Hillary Clintonról mindenki mindenféle magas röptéket, filozófiát team-et, tolásokat, arcfabrikát... mögötteseket... sorosgyurkákat fantáziált. Hillary motívuma ezzel szembeen ez:

"Ha ez a fasz köcsög uram elnök tudott lenni, a kurva anyját a félrebaszós-szopatós férgének, akkor megmutatom , hogy én is érek annyit, mint ő, ha belegebedek is!"

https://m.blog.hu/du/dudenbuch/image/6c94bb62d10cdb8f57ac97082dc4d9e1.jpg

Ennyi, a szokásos asszonyi, ősasszonyi telhetetlenségi attitüd, semmi nem állíthat[ta meg  mérhetetlen ambíciói végbehajtásában.

És azt hiszem, minden profi politmarketing, jóoldalimédiatolás, pénz paripa fegyver ellenére is a amerikai zsíragyú választók valahogy kiérezték Hillary ezen igen alacsony főmotívumát és ezt útálták benne. Az "elemzők" most persze a médiageci kollégák bizonyítványait, meg a magukét magyarázzák és fenntartják a nemlétező magasmotívumokról való hazudozásaikat.

végmottó:

"A motívumok mindig sokkal alacsonyabban vannak, semmint gondolnátok"

/Köcsőgg Dúdkó/

 

utóirat: A House of cards egyik lényege pontosan az, hogy az alacsonyabb motívumokra mutat rá. A Peter Russo szállal szemléltetem:

Túl sok az író és kevés az olvasó és az észosztók egymás fölibe ígérnek már az összeesküvéselméletekkel.
A valóság, a motívumok sokkal alávalóbbak, zsírosak, maszatosak étel és rosszulkimosott seggszagúak.

Russo története nagyon röviden az,, amit Hamvas Béla a Direkt morál és rossz lelkiismeretben zseniális tömörséggel foglal esszébe:

kitérő:Van a szakszervezeti direktmoralista fóóóóradalmár, gyön föl (Magyarországon ezt nem érteni, az USÁ-ban a szakszervezeteknek van egy igen büdös,, undorító stichje, nem olyan haladóbaloldaliasak mint az aéjraópai szakszervezetek, az amerikai hallástárában a szakszervezet az rögtön a maffia mellett és ~ban van benne)

És amikor Russo-t megcsinálják, akkor ugyanazt csinálja, mint Juhász Péter: szétszíjja az agyát kokainnal. Russo-t a rossz lelkiismerete gyötri Juhásznak effélével nem kell bajlódnia, hiszen indexiánus mindenszarista, beletörli a túrós faszát is a lobogóba. És jól teszi, mert így is beveszik.

A House of cards zsenialitása abban áll, hogy az alacsony, az igen alacsony a valóságban mindig lennebbi motívumokra mutat rá.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr3311949547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.11.11. 10:34:15

Hm. Majd egyszer nekiiesek a sorozatnak. Általában 4-5 éves spéttel szoktam ezeket nézni.

Frick László Intézet 2016.11.12. 07:26:06

@nagyjoco: Az Iszlám Állam kiképzőtáboraiban vetítik ezeket a sorozatokat, nem kell se agymosás, se ideológiai felkészítés. Aki ezeket az amerikai sorozatokat megnézi, allah akbar kiáltással basz a tévéhez egy kerevetet.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.13. 01:51:17

Egyébként Dudi, én mondanék neked valamit, vagy próbálok valamit mondani, ami tök zavaros lesz, abban a reményben, hogy nem érted teljesen félre.
Ugye ha jól értem a te elméleted az, hogy a nyugati piacsaember renyhe, gyenge, ámde itt vannak pl. a keletről érkező bevándorlók, akik még nem picsaemberek, akinek megvan a "magukhoz való" eszük stb.
Itt van egy csakhogy, szerintem.
A csakhogy pedig az, hogy pár, a "liberálisok" vagy a "jógyerekek" által szétkpotatott fogalom, mint pl. "tolerancia", "emberi méltóság" stb., azok régebben valódi dolgokra utaltak, a POLITIKÁTÓL FÜGGETLENÜL , ami tényleg felfedezhető az európai emberben, feltéve, ha jó, vagy nem teljesen diszfunkcionális családban nevelkedett..
Mindez arról jutott eszembe, hogy nyugatiak közt élvén akaratlanul is látom, milyenek ők, és hogy milyenek pl. azok a nemnyugati nemeurópaiak,, akik itt születtek, ámde nemnémet nemeurópai családban nőttek fel, és nemeuórópai vér folyik az ereikben.
és azt látom, hogy bizonyos dolgokat felvesznek az őket körülvevő kultúrából. Amit NÉHA nem vesznek fel, és nem mindenki vesz fel, az az alapvető tolerancia, tisztelet, stb. ami szerintem összefügg egy olyan tudatossággal, integritással, ami európai.
Ha jól értem, a te szemedben ez gyengeség, mivel teret ad a másik embernek, és ezáltal (hogy igazából vagy nem, az most külön téma) teret enged a másik embernek. Hagyja érvényesülni. Énszerintem ez egy erény.
Most erre lehet mondani, hogy dehát a nácik. De az egy eltérülés volt, egy sötét, értelem nélküli elfajulás. Európa szellemével ellentétes.
Szóval azt akarom kinyökögni, hogy ami a liberálisok értelem nélküli lózungjaiként, dogmává válva olyan sok bajt okoz manapság, és ami ellen a Trumpok, a Le Pen-ek és az Orbánok fellépnek, az tartalmaz valami igazságnyomot is, csak nyilván nem úgy értve, hogy akkor mindenkit tárt karokkal kell fogadni, és jógyerekek vagyunk. Hanem úgy értve, hogy nem vagyunk önző faszok. Mert ha azok lennénk, akkor Európa alapvető értékei vesznének el, amiket hívhatunk keresztény értékeknek is, meg általános "humanista" erkölcsnek is, ami az embert emberré teszi.
Tudom, hogy zavaros, de ezt le szerettem volna írni.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.13. 01:53:31

... sorry, ezt akartam írni: "... teret ad a másik embernek, és ezáltal (látszólag) teret veszít."

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.13. 01:57:32

na akkor még egyszer, javítva:

