országjelentésírás -

A fagyasztottkajaliberalizmusban a legelviselhetetlenebb bűz az emberszag.

Egy ~-hoz laikus netokratát eleve elriaszt, ha az ország, amiről a jelentést íratják, máshol van, mint az ő lakása. Szerencsére ma már az idiokráciában az internet segítségével úgy is írhatunk ~-t, ha egyébként egy általános iskolai tanteremben az Ojrópa térkép elé állítva még az irányát sem tudnánk annak az országnak, merre keressük a pálca hegyével, amiről jelentést iratnának velünk.

Egyébként is a netokráciában az ilyen munkát ugyanúgy adják ki,mint az újságírás vagy a társadalomkutatás feladatait: Előre megírt forgatókönyvvel és végén a végkövetkeztetésekkel. Mint minden úniós képviselőnek, az országjelentéshez a nevének adására kiszemelt hülyepicsának lenézett figurának is jólfizetett munkatársai vannak, akik a munka fizikai részét, az ímélezést a körkérdésekkel,a keresőmotorozást meg a kapcsolattartást a válaszadásre felkértekkel elvégzik. Így az országjelentésírónak nemhogy elutaznia nem kell abba a másodosztályú nemigazi tagállamba, de közvetlenül még interneteskapcsolatot sem kell tartania a válaszadásra kiválasztottakkal.

Séma egy ítélet kialakítására országjelentésben. Legyen az előfeltevés a postagalambok helyzete állatvédelmi szempontból. Ehhez az előfeltevéseknek legmegfelelőbb válasz a Bakács Téri Galambetetők Szövetsége nevű szervezettől várható. 1. fázis: lekérdezzük a bakács téri galambetetőket, mi a véleményük a postagalambok magyarországi helyzetéről. A válasz alapján megfogalmazzuk a kérdést: "Mennyiben látja felelősnek a magyar jogállamiság tarthatatlan állapotait a postagalambok állatvédelmileg kritikus helyzetében?" Majd, természetesen, ezt a kérdéssort eljuttatjuk a bakűcs téri galambetetők szövetségéhez is, akik mélyen szakmai választ fognak adni.

Természetesen a munka túloldalán, a válaszadók is a válaszadást a könnyen-gyorsan, otthonról is végezhető internetes munka kereteiben képzelik el.

Egy ~ alapötletének felbukkanásakor az egyik fő indíték a tudomás, miszerint az annyira vacak országban a joggyakorlat pocsék. Ezért a jogbiztonság kesztyűjébe tutulni tanításhoz a jelentésíratók jó példával járnak elő,

majd ők felülről lefelé ráterjesztik az elmaradottrégióra a helyesjoggyakorlatot!

nem csak ahhoz 44 szervezethez és intézményhez juttatják el a kérdéssort, akik/amik részt is vettek a kérdéssor összeállításában, hanem az elítélni szándékozott ország főhatalmi szervilisintézményeihez is eljuttatják a kérdéssort abban a reményben, hátha le se szarják a válaszadás lehetőségét se. 40:4 arány ez a Jók és Igazak mórese a jogegyenlőséghez.

"A Magyarországról való országjelentés írásában a karrierem kezdetét látom."

/Rui Tavares 2012./

Ha befutnak az ímélek a kitöltött válaszokkal, akkor az országjelentésíró munkatársai pár hét alatt összegzik azokat, miközben a jelentéssel politikai-kommunikációs operációsműveletekre szándákozók a sajtó útján terjesztve a "jelentés" hírét, próbálják tesztelni a szavazás eredményeit. Ebben a fázisban a backstage-ben húsvér emberitalálkozók,pl munkaebédek,kávézgatás-sörözés sütizés, könnyűdrogozás vagy szexbulik kereteiben folyik a puhatolózás és a meggyőzés meg az alkuk. Magát az országjelentés szövegét ki nem szarja le, bele se olvasnak, minek. Ki látott már olyan virsligyárat, aminek a tulajdonosa eszik is abból a szarból, amit az egységsugarú óccsókajazabálókra sóz?

https://m.blog.hu/ki/kigondoltam/image/Szorecs/szargentin.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr7114353513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagyjoco 2018.11.05. 09:00:30

Valamiért a jelentés 36-odik oldalát nem szokta felhozni senki (még a butákok sem):

KISEBBSÉGI VÉLEMÉNY
az eljárási szabályzat 52a. cikkének (4) bekezdése alapján
Marek Jurek, Beata Gosiewska, Mylène Troszczynski, Auke Zijlstra, Barbara Kappel
A Szerződés 7. cikkének Magyarországgal szembeni alkalmazására irányuló javaslat
közvetlenül az Európai Unió megosztására és válságának elmélyítésére irányul. A politikai
különbségeket párbeszéd, és nem szankciók tárgyává kell tenni. Ezen elv megsértése
akadályozza országaink együttműködését.
Mindenekelőtt azonban a javaslatnak nincs tényszerű indoka. A javaslat számos esetben odáig
megy, hogy közvetlenül támad demokratikus eljárásokat, például az Alaptörvény módosításait
és a nyilvános konzultációkat. Vádakat fogalmaz meg Magyarországgal szemben olyan
szociális problémák megoldása – például a roma kisebbség integrációja – érdekében tett
próbálkozásai miatt, amelyek több európai országban is fennállnak, és amelyeket
Magyarország más országoknál jobban kezel.
Az állásfoglalás teljes mértékben figyelmen kívül hagyja a magyar hatóságok politikájának
alapvető okát: azt, hogy alapjaitól kell helyreállítani a társadalmat, felszámolva csaknem fél
évszázados szovjet uralom és kollaboráns totalitárius kormányok hatásait. Az állásfoglalás
nem állítja, hogy ezt a feladatot helytelen vagy túlzott módon hajtják végre, de teljes
mértékben figyelmen kívül hagyja, hogy ezt feltétlenül el kell végezni. Ebben az értelemben
nem tiszteli a magyar társadalmat és a demokratikus döntések mögött meghúzódó okokat.
A jelentés abból indul ki, hogy Magyarországnak nincs joga olyan döntések meghozatalára,
amelyeket más európai uniós országok korábban már meghoztak. Ezt az alapvetést a
jelentéssel kapcsolatos munka során kifejezetten meghatározták („nem fogjuk
összehasonlítani a magyar jogszabályokat más európai országok jogszabályaival”). Mindezen
okok miatt úgy véljük, hogy az állásfoglalás-tervezet – és különösen annak fő következtetése
– rendkívül káros.