2015.09.09. 05:32
Az orbánprop és a jógyerekmédia közös nevezőn!44!3!
Miközben egyébként valóban történelmi időket élünk, az orbánpropaganda és a jógyerekmédia zavartalanul dógozik ugyanazon a közös nevezőn.
Ami pedig:
Az orbánmédia kommunikációs célokat ábrázol valóság gyanánt ezzel szemben a jógyerekmédia kommunikációs célokat ábrázol valóság gyanánt.
Az orbánmédiából pl a menekült gyeremek ábrázolása gyérítendő, míg a jógyerekmédiában olyan sok nőt és gyermeket mutogálnak, hogy azután a kimentésükre a valóságba ideérkező bezzeg a fejlettosztrákok nem is lelik őket a 99,7%-ban életerős férfiakból álló tömegben.
A közös nevezőn álló propaganda gyümölcse is közös persze, miszerint a magyarok [fejlettosztrákul unkoorzigeuner-ek] megint hozzák a szokásos formájukat.
Az orbánkommunikáció egyik főcélja a menekültek elriasztása a Németországba (esetleg Svédországba vagy Hollandiába) vezető legrövidebb út célegyeneséből.
A Spiegel újságírójának Guantanamo jutott eszébe Röszkéről
Pedig ott odahurcolt foglyokat kínoztak. Úgy tűnik, fegyverkezési verseny van, ki tud rondábbat mondani a magyar hatóságokról [444.hu].
A jógyerekmédia kommunikációs célja pedig az orbányzat megbuktatása, végre, hátha ezzel a szelektívténykezeléssel sikerül. Hm... Az ARab Tavasz fuccsa óta különösen érdekesnek találom azt a fejlettdemokratikus attitüdöt, amiszerint minden különösebb vizsgálat nélkül megbuktatható egy rezsim akkor is, ha a rezsim után az állam szétesése, anarchia, az arab országok esetében pedig még az Iszlám Állam előretörése is várható...
Például ha kiválasztunk egy jóléti civilnyugalomban élő embersokaságot, legyen ez 3000 ember, akkor azok közül az adott napon találunk 38 vagy 62 beteg embert. Éspl 3000 menekült között is találhatunk beteg embereket. Amidőn ezeket a sorokat rovom, attól kellene beszarnom, hogy 3-4000 menekültre 7 orvos jut, egy olyan településen, ahol 5000 emberre másfél orvos se jut és nem hívhatok mentőt a haldokló családtagomhoz se, mert azt csak a [ügyeletes]prvos hívhatja és még neki se szabad stroke-oshoz rohamkocsit hívni, majd a mentőtiszt megállapítja azt, amit az orvos hiába kér...
Az orbánpropból féligazságokat szedegélhetünk össze. Úgy tűnhet tehát, hogy ha idepasszintjuk a jógyerekmédia szelektívténykezelésben beállított féligazságait, a kettőből már egy egész állhat össze. De nem. A féligigaz média ugyanis félig pedig hazug. Hiába is mozaikolnánk tehát féligazságokból, csakis féligazságokat kapunk. Én elfogadom a jógyerekmédia beállítását, miszerint ők a legteljesebb emberségességből hazudoznak és tódítanak, míg velük szemben pedig a kormányprop merő egy rosszándékból hazudozik. A kétféle hazudozás eredményeiből azonban, úgy látszik számomra, csak rossz származhat...
A jógyerekmédia hamis beállítása szerint ők a menekültek mellett, az ő pártjukon állnak. A jógyerekmédia beállításainak köszönhetően maradnak a menekültek nyomában eldobált ételek és ruhaneműk, miközben civileknek más karitász eszébe se juthat, mint ételt és ruhát hozni a menekülteknek. A jógyerekmédiának aztán már csak annyit kell tennie, hogy nem mutatja meg a menekültek nyomán maradó eldobált élelmiszereket és fölösleges ruházatot... Az is jópofa, amikor a médiamunkás mutogálja az autópályára felvezető utat a menekülteknek és nem pedig arra kérleli őket, hogy ne áradjanak az veszélyes tilosba. Aztán persze az elkényelmesedett hájizmú europid picsaújságíró nem birja a tempót a gyaloglásba heccelt tömeggel...
A média munkásai szerint jóformán bárki is felelős lehet a kialakult helyzetért, kivéve persze a média munkásait. Egy jobbikos picsa operatőrnek menekült anyát gyermekével meg kislányt kell gáncsolnia ahhoz, hogy sajtókritika érje. Elvileg a sajtómunkás közvetíti a jelentörténelme eseményeit -azonban a magyar sajtómunkás már negyedszázada képtelen leszokni a történelemcsinálásról. Igen, nemsokára 25 éves lesz a Taxisblokád...
Az egész világ a menekültválság középpontjába került Magyarországra figyelt a héten. Ezt látták -Plankó Gergely és a 444.hu szerint. Kérdés az, hogy amit láthattak a Fejlett Nyugaton, az történt-e. Elvileg persze el lehetne fogadni morálisan azt, ha a magyar jógyerekmédia az elesett menekültek érdekében hazudozik és kezel tényeket szelektíven. Csakhogy nekem az a gyanúm, a jóoéldal és a rosszoldal egxyaránt a saját hamubasült pogácsáját kínálgatja itt szerte. Jó-e ez pl a Fejlett BezzegNyugatnak, a magyar jógyerekmédia szelektívténykezeléseiből fel lehet-e készülni a milyen menekültek hogyan is fogadására.
Nemmellékesen: Ausztriában és Németországban most & egyelőre az történik a menekültekkel nagyjából, amit azok szeretnének, hogy történjen velük. Majd azonban lesz olyan is, hogy a németek szeretnének átadni más országoknak is menekülteket és pl a németek szeretnék majd egy idő után, hogy a nem-szír menekültek legyenek szivesek hazafáradni. Vagy vissza Magyarországra vagy más EU-s tagállamba. Lesz olyan amikor nem csak osztogatni kell a menekülteknek, hanem pl illúzióiktól fosztogatni őket...
[XAXAX]gyerek megvágta, [YXYX]gyerek gyógyíjjaa!
Az is kérdés persze, hogy a jógyerekábrázolásokban mindent csak szarulcsináló orbánrezsimmel szemben egy esetleges jógyerekirányítás mindenben az ellenkezőjét téve mekkora sikert aratna a A Fejlett Nyugat-nak azon tekintetében, amit sikerült már ennyire pompásan elvakítania a magyar jógyerekmédiának. Példul milyen szavakkal dicsérnék a Röszkéről secperc azonnyomban minden menekültet Nicklesdorfhoz transzportáló jógyerekeket a bezzegfejlettek. A menekültkezelés boldogabbikvége pl az élelem meg ruhaosztás , de pl a fejlettek, ha majd haza szeretnék küldeni a menekültstátuszt nem nyert menekülteket?
Mindeközben Mr Bean Országa bejelentette, hogy a Földközi Tengeri Medence térségének szerintük ötmillió menekültjéből öt év alatt huszonkétezret szándékozik befogadni.
172 komment
Címkék: népnevelés bambagyár netokrácia paracsizmaváltás nejlonliberális gulyásliberalizmus kutyakomédia megveszekedettek búsmagyarsors magyarigasság köszönjük emese iskolapélda jógyerekműveletek zsurnálizmus magyar riport seggszájsajtómunkásság будет жить köztudatfejlesztő szakmérnök délibábok népe europid elpicsásodás burleszkje kereszténynemzeti öntökönrúgás zsűlöletesdi reszketéshona kéttorkú turházógép hogyannemtudjukmegoldaniország überjógyerek attitüd netokratív spekulalizmus 444.figyelő jellegzetes mélymagyar öngecizés magyar jellegzetes művész jajdeelmaradottmagyar vonalasújságírás keresztényszociálisták kettesszámrendszer Dr Bubó országa magyarok munkája
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
2015.09.09. 13:21:09
Az a fajta migránsfasszopás, ami ömlik az indexből meg többiből, a társadalom elsöprő többségéből undort vált ki.
Frick László Intézet 2015.09.09. 14:24:58
Az indexnél most "rendőrbarát" cikket olvastam. Azt sújkolnák, hogy a menekültek azért nem akarnak regisztrálni (újlenyomatot adni "No Fingertape!" kiáltásokkal, mert nincsen , aki elmagyarázná nekik a helyzetet. Szerintem pedig a teljes igazság az, hogy azért nem akarnak regisztrálni, mert tudják, hogy mi az. Úgy vannak vele, hpogy ha már bent vannak Németországban, onnan nem merik kiakolbólítani őket, főleg, ha panaszolják a magyarországon elszenvedett rémségeket. persze az is lehet, hogy a német pankok és anarchisták meg antinácik azért egy-két dolgot elmagyaráznak a menekülteknek.
A társadalmi undor nem számít, hiszen a jógyerekek a társadalom értelmiségirészében is a legmagasabb fokú elitet képviselik, az überjógyerekek, akik számára lényegében mindenki büdös a társadalomban, aki nem olyan fejlett, mint ők, viszont hajlandóak leereszkedni hozzánk tanítani bennünket. Pl Plyankó Gelygő. Azt csak áhítanánk azonban, hogy mégfejlettebbek, mint Bede Márton is tanítsanak már végre bennünket.