"Egyébként Dudi, én mondanék neked valamit, vagy próbálok valamit mondani, ami tök zavaros lesz, abban a reményben, hogy nem érted teljesen félre.
Ugye ha jól értem a te elméleted az, hogy a nyugati piacsaember renyhe, gyenge, ámde itt vannak pl. a keletről érkező bevándorlók, akik még nem picsaemberek, akinek megvan a "magukhoz való" eszük stb.
Itt van egy csakhogy, szerintem.
A csakhogy pedig az, hogy pár, a "liberálisok" vagy a "jógyerekek" által szétkpotatott fogalom, mint pl. "tolerancia", "emberi méltóság" stb., azok régebben valódi dolgokra utaltak, a POLITIKÁTÓL FÜGGETLENÜL , ami tényleg felfedezhető az európai emberben, feltéve, ha jó, vagy nem teljesen diszfunkcionális családban nevelkedett..
Mindez arról jutott eszembe, hogy nyugatiak közt élvén akaratlanul is látom, milyenek ők, és hogy milyenek pl. azok a nemnyugati nemeurópaiak,, akik itt születtek, ámde nemnémet nemeurópai családban nőttek fel, és nemeuórópai vér folyik az ereikben.
és azt látom, hogy bizonyos dolgokat felvesznek az őket körülvevő kultúrából. Amit NÉHA nem vesznek fel, és nem mindenki vesz fel, az az alapvető tolerancia, tisztelet, stb. ami szerintem összefügg egy olyan tudatossággal, integritással, ami európai.
Ha jól értem, a te szemedben ez gyengeség, mivel teret ad a másik embernek, és ezáltal (hogy igazából vagy nem, az most külön téma, mondjuk látszólag) teret veszít . Hagyja érvényesülni a másikat. Énszerintem ez EGYÉNI és kulturális, jogi szinten egy erény.
Most erre lehet mondani, hogy dehát a nácik. De az egy eltérülés volt, egy sötét, értelem nélküli elfajulás. Európa szellemével ellentétes.
Szóval azt akarom kinyökögni, hogy ami a liberálisok értelem nélküli lózungjaiként, dogmává válva olyan sok bajt okoz manapság, és ami ellen a Trumpok, a Le Pen-ek és az Orbánok fellépnek, az tartalmaz valami igazságnyomot is, csak nyilván nem úgy értve, hogy akkor mindenkit tárt karokkal kell fogadni, és jógyerekek vagyunk. Hanem úgy értve, hogy nem vagyunk önző faszok. Mert ha azok lennénk, akkor Európa alapvető értékei vesznének el, amiket hívhatunk keresztény értékeknek is, meg általános "humanista" erkölcsnek is, ami az embert emberré teszi.
Tudom, hogy zavaros, de ezt le szerettem volna írni."

2016.11.13. 09:36:03

@Dinamuki: Na, örülök, hogy más is így látja, mint én. És ahogy mondod, lehet, ma valami nevetséges lózung, de amögött valóban európai és valóban európai keresztény (ősi) és humanista értékek vannak. Szóval, hogy hol van az az orbánok, putyinok, le pennek és trumpok világban, hogy a másik embernek, még egy olyan szerencsétlen hülyének is, mint én (ez vagyok én ugye itt a ti szemetekben) JOGA van pont ahhoz, mint az erőszakos, nagyhangú tahó-macsóknak. Hogy neki is lehet véleménye? Hogy nem kell mindenkibe belerúgni, aki gyenge? Hol marad az, hogy segítek valakin (és itt én sem a kontroll nélküli menekültbefogadást értem ez alatt, hanem talán pont a saját magyar elesettjeinket). Hol van a tolerancia, a megértés, és a szeretet, akár krisztusi értelemben, miközben DUdi, aki magát hívő embernek gondolja, a legválogatottabb szemétségeket ontja rám, mert nem vagyunk egy véleményen. Hol van az, hogy nem röhögöm ki a másikat, mert épp én vagyok nyerő helyzetben. Nézd meg itt kicsiben, milyen módon és milyen hangnemben akart velem beszélgetni Jocika (szaros bukta ügy) amikor úgy vélte, hogy valamiben vesztes leszek. A mai orbáni trumpi, putyini politikáról nekem útiélményeim jutnak eszembe, amikor ott vagy a római amfiteátrumban, és tudod, hogy a legyőzött gladiátorrol a közönség dönt, élhet vagy szúrják le. És ne legyen kétséged, hogy Ovi, meg Trumpli meg Putyin és a hasonlók leszúrást ordítanának, és az ő híveik is, mint Dudi vagy Jocika. És pont ez bánt engem is, hogy lett többezer év a kultúrából, miért megint ezek a kíméletlen macsók vannak felül, és a jobb érzésű embereken röhögnek.
Plusz egy kérdés: mi lenne ma a Szetás Solt Ottiliával? Nyilván folyton basztatná a rendőrség, mint ahogy látjuk, hogy lehetetlenítik el a civileket.

2016.11.13. 11:15:17

@Dinamuki: Ezt a problémát a keleti egyensúlyra törekvő vallásokban oldották fel a legsikeresebben. Magát a tolerancia szót nem használják, de a szeretetre négy szó is van.

A szeretet azt jelenti, hogy azt kívánjuk másoknak, legyenek boldogok. Az együttérzésnél azt kívánjuk, hogy ne szenvedjenek. Az átérző öröm esetében örömmel töltenek mások pozitív tettei, és egyben azt kívánjuk, hogy legyen részük tartós boldogságban. A háborítatlanság azt jelenti, hogy mentesek vagyunk a kötődéstől és az ellenszenvtől.

Ha azonban csak ezeket a tulajdonságainkat fejlesztjük, felborítjuk a egyensúlyt és ártani fogunk a világnak, pusztán szeretetből!

Az egyensúly fenntartásához bölcsesség kell. Ahhoz pedig többek között - élettapasztalat.

A minket körülevevő őrületet - amikor kontrollálatlanul engedünk be milliókat, akik ma már a németországi bűncselekmények 80%-át követik el, azért nem akarják az együttérző, de vak humanisták észrevenni, mert kiderülne, hogy azoknak lett igaza, akik bölcsebbek voltak náluk. És ez elviselhetetlen számukra.

2016.11.13. 11:29:22

@Dinamuki: Szerintem ha a magát liberálisnak nevező médiában Orbánnak vagy Trumpnak - meg a szavazóinak - egy kicsit jutott volna a toleranciából, megértésből, emberi méltóságának, véleményének tiszteletéből, mondjuk a 10%-a annak, ami egy LMBTQI-nak, egy latinonak vagy afroamerikainak kijár, akkor simán buktak volna. Trump biztos.

Trump nagy tanulsága az, hogy nyugodtan ignoráljuk ezeket a véleményterroristákat, számoljunk le a polkorrektségnek nevezett válóságtagadással, és bátran vállaljuk fel, hogy bármennyire is őrjöngenek ezért a libbantak: bizony a fehér heteroszuális embereknek is vannak jogai.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.13. 15:09:19

@nagyjoco: oké, ez is igaz. Nyugaton ehhez szvsz hozzájön az individualizmus, ami magában nem lenne rossz, csak ha énközpontúság lesz belőle. Szerintem egy keleti ember talán könnyebben fel tud oldódni a saját közösségében, a részévé válni, nyugaton az ember inkább "elvegyül és kiválik", ahogy a költő mondja, és aztán a sok kis kivált megpróbálhat újra közösséget alkotni, ha sikerül. Szerintem kéne, hogy sikerüljön, de egyáltalán nem könnyű. Az a rész még elég kicsi mindenkiben, ami tényleg szeretni tud vagy bölcs lenne.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.13. 15:19:22

@Lujza S.: ez tényleg így vagy. És a mostani (legalábbis számunkra) még egy aránylag békés korszak sok előzőhöz képest, és gyaníthatóan a jövőhöz képest is. Mégis egy csomó hanyatlásra utaló jel is van, amik amúgy akkor is meglennének, ha egyáltalán nem lenne tömeges migráció Európába.

