frissítés, 2019.:

https://4cdn.hu/kraken/image/upload/s--_FfZwo7g--/c_limit,w_1160/7FrzGaxXi7I11MOuGs.jpeg

proletár a segélyen/ingyen, esetleg alkalmi napszámokból napról-napra élni kívánók képlékeny rétege. A munkásosztállyal,amit nagyon tévesen proliznak le még jobbos buták is, nemhogy a móóókszisták, antagonisztikus ellentétben állnak .


Ülj be egy székkel egy gyár próbanapjára, ránézésre elkülönböztetetd a proletárt a munkástól.A proletár hangoskodik,trágár a HR-es lányokkal, kötekedik a régi dolgozókkal, rágyújjt az üzemi térben és nem hajlandó kint hagyni a fészbúkos telefont.
A munkás hallgat, tüsténkedik,már kellemetlen,mennyire akar, hajlong,figyelmes,mindenért elnézést kér és tördeli a kezét, jaj,alkalmas lesz-e?

A proletár a munkásról leszólóan beszél, szerinte a munkás stréber, vamzer, nyálas szolgalélek, csicska paraszt. A proletár nő szerint a munkásnő szopos picsa, a munkás férfi asszonyember, impotens köcsög.  A proletár férfi szerint a munkás nő stréber fasszopó kurvája a féneknek, a munkás férfi vamzer köcsög és gyáva szar.

 

A próbanapon a proletár célja az, hogy a lehető leghamarabb kibasszák és a továbiakat a buszban ülje végig fészbukozva. "Én megpróbáltam, de hát ezek a gecik,mit képzelnek? Ha énrám rámír a csaalád, nincs az az isten, hogy ne azonnalírjak vissza!"

PROLETÁR: Nem ehheő szoktam én a szamszúngoknál!

FLEZ: Mennyit dolgoztál  a Samsung-ban?

PROLETÁR: Három napot!

FLEZ (csoportvezetőhöz) Béla [ proletár neve] mennyit dolgozott a Samsung-nál?

CSOPVEZ: Onnan délután baszták ki a próbanapon!

A munkás belsős ,  rendes papíros alkalmazottja a gyárnak, a művezető név szerint várja a géphez.
A proletár a külsős,akit a munkaerőkölcsönző hord, létszám, hét vagy tizenöt ember, akiknek volt kedve fölkelni aznap reggel. A mindegy munkákra osztják be,ahol a kezek számítanak, nem a név,kicsoda. Ha 8 ember kell, beosztanak 15 -öt, hátha végeznének is.

Az internetes ÚJSÁGÍRÓ  a fészbúkon csak a proletárt tudja riportozni,mert az van otthon az ágyban, máma nem kelt föl,nincs kedve bemenni és fészbúkon fent van.


A proletár ugat a túlmunkáról, amit ő csak szombaton vállal, naponta?? - dehogy ! Csak szombaton, de akkor kp este és AZONNAL fizessék ki! Ha nem, akkor 10 percet nem vár, már alakítja is át a vállalkozó kocsiját. Főleg az üvegeket.

Ez a proletár ír vissza az ÚJSÁGÍRÓ-ra, hogy havi 120000 -ért dolgozik, ami igaz, csak azt nem árulja el, hogy 10-12 napot járogat be és tetszése-kedve szerint egy hónapban. Viszont a rendes belsős munkás munkaóráját diktálja be, hogy egy hét az 48 óra munka! Persze ő egész hónapban nem dolgozik 120 óránál többet soha.

A proletár megy ki a bulitüntire -most szólok, hogy szombati SZRTÁJK -ra nem fog elmenni,mert az a kedvenc, este kézbe azonnal fizetős túlmunka napja.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr8114555440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.01.11. 14:36:14

- Itt havonta fizetnek?
- Én hetente kérem, mert kölönben eliszom az egészet.

Beszélgetés egy felújító brigád főnöke és újdonsült alkalmazottja között.

2019.01.11. 14:38:48

@nagyjoco: Na mégegyszer:
- Itt havonta fizetnek?
- Igen.
- Én hetente kérem, mert kölönben eliszom az egészet.