Valamint Zsünker ma fontosat mondott, mégpedig azt, hogy lényegében válogatás nélkül befelé mindenkinek. Aki csak akar. Z/=sünker valószínűleg úgy okoskodik, hogy ő már legalább 83 éves lesz, mire szembesülnie kéne azzal, mekkorát tévedett. Namost, ha azt tekintjük, hogy pénzmosásra való felbújtás miatt (még ugíye luxemburgi pü min. korában...) csak kényelmi okokból nem rúgták seggbe rögtön a megválasztása után két héttel és ez egyáltaláűn nem zavarja ...
Frick László Intézet 2015.09.09. 14:35:58
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.09. 16:12:30
nyilvánvaló HAZUGSÁG
miért kell ezt???:((((((((
2015.09.09. 20:14:34
Amúgy Dudi, TE személyesen pl. tettél egy kört a keleti aluljáróban? Mert én igen.
A szemét. Igen, otthagyják. És mi marad egy szigetfesztivál vagy tüzijáték után a városban? Egy állami milliárdokkal telenyomott román-magyarról már nem is beszélve...de roppant pompásak volt a pofakönyvben azok a képek is, ahol a parlamenti ülésterem látszik takarítás előtt. Csak éppen odaszarva nincs a székekbe. Nemrég leveleztem az önkorival kiserdő ügyben, mivel kezdett közegészségügyi problémává válni, ahogy kinéz itt nálunk elegáncs-budán.
Ez a szemét ügy amúgy is rohadtul demagóg. Volt nekik konténer kirakva? esetleg azt várnánk, hogy menekülés közben szelektíve hulladékkezeljenek?
De nincs sok értelme a kommentemnek, mivel ahol az egyik oldal simán orbán-média, a másik meg jógyerek, ott nekem nem osztanak lapot. Mondd dudi, nem érzed magad demagógnak, vészesen egyfelé hajlónak, hogy ovi az simán ovi, a másik meg mindenféle degradáló jelzőt kap, és tessék, veled lehet vitázni, tökre demokratikus vagy.
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.09. 21:13:14
Jön Bede a nem kommentelhető cikkével, hogy milyen fasza a sok bevándorló, megállítják a népességfogyást. Azt már nem írja hozzá, hogy a zöme képzetlen, semmihez se értő és ráadásul férfi, vagyis ha tényleg ittmarad 100.000-nél több zömében 30 alatti férfi, akkor éppen ennyi férfival több lesz a mostani harmincas generácóban mint nővel, ami elég nagy kibaszásnak tűnik. A menekülteknek is, mert nem jutnak nőhöz, meg a magyaroknak is, mert ha mégis, akkor előlük veszik el... nem? De.
2015.09.09. 21:55:55
2015.09.09. 21:58:11
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.09. 22:23:53
Szerinted érdekli őket a női egyenjogúság?
2015.09.09. 23:21:47
Költői válasz volt.
2015.09.09. 23:29:10
Hagyjuk a polkorrekt vakerolást. Nemi erőszakot bármikor elkövető vadállatok. Nem véletlen, hogy ott, ahol van arab kultúra (Kuvait, Szaud-Arábia), figyelmeztetés nélkül lőnek rájuk.
Izrael - ami számomra a legnagyobb emberi példa - fallal veszi körbe magát. Egy állam, amelyik nemcsak beszél, hanem a nyugati világ bástyájaként harcol az iszlám beteg, aljas és erőszakos világa ellen. Egy állam, amelyik jelenleg az egyetlen, aki úgy mer fegyveres konfliktust felvállalni, hogy nem egy másik kontinensen élnek a lakosai.
Magyarországon is kezdőik az arabok által elkövetett csoportos nemi erőszak:
mandiner.hu/cikk/20150909_ketteszakadtak_az_erzeseim_negy_migrans_eroszakoskodott_a_magyar-ukran_neptancos_lannyal
2015.09.09. 23:49:42
A magyarázat egyszerű: 50 ezer isis harcos csak úgy tud elfoglalni egy két magyarországnyi területet, ha gyáva, férfiatlan hímnemű nyomorultak milliói gyáva nyúlként elszaladnak.
Inkább lőjenek le szabad emberként, mintsem behódoljak nekik.
Ezek hadiszökevények, akiket minden férfi megvet. (Férfi az, aki GDP.t termel, sportol és este megkúrja az asszonyt).
2015.09.09. 23:52:34
A homokikról vallott véleményük:
mandiner.hu/cikk/20150908_magyar_iszlam_kozosseg_alelnoke_a_homoszexualisok_allah_legmocskosabb_teremtmenyei
Na ezt integráld a Gay Pride-dal.
2015.09.10. 00:01:04
Itt ez a zseinális dal. Szírekkel kipótolni a német nemzetet nem lehet. Nemzet helyett mánemzet...
Ami pedig a cikk tartalmi részét illeti, én a planta-dalban látom a választ:
"Fegyverünk a hanta,hanta,
italunk a Planta,Planta"
2015.09.10. 07:40:30
2015.09.10. 07:58:29
alfahir.hu/betondarabot_vagott_a_rendorokhoz_egy_bevandorlo_roszken
2015.09.10. 08:00:18
mandiner.hu/cikk/20150909_ketteszakadtak_az_erzeseim_negy_migrans_eroszakoskodott_a_magyar-ukran_neptancos_lannyal
Ezt most kell megállítani.
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.10. 09:23:00
Szeged, 2015. szeptember 10., csütörtök (MTI) - Minden eddiginél több, 3011 határsértőt - köztük 661 gyermeket - fogtak el a rendőrök a polgárőrökkel együttműködve Csongrád megye déli részén szerdán - tájékoztatta a megyei rendőr-főkapitányság szóvivője csütörtökön az MTI-t.
2015.09.10. 09:54:16
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.10. 10:29:41
magyaridok.hu/belfold/brutalis-gyilkosok-a-balliberalis-media-hosei-12666/
mert úgy tűnik, hogy igen
akkor viszont tényleg nincs semmi de semmi, amiről beszélhetnénk
:((
2015.09.10. 12:15:15
2015.09.10. 12:17:43
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.10. 12:50:40
józan ész, baszod
eddig másodgenerációs, európai fiatalokat szerveztek be
van nyelv- és helyismeretük, útlevelük, oda mennek, ahová akarnak stb stb
most mi a faszér küldenének európában tök idegen embereket hosszú hetekig tartó bizonytalan útra, hogy valahol, valamikor valahová majd csak eljutnak, vagy nem, vagy mégis, vagy hová...
gondolkodj, ne szopd be a propagandát
a jobbik 2 milliárd emberrel riogat, lol
Frick László Intézet 2015.09.10. 17:14:04
Egyébként a jógyerekeknél az csak egy dolog, hogy éppen most mit dicsérnek, a főcél a jóügyért való mozgósítás ami most is az Orbán-rezsim megbuktatása.
Arra azonban edig nem találétam jógyerekötleteket, hogy közvetlenül az Orbán-rezsim megbuktatása után mi legyen... pl demokratikus választások?
Frick László Intézet 2015.09.10. 17:15:36
Frick László Intézet 2015.09.10. 17:18:04
És eközben Dániában...
Frick László Intézet 2015.09.10. 17:19:48
Frick László Intézet 2015.09.10. 17:24:23
Az a baj, hogy a menekültekkel való foglalkozásnak sok-sok ágazata van és pl az ételosztás a dolgoknak szerinted a könnyebbik vagy a nehezebbik vége?
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.10. 17:25:27
A másik az, hogy ha a menekültek követnek el ilyen súlyú, kisebb-nagyobb atrocitásokat, abból az életbe nem lesz ilyen "kisszínes" hír, mint a gáncsolásból.
Frick László Intézet 2015.09.10. 18:02:58
Frick László Intézet 2015.09.10. 18:10:55
Most összesen annyit láttok, hogy Orbán a hibás és biztos az az igaz, ami ellentéte annak amit Orbán mond.
Csakhogy ebben a migráns-ügyben Orbán nem tényező, se nem oszt, se nem szoroz.
Teszemazt, azt teszem, amit a jógyerekek szeretnének... és aztán Tante Merkel elkezdi SZÉPEN hazatanácsolni, aki nem kell... Szerintetek akik ide Európába most beteszik a lábukat, azzal a szándékkal teszik hogy ha mégse, akkor birkamód hazamennek? Menekültek és ahonnan és amielől menekülnek, ahhoz képest még Albánia is paradicsom.
Földesék most az indexen riportozzák Szíriát... vannak, akiknek esze gába se nincsen elindulni.
És ők mind szíriaiak?
És Dániában is Orbán miatt nem akarnak regisztrálni?
2015.09.10. 20:15:55
2015.09.10. 20:19:25
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.10. 21:26:05
"Most összesen annyit láttok, hogy Orbán a hibás és biztos az az igaz, ami ellentéte annak amit Orbán mond. "
Megkérdezném, hogy ugyan honnan a telibebaszott picsából véled tudni, hogy én mit gondolok?
