Mosonmagyaróvár és Gödöllő térsége az, ahol minden hétvégén , a hétvége kezdetén kifelé Budapestről, a hétvége végén befelé Budapestre, baleset, néha csak tömeges koccanás történik. Ok-ként természetesen a gyorshajtást hazudja a Hatóság és a Média is. Arra már rámutattam, hogy az igazi alapvető ok a lassú és figyelmetlen,a tükrökkel nem foglalkozó Rendpárti és Szabálykövető vezetés. Minden-deminden-deminden szabályt betartanak a balesetek okozói a JOBBRATARTS-on kívül.

Az M és W alakzatok mozgódugókat okoznak az autópályákon.

Úgy keletkeznek, hogy Szabálykövető I. 102 km/h-s sebességgel halad egy külsőbb vagy a külső sávban és mögé közeledik Rendpárti I. 105 Km/s sebességgel. Rendpárti I. nem szeretne sávot váltani,mert ez számára VESZÉLYES, számára elég nagy és ráadásul kényelmetlen próbatétel.

bohocautopalya.png

Eközben Rendpárti II-höz közeledik a páros,aki 98km/h körüli sebességgel kibérelte magának a belsősávot azzal, hogy a külsőben ott az a sok rohatt kamion meg teherautó és hülye vasárnapi autós, akik nem tudja, miért is mennek föl az autópályára, ha csak 92 km/h-val haladnak, ami emelkedőkön lemegy 75Km/h-ra (ami emelkedőt a kamion a 4401 LE-vel is 92 km/h-val szeretne leküzdeni, de ezért fékeznie kell,elveszíti a lendületet és belassul 60-ra, mert előzni tilos a számára, ezt anno Rendpárti Szabálykövető emberek találták ki,akik felbaszták magukat azon, hogy sportlimuzinjukkal nem tudnak a belsősávban nyugodtan nénózni "államérdekre" hazudván  270-nel.

Bár Rendpárti I. látja, hogy Rendpárti II. lassú,a sebesség növelése nélkül, a legszabályosabban sávot merészel váltani, és halad tovább... egy  szerinte "felelőtlen száguldozó" ilyenkor nagy gázt ad, hogy az előzést mihamarabb befejezze, és akkor már azzal a lendülettel szabálytalanul elmegy Rendpárti II.mellett is jobbról. Ez még lehetséges Gyöngyös mélységében hazafelé Budapestre, de Gödöllő felémár  Rendpárti XXIII, Szabálykövető LXVI. és a többiek lehetetlenné teszik a szlalomozást, ráadásul emelkedők és kanyarok, nem lehet messze belátni a pályát egyre több "felelőtlen száguldozó"-nak kell befékeznie az M,W, V, A alakzatok mögé.. persze "erőszakosak" minden áron haladni szeretnének, ugyanis, ez bármennyire hihetetlen,sok-sok személyautóval közlekedő is dolgozni megy vagy munkából jön vagy pedig munkát végez,m hátmég a kis és nagyteherautók, furgonok meg kamionok. Pl  a Korszerű Jövőbevezető Modern Technika jóvoltából a fuvarozóirányítők számtech programok alkalmazásával szerkesztik meg a menetidőket és nincs magyarázkodás, a sofőr a száját nem nyyithatja ki arról, hogy hértvégeken az utak tele vannak a rendpárti fejlett ojropeér szabálykövető hűdekülönb magatartására büszke picsaemberekkel,akik ráérnek, akiknek az a negyedóra, amiért az irányító büntetéspénzt von el a kamionsofőrtől vagy ami miatt a sofőr nem fogja tudni a rendpárti Szabálykövető Picsatársadalmakban kitalált Kötelező Pihenőidejét kivenni, igenis, számíthat.

 

A büntetőfékezést most majd lesújtással fogja büntetni A Hatóság,miközben a Rendpárti meg a Szabálykövető fegyelmezettautósok előzést-nemengedő büntető M és büntető W alakzatai bőszítive provokálják baromságba az autózást még nem szenvedtető tehertételnek érző "felelőtlenáááálatt"-okat.

