez egy piaci pozíció,amit ha nem az IKEA foglal,akkor majd a kopírozói foglalnak el...

egy külön team foglalkozik azzal, hogy Goebbels-i móccerokkal lelkesnek látszó teameket formáljon, akik tisztában vannak a felelősségükkel,mi történne, ha a geci konkurrencia foglalhatná el a vállalat pozícióit.

Eközben egy dél-kelet ázsiai régióban, aholaz IKEA alvállalkozója bérgyártat, a bérgyártótól egy feltörekvő vendéglátós bútorokat vásárol a szórakozóhelye berendezésére, nyugat-európai túristamagzinokban látja ezt a dizájnt, az európai disznóknak tetszetős lesz, tisztára,mintha Franciaországban lennének, kagylóformákból szurkapiszka rudak, organikus formák, az ember alig várja, hogy balról Audry Hepburn, jobbrólmeg a Beatles csillogó gombafrizurákban...

Délután már nem annyira lelkesek,mert ezeka bútorok csak otthoni, magánhasználatra tervezettek, nem profiknak valóak, két vendég gombos/cipzáros zsebekkel ült le, pár picsa meg flitteres gatyókban, itt mállik a máz, ott a bevonat, a cipők levakarhatatlan nyomokat hagynak a lábakon,máris nyaklik,az egyik izeg, nemlehet rögzíteni...

és nyíló szállodákat kompletten rendeznek be ezzel a szeméttel kapkodva, az utolsó-utáni-utáni pillanatokban, a recepciós igyekszik feltartani az első vendégeket, mert az első szoba berendezésének összeszerelésévelmég nem végzett a szállodavezető és a szakács. Máshola romantikus ciprusos sziklák mögött a dudvás nyiladék van telihányva ezzel a teméntelen és még tüzelni is környezetkíméletlen hulladékkal,mert még nem mindenütt működik az a recyckling, amiben az IKEA szaktemje a prezentáción a megoldást mutatta az ipari hulladékká a szerintük terv szerinti időben amortizáló vadonatújan is szemetük kezelésére.

És ezzel így vannak a részben [hybrid] vagy egészen [Lexus embléma] elektromos rendszerek fejlesztői is.

Ahogy a stricik, amikor értesülnek, hogy a 400000 Ft-ért eladott hűséges termelőeszközüknek egy vidéki strici elosztási vita során eltörte a nyakigerincét."Kurva, tudta, hogy mire vállalkozott, ez egy ilyen pálya, ez történt, miért nem vigyázott."

Greta Thunberg mögött is áll egy ilyen team, most érkeztek meg az eldugottabb svéd sícentrumokba a Maldiv szigetekről, ahol egy egész szigetet béreltek ki maguknak, hogy újságíróktól biztosan távol pihenhessék ki a világjóítás fáradalmait,majd a polgári repülés boooooomjára lesz egy másik team, akik kitalálnak valamit, napelemes vagy hidrogéncellás vagy fasztuggyamit. Hozattak indonéz lányokat a kérgesre ült seggük ülőgumót felmasszírozni, meg végre Grétikétől is megszabadultak pár hétre, haza küldték az anyukájához, satöbbi.

A szigetet közben kitakarították a sri lankai fiúk, mert egy következő team foglalta le, szintén oiropidok,de valami ipariak, részfeladatokhoz részeredménykutatók,meg zöldpolitikusok, akiknek majd megint meg kell érteniük valamit a jó ügyek szolgálata  tekintetében.

 

Egy másik szigeten még az előző team után maradt szemetet égetik, PET-palackokat,amikből a kókuszedényekben felszolgálták az organikus biovizet  a garantáltan 100% környezetkíméletnek a maldivokon már csak erre a bérszigetre ráhitegethető magas foká, ahollám, még áramtermelő dízelgenerátor sincsen,mert e Hilton Csoport teamje megkoncepcionálta hozzá a drága tengerfenéki kábelátvezetését a plusz generátor telepítésével a szomszéd szigeten.

 

És így tovább, da capo-a-capo a fine di fini

Kurvák.

/Yossarian/

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr8315422152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szorgalmas Gyémánt 2020.01.23. 13:03:34

Az ikeás kallaxokat szeretem.

Frick László Intézet 2020.01.24. 04:40:46

@Szorgalmas Gyémánt: Részeredmények vannak. Az IKEA egy komplexmarketing, amibe a legtermészetesebb módon kerülnek bele jóságok. Mint ahogy a picsák,akikpolifoamon tornásznak, mozdulatmozzanataikban szinte akár jógázhatnának is. Autóbuziként gyakran megszenvedem ezt,pl amikor b5-ös Passat-talközlekedem,nagyon jó a futóműve: hibátlan utakra. Nos: hibás, rossz úton ugyanolyan jó. Csak:nem tartós és ha egyszer lecserélted a futóműkopó gyári-eredeti alkatrészeit, annyi.

Nyugaton,amikor egy autótműszaki vizsgára felkészítenek,a négy kerék alágyűjtőládát tesznek és a fékek kopóalkatrészeit le és bele.Oda se néznek...

Ép ésszel,normális ember...nem engedné ezt. Főleg környezetvédelmi-zöld szempontokbólnem, hiszen ez nem más,mint veszélyes-hulladék-generálás.