Mert hogy egyszerűen nem volt erről szó mostanában
Nem mondom el, hogy egyébként mit gondolok valójában, mert teljesen felesleges - téged nem érdekel, amúgy is tudod már a választ is elolvasás előtt stb stb
ÉS PERSZE ARRA, HOGY EGYÉRTELMŰEN ÉS OSTOBÁN HAZUDSZ, NEM REAGÁLTÁL
99,7%
99,7%
99,7%
99,7%
99,7%
99,7%
99,7%
99,7%
99,7%
99,7%
99,7%
99,7%
99,7%
99,7%
99,7%
99,7%
Fenehorizont 667 2015.09.10. 21:36:54
nézd orbán kormányzásának a jó oldalát!
az ő gyűlölete megvalósította azt hazánkban, ami eddig csak az utópista nájk-reklámokban focizó kisfiúk esetében történt meg:
moszlim és zsidó két jóbarát lett :D
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.10. 22:03:33
www.youtube.com/watch?v=d-sR62F5A0c
2015.09.10. 22:06:25
És én meg roppant jól szórakoztam, mikor Vona (akire te ugye szavazni fogsz :D) belezavarodott, hogy szereti-e az arabokat vagy nem. Fergeteges pillanatok voltak. FB-s náci ismerőseim eléggé kussolnak pár napja, nem tudják, mit is kell gondolniuk, hogy akkor most mégsem az iszlám a világ megmentője? :)))))
2015.09.10. 22:41:34
@Lujza Steinmann: leszarom a hisztid.
2015.09.10. 22:43:08
2015.09.10. 22:52:43
A maiak gyávák és buták. Tanácsköztársaságot csinálni most nem lehet, tehát marad az, hogy Orbánt megbuktatjuk, jön a Jobbik, majd amikor lerántja a szarba az országot, a nép tapsikolva sírva vissza Demokratákat.
PErsze az is lehet, hogy már idáig sem gondolkodnak előre, megbuktatjuk Ovit, azátn majd lesz valami.
2015.09.10. 23:14:38
2015.09.10. 23:15:26
2015.09.11. 06:49:21
Frick László Intézet 2015.09.12. 06:20:27
Frick László Intézet 2015.09.12. 06:24:00
2015.09.12. 08:01:27
Dr.Koós Alajos 2015.09.12. 11:50:45
Utána pedig ezekből a közelképekből fognak az egész helyzetre, szerintük kötelező következtetéseket levonni.
Csakhogy a dolog hamissága nyilvánvaló. Az európai civilizáció nem a közelkép-érzelmeken, hanem jogon és tényeken alapul. Az európai civilizáció egyik alapja a közigazgatás, amelyet nem érzelmek irányítanak.
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.13. 20:31:53
És az a baj, hogy az egész arab "elit" így gondolkodik, a nép még szavazatszerzésre se kell neki, mint OV-nak, mivel elvan az olajért kapott pénzből, leszarják ezek a köznépet, többek közt ezért jön ide a sok nép, mert itt meglepő módon emberszámba veszik őket. De ez kibaszottul nem megoldás, és nem igaz, hogy erre a nyúlagyú politikusok nem képesek valamit lépni...
kikoránkel 2015.09.14. 08:20:50
-nem feltétlenül jelent rosszat, ha egy muszlim közösségnek van normális imámja, aki nem a fundik befolyása alatt áll és megfelelően képes befolyásolni a hívek hozzáállását.
-ez segítség a befogadó országnak is, és az hogy vérgőzös faszok ne kerüljenek ilyen pozicióba, az a hárombetűs szövetségi szervezetek dolga.
-egyébként a szíriaiak rendesen megvetik az olajállamokat(az irakiak is), elvégre az ő államaik jóval fejlettebbek ipari-agrár téren mint amazok, ráadásul ezt a szintet olajdollárok milliárdjai nélkül érték el.
-elég kicsit megnézni a szír és iraki történelmet és kultúrát hát a szaúdiak még 50 évvel ezelőtt teveganéval tüzeltek...
-az, hogy Szíria így szét lett baszva, köszönhető az évtizedes oroszbarátságnak és a szaudiak támogatta IS-nek. És persze, az usa sem maradhat ki ott ahol az oroszok kavarnak.
kizárólag ezért regisztráltam 2015.09.14. 08:25:31
kizárólag ezért regisztráltam 2015.09.14. 08:51:34
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.14. 13:20:05
főleg azt, hogy hogyan járult hozzá az oroszbarátság a széteséshez?
és pl.: az afgánok, eritreaiak és a többi menekült is megvetik a szaúdiakat? Annyira, hogy inkább elgyalogolnak idáig?
és mi a garancia a "normális" imámra? (őt is a szaúdiak küldik? Dehát ők támogatják az IS-t nem?)
Köszi!
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.14. 16:10:41
www.facebook.com/eszter.babarczy/posts/10153620890360859
nyugi, nem kell hozzá facebook belépés
kikoránkel 2015.09.14. 17:51:54
parameter.sk/nem-tudjuk-de-teszik
az imámot a közösség választja magának, ha a BND kicsit is odafigyel meg tudja akadályozni az esetleges szalafi hőzöngést. Ny-Európa nagy részében a muszlimok nem vevők a terrorista rizsára és egyébként is, a muzulmánok legalább annyira fragmentáltak mint a helyiek.
A francia muszlimok nagy része marokkói-algériai-tunéziai, mondhatni, szinte teljesen más kulturális-társadalmi hagyományokkal mint a közel-keletiek. A pár évvel ezelőtti párizsi gyújtogatások nem vallási indíttatásúak voltak. A londoniak szintén nem.
A nagy kivétel a Charlie Hebdo-ügy, ami talán arra "jó" volt, hogy az elhárító szervek fölébredjenek.
Nem tudom mi az afgánok, eritreaiak véleménye a szaúdikról, én szírekkel dumáltam.
De, azért érdekes, Szíria, Irak, Afganisztán, Eritrea, mind erős orosz befolyással évtizedek óta...
kikoránkel 2015.09.14. 18:34:26
magyarnarancs.hu/publicisztika/oroszorszag-visszatert-a-kozel-keletre-96467
Ha igaz mindez, az lesz a főkérdés, hogy meg tudják-e állítani azt, amit maguk gerjesztettek?!
Frick László Intézet 2015.09.14. 18:46:13
Frick László Intézet 2015.09.14. 18:48:11
Frick László Intézet 2015.09.14. 18:49:45
Frick László Intézet 2015.09.14. 18:51:47
Frick László Intézet 2015.09.14. 18:52:46
Frick László Intézet 2015.09.14. 18:55:41
kikoránkel 2015.09.14. 19:58:55
" Fundi -akkor ezt bevettem a gyűjteményembe..."
nem fogja ott jól érezni magát, nem magyar lelemény.
www.wikiwand.com/en/Fundie
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.14. 20:07:59
"Az Iszlám Államot lényegében Szaddám Huszein egykori hadseregének és katonai titkosszolgálatának tisztjei hozták létre (ilyen értelemben persze visszahatás az amerikai beavatkozásra..."
Ez mára alighanem közismert dolog.
Később erre már mint "feltevésre" utal, és szembeállítja a ténnyel, hogy sok az oroszt beszélő az IS-ben, csakhogy hozzáteszi, hogy azok bizony csecsenek mega volt SZU-ból érkezett muszlim terroristák... szóval ez nem gömbölyű nekem.
Másrészt az öreg Khadafi, mielőtt kinyírták volna, azt mondta, hogy ha őt megölik, akkor több millió migráns fog megindulni Európa felé - csak nem igaza lett? De Líbiát se az oroszok bombázták, hanem USA és Blair!
Ok, a franciaországi arabok nem vallási okok miatt gyújtottak autót. Akkor faji, épp elég gáz. Azt nem lehet mondani, hogy nagyon el lennének nyomva, sőt.
kikoránkel 2015.09.14. 20:09:50
Arab Tavasz?
olvasgass!
www.wikiwand.com/hu/Arab_tavasz
Aztán ha nem hiszed el, fogd rá a nyuszira :d
kikoránkel 2015.09.14. 20:17:37
Az hogy nem vallási ok, az nem fajit jelent, tulképp "szegénylázadás" volt, a gazdasági válság, a perspektívátlanság, a társadalmi lecsúszás miatt.
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.14. 20:32:15
"perspektívátlanság"... egy franciaországban született bármilyen bőrszínű egyénnek szvsz jóval nagyobb perspektívája van, AMENNYIBEN él az állam által kínált lehetőségekkel (ingyenes oktatás, képzések, segélyek, munkanélküli támogatás stb.) vagyis minimális együttműködést tanúsít, mint mondjuk egy átlag borsodi magyr fiatalnak... akik mégse állnak neki tömegesen kocsikat gyújtogatni... szóval nem nagyon tudom átélni a perspektívátlanságot.
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.14. 23:38:38
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.15. 01:29:28
ismeretlen tumblis
lehet jógyerekmédiázni
csak kibaszottul kontraproduktív
és birkamód átlátszó
kikoránkel 2015.09.15. 04:36:27
"Arcom, amikor hétfő reggel az első emailben, amit olvasok, azt kérdezi egy japán kolléga, hogy vajon Magyarország elég biztonságos-e egy magas rangú japán vendég fogadásához a menekülthelyzet miatt.
