A dugógyártás egyik alapoka a sunyi aljadék genya, aki a megszűnő, a majd lezárt sávban előresiet, majd a végén bekényszerítőzik.

Az ilyen gecik ellen az egyik bevett módszer az, hogy ha van a kamionokat vezetők között olyan,aki még megfelel a sofőr kritériumainak, hivatásos gépkocsivezető,átteszi a megszűnő/majd lezárt sávba a farát, a sunyi  aljadékokat feltartja,ettől elöla dugó feloldódik és egy olyan probláma,ami miatt mindenki szív a Nullás Déli Szektorában, mert 2019-ben már nem lehet dugó nélkül megoldani egy olyan súlyos feladatot, amiszerint három sávból kettő lesz...

és akkor tessék, egy picsa beküldi az origó picsamagazinba ezt a felvételt és a picsák a gecinek szurkolnak, akik miatt a dugó be fog állni,mert már órák múlva sem lesz még egy sofőrnek nevzhető kamionos,aki ezzel a megoldássaaloldjon a dugón

okoskamionos.png

Az ostoba picsa, autót sem tud vezetni, nemhogy újságíot írni, de klasszikus szemétkezésnek nevezi a geci elleni hiábavaló közdelmet...

 

hát, ha így állunk,akkor tényleg hagyni kell a picsába, hagy szopjanak

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr215019194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2019.08.22. 06:17:49

Régebben én is azt gondoltam, hogy az elfogyó sávban előremenni pofátlan tolakodás és ezek miatt vannak a dugók. Aztán most már másként gondolom. Azért vannak, mert mindenki az előtte lévő picsájába bújva araszol és fékezget. Félnek tőle, hogy ha véletlenül autónyi rés keletkezik a kocsisorban, akkor majd őeléjük valaki betülekedik. Ő nem megy előre, hanem egy kilométerrel korábban kisorol és onnantól nem is enged senkit maga elé. Ezért aztán kétszer olyan hosszan nyúlik el a kocsisor, mintha mindkét sávot használva, a végén zippzározna a nép. Én minden alkalommal magam elé engedek EGY autót a dugóban, akár mellékutcából akar kifordulni, akár az elfogyó sáv végén akar bejönni elém.

Wildhunt 2019.08.22. 22:12:38

Németország 15-20 éve:
2 sáv egybe ér össze, az autók a cippzár-elv alapján folyamatosan sorolnak be. A forgalom ugyan lelassul, de dugó nincs.
Németország két hónapja:
2 sáv egybe ér össze, a belső végén egymás mögött x darab ukrán/román/török/magyar kisbusz, aki EGYSZERRE tolja az orrát továbbmenő sávba. Dugó.

Frick László Intézet 2019.08.25. 05:25:24

@Wildhunt: @ripők: Wildhunt adta meg a választamit kigondoltam.

Frick László Intézet 2019.08.25. 05:41:19

@ripők: Húsz évvel ezelőtt,még az igazi gyilkos M-Hullás időszakában, amikor a fémkorlátokat a beton visszavetőkre cserélték, alakult így a molekula. 20 évvel ezelőtt még nem volt ennyi passzív, az autóvezetést olyan súlyos í(és felesleges) tehernek érző autós, akik számára beláthatalanul széles piacot tár az Intelligens Gép gépkocsi szegmense. Akkor simán csak "a szigetszentmiklósi jellegzetes gëcik"-ként emlegették a dugógyártókat... itt is találni mintaszöveget a korszakból, amidőn a jellegzetes budapesti geci aljadék, aki a jobbrakanyarodóból fog kényszerítőzni be a balrakanyarodóba és ha az ember megfigyeli párszor,kiszámíthatja, hogy így a 10-12 autó helyett a kényszerítőzők miatt csak 6-7 autó haladhat szabályosan, tehát a balra kanyarodóba soroltak balra kanyarodni.

Nem azt mondom hogy ennyire szép, karcsú,üdelehelletű és fejlett volt,mint tem a budapesti fénylény, akinek rámutattam arra, hogy a vidéki paraszt,akiket a fénylények a dugógyártóknak kigondolnak, izzadó marokkal fogja a kormányt, recseg a fémkarikán a bakelit, annyira, nemhogy még ... hogy mondják ezt a fénykények? "ügyes" legyen.

Éppen most akarok venni egy Großvaterwagen-t.

A fénylények élete az ügyes-ség,a fejlettségmeg ilyesmi,és ebben az alaptörvélny:

"Csak Én Haladjak!" folyamányai,: "hát én nem, nem fogok itt szarozni, előresietekés bevágok, nekem erre nincsen időm"

Nézd,ott tartunk, az ilyen falusi tahajja,mint én,úgy él,mint az állat. Pltudjuk a faluban, hogy A Csirkekeltetú a Búza utcában van.Jön az ügynok (a KPSmegszopatta, azért tud jönni, ezt tudjuk, a mentőknek is azt mondja, hogy forduljanak balra ott, ahol jobbra kéne) Udvariasan megvárom, hogy őmondja ki, hogy a Csirkekeltetőt keresi, egyet jobbra, aztán balra és méeg egyszer balra és már meglátja."NEM! A címet mondjad! Mi a házszám?"
Egyrészt én is csak azt a házszámot tudhatnám,amit ő és amin a GPS megvezeti a mentősöket is, nemhogy őtet"

Másrészt egyszerűbb neki 7mp-n keresztül beírni a GPS-be, minthogy egy intellektuálisan ennyira onyolultat, ahogy az elavult, a technikai eszközöket sem ismerő büdösparasztok szokták egyet jobbra, aztán balra és méeg egyszer balra.

Frick László Intézet 2019.08.25. 05:50:14

@ripők: F- típusú válasz:

A 3-ból2-re szűkületben, ha mindenki időben besorol,akkora mondjuk Diósd(Érd-i Kihajtó lejteje-Nagytétény távot 80 km/h-vallehet letudni, ez hány perc? Megvan?

Így viszont attól függ, hogy hány olyan ember van az oszlopokban,akik még tudnak is autót vezetni,ma a kamionosok legalább egyharmada mazsola,üggyel-bajjal és főleg előre tud vezetni, az autóméreteit (ami a kamionozásnál alap) nem érzékeli.

Időszakja válogatja, a Sokat Autózók napszakában és heti-ciklusaiban sokkal gyorsabban folyik át több autó.

Tudod, ma a "Német Minőség" használtautóban azt jelenti, hogy az a pár német, baszik a kötelező szervizekre is elhordani az autóját, vallásos,imádkozik, hogy az izzók/xenon birja ki,mert egy parklámpa izző csere másfél óra,óradíja az izzó 10 Cent, a szerelési óradíj 35 €.

A semmit nem szervízelt 150-200ezret futot fostalicskát Mustafa Muckermann veszi meg,mert a sok büdös anatóliai rokon úgyse tudja, hogy nem vadiúj. Ők konkrétan oda, bele is szarnak az autóba.

4-6 évesen Zbigniew Boleslawski vásárolja meg azzal, hogy két évet használja, aztán majd egy magyar parasztra rásózza. Ebből a sávból vannak Mirkot Oblatovityok, naők pont ezzel a filozófiával törtetnek előre kényszerítőzni, mint te: MÉMET RENDSZÁM=FEJLETT BEZZEG VAGYOK!

Frick László Intézet 2019.08.25. 05:55:34

@ripők: @Wildhunt: És végül gyertek gyorsan,szerezzünk magunknak olyan pillanatokat, amiket Mogyeszt Muszorgszkij írt bele a delirium Tremes borzalmairól szólő és tévesen WEgy éj a Kopár hegyen c.programzenbéje legvégébe, ami arról szól, hogy Szásenyka megjött a vodkával:

Tudjátok mi hárman Európa melyik városában tudnánk nagyokat bruhhhaházni a dugógyártáson?
BRUXELLES-be: A belgamég a magyar fénylényeknél is zsírtahóbb, orrelőre-betuszkolásokkal nem csak hektikásra csinálja a haladást, mint a mi budapesti parasztjaink, hanem rendesen a kereszteződést bedugítják úgy, hogy Belgiumban,mint más ffényországpokban is,a hatóság Megkülönböztető Jelzéseit nem veszik annyiba, mint a túlméretes szállítmámnyok villogósárgáit.

Egy mentő a sztrókossal folyamatos szirénázés és megafonon vallonul bemakogott szilvuplék-k következtében öt perc alatt akár 200métert is előre jut.
Ennél nincsen bruhahább Oirópában.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2019.08.25. 06:15:05

@Frick László Intézet: Hadd tegyem ide a Nagy Hannibál Szabály aktualizált verzióját. Ugyebár az ember a saját szájszagát nem érzi általában. A refluxos, közlekedési helyzetekben idegbajt kapó, "zseniális" sofőr üdelehelletűzik, számára mindenki más kalapos kínai vagy golddigger picsa a volánnál. Az ő Epokittal, dróttal és kittel megszuperált járgánya a valami, nem ezek az egyszerhasználatos szarok, amiket manapság kapni. Ez ugyanaz a lenéző, elitista gőg, amit a belpesti "értelmiség" hozzáállása kapcsán érzékletesen ekézni szoktál.
Vannak a közlekedésben bénák, újoncok, hebehurgyák, idősek, mindenféle nép. És vannak az ügyeskedő gecik, szép számmal. Trükkösen összemosod a szabályos besorolást és a jobbrakanyarodóból balrasorolókat, de hazudnék, ha azt mondanám, hogy ez meglep.
A cikkre reagálva írtam, amit írtam. A képek alapján az "előrefurakodó" autós szabályosan és szerintem észszerűen járt el. Az a rész ugyebár le van aszfaltozva, nem forgalomtól elzárt terület. Az az útszakasz nem dísznek van, nem dézsás leandert tartanak ott, nem is régi, indián temetkezési hely. És fogadni mernék, hogy annál felháborítóbb az eset, minél újabb, drágább gépkocsival közlekedik a másik... Van épp elég szituáció, ahol az ügyeskedő slisszolókat jogosan éri kritika, a fenti esetben szerintem nem.

Frick László Intézet 2019.08.25. 06:41:32

@ripők: Szeretném, ha megtanítanál ebben a képletben a lényegre, amit képtelen vagyok felismerni:

Hírhedt egyszámjegyűfőútvonalról van szó, a példa pár éves már, de aktuális:

Ezen az útvonalon Hazafelé-irányban kb a 98/km/h átlagsebesség elérésére törekedtem. Utasaim proletárok, a munkásosztály leszakadó alsószélei (aki NEM proletárok,deerrőlmármilljót fecsegtem hiába) Tehát ezek az emberek kurvára únták már az autózást, és számukra szórakozás volt az, amikor én egy csomagban kb 10-esável 20-300 millió Ft összértékű oszlopokat előztemmeg.Ugye aproletár előítéletes,tehátmár forgolódtak is hátra,hogy hahotázzanak, ahogy a sok bedühödött építési,mezőgazdasági és kereskedelmi meg könyvelés vállalkozó, ügyvéd, faszomtugya, ugrál kifelé 150-480 LE-es autócsodákkal.

A legszórakoztatóbb trópusi záporban,amikor a nyomvályukban áll a víz és az X/-os BMW az óvodáskisgyerekek esztetikájátkiszolgáló szép nagy kerekeivel az összes menetsabilizáló intelligenciájával együtt úgy viselkedik a vizes útfelületen,mint a lapos kó,amidőn kacsáznak vele a bányatavon.