A Szokásos Baleset kilométerszelvényeinél aztán már azt, hogy azzal a 32 vagy a 38-ik kilomérternél húzza rá a tükörholttérben Rendpárti n+1-re Szabálykövető n+1 az autót,m kezd el erre pánikszerűen satufékezni Rendpárti n+1 azzal, hogy van az autóján ABS csak azt nem sejtve, hogy a pedálba rúgása miatt az kiiktatódik és meg fog sikanózni, mint tehénszaron a seggencsúsztikazigazgató.. piik... és pakk meg belerongyol a Naaagy Baaaammm...  Fejlettisztánban az ilyen tömeges koccanások is fejlettebbek, a fejlett bezzegnémethatóság az autók tetejére neonsprével fújja a sorszámokat, 29, 30, 31...

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr314777512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgermeister 2019.04.21. 06:39:05

A büntetőfékezés már 20 éve is nagy divat volt. 4esen Szolnok Karcag között rendszeresen csinálta néhány idióta. Főleg az esti diszkóból száguldva bebaszcsizva.

Frick László Intézet 2019.04.21. 07:40:58

@Burgermeister: A diszkósgyerekek nem tudnak annyira vezetni, hogy jól csinálják a büntetőfékezést. Valamint nemjólválasztanak autót. Általában a mai autók, a picsaautók erősek lámpázásban, viszont gyengék 100 km/h fölött. A 4-est is ismerem,mármint a ma már egyre inkább a múltbéli állapotait. Vannak olyan szakaszai, ahol a diszkósgyerekek vagy a szórakozásból büntetősök jókat játszanak meg vannak az Igazság Szakaszai,ahol aztán szopóágra kerülnek.
A 4sávos szakaszokon a lámpázós picsaautók 100 fölött meghalnak. A diszkós hülyegyerek kipuclja a kipufogót meg kályhacsövet rak föl így az autója csak bőg és nemmegy.

A büntetőfékezésben vannak más műfajok is. Nagyon sok teherautós meg kamionos pl.. ugye ő dolgozik és senki más nem dolgozik szerinte.. kimegy kurvát szopatni, arra van idő, de elsőbbséget adni nincsen ideje. Kihúzza eléd az autót, te meg satufékezhetsz. Ott, ahol ráadásul záróvonal is van, a rendőrök rátelepednek a szabályszegőkre,pl akik már nem tudnának satufékezni az eléjük kicammogó kamion mögött, a fickó mellérántja az autót, a kismama a gyerekkel eltakarja a szemét és belerongyolnak. Mert a hivatsos is előítéletes és azt hiszi, hogy a személyautós,aki elékihajt, majd csak jó mérges lesz. Nem pedig pánikba esik. na mindegy. Ha az ember ismeri az utat, tudja, hová kell néznie: Kint vanna-e a rendőrök a kamionok miatt záróvonaláltlépők leszedésére. ha nincsenek kint, aakkor mellérántom a kamionnak az autót,így nem kell satufékeznem,elegnsan behúzok a kamion elé és lefejeltetem a fickóval a szélvédőt. Ilyenkor a kezdő kamionos,aki tolatni még nem is tud igazán, fellát,elkezd dudálni meg villogni.. én deffenzív vagyok a bünztetőfékezésben, mindig vigyázok arra, hogy másokat ne büntessek. Tehát ha nem volt mögöttem senki, akkor még egyszer lefejeltetem a kamionossal a szélvédőt.
Ezt a fajta büntetőfékezést minden hozzáértőnek gyakorolnia kéne a kamionosokkal, teherautósokkal szemben,mert csak annyi .. lett volna például a éldámban, hgy csorog 5-trl a felhajzósávban és megvárja,amíg elsuhanok,mert mögöttem Tiszta takarítás, üres volt a pálya.

