m_rchenland.png

NSZK jólétéségének  az alapja, hogy a Gastarbeiter hajlandó az éhbér 60-70%áért dolgozni. A trükk nyitja az, hogy nem NSZK árszínvonalán ábrázolják a Gastarbeiterek jövedelmeit, hanem az anyaországaikéba ágyazzák. A Deutrschtürk-ök "Csodálatos Integrációja" meg annyira faszán sikerült, hogy a Deutschtürkök pozitív diszkriminációt harcoltak ki maguknak: Ma a Deutschtürk a közvetlen munkairányító, de lassan már majd a tulajdonos is azokban a német üzemekben, ahol a német munkapolitikai és szakszervezeti előírásoknak is fittyet hánynak. A mai Gastarbeiter a max 3000 €-s munkabérét hatnapos munkaheteken, napi 10-13órázva találja meg. [A német nem keresi a pénzét, hanem találja a munkában :D ] Miközben a németországi egzisztenciateremtés alapjai a következők:
-született németnek lenni -még a Volksdeutsch, az 1944-2010 között repatriált népinémet se elég jó német a született felsőbbrendűnémethez képest
-minimum havi 6000 €-s jövedelem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr10013528847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.12.28. 08:19:23

Múltkor még 5000 euró volt ez a mostanra 6000 euróra emelkedett jövedelem. Várostól, tartománytól is függ, de nekem azt mondták sok éve kint élő jólkeresők, hogy szarozzam meg a havi jövedelmem néggyel, ha azt megkapom nettóban, tudok olyan életszínvonalon élni, mint itt, csak annyi a különbség, hogy ott albérletet fizetek, nem lakáshitelt, meg felejtsem el az autót. 3500-4000 euró nettónál többet sehol sem ajánlottak, így aztán maradtam.

Hellanéni 2017.12.28. 08:51:20

Az igazán nagy különbség nem a versenyszférában jól keresők életszínvonalában van, hanem pl. egy itteni ápoló fizuja a nyomorgásra sem elég, kinn azért...

Ha már pénz,azt tudtátok, hogy januártól egy fiatal tanár havi bruttója ALATTA lesz a garantált bérminimumnak? Nyilván a migráncsok miatt :D Szemét soros :D

Hellanéni 2017.12.28. 08:55:00

@nagyjoco: városban általában bérelnek. Nem tudom, a németeknél hogy van, franciáknál még az erasmusos magyar egyetemista is jelentős lakbértámogatást kap az önkormányzattól. Csak ilyesmiről Dudinak nincs plakátja :D

2017.12.28. 09:31:56

@Hellanéni: A városokban is van minden egyes lakásának tulajdonosa. Itt Magyarországon, aki akar, tulajdonolhat lakást. Ott csak kevesek.

Hellanéni 2017.12.28. 09:40:00

@nagyjoco: rendezzünk gyűjtést a németeknek meg franciáknak! Ja, most nem tudják a pénzt személyesen átvenni, utaljad nekik, épp Miamiban telelnek a nyugdíjból :D szegény csórók :D

2017.12.28. 10:27:41

@Hellanéni: Egy részük igen. Ha lehiszed, hogy ott minden szép és jó, mindenki gazdag, akkor butább vagy, mint a Soros-kampányt benyelő egységsugarú.

Frick László Intézet 2017.12.29. 07:37:44

@nagyjoco: @Hellanéni: A Kitántorogtatós hülyítésekből ügyesen kihagyják, hogy nem az autó megvásárlása a Kunst. Picsaautót már 1000 -1200 €-ért is lehet venni, amivel a magyarországi hülyenéniket jól meg lehet irigykedtetni
suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=253153463&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&grossPrice=true&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&maxPrice=1500&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&fnai=next

A gond a fenntartás. Műszaki vizsgára egy 10 éves Passat megfékezésére ( 4 féktárcsa a betétekkel és lágy fékcsövekkel és fékfolyadék csere) 1000 €. Annyiba lkerül, mint az autó. Magyar nepperek keze alá dolgozó magyargyerek ismerősünk nemrég lengyel kurváktól ingyen hozott el egy kombit, akkora előzetes kalkulációt rajzolt nekik a szerb gyerek az olcsó török szervízben.

A német picsaemberek ilyenkor fogják, elviszik a lengyel roncstelepére az autót, fizetnek 250 €-t a papírozásért és otthagyják a "roncs"-ot, amit aztán a lengyel elpasszol a török autókereskedőnek 250 €-ért, az meg a magyar "sohanemjönnekvisszamár" kitántorgónak 1000 -ért. Ő hazajön vele és eladja 400000-ért. Itthon az új műszakira megfékezik 200€-ért úgy, hogy nár benne van a legalább 50 €-s átbaszása is a csávónak. Ha két lengyel kurbvának ennyi esze van, akkor két EchteDeutsch Ehepaarin-nak? :D Ezért népszerű a német picsatársadalom: Két picsaemberen 4 ország fiai, esetleg lányai nyerészkedhetnek.