2016.11.14. 12:05:22

@Dinamuki: "A kezdetek kezdetén kísérlet történt arra, hogy a szellemi erők magukat függetlenítsék és
önmagukat korlátlan birtokukba vegyék. Olyan autokratikus és egocentrikus életrendet akartak
megvalósítani, amely mindenki mást kizár. A létezés önmagában való leélésének e kísérletét nevezik
sátáni atrocitásnak. Az út járhatatlannak bizonyult. Kiderült, az élet úgy van megszerkesztve, hogy aki
meg akarja tartani, elveszti. A sátáni fiaskó következménye, hogy életemet nem bezárni ajánlatos,
hanem kinyitni. Annak a kérdésnek felvetése tehát, hogy az élet magántulajdon, vagy sem,
értelmetlen. Mihelyt kezemet életem bármely mozzanatára teszem, azonnal visszafordul és elmerül, de
oly módon, hogy az a semmi, amiben nyomtalanul eltűnik, az emberbe visszacsap, és az áhított birtok
helyét foglalja el. Ezért, ha az életet magántulajdonná lehetne tenni, azt jelentené, hogy az élet zárt
lenne ugyan, de tökéletesen üres. "
Hamvas Béla: Mágia szutra - első bekezdés

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.14. 14:23:58

@nagyjoco: igen, ez jó, csak a gyakorlati megvalósítása nehéz. Már csak elviselni egy másik embert se könnyű mindig, plána megismerni, netán közösen csinálni valamit több másikkal még annál is nehezebb. A saját gyerekét, a saját szülőjét is alig ismeri az ember (nyilván nem intellekutális "ismeretet" értve ez alatt.

2016.11.14. 15:27:40

@Dinamuki: Ima vagy meditáció nélkül ezt nem is lehet megvalósítani. A spiritualitás nem fedezhető fel sprituális eszközök nélkül. Az emberi létezés eme területeit nem érheti el az intellektus.
A sokat meditáló szerzetesek és a sokat imádkozó szerzetesek agyának vizsgálatakor kiderült, hogy mindkét csoport esetében az együttérzésért, empátiáért és az egyéni boldogságérzetért felelős agyi részek voltak a legfejlettebbek.

Mit is tanít Buddha a metta (szeretet) meditició hatásairól?

"Monks, when universal love leading to liberation of mind is ardently practiced, developed, unrelentingly resorted to, used as one's vehicle, made the foundation of one's life, fully established, well consolidated and perfected, then these eleven blessings may be expected. What eleven?

One sleeps happily; one wakes happily; one does not suffer bad dreams; one is dear to human beings; one is dear to non-human beings; the gods protect one; no fire or poison or weapon harms one; one's mind gets quickly concentrated; the expression of one's face is serene; one dies unperturbed; and even if one fails to attain higher states, one will at least reach the state of the Brahma world.

Monks, when universal love leading to liberation of mind is ardently practiced, developed, unrelentingly resorted to, used as one's vehicle, made the foundation of one's life, fully established, well consolidated and perfected, then these eleven blessings may be expected.

Anguttara Nikaya, 11:16"

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.14. 16:31:09

@nagyjoco: igen, azt én is szoktam naponta, reggel, és sokat segít. És tényleg nagy lendületet adott, mióta csinálom. Igazából nem is tudom már elképzelni a napot anélkül. De még így se mindig könnyű - többek között azért, amire Goethe mondja a Faustban, "az isteni, ami keblemben lakik, nem tud kifelé hatni." ("Der Gott, der mir im Busen wohnt, Kann tief mein Innerstes erregen, Der über allen meinen Kräften thront, Er kann nach außen nichts bewegen")

Frick László Intézet 2016.11.16. 08:44:07

@Dinamuki: Rosszul érted. Nem az én szememben gyöngeség, hanem a nemeurópai szemében. Ebben a blogban az egyik fővonal a cigánykérdés a cigányság problémája. A cigányságunk egytest-egylélek a mai migránsokkal és valószínű a cigányságunk is kb annyira indiai eredetű, amennyire az ázsia felöl érkező tömegek.

A fejlettaéjraópeér elvárja, hogy pár nemzedék alatt, de inkább rögtön legyen fejlett a fejletlen. Igenis megpróbálkoztam mindig is ezt a fejlettnyugati jópofaságot bemutatni.

A cigányságot a többségitársadalom nem szorítja a "gettó"-ba, hanem amit a sültökör hülye picsaember hamis analógiákból okoskatörpösködvén gettó-nak uszít, az ÖNVÉDELME a cigányságnak. Kínomban ezt "táborozó" létformának neveztem el. Zárt kört alkot és oda nincsen bejárása a többséginek, de ő szabadonjárhatkelhet a többségiek területén.

Aztán a fogalmi különbségek. Amikor a cigány (a migráns) kérincsél és kap, a fejlettnyugati picsaember jóembernek hiszi magát, hogy most ő hűűűdddekeresztényi jaójdebuddhista adakozó volt már derendes. Aki pedig elveszi az alamizsnát, nem így gondolkodik, hanem úgy, hogy "Nijed a hűjjjét, ingyr potyára adta!2

A szótárak mutatják meg a végzetes fogalmi elcsúszásokat. A deffenzív engedékeny toleráns társadalmimagatartást a migráns, a cigány nem fejlettségnek látja, hanem a gyávaság jelének. Gyáva fososnak látja a fejlettembert és nem toleránsnak. A picsaság az, ami kritériuma a migráns letelepedési hajlandóságának, csak "toleráncs" megengedő emberek közé, azaz picsaemeberek klözé hajlandó letelepedni.

Ő saját magának nem lökne alamizsnát.

A cigányoknál pl nemzetiségi önsegély nincsen. A Nagy Családok, a klánok még segéllik egymást -de ez is lassan múltidő. Erre köcsög Dúddkó a négerkérdés hamis párhuzamait föltárván bizonyított rá.

Frick László Intézet 2016.11.16. 08:46:50

@Lujza S.: Nem klátom azt, hogy a szerinted fejlettek toleránsabbak lennének a másvélemény iránt. Te engedsz másvéleményt Itt van az orbanofóbiás gyűlöleted: ha nem pontosan azok szerint a fragmentumok szerint gyűlölöm, ha nem azt mondom, amit te hallani élvezel, akkor minden teketória nélkül orbánseggnyalónak áűllítasz És Hanni is. És ti Hannival tévedhetetlenek, a Jók és Igazak vagytok, de ne merjem azt írni, hogy "ti" akkor sem, ha ti összerekesztetek engem Orbánnal, akkor sem.

Frick László Intézet 2016.11.16. 08:52:31

@Dinamuki: @nagyjoco: @Lujza S.:
A fejlettnyugatiaknál az a tolerancia csak látszat. Másréttyeződebb attitüdben persze, hogy csábító. De ha a fejlettnyugati társadalmat belülről megismered, rájössz, hogy a tolerancia gyakorlatilag szarás a másikra. Tesz rá. Nem érdekli. Nem izgatja. Én leginkább a német társadalomban igyeltem meg ezt. ÉS ez a fejlettség azóta hozzán is átterjedt, kiürülnek a viszonyok. Vannak még relexek, mint a szabálykövetés, nálunk a szocializmus miatt még afféle kurucccos szabálytalankodáselfogadás van.

Olyan ez,, mint az amerikaimosoly: nincs tartalma. OLyan mint egy udvariasságikérdés, ami mögött nemhogy nincsen érdeklődés, de teljes érdektelenség terjeng.

Toleráns talán a buddhista társadalom.