A Négysávos szakaszokon ezek a felnőtt férfiak az agyvérzsír forrássuktól és a lőerőktúl is függően 160-220-310 km/h sebességekkel
előztek vissza.

Általában az ilyen előzésekre kialakított (a 21-es út tarkállik ezektől) négysávosok vágén felnőtt emberek szoktak meghalni az óvodás attitüdben, amiszerint nekik még feltétlenülmeg kell a négy sáv vége előtt valakiket előzniük.

Elavult, korszerűtlen autóm kedvcelt sebessége a 140 km/h, de természetesen BASZOK gyorsabban hajtani a négysávoson is 110-nél, esetleg ha előzni besietek a belsősávba.. itt a szórakozás tárgya az szokott lenni, hogy ha mögöttem 200 méterre van egy Opel Astra Utolsó Német Minőség , akkor elkezd a fényszórójával villogtatni, hogy mertem kijönni elé ezzel a fossaal... aztán lemarad,mert 110-ről az én még valóban is a néhai német minőséget képviselő fostaloicskám jobban gyorsul 140-re 4 utassal, mintő egyedül.. ..majd elmegy dühében két kilométrermulva, amire 110-ről 160ra fel tud gyorsulni.

Kedvenc Neuralgikus Pont-omon 37-en haltak meg eddig, vesd össze ezt a számot az iszlámterrorizmismigráncsválság óta áldozataival...

Rögtön a négy sáv megszűnése utáni szakaszon szoktam nem örömmel, csak azértmert nem csökkentem a sebességet éslehet, egy csomagban 4-7-10 autót megelőzni. A továbbiakat hanyagolom,csakösszefoglalom, hogy többnyire az igazi férfiak visszaelőzései n,amihez képest az én egycsomagban való előzéseim n+1.

Körülmény: Vannak, akik egész úton alszanak és nagyfékezésre vagy jelentős manőverre akkorát bicsaklana a fejük a nyakukon, hogy felriadva bazmegolnának. Ezértt a hektikus dolgokat kerülnöm kell

azaz, az, amivel vádolni szoktak, csak akkor jellemez, amikor egyedül haladok, nem spórolok annyira a benzinnel és a lyukazásnál így nem csak a notorfékre hagyatkozom
(itt jegyzem meg, hogy minél intelligensebb az autó és modernfejlettebb,a motorfékre annálkevésbé hagyatkozhatsz) Úgy értem, hogy bebakkan szemben a kamion ésmert mazsola,villog, én levett gázzal becsorgok alyukba de nem fékezve,mert amikor,arésenláttam,a kamion elzúgott, nyomok is rá a következő lyukra és da capo al fine

Soha ne mond, hogy soha, szmokingban, azt nézve, hogy a velkamitalkén feszolgált sukorcefréből és jugoszláv aromából készült "sárgadinnye" és "pálinka" fantázianevű izét csak simán lelocsoljam, vagy valamibe bele öntsem, néz rám egy kuruc brigadéros mosolyával egy ember kihívóan,miszerint a rozsdaboglyák miatt nemlehet haladni az ominózus úton,mert annyitra pofátlanok, hogy ki mernekmenni előzni és így aJelentős Fééérfiak Jelentős [Céges]Ótóit akadályozzák a haladásban.

Azt kérdeztem tőle: "Budapestről jöttél, Brigadéros Uram?"
"Ja"
"parkolásóta indítottad az ótód?"
"Nem. Mia? Faszom?"
"Én a rozsdabogláymmalrendszeresen 98km/h átlagsebességet szoktam Mondott Szakszon elérni a Fényesfővárosból"
"Ébbazmeg, kéccázon aélul nem adom"

Jó,menjünk ki az autódhoz és annyi tízezrest adol, amennyit az átlagsebességed a memóriában a 98 alatt mutat. Ha 98 vagy 99 vagy mégtöbb az átlagod, mivelén csak egy paraszt vagyok,akit kuruc egybe vág le a labonccal, természetbenieket tudok felajánlani"

A kurucok között voltak jász emberek, azok ravaszak, de némeéyik kuruc dunántúli volt, azok büszkék,pappn emberek ugye,azokkalkimentünk ilyenkor az ótóhoz ésmegnéztük a 76Km/h a 83 km/h-sátlagokat. Ami előzést én meg se gondolk, hanem húzok vissza a kamion farába, az neki egy bokamozdulat.

Lenn.Ha tudna vezetni. De nem tud.

Ezt tudományosan magyarázdmeg nekem kérlek,ripők,mert látom a kommentedből, hogy te nagyon tudhatsz vezetni.

Én nem tudom a magyarázatot,mi lehet az oka annak, hogy bedarálni valóócskavassal, aminek a motorjában több,mint 600000 km van és olajcserétőlolajcseréig nem kellmotorolajat rátölteni stb. pl 20km/h-nál nagyobb sebességátlagot érek el Adott Szakaszon.

Frick László Intézet 2019.08.25. 06:43:59

@ripők: ez még nem a kedves üde frisskommentedre a válaszom, ez még lábjegyzete a hosszú kérdésemnek)
Lábjegyzet: Több autót ismerek, akik az adott időszakban metszik ugyanazt a szakaszt, akik becslésem szerint elérik a 110km/h-s átlagot, az egyik egy fehér ügynöki Octavi 1.6 dízel...mindig elpirulok, ha látom,mert ez az ember még vezetni is tud hozzám képest.. néha, ha hosszú egyenes a szakasz, gyönyörködöm abban, hogy soha nem villan fel a féklámpájuk. A gyönyörködéseimet gyakran akadályozza 2-3-4 feldühödött földbirtokos vagy építési vagy kereskedelmi vállakozó, akik üldözik a kedvenceimet,mert leelőzte őket.

Frick László Intézet 2019.08.25. 06:55:04

@ripők: Esztétikai gyüönyör volt számomra ez a kommented is. Legszivesebben úgy csinálnék, ahogy Eric Clapton tett Jimi Hendrix 1966., spptember végi bemutatkoncertjén, nem állt be csápolni Lennon & McCartneyés Jaggar & Richards közé, hanem noteszt vett elő és jegyzetelt, annyira ment előre, akkor még nem volt kisvonat, nem kellett fényképezni, hogy a Wah-Wah meg a Fuzzpedal-t és a kompresszort megnézze.

Sajnos és.. teljesen földhöz ragadt gondolkodású vagyok.

Nagyonnagy mestere pl a tölcsér nélkül az egyik üvegből a pálinkát a másikba önteni.Általában a laikusok a tölcsért akényelmes dűűtéssel, mint a zállat választják, csapkodik a folyadék és az üveg aszongya GLUGY GLUGY

Én viszontúgy döntöm meg az üveget, hogy a folyás egyenletes legyen és fölötte állandó kapcsolat az üvegben keletkező egyre nagyobb légtömeggel, így hang nélküllehet egy gluggy nincsen és villámgyorsan, ráadásul töécsér nélkül egy pl nagyobb ásványvizesből egy 0,33-asat feltölteni.

vagyis a hivatkozásod művészi,esztétikus, matematikus, algebrai meg minden

de mégsemértem, hogy egy 5 km hosszú autóoszlopnak mért kell fakígyószerűen ÁJJ/IND/ÁJJ 2 LÉPÉS ŰJJ/ ind.. haladÁÁÁÁJJJÁÁind--uljÁLJJiÁiÁLLJ rámgatóznia azért

mert 5 zseniális valóságos James Hunt-jai a 3-ról2-re szűkülésnek, csodálazosképességű autóvezetők

résekbe 45 fokos szökben beleerőszakolják az autóik orrát.

Ahelyett, hogy eloszlottak volna a sárbajobbranyilas szakasz utolsó 200 méterén a kamionok közötti résekbe (zokat figyelembe sem veszem, amik olyan büdüösparasztok között szűkülnek, akiket joggal birálsz

ARöviden aa kommented gyönyörűen kerüli ki a választ arról, hogy méirt egyszerűbb valamit 1 óra hossza alatt fakígyószerű rángatózásokban ájj/5 méter ájj 10 méteresetapokban lerángatózni
amikor folyamatso 60-nallehetne letudni

mennyi Diósd-Nagytétény 60-nal?lekéne mérni éjszaka,szerintem 3perc.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2019.08.25. 06:59:58

@Frick László Intézet: Fantasztikus az átlagsebességed, le a kalappal.
Csakhogy a közlekedés társasjáték. Részt vesznek benne egyre többen. Én lassan 25 éve vezetek és nem állítom, hogy sosem basztam el semmit, sokszor csak szerencsém volt. Az egyetlen balesetem egy féktávon belül elémkanyarodó Hiace miatt volt, fehéraszfalton. Totálkár. Kiszálltam, kezet fogtam a műszerfalba csapódott kezemmel a hivatásos bácsival, a tréleren elzötykölődtünk a törött kocsival és a bordáimmal a szervízbe, oszt annyi.
A sajáthibásakat úgy lehet elkerülni, ha az ember tisztában van a képességeivel. Az ellenfél által okozottakat rutinnal, szerencsével vagy sehogy. Közel egy évtizedig vonultam autóroncsokhoz végtagokat keresni, lógó beleket visszagyömöszölni és fóliát osztani. Én sem a közvetlenül előttem haladót nézem csak, viszont ennek semmi köze a fenti, posztban szereplő szituhoz. Ott nincs veszélyhelyzet.

Frick László Intézet 2019.08.25. 07:01:00

@ripők: bESZÉLJÜNK A VIDEÓRÓL IS, EZ UGYE EGY PRINTSZKRÍN. a FAKÍGYÓ SZERŰ RÁNGATÓZÁS azonnal BEJEZEŐDIK ÉS A MEGMEGÁLLÁS HELYETT EGY 30KM/H MAJD FEL 60 KM/H ALAKUL KI, HA KÉT HIVATÁSOS ÖSSZEDOLGOZVA MEGAKADÁLYOZZÁK AZ "ÜGYES EMBEREK" ELŐREVÁGTÁZÁSÁT.mIVEL TÖK HÜLYEVAGYOK MATEKBÓL, EZT A RÉSZT AKARTAM VELED BIZONYÍTTATNI
HOGY A 3,5KM/H-S FAKÍGYÓ rángatózás -t a 30-60Km/hs fékezgetés-rángatózás nélküli haladásra javító mitől geci kaminyonos.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2019.08.25. 07:05:07

@Frick László Intézet: Lehet, hogy a rángatózó, 10 centis követési távolságot tartók a faszfejek, nem? Ha mindenki tartana egy autónyi helyet, akkor a továbbmenő sáv forgalma is folyamatos lehetne. Csakhát akkor fel kéne dolgozni azt a traumát, hogy valaki elédkerült.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2019.08.25. 07:21:27

@Frick László Intézet: Én is ilyen töltögetős vagyok, szeretek azzal hízelegni magamnak, hogy van türelmem és bírom a monotonitást. Egyszer fogadásból hetven cseppet számoltam végig egy üresnek titulált pálinkásüvegből. (Házi) Ja, és én sem rohanok, 1,4-nél nagyobb autóm sosem volt, szóval hogyan is. A menetidőre mindig rászámolok valamennyit és előzékenyen (érted! :-)) elengedek minden sietőt, beengedek egy-egy bekéredzkedőt, dudálás nélkül kivárom a balfaszkodók rutinozását. Magamban azért én is mondom a bazmegeket.

Frick László Intézet 2019.08.25. 07:48:44

@ripők: Ezt már apolitika esetében megmutattam: Az emberek többsége óvodás korában tökéletesen kifejlődik politikailag -azaz miért lenne több esze egy 47éves Porsche Panamera tulajdonosnak, ha a kedvenc Octaviá-som egy csomagban leelőzi még 10 másikkal, mint azóvodában a TSZ-elnök fiának volt.