Beszélgetés egy felújító brigád főnöke és újdonsült alkalmazottja között.

lac1 2019.01.12. 09:39:29

@nagyjoco:

Én tudok helyről, ahol hetente fizet a főnök, de nem a fenti ok miatt, hanem azért, hogy a beosztott képtelen legyen olyan vagyont összegyűjteni, amivel saját olyan egzisztenciát kreáljon, amivel aztán leléphet és kereshet új embert a helyére.
Az, hogy ha fizetésnek (ez másik cég) pénteken és hétfőn mindig sokkal több a hiányzó mint általában, az megszokott dolog. Csak kellemetlen.

Frick László Intézet 2019.01.13. 09:33:33

@lac1: A Beépített hiba legutóbbi olvasásakor hirtelen megjelent előttem az Amerikai Társadalom szerkezete

ahetifizetéses, lakbérért lakó munkásosztály

a hitelképes alsóközéposztály, akik "befektetési" céllel vagy nevezzük banki szaknyelven "negatív takarékossági" szándékkalmegvesznek egy patyomkin kartonból tákolt háznak látszó szart,ami kb addig bírja, amíg le nem jár róla a hitel, a telek persze nem magántulajdon, azt hogy adná az ingatlanbefektetőú

A "szelvényvagdosók" akik beszállnak az ingatlanbefektetésbe lehúzni a magukat "ház-ingatlan tulajdonosnak" álmodó középosztáylt
ma 150000 - 300000 egy ilyen tákolmány.

Kicsit turbózzák,mert a befektetői konzorviumok "tévéműsorokat" sponzorálnak, ami a WASP_land-i (New Yersei és fölfelé) stabiltáglaháztulajdonosokat arra csaljaa rá, hogy elkótyavetyéljék a téglaházukat 450000-ért és a hurrikánövezetben vásároljanak egy összecsukódó karton kalyibát két yard belmagassággal 150000 ért éshogy ezzelígy mennyire jóljártak.

Aztán vannak a komolyabb szelvényvagdosók, akik NyugatrólLas Vegasba,Keletről Atlantic City-be járnak elbaszni a hozamnyereségeiket.

innen már csak 27 ugrs az a faszi,akit Frank Underwood elment lecsekkolni,jólesz-e alelnöknek és aki,amikor elunta a játszadozást, elkapta Underwood herezacskóját azzal, hogy baszik ő alelnök lenni és valójában pont fordítva:Ő csekkolja Underwoodot,alkalmas-e alelnöknek.

ÉS ebből a 27-ből kettőt megugrani szinte lehetetlen egy átlagéletben

lac1 2019.01.13. 12:28:10

@Frick László Intézet:

Nem nézek tv-t már vagy évtizede, filmet is csak az online filmnézés keretében, semmit nem töltök le, sorozatokat szinte sohasem, ha igen, akkor is legfeljebb ami sci-fi, de persze a Rém rendes családot ki nem hagynám soha.
Az amerikai életformát abszolúte nem értem, vagyis fel nem foghatom, egyszerűen ahhoz képest, hogy a világban vezető szerepet játszanak, olyan elképesztő dolgokat olvasok róluk, hogy számomra a kettő egymás mellett egy igazi oximoron. És mégis van.
Erről oldalszám beszélhetnénk, hogy mégis hogyan lehetséges ez, de ami tény az tény.Vagy... vakok köz9ött a félszemű is király, a föld többi nemzete még a jenkiknél is hülyébbek.

Frick László Intézet 2019.01.18. 07:50:04

@lac1: Az Amerikai Szépségeszmények, a társadalom keletkezésének az alapjai: A pionérközössségek zöme vallási fundamentalista volt, azaz olyan reformátusok,akik PRAE.katolkusok, katholika ELŐTTIEK és nem REFORMEREK
archaikus emberek. Önszervező közösség -amihez az Állam már készállapotában érkezett oda és már sok ilyen közösség kb azonos törvényeit Állami Szinten Betagozta.

Ilyesmik nálunk is voltak, az 1400-as évek Gyula városában a német telepesek kb,mint az amishok.Közös pajtaépítés,öszefogás.Ilyen mikroelemek mindenütt voltak Európában.
AMaiMArketing az USÁ-ban jött föl, az ügynökök.. milyen kegyetlenül elbántak a farmerekkel a bankok 60 éve. Azonban az önszervezésAlapjai még mindig eléggé erősek és épek.