"Svejbeeeee'" azonban ha tudnád,sem "fékezhetnéd meg" [ez autószerelő szleng: babrálhatnád/cserélhetnéd le a kopórészeket, ha akkora zöld is lennél,mint a Mon'Blan'] mert ez ott már az agyonfejlettségmiatt közlekedésbiztonság elleni bűncselekmény.

Nagyjából most, az elmúlt 30 évben meg még párévig tart, az emberek Budapesten kidobálják a jó,a tartós vázú bútoraikat és vásárolnak helyettükIKEA/MÖBELIX fos vadonatúj hulladékokat.

Az IKEA lényege a kőleves. Ha veszelegy lapraszereltbútort és hozzá fenyőléceket,kisfűrészt, ragasztót,még gyorsgépcsavart, lefütyülöd a figyelmeztetést, hogy ne használj csavarozógépet.. ha nem vagy rest a facsapokat beragasztózni..a fiókok közepén keresztbe vékony szegőlécből erősítő bordát, hátuk "megandrásolod" hogy ne nyekl-nyakljon errearra...óvatosan (ezt most nem részletezem,érteni kellhozzá..) gyorsgépcsavarokkalnemlátható helyen megerősíted...

...egy IKEA ágy fiataloknak,akik baszni is szeretnének az ágyon, nem csak reccsenés nélkül halkan franciázni.. fiataloknak egy átlagos IKEA ágyhoz még külön a PRAKTIKER-ben venniük kel 15 kiló fenyőárut, sarok-és erősítő vasakat és csavarféléket,nem részletezem, csak külön kérésre... Öregeknek,akik csak aludni szeretnének, de több,mint öt alkalommal az ágyon,elég csak 10 kiló faanyag és kevesebb vasáru...

Van egy gyerekkori barátom,aki annyira imádja a Renault-kat, hogy egy ipartörténeti emléke,egy 23 éves Safrane-ja van. A titka: ezermester, a kovácsolástól az autólakatoláson át a fűtés-szereléstől az erősáramún át a gyengeáramú és a mikroáramú szerelésig

szétszedte a Safrane-t,minden elektromos vezetékét kidobta és újravezetékelte, egy rakás, számára felesleges extrát "kifelejtve" valamint vett egy sterimót és ha kell, hanem, az aljátmeg a nemlátható zugokat mossa.mossa...

Ugyanez Audi A6 2.0-ban és Taganrogban: A büdösruszki mindent,ami "környezetvédelmi" utánégető rendszert, katalizátorokat, érzékelőket DPF szűrőt,vákkumszelepeket..mindent..teljesen lemezteleníti a motort,leszereli a hengerfejet, feltesz rá egy 90 LE 1,9 TDi hengerfejet felújított mechanikus adagolóval,nem részletezem az unalmas részeit, laikus annyit venne észre, hogy a motortérből a káosz teljesen odalett

...és amikor végzett, Másenyka is elégedett,mert fasza,újnaklátszógömbölyű luxusaotójuk is lett,meg haza is lehet vele autózni Mámocskához Kalinyingrádba anélkül, hogy az emberen állandóan rajta legyen a csivari,mikor robbannak le... Persze a futóművére ennek sincsen megoldás, arra rá lehet évente költeni 1000 €-t.

Szóval ha nagyon akarok IKEA cuccokat, van megoldás,pl a fiókok terhelhetők vagy az ágy elviseli, ha onokák birkóznának rajta. Azért Anyu a feltapasztható dildo-ját ne a szekrény oldalára tapassza, maradjon csak kint a fürdőszobában és a csempés falon,de ne a kartonfalra, hanem a tégla pengefalra ragasztott résznél.

Serény Vélemény 2020.01.24. 11:19:26

@Frick László Intézet: Eccer évekkel ezelőtt vettünk az ikeában egy burgonyahámozót. Azóta se, soha, semmilyen hozzá foghatót nem láttam, nem találtunk, sehol. Az ikeában sem. Annyira jó.
Az ikeás kanapénk kb 6-7 évesen nyiffant ki nullára. Annyira nullára, hogy á...
Most van egy kinyitható kanapénk, elvileg nem tud nyikorogni, mert acélból van elvileg hegesztve a kerete. Gyakorlatilag meg nyikorog. Hogy hogy a francban csinálja, azt nem is értem...

Frick László Intézet 2020.01.25. 05:03:44

@Serény Vélemény: Nekünk is van abból a krumplihámozóból."Részeredmények! -részeredmények,azok vannak..." ...most így hirtelen Szovjetúnió jut az eszembe,a filmgyártása. Ami a Szovjetúnió,mint olyan,egy igen sikeres részeredménye volt.Néztemplezt a filmet
www.imdb.com/title/tt1053822/

és virított belőle a Szovjetúnió filmművészetének a hatása.

Az IKEA konszernnek többezer jó ember dolgozik.

Nem jártam még olyan magyar kórházi osztályon,ahol legalább egy vagy két angyali,a hivatásának élő nővér ne dolgozott volna.

Minden budapesti taxis legalább párévente tesz valami jót, ha csak annyit,hogy egy utasát nem húzza le.

Részeredmények...na,részeredmények,azok vannak.

Sváby András pl kitűnő dramaturgiai érzékkel jelenik meg időnként édes kutyusokkal a képernyőn.