2016.11.16. 09:22:18

@Frick László Intézet: az iszlámista migráns nem egyszerűen csak hülyének nézi az "adakozót". Számára ez a dimmiknek az iszlám felé kötelezően fizetendő adó, amit egyre inkább elvárnak.

2016.11.16. 09:29:19

@Frick László Intézet: a tolerancia, mint politikai termék sem muzsikált túl jól Hillary kampányában- Nehéz egy táborba rántani az LMBTQI embereket és a muzulmán vallást gyakorlókat egyszerre, akik ugye ténylegesen is gyűlölik a buzikat, ellentétben a Trump mögött álló tömegekkel.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.16. 12:22:38

@Frick László Intézet: "Nem izgatja. Én leginkább a német társadalomban figyeltem meg ezt."

ebben is van igazság, néha én is így tapasztalom. Azért a közös együttlétnek, az egymás felé fordulásnak is vannak "előre programozott" alkalmai, amikor szórakozni illik és érdeklődőnek lenni. Ezenkívül nyilván a német is akkor tudja elengedni magát beszélgetés közben, ha nem kell külön arra figyelnie, hogy a másik (külföldi) megérti-e. Pl. a menekültek iránti odafigyelés is egyszerűen kötelességérzetből van.
Én arról a fajta korrektségről beszéltem, hogy ha már szóba állok a másikkal, akkor betartok bizonyos szabályokat. Volt vmi cikk a neten a német használt autó piacról, aminek nagy részét törökök tartják kézben, és az ő, ill. a "tősgyökeresek" eltérő mentalitásáról a biznisz során. Most nem részletezem, ki lehet találni, mi az eltérés. És szvsz ez nem csak a használt autókra érvényes.

2016.11.17. 16:47:19

@Lujza S.: Ahhoz mit szólsz, Lujza, hogy már Horn Gábor is egyetért a Jobbikkal?
Kezdenek összeérni.

www.youtube.com/watch?v=AC0kWd4dFvk

Kövér, zsíros falat lesz a 2018-as kampány is.

2016.11.17. 19:30:39

@nagyjoco: Jocika drága, leszarom, mit mond Horn Gábor. Miért, ki vagyok én, a Horn Gábor mamája? Leszarom a 18as kampányt is, ez az ország a következő évtizedekben menthetetlen. Korrupt faszkalapok uralma helyett legfeljebb korrupt szalonnáci faszkalapok uralma jön. Kérdés, hogy a Korbács & Bőrtanga buzibárban fog-e kormányt hirdetni Vona, vagy a Cuncifiúk koktélbárjából jön majd a kabinetje :D Ez egy paraszt, náci ország, volt pár szép évünk rendszerváltás után, de most visszaállt a megszokott tempó. Rokonok, bűnözök, seggfejek az állam élén. Nem mindegy, melyik alomból? Azért az megvan neked, hogy Rogán, Habika ugye valami Soros-bulban kávézgatott a belvárosi ügyvédi irodában, persze, szigorúan csak caffekuchen, semmi üzlet :D Ja, és Lázárnak nincs ujjlenyomata. Hónapok óta egyre jobban röhögök rajtatok, rajtad is, Dudin is, Fenehorizonton is. Nincs Lázárnak ujjlenyomata, na. Rejtő sem tudott volna ilyet írni. Kurvajó na, irigylem az ötletet :D Miért a 18as kampány lesz zsíros falat? Hát naponta van valami zsíros falat :D A Seggarcvonal, aki Áder nemrokona, Pharaon, aki Ovika szomszédja, rogán, aki sorossal bizniszel, most ez az ujjlenyomat :D

Frick László Intézet 2016.11.18. 09:24:12

@nagyjoco: Erről beszéltem már. Fiatal attitüdök ezek, az iszlámhoz nem sok közük van.

A tolerancia a fasszalbaloldaliakat és a szájjalliberálisokat nem jellemzi. Sőt. Nem tartalmilag toleránsok, hanem relatíve. Az iránt toleránsok, amit az ellenség szerintük nem tolerál. Akkor azt ők tüntetőleg, de csak színleg.

Tanulmányozd, ahogy @Lujza S.: kelti a gyűlöletet, a móccerok ugyanazok. Azért imádom elejétől fogva, ahogy a Jók és Igazak ezek-nek nevezik A Rosszakat.

2016.11.18. 09:33:24

@Frick László Intézet: Már hogyne lenne közük az iszlámhoz. Maga az alapító is használta a "lepjük el a meghódítandó országot migránsokkal" módszert, és ő maga vezette be a dzsizját.

2016.11.18. 09:35:49

@Frick László Intézet: Lujza néni kommentje csodálatos. Nem is gondoltam, hogy a vonabuzi origós cikket bárki ebben az országban komolyan veszi.

Frick László Intézet 2016.11.18. 09:36:45

@Dinamuki: A deutschtürk a német piacon sajátosan eltérő jegyeket mutat, ennek az az oka hogy a német képtelen alkudozni. A großim pl elment a malacpiacra, de előtte érdeklődött az árak iránt, az eladók és vevők által mondott árak középértékét vette. namost megkérdezte a malac mennyi, mondtak rá X-et, azaz a malac ára X-20% volt. A großim erre azt mondta, hogy ő X-20%-ot ad a malacért. Persze a ravasz magyar úgy volt vele, hogy a büdössváb X-10%-ot fog a malacért adni -s így nem lett üzlet. Amikor a großim eladott malacot, akkor egyből x-20%-ot kért a malacért, ami persze vérszemet adott a vad ázsiai pásztornép fiának, jó hülye ez a büdössváb, ebből fasza üzlet lesz, egyből X-30%-ot igért a malacért -nem lett üzlet.

A fejlettnyugati bemegy az autópiacra... egyrefejlettebb ember egyrehülyébb. Hallom egykori kollégáimtól hogy ma már magyar is vásárol autót úgy, mint egy fejlettnémet: megáll az autónál, kinyittatja belenéz, elhiszi a kevéskilométert, beindíttatja az autót, jár a motor, megvette, kifizeti. Se próbaút sesemmi. A deutschtürk ebben szocializálódik negyedszázada. Amikor a vad ázsiai nomád fejletleneurópai pásztornép fia kimegy német'be autót venni látja az árát, 3000 juró, megkínálja a deutschtürköt 2500, erre a deutschtürk azt mondja, hogy helyesbít: 3300 juró. Erre a ravasz unkooorisch sarkonfordul, alszik egyet az ótóban és másnap elmegy a trökhöz az autót megkínálni 2800 juróért, erre a trök közli, hogy az autót már eladták, ott áll félre-hátul oldalt a Büro mögött. 3300 juróért vették meg. Innen a magyar, ha nagyon rá van indulva az ótóra, megkínálja 3400 juróért. Béverzió, a török mutat egy nagyonakciós autót, most hozták (800 juróért vette meg) még át se nézték, úgy van ahogy, benne a téli(vagy nyári) gumigarnitúra és minden hóbelavanc. Ha nem kell bevennie a G'scheft-be, akkor odaadja 2500 juróért. A magyar egyből megkínálja 2200, erre jön Günther [Mahrazid] és odaböki, hogy az autó be van árazva már, 2900. A magyar köti az ebet a karóhoz, végül csak enged a török, odaadja 2700-ért -de a plusz kerékgarnitúra nélkül.

