nyitány és előhang:

A XXI-ik századot írjuk, már a netokráciából is lerohadt egy negyedszázad. Ennek ellenére a Közgazdaság Tudománya az  Analóg Telefonálás, a Televíziózás Pusztító  Elterjedése, a Mozi Üzletág Drasztikus Megzuhanása, a Dramaturgiailag Indokolhatatlan  Esztrád-táncjeletek Kipusztulása a Filmművészetből, a korai telefaxok, a 347 kg-os videólejátszók, a Szőrös Pinák és Segglyukak a XXXXX Rate Filmművészetben (és a geci még hófehér és tejszín szerű volt, nedvesedő pinák,  FUJJFUJJ) akkoron keletkező vagy virágkorukat élő kategóriák, amidőn Robert S.Mc Namara annyi hajolajat fogyasztott még naponta, mint motorolajat az őt szállító autók, de kevesebbet,mint Pat Nixon piált...

tehát az un Közazdaságtudomány Nixon Fénykorabeli kategóriákban gondolkodik...és még tanítja is ezeket...

Csodálkoztok hogy még hidegháborúról is lehet hülyíteni a népet :)

ezen patinás közgáz kategóriák közé tartozik az

Isteni Hozzáadott Érték

 

"Ajvé, nincs termelés Orbánék az egyszer pedig már a saját zsebükbe tökéletesen ellopott Kohéziós Pénzekből trükközik a termelés látszatát. Jövőre csődbe megyünk -az utolsó,akire még nem szakadt le a kórházi plafon, miután szepszist kapott mert nem tudta a betegWC-n a papír híján az ujjaival kitörölt seggét megmosni, vagy nem kirúgott általános iskolai igazgató valahol a Nyírségben és nem hajléktalan,akit a fideszkülönítményesek terrorral vonszolnak be a -18 C-fokról a menhelyre, az kapcsolja le a villanyt utolsó kitántorgóként, aki nem jön vissza sohamár: NINCS HOZZÁADOTTÉRTÉK A MAGYAR TERMELÉSBEN. (Ami, ne felejtsük: nincs is.) AZ AUTÓIPAR ZSÁKUTCA MAGYAROSZÁG AUTÓIPARIZÁLÁSA NEMÉRSEMMIT NEMTERMELÉS NINCS HOZZÁADOTTÉRTÉK.Az AUDIBAN AZ ÉLET MEGÁLLT és a dolgozókat agymosó képekkel bombázták . Erre a példára most mindenkinek azonnal legyen 18% béremelés."

Fejlett Märchenlandi Példa a Német Minőség és Bezzeg a Német Fejlett Hozzáadott érték Kategóriában.

Mint az Magyarországon nem köztudomású,mert a jógyerekújságírás nem talált ebben az információban sem  a ner széjjelkúrását szolgáló hozzáadottértéket

Az Amerikai General Motors, mint tulajdonos, a csődbe ment Opel Emblémájának használati jogát, bónusz a gyárakkal, tokokkal vonókkal, eladta az Opel Embléma (detto Vauxhall)  Halálos Ellenségének, a "Peugeot" és "Citroen" emblémák jogtulajdonosának,a francia PSA konszernnek.

 

A franciák másnap azonnal a Felperzselt Föld taktikáját alkalmazva,mint ahogy az USA hadereje a vietkongokat tanította a Liberális Demokrácia Kesztyűjébe tutulni és ma Jemen felel nekik----

---befejezték az "opel" fantázianévre hallgató kétféle "motor" gyártását Orbanisztánban, Szentgotthárdon. Talán ez így apróbetűs kis szines volt az index444hávégé tengely Mind Meghalunk!4!!! -rovatában...

...és a dolgozói létszám 50%-kal emelése melett ötféle PSA motor gyártását dupla volumenben kezdték meg. A balfasz és ostoba,közpénz-és nerégetős orbánpropnál ez kis szines volt a Lendületben Az Ország propsávban.

A csődbemenésig az "Opel" fantázianevű és imázsában szinte német autókban FIAT dízelmotorok dolgoztak. Azelőtt meg ISUZU motorok. Ma is a 256 éves "Opel" 1.7 D autókat a használt szegmensben így hirdetik: "Isuzu motoros" hogy jelezzék, nem a német fosmotor van benne.