Soha ilyen gyorsan nem süllyedtem a föld alá."
ismert tumblis
:D
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.15. 07:41:33
arányok (demográfia)
hozzáállás (nevelés)
Frick László Intézet 2015.09.15. 09:36:07
Frick László Intézet 2015.09.15. 09:38:25
most komolyan, leltetek a tumblrn nektek schmeckt-gut mazsolákat. És ezek mit bizonyító erejűek? A szelektívténykezelés hatásosságát bizonyítják?
Frick László Intézet 2015.09.15. 09:47:10
A gyerekvállalással kapcsolatban két fontos tényezőről nem illik beszélni. Az egyik a férfiség a klasszikus ősi férfiasság (a fasz-alapú társadalom, ami az eredeti matriarchátust váltottaa)
a másik a haszonelv: több gyerek több munkáskéz.. illetve több píz. A gyerek, mint jövedelemforrás. A proletárok között népszerű Magyarortszágon a napi-kézbefizetős napszámosmunka, de erre pl iskolakezdés napjaiban nem állnak, mert éppen akkor van píz.
Aztán az igények. Bizonyos Rétegek jajistenemeznek, mennyibe van egy gyerek. Nem lehet már akármit megvenni egy gyereknek. Kevesebb gyerekre többet tud költeni.
Hanni, anyádék egymás holmijaiban nyőttek föl. ma ez égő. Mindenből újat kell venni.
Anyámék hatan voltak testvérek és putriban nyőttek föl, fejtől-lábtól aludtak a dikókon.
De érdemes megvizsgálni a fejlettembereket is, mért nem vállalnak gyereket. Nem szülnek a leányaink és jajonganak, ha megtudják, hogy majdnem 30 éves barátnőjük terhes :"Hova szül még?" "Legyél te csak az én kislányom, az én fiam."
Rakásra vannak dolgok ebben a sávban is, amiket senki se akarna látni. És még csak beszélni sem róla.
Frick László Intézet 2015.09.15. 09:49:36
kikoránkel 2015.09.15. 10:12:42
Nem teccik a cikcsi? Keleti szél mit balalajkáz? :D
Meg lehet ám cáfolni! Napersze, ha képes lennél rá...
Frick László Intézet 2015.09.15. 15:10:10
kikoránkel 2015.09.15. 16:02:53
Milyen leverés??? Ejsze a tovarisok éppen az ő oldalán izmoznak, nem olvastad?
Frick László Intézet 2015.09.15. 16:09:57
A kérdésemre azonban nem válaszoltál: Mi lesz a következménye az Asszad- rezsim leverésének?
*az indexen ma azt olvas6tam, hogy 2012-ben Putyin martalékul hagyta volna Asszadékat, csak a Nyugat kihagyta ezt a ziccert...
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.15. 22:26:27
www.youtube.com/watch?v=CIT_QNwRHT8
Frick László Intézet 2015.09.16. 09:18:02
@A Hannibal Lektűr-attitűd: Nem én szelektálok, én csak rámutatok arra, ami a szelekcióból kimarad. Rá szoktam mutatni egyébként a rosszoldal baromságai közül olyanokra, amikre a jógyerekek figyelme nem ér rá...
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.16. 11:47:37
DE, szelektálsz
szelektálsz a tények között, csak azt használod, az fogadod el, ami neked passzol (emlékezz vissza, kismillió ilyen eset volt, amikor linket kamu rizsával nem fogadtál el)
szelektálsz a kommentek között, csak arra reagálasz, amire kedved tartja - iletve nem arra reagálasz, ami a komment, végső soro ez is egyfajta szelektálás
és persze szelektálsz, hogy egyáltalán miről írsz
amihez szíved joga - de ha 444 fika a tartalom 90 százaléka, akkor bizony ez is erőst szelektív
Frick László Intézet 2015.09.16. 13:26:00
A 444 a szakma csúcsa és netovábbja, el vannak telve magukkal, kioktatnak tanítvanevelveszórakoztatnak... szopatják még a híveiket is, pedig van miért sa jó kurva anyjukba külédeni őket, csak éppen nincsen, aki küldje őket és ez a baj. Szar+vashibákat követnek el és nem veszik a fáradságot, hogy javítsanak, öncenzúra viszont van.
Érdekes, hogy újabban az index már nem egy kommersz árnyék444... hanem eléggé eltérően és érdekesen tálalnak olyasmit is, amit a 444 nem akarna [be]látni és főleg nem láttatni.
Nem tudsz meggyőzni arról hogy mért kéne még nekem is az ócska orbánpropot baszogatnom, amikor hozzá se lehet férni a sok fasztól, akik basszák.
Tudom, hogy örülnél egy 3472-ik kurvannyát ezeknek!-nek...
Frick László Intézet 2015.09.16. 13:27:49
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.16. 15:37:09
keress rá itt, most, ebben a posztban és a kommentekben a 99,7 számra...
reagáltál rá? NEM
pedig hazudtál? IGEN
szelektív ténykezeltél? IGEN
szelektív reagáltál? IGEN
tudod, miről beszélek? NEM
érdekel, miről beszélek? NEM
tudom, miről beszélsz? NEM
te tudod, miről beszélsz? NEM
...:((
Frick László Intézet 2015.09.17. 09:50:38
Lujza, te és kikoránkel úr valamilyen orbánistának állít engem (kikoránkel szerint oltárképem...)
te felpanaszolod nekem, hogy a sok-sok linkedre nem reagálok, pedig. Én ugyebár azt reagáltam, hogy a sok-sok linkedet gyártó propagandagépezeten élek, napi kenyerem, pl veled szemben én tövirű'-hegyire el is olvasom napjában többször is. Követem. Sőt, újabban kommentelek is, [sikerült a disquus-ra...]
Cserébe a teáltalad linkelt leginkább agitációspropaganda anyagokra válaszul én nem linkelek orbánpropot.
Alapjaiban bírálom az orbánpropot, nem pusztáncsak felépítményeiben.
Elmebetegnek nyilvánítasz.
Lujza szerint már nem vagyok liberális, mert ha liberális lennék, akkor ugye azokat a lózungokat fújnám, amit ő (ill ti, ez nem az a ti, ez csak a hármas)
Azt állítod, hogy én nem olvasom el, mit kommentelsz illetve nem arra reagálok ill képzeltellenségekkel harcolok, de az viszont szerintetek tény, hogy én orbánszekértoló vagyok (sőt, oltárképem orbán)
Valamikor a vita derekán még nem fáradván el-el ismételgettem, hogy az orbánizmus fő-alap-parancsolatainak nem felelek meg.
Eleve nem vagyok magyarérzelmű, illetve jó ideje (te ugye figyelsz arra, amit mondok) már magyarnak se tartom magam.
Szoktam szajkózni, hogy a magyar a XX. század végére elveszítette azokat a tulajdonságait, amik a XIX. században még oly aszimiláns-integritív kívánatos kamelt néppé tették. Stb, most nem is ez a lényeg, csak annyi, hogy ezzel a véleményemmel ALAPvetően offOrbán vagyok.
A FIDESZről, mint VOLTliberális páőrtról következetesen, két tucat nickem óta beszélek.
A másik alapfragmentum a balosozás és libsizés, amit következetesen hülyeségnek és önellenható baromságnak tartok (hiszen ezért is használom a jóoldal kifejezést)
De én nem olvasom rendesen, amit te kommentelsz ugye?
A KDNP-t TótaW-vel egyezően a nullakiterjedésű pártok közé sorolom.
Nem szarom össze magam a feltételezésen Orbán bukásáról, viszont meg merem azt kérdezni, , hogy a szőőőnyetteggg kinek is a javára bukna meg?
Következetesen támadom Orbán "zseniális klasszikuspolitikai" húzásait, pl "a Jobbik szeléből a vitorlafogás"-t stb.
Számít ez nektek? nem számít. csak akkor felelnék meg nektek, ha az égegyadta világon semmi eltérőt nem mondanék, csak azt a sávot és hullámhosszot szajkóznám, amiből te linkelni szoktál nekem.
Én azt szeretném -és ezért bírálom a magyar sajtómunkásságot- ha a híreket nem gyártanák, gyárt eleget a politika. Azt szeretném, mint hírbuzi, hogy a sajtómunkásság médiumként KÖZVETÍTSE a látványt, tehát az egész látványt, mind a nyolc kerítésnél leső sajtómunkást, azt, ahogy ollót mutatnak a menekült családnak, aztán azt, ahogy a menekült faszi átvágja a drótot, aztán azt, ahogy a menekült faszi áttolja igazi jellegzetes férfibátorsággal az asszony és a gyereket, aztán azt, ahogy igazi férfibátorsággal megvárja, mi lesz vele és aztán azt, amikor a faszi is átjön.
Ezzel szemben a heccelés kimarad, kimarad a faszi, csak arról van kép, hogy anya a gyermekével átbújik. Ugye, van @Lujza Steinmann: -kának az a pompás betlehemi képe a menekült jézuskacsaládról, akkor szóban hagy cvázoljak ide búcsúzóul egy igazi szar+vas tumbler stílusú kar8ikatúrát, amiben a szír család finnyázza a menedéket és a családfő, az igazi férfi kiadja az ukázt:
"Ugyan, ez csóró menedék, itt csak keveset fizetnek segélyt, keressünk olyart, ahol többet adnak!"
mert egyébként ez is igaz.