Frick László Intézet 2016.11.18. 09:45:39

@Dinamuki: A magyar a német munkaerőpiac alja, miszterbénája. Lengyelek a magyar lágy kenyérrel a tányér széléről a tojásrántotta habjával egyben tunkolják ki. Az építőiparban még az albánok is csicskáztatják a magyart. 10000 magyar bontóhentes csicskázik éhbérért odakint. A magyar azzal kompenzál, hogy személyautóval a magyar kollégákat 50000 Ft/fő hozza haza. Mondjuk lakik Tárnokon, a másik négy szerte, akkor még azokért külön jön az asszony vagy tesó személyautóval. (20ezerért van repjegy Münchenből, sőt kevesebbért) Román busszal teljesenfeketén 6000, szürkén (a sofőr bevallja a busztulajnak a plusz utast, csak a kilométeren csal) 15000-ért haza lehet jönni, de erre a magyarnak esze nincs. A fészbúkon ( ugye @Lujza S.: drágám!)viszont tépi a száját, hogy húdemegérte kitántorogni, aójjdemájermán. Itthon heti 44 órában óránként 2200 kJ munkát kifejtve 250000-et keres havonta nettó, Bezzegnémetországban meg 78 óra , óránként 6600 kJ munkával keres költségek nélkül azaz bruttóbruttó 660000-et. Itthon elsöröz-elpiál-eltabál naponta 3000 Ft-ot, odakint meg senemeszik-senemiszik, vacog a férőhelyén, nem kőt annyit és több marad.

Frick László Intézet 2016.11.18. 09:47:06

@nagyjoco: a @Lujza S.: néni politikai hozzáértése az azt írta az újság szintje.

2016.11.18. 09:52:10

@Frick László Intézet: Bezzegrégen. Amikor még Mikszáth parasztbácsija ment kaszát venni, rafináltmódon.

Frick László Intézet 2016.11.18. 09:52:31

@Dinamuki: Megmutatom neked, mi a legeslegnyomorultabb a magyar kintrőlótóthozós tipikus magyar nepperben: Megveszi az Audi A4 Symphonic ]Bose HiFi)-s autót, hazahozza, kiveszi a kerékkulcsot, az emelőt, még a kibaszott vonószemet is kiveszi, mindent kirámol, mentőmellényt, EÜ-dobozt és persze kifabrikálja a rádiót
a.: betesz a helyérte valamit
b. nem tesz be a helyére semmit

esetleg az ajtó belsőborításokat le tudja szerelni és akkor lesz a Bose HiFi-ből négy hangszórója.

Részletezzem, hogy ezután milyen Symphonic -esz ebből az Audiból? Le is fényképezi a geci a használtauto-hu-n, ott ásít a feketelyuk a rádió helyén vagy gyémántlik a Sencor.

A kedvencem az a körmendi szarzsák szürkenepper, aki minden autóját akkumulátor nélkül hirdeti.

2016.11.18. 09:56:17

@Frick László Intézet: Tizekét óra meló a hűtőházban, csirebontás, darabalapú elszámolással. Aztán jön a szombat, tálcasör és bordélyház, jó eséllyel szabolcsi szolgáltató csajszival.

Én ezt láttam magyar proletáréletvitelnek fejlettnémetországban.

Frick László Intézet 2016.11.18. 09:58:07

@nagyjoco: A szúszperkiánus mindenegyszarista trágár-nagypofájú 18-32 éves gyerekek a legnagyobb balfaszok a vásárlásokban. A szüleje arcát leordéjja, mindenkinél okosabb (a reklámokban meg az amerikai szappanoperákban effélék a tinik... de érted... a 32 éves már M-alakban kopaszodó kisfiú...) ... Könyörögsz neki, ott az a kibaszott telefon vagy viberezzen már rá a nepperre, kurva élet, mégis 378 kilométer... nem, ő nem kérdez, egyszer már telefonált. Ő nem hívja föl,, pénteken mindent megbeszéltek.

És szombaton vitték el a szerbek az autót.

"Kérdezd meg kisfiam, van-e az autóban pótkerék meg kerékkulcs és emelő" nem kérdezem anya, menj mán a picsába biztos van benne, mért ne lenne.

A guminyomást se nézik meg az a kerék, amelyiknek a gumijában 0,8 Bar van, elszáll az M7-esen háromnegyed óra múlva megáll valaki de nem ér alá az emelője az autónak, aztán megáll mégvalaki de annak 19-es a kerékkulcsa ésígytovább.

De pótkerék sincs az autóban.

Frick László Intézet 2016.11.18. 10:09:21

@nagyjoco: Nem kételkedem ebben a verzióban. Debrecenben vagy Nyíregyházán és környékén még élettelibb régebbimagyarok élnek. Magyarországon is minélkeletebbre haladsz, annál életerősebb a magyar, olyik a cigányokkal is vetekedik. Szeretek Debrecenbe járni, életvidám, segítőkész, eleveny emberek,l nepperkedvén bemutatkozom a telefonba-vissza bemutatkozik ő venne valamit, bemutatkozik... -ésatöbbi. A fejlettmagyar megkérdezi mi a vége, engedjek a ház árából egymilliót, akkor majd lejön megnézni, és akkor a helyszínen faragja még azt a "végső árat" amit már a telefonban kiszedett, és amikor bemutatkozik, aszongya ajakai között rebegve rebrbrabrabra . Önözöm -tegez le, kétmillát engedjek, de nem tudom, hogy hívják mert az akkora nagy titok.

2016.11.18. 10:21:04

@Frick László Intézet: miért lenne pótkerék, végre tud hajtani egy kerékcserét?
Manapság egy sima izzócsere (nem ledes, régiszar) is a szervíz feladata.
A fejlettcégeknél például a cégesautóban már nincs is tartalék izzókészlet - és az autóhasználati szabályzat tiltja a dolgozó által végrehajtott - ún. szakszerűtlen - cserét.

2016.11.18. 10:23:15

@nagyjoco: pótkerék van, de köbö 0.00003 benne a nyomás.

Frick László Intézet 2016.11.18. 10:59:49

@nagyjoco: Beszélgettünk errő a picsaautók (a 2000 utáni áűltalános új autómarketing] kapcsán. Van olyan autó, amiben az izzócsere szervízideje két órahossza -10000 Ft. Persze a magyar ejletlenázsiai, de pláne az orosz népség azért nekiáll házilag cserélni. A YT-n sokminden fent van, nagy népek fiai, amerikaiak angolok, németek oroszok is fabrikálnak otthon. Időközben a picsaautókról rakás új cuccot gyűjtöttem, nagyon tetszik, amikor a magyar megveszi azt a franszia szuperdízel HDi ótót amit mindig teli vagy majdnemteli tankkal teszteltek. A magyar túlvásárolja magát megveszi a fasza ótót, de nincs pénze tankolni, mindig 5-6-7 liter gázolaj lötyög a tankban és a visszaáramló meleg üzemanyag fölmelegíti a tankban lötyögőt s aztán a 30 C-foknál melegebb gázolaj nyáron tönkreteszi (elfelejtettek beletenni üzemanyaghűtőt) az eletromosbefecskendezőrendszert és a motor persze teljesen beszarik, mire észre lehet venni. A picsaautók annyira környezetkímélőek, hogy 50-60 ezer km-t is elmennek beszart rendszerrel, csak a motor szétszakadásakor szembesül a picsaember azzal, hogy a picsaautójában a gyárilag betervezett hiba mit dógozott.