Én lejöttem már az Opel-ről 25 éve, de egy Opel-buzival konzultálván megtudtam, hogy az utolsó "német minőség" Oplenek erős nagynémet fajnáci attitűdben elhihető autók az 1,4-1,6 nyolcszelepes NZ kódos központi befecskendezésű modellek voltak kb 1996-ig gyártva.

"Opel" Agila: Suzuki gyártmányú doboz és belső "Opel" motorral

Most pedig a "Német Minőség"-nek egy sokkal korszerűbb, ma is általános sémáját fogom megmutatni, ami a statisztika misztériumainak hívőit nem fogja zavarni továbbra sem abban, hogy a Német Gazdaság Csodálatos Eredményei a Statisztikai Adatok Kitalálásában üzletágban önkéntes szendvicsemberek legyenek a kommentoszlopokban kopipasztázva szemenszedett adatait ÚJSÁGÍRÓ-knak.

"Mit csinálsz te kiscsibe? Ugyanazt, mint a naccsibe, csak kicsibe!

A Vargha Srl szlovák tejfuvarozó és számla meg útipapírgyártó vállalat vállalati küldetés mondata kéménybe korommal felírva

A Japán NEC óóóóóriáskonszern,mint a PANASONIC márkanév tulajdonosa,megbízta a Matsushita Mérnöki Irodát, hogy Európai poszt-szocialista piacokra üssenek össze, lehetőleg megbízható Ázsiai beszállítók alkatrészeiből és termékeiből egy jó kis valamilyen zenei hangszolgáltató eszközt. Kiadtak tervrajzokat, majd a Matsushita erre a célra alkalmazott szakemberei kerestek egy Német Mérnöki Irodát, a tulajdonosait meghívták Thaiföldre, a pornográf jeleneteket most sziveskedek Etelka93 kedves olvasóm kedvéért mellőzni, az a lényeg, hogy a Matsushita GMBH az ossi Osterode bei Harz jellegzetesen kelet-német településen egy jó nagy raktárat alakított ki a késztermék fogadására meg egy vegyesvállalatot és 27 főt a könyvelésre. Kerestek valahol Orbanisztánban, ahol a ma Cigány Hitler Alföldi Csüngőshasú Geci Rákosi Kádár Escobár -nak is nevezett Mussolini-t még Audizó Takony-nak becézték Magyarország szellemiéletének olyan jeles képviselői, akik még az MSZP-n belül is a Vitányi Frakció kezelésében lévő Szabad Sajtó Alapítványtól fehér borítékokban kp adómentesen húzták az apanázst, szóval valahol Orbanisztánban Ahol Nincs Termelés És Mind Meghalunk, fizikai összeszerelő gyárat létesítettek.

sa-ak17panasonic.jpg

Made in Orbanistan  a Matsushita GMBH gyártatása PANASONIC emblémával a NEC megbízásából. Magyar gyártmány belőle a fém hátlap és a műanyag előlap: vagyis amit látunk belőle kívülról. NINCS HOZZÁADOTTÉRTÉK csak a magyar munkások dél-koreai színvonalúan TÖKÉLETESmunkája. Aminőségbiztosítást ugyanis a németek a dél-koreiaktól másolták. Egy példa: Megérkeztek a thaiföldi elektronikai mütyüralkatrészek, egy algoritmus szerint néhány kartont felbontottak és szúrópróbaszerűen bemérték pár tálcán a találomra kiválasztott alkatrészeket és ha a hibaszázalék elérte a 10%-ot, ment vissza az egész a thaiok költségén Thaiföldre.

 

Mivel az Európai Fejlett Mérnök Hozzáadott Értéke a fizetésében meg egyéb költségekben is kifejeződött, a termékhez szükséges 4.5 tonna össztömegű prés-szerszámokat Malajziában rendelte meg a Matsushita GMBH. A Maláj mérnök ötöde pénzért úgy nagyjából kétszer minőségibb munkát végzett, mint a Német Mérnökség utolsó mohikánjai szigorúan Kelet-Németországban,aahol a bérszínvonal alacsonyabb, mint Nyugat-Németországban. Csak erről nem írni a német sajtóban a Német Minőség.