Frick László Intézet 2017.12.29. 07:40:36

@Hellanéni: Kislánykorodban egy nap alatt ettél annyi kenyeret, mint egy dúsgazdag nyugatnémet nyugdíjas egész héten. Egy héten több hús ettél, mint egy német munkás egy hónapban. A fiad rádborítaná az asztalt, ha annyi kaját tennél a vasárnapi asztalra, mint egy mai fejlettnémet Hausfrau. Nem tudsz te semmit a spaar-olás titkairól. Ti magyarok nem tudjátok, mi az, a hasatokon spórolni. :D

Frick László Intézet 2017.12.29. 07:42:32

@Hellanéni: Egy igazán fejlett német Hausfrau nem zuhanyzik meg minden nap, mert spórol a vízzel.:D Ein kleine Abwashen für Muschli und Arsch un' waitaaa.. éspersze a Hausfrau-knak lábmosásra sem szükséges minden nap vizet pocsékolni.

Frick László Intézet 2017.12.29. 07:43:31

@nagyjoco: A hülyülés is afféle, mint a cipődivat, minden játszik, kinek a barokk-sarok, kinek a telitalp.

2017.12.29. 08:39:34

@Frick László Intézet: igen, a fenntartás költségeivel rémisztettek el. Én pölö vittem volna az autómat.

2017.12.29. 08:48:56

@Frick László Intézet: Azért vannak jól bleőhető trendek. Itt vannak például a 3-4 hónapos porgramozói gyorsképzések, a 2 napos hegesztői tanfolyam, és társaik. Ugye azt már ennyi idősen megtanultam, hogy ha nnagyon harsogva ismételgetnek egy szót, hogy az milyen fontos, akkor az a dolog vagy nincs is vagy nagy veszélyben van. Például mnél többet harsogják, hogy a demokrácia milyen fontos, annál kevésébé demokratikus a rendszer. A Tudás alapú társadalom is pont így járt, most elvileg a legfontosabb a Tudás, na éppen az igazi tudás van végveszélyben. Fel lettem világosítva, hogy kétfajta tudás lesz, és ebből a második fajta gyorsképzéses lesz, ahol az "alapokat" kell tudni, meg 2-3 oldalas google által tálalt cikkekből fognak dolgozni. Mindezt azért, hogy az olyan teljesen képzett emberek, mint én, innovatívabb munkákat tudjanak végezni. Amikor megkérdeztem, mi lesz ez az innovatív munka, nem tudták megmondani. Valószinüleg a gyorsképzettek elcseszeséseit kell majd foltozgatni.
Izgalmas idők jönnek.

2017.12.29. 08:53:22

@Frick László Intézet: "Keine realistische Preisbewertung möglich"

Keine Frage mehr.

Hellanéni 2017.12.29. 09:13:38

@nagyjoco: @Frick László Intézet: úgy 6-7 éves lehettem, mikor kis barátnőmmel zsákmányoltunk egy quelle katalógust. Lapozgattuk, nézegettük, és röhögtünk, hogy rohad a nyugat.
Nyomtatott quelle nincs már, de talán sétáljatok végig Párisban, Berlinben, vagy akár csak Bécsben. Hű de szarul élnek :D

Rendezzünk gyűjtést nekik :D
És észre sem veszitek már, hogy bemosták az agyatokat. Ajaj.

Hellanéni 2017.12.29. 09:28:58

@nagyjoco: @Frick László Intézet:
tessék, 2 perc alatt gugliztam nektek

www.ingatlannet.hu/ingatlan/Budapest-III-ker%C3%BClet/4755749-elad%C3%B3-panellak%C3%A1s-Harrer-P%C3%A1l-24

PANEL, elég kicsi, húszmilla

van még kérdés?

www.ingatlannet.hu/ingatlan/Budapest-III-ker%C3%BClet/4695155-elad%C3%B3-panellak%C3%A1s-Luk%C3%A1cs-Gy%C3%B6rgy-utca-5

BÉKÁSON!!! ami aztán nem úri környék...

Na most pontosan tudjuk, hogy magyar átlagfizuból 25 milla összehozhatatlan
egy békási lakótelepi kétszobás lényegében elérhetetlen álom...

2017.12.29. 11:38:45

@Hellanéni: Ne viccéljél már. Egy lakáskassza havi 20 ezerrel 8 millió forint, két embernél már 16 millió. Négy és fél millió forintot kell még hozzátenni. CSOK két gyerekre 1.5 millió, tehát 17 és fél millát összeszedtem neked a faszomból meg egy minimális előtakarékosságból. Az így keletkezett lakáskasszás hiteled jóval alcsonyabb, mint az albérlet. Aki a mai világban nem tud lakást venni, az annyira balfasz, hogy ne is vegyen. Nem neki való a vagyonszerzés.

Frick László Intézet 2017.12.29. 11:47:08

@Hellanéni: Lujza, te Újságországban élsz. Újságországot újságírók találják ki ágyban fekve és statisztikai adatokból. Így találják föl a Legszegényebb Településeket vagy azt, hogy mennyi a magyarok átlagjövedelme. Pedig nem lenne nehéz pl öregséginyugdíjkos kistatisztikázni a megugró fogyasztási adatokból azt, hogy az elvileg mennyijövedelmű gyrmek az újságíró szerint éhezőnyugdíjas nammami nyugdíját lenyúlván fiatalokra jellemző termékeket fogyaszt.