Frick László Intézet 2019.04.21. 07:52:41

@Burgermeister: A másik kedvencem az újgazdag, 20-30 milliós sportos, nagyon gyors autóval. Nem tud vezetni. Aki dolgozik, az haladni szeretne. Plaz utasai dolgoznak és csak keveset tudnak aludni, aaz autóban is alszanak.Ilyenkor ugye a fő szempont, hogy az utasnak se előre,se hátra ne billegjen a feje, ne essen le a fejtámláról, ne üsse a fejét a szélvédőbe, viszont haladni is kéne.

Mivel vannak olyan szakaszok,amiken már többszázezer km-t hajtottam,tudom, hogy hová kell néznem: előzhetek-e. És természetsen nem mint egy osztrák vagy német picsaember, nem sorolok be a kamion után vánszorgő 100-2010 millió Ft értékű 5-6 tagú autóosszlop mögé, hanem a "rozsdaboglyám"-mal, ami 666666 km-rel kevesebb motorolajaat eszik,mint a picsaautó egyszerűen elhúzok a vérbe úgy, hogy az utasok feje 2 mm-t ha moccanhat. Belenézek a tükörbe: Én márkiszámoltam, hogy pont beérek a kamion elé, de mögöttem kiugrott 80 millió értékben három menő, mert annyi az esze, mint egy óvodásnak "Hogy mer leelőzni ez a rozsdaboglyaaaaa??hÖrr!!4!4!!44" Ezek aztán "büntető-elmennek" a négysávos szakaszokon 270-nel. De a 4 sáv végén be fognak fékezni 60-ra,én elnézek a helyes irányba, látom,hogy az 150 méteres szaggatottvonalas előzni nemtilos szakaszon fékez a három picsaember egymás farában, én meg nemhogy nem fékezek le 60-ra, hanem még felnyomom 140-re és már azt is tudom, hogy hol fognak idegösszeroppanást kapni,mert ezután 28 kilométeren át nincs előzés.. :D .. néha azért pár ilyen picsa annyira bepipul, hogy túr le mindenkit, fékezésre kényszerítve szembejövőket,meg le az útpadkára is, nagynehezen (és szabálytalanul) megelőz, ilyenkor lutri, van pár szakasz,ahol talán elmegyek.. A Jósitent is szórakoztathatják ezek a szituációk,mert gyakran el tudok menni.

Ősszességében a rozsdaboglyával+ helyismerettel+ rutinnal 102 km/h-s átlagsebességet tudok elérni Adott Szakasz-on, aholezek amillionérek 92-96 km/h-s átlagot tudnak elérni.

Az én autóm elégetett 10 liter benzint és egy körömnyit sem a motorolajból.

A Menők Modern Euro 5 picsaautói elégettek 22 liter üzemanyagot és 2 dl- motorolajat. A Menők kitapossák a menő autóikból a fékeket 30-70ezer km-en, nálam egy féktárcsa 260ezret bir két fékbetéttel. És a fékpor is környezetszennyező ám! De még mennyire! Hát akuplung bevonat :D Nálam egy kuplungtárcsa 300-340000 km,a menőknél 70000 :D

lac1 2019.04.22. 10:02:57

@Frick László Intézet:

Nekem a múlt vadsárnap eladott Hiace típ. autómon az első lengéscsillapítón akkumulátoron, olajokon kívül minden gyári volt. Én tudtam motorfékkel megérkezni a megállás helyére ha senki nem volt a hátam mögött, a nálam fiatalabbak ezt nem nagyon tudják.
Beépítik kikapcsolhatatlanul a visszagurulás gátlót, az elindulássegédet meg még nem is tudom mit. Az ABS jó dolog, az ESP-nek is látom létjogosultságát, speciel én a hóban latyakban el sem indultam, egyrészt a korrózió miatt, másrészt meg hiába mennék ilyenkor akár szöges gumival, ha oldalról jön a nyári gumis buzi... Ezért én ilyenkor az első pár napon hóesés után taxival megyek dolgozni, ez pl. ebben az évben 3 nap volt, levonva belőle az amúgy is pénzben kerülő saját autó költségét, került mondjuk +1500-2000 forintba. Annyit meg megért nekem az extra biztonság a hülyék ellen.