A PANASONIC fantázianevű terméket, ha szétszedjük, gyakorlatilag az összes jelentősebb,egymás számára európai közgazdaságtani műszóval "konkurrens" cégek gyártmányait találjuk,a Sony a Toshibával, a NEC a Samsunggal és nem sorolom az Európában névteleneket, vagy ami kínai írásjelekkel maradt.

Az Európai Közgazdaságtanban leírhatatlan és megfoghatatlan módon a dolgaikat szóban és igéretek alapján intéző  Szok Kici Szá'gák ugyanis inkább megbíznak egy másik mongoloidban, mint, nem tudom, hogy van japánul az, hogy geci aljadék nagypofájú faszkalap európaiban. A NEC menedzsere felhívott egy Samsung főnököt és megkérdezte, hogy jövő tavaszig leszállítanának-e másfélmillió ilyen-s-ilyen félvezetőt, a szamszungos pedig megigérte. Virtuálisan,elektronikus úton sem szerződtek.

Ezt a PANASONIC terméket tehát Orbanisztánban szerelték össze, ahol 1998-2002 között is szünetelt a gyártás,semmit nem gyártottak, nem volt működés.Az Audizó Takonykormány,ahogy a Horn Gyula Takarék- és Szakértői kormánya által vásárolt Audi flottáról kapta a Takonyhoz a biggyesztést,pont úgy élte föl az ország 1994-98 között gyűjtött tartalékait. Legalábbis az akkori ellenzéki szakújságírás szerint. Nem számolom ide Dr Vásárhelyi Marinénit,mert ő a társadalomkutatás területén adta az elfogulatlan szakbarbárt.

Az Orbanisztánban gyártott terméket nemhogy készregyárották, de még készre is csomagolták úgy, ahogyan azt majd a vevő megkapta az áruházban. Teherautóra pakolták és Osterode bei Harz-ba szállították.

Variáció: Egy idő után Szlovákiában egy irodában gyártottak papírokat arról, mintha még Szlovákiában is adtak volna hozzá értéket a pedig már tök're kész termékhez. A sofőr a szállítmánnyal eközben tempomat 92 már egy cseh autópályán robogott.

 Osterodéban lerakták a szállítmányt Matsushita GMBH raktárába, majd Német Minőségben jó sok papírralmeg számlával kimutatták, hogy Német Gyártmány,Német Minőség, készült Märchenlandban , Landes mit Hexen .. cuki boszorkányos fejlécek meg minden

és a Szent Német Statisztikákban mint Német Termék szerpelt,persze a "GDP"-ben is, ahogy a magyar szakújságírás a GNI-t becézni.

 

utóirat: A Német Minőségre a legpompásabb többi példám is autóiparos. ÚJSÁGÍRÓ-knak, ha Német Minőség tárgykörében írnának, darabja 50 Ft-ért írok meg autóipari sémákat,amikben a Német Össz Hozzáadott érték az, hogy egy mérnöki iroda szanaszéjjela világban legyártat részeket, valahol olcsón köz-szerelteti, a félszereléseket meg máshol végszerelteti,végül NSZK-ba szállíttatva "végmeózza" azt, amit valóságosan és titokban a valódi végszerelés UTÁN végmeózott.

Köszönöm a figyelmet.

 

Várom a megbízásokat, aláírás

csupa kisbetűvel

 

n é g e r

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr5014599560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frick László Intézet 2019.01.31. 06:32:53

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Nincsen hozzáaszólásod.

Etelka93 2019.01.31. 07:20:02

Mindenegybenblog, nagyon ütős kis anyag.
Ha maradunk a tényeknél, akkor ejthetnénk pár szót a hazai multileányok transzferár szabályzatairól, amik többnyire évekre rögzítik a költség plusz fix százalék szerkezetű árképzést. Tehát a hozzáadott érték nem piaci alapon kalkulálandó, a profit nagy része nem nálunk csapódik le, sőt, ha az elvárt feletti nyereség keletkezik helyben az management fee vagy egyéb címszó alatt megy is ki a negyedév végén. És most jöhetnek a sikamlós-baszós százsorosok, csak hogy kiderüljön, te közgazdasági zseni is vagy. :-D