Az, hogy egy hírdetés alá milyen árat írnak, 1 dolog és egy másik dolog a valós [üzlet]kötés. Ami mellett nem tartottál gyertyát.

Ha akarod, találok neked jó autót 115000-ért és egy ugyanolyan félét, de lepukkantat és tákolmányt 300000...
te mindig azzal dicsekszel, mekkora egy KÖZGÁZ mókár vagy és ennyit se tudnál? Ejnye,Lujza, ejnye.

2017.12.29. 11:48:07

@Hellanéni: Egy perc alatt kiguliztam neked. E cikkcsi szerint 12.5 millió német szegény... 2005-ben a berlini gyermekek 30.7%-a volt szegény...

en.wikipedia.org/wiki/Poverty_in_Germany#cite_note-3

Mi lesz most a világképeddel? Keresel valami gugli cikkcsit, hogy a német szegény az valójában gazdag?

Frick László Intézet 2017.12.29. 11:48:28

@Hellanéni: Azért van Magyarországon nagyobb lakosságiarányban sajáttulajdonú lakás meg ház, mint Märchenlandon, mert néha nem a FIDESZ kormányoz és olyankor az élet csuhrájjj!

2017.12.29. 11:58:53

@Frick László Intézet: Pillanatok alatt elmennek most a lakások a fővárosban és körnéykén, alku nincs. Pörög az ingtlanpiac, vagyis hosszútávon is megéri Magyarországon maradni, befektetni. Olcós és kiszámítható lakáshitel is van a piacon, eljutottunk oda, amit én soha nem gondoltma volna, olcsóbb a hiteltörlesztés, mint az albérlet. Prosperál, megy felfelé az ország, nőnek a bérek, aki akar, dolgozik. Lepukkant keleti régióban is talált egy jóbarátom egy hét alatt egész jó munkát úgy, hogy nem döglött bele az álláskeresésbe.
Használt autó piacot nem figyelem most, de feltételezem, sokan vásárolnak. Nem neked kell bemutatni, hogy annyi az autó az M3-on is, mintha az ember a Vácin vezetne.
Én azt gondolom, ennél nagyobb jólétet már nem fognak nekünk megengedni, elértük a plafont. Ami egyébként jó dolog, a túlzott jólét egyszerűen gyengévé teszi az embereket.

Hellanéni 2017.12.29. 12:14:52

@nagyjoco: @Frick László Intézet: ne koptassuk már feleslegesen a billentyűzetet. Fogadjunk el egy állásfoglalást arról, hogy itthon jobban élünk, mint rothadó nyugaton, és akkora a jólét, hogy csuhaj, a berlini gyerekek irigyelnek minket."Prosperál, megy felfelé az ország, nőnek a bérek". "Orbánnál nincs jobb". És most tapsuljunk. Puszi fiúk :D
Szavazzuk meg :D Aki meg nem szavazza meg, azt elüti az autó, vagy megbünteti a NAV vagy az ÁSZ. Esetleg elveszik a cégét, mint szegény informatikus faszinak, aki belehalt. Na, kezeket a gombokra, szavazzunk.

2017.12.29. 12:31:01

@Hellanéni: Hála a jóistennek nem élünk jobban, mint a Nyugaton. Alapveőten ebben a "jobban élni" akarásban van valami megmsolyogtatóan alacsony. A modern, felvilágosult ember, aki csak abban méri az életét, hogy mennyi szolgáltatást és fogyasztaói javat tud felzabálni. Család, barátok közelsége, anyaföld, anyanyelv, ez mind nem számít, csak a has meg a kényelem... mennyit zabátlá, hova utaztál, milyen tuhád van, milyen autód van, mekkora házban laksz, mennyire van telezsúfolva technikával.
A faszom se akar már jobban élni. Van autóm, van lakásom, van ruhám, egészséges, jó ételem, minimálköltséges utakkal egész Európába el tudok utazni, és mindezt meg tudom adni a szeretteimnek is, mind emellett van megtakarítás is. Mi a fasznak kellene több?

2017.12.29. 12:39:55

@Hellanéni: Helyes megfogalmazás: aki akar dolgozni ma Magyarországon, hajlandó erőfeszítéseket tenni, hogy előrébb jusson, az ma előrébb tud jutni. ÉS ha nem a Nyugathoz mérem magunkat, vagyis másokhzo, mint a gyerekeke, hanem a saját múltunkhoz, mint a felnőttek, akkor zongorázni lehet a különbséget 2007 és 2017 között. Még csak azt sem mondom, hogy ez az Orbán-kormány érdeme, bár vannak, amik igen - például az SZDSZ által annyit beígért egykulcsos adó.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2017.12.29. 13:05:46

Németországi házamban lakó fiatal német házaspár 2 gyerekkel. Csak a feleség dolgozik, a férj vigyáz a gyerekekre. Igaz, hogy bérlik a lakást, de egyébként mindenük megvan, járnak nyaralni, jól élnek stb. A feleség szvsz nem keres havi 3500-nál tőbbet.