Ti nem akartok árnyalatokat. nem SZABAD ambivalens dolgokat ábrázolni, önellenmondásokat megragadni, az árnyékra rámutatni, különbségeket fölfedezni, csak jók meg rosszak, ártatlanok VAGY bűnösök vannak, Orbán mindent szarul csinál, tehát akkor is szar lenne, ha éppen a 180-fpokos ellenkezőjét csinálná.
Én vagyok a bolond, ugye, mert azt állítottam, hogy Orbán és a bandája légyszarpöttyek és nem lehet mindent csakis Orbánon keresztül megitálni és azt mertem állítani, hogy az inverzOrbánpolitika IS SZAR. Valami hamis és az ellenkezője is hamis.
Azt mertem állítani, hogy az orbánprop hamis és a 444.hu prop is hamis.
És akkor még a hazaárulásról nem is beszéltem. Esetleg a 2011-es hazaárulásra mutogáltam. Aminek most ugye nincsen gazdája, mert VÉGÜLIS a 2011-es hazaárulók ugatásaiból semmi se lett igaz.
Frick László Intézet 2015.09.17. 09:55:47
Amiért pedig náciügyben sírva szoktam már könyörögni: Ugyan mi a fasztól lenne egy éppen aktuális legújabb náci olyanalakú, mint egy múzeálisnáci? Úgy szoktam érzékeltetni ezt a sávot, hogy a nácizmus a vírus-kutatás körébe tartozó, (a fasizmus viszont a klasszikus náthától kb a tüdőgyuszkóig...)
De teljesen felesleges szajkóznom.
Frick László Intézet 2015.09.17. 09:58:21
Linkeljél már nekem egy fasza kis okosgyermek-jógyerek szöveget arról, hogyaszongya 2011-ben pedig itt-és-itt és így-és-így basztuk el. mert elbaszták a hazaárulók, de csunyául és most is elbasszák és azért mert önhittek és nem revidiálnak.
(talán ez lehet az oka annak, hogy az indexnél többet árnyalnak, mint a 444-es aktivistáknál)
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.17. 10:25:47
bolond nem azért vagy, amit mondasz
hanem ahogy
monomániásan, mellébeszélve, szelektíven ésatöbbi ésatöbbi amit már ezerszer...
:((
Frick László Intézet 2015.09.17. 13:38:49
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.17. 14:53:32
ott van fentebb a valóság, a tény, az mti hír (ami ugye nem jógyereksajtó)
22% gyerek
22
nem 3-4
így érvelsz, így vitatkozol, így szelektálsz
és pont így van igazad is a legtöbbször
2015.09.17. 21:03:31
...."Ezzel szemben a heccelés kimarad, kimarad a faszi, csak arról van kép, hogy anya a gyermekével átbújik. Ugye, van @Lujza Steinmann: -kának az a pompás betlehemi képe a menekült jézuskacsaládról, akkor szóban hagy cvázoljak ide búcsúzóul egy igazi szar+vas tumbler stílusú kar8ikatúrát, amiben a szír család finnyázza a menedéket és a családfő, az igazi férfi kiadja az ukázt:
"Ugyan, ez csóró menedék, itt csak keveset fizetnek segélyt, keressünk olyart, ahol többet adnak!" "
Látod, itt kezdődnek a problémák, és én már rohadtul unom háromszázadszor elmondani, amit Hanni is vagy ötszázszor elmondott: Kinyitod a négynégyénégyet vagy indexet, bármit, elolvasol egy cikket, majd közlöd "Lujza is így gondolja" és kész, redőny leereszt, mondhatok bármit, te tudod, hogy én azt gondolom, amit az index, és slussz.
Fogalmad nincs, hogy mit gondolok, mert egy monomániás hülye vagy, aki "write only" üzemmódban válaszol. A cikkeidnek, a kommenteknek már rég semmi más célja nincs, csak hogy megvédd azt a drága embert, a potrohos focistát. Aki a külügyminiszterét nem úgy választotta, hoyg valami gyakorlott diplomata legyen, hanem hogy focista legyen. Kár, hogy nem futsalügyi válság van, már biztos találtak volna valami jó megoldást.
Próbálj meg a következőkre válaszolni
- hogy szolgálta a menekültügy megoldását a plakátkapmpány?
- miért kellett a keleti aluljáróban fektetni őket hetekig, tönkrevágva a főváros közlekedését
- miért verték át őket, hová megy a vonat
- miért nyomtuk őket a kerítés mögé, szembeállítva a harci páncélba öltöztetett TEK-esekkel
talán csak nem azt szolgálta az összes intézkedés, hogy törjön már ki végre a balhé? Ovi gyakorlott ebben, lásd 2006.
2015.09.17. 21:11:18
"Azt mertem állítani, hogy az orbánprop hamis és a 444.hu prop is hamis. "
igen, csak a két dolog között van egy marhanagy különbség. Ha nem akarod tudni, mi a 444 nem is kell tudnod. Szerintem pl. anyósom életében nem hallott a négyes fiúkról.
Ovi viszont az ország egyszemélyű autokrata vezetője. Kezében a média, a mnb, a nav, bíróságok, ügyészség, alkotmánybíróság, önkormányzatok, közbesszerzések.
De tökre igazad van, a 444 is hazug, ovi is hazug, sokkal fontosabb a nulla hatalommal, befolyással, szűk körben olvasott négyes fiúkat basztatni, mint Ovit.
Most jön majd az a válasz, hogy te a gyengékkel vagy, és Ovi, akinek a zsebében az ország földjeinek jelentős része, a leggazdagabb magyar (svejci utak, ugye..khm...) bíróság, ügyészség, köztársasági elnök, rendőrség, mindenki tőle függ, ő a gyenge, védeni kell, mert csúnyán bántják a négyes fiúk. Szerintem is elmebeteg vagy, súlyos monomániás tévképzeteid vannak.
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.17. 22:18:27
A német nyugdíjasok egymás tbiztatják, hogy majd jól Magyarországra jönnek turistáskodni meg lakni.
Meg Asszad... akit mostanában nem nagyon akarnak megbuktatni. Ha megnézek vele egy interjút (pl. ezt:
www.youtube.com/watch?v=yiC4w7Erz8I
érdemes nézni, ahogy elhiteti a riporterrel, hogy ők most frankón mindketten beavatottak a dolgokba)
, akkor látszik, ahogy terel, meg hogy benne is van önteltség meg gőg rendesen, de még mindig 10szer hitelesebb mint bármelyik nyugati politikus ma.
2015.09.17. 22:51:33
Azt tudom mondani, mindenki ismer házaspárokat, ahol mondjuk a feleség úgy tűnik, milyen házias, jól főz, szépen neveli a gyereket, dolgozik, stb...és nem értik, a férjnek mivel van tele a töke. Kívülről nem látszik, hogy a feleség egy műveletlen, beszűkült picsa, ellentmondást nem tűr, a főztje ehetetlen, és a gyereknek görcsöl a gyomra "anyucitól"....na, kb ennyi látszik a valóságból Oviról a német nyuggereknek, mint amit az ember a szomszéd házaspárból lát. Látszat, kirakat, semmi más. Mondhat tökös dolgokat, de alapvetően egy korrupt autokrata, műveletlen focista faszkalap.
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.17. 23:01:44
Egyébként ismerek olyan nyugatról Pestre költözött (az olcsóbb megélhetés miatt) illetőt, aki a származási városában elég sok arabot és feketét láthatott, és ő volt a legjobban megijedve, mikor meglátta a keletinél a menekülteket.
Amiért mérges vagyok Orbánra, hogy azt a minimális kompromisszum gesztust nem képes megtenni, hogy elfogadja azt a kibaszott kvótarendszert. Persze indokolhatja azzal, hogy ez egy felhívás a többi bevándorlónak, hogy induljanak meg erre, csakhogy ez megint olyan, hogy az európai partnerekhez nem lehet úgy hozzáállni, hogy "ti mind buták vagytok, nem hallgatok rátok".
2015.09.18. 06:39:32
2015.09.18. 06:43:19
Magyarázd már meg, miközben a nácik ott lihegnek a torkán,miért a 0,001 %-kal rendelkező, lényegében nem létező (én, meg a nyugger Demszky aki talán még igazi libsi..) csoportot démonizálja...miért fél tőlem ennyire Ovi...miért nem a náciktól fél..miért nem azokat basztatja? Miért mondja el minden beszédében, hogy itt NEM lesz liberalizmus és hasonlók. Mi az oka, hogy ennyire be van szarva egy olyan ideológiától, ami a 40 alatti korosztály szerint szitokszó, mert bemosták az agyát, hogy libsi = piros tangabugyis buzi.
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.18. 10:28:25
Frick László Intézet 2015.09.18. 12:23:55
Frick László Intézet 2015.09.18. 12:26:43
Frick László Intézet 2015.09.18. 12:33:36
A hippiellenes német hipszternemzedék... vagy a vélük opponálni látszó, de ugynebből az impotens anyagból készült "neonáci"-k tényleg is műveletlenek, egy egész mozifilmet nem láthattak már és ha mutatok nekik Fassbinderől képet, azt hiszik, hogy valami Runcájsz Ausztriából.