Frick László Intézet 2019.01.31. 08:01:57

@Etelka93: Szerintem a legsikamlósabb, amit a magadfajta jókislányok nem akarnának látni még annyira sem,mint a direkt a korodbeli, de fejlettnyugati jókislányoknak kifejlesztett fehérre bevilágított Cristal Clear pornón a kifejezettenhosszúfarkú malacrózsaszín fiúk faszán egy lehheletnyi párát sem, nemhogy víz-szerű csillogást, az ember libabőrözik , ha nincs is pinája, ilyen SZÁRAZ járásán a fasznak JUJJ
szóval ennél is sikamlósabb az
miszerint
NINCS PROFIT
ami nincsenből a kohéziós pénzek több, mint két- és félszeresét csak az Úniós Multik vitték ki TISZTA PROFIT címszóval ebből a nemtermelő országból.

lábjegyzet: 1 szóval nem állítottam, hogy értenék a közgazdaságtanhoz, főleg nem ahhoz a közgazdaságtanhoz, aminek a leírását szerintem érzékletesen adtam meg a főszöveg elején és amit kb annyira érdemes ma megtanulni, mint IT szakembernek az IBM lyukkártyaírást.

Frick László Intézet 2019.01.31. 08:17:44

@Etelka93: Amúgy a szöveget nem olvastad tovább a nagyátlója átsuhintásánál, mert érvet, érdemi kifogást, mutatni, hol téves, hamis, nem tudsz.

Etelka93 2019.01.31. 08:19:25

@Frick László Intézet: Akkor tehát számodra is világos, hogy miért helytálló összeszerelőüzemekről és alacsony hozzáadott értékről beszélni a milliárdos szubvenciókkal idecsábított multik esetén. Ha viszont nem értesz a közgazdasághoz, akkor milyen alapon helyezed el a korszerűségi skálán? Akkor fogannak ezek a gondolataid, amikor rózsaszín faszokon legelteted a szemed? :-D

Etelka93 2019.01.31. 08:22:11

@Frick László Intézet: Mutattam, hogy a hozzáadott érték az, amit a vevő, jelen esetben a multi társvállalat hajlandó megfizetni. Az amőbikus posztodnak nincs igazán átlója, hisz meglehetősen parttalan.

Frick László Intézet 2019.01.31. 10:20:40

@Etelka93: "a hozzáadott érték az, amit a vevő, jelen esetben a multi társvállalat hajlandó megfizetni. "
Igen, és? Amőbisztikus? Nem lennél boldogabb, ha még hozzátenném a nemlétező igények kitalálásával operálást,pl picsaautó "fejlesztés"-ben.
Szerintem a gúnyolódással való kisétrletezgetés helyett próbáld meg elolvasni a szövegemet, ha nem megy, akkor hangosan olvasd felmagadna [nehézségeid lennének a néma-értő olvasással?]
Amit most szerinted megsemmisítő poent mondtál,miután kigogliztad a definícióját a hozzáadot értéknek
azt én hol nem érintem a szövegemben?

A Mérnöki Irodaák,akik kkoooperáltak az általam mutatott termék előíállításában, hol-kinek nem voltak hajlandóak a mit nem megfizetni? A bérmunkát végzők mind megkapták azt, amit a mérnöki irodák értéknek tekintettek a "hozzáadáskban"

Kormolsz csak.

mint ahogy kormolás az is, hogy az autóiparban nem keletkezik hozzáadottérték, hát nem kerül a multiknaak semmibe, amit itt gyártatnak?

Az meg "piaci alap" 30000 éve, hogy mindenki ott keres, ahol gondolja, hogy jól jár.

A Mérnöki Iroda nem hajlandó azt az értékket megfizetni,amit a német szerszámgyártó gondol, azt az éréket fizeti meg, amit a maláj szerszámgyártó kér, kész, passz

tudsz még kormolni?

Szerintem elbizakodottá tett téged az a hited, hogy te a "jóoldalon" állsz és akkor az állásodtól leszel ügyes meg okos.
Hát...ö... nem...