Az évi 1200 milliárd eurós német export kb. 60%-át az autóipar adja. Ebből vajon mennyi a Gastarbeiterek aránya. Költői kérdések: van-e fogalma Fricinek a német szakképzés és műszaki felsőoktatás minőségéről, hagyományairól, és hogy ez mennyit ad hozzá saccperkábé a német GDP-hez.

2017.12.29. 13:27:15

@Dinamuki: 3500 euró nettót keres a tipped szerint?

Hellanéni 2017.12.29. 14:17:19

@nagyjoco: ja,hogy jönnek a magasztos fogalmak, mint anyaföld, meg hasonlók. Rendben. Akkor én is mondok pár magasztos fogalmat, mint jogállamiság, jog az ellenvéleményhez, gondolati szabadság, szervezkedési szabadság (ÁSZ büntike nélkül)
vagy mondjak más magasztos fogalmat?

igazság - szemben a kormányzati legocsmányabb rémhírterjesztésekkel

tiszta kezű, megbízható politikusok - szemben az aljas utolsó tolvaj kormányunkkal szemben

törvény előtti egyenlőség - a NER ifjakkal szemben
magasztos fogalmazzunk még kicsit ? :D

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2017.12.29. 14:52:45

@nagyjoco: igazából nem tudom, alkalmazott vmi nagy könyvelő cégnél a pénzügyön, nem Abteilungsleiter vagy ilyesmi.

2017.12.29. 22:03:39

@Hellanéni: Ma van annyi jogállamiság, mint bármikor 2010 előtt - szabadság is van annyi, még több is. A lopstop szdsz-nek és a demokratikus balodalnak lett volna lehetősége megakadályozni, hogy órnként 1.5 millió forint közpénz ömöljön az Apró-klánhoz, ahogy az 1998-ig eltüntetett 60 ezer milliárd forint közvagyon ellopását sem akadályozták meg ezek a fenenagy antikorrupciós erők. Kapolyinak például olajmezői voltak - nem dohányboltjai. A 200 millirádos vagyonnal bíró Lölön még egy Simicska is röhög, pedig ő egyáltalán nem annyira nagy hal, mint amennyire tartja magát. 2006-ban megtudtuk, hogy lehet tüntetni a parlament előtt, majd csak megunják, hazamennek - meg persze ha vieprákkal vernek félholtra embereket, meg gumilövedékekkel lövik ki a szemmüket, az magyar belügy az EU szerint - az úgy korrekt, úgy demokrata. Itt volt az a pont, ahol az MSZP-SZDSZ a szememben - és sok egykori támogatójuk szemében megsemmisült. Ennyire nem lehet különböző az, amit mondanak és az, amit csinálnak. Ahogy a népszavazás eredményének telibe szarása is jó példa - annyira mélyre vitték le 2010-ig a mércét, hogy ahhoz képest a mostani nyolc év demokratikus reneszánsz.
Az ÁSZ jelentésről. Ott, ahol Simicska 99%-os kedvezményt ad a listaárból a plakátjaira, súlyos bűncselekmény lapul - szóval a legegyszerűbb az lett volna, ha ezt legalább jogilag jobban körbebástyzzák, arról meg már csak félve merek gonolkodni, mi lett volna, ha tisztességesen próbáltak volna érvényesülni, oligarcha nélkül? Vajon mit vár, mit fog kapni Simicska a Jobbiktól, cserébe a 99%-os kedvezményért? Ha a korrupciót fel akarjuk számolni, nem az ilyeneken kellene kezdeni? Persze szvsz ostoba dolog volt a fidesztől ez is, Simicskát ezzel bosszantani nem érte meg politikailag, pont amiatt, hogy ez alkalmas annak a képnek az erősítésére, hogy itt diktatúra épül. Ugyanakkor ne izgulj, a Jobbik el fog indulni a 2018-as választásokon, össze lehet vele fogni, rá is lehet szavazni.
Szóval van demokrácia itt, nem az milliméter demokrácia, amit te szeretnél látni, de abban én nem szeretnék élni. Engem nem zavar egy kereszt, egy betlehem, egy zsidó vagy buddhista jelkép sem karácsony/hanuka táján a középületekben, meg máshol sem.
Ebben az országban körülbelül ennyi demokrácia lesz és a jelenlegi életszínvonal is ennyi lesz. Innen már csak szegényebbek és antidemokratikusabbak leszünk, de ez adja a kelet-európai lét igazi ízét. Én szeretem azt az országot, jó itt élni, jó magyarnak lenni, jó itt családot alapítani, dolgozni, küzdeni. Nem vágyom sehova, nincs hiányom semmiben, sem demokrácia deficitet, sem anyagi hiányt nem érzek. Ki lehet gúnyolni és le lehet köpködni az olyan közhelyeket, mint az "itt élned, halnod kell" , vagy édes hazám, Magyarország, mindent le lehet csulázni, nem zavar. A zsidóktól tanultam meg ezt is, aki otthagyja a közösséget, asszimilálódik, az menjen, csinálja, legyen ott boldog. Aki itthagyja ezt az országot, mert a jólét és a demokrácia odakint több és jobb, az menjen, tiszta szívemből kívánom neki a lehető legjobbakat, sok pénzt, akkora házat, hogy két wifi rúter kelljen bele, mert egy nem tudja leszórni, akkora autót, hogy ne tudjon vele beállni a garázsba, csodálatos házasságot, gyermekeket és egy hosszú, egészséges életet, hogy mindezt a lehető legtovább és legteljesebben élvezni is tudja.