Büszkélkediok is a picsaember, hogy ő ugyan nem fetreng az ótó alatt -azért van a szervíz. A magyar fejlett szerelőgyerek ráteszi a kompjuterre az autót -a futóműre nincs hibaüzenet. Én erre miszterbén ártatlan pofával megkérdezem, hogy az alsókitámasztó trapézgömbfejen ugyan milyen elektromos jeladó küld a kompjuterbe jelet -nem lehet, hogy csak az a [nemlétező] jeladó szart be? .

Tudod, min szórakozok a lehjobban? A magyar autószerelők előadásain a szerelhetetlen rejtéklyes japán autókról, amiket Transz-Szibéria-szerte télen kesztyűben pufajkában KRAZ szerszámkészletekkel szerel a fejletlen barbár orosz. .

Frick László Intézet 2016.11.18. 11:02:20

@nagyjoco: Még nem picsaautó, még igazi, de már hangolni kell a kompjuteren a még nemelektromos adagoló miatt. Azt mondja a milliárdos művész, hogy ehhez a vén szarhoz már nincsen csatlakozó. A magyargyerek vesz az E-bay-en egy átalakítót 10 angol Font, fönt van a YT-n, hogy kell és mire beállítani és így kb 10ezer Ft-os névleges költségen kész a cucc, amiért a milliárdos rest volt elkérni 27000-et.

2016.11.18. 11:33:18

@Frick László Intézet: ennyire nem értek a modernautókhoz. Én még várólistáról vett családi moszkvicson tanultam vezetni, amivel ki be kellett állni hihetetlen szűk garázsba, de úgy, hogy ki is tudj szállni. Soha nem gondoltam volna,hogy lesz majd zselés akksi.
Sem vezetni nem tudok küölönesebben jól, sem a karbantatráshoz nem értek különösebben, de ami mostmegy, az még a ohzzám hasonló dilettánst is kiakasztja.

Frick László Intézet 2016.11.18. 14:25:15

@nagyjoco: Ami a politikában megy készátveréssó, kutyafasza ahhoz, amit az autók marketingjében művelnek. Itt van a VW "botrány" közben meg tudok olyan papírkasznis autót, aminek a fos japántechnológiája miatt többszáz embert vagdalthús formájában kapartak ki tűzoltók kisebb koccanások után is, olyan szituációkban, amikben a "korszerűtlen elavult" autóból karcolás nélkül szálltak ki. A körnxyezetvédelemről is beszélhetnénk: Eeleve a környezettudatosság: ki kéne venni ugye a belevitt energiát gazdaságosan a termékből, de a vedmegdobdel fostalicskáknál nem megy ez.. a recycklálás is pénzbe kerül. És nem tudsz hozzányúlni ehhez a picsamarketinghez, mert többszázmillió ember halna éhen, ha csak úgy vadződen beleavatkoznának az autóipar geciajjasságaiba. A gyógyszeripar se az a matyaóhímzés különben, de az autógyárak mindenen túltesznek.

2016.11.18. 17:58:13

@Frick László Intézet: @nagyjoco: Elég röhejes egy volt Fletó hivőtől, hogy engem kritizál :D
Amúőgy kb 4-5 éve tudom, hogy Vona buzi, na, nem csőbuzi, de egy sima, egy fordított.
Olyantól, aki ismeri személyesen a palit.
Azért nem hozta fel senki eddig, mert nem mentek olyan mélyre, hogy valakit ilyesmivel támadjanak. Na, majd mostantól. Hamarosan nyilván az is kiderül, ki Ovi lyuksógora.

Amúgy meg, mint ahogy már máshol is írtam fiúk, unalmasak vagytok. Jocika kizárólag azt sajtószemlézi, hogy ki mit mond a jobbikról és utána a fejemre olvassa, mintha én mondtam volna. Dudi pedig semmi mást nem mond, mint "fejletttudatúak" meg "jóoldaliak" mondanivaló, ötlet, humor az nulla, de még az én pikirtkedéseimet sem érti,hanem tökre komolyan veszi, mintha engem izgatna bármilyen szinten, hogy ki a buzi.

2016.11.18. 18:23:07

@Lujza S.: Sokkal magasabbrendű vagy, mint én - temrészetes módon kritikán felül állsz. Ez nem is kérdés.

2016.11.18. 19:01:09

@nagyjoco: Pont az ilyen semmitmondó, közhelyes hozzászólásokról beszélek, mikor az mondom, unalmas. Tények semmi, érvek semmi, csak előítélet és közhelypuffogtatás megy.

2016.11.18. 21:59:58

@Lujza S.: "Elég röhejes egy volt Fletó hivőtől, hogy engem kritizál :D"

Frick László Intézet 2016.11.19. 06:28:18

@Lujza S.: A Jók és Igazak és Fejlettudatúak önképe az hogy ők tévedhetetlenek, a csakisajók és csakis az övéké az igazság. Többször rámutattam: A 444.hu antiliberális tevékenységén szemléltethető ez. Véleményzártság ideológiai front tartás, semmibensemeltérés, nulla pragmatizmus. A magyar jók és igazak közönségének a zöme TÉNYLEG haladó gondolkodású. Igen sok értelmes emberrel akadtam össze a 444.hu hívei között, ők maguk ezek a hívek röhögnek a 444.hu-n mennyire szánalmasan nyomorékan zártideologisták és vonalasak. A híveik nem képesek komolyan venni, amit művelnek. És nem látni azt, hogy a Trump fiaskóból tanulnának a jók és igazak.

Frick László Intézet 2016.11.19. 06:31:36

@Lujza S.: @nagyjoco: erenc zseniális politikus. Nincsen hozzá mérhető. Ez NEM hívőség. Pl minden idők legnagyobb kommunikációs zsenijének tartom Dr Josef Goebbels-t de ez nem azt jelenti hogy hívője lehetnék. Kossuth is zseniális politikus volt, a legnagyobb hatással volt képes lenni a magyarra -útálom. George Michaelt a legnagyobb énekesek közé sorolom, de ettől még nem vagyok buzi is, sőt, GM is inkább biszex.

Frick László Intézet 2016.11.19. 06:34:41

@nagyjoco: A bürokráciához hasonló rákos jelenség pusztít az autómarketingben. A "szüntelen fejlesztés" többszáz mérnök igyekszik magának munkát csinálni, prezentálnak és így egyfajta öngerjesztő olyamatokkal szovjettelevízió alakúvá tették a mai autókat. Ez még a jóindulatú része. Van azonban a szándékos aljas rosszindulat amikor a cél kifejezetetten a felhasználó behúzása, átbaszása és lehúzása. Ilyen alapvető hazugság a "meghosszabbított szervízintervallum
Valójában a semmiért háromszoros árat kell fizetni. És ez, ha lemeztelenítjük: csalás.