Frick László Intézet 2019.01.31. 10:30:46

@Etelka93:
Lehet választani:
-"alacsony hozzáadott értéket hozzátenni"
-semmit se tenni-tehetni hozzá

a piac dönt
Addig megvan az ellenzéki agitációs célú okoskodás, hogy hogyaszonygyaja, hogyannemlehetezt megoldani

Ezt faluszerte is hallom, itt a gyár, nyissa-ja meg a pógármester osz gyártasson.. mit.. hát azt ú nem tuggya, de a kádárencerbe is gyártottak, hozzák ide, jaztat gyárcsák
ez a szinted. Csak "értelmiségi"-be

A rózsaszínfaszozásról [amiről azt hitted, hogy puzséretelka lehetnél] : AZ nem az én piaci igényem, hanem marketingszakmailag jól szelektált, biztosan, hogy nem férfi homoszexuális (meleg) férfiszegmensé. Igyényt elégít ki és ez fiatalnői igény, ha te nem is akarnád látni,akkor is és még közgazdaságtudományilag is az, nemhogy szexuálpszichológiailag és sajnos társadalomszociológiailag ioss, most a pinahygiénét [kozmetikaipari igényteremtési trükkök]hanyagolom...

Gúnyolódni szeretnél, de közgazdaságtanról van szó, igényfelmérés, termékfejlesztés és gyártás, ebből lesz a porszáraz rózsaszín fasz (van benne IT mert fotosopp is valamit valahová eltolna a szerksztőben)

Ipar és kereskedelem line a rózsaszínfasz és magadfajta lányok is dolgoznak a vonalon,mert egyévként könnyű, otthonról végezhető internetes munka, nem a kamera előttire gondoltam, hanem pl a fotosoppolásra

PÉNZ folyik "Etelka" mégpedig KONKRÉTPÉNZ
ha nem lenne pénz, nem létezne porszáraz malacrózsaszín fasz

Hozzáadot érték: A szereplők kapják a legkevesebbet, azonbelül a fiú szinte semmit, csicska statiszta. Alány alacsonyszinten kap, ha nem tetszik neki,akkor nem kell csinálnia és akkor semmit nem kap, ez az alternatíva

Frick László Intézet 2019.01.31. 10:33:05

@Etelka93: Újabban a picsaautófejlesztésben a tesztelésért semmit nem fizet a gyártó. Ugyanis a tesztelést szinte mindenütt elspórolják (a dél-koreaiakon kívül) és valójában a teszter az innovatív vásárló, még fizet is, hogy dolgozhasson, mit se sejtve, a gyárnak.

Mint ahogy te is, amikor okostelókázol mit se sejtve dolgozol ingyen.

2019.01.31. 10:40:34

@Etelka93: Szerintem böngészd át ezt, aztán beszélgüssönk arról, hogy keletkezik-e hozzáadott érték mondjuk egy többtest dinamikai feladatokat megoldó szimulációs mérnök, egy NC programozó vagy egy minőségbiztosítási mérnök munkája során. Ráadasul te, mint négy óráig gyárban lévő dolgozó pontosan tudod, hogy nem a január az a hónap, amikor a gyárakban olyan sok embert keresnének.

karrier.audi.hu/sap/bc/bsp/sap/zah_hcmx_ui_ext/desktop.html#/SEARCH/RESULTS

2019.01.31. 10:47:58

@Frick László Intézet: Piketty számításai hasznosak, ahogy a tőkéről írt könyve is. Róna bácsi is mondott már életében egy-két értelmes dolgot, például a németek nearshore válságelrejtő mechanizmusáról.
Ezt kéne megérteni. Az Audi Győr nem egyszerűen egy alacsony bér miatt kihelyezett gyár. A német GDP 2008 óta minden évben csökkene, ha nem tudná kivinni a profitot a keleti blokkból.