Most, hogy sikoltozáss folyik az Európai Egyesült Államokon: California vagy New York a legmenőbb,legfejlettebb hűdeállamok, de nincsen olyan az USA államai között, hogy Mi Fejlettek országjelentést iratunk Nbraska, Arkansas meg Texas államokról, hozzánk képest mi folyik ott. Nincsen olyan, hogy kötelezettségszegési eljárást Alabama vagy Missouri ellen indítunk tartósan 3%-os hiány miatt, de California menő, ott van a Szilícium Völgy,őnála ettől eltekintünk.

Manapság súlyosaan veszélyben vannak az alapok.. ha megnézed az USA börönhelyzetét.. ma már az Árja testvériség felhat egészen a minisztérium börtönosztályáig is... Vannak visszacxapóreflexei ennek az ősiségnek...

2019.01.18. 08:22:09

@Frick László Intézet: Az EU soha nem lesz USA. Ha az USA 50 különálló államként működött volna, és most próbálnák egységesíteni, ugyanúgy nem sikerülne, ahogy Európai Egyesült Államokat sem lehet létrehozni. Marad, ami volt, Németország kiterjesztett gazdáasgi érdekeit kiszolgáló bürokratikus egység. A Rendszer a valódi célt szolgálja: életben tartja a t a másképp nyereségkképzésre képtelen német (esetleg francia) multikat, és itt nem a VW-re gonodlok.

lac1 2019.01.18. 14:18:48

@Frick László Intézet:

Ezt értem, és a tények ismeretében nem is lehet vitatkozni ezzel. Amit továbbra sem értek, azaz, hogy a te megvilágosításodbani usában a kifejlett/kefejlődött önszerveződés miatt működik a társadalom és akár még jól is. Amit nem vágok, hogy ez a fura társadalom hogyan jutott vezető szerepre a világban, hiszen ott ennek az önszerveződésnek csak a nyomai fedezhetőek fel itt-ott.
Pl. a zsidóknál.
Tehát az lenne, hogy mégoly furcsa is ez a társadalmi berendezkedés, mégis ez lenne az egyetlen az üdvösséghez?
Az említett árják, még ha számunkra furcsán (de azért tanulmányozni nem lenne hülyeség) is, meg a szükségesnél esetleg súlyosabban is, de olyan kicsi szelete a társadalmi életnek, hogy inkább fura mint számottevő? Vagy tévednék? Vagy hasonlítsuk össze a WASP-al?

Frick László Intézet 2019.01.23. 05:22:23

@nagyjoco: Vannak Németország gazdasági érdekei... Miközben a V.A.G. már nagyonrégen túllépett Németországon. Képtelen vagyok ezt megérteni, hogy azok a jóemberek, fejlettek meg minden... akik a szájukkal a Globalizációt dicsérik.. nem veszik észre, hogy már a fal sincs meg, amin a kaput döngetnék, ez az ügy eldőlt.

Az egyik legfrissebb bizonyíték az "Opel" embléma eladása a PSA-nak.

Van ugye "Németország" a politika.. az államvezetés.. és mint a birkák, lesik, ahogy az amerika General Motors a lényegében csődbevtt "Adam Opel AG"-t eladja a legagresszívebb konkurensnek, aki azonnal hozzá is fog az Oplel márkaa maradék némettartamai széjjelbombázásának. Nem veszik át a Thyssentől a megrendelt autólemezeket olyan piaci viszonyok között,amikben az autólemez hiánycikk. Nincs is rá semmi értelmezhető üzleti indok, hogyy ne vegyék át a Thyssen lemezeit, persze a Thyssen sem azért rimyál,mert a hírre pár másodpercre már ne kapott volna hat jobb ajánlatot az autólemezeire.

Ez a "német gazdasági érdek" afféle absztrakció,mint mondjuk Karafiáth Orsolyában a nőiség. Még olyan se.

A V.A.G. (A "Volswagen") volumene Kínában van. A dél-amerikai divízó, tekintettel arra, hogy az alumínium- és így az öntött alumínium hengerfejek és motorfőrészek divízióról beszélek, már ez túltesz a "Német Entitáson".

A "Német Érdek"-re szerintem a legegyszerűbb szemléltető példa az a seggség,amit a Német Sofőrszakszervezet harcolt ki három éve,miszerint a kamionosoknak a hosszúpihenőjüket Németországban hotelekben-motelekben ágyban-párnák közt kell kivenniük.