Ezt hivatkonznám Dr Csányi bácsinak, hogy ha az embert annyi jogszabadság illetné még meg,mint a csimpánzokat, az emberek vezér Nagy kanmajmaipont azt csinálnák, csaak nagykaliberű lőfegyvereikkel.

valkamit nem akarsz érteni. Még az Érd/Diósdi felüljáró vonalában többször több atónyi szabad lyuk mellett vágtáznak el azok, akik fakígyót gyártanak és a 3 perc alatt letudhatóból 3/4-ed órásat.

Nem válaszoltad meg ezzel a válaszoddal a kérdésem, hogy ha két kamionos lezár, a fakígyó ETTÓLmint képes felgyorsulni AZONNAL 20-ra-30-ra,majd 60-ra föl?

Frick László Intézet 2019.08.25. 08:08:07

@ripők: Amiért feljöttem, az a karosszéria, ami különös burleszk napjainkban.
Óriási apiaca ugyanis a használt fiatal németosztrák autóknak.
Kint németországban a török kereskedő biztonságiíkít hívat rám, a szerb csak azonnalkiveszi az autóból a slusszkulcsot, bezárja és egyszerűen ignorál, azon a telephelyen ne nézelődjem, ha én akkora egy geci vagyok, hopgy aláfekszem az autónak ésmegnézem a lengőkarokat és az autó fő tartó vázelem részeit.

100 végzett karosszériásból 1 sem helyezkedik el a szakmában, 200-bólkell merítened, hogy 1-et találj,aki el is helyezkeik a szakmájában, de hegesztenbi ő sem szeretne. biztosítási csalásokból élő, a biztosítók ügynökeivel öszejátszó csalodákban szeretne új elemeket felcsavarozni.

Gyerekkeoromban a részeges autó festő bácsi, mert nem szerette kivárni,amíg magához tér a részeges karosszéria lakatosa, klottgatyában szórakozásból kihegesztett egy Zsigultit az eperfa alatt a kacsaszaross udvaron.

Én magam még 20 évvel ezelőtt láttam olyan karosszériást, aki napi nettó-tisztán 300000 Ft-ot keresett a műhely tulajdonosának.

Egy autóküszöbkülső 2500-4500 ftbelsőt szakmai szégyen vásárolni, ha valaki nem tudja kilemezelni,menjen el betegszállítónak.

Egy hossznyúlvány javítás, tegyük fel, hogy főtartó rész,futómű felcsatlakozásnál, tehát nemegyszerű, egy oldal egy óra, két oldal két óra, ellehet kérni érte 40000 Ft-ot: Nem vállalja.

Egy kibaszott kipufogó javítás 10 perc, 3500 Ft-ot fizetnék érte, nem kell neki 10 perc munkáért a 3500 Ft.

Snitt.
nagyon szép az arcod, alehelleted alpesi gyógylevegő, a fogsorod MebcicDental 2000 bt reklámmeg minden..
na ilyen arcok szoktak a pofámba nevetni, amikor egy nemfőtartó rész, deműszaki vizsga szempontjából neuralgikus helyetmegfoltozok műgyanytával és lefestem magamnaak, fél órás munka, 10 telefonálást,ötször a karosszériáshoz odaautózást spóroltammeg, párszáz Ft költséggel.

Közben a 2011-es Audi rugótányérja emlék, ennek dőlve beszélnek a rozsdabogályákról annyira kazinczy díjra érdemes kultúráltartikulációban az ánuszkozmetikázottak, gyakorlatilag az autó hátsó futóműrésze TOTAL KO rozsda szempontjából, autószereő is javíthatja, csak le kéne csavarozni, ráteszi a kulcsfejet, az erőt éslehengeríti a csavart, annyira át van rozsdásodva.Ezért nem kínlódik a török meg a szerb az olyan magyar cigánygecikkel, akik képesek aláfeküdni az autónak: az ujjaikkal kilyukasztják a fő tartórészeket.
Nem ritka, hogy a direkt vízkifolyó nélkül készített alsórugótányért akereskedésben négy éve álló autó rugója úgy rúgja szét, mint anno Sobri Jóska a csárdát.

Én nem tehetek arról, hogy ebben az országban akkora a jólét, hogy egyesz szakmákban nem akarnak keresni az emberek napi 8 órában 1,2 Milliót, inkább elmennek betanított bontóhentesnek Németországba havi 660000-ért heti hatnaposmunkahetes napi 12-13 órákra.

Én... nem értek ezekhez a viszonyokhoz, szmomra annyi a lényeg, hogy

nem akar 15 perc alatt 3500 ft-ot keresni a faszi, ezért rendelek az interneten egy 10500 Ft-os lenygel szart és félórás munkával "új dob"-bal vakítom ki a műszaki viszgabiztos paraszt szemét.

Ennyiérdekel, hogy mert valakinek annyira jó az élete, hogy szarik 10 perc alatt,amit végigguggol egyébként alindabcsarnok árnyékában, 3500 Ft-ot zsebrevágni, nekem 12000 Ft-ot kell kiadnom 3 félóra munka,mínusz 1 órás könyörgés telefonon és 2órás rájárkálásmegspórolása.

Namost az meg egy másik dolog, hogy
300000 ért veszek roszdabogályát, amin 2évente gittelek valamennyit, vagy másfél millióért veszek egy autót, amire azonnal másfélmilliót rá kell dobnom és karosszériásoknál, ami félév várakozás.

és csak ezután következik a tivábbi 300000 amit a futóműre és a másik 450000 amnit az üzemanyagellátó rendszerre fogok rádobni.
hogy 4-szer tiltott le a kompjuter és úgy kellett hazahúzatni, az nem szám

Egyszerűen ilyen a tajtparaszt, mint én:makacs egyállat

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2019.08.25. 08:34:57

@Frick László Intézet: Az a két kamionos, akik ilyen ügyesen, meleg hájjal a pocakukban bicskáztatnak másokat, mert szerintük úgy helyes csak közlekedni, ahogy az ő 30 éves rutinjuk diktálja, na azok akarják úgy tartani a világszínvonalú átlagtempójukat, hogy többkilométeren át előzik egymást. Nincs bajom velük amúgy, mert simán kivárom. Ha látom, hogy szűk derékszögben akarnak szemből befordulni az én utcámba, akkor 10 méterrel előbb megállok és intek, hogy jöhet szemből az én sávomba átlógva stb.
Ha elfogadod, hogy valakik az általad vélt optimális megoldástól eltérően viselkednek és nem próbálod nevelni őket egy veszélyes üzemben, akkor mindenki elégedettebben mehet haza. Ő örülhet, hogy befért eléd, te meg büszke lehetsz, mert éretten viselkedve vettél részt a forgalomban.

Frick László Intézet 2019.08.26. 04:38:27

@ripők:
1.Megint elsunnyogtad azt a részt:Amint a két hivatásos sofőr (nem szükséges kamion meg kamionos, gyakran semmibemenő 10 t össztömegesek is megteszik AKIK NEM KAMIONOSOK csak sajtónyelvileg szokásosan) Tehát ügyesen eltekintesz attól a résztól, hogy az előrevágtázás-bekényszerítőzés megakadályozásával azonnal nekilódul az oszlop és hamarosan 30km/h folyamatos majd 50-60 km/h folyamatos haladás következtében az adott szakasz pár perc alatt lesz leeküzdhető BÁRKI számára.

Mellék-illusztráció: M5-M0 találkozása.Mivel a KorszerűModern Ember nem a valóságot lesi, hanem a GŐS-t belassul a kihajtás az M0-ra. A hozzád hasonlóan schneiduge üdelehelletűek,akik szerint a kamionosok olyanok,amilyennek szerinted viccesen leírtad őket, a belső sávban előrevágtáznak,majd:
-egyszer kikényszerítőznek a külsőbe,majd onnan derékszögben berőszakolják magukat a sok barom közé, akik araszolgatnak a lehajtósávban.

Ennek következtében, ezt elég, ha 5-6 rendkívül nagytudásúmegteszi, fakígyó lesz fel az Ócsai Kihajtóig az M5.

Akikmár tudják, hogy mi fog történni, a leállósávban a tilosban vágtáznak előre a beállt külsősáv mellett, a második-legokosabbtojások viszont a belső sávban.

Csingacsguknak már az feltűnnek, hogy milyen sok német rendszámúmeg belga és cseh rendszámú (azaz délszlév vendégmunkás) törtet ESZEVESZETTEN a belső sávban Inárcs után... holott nekikmajd lassan jobbra kell tartaniuk,hiszen mennek kifelé

2. Amikor meg úgy esik kézre, akkor a jógyerekek másik elsöprő érvét szoktad megvillogtatni annak ellenére, hogy én sem tudok hinni Az Egyetlen Igasság-ban. Ennek a belső nagyonfejletténednek, aki nem tudna előítéletes lenni,mutatom: Kamionos nyerte a fődíjat a Legyen Ön is Milliomosban,senki más nem vitt el húszmilliót (ami mai Ft-ban 27millió205 612 Ft 31 f) Megsúgok egy titkot: A Legyen Ön is Milliomos c. vetélkedőt manipulálják,azaz nemkis színészi teljesítmény és ügyes értelmiségi tettetés és hazudozás szükséges a nyeréshez, eleve a felmérő tewsztben, ha jó vagyok földrajzból, előkell adni a bazárimajmot, aki olyan földrajből, mint az Internet Korszak Fénylénye,aki ilyen elavult szarságot,mint történelem sem tanul, amikor minden fönt a wikin.

ALÁHÚZOTT FÉLKÜVÉR:

Az, hogy megszűnő háromsávbólkettő lesz
és ezt lehetséges békésen meghaladni mintegy 50-610 km/h-s sebességgel...

Az, hogy egy autópályáról ki lehet hajtani a Déli Elkerülő-re (ahonnan ugye két irány van kijelölve,a z M1 WIEN és a NYÍREGYHÁZA* és vendégmunkásforgalmas időszakban a GPS népe lesi mint a birka azt a GPS-t, ami intelligensebb,mint az ember, de A Magyar Ypszilontmég nem képesmegoldani, tehét azt, hogy jobbra ki, de azitán az Y szárában fel és balra

tehát betömörül és lassul

tehát a nagytudásúaknak azt nem lehet kivárni, hogy ők 10-20-30 km-h-s cammogással kerüljenek be az Y szárába
hanem nekik erőszakos jeleneteket kell előadniuk

amit ők ügyességnek és nagy rutinnak hisznek A Csak Én Haladjak Elv

(amit te itt védelmezelmár mióta, miközben ugye te Nasgyonfejlett Mintapéldány Fog s Ánuszfehér Igaz Ember is vagy)

várjál,leteszem neked görög dramatico-ba:

ÜGYESEK: CSAK ÉN HALADJAK!