Frick László Intézet 2017.12.30. 06:05:42

@Dinamuki: Nem csak a jövedelmeket kell a jövedelemszerző ország árszínvonalába ágyazva tárgyalni, de minden egyéb jót. Az autók mellett pl a nyaralás is kedvelt cuccos. Nyilvánvaló, hogy egy Neckermann ojróalapról, ojróban jobb üzleteket köthet olyan piacokon, ahol a túristaipar ojróhalamolásban érdekelt és kap állami támogatást. Azonban a Neckermann is elmehet a mesés ajánlataival olyan területeken, ahol a Dollár-t preferálják és az ojrót nemannyira. A jüan-alapról ne is beszéljek.

Ojróalapon minőségi oktatást csak pénzért kapsz. Sőt, még a buta gyerekeknek kitalált kamupapírok, pl amerikaiegyetem,eléggé húzósak. Alapból egy magyar házaspár magyar gyereke -mertugye, ahogy te is írod, az egyik szüle otthon van :D a gyerekkel :XD... [ez a Tipisch Unkoorzigeuner Philosophie ) hogy a segély magyar Ft-ba átszámítva elég sok ahhoz, hogy meg lehessen koncepcionálni az egyik szüleotthonmaradását (ugyanis ha dolgozna, alig fedezne egy érdemes-óvodát... maradna az állami... a szines nemzetköziséggel :D ) Tehát így a gyerek a Grundschulé-ba fog kerülni,ami egy kb 40 éves iskolasáv és direkt a németül aligbeszélő Gastarbeiter és német gyógypedagógiai alany -gyermekek részére találták ki, így el lehet kerülni a szegregációvádját, mert az ilyen suliban vannak németz gyerekek, ugye :D

Nekem nagyon tetszik a német iskolarendszer, az alsótagozat Kindergarten jellegű, jóformán semmi matek , semmi bonyodalom, csak az alapkészségekre gyúrnak. A Grundschule 4. osztályában egy komoly felméréssel a felzárkózott, a normál képességű gyerek, rendes igazi iskolába is fölkerülhet. Ami 6 osztályos. Vagy marad további 4 osztályra -ahonnan szakiskolába (mondjuk úgy, tinédzser foglalkoztatóba) kerül.

Frick László Intézet 2017.12.30. 06:22:16

@nagyjoco: @Wildhunt: @Hellanéni: A német szemében a magyar rokonszenves cigánynépség, kb úgy tekintenek a magyarokra, ahogy én az oláhcigányokra. (És itt sziveskedek azt nem firtatni, Hellácska hogyan tekint a különböző cigányainkra , pedig az nagyon hasonlít, az a pillantás, ahogy az Echte Deutsche Hausfrau tekint az unkoorzigeunerekre :D ) Persze én ciganológus vagyok és nem csak érzelmi alapon tisztelem az oláhcigányokat és aggódom a fölzárkózásuk miatt a picsatársadalomhoz.

Vagyis a magyarok nem tudnak spórolni. Egy magyarnak a spóroláshoz az alapfogalmai hiányoznak. Az egyik fundamentális német alapszabály az, hogy aki hagy a tányérján, az szegény ember lesz. A másik a hurka. A Magyar Hurká-ban van kása. A német a hurkába nem pazarol kását. A német hurka többszáz évvel előzte meg a korát és lényegében minden ehető belekerült. Mivel a Középkorban a Schwarzmüller-ek csontot is őrölteek, a csontlisztből biztos, hogy került, nem csak a disznók moslékjába, de a disznó-ból való hurkába is. És a spórolós német a kását külön, a már főtt hurka mellé adja.

Amiről a Märchenland-i Magyar Népmesék nem mesélnek, egy Echte Deutsche Familie ha 4 tagú, akkor a Tüchtige Hausfrau négy, kb 10 cm átmérőjű és 2 mm vastag Fleischili-t ad föl a főétekhez. A Brot-ról ne is beszéljünk. A magyarok elékéesztő cigány dőzsölése a kenyérfogyasztáson és pocsékláson mutatkozik meg, sok magyar még a kovászonkelt parasztkenyérminőséget sem hajlandó másnap megenni.