Miközben a sofőrök között már alig van német. Német sofőr állásokat védelmeznének így ezek a káposztafejek.

Ott tartunk, hogy az európai sofőrtáradalom számára a leggyűlöltebb terep Németország. Kamionos diszpécser-irűnyíítók pl büntetésszerűen adnak ki német fuvarokat illetve a nagymenők nyáron skandináv, télen ibériai meg itáliai fuvarokat kapnak.

A "Volkswagen"-nek háromféle formátumú kínai vállalatimegjelenése van, egy tiszta, egy vegyesvállalati meg egy "tisztán már kínai tulajdonú másolócég". Ami Európában mondjuk a Bora volt, az Kínában három néven fut, a Passat ha jól számolom, négy néven.

Képzelj el egy kínai üzletembert, amikor megérkezik az európai városba és a taxi elviszi mondjuk egy dizájn-minimál hotelbe. Ahol a mennyezet a csiszolt és fedőlakkal bevont... lényegében nyersbeton. Ésugye a tartományi kisvárosbaan, aholél, amikor a Német Minőség menedzserei megérkeznek, latolgatják a két hotelt, az egyik 70 emeletes, ám a másik a patinásaabb. A 70 emeletesben viszont csak kétféle papucs jár a szobához.

Vasalódeszka mind a két Hotelben van.

A németben meg nincs egy picsa, aki kivasalná az ingjét, úgy értem, hogy.. nem találna embert, aaki HA VÁLLALNÁ IS, de ki is tudná vasalni... kér egy vasalót, na azt, azt kap valahogy, de hol vasalja ki az ingjét?

Vegyünk a Volkswagen Csoportnál egy olyan alja-menedzsert, mint Mátrabérci Sándor, a Porsxche Hungaria Audi igazgatója -megvan?
Ezhhez képest képzeld el a Nagykínai Aluminiumipari Egyesülés vezérigazgatósági első-elnökét.. na, őt nem tudod elképzelni.

Él Magyarországon egy milliárdos,ő megfelel a Kínai (vagy helyesen: Dél-Koreai) Minőségnek. Megcsörren a telefonja a régiójának az egyik pógármestere az: "Szervusz Lajoskám, van nektek az a műanyagüzemetek,kéne a falunapra 3000 plasztikpohár, de nem vállalja senki, tudnál intézkedni?" Lajos milliárdos annyit mond persze, kinyomja a telefont rátelefonál egy menedzserére,aaki intézkedik és öt perc múlva kjelenti, hogy meglesz a 3000 phár: ez a Kínai [ a Dél-Koreai] Minőség.

Ehhez te már Németországban nem találsz embert.. legföljebb, ha hazarepül síelni.

De akkor szabadságon van.

Frick László Intézet 2019.01.23. 05:32:36

@lac1: Nem tudom,mennyire ismered a vadásszerencse fogalmát. Széchenyi Zsigmond, Fekete István vagy Ernest Heminggway. Szóval... ezekolyan férfias dolgok, nem ekkora csiráknak valóak,akik órákig könnyes szemmel dőlnek aztán a volánra, hogy egy hülye rókát, a róka elképesztően ostoba egy állat, elütött.
Tulajdonképpen az USÁ-val az történt a XIX. században, mint ma kínában, Ipari Robbanás és minden, ami új éspiacvezető, jóformán vagy ott született meg vagy oda vásárolták meg a licenszét vagy lopták ki.
És aztán Európára rárothadt az Első Világháború, a Nagy-Angolszász nemzeti összefogásában 1918. tavaszától pár nap alatt az USA megfordította a háborút az Antant javára.Ez elég nagy üzletnek bizonyult és aztán a II.vh-val mégnagyobbat kaszált az USA.

Gondoloim ezek a régi dicsőségességek járhattak a Joint Vision 2020 kiagyalói fejében, hogy ha agyonbasszák Európát,megint kaszálhatnak.

Egyet felejtettek ki: A Joint Vison 2020 kidolgozásakor, 1997-2000 között Kína még másoló-koppintó, azaz japánidőszámításban a 60-as-70-es éveket élte.