KAMIONOSOK : Mindenki haladjon,lehetőleg fékezés és megállás nélkülfolyamatos 50-60-nal

Megjegyzés: abban én is hibás vagyok, hogy nem a sofőr kifejezésre gyúrtam,amit MUTATTAM.. A sofőr, az a hivatásos gépkocsivezető. Az úrvezetők azok,akik miatt a Súlyos Baleset túloldalán,a pálya szembejövőfelén MEGÁLL majd HEKTIKÁSlesz a forgalom,mert az úrvezetőnek LÁTNIA KELL a borzalmakat (és ha amerikai attitüd, akkor felvenni képrögzítő eszközökkel) A sofőr is hallotta a rádióján a balesetet,ő az,aki haladni szeretne, sóhajt esetleg, ha akkora egy kibaszottan elmaradott őskőkorszaki ideálista, mint én,aki látottmár emberi karral felfelé az Érdi Emelkedőn ballagó rendőrt meg 3-4 utast húspép és vagdalthús formájában,mint az izraeli merényletek idején a zsidó vallási szakemberek,kiskanalakkal vakarsázták,mint a vasúti öngyilkosokat a Nagy Dunahíd hosszában,mert ugye ez egy szokásos eset volt a Halászteleki felhajtóról nem kell elsőbbséget adni az M0-ra behajtáskor és kamion félpót kerekek között az történik autóval és utasaival, ami a kávébabbal a darálóban, ha ez a virtuóz szabadosság úgy esik meg, hogy az elsőbbség meg nem adása a vontató és a félpót kerekei középontosan és a csordában még van vagy 5-6 másik kamion is

Frick László Intézet 2019.08.26. 05:11:42

@ripők: @Wildhunt: Talán nem tudjátok,de
Migrács Ügy-ben is Bede Márton-nal és az ANTIFA Mozgalommal vagyok egyplatformon.

Innen kicsit különbözünk,mertén idealéista vagyok,míg Bede és az ANTIFÁ-k materialisták.

További különbség az, hogy Bede és az ANTIFÁK a kapitalizmus pusztulását reménylik a négerektől meg a jóléti társadalom magábarohadását.

Szerintem viszont ez a remény ahhoz hasonlatos,mint aki reggel 11 kor kurváramásnaposan bebaszva abban a reménnyel kell a tökéletesen elsötétített szobájában, hogy az a sok nedvesség, amiben az arca, az nem csak kompót szerű, hanem tényleg ananász kompótot evett elájulás előtt.

Én meg ugye ideálista vagyok, tehát tudom, hogy felkelt a nap a szokott idejében

Vagyis a kapitalizmus megbukott, csak ez még több egymással összefüggő és mégtöbb egymástól független ok miatt egyelőre nem derülki..Gyuri bácsi azonban már elárulta ezt a titkot

Na mindegy,a komoly rész következik:

Négerekkel először akkoriban találkoztunk, a rövid boldog évek során,amikor nem üresen kellett fölmenni belgiumba, hanem Mazda 2200 vagy Toyota Igazi HiAce-ekkel (pl az összes kiszolgált mentő egymilliókm-eket futott Toyota kisbuszokkal)

Nekem személyes érzelmi kötődéseim voltak a belga négerekhez,mert tőlük, ha elégMazda mikrobuszt vagy duplafülkéset vittünk,elég olcsón lehetett Abschit-es Bundeswehr kiszolgát autókhoz jutni.

Jelenleg Németország halálra zsír' elkényezteti a használtautókereskedők aljanépét is.

A legaljanép a bolgár autókereskedő. Bulgáriában a török kisebbség üldözöttebb a cigányoknál, a legnagyobb török kisebbségi popsztár azt hazudja magáról, hogy cigány és buzi,hogy a szlavo-bolgároknál beédesgesse magát.

A török-török, a Deutschtürk a magyarokat útálja a legjobban.

EgyébkéntMagyarországon is az a legjellemzőbb, hogy @ripők_szerűen elegáns, jólöltözöttüdelehellető emberekmegállnak az 1,3, 4,5 MFt-os kiválasztott autó mellett,kinyittatják, belenéznek,kinyittatják a motorházfedelet, ami alatt még egy mindent eltakaró van, beindíttatják az autót, kicsit engedik járatni aztán megkérdezik,hollehet fizetni.
A török is ezt szeereti.

A jóérzésűá (azaz az akkora balfasz idealista, mint én) magyar kereskedő pl ha a paraszt kihúzza az olajpálcát, akkor AZONNAL távozik is az autótól.

A török nem ilyen romantikus, ő autószerelés vádjával a Polizei ráhívását helyezi kilátásba,mi az, hogy olajszintet akar a gyaur kutya nézni? Meg olaj minőséget, hogy benzines, rendszeresen szervízelt autóban mitől fekete szutyok az olaj és miért van a minimum alatt kétujjnyival. Vagy sehogy se ér bvele a pálca?

szünet: 2017-ben kijelentett 2009-es évjáratú németországi autónak már két nemnémet tulajdonosa volt. Ha valaki minden áron német segge helyére szeretne ülni,akkor legyen legalább 10000 €-ja autóvásárlásra (ennyivel szokták fogni az utcán a hitelügynökök a kelet-euróőpai hülyegyereknek látszó kelet-európai hülyegyerekeket... az olcsóhitel a legjobb póráza a fejletlentagállamok betanított szalagmunkásainak)
Azt társadalompszcincinológiailag, hogy @radairossebb kolléga stílusát idézzem, nem sikerült megfejtenek, hogy miért jó egy nő segge helyéreülni férfiseggel nőiautóban, amikor a körmökkel meg ékszerekkel minden szét van baszva benne,retkes, a kuplung szétbaszva, a váltó szétrángatva és a seggllyuk környékén a szövet férfitenyér nagyságban gombás-fertőzött.
Vagyis a muzulmánok naponta többször mosnak segglyukat, a németek meg hetente 2-3 alkalommal.

FRISS!!!4!!!! A Daily Morning felmérése szerint a Bezzeg Britek egy hétig hordanak egy alsóneműt, azaz gatya/bugyi -t.

A török a szucsávai román bojárt kedveli, Botoszántól Kisinau-ig terjedően a bojárokat, akik nem szaroznak, beülnek az irodába a 140000-et elutalni,miközben a török csicskái meg a szucsávai bojhár rabszolgái álldigálnak fel a trélerekre a kiválasztott autókkal. A török ingyen kávé és szendvics, meg elenged nagyvonalúan 500 €-t a barátságra tekintettel a 4479 €-ból, amivelátbaszta a szucsávait.

Az ilyent szereti a török,meg a Großvater-t, akinek bár nem kell már a rendszáma,amikor az orvos bevomnta a jogosítványát, de azértki9fizeti a 250€-t azért, hogy a habtiszta, roszdaszem-mentes, évente kisszervizelt 78000 km-t futott (hatévente gumicsere,mert a gumi elöregszik) autóját leadja.

Egy magyar Kitántorgóóó!4!44! eldicsekedett nekem, hogy egy doboz cigarettát kért tőle a szerb, hogy az autóját beszámítsa a 6000 €-s ba, amit vásárolt. Mert előtte kisakkozta neki a szerb, hogy nem ad próbarendszámot hazavinni, de rendszám nélkül sem engedi ki az autót.. így, ha nem is 250 €-t fizetett neki a buzi, hogy legyen egy 1500 €-ért promt az albánoknak elpasszolható autója, de egy doboz cigit lökhet az autómosó albán kölyöknek.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2019.08.26. 05:21:59

@Frick László Intézet: Jó, akkor mégegyszer: a közlekedésben mindenféle ember részt vesz. Zsenik, buták, gecik és aranyosak is. A nagyforgalmú utakat azért készítik többsávosra, hogy az emberek használják. Vannak persze bérletesek, akik Siófoktól a középsőben haladnak, mert már időben tudják, hogy melyik hídon akarnak majd Pestre menni.
Koncepciózusan eltekintesz attól, hogy többször leírtam: én, mint a társasjáték egyéni résztvevője annyit tudok a folyamatos haladás érdekében tenni, hogy hagyok magam előtt helyet MÁSNAK. A fenti példára reflektáltam, ahol egy álló kocsisor mellett van többszáz méternyi üres sáv. Állnak a szűkületben és utána is. Ergo tökmindegy, hogy a megszűnésnél vagy 200 méterrel korábban akarok besorolni, meg kell állnom és várni egy kevéssé zseniális sofőrre, aki beenged maga elé, kockáztatva az átlagsebességi mutatószámát. Hogy ebből te oda jutsz, hogy máskor, máshol milyen borzalmas a közlekedési kultúra és hogy az én lehelletem milyen, hát... Úgy birkázod a népet, mint egy átlag 444 kommentelő.

Frick László Intézet 2019.08.26. 05:25:56

@ripők: @Wildhunt:
(folytatás)Na, ebbe a képletbe kívánom én annyira bele a négereket, mint Bede és az ANTIFÁ-k.
A nigériaiak és a kongóiak már kezdik Aufklerung-olni a legallja szegmenst. Hamarosan megkezdődhet az Utolsó Nyolcszelepse-ekkel motorozott Corsák és Astrák, a max III-as VW golfok régebbi audik satöbbik felhordása.

Pár év és vicces fotók fognak keringeni arról, hogy a nigériai mmeg libériai emberkereskedők hajói nem üresen mennek vissza Afrikába, hanem "roncsautókkal" rakottan.

Afrikában nem rohadnak az autók,mégis vannak karosszérialakatosok.
Ahogy pl Pakisztánban is.

Iszonyatos munkát tudnék végezni az első 5-6-7 hónapban, ha hozatnék három albán meg két oltyán karosszérialakatost, csak gyors-karosszériázás, küszöbcserék, hossznyúlvány és taposólemez foldozások

Aztán rámküldené a NAV-ot,m az idegenrendészetet meg a hvg-t és az indexet a környék összes olyan biztosításicsaló-karosszériás-festőcége, akik SOHA nem vállalnának rozsdásautójavítást. (vagy csak bedaráltatnának kolbászba a cigány strici haverjaikkal)

Az afrikai nem kezd el ott hisztizni,mint egy török, ha kihúzom az olajpálcát vagy alá merek nézni egy 2009-es évjáratú, 2014-ben kijelentett és azóta a kereskedésben álló,meg sem mozduló) autónak. Amikor meglátja ugyanis au európai kezében a kartonpapírt, amire majd le fog feküdni, rögtön tudja, hogy ez az a fajta csicska-európai, akin röhögni szoktak, a sok hülye-féle, akik a Menő Elit Fehér fajnépnek csicskáznak betanított munkásként a szalagoknál összeszerelő meg fagyasztottkaja és sörgyárakban.

Ugye, az afrikai a következőt figyeli meg:

A fajnémet szabad péntekes munkaheteken dolgozgat heti 30 órákat 6500 €/hó -ért,miközben ez a sok idétlen hüólye meg szabad vasárnapos munkaheteken napi 12-13 órázik nekik 2200-3300 €/hó.

Kélrdésem hozzátok: Szerintetek születhet-e olyan gondolat egy afrikai fejében, hogy ő kitúrja a kelet-európai csicskát, a gumikutyaíző zöldség-gyümölcsgyárakból (van már nem-üvegház rendszerű,minek a drága üveg, ha a gumikutyaíz műfényben is összejöhet?)
meg pláne gyárban szalagmunkára vágyik,kitúrni a kelet ojropidot az afrikai?

Hiszen pont arra únt rá, hogy a benzinvezetéktól kis nyaklikocsin kellett huzigálnia a 75literlopott benzint 12 km-en át domboknak fölfelé, akkor azért adsította el magát 5évre, hogy gyárban robotoljon... az első pisiszünet az 5-ik óra végén és nem is lehet csakú
gy dohányozni, mint pl amikor a megcsapolt benzinvezeték mellett guggolnak a sorban?

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2019.08.26. 05:29:41

@ripők: persze, Fehérvártól 3 sávos csak

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2019.08.26. 05:39:57

@Frick László Intézet: Ebből hol derül ki, hogy a kapitalizmus megbukott? Definiáld is légyszi, nehogy valaki azt higgye, hogy lózungokat ismételsz.
1. A kapitalizmus ez és ez.
2. Eddig ez így és így volt, ami pontosan megfelel a fenti definíciónak.
3. Itt és így lett vége a kapitalizmusnak.
4. Azóta ez és ez van, ami ezért nem kapitalizmus többé.

