2018.02.02. 07:12
dramaturgia
Furcsa volt látnom ezt a filmet a hippigyűlölet korszakában -a hős párszor bemondja, csupa nagybetűvel, YOLO.
"Nem dokumentumfilm ez, kérem!"
/Benedek Katalin dramaturg/
1 szón gondolkodtam, az pedig a cukiság lett, teljesen cuki ez a film, jól súlyozva az utolsó harmada elején sül ki, valami történt, nem is tudjuk, hogy egyáltalán a cukinak fényképezett [-> angol kertvárosi jelleg] metropoliszban-e, még a műfajt sem sugallják [-> terrortámadás] csak azt látjuk, hogy mindenki odavan, egy édeshármas kivételével, majd az lesz az egyik dramaturgiai poen, a cukin hangzó kenderfutár, persze a számzáras ["én nem tudok semmit, nekem ideadták ezt a számzáras vacakot, hogy tól-ig szállítsam, valami Smith] amikor kiszállítja az anyagot, ja, az is egy cuki poen, hogy két férfi élvezteti agyon a tasla, hájas, fiús hajába bele-belehidrogénezett tincsű nőt, tehát a cukiszakállas cukifutár, de ő is csak annyit , hogy visszakérdez, nem hallottátok? -erre a hármas a telefonjaihoz kap, ájfón 4-es, ami nyilván magyarul kőkorszaki lelet. Leszámítva a megnemevezett és mindenkit megrázó, az embereket front-szerű többletpiálásra késztető valamilyen súlyoskataszrófát -az képen ablakban megjelenő szöveg az sms, a telefon, amin már senki nem akar beszélni, mindenki ír, de persze a 120 karakternél kevesebből állót. Spanyolkérdőmondat az elején a fordítottkérdőjellel -mondom, a valósághoz képest maga a dramaturgiai tökély ez a film. Megtudják a hírt, ami lesújtja az édeshármast, aztán kúrják tovább a nőt, az egyik ponton az egyik elölről a pináját, a másik faszi a végbelét nyelvezi, a pultoscsaj szokatlan módon töményet iszik, ő sem tudja pontosan, mi történt, de jó napot zártak egy nap megkereste a lakbérét [CAUTION! ... hetilakbér] a társa egy szarulsikerült [ a terör húzta le] szülinapibuliból ottmaradt léggömbcsokorból válogatja a feliratnélkülit, pl egy másik léggömb felirata a picsa a nőialtestnek inkább a pinára vonatkozó értelmében, tehát a magamfajta vén geci már fáradtan érzi a poent, mire a faszinak a léggömb, hát perszehogy a sok-sok, strigulázni kellett volna, jólmegtervezett dramaturgiaipoen egyike lesz az, hogy a hosszúmetróút után a gyerekét veszi föl egy néger nőnél, akit egy oldalpuszival fizet ki, aztán megint hosszú metróút, ahol a dramaturg próbárateszi előítéleteinket, ezt felejtik el a dramaturgok, hogy az igazán jó írónak annyi szüksége van dramaturgra, mint jó ácsnak a sajátháza téglával falazásában kőművesre. Vagy jó kőművesnek a sajátháza tetejéhez ácsra. 3 mp-t elidőz a kamera a tökkopasz-muszlimszakállas (a metropolisz tipikus bűnözőpofája) faszin, a film annyira cuki, hogy mégsem kapcsolom el, pedig tudom, hogy 39 mp múlva ez a faszi is lágyarccal ütögeti a kiskölöknek a léggömböt vissza. Nem szabad megadnunk magunkat a terrorfenyegetettségnek, de még nincsen vége a poenoknak, mert látjuk a két faszi által szénné kúrt és élveztetett tasla picsát, amint zuhanyozik, nagyon erősen dörgöli magát spongyával [->Spongebob ] a zuhany alatt, s aztán összeomlik, talán eggyi még, amit a peace-en rontott A Hír, amiután A Hős kétszer, de valahogy fáradkásan, gépiesen, minden meggyőződés nélkül, kb ahogy a how are yout szokás mondani ismerterdeikörökben, vagy a have a nice dayt vagy a seeyout, a cukiszakállas, nem, a pultoslány szerint ne vágja le a cukiszakállát, hanem nyövessze föl oda a homlokára, ahol már telik a hold---
3 komment
Címkék: dramaturgia joló cukiság rovat
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.