A Blommberg és a FT lakossági rovataiban még öt éve is le lehetett írni a baromsságot,miszerint jövőre (2015-ben) azért fog Kína most már biztosan csődbemenni,mert exportérdekelt és a növekedés így tarthatatlan a külpiacok telitődése miatt.

Közben változtaak a dolgok, már Kínában történik,ami történik,ott fedezik föl.
Azt mondja nekem aaz egyik index geci nagy pofával, hogy az ő példaképe Clint Eastwood. ez egy szép illúzió.
Vélaszom neki: "Ma Kínában kb 800 millió Klint Isztvúd él és serénykedik"

Az igazi ugye betöltötte bőven a 80-at.

érted, ha egy jó amerikai nővelakarok kúrni, akkor Jane Fondát fogom megkörnyékezni mondjuk éss nem Lady gagát. Na jó,esetleg Nikki Minázs is szóbajöhet.

De érted, Clint Eastwood az nem ChuckBerry volt.

2019.01.23. 12:01:49

@Frick László Intézet: Én innen három Németországot látok. Az egyik a közel 4000 milliárd dollráos GDP-jű európai vezető hatalom. A második a globálissá vált, német eredetű cégvilág, amik Ázsiában és kisebb részben Afrikában működnek. A harmadik egy olyan, sok milió embernek munkát (vagy legalábbis munkabért) adó, alapvetően uniós és állami projekteken élősködő nagyvállalati szektor, ami valós piacok között egy év alatt tönkremenne, alkalmazottainak jórésze pedig soha a büdös életben nem lenne képes helyt állni egy versenyképes cégnél. A három németország papíron nem látszik, mert a mutlik különböző divzíjóiban vannak rejtetten szétszedve. Tehát papíron ugyanaz a Dax36 cégnév kap lóvét a Horizon2020 es-s finanszírozási alapból, gyárt lifteket kínai felhőkarcolókba és tologatja az excel fájlokat home office-ban, holott ez három külön világ..

Frick László Intézet 2019.01.23. 12:17:15

@nagyjoco: Belátom, így van, azzal a különbséggel, hogy a lifteket Kínában gyártják le készre és a német anyacég az itt értékesítetteket "végszereli".Ezt úgy képzeld el, hogy a kínai végmeó a készrecsomagolt cuccokat ellenőrzi szúrópróbaszerűen és a befejező fázis az valami papíron izé.

nagyszerűen szórakoztam 10 éve, amikor oknyomozók kinyomozták, hogy a német lidt az kínai a magyar épületben.

20 éve ennek a szisztemnek egy korábbi verziójában vettem részt, egy szlovák kamucég is közbe volt iktatva, mint Mitarbeiter, bár a termék itt készült el teljesen Magyarországon. Szerintem A szlovák cég közelében tempomattal suhant át a kamion.

Frick László Intézet 2019.01.23. 12:24:21

@nagyjoco: Szerintem a világcégnél az "ország vagy állam" afféle filozófiai izé. Kínában nem szarakodhat szerződésekkel meg időhúzással, ott ha valamit csinálni kell, akkor vagy azonnal már kezdi is vagy elviszik előle."Idehaza" kényelmesebbre veheti a tempót.
Kínában kommunistákról már csak az amerikai propaganda beszél,meg a pártról, így nálunk az indexnél vagy a 444-nél találkozhatsz ezzel a baromséggal. Amúgy a cégvilágban tudják, hogy az a veszélyes Háttárhatalom,amit "párt" ként emlegetnek, inkább amolyan Amt és Polizei, mint Németországban a munkát vagy az autópályát felügyelő fegyveres erőszakszervezet a golyóállómellényekben. Csak ugye Németországban ezek korruptak ésmég ismernek németet és különbséget tesznek német, nemnémet és ónijós meg külföldi idegenszar között, Kínában a párt nem ismer kettős mércét. Nincsenek kapcsolatok, intézőemberek, semmi. Város, a polgármestert a párt nevezi ki, de teszi is le. Hajtja a halálkaszájára vagy még faszább városba. Jönnek mennek a polgármesterek és ez néha sok pénzébe kerül a Birodalomnak, de nem annyiba,mint a lopás meg a korrupció.

Azt figyeltem meg, hogy a politikusok sokkal-sokkal butábbak Kínához,mint a termelő-üzleti szféra emberei. Ésmert ostobák és tudatlanok, undorítóan gőgösek.