Frick László Intézet 2019.08.26. 05:43:10

@ripők: És ez nem is vita tárgya, hiszen RENGETEG HELY VAN

A jelenség,amit mutatok, AKKOR KEZDŐDIK

amikor felfigyelhetsz arra,mint szabály- és joigkövető ember, hogy

1. MEGJELENT A SÁRGA FIGYELMEZTETŐ A SÁV MNEGSZŰNÉSÉRŐL

ennek ellenére valakik
egyre eszeveszetttebben sietnek előre abban a sávban, ami meg fog szűnni

Nem sorolnak be a helyre, amit szeriőzen magad előtt tartasz.

Az M5-ösön ilyenkor nyáriszabadsság végén a külső sávban haladásra kötelezett gépjármű vezetőjének a jobbtükröt is erősen kell figyelnie,mert Inárcs után már nem csak a belsősávban kezdődikmeg az előrevágtázás, de a tilosban,a leállósávban is.

Amiremég fel szoktam figyelni: Passzív, igazi férfias jelleggelkonfliktuskerülőek inkább kihajtanak már az Ócsai Kihajtónál,amíg lehet (főleg, akik a Keleti Nullás-ra tartanak)

Én...nagyon köszönöm a hozzám való türelmedet, hogy próbálsz fejlett emberré tenni...

Én továbbra semértem azt
hogy miért nem az a geci, aki a
CSAKÉN HALADJAK!
el szerint képzeli magát és
pestiül "ügyes" -nek.

Erre taníts meg kérlek:
Konkrétan ezek az emberek okozzák a dugót.

SOHA-SOHA nem is áll elképzelésében sem az időbeni besoroloás.

Ő, ha a fenét a fene eszi már meg, akkor sem fog besorolni a "többi birka" közé,ő "ügyes" lesz.

Lábjegyzet: Magyarországon nagyon sok esetben a sávlezárás oka az, hogy a pénteki sihta előtt meg a hétfői kezdéskor nincsen kedve a dologozóknak elvenni,aztán meg visszapakolni

Vidéken van ennek jelentősége,amikor 15ó5 perckor az útjavítók elindulnak lassan befeléa telephelyre,mert 15ó55kor márkimnosakodva,civilben akarnak a kispadon várakozni. 15ó20 kor lehetne szakmailag a piros-fehér stráfos táblát a sáv közepérőllevenni.

Egyébként öz Grősz jenőnéné ütközne neki a kórházból hazafelé aKis Alto-val, ahogy a kanyarból a tábla elébakkan,két kezével eltakarja szemeit és

BAMMM (ha nem lyukad ki az Alto hűtője,akár tovább is mehet.

Úrvezetők azok,akik 16 óra után jogkövetően vagy lustaságból szépen kerülgetik a táblát.

Hivatásos az, aki a táblátmeglátva félreáll vészvillogóval,én nem vagyok rest: ha van az út szélén kukoricás vagy bozót, abba baszom bele a táblát meg oszlopot, a dögnehéz talpat csak az árokba dobom le, az aljába.

HASONLÓ SZITUÁCI Szintén vidéken gyakori, hogy vihar után száraz ág törik le a sávba

Elvileg ugye az ember megáll és félrehúzza, de ahogy a magyar ember is egyre nyugati-mintájú és fejlettebb lesz, dehogyis piszkolánáőössze a kezét

Kamionosok szokták megoldani: letiporják a gallyatt és akkor innentől csak basszamegezés lesz

Vagy mondom, az elavult módszer: valaki elhúzza a gallyat.

Ez volt a Budapesti felhőszakadáso -ban is a tanuslágos a számomra: A Fejlett Budapesti ember szépen kihívta a tűzoltóságot azokra a kidőlt fákra és gallyakra is,amit 2-3 ember eluzigálhatott volna.

Kőbánya: Román rabszolgák, nincs is autójuk, csak annyira elmaradott egy népek,a vihar után kimentek a munkás-ágybérletből gallyakat huzigáni. Ahelyett hogy kikönyököltek volna röhögni az ablakba a bozgorokon, akik mindenfelé felugratva elakadni, széjjelbaszták az autóik küszöbeit az útszegélyen.

Konkrétan egy ilyen fehéringes illatos fejlettember a Volvo-ja egész kuplungját vasig égette le

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2019.08.26. 05:49:08

@Frick László Intézet: Igen, azt írtam, hogy az emberek közt vannak ilyenek. Te, aki ismered az Útat és az Erényt bosszankodsz ezen és okos nyusziként meg akarod javítani a világot. Minek volt akkor az a sok betű...

Frick László Intézet 2019.08.26. 05:53:50

@ripők:
1. A kapitalizmus az amit az Európai KÖZGÁZ definiált és tárgyalt.
2. Eddig ez így és így volt, ami pontosan megfelel a fenti definíciónak.
3.Nagyjából a netokráciával és a hyperkommunikációs boooomm-mal lett vége a kapitalizmusnak, nem vagyok köteles végigvárnom, hogy a disztríbúció végére az Európai Mérnöki Iroda az általa kigondolt végárat vegye tőlem,ugyanis az Alibabán-n megrendelhetem az egész környezetkíméletlen (te tudod, mit összefüstölnek Európai Mérnöki Irodák bérgyártatott szemeteivel a hajók?) disztribúciómeghagyásával, viszont az ÁR-ból,mint absztrakcióból jó sokat a magam javára spórolva. És ez még csak 1 a 100-ból!
4. Azóta ez van, amióta internet van, ami ezért nem kapitalizmus többé, hanem netokratív spekulalizmus. A netokratív spekulalista nem kizsákmányolja az embert, hanem mint alegsúlyosabb kockázati tényezőt, kiiktatja.

Mutatok egy példát:

A kapitalista gyógyszerkutatóállatokon kisérletezett.Ezt sikerült az állatvédőlnekbetiltatniuk. Igen nehéz ma az állatkisérletes tesztelés.

A netokrata spekulalista gyógyszerkuatónak az esze legkisebb ágába nem áll kapitalistamódon szarakodni a tesztelésekkel orvoslátogatóühgynölkirendszerekben, korrupcióval, kórházigazgatókat üdültetni a Kanári-szigetek helyett ma már a maldivokon, NEM!

Az offkapitalista, a modern spekulalista gyógyszervegyész emberkisérleteket folyat majdnem ingyen Afrikában.

És ez semmi,mert ez az egész bele van csomagolva orvosok Határokon kívül, segélymozgalmakba... bio-zöldségekbe embermentésbe, egy csomó édesen taknyos néger kisbabával, akiknek a szemecskéit eszik a legyek.

És hogy ne monomániásozzál le, rajtam kívül még Sean Penn is így tudja.

Sean Penn a magánvagyonából... Ft-ba számolva százmiulliót hajított el,égetett el.. hogy
valamit, amit te lelegyintennél... tudósítson erről a működésről

Frick László Intézet 2019.08.26. 05:56:19

@ripők: Juj. Igazad van.Tényleg hiába írtam ennyi sokat, ha neked annyi jöttle belőle, hogy mindez az, ami a szubjektumomban leszűrődik, hogy Okos Nyuszi-nak képzelem magam és azt hiszem, hogy a világotmeg kell javítani...Azt hittem,nagyon fontosat árultam el magamról,amikor azt, hogy a négerekkel vagyok, nekik szurkolok és szerintem is 200-300 millió néger kell Fejlett meg Bezzegisztánba.

Frick László Intézet 2019.08.26. 05:58:12

@ripők: Kérkek-kérlek, hagyjuk a picsába
úgyis el se megyek az M5-ig, az öreg Ötösön szoktam csalni
illetve A Városon keresztóül, hát én nem halok bele, ha rövid úton át kell vágni Budapesten, a tipródás csak 7,5 t össztömegen felülkötelező,a kicsik átvághatnak a Városon, az negyedóra pluszt, a vacakolás meg 45-60 perc.

Frick László Intézet 2019.08.26. 06:06:25

@ripők: Szerintem a fontos rész az a kapitalizmus halála, hogy az Oiropid KÖZGÁZ még a kifejezéseit sem tartja karban,pedig azóta kiderült, hogy nem McLuhan-nek lett igaza ésbeütött a mobiltelefőnia, azt meg az internet üti ki
az internete meg a fészbúk:

Minél fejletlenebb a társadalmiosztály vagy a Világ-nak az orsztága,annál inkább hiszi azt a fészbúkozó, hogy internetezni csak a gazdag buzik szktak, rendes ember CSAK FÉSZBÚK-ozik és INTERTEZNI SOHA.

Tegnap disznólpucolás közben arra jutottam, hogy lehet pár közgazdász, akik sejtik, hogy mekkora lemaradásban van a tudomány, deők is úgy vannak vele, min t a magyar irodalomtudósok, hogy így nyugdíj előtt már nem... még a mára okafogyottá vált KÖZGÁZ ra alapozva lehet pályázati támogatásokat szerezni professzoriösztöndíjakat, egy-egy team-nek még a Nobel is összejöhet a mára halottból.

A KÖZGÁZ-hoz annyit nem értek, de a magyar irodalomprofesszorokkal egyet értek

bár még nem láttam Háy János Kik vagytok Ti? c.könyvét belülről
www.youtube.com/watch?v=wRJC8leL6Ps

Nem az a lényeg, hogy mi lesz az európai közgazdaságtannal, hiszen az Új Gazdasági Világrendben nincsen szerepe kontinenseknek sem, nemhogy nemzetállamoknak

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2019.08.26. 06:10:10

@Frick László Intézet: Nem baj, ha nem tudod, mi a kapitalizmus definíciója, csak arra voltam kíváncsi, hogy te mit értesz alatta.
Az meg, hogy migráncsozol (pozitívan persze!) a közlekedési szituációs poszt alatt és a saját betűidre gondolsz csak, míg én nyilvánvalóan nem azok hiábavalóságáról írtam, hanem arról, hogy semmit nem értettél meg sem Weöres, sem Tőkei fordításából, ha két kaminyonos önkéntes rendőrködésében látod a forgalmi fennakadások megoldását - nahát.

Frick László Intézet 2019.08.26. 06:29:33

@ripők: Az európai (és a halott kapitalista) kultúrában az önellentmondás kudarc, bukás, halál, GAME OVER.

A kínai kultúrában pedig a motor. Az ember a szívében a Tao, az eszével meg Kung Fu Cse útján.

Bukásom lényegére tapintottál, márt fiatalon, amikor még vihettem volna valamire , eljutottam Weöres és Tökei fordításainak a megértéséig, de nem figyeltem eléggé Weöres és Tökei személyeséletére,ők Ész-ben Kung Fu Cse útján maradtak. Így lett dr Weöres Sándor és nejének a Rózsadombon egy nem szép, de praktikus nagy háza, vagy Tőkei így férhetett hozzé egész életében tiltott tartalmakhoz és az Őszödi Ingyen Üdülés jogához is.

Segítek neked, megmutatom,mi velem a legeslegnagyobb baj és miért nem vittem semmire:

Pedig én vagyok az első, aki komolyabbakaat írtam a netokráciáról meg a netokratív spekulalizmusról.

És magyar nyelven pedig még mindig, tehát még most is az első vagyok.