Etelka93 2019.01.31. 10:58:54

@Frick László Intézet: Nem kormolok, csak MUTATOM, miféle katyvasz, amit összehordasz a hozzáadott értékről szóló értekezésedben. Mutatom, mennyire kozmetikázod, amit a külföldi árszínvonalas posztodban még nagy garral cáfolni véltetek a többezres hubbal megtámogatva. És jössz nekem a lekezelő, hímsovén dumával, olyan érvekkel, hogy mit hallottál a munkásbuszban meg milyen bennfentes információid vannak a francia meg miegyéb topmanagerek stratégiai döntéseiről. És persze mindez mennyire elkülönül az ostoba kormányproptól... hát lehet, hogy te így érzed.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2019.01.31. 11:19:02

@Frick László Intézet: ehhez nincs mit

a szokásos ömlengős, kitalált lényekkel viaskodós donquijotés mellébeszélés- és hazugságcunami

NULLA HOZZÁADOTT ÉRTÉKŰ POSZT

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2019.01.31. 11:25:33

@Frick László Intézet: "jabban a picsaautófejlesztésben a tesztelésért semmit nem fizet a gyártó. Ugyanis a tesztelést szinte mindenütt elspórolják"

és nálad ez a szokásos érvelés: ez nem a tények rugalmas kezelése, ez nem hozzáértő bennfenteskedés, ez konkrétan HAZUGSÁG - így az origo meg a pestises arcok meg a ripost meg ezek "dolgoznak"

további kellemes bezzegelést meg agyatlan magyarosch hőbörgést a privát pöcegödrödben
:((((((((((((((((((((((((((((((

Frick László Intézet 2019.01.31. 11:37:55

@A Hannibal Lektűr-attitűd: szokásos vagy te is. Nem olvasol.. de próbálsz goromba lenni. Hazugság -de miért?
TÉNY az, hogy ma már a készre szerelt motorokat egy pillanatra nem indítják be. 20 éve minden 1000-ik motort 2 percig járatták -ma ennyi sincs. És tudom folytatni, csak káér beléd,mert nem olvasod.
Aki autós szaksajtót olvas, annaak számára a teszt elmaradása és vevőre hárítása pl olyan tudomás,mint az, hogyan készül a virsli.
Azt mondom: részben csirkebőrből.
Hőzöngöd: "Hazudsz!"
És én vagyok olyan, mint az origo :(

"Aki azt hiszi, hogy létezik virsli 400 Ft/kg, az meg is érdemli, hogy megvegye!" H-né, a husipari tanács elnökasszonya, 12 éve...

Nézd, ha te origósnak nézel [le] engemet.. akkor..meg is érdemled, hogy ilyen tudati beszűkült vagy már.

Frick László Intézet 2019.01.31. 11:38:58

@Etelka93: hát lehet, hogy te így érzed, viszont én nem ezt írtam
elismételgetheted párszor, akkor sem

Frick László Intézet 2019.01.31. 11:46:08

@nagyjoco: @Etelka93: Közelítsük meg másképpen.
Van ugye a globalizmus. Ami dicséretes. (Vannak,akikn számára összesen attól, hogy a gyűlöltellenségei szerint nemdicséretes a globalizmus)

A V.A.G, aminek része az Audi is, Globális Világcég és bele se álloka hiábavaló goglizásba, hogy már mióta globális, szerintem a kínai nyitás óta, a VW Santana gyárátsa Kínában -óta.

A V.A.G. konszern GLOBÁLISAN gondolkodik, tervez és végez.

Képzeljétek el a bvilágot, mint egy országot, Brazília,Mexikó,Európai országok és nagyon sok kínai rész áll össze körbe.. körbe..körbe szállítva.

Az Audinál olyan is volt, hogy félszerelve elszállítottak valamit, majd majdnem összeszerelték és aztán elvitték és kicsit szétszerelték majd megint össze.

A Viulágon történik valami, ez a V.A.G számára olyan "országos".

Itt tévedtek az amerikaiak, amikor meg akarták a VW-t és a németeket zsarolni. A V.A.G.fel se vette a VW Botrányt (még a VW-nek sem kottyant meg) jó nagy szarkavarás lett belőle, részeredmény: a német politika bekakilt. De csak kicsit.

Az USA piacán, 15-20 literes fogyasztású autók között oszt nagyon számított, hogy a VW 1 litert csalt-e le. A környezetvédelemre meg dupla-duplán szart a piac. Mármint a végfelhasználók.

Vagyis az emberek.