Burgermeister 2019.04.22. 17:26:28

@lac1: volt apósom télre vett egy opel asztrat. Azt nem sajnálta, a nyári autót télen ki sem vitte. Pont ezért, mert mi van ha....

Burgermeister 2019.04.22. 17:27:29

@Frick László Intézet: Komolyan nyomod, totalcarra való vagy!!

lac1 2019.04.22. 19:22:36

@Burgermeister:

Én csak hóban-latyakban nem, télen igen. Ennek az lett az eredménye, hogy a haveroknál csak feldobtam, hogy gondolkodom a cserén, három nap múlva elvitték szinte alku nélkül, mert a környezetemben mindenki tudta, hogy tartom az autót.
Van, volt olyan, aki a megszokott hülyeséggel próbálkozott, hogy nem én vagyok az autóért hanem az autó értem, na az - az egyik ilyen ember - már hónapok óta árulja az autóját.

Frick László Intézet 2019.04.25. 14:34:53

@lac1: A régebbi HiAce-eknél ez nem csuda, az afrikaiak nem véletlenül pucolják ki tőlük Európát, pont megvanb a HiAce-ban is a picsaautó korszak elsőtípusa, ami ingyen sem kell az afrikainak. Ugyanez megvan Mercedes Sprinterben is. Egy bizonyos Sprinter 1998-as-ban 1 millióval is drágább, mint 2007-esben. A 2007-es meggyújtani való hulladék akkor is, ha csak 750000 van benne, a '98-asban meg kétmillió.

A téli autózásról... nem tudok neked mit mondani, egy télen hirhedetten hasznbálhatatlan autófélével, több variációjával.... az egyiken kínai nyárigumival, ami csak Európában nyárigumi, Kínában náégyévszakosnak számít.. egy télen 60000 km-t mentem. A tél... vannak útszakaszok, ahol a magyar pusztai szél az egyébként nmért 3-4 plusz Celsiusban jégpáncélt fagyaszt és azon tényleg csak szöges gumival nem lehet "elesni". IOgazad van, aki megtehjeti, ne is menjen ki olyan időben, amiben nem biztos magában. Igen, pörgött már felém úrvezető barom, mittomén milyen gumi volt a kocsiján, a lényeg az, hogy jegeces nyugalommal elkerültem az ütközést és a szemem sarkából láttam, hogy ahelyett, hogy hagyta volna megvezettetni az autóját a jó havas ároikkal, ellenállván a kormnányt ökörmőd csavarva ősszepakolta a fos konzervbádogot, amiből az "Öt Csillagos Töréstesztes" picsa fostalicxskáját tákolták, aztán utánaoolvastam, úgy kaparták ki vagdalthús formájában. Ilyenkor azt szoktam mormolni: "Bocsáss meg, Fácán!"

A közlekedés veszélyes üzem, alapjárati életveszéllyel. Ráadásul Magyarországon nem is tudnak vezetni.. és remnény sincsen arra, hogy javuljanak a magyarok, mert most minden átmenet nélkül.... azt látom, hogy lepicsásodnak a németekhez meg osztrákokhoz, miközben kb akkora tahók is, mint a belgák.

lac1 2019.04.25. 18:52:19

@Frick László Intézet:

Kiegészíteném azzal, hogy ne csak az ne menjen ki, aki nem biztos magában, én mint említettem a többiekben nem vagyok biztos.
Én valóban téli gumival, míg a többi akárki az általad is említett kínaival.
Ceed-et vettem, elég sokrétű volt a szűrőm, amivel a piacon kerestem. Szívó benzines, francia fos nem, francia-román fos pláne, Lada nem, 100 ezer felett futás nem*, 2013-nál régebbi nem, az ország másik szegletében nem, külföldről behozott nem.
Így vettem egy 75 évestől vasárnapi autónak tartott 29626-es Kia-t. Háztól vettem, megnézhettem a tartási körülményeket, stb. Mivel a bácsi öreg volt és sváb, az akkori kereskedő semmilyen extrára nem tudta rábeszélni a gyáriakon kívül, tehát az acélfelni is elviszi a családot a templomig, kanyarba bevilágító lámpa minek vasárnap délelőttre. ABS, ESP, visszagurulásgátló persze van, meg az alapok.
De legalább nem romlik el ami nincs. de viszont van Good Year téli gumi.
A néni megjegyezte, hogy a lábgumit habár külön vették ők, de odaadják az autóval.
:-)