2019.01.23. 12:44:16

@Frick László Intézet: Szemléltető példának az Eu 5G projektét tudnám ajánlani. Miközben Ázsiában fogják a meglevő wifi infrastruktúrát, lehúznak 10Gb-os optikát a városok alá, így kapnak egy olyan sebességű hálózatot, amihez képest az 5g egy vicc, itt beleöntik a rengeteg pénzt az 5g-be, így a telkó cégek szakembereinek megmarad a munkája, a fejlesztést uniós pénzből csinálják, a kivitelezést szintén, és a kutyát nem érdekli, hány év múlva lesz használható, mindezt úgy, hogy a lényegesebb részekre a multik külső vállalkozókat bérelnek föl, mert ők csak "standardizált" munkát végeznek, értsd: Artbeitsanweisung alapján dolgoznak pontonként, azt és csak azt hajtják végre, ami abban áll, így az összes gondolkodást igénylő feladatot ki kell szervezniük. A projekt hatásfoka eszméletlen alacsony,eszméletlen drága, eszméletlen mennyiségű csepűrágó él meg belőle és ezt az eu-s pénzek optimális felhasználásának tartják.
És akkor még feltételeztem, hogy a kínai kvantum alapú hálózati kutatási projekt nem jön össze, mert ha igen, akkor megszűnik az a fogalom ott, hogy sávszélesség, az egyetlen, ami késleltetést okoz, a végeszközök hardwarének teljesítőképessége.

Frick László Intézet 2019.01.23. 13:04:38

@nagyjoco: Köszönöm. Szerintem ezt is felmásolom vendégposztba

Frick László Intézet 2019.01.23. 13:08:20

@nagyjoco: Úgy fogalmazta ezt meg egy kínai [Mindenhatooo]beosztott, hogy a verseny méretei eltérőek, náluk 2-3000 ember és azoknak gfejenként párszáz ötlete van egy projetre, nálunk Ojrópában ritkásabb a nép, az ötlet az ambició, de főleg a szaktudás, a kis kínaiak KURVAJÓL és a LEGTÖBBET tanulják a világon. Náluk senki nem engedheti meg magának a luxust, hogy "Ha ez nem jön össze,majd a jövőhéten" vagy "na bumm, akkor még maradok anyuéknál két hónapot"mert jövőhéten már nem 2-3000 hanem 6-8000 más lesz versenyben.

2019.01.23. 13:24:03

@Frick László Intézet: Szerettem kínai ügyfélnek dolgozni. Azt mondták, nekik nem kell ticketing rendszer, mélben leírták, mit kérnek, mindenfle felesleges bürökrácia nélkül megcsináltam, válaszoltam, hogy kész, tesztelték, aztán pipa. Ugyanaz európai módra: kell egy ügyfélportál, és/vagy service desk igények felvételére. Ők elküldik a jegyet a megfelelő csoportnak, ott valaki diszponálja másikvalakinek, aki change ticketet nyit belőle, elküldi a végehajtó csoprotnak, ott valaki diszponálja, megkapja a végrehajtó, összeül a change engedélyező bizottság, akik átvizsgáják a dokumentációt, és ha szerencséje van az ügyfélnek, megengedi a menedzsment, hogy a végrehajtó csicska megcsinálja, amit kért. Ha fomrai hibát találnak, indul az egész előről. Egy három órás munkából lazán lesz három hét, de akár 8-10 hónap is.
Ezt csak az a cég engedheti meg magának, amelyik az EU-s csecseken lógva él.

Frick László Intézet 2019.01.23. 15:57:43

@nagyjoco: Valahogy az üzleti szférába is benyomult ez az aktatologatósdi kényelmesség. Vezérképviseleti értékeítők, még versenyeztetik is őket, kell egy bizonyos eladás és akkor jár a segge alá az autó. Bemegy a paraszt, pálasztja a picsáját az asztalánáél, a paraszt hangosan gondolkodik: "A Twingo mégis.. nagyobb.. nem?" "Jó, akkor legyen a Twingo" Elmennek Twingot venni.. Kérdezem a picsát hogy van ez, ő nem veszkődik a parasztokkal a Flottakezeléstől havonta leadnak neki egy paksaméta autót, papírozza le, azzal kilesz a száma, jár rá az autó meg a prémium.
Mint valami állami hivatalban.