Frick László Intézet 2019.01.31. 12:43:47

@nagyjoco: Szerintem a picsaautófejlesztésben a leges legperverzebben pornó jelenet nem az, hogy mire ad ki az újautó vásárló annyi pénzt és aztán a Nyújtott Szervízintervallumban a (magyar árakat mutatok, törtrésze a németének) 16600 Ft a szervízóradíj és pl egy sima kisszervíz kopóalkatrészek cseréje nélkül 6 óra.7BMW bizonyos típusainál a kevegőszűrő cseréje 4-5 óra.

Az izgalom ott kezdődik, hogy a Programozott Futásteljesítmény lejártakor a 2. vevő és tulajdonos miért fizet?
Ugyanis az autó bár 300000 km-t futott és a Beépített Hibák Sorozata gyakorlatilag lenullázza, még mindig az újérték 40-60%-át fizeti a paraszt. De MIÉRT? A Toyotánál motorcsere következik, 1,2 millió plusz (azaz az újérték 70%-nál tartunk) de az "új motor" olyan,ami kiesett a MEO-ban a szerelősorró VALAMIÉRT és VALAMIT csináltak vele, hogy mégis ellehessen adni.

Ha ÚGY lenne igazság, ahogy Etelka93 meg Hanni képzeli, akkor a Programozott Fiutásteljesítmény lejártakor az autó értéke is NULLA.
És még nem vettem elő az autóhitelbanki számítolásokat :D

Viszont mutatom az autóhitellavina hatását a 2008-as USA válságra :D

Frick László Intézet 2019.01.31. 14:09:18

@nagyjoco: A "paraszt vagy buzi" ahogy az autószerelő szakzsargonban a baromnak is nevezett javíttatót hívják, az online webshop alkatrészértékesítés elterjedésével nagyon okosnak hiszi magát, amikor megrendeli az alkatrészt és az autóval beviszi na szervízbe.

Ugyanis a szerelő nem hajlandó beépíteni vagy cserélni ezt az alkatrészt, ugyanis ő kimutat egy 10000Ft-os árat, miközben a naponta háromszor érkező kiszállító cég 3000 -ért adja neki azt. A paraszt meg megrendelte online, 1200 +postaköltség.

20 éve numeriukusan kétszer annyiba került egy alkatrész, mint ma. A Féééénekasszony számláz és 1998 óta fejből tudja az összes alkatrészárat :D

Fejlettisztán egyes államaiban,pl Svájcban bűncselekmény, közlekedési veszélyeztetés, ha megcsinálod magad az autódat -tudod, erre mit léptek a svájci műhelyek ? :D

25 éves szakmunkás, van 7 év gyakorlata. Olyan autókat is megjavít szakszerűen, amiket márkaszervízből elküldtek vagy MÉG elrontottak. Commonrail Rendszereket. A 25 éves TDI-kben még nem annyira magas az üa nyomás 1200 Bar.

A srác önállósítaná magát, mestervizsgát kell tennie.
Áll a Mestervizsga Bizottság előtt,, amiben olyan emberek ülnek, akik lehurrogják egy 1200 Bar-ra mondott töltőnyomás miatt is.

hogy érzékeltessem neked? Mintha IT vizsgát kéne tenned olyan emberek előtt,akik még nem tudják, mi a floppy.
De már nem is fogjákmegtudni soha :D

Hozzá se szagolna egy olyan autóhoz a bizottság, amit a srác rutinból szerel. Nem láttak olyan szerszámokat még, amiket a srác használ.

Frick László Intézet 2019.01.31. 14:12:56

@nagyjoco: Ami nösszezuhan, az a karosszéria lakatolás.Nincs az a pénz,amiért csinálja, nem tudsz annyit fizetni.
Gyűjteményem éke: javítás hossznyulvány-bölcsőtartó résznél:
valamilyen sokszög alakú hulladékokat felhegesget a lyukra, több a lemez, mint a hegesztő pontozás. ez így saccra 10 perc volt. 7 db hulladék hat pontozással. Le se keni gittel sem,.. úgy szokták, hogy "bekenik sárral" azaz alvázvédővel, ezt sem Holnap piros rozsdás lesz a "javítás".
15000.
És a megrendelő alázkodjon,könyörögjön és szégyellje magát.
Ilyen lakatost kap a műhely tulajdonosa havi 400000-ért.