Tele lesznek az utak vasárnapi autósokkal, akik Rendpártiak és Szabálykövetőek, a Jobbkéz szabály kivételével minden KRESZ szabályt betartanak. Úgyhogy senki ne menjen föl az M3-asra M5-ösre vagy M7-esre, gyorsabb lesz a  kétsávos régi főutakon , azokon lehet előzni tőlük.

érdekesség: A tanítóbácsik azért vigyázzanak az M7-es háromsávos szakaszain a legbelső sávok 100-110 km/h-s tartóskibérlésével V-alakzatokban,mert  ott az orbánnáci múltbavezető elavult komcsirendőrség még a jobbkézszabályt is ismeri és büntet a be nem tartása miatt is. Máshol azonban Csuhraj, taták és Német Minőség!4!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr7314770536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frick László Intézet 2019.04.19. 06:37:18

@Holger Danske: Igen, ez szokott az érve lenni a belsőbb sávok bérlőinek, hogy úgyis ott lassúak haladnak,minekannyit sávot váltani, az ember szépen beáll a belsőbe és ott halad.

A középsében is haladnakilyenek.Az egyik 101-gyel halad, a másik 103-mal, ráadásul az egyik nem figyelés kb 8 km/h-t ingadozik a sebessége.Ha a 103-mal haladó közelebb ér, belenéz a tükörbe és ráhúzza a már a holtterébe haladó hasonló szabálykövető és nyugodt, nem száguldozóembrre az autót,aki dudálni merészel az összeütközés elkerülésére.Erre a papa betép: hogy mertek rádudálni. Bekényszerítőzik a belsősávba,majd... ez kg Gyöngyöstól szokott elkezdődbi, vonuló madarak V-alakzataiban tili-toli plusz-minusz 1-2-3-4-5 km/h,picit előbbre,picit hátra eldugítják az autópályát.nem, nem gyorsíít.. de vissza sem fékez a másik tötyörészó után,hanem mindegyik a maga feje után tötyörész.

Egy idő után előkerülnek azok,akik dolgoznakn az autóvezetéssel,ploda is kéne érniük valahová és a menetidőkészítőprogram szerint ezen a szakaszon 110-zelis lehetne haladni. A V-alakzatú mozgódugók tilitolizása 92-105 km/h. Vannak fiatalok.. vannak, akikre a főnökeik már rátelefonáltak, hogy óráék ót várják az árut, a gyógyszert (a magyarok IMÁDJÁK az EÜ-vel kapcsolatos demagógiákat) dudálni vagy villogni mer. Namost ilyenkor a V-alakzat magát Rendpárti SzabálykövetőKRESZ-betartó Nagy Példaértékű Embertudornak rtartó seggfejei általában ellenreakcióra váltanak, pl a legenyhébb esetben nem változtatnak a sebességükön, de ha, akkor leveszik a lábukat a gázpedálrólés csakazértse.
Van mindig egy egy ilyen W vagy M alakzatban olyan,aki csak nem figyelt és elrontja a rendpárti KRESZ Betartó Igazemberek példamutatását,gyorsítva vagy fékezve rést nyit és ekkor pl a decens szabálykövetők közötta mocskos gyorshajtó gyilkos szabályszegő sdzlalomozni kezd JOBBRÓL ELŐZ A GECÍÍÍ! EZ VESZÉLYES! ezért a W- és M-ek gfenntartóiméginkább belefeszülnek az ellenállásbaan, mögöttük egyre beláthatatlanabbul sok és sok W meg M alakzat totojáz -márka szerint sok a Toyota.. a Toyotavásárlókra különösen jellemző ez a magatartás.