Frick László Intézet 2019.04.26. 06:01:57

@lac1: A KIA/Hyundai... inkábbúgy fogalmazok,hogy a dél-koreai minőségbiztosítássi és tervezési rendszer a legjobb ma a világon, ezt másoljákmost a kínaiak odáigmenően, hogy az elmúlt években a kínai mérnökök is már dél-koreai mérnökzubbonyban tüntetnek a zakósok között a konferenciákon.

Futottak még: a Chevrolet ex-Daewooo-s modelljei.

lac1 2019.04.26. 14:25:01

@Frick László Intézet:

Beleültem az i30-ba is, az ülőlapja nekem furcsa volt, a műszerfal pedig nekem egy másik iskolába járt mérnök keze nyoma.
Persze nem lehetetlen, hogy már az elején úgy rákívántam a Ceed-re, hogy az agyam titkos rekeszéből érkező parancsok motiváltak a kizárólagosságra, nem tudom.
Daewoo meg kevés fut az utcákon, ebből fakadóan úgy gondolom kevesebb a szervizekben a tapasztalat is, és más, ilyen gyakorlatias és egzakt okok miatt nem vettem figyelembe.

Frick László Intézet 2019.04.27. 14:33:14

@lac1: Vannak bajaim a koreai autókkal, számomra japánosan undorító a belsejük, a műanyagok, a tapintások. De pl a Daewoo E-Kadett másolatai jobbak voltak,tapintásra is, mint az E-Kadett. Hát még minőségben.

Frick László Intézet 2019.04.27. 14:39:21

@lac1: Cint ugye rézzel nem csavarunk össze, ez villanyszereő inasoknál szóróheti alaptudás, nos a VW ABS-einél több generációban az ABS jeladó cinnel vont vezetéke rézzel dugódott össze és a reakció miatt a szulfit szétnyomta a káberlt és behalt...

Azóta... sokkal faszább Beépített Hiubákat tudnak kitalálni a Futásteljesítmény programozó Mérnökök. Műanbyag szelepfedél... alu szelepfedél, ami a bvezérműtengely lefogatója is... a hengerfejben az egyszerhasználatos menet és senki nem újítja föl. Beszaratják a 10 €-s hőfokjeladót és a Korszerű, Modern, Jövőbevezető motorban csak egyszer fő fel a víz 100 fokra, motor kukkkaaa :D

A Precíz Japánok: Háromféle hőgomba van a hengerfejben hárommféle mikroamper jelet adnak de semmivel nem jelölik szét, megveszel hófokjeladókat .. de te kibaszol a japánokkal, mert elkezded a mikroAmpert kimérni :D De így is, mint Riga-12-eshez gyújtást, hetet kell venned, hogy egy jó legyen... és 40 € 1 db.

lac1 2019.04.27. 14:58:19

@Frick László Intézet:

Szerencsére nem vagyok annyira tehetős, hogy az igényeim az égig érjenek.
És miért szerencsére? Mert vagy örökölnöm kéne, vagy annyit lopnom-dolgoznom, hogy egyik sem tetsző a számomra.
Így aztán a célszerűség a kiválasztáskor az elsődleges, az optikai meg talán a harmadik szempont.

lac1 2019.04.27. 15:02:50

@Frick László Intézet:

De, össze lehet csavarni, csak nedvesség ne érje őket. De amúgy a legrosszabb az alu-réz párosítás.
A gyakorlati szempontokat figyelembe véve igazad van.
A rendőröknek átadott Astrákban nincs hőfokjelző (H Astra) és szerencsétlenek vagy hidegen talpalták ha a buzi hajtani kellett, vagy ha baj volt és túlmelegedett, azt sem vette észre. A mostani Fabiakban legalább van egy kék jelzés amíg hideg a motor.