Frick László Intézet 2019.01.23. 15:58:53

@nagyjoco: Álltam majd ültem a Ringen, az aktatologatók úgy 10 körül ballagtak munkába és 14 körül meg haza. Ehhez kell párszázezer.. vagy kétmilló Gastarbeiter.

lac1 2019.01.23. 17:53:39

@Frick László Intézet:

Ezzel kapcsolatban nekem egy olvasatom van, a japók másolási történetéről van benne szó, vagyis nem a kínaiak azok, akikről a szellemi terméklopás elhíresült, csak ez nincs benne úgy a köztudatban, min manapság a kínai.
Ezt a történetet asszem a BHG-val (Budapesti híradástechnika Gépgyár) foglalkozó történeti áttekintésekben olvastam, hogy a magyarok azért a II. vh. után jól teljesítettek a híradástechnikában, ha tömeggyártásban nem is, az innovációban mindenképpen. A történet szerint a japók úgy lopták még a magyar ötleteket is, pontosabban másolták, hogy amikor egy-egy összetett műszert megterveztek, annak a dobozára elkészítettek egy sablont, abba a dobozba elhelyezve működött az a bizonyos akármi. Amikor módosítani kellett a gyártmányon, mert csak, akkor nem biztos, hogy szükség volt a doboz belsejében levő lyukak, vagy tartófülek változása miatt új tartólemez készítésére, lehet, elég volt egy-egy lyukat odább fúrni. És néha a gyárba visszajött pár japánban gyártott alkatrész úgy, hogy abból látszódott, hogy a japánok olyan szolgaian másoltak, hogy az egy korábbi termékvariáció mostanra felesleges lyukja is ott volt éppen úgy, mintha a BHG-ban a meglévő raktárkészletéből került volna elő. Tehát az eredeti terv pl. 7 elektroncső volt az áramkörben, 7 foglalatnak volt hely az alaplemezen, korszerűbb elektronika került bele ami csak 6 csöves volt, de már volt ezer alaplemez, kidobni nem lehetett meg minek is, a 7. elektroncső foglalat helye ott árválkodott a lemezen, a visszakapott japó "hamisítvány" -ban is már a korszerű 6csöves elektronika volt benne, de a lemezen azon is ott volt a felesleges lyuk. És ilyen és hasonlót több esetben észrevettek a BHG-ban.
Aztán persze a japók túlléptek a saját árnyékukon, mára mi lophatnánk tőlük akár...

Nekem az említett nőkkel azért több bajom van, nincs kizárva, sőt, hogy bennem van a baj. Szóval, egyszerűen egy szint alatti nőket én egyszerűen nem tudom nőként kezelni. Akárhogyan is néz ki. Embernek sem nagyon, de nőnek semmiképpen. Tehát az igen hülye nők nálam nem rúgnak labdába, igaz, ehhez azért már kell egy előzetes hm... ismeretség.
A Lady Gaga nagyon határeset már. A cigány és a néger nő sem nagyon, a félnéger, ha nem túl erősek a rasszjegyei, akkor szintén határeset.
Nem tetszik a szaguk, ők másképpen párologtatnak.

Frick László Intézet 2019.01.24. 09:22:49

@lac1: Jó voltam földrajzból nagyon és már a 70-es évek elején, hivatalosan még alsótagozatban, tehát a Földrajz tantárgy felvétele előtt már tudtam ezt a japánokról. Annál is inkább. mert autóbuzi is voltam már még ivarérésem előtt jóval. Az mekkora izgalom,amikor a japánokloptak egy mopedet, aztán szovjet tengerészeket meg Rigából megbíztak, hogy vásároljanak egy japán mopedet és az lett a Riga-3. Benne egy tengelyen a gyújtás három vezetéke, a+ és a minusz is. Szigetelő lakk-lapkákkal az ellentétek elválasztva, a nedves por meg rövidrezárta. Bohóként röhögtem a traktoros Gyuszi bá'n hogy kalapáccsaljavítja a Riga-4 gyújtását: addig verte, amig í rövidrezáró porszemek le nem hullottak és a szigetelés helyre nem állt :D

Van a japán és a kanyai másolókorszak között egy jelentős különbség:

Az Ojrópai Mérnöki Iroddák. Frans meg Jürgen megörökölték a Vater gyárát, azonnal a faszba a munkásokat és ráa műanyag lakatot, ott rohaggyon, a dokumentációkkalmeg elröpültek Hong-Kongba ahol már várták őket a vágottszeműek.