Van egy nagyon egyszerű szabály: Ilyen névvel,mint Hulesch Béla felesleges tipródni a poeticai pályán, hagyni kell a faszba a poetika felgyövéseit addig,amíg egy rendes nevet ki nem találtál magadnak.

Frick László Intézet 2019.08.26. 06:37:39

@ripők: A kamionosok 44,607%-a még Munkaidő Tervező Algoritmus segítségével ssem képes magának kisakkozni a Rövidpihenők Hosszúpihenők Kötelező Heti HosszúHosszúPihenők ritmusából azt, hogy jövedelmileg is optimálisan tudjon kijönni.

A Magyar Fuvaroztatónak van egy elképzelése arról,mennyit fizessen a kamionosának és bár ma már beldöldön is valahol az 500-600ezer nettó/hó kéne fizetni,...ezt...lelkileg nemminden magyar kamiontulajdonos képes felfogni.

Ráadásul, amióta a kapitalizmus halott, nemkell kamiont tulajdonolni, mi a fasznak, a fuvar az első és amikor megvan, lízingelsz hozzá egy kamipont
egy átlag magyar vidéki családnak 1 kamion ilyen bérlése megélhetést ad, miközben a kamiont vezető Négykezes (a két sofőr) családjainak is.

Tegyük fel, hogy egy jó IT képességű érettségizett, nem alkoholista sofőr kiszámítja, plusz 20 perc, hol vegye ki a rövidpihenőjét, de ez a halálos baleswet miatt bámészkodókmiatt lehetetlen és ezért, mivel nem az őp pályaoldalán van a baleset A hatóság nem fogadja el a hivatkozását a balesetre: Amikor lejár a vezetési ideje,a birságolandóak közül az enyhébbet választva a leállósávban nyitja meg a rövidpihenőt.

Ezzel megakadályon többtucat ügyes úrvezetőt, akik a leállósávban tervezték belga mód az előrejutást.

A kamionos már el is föggönyözte a fülkét és bekapcsolta az állóklímát

amikor az ügyes ember bevág elő a leállósávba és büntetőfékezsésekkel.

Amnira a geci csak nem is reagál.

Frick László Intézet 2019.08.26. 06:47:02

@ripők: "saját betűidre gondolsz" Baszok a saját betűimre. Még te sem olvasod el.

Buddha tanításának tanoncasága gyakorlójának a gyakorlója tanonca gyakorlójának a tanoncának a bakta csicskájaa is márMinden Teremtett Lény-nyel együtt érez.

Én tehát a neuralgikus Pontoktól több,mint 100 km-es távolságban

szeretettel gondolok a lelkinyomnorékra, aki úgy érzi, hogyő most ügyes és megérdemli a sok balfasz, amiért a belső sávből megállítja a be_Budapest-ra haladókat azért, hogy megállítsa az M0-sraKI araszolókat, hogy ne kelljen Ócsátólvégigaraszolnia a sort.

Én már feladtam,én nem akarok semmit, szerintem semi nem ér meg semmit.Szerintem, ha valaki elpocsékolja a jó 300000 Ft-oos autóját azért, mert az asszony nem hagy neki békit egy újabbnak kinéző másfélmilliósért,amire másfél millió személyi kölcsönt kell még felkapni és majd csak utána még az üzemenyagellátó rendszerre a további 450ezret... mindössze a proccért...

Nekem ez pont annyira mindegy, mint az, ha valaki tud hinni abban, hogy a statisztika vagy az Európai KÖZGÁZ az tudomány.

Vagy hogy trendképzés segítségével ki lehet számítani azt, hogy hány afrikai szerencsepróbáló érkezik még.

Tudom, hogy el kéne utazni Etiópiába, demár lusta vagyok... még pár nemzetközi repülőtér, pár belga, holland meg francia túrista és lehányom őket,mint a lakodalmas kutya.. ennek kitenni magam Dohában azért

hogy láthassam azt Etiópiáról
amihez elég a Youtube-ra felmennem.

És ami Etiópia nincsen benne a Jók és Igazak trendképző pontjaiban, se a Tanzániába lemenő szupervonat.

Frick László Intézet 2019.08.26. 06:50:03

@ripők: Kézzel -érted ezt?- Xiaomi szépen író tollal és kézzelírom a könyvet és nincs ráírva, fel a nevem.

...én.. nagyon szeretlek téged, ezért kínlódtam ennyit, csak ennyire válaszolj, hogy ennyiből...lehet.... valamit érteni? .... abból,amit összehablatyoltam?

"ha elhiszed, hogy a logika irányítja az embert, sutba dobod az életed"
/Sean Penn/

Frick László Intézet 2019.08.26. 07:13:25

@ripők: A kurva életbe már,már megint elragadtak az érzelmeim,apicsába.
Szóvalmelyik a A Haladás:
megszűnő 3-sávos,két sáv lesz

EGYIK Egy óra alatt leküzdeni 27 fékezés és ÁJJ
öt perc késésselleküzdeni 60 km/h-s folyamatos sebességgel

VÉSZHELYZET!
Régebben MINDEN SZARABB VOLT MINT MA

nem fogadható el olyan válasz, ami arra hivatkozna, hogy régebben+bármi, mert akkor "vegyé' Zsigulit és mennyé jazza"

Frick László Intézet 2019.08.26. 08:30:06

@ripők: [migrács-téma és még ezt is tegnap gondoltam ki:]
Anyilvánvalóan kedves és üdelehelletű feleségedel beterveztek szépen egy hosszú-hétvégét Debrecenbe
csakis az Auguszta Hotelbe-sok-sok előnye van, pl a nagyerdő szívében kellemes séta az autentikus és ennek ellenére titkos koreai étterem (a koreai medikusok kapmpuszának alagsorában van)
maga Debrecen éshogy mi legyen a program az fent van az interneten, mint minden

most a lényegre szoritkozom:Az Auguszta Hotel TV kínálatában a 4 nigériai TV-csatorna.
És ezeken egész éjszaka nigériai televíziós parasztlakodalomszappanoiperák mennek.

OIdáig sok okostojásnak megvan az afrikai menekültválság, mint a Napi 1000 USD támogatással riportozó Földes Andrásnak, hogy véletlenül sem szabad írni a tuaregekről, a duplafülkés kínai terepjárókról meg a puttonyos (eredetileg gabona meg sóder) szállító nyergesvontatókról.

A nigériai tv-sorozatok egy olyan titkot mutatnak meg, amiról.. nem tudom, mi lesz a 2100-as évek népszerűmédiája, de abban Rooots címmel fog a korszak Alex Haley-je sikerszériát csinálni.

A sorozatkészítők attitüdje megegyezik kapitány Ivánékéval, szerintük mind rohaggyon meg a tajtparaszt, aki ezt a szart megnézi és úgyse veszi észre, hogy Ökörapáti határában A Város fényei az éjszakai földreszállttejút.

A színészek meg örülnek a melónak, némelyik azt hiszi, hogy 98%-os angolsággal beszél, ez a gyakorlatban gyakran eléri a 66%-ot, de hát jól tudod te is, hogy Nigéria lakosságának jelentős része él abban a hitben, hogy az egyik beszélt nyelve az angol.

Ahogy kapitányék az ökörapáti busznak beállítják az egyik slepbusz Sprinterüket,
a lagoszi plázaparkolókban felvett külsőjelenetekhez a stáb X5-ös BMW meg 15 éves Mercedes-ei és BMW-i a háttér.

És ekkor megérted az emberkereskedőket is, akik a gyerekeiket pl a debreceni egyetemre íratják be orvostanhallgatóknak, onnan ismerni meg ezeket a néger srácokat, hogy 850000 Ft-os lap-top-okat villogtatnak a kezükben.

Amúgy napközben jöttötök-mentetekben is üde látvány a nemzetközi forgatag, bár előre szólok, hogy a legtöbb cuki néger srác,lányok-fiúk,indiaiak vagy vágottszeműek csak biosz előkészítősök és majd ha azt letudják, próbálkoznak medikussá lenni.

A nigériai emberkereskedő azt mondja a profnak, hogy a nagyesküt, anyja vérére esküszik, hogy a gyerek sose fog praktizálni mert miniszter lesz.

nem kell azt minden hülye professzornak tudni, hogy csak a Csukawango Nagy Család kormányában lesz eü miniszter, a Csukawango Nagy Család nagyobb területet kormányoz Nigériából, mint Magyarország és naponta 20-30 kamionjuk szállítja a csicskákat fel Líbiába.

Én nem vagyok sem olyan okos,sem annyira szép,mint te és mindössze két órán át kellett nigériai pareasztvakítósorozatokat nézdegélnem ahhoz, hogy megsejtsem azt, amit Földes András annyira ügyesen nem írt le a riportsorozatában.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2019.08.26. 08:40:24

@Frick László Intézet: Mióta ennyi minden van, mióta ennyi igazság van és ennyi inger... Nem képzelem azt, hogy tudok bármit is, bármiről. A világ olyan, amilyen. Ha azt képzelem, hogy a tolakodó a pihenője miatt vagy a beteg gyermeke miatt vagy szimplán önzésből siet, az nincs hatással arra, ami van. Valaki mindig lesz a másik sávban.
Én is azért vitatkozom veled, mert szeretlek és csak remélem, hogy egyszer, valamikor, valamit majd úgy értesz, ahogy mondom. Vedd észre, hogy a jogos kritikáidban szereplő dolgokat időnként te is produkálod. Tudom, hogy nem könnyű az egész modern világgal szembenállni, néha én is érzem ezt, de nem kéne átesni a ló túloldalára.

Frick László Intézet 2019.08.26. 12:31:17

@ripők: A problémák okát a túlzó alkalmazásban látom s mint Kung Fu Cse is tanítja, abban, hogy a szavakat eltávolítják eredeti értelmüktől.A mostanság láthatóennyi-mennyi-minden csak képrázat

és ahogy mutattam:
A motívumok alacsonyabban vannak.

A jógyerekek az oviban a rollerokkal meg a ritja színű röllerokkalmenőztek, átbaszták az óvónéniket meg a dadusokat, tanyasi dúvad típusú vezérkanmajom szerű tésezlenököt, mint keresztaput vert át az ötéves keresztgyereke, most ugyanezek a csávók ott araszolnak a 07-esükkel a sorban és ha nem lennének semmibemenő kis geci kóborok, akik a szar rozsdaboglyáikkal hogy merészelnek már elmenni, akkor soha nem is haladnák meg a kétsávos egyszámjegyű fűúton a 86 km/h-sátlagsebességüket,így ambicionálva vannak, ez az a versenyhelyzet is, amiről Darwin apó papolt hiábavalóan.

Aki tud, az tud 90 LE-es 30éves autóval és aki nem tud, az vehet maga alá 400 LE-es Panamerá-t is, azzal csak autópályán tudna, ha tudhatna, de ott meg a Rendpárti Szabálykövetők miat nem tudhat, mert azok csak egy szabályt nem tartanak be és ez a jobbratarts.

Sokszor intettelek már arra, hogy a technikaifejlődés, a villanyáram, az eszközeink "optikailag" elvezetik a tekintetünket a lényegről.

Abban egyet értünk, hogy mindig az egyszerűbb és a kényelmesebb álláspontot kell tertani.
Ezért ebben a korszakban,amiben élünk, a relativizmus eléggékönnyen tartható jópofaságnak tűnik, nem kell vállalnod a felelősséget azért, amit mondasz és ha én nem úgy főzöm a gulyáslevest, mint te, akkor meg hülye vagyok.

Ez mégmindig semmivel sem több,mint az óvoda az utolsóévében.