2016.11.19. 08:27:10

@Frick László Intézet: mint ahogy Jocótól is megkérdeztem, mi a közöm nekem Horn Gábor véleményéhez, ugyanúgy megkérdezem tőled is, mi közöm nekem a 444.hez? Írok oda? Nem. Kommentelek ott? Nem
Én vagyok a mamájuk?
Hogy trump nyert: az emberek sokkal ostobábbak, mint akár 20 éve. Az internet nem egy ajtó a világra, hanem pont a bezáródás eszköze. Régen az emberek rendees, szerkesztett újságot olvastak, amit olyanok írtak, akik tudtak fogalmazni. Nem lehetett korlátozás nélkül bármi baroságot beleírni, mert sajtóper lett belőle. Manapság az emberek a netről tájékozódnak, értsd, felmegy a pofakönyvbe, és van ott 300 ismije, aki hasonlóan ostoba mint ő. Akinek más véleménye volt, azt kitörölte, mert felháborító, hogy más véleménye van. És a 300 ismerős ugyanarról a hülye oldalról oszt meg híreket, lásd "átverős oldalak listája". Az emberek eddig láthatták a világ mondjuk 2%-t a net előtt. AMióta net van, az ostobák a világ 0,0001 %-t látják, a saját ostoba ismerőseik kiírásait, képeit, az álhíroldalakat, stb. Te is csak pofázol, de életedben a KSH oldalát le nem nyitottad, jogszabályt el nem olvastál, vered a nyálad, hogy te milyen okos vagy, de meséld már el, honnan tájékozodsz. Szakmai oldalakat nem nézel a gazdaságról, elemzéseket, statisztikákat. Honnan tájékozodsz, hogy ekkora a mellényed? Évek óta kérdezem, sorold már fel, de soha nem sorolod. tessék vele előállni. Honnan szerzed a híreket, hány híroldalt nézel meg, olvasol-e szakmai lapot, lenyitsz-e jogszabályokat, hogy ne csak a róluk szóló kommentárt tudjad. Belenéztél valaha bármilyen tényanyagba, vagy neked nem kell, te egyszerűen kurva okos vagy, más meg hülye. És persze, lehet itt nyálat verni, hogy jók meg igazak, de nézzük már meg, kikből is áll a ti táborotok? Nagyrészt 60plusszos korosztályból, akik retiküllel verik a Kossuth téren, aki sípolni mer. Mert a polgári oldal olyan elfogadó és toleráns. Meg hájfejű funkciónáriusokból, akik leültetik a gyereket felszólalás közben a diákparlamentben, mert túl élesen fogalmaz :D

Frick László Intézet 2016.11.26. 07:46:17

@Lujza S.: Honnan tájékozódom a gazdaság helyzetéről. Onnan, ahonnan te nem. Minek olvassak statisztikai adatokat, ha a statisztikáról pont megegyezik a véleményem Krugman professzoréval. Statisztikát olvasni annyi mint EZO tévét lesni.
Mutatok neked egyet honnan tájékozódom: Amikor válságban és csődben volt az ország, Budapest bevezetőútjain reggelente alig lézengett autó, most meg hat lámpával se jutni át. Tele az utak munkásautókkal (100-200ezer Ft-os autók) kisbuszokkal nagybuszokkal, olyan munkásbuszokkal amiken állóhelyek is vannak. Vásárolnak az emberek,tankolnak az emberek, költenek az emberek és nem a teszkó hitelpultnál áll a sor mint a Pannon Puma Farka Csóválódásakor,,, csak a vevőszolgálatnál a garanciapapírtőőtésért. Ez nem smoca, ez nem lózung. Étteremben zabál a magyar kőti a pézt, vásárol ótókat vesznek a gyerekeknek, drága motorokat. van píz és LÁTNI.. érted? nem az ATV-ben nézem nem a MN-ben vagy a MagyarIdőkben olvasom. Kint az életben látom. Nem lehet közlekedni az utakon és míg 2010-ben minden 4-5-ik kamion volt magyar ma a fele a kamionoknak és nagyteherautóknak magyar. És ezek nem orbánista propagandairatokat szállítanak. Legalábbis amikor a sóder potyog a ladikos kavicsszállítóból a szélvédőmre biztos nem. És a sódert nem orbánista prop légvárat építeni viszik.

Ez az amit nem akarnátok látni.

Engem is retiküllel vernének a 60-pluszosok ugyanis pl én szingliügyben azt mondom: IMÁDKOZZUNK! -azért, hogy ezek a 32-43 éves, önállóéletvitelre is alkalmatlan kislányok nehogy gyereket szüljenek! Nem a szinglikkel van baj -ki a szingli A szingli képes önállóan lakni albérletben, nem azt mondom, hogy háztartásszerűen vezeti... de mos magára és ha nagy a retek meg a rumli, képes betolni az ágy alá meg a zugokba buli előtt. A tömeges az, hogy a szingliséget sem vállalja a 28-47 éves kisgyermek, anyuéknál marad és maszturbál amiből BIZTOS hogy nem lesz gyerek még annyira se, mint buzulásból.

Szóval én olyanokat mondok, amikért a szőrsapós néni pofánbasz a ridiküllel.
Az nem az én bajom, hogy a gyűlölködésben nem vagy képes az eltérővéleményemet felfogni.

Te (vagy Hanni néni) nem tudnál bekarikázni nálam orbánista lózungot én viszont tőletek jellegzetes uszítós előítéleteket igen. Pl Hanni lemandínertőtelékkommenteresezett engem.

Én szépen be tudom karikázni, a gyűlölködésben mennyire melléfogtok már nálam.

2016.11.26. 08:52:39

@Frick László Intézet:

...Az nem az én bajom, hogy a gyűlölködésben nem vagy képes az eltérővéleményemet felfogni. ...

Elmész te a picsába. Nincs olyan kommented, leveled, ami nem arról szólna, milyen gyűlölködő vagyok. Ehhez ehhez képest TE írtál nekem olyan levelet, hogy legyen szar a gyerekeimnek, ha a virágzó itthoni lehetőségek ellenére meg mernék próbálni a külföldi életet.

Egy szűklátókörű gyülölködő szemétláda vagy, semmi más. Végeztem veled, vannak megbocsáthatatlan dolgok, mint a gyerekeimmel szembeni rosszindulat. Tudod, hogy én eléggé ösztönös ember vagyok, cybertéren át is "érzem a másik ember szagát". Te vagy az aki erősen mellé szokott nyúlni a másik ember megítélésében is, hadd ne soroljam, akikre rá kellett döbbenned, hogy nem jópofa, hanem idegbeteg, nem cuki hanem őrült, stb.
Veled kapcsolatban semmilyen más momentumot nem látok most, mint egy korán öregedő palit, aki képtelen elfogadni, hogy VAN joga valakinek másképp gondolni.
Nem azt mondom, hogy okvetlenül nekem van igazam, azt mondom, hogy JOGOM VAN MÁSKÉPP GONDOLNI.
és te erre kizárólag egy módon vagy képes reagálni, hogy "gyűlölködő"
semmi más érved, mondanivalód nics, mint "gyűlölködő".
Elegem van belőled. Az meg már csak a koktélcseresznye a cosmopolitanban, hogy rosszat kívánsz a gyerekeimnek, mert esetleg merik másképp gondolni.

Jocó ostoba és egyszerű, mint a faék, rá nem haragszom, mikor szaros buktázik. De neked több eszed van, mégis beállsz ebbe a sorba, nincs veszélyesebb és undorítobb az értelmes embernél, aki vakhitű.