A járatlan magyar, amikor meglátja, hogy még a német nők is másfélliteres söröskorsókat emelgetnbek egy Volkfest alkalmával, azt hiheti, hogy valami kurvanagy piálás folyik... normális német nem iszik töményebb sört annál, mint amit nálunk a Lidlmeg az Aldi kínál a dobozssör alsó kategóriájában és amit a magyar mélyszegény napszámos hangos, trágár méltatlankodással utasít el, hogyaszonygyaja, ő sört szertne inni favágáshoz, nem szappanos levet (azaz 2,8%-os sört)

Amit a magyarok hülyítésekor elfelejtenek: A Becsűűűűlettes Magyar Család Hétvégéje, négy személyre 3 kiló hús, minden hétvégén 24 szelet, férfitenyérnyi,3mm vastag hússzelet kirántva, nemritkán duplabundás, ez mind tojás és tojás, természetesen nem daráljuk az elpocsékolt szárazkenyeret, mint valami büdössváb, panírmorzsává :D

Hellácska, nehogy a te kivételességeiddel gyere, amikor te tipikusan nemmagyar asszony vagy :D

Természetesen a tőőőőtöttkáposzta sem maradhat el, hogy csak azt a két zabafajtát említsem, amihez két étkezés közben is felkel a hétvégi képernyőbáámulásból a magyar.

Ha 52 hétvégét számolok és nem veszem figyelembe a Karácsony Újév Húsvét Falusi Búcsú Disznóvágások Nagy Névnapok külön dőzsöléseit,akkor a magyaar egy évben 3-4 Malorca-i nyuggertelelés árát 7éjszakaTeljesellátásUtazás/per Person

zabájja föl,mert a magyar igénye ez a zsírrazabálás.

És a Märchenlandi Szép Mesékből pont ezt hiányolom.

Általában ez is a sorsa a Hazatántorgó Magyarnak, hogy idehaza, Anyu FetteKüche-jén hízik vagy 25 kilót :D

Hellanéni 2017.12.30. 08:27:10

@Frick László Intézet: vagy talán most már nem spórból nem zabálnak annyit, hanem mert nem akarnak elhízni. Egyébként te is tudod, hogy nem a zsír, zsír, kenyér, zsír...kaja a drága, hanem ha valaki egészségesen akar enni, sovány hús, zöldsét-gyűmölcs, sovány tejtermék, minőségi kaják. Én rosszul vagyok már azoktól a "magyarosch" éttermektől, ahol a 40 éves faburkolatból árad a zsírszag, és a minőséget mennyiséggel akarják pótolni. Elárulom neked, a franciák szinte semmit se esznek, és nem spórból, hanem mert még egy középkorúval szemben is elvárás, hogy S méretet hordjon. Elképedve néznéd, hogy egy korunkbeli francia nő lényegében a levegőből él, zellerszár két olajbogyóval a napi kaja, majd szívbaj nélkül bemegy az eldugott kis butiqueba és 100 eurót kicsenget egy tök átlagos, egyszínű, sima szoknyáért, amit nálunk valaki megvesz a HM-ben 3000-ért. Nem spór, más fogyasztói szokások. Németek, mint spór :D Kétévente cserél autót :D Évente többször utazik. Olaszok, nem zabál, minőségi kaják, borok, és rajta van egy olyan cipő, ami a havi fizetésed. Nem mindenki a zsírba fulladásra veri el a pénzét.

Hellanéni 2017.12.30. 08:43:53

@nagyjoco: Jocika, szerinted az a demokrácia, hogy mivel te fidike drukker vagy, és ő megfingatja az ellenzékieket, meg lebünteti őket, meg csicska köztársasági elnökkel dolgozik, azt elárulom, hogy NEM demokrácia.
Vegyük át mégegyszer. A közt. elnök nem DÍSZ, hanem lényeges demokratikus elem. Gönz Árpi a madöf alatt lett k. elnök, tehát ELLENZÉKI volt. Libsibolsiék alatt Mádl meg Sólyom volt a k. elnök, tehát ellenzéki. Csak szeretett vezéred választott előszörre egy analfabétát (lásd fénymásolt doktori) aztán meg egy jellegtelen pártcsicskát.
A NAV-ot, és most már az ÁSZ-t is az ellenzék megfingatására használják.
Értem, hogy neked tetszik, mert te nem szimpatizálsz az ellenzékkel, de ez akkor sem demokrácia.

Továbbá az sem demokrácia, hogy a fidikae a kormányproppon keresztül kb ezerszeres pénzt tol a kampányba, mint az ellenzék együttesen.

Hogy az előzőek is loptak? És mi volt az előzőekre szavazók válasza? "nem azt mondták Feri, hanem azt, hogy menj a picsába..."

Na, ezt várnám a felvilágosult fideszke szavazóktól is, hogy "viki, menj a picsába..."