Biztosan emlékszel az olyan dolgokra,én már egészen kicsikoromban is zokogva néztem és kétségbeesetten,amikormajmokat emberruhákba öltöztetnek és emberi eszközökkel és a majmok egy darabig tartják magukat, de aztán elszabadul a majomság.

Pl sem egyetemet nem kell hozzá végezni, de főleg nem annyira belemerülni a közgazdaságtanba, hogy a kapitalizmus halálát beláthasd:

-egy kapitalista szerint a néger majom,és esetleg akkor részben ember, ha a gyerekeinek a nörsze és berendeli a könyvtársobába és megkúrja, majd leszopatja a faszát hogy ne legyen olyanszagú. Vagy pl a kapitalista szerint ezeket a négereket is meg kell téríteni Jézus kebelére vagy pl lehet rájuk vadászni járni a sivatagban, mókásan bukfenceznek haláluk előtt

A spekulalista nem ilyen,ő pontosan tisztában van azzal, hogy a néger 100 humán DNS és ezért a tilalmas állatkiserletek helyett, mint gyógyszer Design Márnölki Iroda, élőemberes kisérleteket folytat afrikában. És amikor a statisztikai oszlopok negatívumait futja át, akkor azzal ránt oda, hogy ezek úgyis meghaltak volna AIDS-ben vagy az ebla vitte volna el őket vagy valami ragály vagy agyoncsapdossák egymást.

Ezt nem tudod relativizálni.

A spekulalista számára az ember akadály, kockázati tényező, nem akar HR osztályt, de vevőszolgálatot sem. Annyi érdekli a disztibóciós folyamat vége tájáról, hogy legyen elég egységsugarú barom, aki beugrik a marketingjének és a tök felesleges szarságot tök fölöslegesen persze megveszi, lásd IKEA lásd háztartzási elektronika és a drága technicus "gyermekjáték"-ok. Mivel addig használják,amíg kicsomagolják és utána csak hányódik, a minőségbiztosításon se kell szaroznia.

Ezt sem én gyártom magamnak, miszerint egy egy Globális Egyesülés egy-egy vezető terméke több kontinensen külön-külön gyártott elemekből modulálódik és szerelődik össze.

Ha a faszomat svéd biodinamikus mérnökök ábrán le tudják képezni, akkor a faszom PONTOSAN annyira svéd, mint az IKEA termékei -nem vagy te annyira buta, hogy ne tudd ezt magadtól, de annál okosabb vagy, semmint hogy annyit mondj rá, hogy "Ebben talán lehet valami."

Néhány cigány ismerősömmel nézdegéltük koronkint a gyerekeiket, az egyiket még a késő Kádár-korban, a többieket a demokráciában és a 12 éves gyerek naponta masszív részegen jött haza,odahaza is gazdálkodott az apja italából. Mondom az öregnek, hogy tán kéne szólni a gyereknek,még csak 12 éves...

Műs esetben lyányról és a szokásos cirkusz, az elhálás, kivetetkezés az iskolából ilyesmi. Mondom a szülőknek, hogy talán ennyi hivatklozás, hogy "ez a természettye neki" ...kevés. Nem kéne... beavatkozni?

Pató Pál népe eleve de genetice hajlamos ésasszimilatíve, tehát pl Schneider, meg Schierling nevűemberek nem csak az ópustaszeri eőshmegyeriek tanákozójának a díszei italozástólpiros bayerische Heulige Mikolaus pofival, hanem ők is szeretik a magyaroknak ezt a "Kicsik vagyunk mink ehheő, maj' a zokosok tuggyák,eligazíjják nekünk, ahogy lesz, úgy lesz".

Van nekem egy könyvem, csupa vízügy szakember írta, a vízügyesek egyik melléktudománya a földtan,mert egyes vízvédelmi műtűárgyak földbőlkészülnek, pl szarból nem lehet várat csinálni, de egyébként pla szar kiválló ragasztó és edző lakk-bevonó anyaga, rugalmasítja az agyagot. A döngölt agyagpadló feltörölhető lesz vizes ronggyal- ha gyenge csikószaros agyaddal kenték fel a végsején.

Frick László Intézet 2019.08.26. 12:39:47

@ripők: A vízügyesek szerint 2100-rakét féle folyamat várható.

A kedvezőverzió szerint Európában az Atlanti szegély éves átlaghőmérséklete leesik,atöbbi jelentőset ugrik majd, Moszkva teleit a mai brüsszeli trlekhez hasonló fogja jellemezni, a moskvai nyarakat viszont inkább Timbuktué.

Hagyjuk is ezt a picsába, nem is ez az érdekes.

Természetesen akkoriban közülünk már senki nem élés jöhet utánunk az özönvíz.

Mindenféle geciknek leszünk elhordva, ostobáknak, akik elbaszták az ő jogos örökségüket és egy csomó minden olyan szarsággl kell vacakolniuk,amit csak azzal meg lehetett volna kadályozni, ha a légi meg tengeri szállítástlejjeb veszik és befejezik a veddmeg-dob-del szemét interkontinentális utaztatását.

Az a véleményem, hogy ha egyszer már sikerült valamit fejletten megoldani,pl azt, hogy 3 forgalmi sáv2-be tömörülését sűrű forgalomban is max 5 perc veszteséggel le lehet közdeni és nem kell 97 %-nak egy órát araszolnia azért hogy 3% jólérezze magát,mert 27 lyuk mellett is elszáguld azzal, hogy majd ÜGYES-en bekényszerítőzik a végén.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2019.08.26. 13:01:29

@Frick László Intézet: Nem érted. Nem kell kényszerítőzni, ha a többség előzékeny. Csakhogy valójában a 97% araszoló sem mind szent. Mindenki maga miatt sietne és őelé aztán ne kényszerítőzzenek, mert akkor ő lassabban ér át. Az emberek ezért nem tudják használni a körforgalmat sem. Behajtás előtt satu, mert 50-el ér oda és ott néz körül. A körforgalomban meg felgyorsít, a mama már lobog a jobbegy ablakában, nehogy be tudjon jönni elé bárki. Azt már nem is mondom, aki behajtáskor indexel, kifelé viszont nem.

Frick László Intézet 2019.08.27. 04:30:48

@ripők:
1. Nagyjából 2 km-es szakaszon rengeteg hely van arra, hogy az előre vágtázó "ügyes"-ek helyet találjanakmaguknak és a háromból-a-két oszlop 90-ről csak 60-ra lassuulván haladjon át.

Az m5kihajtónál pedig KIHAJTÁS van, azaz egyel több sáv keletkezik... ott csak arról van szó, hogy a naponta arra közlekedő ügyesek számára felhívás táncra a legenyhébb belassulás, hogy akkor most őnekik a belsősávban előre vágta, egyet torpantani a külsösávon és a "sok külföldi hülye" közémeg mér derékszögből bevágni KELL... ehhez mindössze 4-5 ügyes kell és máris belassul az oszlop.

szünet: ugye,én vagyok a vén szar tata, a haladás ellensége segg, aki szerint minden jobb volt régen, ez specielle, hogy Bezzegisztánban régebben jobban vezettek még, mint ma tény.Ma Bezzegisztánban ráfutásos koccanássorozat a pár balesettel műfajában annyi résztvevő van, hogy az Autobahnpolizei főfelszerelése a benettoncolourspray és 30-98 számot fúkálnak a résztvevő (káros) autók tetejeire, ez a festék házilag ecettel eltávolítható,ezért a fejlettember-t alengyel 100-300 €-ra veszi le az eltávolításáért (ha az autón le kéne cserélni a lökhárítót meg a lámpát, akkor eladják a lengyelnek 1000€-ért, az meg a szucsávai bojárnak 2200€-ért, az meg egy másik,nem autóbizniccben utazó kisinaúi bojárnénak 8800-ért.

Tehát amikor még olyan fiatal és magabiztos voltam,mint te, azt hittem, hogy a Plusz Évek Plusz Autóvezetési Képességfejlődést hoznak.

Örömmel köszöntelek a körforgalmaknál,

Ezek szerint te még csak magyar körforgalomban közlekedtél.

A körforgalom feltalálásával kialakult az a lehetőség, hogy sok fakígyó találkozása és rángatózása helyett élő kígyók folyamatos (szerelmes egymásba fonódómajd elváló) siklása alakuljon ki.

A körforgalom ESZKÖZ és méghozzá elvileg ÖNTANÍTÓ eszköz lenne (ez a gépkocsról nem mondható el,,, az autóvezetés alapjait meg kell tanulni annak ellenéree, hogy ezzel sem a gépjárművezetésképzés címén pénzt húzók,sem az un "vizsgabiztosok" nem értenek egyet.

A KÖRFORGALOM használata a KRESZ nemelolvasásávalés meg nem tanulásával kezdődik,egy speciális számítógépes memóriajáték keretében lehet a KRESZ-t letudni 1-58 próbálkozással. Inkább eleventen megrohad, de nem olvassa el a KRESZ-t.. aki számtech játékokon szocializálódott, felismer egy mintát és aszerint tippelve előbb -utóbb nyerni fog.

2. Az oktatók úgy vannak az oktatással, mint a közhasznúfoglalkoztatás utcai-karbantartó utolsó csicsimekjei: ha megrohadnak eleventen az unalomtól és a pógármester ott bassza meg a zóbbáfiktótot, AKKOR se fognak dolgozni,pedig egy kis mozgással jobban telik az idő.

Akkor feldobom neked a KÖRFORGALOM mint eszköz használatának a sémáját:

1. Messztiről igyekszem áttekinteni a körforgalom helyzetét.

Mert nehogy azt hidd, hogy a Magyar Körforgalom -ban is a nagy forgalom a neuralgikus,ó,dehogy, A legtöbb háturól legázolos, a seggébe beledurrantós stb szituációja az Ezüst Hajú Ezüst Szemüvegkeretes Ezüst Oantallós Ezüst Corollás Mérnök Úr-tól a kismamáig terjed.

Relatíve nagysebességgel közelíti meg a körforgalmat. STOPtáblánál soha, de ebben az esetben
1 SATUFÉK

2.MAJDEZUTÁN tekintgetés

3. Igen! JOBBRA is néz, arra is van út!.

KÖRFORGALOM MAGYAR KIEGÉSZÍTŐ SZABÁLY

A magyar, nemhiába a szerbeknél csúfneve a magyarnak a mongol (irodalmilag tatárnak fordítanám) ha már az orrát az autójának 1 cm-t betolta a KÖRFORGALOMBA NE MERÉSZELJEN A MÁSIK BÜDÖS PARASZT ORBÁFASSZOPÓ CIGÁNY BÜDÖS BALESETOKOZÓ ROMÁN SZŐRÖSTALPÚ GECI UKRÁN behajtani a körforgóba,őneki ez már foglalás

szünet: Amikor már azt hittem, hogy 3-as osztályzatúan, azaz közepesen tudom használni a körforgalmat,Olaszországban kiderült a számomra, hogy 2-es alá is a külföldieknek kijáró jóindulattal. (Mert a magyar rendszámú autón látni, hogy nem francia fajfrancia munkanélkülié, aki segélyen élni tartózkodik tartósan az alacsonyabb árszínvonalú Itáliában)

Képzeld el azt a Leccé-t, ami városról te a totóban hallottál nagypapád térdén gyíbetyározván... Lecce Nord-nál kétszávos, egy kosárpályánál is nagyobbat befoglalós olyan körforgó van, amiben nincsen megállás tömött sávok esetében sem

a KÖRFORGALMAT ugyanis az olasz úgy használja, hogy a derekéban,félautónyira a következő toroktól NEM FÉKEZ csak ELVESZI a gázt és akkor beférsz elé

Magyar elé NEM HAJTHATSZ BE a körforgóba.