2016.11.26. 08:57:53

@Frick László Intézet: szóval, kár itt fröcskölnöd meg csapkodnod, pont TE vagy az, aki semmiféle más véleményt nem enged meg. Aki próbálna veled dumcsizni, mint én, az "ostoba, gyűlölködő, jógyerek.." nem folytatom. Nézd meg, mi lett itt a kommentsorból. Gyakorlatilag Jocó az állandó tag, aki veled van egy véleményen. Nem maradt senki, mert ha valaki nem ért veled egyet, azt fejbebaszod a péklapáttal, és ez unalmas egy idő után, hogy nincs értelmes dumcsi, nincs jópofáskodás, viccek..csak fröccsenő rosszindulat, rosszakarat a részedről.
Régen jópofa voltál, vicces. A kommentekben is. Egy ideje semmi más nincs, mint megmondod a tutit, és aki nem így gondolja, az agymosott, gyűlölködő, jógyerek, stb. Pá Dudkó.
Majd pár hónap múlva visszanézek, hátha van érdemi változás.

2016.11.26. 09:04:08

@Frick László Intézet: ja, hogy Hanni lemandinertöltelékezett téged. :DDD

Jópofa gyerek ez a Hanni, mindig csíptem :D
A most felvázolt képed, ha emlékszel az ötvenes években gyártottak a Latabárral egy csomó filmet, állami áruhát, meg hasonlók...zúgnak a traktorok, tele a polc, áRUBŐSÉG :D
ja, persze, nagy a jólét :DDDDD

na pá DUDi, viszlát mondjuk februárban :D

2016.11.26. 09:08:44

@Frick László Intézet: gyere már be BP belvárosába, az aluljáróban szlalomozva mész az ottlakó homelessek között, 500 méteres sor van a blahán ételosztásnál, és nem alkeszek, hanem gyerekes családok meg nyuggerek is állnak sorba,
és maga BP ilyen lepukkadt, koszos, elhanyagolt még soha nem volt, mint most. Undorítóan néz ki, tarlósbácsi 6 éves uralkodása alatt lezüllött, pedig én csípem tarlóst, de SEMMI pénzt nem kap arra, ami nem kirakatberuházás, megcsinálták azt a kurva várkertbazárt, ami nem szerves része a városnak, de nézd már meg, hogy néz ki a blaha vagy a ferenciek tere, a körút, a király utca

elképesztő állapotok...ja, a jólét jele :DDD

Frick László Intézet 2016.11.28. 11:19:29

@Lujza S.: Nemrég gyöünyörködtem egy ilyen társaságban a Deák térnél. Nem a szegénység űzi be ezeket az embereket Budapestre és az aluljárókba. Az eredeti élőhelyükön mindenki ismeri őket, a történetüket. Azért mennek foöl Budapestre, mert ott syzerintük átverhető hülye picsaembertek laknak, akiktől több hull le naponta mint a segély (amit egyébként azért az otthonmaradók szépen fölvesznek)
És szerintem teljes joggal nézik hőülyepicsának a budapestieket. Hozzájuknyúlni nem lehet, mert ugye az csúnyadolog lenne. Ingyenélnek és az ő igényszintük az, hogy bármimódon iks, de munka nélkül, dolgozni fáradni ne kelljen, valamiklyen ingyenéletformában potyára éljenek meg. Sok közöttük a drogos, a piás. Budapest a dzsungel ahol jól elrejtőzhetnek. Az élőhelyükön senki nem sajnálja őket, van munkalehetőség, ők hülye gályázó parasztnak nézik le azt, aki dolgozni jár el fizetésért. Ha érdekel a dolog, megadom egy toborzógyűlés elérhetőségét, ott meghláthatod ezeket a derék proletárokat, milyen botrányt csapnak, mert lehetne és nem is kispénzért dolgozni. Egy proletár fiatal, ha választhat a semmittevésért 50000 és munkahelyen, burtyából 150000 Ft (nettó) kezdőfizetés között, az 50000-et választja. ÉS erről nem ezek tehetnek, a gyűlöltellenségeid. Erről sem.
Ismétlem: Azt a döntést, miszerint olcsóbb a proletárt segélyen tartani, mint munkahelyet teremteni neki, a Németh-kormány, a magyar haladóbaloldal hozta meg és a 90-es években meg gyurcsány alatt a "liberálisok" is támogatták ezt. Ez volt a "döntsön a piac" maszlaga. És azok kenik ezekre a mélyszegénység okait,, akik annakidején fennhéjázóan pofáztak arról, hogy az Állam ne avatkozzon be és doöntsön a piac.
A proletár, ha 6 hónapon túl kiesik a munkaerőpiacról, az Úristeny nem állítja már munkába soha, soha többé nem lesz képes munkába törni a testét.

Frick László Intézet 2016.11.28. 11:22:25

@Lujza S.: Röviden: tömeges lesz a pestremenekülés a munkahelyek szaporodásával. Csak úgy menekülhet meg a munkától, ha Pestre megy homeless-nek és inkább az, mint parasztok közt igában dógozzon. Nincs is hozzászokva már. Állítsd már munkába: megérdemelnéd, hogy játszásiból három nap művezető legyél ott, ahol tömegesen áll munkába és keresi azonnal a kilépés ürügyeit a proletár. Ha csúnyán nézel rá -őszerinte- máűr bassza is oda a kúcsot és tüntető hőbörséggel gyalogol ki a pőéortán. (Viszont az egynapi munkabérért tombolva őrjöng majd, hogy az jár neki)

2016.11.28. 11:43:21

@Frick László Intézet: Hja, otthon marad, mert a szülei "támogatják".

"Ha huszonötéves koráig nem megy el magától, baszd ki, mint macskát szarni, vagy ne csodálkozz rajta, hogy nem fog felnőni"

-régi cívis bölcsesség, egyszerű (és a Hani nénik szerint ostoba) emberek különvéleménye

Frick László Intézet 2016.11.29. 11:22:06

@nagyjoco: Elvileg a kitántorgás értelme az lenne, ami ük- és szépapáink idejében volt a vándorlegények esetében, világot lát, tanul és mindentekintetben gazdagodva jön haza. Világlátott. Ezzel szemben a kitántorgók zöme a "befogadó"országból se lát semmit, az odú és a munkahely meg esetleg pár kocsma között ingáézik, egy kirándulást sem tesz éshát a pizzakihordás eseteitől eltekinteve.. metró meg buditakarításban, betanított szalagmunkán, bontóhentesként... mit is tanul, amivel idehaza "gazdagít" a mit is? Negatívtakarékosságban pösszespórol valami pénzt és megteremt valami egzisztenciát, de soha már idehaza nem fogja magát itthonérezni, odakint meg Auslander Sau.

Frick László Intézet 2016.11.29. 11:24:46

@nagyjoco: Ha megkérdezed a kúl hzipsztereket, mindegyik a Szúszperket meg esetleg a Simpson családot dicséri és emlegeti. Pedig sokkal öütősebb a Spongyabob. Spongyabob, Patrik vagy Tunyacsáp a mai generáció főbb archetipusai ha megnézed, mind gyerek. Spongyabob már 32 éves, de Patrik vagy Szandi se fiatalabb. Főleg Szandi cuki. A Szúszperkben az az ütős, hogy húdecsúnyán beszélnek. De a Spongyabob, mint társadalomszociológiai felvétel ütősebb.
süti beállítások módosítása