Frick László Intézet 2015.09.18. 12:37:10
Frick László Intézet 2015.09.18. 12:38:51
Frick László Intézet 2015.09.18. 12:49:18
- miért kellett a keleti aluljáróban fektetni őket hetekig, tönkrevágva a főváros közlekedését Egyszerűen odamentek a Keleti-hez. És ha minden úgy lett volna, ahogy a jóoldal akarja és nincs kerítés és mindenkit szépen beengedünk és tessékelünk oda, ahová akar, akkor fél Bp menekültenyhely lett volna.
- miért verték át őket, hová megy a vonat Annyan szálltak föl a vonatra, hogy a sok buta MÁV-os nem merte őket továbbengedni.. krampácsolni [félket ellenőrizni] se tudtak rendesen, mert szegény elesett és megfáradt emberek szartak arra, hogy a vasutasok mit hadonásznak. DUGIG volt a vonat és a legtöbb utas csak maga alá tudott volna szarni. Mit gondolsz, az osztrákok mért nem engedték át a "normális szervezett" vonatokat? Mert nem akartak takarítani meg fertőtleníteni.
- miért nyomtuk őket a kerítés mögé, szembeállítva a harci páncélba öltöztetett TEK-esekkel Nem ezzel kezdett a magyar. Hetekig nagyon-nagyon normálisak voltak a magyar rendőrök, Európa legjobbjai. Csak ugye a migráns szegény arra ment, amerre akart, pl föl az autópályára. Tudom, hogy a menedékkeresés az ilyen, a csüggedt, megfáradt, elesett ember, aki pl kart nyújt a már 444%-osra zsúfolt vonatajtóból a hat anya-gyermekén, nőn és más elesetteken át rángatja a csüggedt és megfáradt kezével a haverját, akit a fejecskéikkel bakancson vernek a karonülő gyerekek. Nagyon-nagyon-nagyonsok aggyonisten után jött csak a TEK fogadjistene. és ahogy a horváét példa mutatja meg a német is: Ha a hatóságok nem azt teszik, amit a migránsok szeretnének, akkor így járnak.
Ahhoz képest, hogy az elsősorban vivőhírpremcsiéhes újságírók, a második sorban a gyereküket vért és pajszként maguk elé tartó provokatőrök és a 3-44-ik sorban betondarabdobálók és vasoszloppal górálók acsarogtak, a TEK jól vizsgázott -lehet kinyalni a seggüket.
Lujza, nagyn-nagyon-nagyon az elején vagyunk még. Még nem ütötte föl a fejét járvány, még a jemeniek nem tudnak meneülni a háborúús övezetükből, még nem voltak terrorakciók, még nem közölték 100000 kvótaszírrel, hogy mehetnek vissza oda, abba az országba, amelyik a schengeni határon beengedte őket (sp. Magyarország) Majd akkor meglátjuk, hogyan hajlanak a "szírek" a német bezzegrendőrök szépszavára.
Frick László Intézet 2015.09.18. 14:04:36
Frick László Intézet 2015.09.18. 14:07:18
Frick László Intézet 2015.09.18. 14:10:23
És végig mered gondolni, ha minden offOrbán történik, nincskerítés, boldog a boldogtalannal széledhet kimerrelát alapon, nincs regisztráció, mertugye szegény elesettek nem akarnak regisztrálni... utaztajuk őket Ausztriába, ahogy a Jók és Igazak követelték [-> Fischer Iván Németországban koncert előtt szónokolt]
Frick László Intézet 2015.09.18. 14:12:41
És ez lejárt lemez, mert azóta a németek viszont valóban MÁShová irányították a vonatot... De lesz ez még így se, amikor a kvótákat összevagonírozzák...
Frick László Intézet 2015.09.18. 14:15:23
Ezt olvassátok el ad notam"Ez a vonat most van indulóban!"
A kvótaszíreket, amikor bevagonírozzák a fejlettnémetek!
www.welt.de/politik/ausland/article143027058/Warum-Ungarn-Angst-vor-zu-vielen-Asylbewerbern-hat.html
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.18. 16:49:22
Eltűnt egy kommentem
Az a kommentem, ahol MTI hírt idéztem
Ahol a számok voltak
Ahonnan a 22% jött
Na, az a kommentem ELTŰNT
!!!
véletlen? aligha
kikoránkel 2015.09.18. 19:17:26
" A 22% gyerek kinek az adata?"
"(17:07) Növeli a kísérő nélkül érkező kiskorúak ellátásához szükséges gyermekvédelmi kapacitásokat a kormány - közölte kormányszóvivő Szegeden.
Kovács Zoltán elmondta: az idei évben eddig 44 693 kiskorú nyújtott be menedékkérelmet Magyarországon, közülük mintegy 8600-an felnőtt hozzátartozó nélkül érkeztek. Hozzátette: 2015-ben eddig 51 kiskorút részesítettek a magyar hatóságok nemzetközi védelemben, őket nevelőszülőknél, illetve a gyermekvédelmi rendszerben helyezték el."
(híradó.hu)
eddig kb 150ezer menekült jött, lehet százalékolni.
2015.09.18. 20:18:27
2015.09.18. 20:19:14
2015.09.18. 20:24:18
-" hogy szolgálta a menekültügy megoldását a plakátkapmpány? A plakátkampány tényleg kidobott pénz volt -el is itáéltem (-> magyarok munkája]"
Hűha. Nahát. Kb. 6-7 éve volt utoljára, hogy igazat adtál nekem valamiben, és nem agymosottoztál le a véleményem miatt.
- "miért kellett a keleti aluljáróban fektetni őket hetekig, tönkrevágva a főváros közlekedését Egyszerűen odamentek a Keleti-hez. És ha minden úgy lett volna, ahogy a jóoldal akarja és nincs kerítés és mindenkit szépen beengedünk és tessékelünk oda, ahová akar, akkor fél Bp menekültenyhely lett volna. " Nem, ez lett direkt tranzitzónának kijelölve. Az aluljáró, amibe a pályaudvar és két metro plusz hetes buszcsalád forgalma plusz trolik utasai csatlakoznak be....rendesen, táblákkal ki lett jelölve a főváros legforgalmasabb pontja, hogy ott lakjanak.
- "miért verték át őket, hová megy a vonat Annyan szálltak föl a vonatra, hogy a sok buta MÁV-os nem merte őket továbbengedni.. krampácsolni [félket ellenőrizni] se tudtak rendesen, mert szegény elesett és megfáradt emberek szartak arra, hogy a vasutasok mit hadonásznak" smonca. Azt mondták, WIEN, majd eliránytották a vonatot, és nem a máv sara, csak ovi van annyira geci, hogy nem vállalja fel, hogy ő kavarta a szart. Ennél sokkal kisebb dolgokat is kézivezérléssel irányít. Ha máv-os hiba lett volna, akkor már meg lenne a felelős.
2015.09.18. 20:26:56
2015.09.18. 20:28:05
Frick László Intézet 2015.09.20. 08:08:10
És mi történt volna azzal az újságíróval, aki az Andrássy-n nem kétoldal a járdákon kényelmesen szemlélődik, hanem aki odaáll a barikád vonalába a csürhe és a bátor rendőrök közé
Azért az mégis érdekes szituáció, hogy vannak az orbángestáppó, aztán egy csík újságíró, egy csík apa-a-gyerekét mellvértként tartva majd a harmadikvonaltól hátra a betondobáló vascsőgórálók.
Te mennyire tudod konkrétan, hogy moinden sérülést csakis a TEKesek okozhattak, senkimás.
És mi van azokkal az újságírókkal, akiket a fejlettSzlovénRendőrök eleve a picsába küldtek el a vonalból.
Frick László Intézet 2015.09.20. 08:10:29
Bírálom Orbán klasszikuspolitizálását is. Hátugye a szavazók. Szavazókat csak onnan lehet el (és vissza)csábítani, ahol vannak.
Hagy kérdezzem már meg, a Jók és Igazak pártjaitól kb mennyi szavazót lehetne csábítani?
Frick László Intézet 2015.09.20. 08:12:24
Majd te is, mihelyst orbán harcos antifasiszta lesz, hűdemásképpen ítéled meg.
Frick László Intézet 2015.09.20. 08:13:15
Frick László Intézet 2015.09.20. 08:14:10
2015.09.20. 08:23:56
Tarlós nem fideszes, azért lépett be, mert különben nem jelölték volna főpolgármesternek. Mind habitusában, mind gondolkodásában messze kilóg közülük. Majdnem Demszky bizonyos szempontból. Nem abból akar megélni, hogy uszít és gyűlölködik, és ötször okosabb, mint pl. a rezsiharcos, és tízszer tiszteségesebb, mint rogán. Tarlós nem érv semmire.
2015.09.20. 08:27:18
kikoránkel 2015.09.24. 08:07:38
"Egyszerűen zseniális ez a mindent-az-oroszokra kenyegetés."
Index.hu aszongya:
""Putyin azt is kijelentette, hogy ha a legitim szír hatalom felkéri, akkor is el tudja képzelni a beavatkozást."
Sőt! A legitim szír hatalom azt is kijelentette, hogy ha Putyin felkéri, akkor is el tudja képzelni a beavatkozást. Felkészül még Észtország, Lettország és Litvánia.
Frick László Intézet 2015.09.24. 13:11:43
Egyáltalán, az egész focializmust.