Vikike miért lophat?
Amúgy szdsz....te pont annyival fiatalabb vagy, hogy nem emlékezhetsz rá, de kérdezd meg Dudit. A rendszerváltás előtti ellenzék bizony ám nem vikie volt, hanem a szakállas, DE kitűzős bácsik, akiket direkt mocskol most a fidesz. Történelemhamisítás, mint Sztálinnál. Bizony-bizony, az általad lenézett, utált SZDSZ-es bácsik-nénik nyomtatták a szamizdatot, meg szervezkedtek, meg nyüzsögtek. Akár még választást is nyehettek volna rendszerváltás után, csak a madöf roppant elegánsan elterjesztette róluk, hogy ott sok a zsidó. Szerinted Demszky miért lehetett annyi ideig főpolgi Bp-en? Mert igazi, rendszerváltás előtti ellenzéki fgura volt. Jössz nekem a magasztossággal? :DDDD

Vikike vagy ötször fordította ki a kis köpönyegét, először kis-szdsz-es volt, aztán ifjú demokrata, aztán polgári, aztán isten-haza- család kdnp (na, annaál gecibb, ártalmasabb kamupártot még nem láttam, nulla tagsággal és nulla szavazóval), most oroszbarát kőkönzi.

Simicska? Együtt loptak 60 darab BOSS öltönyt, az volt az induló pártpénz. Ki volt Josip Toth és Kaya Ibrahim? :DDD

hu.wikipedia.org/wiki/Kaya_Ibrahim_%C3%A9s_Josip_Tot

Hellanéni 2017.12.30. 08:50:54

@nagyjoco:
demokrácia

hosszú bájtok éjszakája
és miért is kellett a népszabit bezárni

gepnarancs.hu/2016/10/a-hosszu-bajtok-napjai/

Esetleg arról is mesélhetnél, min rúgták össze a port Simicskával, aki kb 30 éve a pénztárosuk, és eddig nem volt büdösek az ügyletei
van ötleted? mert nekem van
és nem azért, meert mostantól tiszteségesek akarnak lenni
Vikike a kezdetektől gengszter volt, lásd fentebbi ügyek, kaya ibrahim, apehos adattörlések, most a
quaestor ügy...dumcsizzunk még? :D
magasztosság :DDD

ha egy politikus magasztos, akkor vagy a pénzed, vagy az életed kell neki, vagy mindkettő egyszerre
Te komolyan beszopod Orbán magasztos dumáit :DDDD
basszus :D
persze, írtad, hogy annak idején a felmenőid meg a komcsi szövegeket szopták be, drága Jocó, ezt úgy hívják, hogy családi NAIVITÁS GÉN.

Hellanéni 2017.12.30. 08:59:17

@nagyjoco: vagy beszéljünk a magasztosságról tovább...hogy lehet, hogy soha nincs megemlékezés a rendszerváltásról, meg a valódi 1990-es köztársaság kikiáltásáról megemlékezés, nincs szó róla, kik voltak ott, kik a történelemben is fontos szerepet játszó alakok? Miért hallgatják agyon ezt vikcsiék? Ja, hogy csupa buzi-libsi szdsz-es név szerepelne ott, akiket úúúútálni kell? Miért is kell őket úúútálni? miért Horthy az istenük? Jocika, szoktál te MIÉRT kérdéseket feltenni, vagy csak csövön át szopod a kormánypropcsit?

Miért vesztek össze simicskával
miért vagy agyonhallgatva a rendszerváltás
nyugat helyett miért az oroszokkal akar barátkozni
ha olyan jól teljesítenek, miért árad mindenhonnan az agyzsibbasztó propaganda?

Ilyenkor szokott jönni, hogy mész Prágába, most nem tudsz válaszolni: D
Jó lesz az jövőre is.
BUÉK Joci :)

2017.12.30. 11:45:34

@Hellanéni: Egy génhulladék vagyok, untermensch, szarmagyar. Boldog új évet!

Hellanéni 2017.12.31. 09:12:55

@nagyjoco: nem ezt írtam, csak,hogy piszén-pisze kölyökmackó. Vackort biztos ismered. BUÉK.

Frick László Intézet 2018.01.02. 14:50:53

@Hellanéni: A németek egyáltalán nem cserélgetik csak úgy az autóikat. Nem sokat tudsz te a német spórolásról. Pl az önkormányzati tulajdonú mentő meg tűzoltó autókat 30-40 éves korukig tartják. A nélmet akkor adja/ceréli az autóját, amikor először rajzolnak a kizárt-hogy német szereleők a szervízben valami fasza számlát. A fejhletleneurtópai nepperek így szoktak még igazi jó autókhoz jutni. A 6-8 éves "korszerű" fostalicskák, amiket az új marketing miatt muszáj is cserélgetni, nekünk fejletleneknek nem is kellenek.

Egyébként ebben teljesen egyet értek veled, csak akkor, amikor még terjeszted is a Kitántorgás reklámsávjában a hülyítéseket, ezek az eltérő zokások hogy nem jutnak eszedbe.
Ezt egyébként a fejlettisztáni rokonaimnál meg az idelátogatóknál se értem: te is azzal hülyítesz, hogy a fejlettisztáni odahaza tudatosságból nem zsírkajál... fejlettisztáni rokonaink itteni rokonlátogatásaikon húst hússal, a tschirkepoprikoosch-t rántotthússal ették... ezen mindig jót szórakoztunk, hogy csak a Vaterlandi látogatásviszonzásokkor támadt föl bennük az egészséges étkeztés iránti igény.