Jürgenéknek kurva nagy volt a pofája, balázspalifrizura, indiaiszövet csíkos ing és indiaszövet csíkos trapinaci hegyes orrúmagas sarkú sipővel. A vágottszeműekkelúgy beszéltek,mint makákókkal.

Voltak,akik megkérdezték,kik a faszok voltak a vágottszeműek, ugye maga Hong-Kong, aztán ott volt Taiwan, Malajzia meg Thaiföld
és Frans vagy Jürgen esze ágábaa nem állt, hogy Mao találkozott Kissingerrel, Nixonnal és már haldokolván is megint és megint Kissingerrel és mielőtt mao meghalt,kiadta az engedélyt a fordulatra.
A geci amerikaiseggnyalók még most is ott tartanak,mekkora egy kommunista Kína :D

Szóval egy pár vágottszemű nem is messziről,a Népi Kínából jött és pártutasításra, ha éppen nem az egyik maga is pártember volt.

Van a vágottszeműeknek egy különben "rasszista" olyan szokása, amireszava sincsen a Nyugati Közgazdaságtannak. Nem ismerik a konkurrenciát a sárgák. Elvállalta 300000 AudioSlaveautórádió gyártását Li Wang Hua..úgy, hogy egy csavargyár üzemialapszervi titkára volt.

Jürgen azt nem mérte föl, hogy a tervek hamarosan 12 példányban Kualától Shanghaig terjedtek és mindenütt rávállaltak persze párszázezer darabot.

Én csak annyit vettem észre, hogy a főnökasszonyom baszás közben széjjelrúgatta a magassarkújával az EUROTECHNICS autórádiómaszkját, gyanús lett, volt egy szétzilálódott SONICMAX autórádióm,levettem róla az egészséges maszkot és jó volt, később aztán a mechanikától az alaplapig csereberéltem keresztülkasul. Még ma sem ilyedek meg, ha a gyorscsavarozóm ravasza szétakad, fogok egy hasonló teljesítményű beszartat és ha jó a ravasz,árcserélem, pont passzol.
na, erre nincsen szava az Ojropid Közgadaságtannak.

Vagyis van, úgy hívják, amit Európa globálisan és évtizedeken át mitsesejtve a nagy pofájával csinált, hogy: MARKETINGÖNGYILKOSSÁG

lábjegyzetbe: Nem tudom,meséltem-e már neked a kínai Chery autógyár történetét. Aminek az egyik csattanója az orosz városban Taganrog-ban puffant el érdektelenül :D

lac1 2019.01.24. 18:11:16

@Frick László Intézet:

Valószínűleg a kínaiak egy magasabb energiaszintű (aka Bohr-féle atommodell) nemzettudatban leledzenek. Biztosan van ott is konkurencia, csak amikor valami fontosabb sejlik fel, akkor ezt úgy ahogy írod, félreteszik, esetleg ismerik az úriember valóságos értelmezését, ma te adsz a lopott információdból, holnap én adok az enyémből, mindezt a "buzi mindenki, aki nem kínai" jegyében, legyőzzük a nyugati hülyéket az álságos, saját humanizmus/pc gondolkodásuk segítségével.
Eredményszemlélettel értékelve ezt, akár még igazuk is lehet, de hosszú távon még lehetséges a meglepi.
Sokkal több dologhoz nem értek, mint amihez igen vagy érteni vélek, a közgazdaságot rendkívül messziről ugatom, alapból annyira, hogy kevesebbet költsek mint amennyi a bevételem, cigányokkal ne üzleteljek meg pár hasonló ilyen. De még ezzel is azt gondolom, hogy nem hiszem, hogy az jó, amit a kínaiak csinálnak. Rövidtávon a jelek szerint igen. De majd kiderül. Ahogy azt felismertem már, hogy rokonnal üzletelni halálos vétek, nem hinném, hogy ez ne lenne igaz a kínai-féle üzleti tervre.
A Chery autónak utána olvastam, de nem tudom, mire céloztál vele. Annyi látszódik, hogy terjeszkednek mint a pestis a kínai autógyártók.