Ha Orbán tényleg zseniális lenne, akkor dicsérné a liberalizmust és arra mutatna rá, hogy a mi szájjalliberálisaink meg fasszalbaloldalijaink micsodák.
Frick László Intézet 2015.09.24. 13:14:44
Mondjuk én szivem szerint azonnal agyonbasznám pár mennykővel a maradék Asszad-rendszert, mert kb ezt érdemled. Azért, ha nem fáraszt, szivesen meghallgatom tőled az Asszad bukás következményeinek csöndesamerikai verzióját.
Frick László Intézet 2015.09.24. 13:23:21
-A menekültek szelidek és angyalitürelműek, megtörtek és fáradtak, elesettek
-22%-uk nő és gyerek
-10%-uk főiskolát-egyetemet végzett, 40%-8uk érettségizett
-csaknem a fele a szíreknek keresztény
-minden menekült háborús övezetből érkezik
-jó az, a lehető legjobb, ha a menekülteket átengedjük útjukra, amerre menni akarnak, ezt kell segíteni a lehető leggyorsabban
-a kvóták elosztása jó
Ez az a valóság, amibe kapaszkodtok.
Nézzük tovább a valóságot.
A valóságban még senki fennkölt és malaszttal teljes jóoldaliba fel nem ötlött, hogy mit szólnak majd ezek az emberek, ha megtudják, hogy ők kvótaszírek
-a menekültek között vannak magányosnak klátszó férfiak, akik családjukat, hozzátartozőikat hátrahagyták. És majd kérni (kérnjhi, ugyem szépen kérni, angyali türelemmel) kérni fogják, hogy még a családjukat mentsék ki utánuk [-> további kvótaemberek]
-juj, mégiscsak vannak észak-afganisztáni tádzsikok nemkevesen (egy jó tömegverekedés egyikfelét kiadóan csak egy transzportból) pakisztániak, az indiák valamennyi ege alól stb. tehát egyszer csak szembesülni kell a ténnyel és a valósággal, miszerint nemminden szír szír is.
Ráadásul az idő se a jógyerekek tényeinek és valóságának dolgozik, mert idővel egyre nagyobb a valószínáűsége terrorcselekményeknek és járványoknak. És majd a járványokkor szeretnélek hallani a teljes kerítéstelen határ bármelyszéltében szabadonbeengedés szépségeiről
[Utóirat: Szarik a valóságra az index vagy a 44 vagy a többi... Magyarországon egy körül forog minden a migránsügy örvén és ez: Orbán Viktor
és amíg egyik vagy másikoldal is csak Orbánt tudja látni a valóságban és tényként, addig a migránskérdés... ,,, ----]
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.24. 19:00:13
Házi feladat: MUTASS EGYETLEN OLYAN KOMMENTEMET, AHOL ILYESMIT ÁLLÍTOK.
PONT ERRŐL BESZÉLEK.
KITALÁLSZ VALAMIT ÉS VITATKOZOL VELE.
Nem velem.
FELFOGNÁD VÉGRE???????????????
A legendás 22 is a te rohadt nagy hazugságod leleplezés miatt került elő, magamtól nem kezdtem volna értelmetlen számháborúba
2015.09.24. 21:45:13
2015.09.24. 21:48:38
kikoránkel 2015.09.25. 10:41:35
"Ha Orbán tényleg zseniális lenne, akkor dicsérné a liberalizmust..."
"A beszédet követő sajtótájékoztatón Orbán Viktor kijelentette, hogy a Liberális Internacionáléhoz való csatlakozással hosszú távra véglegesítették a Fidesz eddig is nyilvánvaló nyugat-európai pártpolitikai orientációját."
(1992. február 8.
A Fidesz negyedik kongresszusa )
1992. szeptember 5.
Orbán Viktort, a Fidesz parlamenti frakciójának vezetőjét a Liberális Internacionálé egyik alelnökévé választották, a nemzetközi szervezet szombaton Mainzban véget ért 45. Kongresszusán.
Akkor zseni volt?
kikoránkel 2015.09.25. 11:03:31
Hozé, egy globális világban egy jól szervezett merényletet az FBI vagy az FSZB is kurva nehezen tud meggátolni, ilyenek mindig is voltak és lesznek bármilyen elképzelhető(akár személyes) okból, lásd Matuska vagy Breivik usw, de hogy ezt egy hátizsákos migránsra bíznák, annak nagyon kicsi a valószínűsége.
De, vegyük észre, hogy az IS-nek elsősorban az iszlám világban van küldetése, pont elég fronton kell harcolnia ahhoz, hogy ne hiányozzon neki egy európai-amerikai közvetlen beavatkozás.
Amit meg a sariáról írtál az teljes tudatlanság, ráadásul a 444-et ekézed, akik szemléztek egy írást, amelyben egy komoly tudású orientalista alapismereteket próbál tölteni a tájékozatlan magyar informatikus fejébe!
Depersze te jobban tudod!
Hát, LOL! és 444!!!
kikoránkel 2015.09.25. 11:34:25
Asszad egy cserélhető figura, nem ő a lényeg. Ez az egész szar arról szól, hogy eszkalálódott a háborúig a síita-szunnita ellentét.
Van itt két egész jól összeszedett cikk, nem 444, hanem index, ha még nem volt meg neked.
index.hu/kulfold/2015/08/31/hezbollah_nemzetkozi_terjeszkedes/
index.hu/kulfold/2015/09/22/hezbollah_sziria_kiszall/
Az AL-JAZEERA végzett egy felmérést, amiből az jött ki, hogy a válaszolók 80%-a támogatja az IS-t.
Nademér???
Mert az IS ellen leghatékonyabban az iraki síita milíciák meg a Hezbollah(szintén síita) harcol, és ha ők foglalnák el a jelenlegi IS-megszállta területeket, akkor az ottani szunnitákra még az eddiginél is rosszabb világ vár. Legalább is ezt feltételezik.
Azt azért jó tudni, hogy az Al-Jazeera katari média és Katar rettentően fél Irántól, továbbá, hogy nemtom hányan néznek digitális tévéadást ezeken a területeken, egyszóval nagyon nem reprezentatív a felmérés, de valamit mindenképp mutat.
2015.09.25. 16:45:01
Várom a forrásaid.
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.25. 19:27:59
kikoránkel 2015.09.25. 21:48:57
Asszad a ruszkik támogatottja, de csak addig, ameddig nincs nagyon útjában a ruszki-usa megegyezésnek, márpedig az usa mindenképp szabadulna tőle. Az oroszok meg nem biztos hogy szeretnének az IS-sel és az amik által támogatott Asszad-ellenzékkel is küszködni. Nekik Asszad rendszere kell, vele vagy nélküle az már másodlagos. Ebben az oroszok profik.
Az az iraki elnök aki 2006-tól 2014-ig ült a nyeregben, síta. Teherán tenyeréből evett. Ezért baszódott széjjel az iraki hadsereg(mert az főleg szunnita volt) és ezért erősek az iraki síita milíciák.
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.26. 00:28:11
szvsz egy ilyen megegyezésnek leginkább az USA van az útjában , nem Asszad, de rosszul látom biztos...
kikoránkel 2015.09.26. 18:27:39
Igazad lehet és bár tudom, hogy fenntartásaid vannak a latinokkal, meg kell mondjam, hogy trópusi építkezéseken párjuk nincs az olaszoknak.
:D
kikoránkel 2015.09.26. 20:24:43
"Oroszország nemcsak a Szovjetunió, hanem az Arany Horda örököse is" - mondta Gajnutdin mufti a helyreállított moszkvai nagymecset avatásán. Ugyanitt Putyin: az iszlám Oroszország egyik államvallása."
Miket tudna erről az Intézet úr összekombinálni, ha éppen érdekében állna! :D
Frick László Intézet 2015.09.27. 06:06:22
Valamint a "mutatók" relatíve javulni látszanak, de ez az elsőtől úgy kb a 72-ik sorig főleg az Európa alá baszásnak és a szarkavarásoknak köszönhető, "strukturális reformok" nem állnak mögötte, azaz a lufik kipukkadván a visszacsapó hatás borzalmas lesz...
Ott tévedtek a néphülyítésben, ahol az amerikaiak is: Putyin nem egyenlő Oroszország és Oroszország, a birodalom évszázadokon át hozzáedződött ahhoz, hogy az éppen aktuális cár, meg despoták és a korrupt államrendszer csak egy dolog... A mai Oroszország népét Az Amerikai Álom és Ideák teremtő népéhez lehet csak hasonlítani. Az amerikaiakat máűr a Szovjetúnióról tő hülyeségekkel etették... Oroszországról meg semmit sem tudthattok, most márr nem a szovjet tikolózás, hanem a jellegzetes amerikai impérialista önáltatás miatt. Az Oroszországról való amerikai uszítás és hazudozás nem Oroszországnak fog fájni, hanem az USÁ-nak.
A magadfajta okos gyermeknek az a baja, hogy a blumbördzsi éle önámításokból táplálkozik, egy bizonyos magasabb kultúrát, művészi fokot nem ismer , azzal nem táplálkozik... és a nagyonalacsony tömegkalcsot is megveti.
Arra nem kényszeríthetlek, hogy a valódi filmművészet alkotásain keresztül szűrd át azt, amivel a népetetés csatornáin által megszűrtek.