Amúgy Németországban kitűnő kínai kifőzdékben 15 €-ért annyi tengergyümölcseit eszel,, amennyi belédfér, s a törököknél 4 -5 €-ért annyi kaját adnak, hogy egy kamionos nem képes megenni... De a magyar Kitántorgó Vendégmunkás-ok közül keveset vagy senkit nem látsz ezekben a kifőzdékben, a 18 fokosra "fűtött" lyukjaikban mikrózzák a fagyasztottkajákat (amik egyébként nem lennének olcsóbbak, mint egy töröknél kajálni. Csak hát a töröknél "milyenételek" vannak már :D töltött padlizsán, joghurtos padlizsán csirkepépkebab (sok bőr, kevés hús :D )

Nem baj, most olvasom, hogy "100ezrével" teremtik a munkahelyeket a menekülteknek :D

Frick László Intézet 2018.01.02. 14:53:11

@nagyjoco: Elég lett volna a 6 betű: vidéki: Erz most a fejlettmagyar új szitokszava, ebben benne van Orbanisztán minden rémsége és szenvedése , ugye @Hellanéni: A vidékiek miatt van minden. Ha nem lennének vidékiek, a Demszky Skanzen se kopna feleslegesen. Hiszen Tarlós is félig-meddig vidéki:mert a felesége az a galádnak :D

Frick László Intézet 2018.01.02. 14:54:42

@Hellanéni: Orbán sokkal többet barátkozik a Nyugattal, mint az oroszokkal. Az oroszok szinte teljesen elfordulnak már Európától, ez a büdösruszkiztatás Magyarországon is csak úgy működik, hogy elébb a jógyerek gecibe mártogatott Orbán-atraoppal megkenyegetik a képzetes Putyin atrapot

2018.01.02. 15:38:18

@Frick László Intézet: azért itt-ott a Fővárosban is található 5 gyermekét családban nevelő katolikus butakeresztény elhajló, szélsőjobbos fehérfelsőbbrendű fidexszavazó, aki szerint a boldogulás alapja a munka, 13 kerületi hortista autószerelő, aki még nem csak hibakódot akar olvasni. De persze igazad van, alvárosokban, "vidéken", ott butaság van, halál és pusztulat, kiteszik a sorosplakátot, az amúgy is túl buta vidéki, aki nem olvas 444-et meg indexet, hanem csak bámulja a hülyéje az m1-et meg olvassa a habonytaknyot, azonnal rohan a fideszre szavazni, pedig milyen életképes alternatíva már a bocskaikerti együttpm meg az ebesi elempé.
Kár belénk a progresszivitás.

2018.01.02. 17:10:23

@Frick László Intézet: Az vajon miért van, hogy minél többet élek a FŐvárosban, annál inkább vidékivé válok?

Frick László Intézet 2018.01.03. 14:52:22

@nagyjoco: Hellácska azért nem érti Budapestet, mert ő egy egészen más lényegében él, egy teljesen más konglomerát-részében. Budapest már olyan korszerű, szinte olyan, mint London. Annyit észlel, ha dolgozni megy, érint más konglomerátot,meg van ugye "származási" kerülete szintén más részben.. de a "fától" nem láthatja az erdőt.

Te szerintem úgy jártál , mint Krúdy Gyula. Ő úgy oldotta meg, hogy Óbudára költözött, ami akkor egy egészen tündéri, érdekes, a mai Szentendrére emlékeztető városka volt. Móricznak ott volt Leányfalu. Mészöly Miklósnak vagy Nádas Péternek Nagymaros. Esterházy ugye a Római fürdő oldalában "szembeoldal" nélkül cseperedett, kicsikorában meg Csobánkán...

Itt van Hanni néni testvérem, aki már ide se néz, ő pl újpesti és ráadásul szintén nem Budapesten, hanem Budán él jó& más helyen.

Én is tudnám, ha Bp-re kényszerülnék, hol lakjak, Budafok, a XI. kerület részeiu,
jut eszembe, Horváth János, a "téeszelnök fia" is tudta, hol kell háztat venni, a Hollósy S. utcában, szintén Buda.

Budapesten csak Garaczi birja, de ő is kb 8 perc sétára lakik a Ligettől.

(Mondjuk én a Ligetben, amit Demszky 20éve alatt kurvára elhanyagoltak, majdnem úgy érzem magam, mint a Szeszgyár utcában az Orczy térnél. )@Hellanéni:

2018.01.03. 16:18:27

@Frick László Intézet: 11 kerbe költöznék, ha olyan hülye lennék, hogy ebben a városban akarnék tartósan élni.

Frick László Intézet 2018.01.04. 09:43:10

@nagyjoco: Albertfalván vannak fasza boszorkánysorházak a vegyi pálya mögött, a vegyipálya felfogja a Szerémi út zaját. Tehát a közlekedés jó, nincs túl messze semmitől, igaz, postára a Savoya parkba kell járni. Sajnos a pályára nem tudok beköltözni, mert dúsgazdag "hajléktalanok" foglalják és veszélyes németjuhászaikkal védik.
süti beállítások módosítása