A magyar hatóságok meg sem kisérlik,esetleg ÁL-(hamis)-"turbó"körforgalmak kiképzésével a kétsávos körforgó alkalmazását.

A magyar útmérnők és az alvállalkozó-alvállalkozójának-alvállalkozója+n+alvállalkozója nekiülnek és kiszámolják azt a legolcsóbban kihozható körforgalomhurkot, amiben az ő személyautójuk még elfér

aztán erre ráterveznek kamionforgalmat is.

A KÖRFORGALOMkultúra a legősibb Angliában,ott vannak a világ legkisebb körforgalmai,számunkra ki sem vehető apróbb útburkolati jelekkel szimbolizálják az ilyen minikörforgalmakat.

20 éve azt hittem, hogy idővel a magyar megtanulja a körforgalom használatát, ha az oltyán analfabéta eperszedő meg tudta tanulni Spányiában

Frick László Intézet 2019.08.27. 05:06:35

@ripők: És ezért is nagyok a reményeim az afrikai menekültekkel,mert ha [MAJD!!4!]egy afrikai lomizókaraván érkezne meg az Érdi lejtő-re a Nulláson, akkor ezek a "primitív majmok" (ugye eddig a Bonyolult Majmok -rólvolt szó, akik a Csak Én Halaggyak!" elv szerint, afféle magasabbrangú kanmajomként jogot formálnak arra, hogy csak nekik legyen értékes az idejük, azok a hülye emberek, akik ímígyen gondolkodnak "Tedd azt másokkal, amit magaddal szeben elvársz tőlük!") Egy afrikai azonnal letekint a Tétényi Síkra és megállapítja, hogy balra a nagy kurvasemmi se nincsen, ott,ahol vannak megállnak,az ő kultúrájukban nem létezhet autó kürt nélkül, nem is a nemhasználatba rohadnak bele a zeolitba az autókürtök,hiszen nincsen tél meg fagy) Az afrikaiak leszaladnának a lejtőn és kidobálnák balra a picsába az összes korlátot, vannak 4-17 mm-es rögecsek az útfelület nemhasználatában, az se zavarná őket, hanem zúgnának le tovább és kiderülne, hogy ez is,amin az afrikaiak annyit röhögnek, amit sziveskedtél nem lereagálni, hogy néz már az ki egy afrikai tekintetében, hogy a fajnémet a heti 30órás alibi semmittevésért 2,7-3-szor annyi €-t TALÁL (a németek nem keresik a pénzt, hanem találják a "Dzschob"-ban) mint az a másik, a szemre is csóró milyeneurópai 72 óráért,akkor az? Ahová nem akarunk menni Szarisztán?Orbanisztán?Szarinisztán?

Egy afrikai a különbözőféle nevetséges nyálas picsaemberek halmnazának látja Oirópát. Arra a következtetésre jut, hogy a heti 30 órás Dzschobbal 6600at kereső fajiállampolgárok ott a menő Nagy Család tagjai, és akik a török (a török egész Afrikában ismert nép, szerintük, nem szerintem, én birom a törököket, de az afrikaiak szerint a világ legtetvebb népe a török) munkavezetése alatt heti 72-76 óráznak 2200-ért azok a Csicska Család, mint náluk a nigeri meg mali-i menekültek.

Kell tennem egy lábjegyzetet a nagycsaládról,mert a 60 évvel ezelőtti los angelesi egyetemi antropológiai mítoszok szerint (bővebben erről F.G. Weierhold, K. Vonnegut, J.J. Torthon. J.D. Morrison, L.K. Engelhard) Afrika egyik vívmánya a Nagy Család, akkoriban még ezek a nagy családok fészbúk nélkülien a természetes méretükben, 600-800-900000 Főt alkotó klánok nagyösszessége) A fészbúk segítségével egy Nagy Család elfeledett szálai fejlenek föl, így ma egy-egy befolyásosabb nagycsalád a benzin- emberkereskedelem vagy parasztlakodalmiszappanoperagyártás üzletágban eléreheti a 1-2M főt.

Epilógus: Párhuzamos Világok

Te @ripőköm, az un alkalmi jellegű nemszakmai felhasználók világában élsz az autóközlekedésben.

Abban az univerzumban a főbb hiedelmek közé tartozik az, hogy a kaminyótok nagyonnagyok és húdebaleseteket okoznak

Milyen édes-mézeseket kacarásztok a barmokon,akik hisznek a párhuzamos világok létezésébeen

Miközben egy kamion vontató Euro IV. motorig általában 1,5 -2 milliókm-t ment el,kivéve a laikusoknak is feltűnően ultramodern Renault Magnum, azok beszartak 750000-nél. A kamionosoknak is van kis lelke, ott ápolják a vágyat arról, hogy a vadiúj autójukat SOHA ne vegyék ki amortizálásig a seggük alól. Lábbeliben nem is tartózkodik a fülkében, egy 666666 km-t futott Volvo fülkéjében te, mint laikus, nem látod a használatból eredő kopásokat. Mezítláb vezet az, aki per definitionem kamionos.

Óóóórisi szégyen, ha egy magyar jellegzetes telephelyen manőverezés közben az elsőszoknya bal alsó sarka karcolást szenved, én még síró kamionost is láttam, hiszen 888888 km-ig karcmentesen tartotta az eredeti szoknyát.
Mindebből annyi az érdekes a te univerzumodban, hogy 100000 megtett kilométerre óóóóriásinagynagyságrendekkel kevesebb baleset jut egy kamionra, mint egy úrvezetú úriautójának a 100000 km-ére.

Van egy egyszerű bizonyításom a számodra a Párhuzamos Világ-ok léteztéséről, ezt Magyar Utakon naponta kipróbálhatod:
Magyrországon naponta 12-120 kisebb nagyobb koccanás keletkezik ebből az alapszituációból:

JOBBRÓL a mellékutcából nem hiszed el, hogy ki fog eléd hajtani,de kihajt eléd a helyi paraszt, akkorát kell fékezned, hogy a gyereülésben felriad a gyerek vagy a hátsószatyor egyesül az elsőszatyorral a csomagtartóban.

MOST FIGYELJ!

Ez a másikpárhuzamosvilágban élővel, a hivatásos gépkocsivezetővel is előfordulhat, hogy a Helyi Erő így kihajt elé, ő marad a seggén.

Az úrvezetőben, különösen a nullastressztűrésű ABC -végi generációkban MÁSIK ÖTLET támad ssokszor fékezés helyett, baltükör, üres a sáv, mellérántja a parasztnak az autóját és BAAAAAMMMMM

Mert az Én Univerzumomban alapfizikai törvény, hogy ha jobbról kényszerített, akkor azonnal balra fog fordulni (gumicsikorgás szemből)

Soha-soha nem fog e két Univerzum kommunikálni. A te univerzumodban Ludwig Wittgensteint ajnározzák, kiszerint a "Jelen Eseményeibőla Jövő eseményeire Nem Következtethetünk!" Az én univerzumomban, ha utasom van és kurvára unom már az okosokodásaimat, képtelen vagyok a számat tartani, akkor meg szoktam jósolni, hogy melyik autó miket fog csinálni a következő pillanatokban, sok utas azt hiszi, illuzionista vagyok.

Frick László Intézet 2019.08.27. 05:10:34

@ripők:
-Honnan tudod, hogy büdösrománszőúröstalpúállat (aki a magyarok szerint nem tud vezetni, szerencsére én nem vagyok magyar, ezért biznyíthatom is, hogy a legtöbb román sokkal jobban vezet a pár talán vezetni is tudó magyarnál is)
Hát onnan.hogy használja az indexet a körforgalomban.

És jól használja, ezt onnan tudhatod, hogy minden magyar bőg, bruhaház és ujjal mutogat a hülyére,aki "össze-vissza indexel"
Nem, hanem mág nem szokott át Olaszországról Magyarországra és reflex-szerűen az olasz annyi-sávos,amennyireéppen szükség van rendszerűkörforgalmakban szocializálódott, ahol használni kell a tükröt és az indexet is.

Frick László Intézet 2019.08.27. 07:28:37

@ripők:
1.Nincs megnyugtatóbb érzés annál, amikor a 3-ból 2-re szűkület előtt 2 km-rell meglátom felmagasodni a sávokan az egymásmellett 70-nel ereszkedő három félpót-hátulját,mert akkor tudom, hogy a neuralgikus szakaszt 60-nallelehet tudni párperc alatt

2. Általában az utasok nem akarják elhinni,még hátra is néznek, senki nem jön mögöttünk,hogy a kamionparkolóbólkihajtani szándékozó kamionos nem várja meg,amíg a sávban elhaladunkmellette, hanem egyáltalán nem adva elsőbbséget,záróvonal "védi" a szakaszt" és erre a szituációra rendőrök szoktak rátelepülni, hogy a záróvonal átlépésére kényszertítetteket megbüntessék
szóvalők az őpárhuzamos világukból nem hiszik el,én annyira fékezek, hogy az öv megfogja az utasokat, odapillantok a rendőrök rejtekhelyére, ha nincsenek ott

akkor nem jön be a kamionos számítása.Őszerinte ugyanis személyautós csak szórakozáscéljábóltartózkodő porfing az úton,majd satufékez és lefejeli a szélvédőjét.

Namost az egyre több az autóvezetést tehernek érzőfejlettember vagy kismama vagy nyugdíjas néni,akiévente 2-3000 km-t vezet, ilyenkor jesszus a tekintete elé kapja a kezér
ta kormányról,felkenődik a félpóthátuljára meg ilyesmi.

Ezért is, ha véletlenül a kamionos a saját univerzumáól valóautóssalakad össze,akkor meg kell tanulnia, hogy a személyautós is egy közlekedő és ha nem muszáj, nem kényszerítjük satufékezésre, hátha nem mindenki tud annyira vezetni vagy bátorátlépni a záróvonalat.

Sokkamionos az első 666666 km-éigúgy érzi magát, mint valami index vagy 444 munkatársa, hogy őneki BÁRMIT lehet, nincs korlát vagy határ.

Ezért le szoktam fejeltetni az ilyen kamionossal a szévédőt.
néha előfordul, hogy a kamiomnos akkora kezdő versenyző még, hogy a másik,a te univerzumodban van még és azt hiszi, hogy ilyenkor dudálni, a sok tetőfényszrót villogtatni kell,ilyenkor még egyszer lefejeltetem vele a szélvédőt.
Ezt azért kell vele megtennem,mert a többi 999 autós a te univerzumodból valamiért, pl te erkölcsi és jólviselkedése, egy rendes srác vagy na, nem csináljátok meg.

Ezzel az rögzüla kamionos fejében, hogy személyautót is vezethet olyan ember,aki ÉRZI a hátulját az autónak (tolatóradar nélkül).
És ezentúlmajd,mivel több kamionhossz van még a felhajtóból,mevárja,amíg a kismama vagy a nyugdíjas néni is a sávban elhalad mellette:azaz:megadja nekik az elsőbbséget,ami jár nekik.

lábjegyzet. természetesen a rendőrök egy ejnyét sem intenek ki az ilyen elsőbbséget nem adó,záróvonalazásra kényszerítős kamionosnak
hiszen a rendőr csak a te univerzumodban ellenség

a rendőrök univerzumában a hivatásos gépkocsivezető bajtárs mint mondjuk a Gendarmeriá-nak a Polizia Itáliában,tehát azért van különbség