De a mai USA állapotairól nagyon sokat meg lehet tudni vacsoracsata, kert- és ház meg konyhaépítő sorozatokon keresztül. Egyszerűen azért, mert olyan valóságszeletekbe visznek be kamerákat, amik amúgy mindenünnen kimaradnak.
1960-ig képtelenség volt az amerikai tömegközönség figyelmét olyan mozifilmmel lekötni amiben nem kezdtek el tízpercenként énekelni és egy semmibőllekunkorodó lépcsősoron görlök letáncikálni jóformán már ürügy nélkül is... aztán 1960. után készültek művészinek mondható tömegfilmek... ez a korszak úgy 30-35 éven át tartott... 1960-ig is volt a nézőknek egy 10-20%-os krémje akik azért egy Elia Kazan filmet le tudtak küzdeni. Ma kb ennyit tesz ki azon értelmesek aránya, akik nem csak színén, de akár fonákján is képesek egy "digitális" Tarantino filmet értelmezni.
és most lapozzunk oda, hogy a csöndesamerikánus magyar legújabb értelmiségi elit újságíró banda mit spoilerez haladóifjúságunknak? A Trón ok harcát vagy pl a South Park-et.
Frick László Intézet 2015.09.27. 06:26:43
Játékos feladat. Most a migránsügyben néha látni, ahogy az európai segélyszervezet láthatóságimellényes aktivistája tálcán valamivel [chicken tapas] kínálgatja a migránst valamit nyújt neki. Figyeld meg, főleg a magányos 20-40 közötti muzulmán fériak mimikáját, ahogy a falatkát elcsippentik a tálcáról.
A mohamedánok az amerikai eredetű néphülyítéssel ellentétben igen szelíd, türelmes, nemfélős nép, Tkp az amerikaidemokrácia kesztyűjébe való tutultatás radikalizált pártízmillió jövőkép nélkül maradt fiatal muzulmánt.
Tkp te meg én ugyanazt az eszményt követjük, a Nagy Amerikai Szabadságeszmény-t. Csak én ósdibb vagyok, mint te. Ráadásul ti, európai amerikanyalók egy egészen széles sávot kihagytok... vagy kimarad nektek, mert az agymosóitok gondosan kerülik a Keresztény Nemkatolikus Fehér Amerika sávját, amiben Obama (ismétlem, úgy néz ki, az utolsó értelmes amerikai elnök...) Isten-nek ajánlja Amerikát. A magyar jógyerekek nem tudhatják, hogy a mi kádéenpés bigottjainknál überkeresztényebb a Súlyozó Amerkikai nemKatolikus Fehér Középosztály... és a csatlakozó feketék. A mi agymosóink ebből az egész kereszténymiskulanciából a gyerekkúreló katkó papos sávot használják be, mert nálunk ugye a katkók. [Pedig a refkók is :D ]
Ma még lenne lehetősége az amerikai agymosodáknak őszintén beszélni a mohamedánokról, csak ez belerongyolna egy rakás kultusz-sávba.
A mohamedánok erőtlen, pusztuló picsaembereknek látják az europidokat és az USA katonai leszereplése ezt csak fokozta. Az iraki szennygödrökbe minden éjjel zúdított ételek vagy szállítássérült élelmiszerek... a 35 kilós menetfelszerelés.. a telefosott katonaipelenkaszagú arrogancia... századannyi háborús szituáció ellenére lelkisérültebb "veteránok"
Most Európa fog fizetni az amerikaiimperializmus bűneiért, bárpersze a saját elpicsásodása miatt is, de fog az Amerikai FehérKözéposztály is...
Frick László Intézet 2015.09.27. 06:40:09
Csak egy pompás szemléltetőpélda: Jó mókának látszik Németországnak odabaszni a V.A.G. agyonbaszásával, csakhogy a V.A.G-nak Pueblában van a legnagyobb gyára és közvetlenül 30-40ezer, közvetve 200ezer ember körül horul a szurok, ha bezár... Miközben amúgy is forrásban a katlan az USA alatt...
Másikpélda: A VW-nek odabaszés fixálhatja a kőolajpiaci helyzetet és a végletekig hergelheti az IÁ-t pénzelő és biztató szaudi -és más arab hercegeket...
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.27. 12:21:17
Frick László Intézet 2015.09.28. 12:22:14
Krúdy Gyulát is szokták csesztetni, hogy ponyvát írt... felszínes.. csillogó.. szecessziós... Holott Krúdy antiszecessziós.
Tarantino sok más rendezővel ellentétben tudomásul veszi, hogy a mai "moziközönség" zöme műveletlen bunkó, tahó, akik már nem láttak művészfilmet. Vannak mások, pl a Halászkirály ilyen film.. akik másképpehn próbálnak becsempészni valamit a csomagolás alatt. Tararantino nem maszatol. csinál egy flott, síkos fitt kis csomagolást és az ALATT hozza be a valóditartalmat. Tarant8ino-nál oda se nézek a sztaniolra, amikor eldobom...
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.28. 13:51:20
hogy ez eddig nem jutott eszembe :-)
(Azt meg se merem kérdezni, hogy mi lenne itt a Lényeg)
összehasonlításul a két jelenet:
Dirty Dozen:
www.youtube.com/watch?v=VeLOL__F3Jg
Inglorious B.:
www.youtube.com/watch?v=KnrRy6kSFF0
kikoránkel 2015.09.28. 19:30:39
Az USA egy olyan ország, amely a multinacionális vállalatain keresztül kommunikációval és szabadsággal látja el a harcoló államokat.
Ideje leszállni a földre, honey! :D
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.28. 22:50:52
2015.09.28. 23:31:21
A mohamedán - tehát egy tömeggyilkos terrorista útmutatásain élő ember - gyűlöletben születik, gyűlöletben él és gyűlöletben fog meghalni. Ha Hanni néni tudná, mit tett Mohamed a zsidókkal - és mit akarnak tenni itt az EU-ban a bevándorlók a zsidókkal - hát bizony a legnagyobb bevándorlóellenes lenne.
A muzulmánok már fenik a késeket ellenünk - miközben mi azon aggódunk, elég tejszínt adunk-e a kakaóhoz a luxustáborokban nekik.
2015.09.28. 23:36:05
kikoránkel 2015.09.29. 18:46:09
Oké, oké, legyen világosság! :D
Putyin tegnap az ENSZ-ben:
"A nácizmust legyőző országok 1945-ben egyesítették erőiket, hogy lerakják a háború utáni világrend szilárd alapjait.
Emlékeztetnem kell azonban önöket, hogy az államok közötti együttműködést vezérlő elvekről, valamint az ENSZ megalapításáról szóló kulcsfontosságú döntések a mi hazánkban , Jaltában születtek, a Hitler-ellenes koalíció vezetőinek találkozóján,
A jaltai rendszer igazából vajúdások közepette született, emberéletek tízmilliói és két világháború árán.
Ez végigsöpört a földerekségen a XX. században.
Legyünk igazságosak, ez /a jaltai rendszer/ forrongó, néha drámai eseményeken segítette át az emberiséget. Nagyarányú felfordulásoktól mentette meg a világot"
www.msnbc.com/watch/full-speech-vladimir-putin-addresses-un-533697091786
Az első másfél perc, ha eredetiben vagy angol szinkronnal óhajtod élvezni.
Szóval, Jalta szelleme,ebből vezeti le a XXI.-század politikáját, erre vágyik Vagyim és ha megkérdezed, hogy miért baj ez, részemről visszatérek a zenhez.
kikoránkel 2015.09.29. 19:12:27
" Az IÁ ellen a leghatékonyabban a kurdok harcolnak."
A kurdok védik a saját területeiket, nem igazán(höhö) karmolják az arabokat és viszont, hosszú odds-szal fogadom, hogy nem vonulnak be az IS területére "felszabadítani".
Ők mindig is a törököket figyelik félszemmel, nem kockáztatják az erőíket távol a bázisaiktól.
"Ez az egész siíta-szunnita ellentéten való okoskodás csöndesamerikánus dezinformáció. "
Fenti mondatod logikai szerkezetének ismérve a totális deduktivitás, aminek következménye a cáfolhatatlanság, azaz az, hogy nem létezik olyan tény, észlelet vagy általánosan és megalapozottan elfogadottnak tekinthető ismeret, amellyel megdönthetők lennének, mert ezeket különböző argumentációs-logikai hibákat és igazolatlan előfeltevéseket tartalmazó levezetési elemekkel képesek magukba integrálni ("a tagadásod is azt bizonyítja, hogy részese vagy az összeesküvésnek", "az agymosottak elől persze hogy elrejtették ezeket az egyértelmű összefüggéseket", a tény létéből a tény magyarázatául felkínált vélelem igazolását olvasod ki.
És akkor megnyugszol.
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.29. 19:58:08
2015.09.29. 20:52:12
Államok a nyugati féltekén a Monroe-doktrína értelmében rákényszerülhet, bármennyire vonakodva is,
hogy kirívó bűntettek vagy a teljes tehetetlenség esetén nemzetközi rendőri hatalmat gyakoroljon."
Roosevelt kiegészítése a Mopnroe-doktrínához, 1904.
2015.09.29. 21:04:34
kormányozhassuk életünket a magunk választotta jog- és szabadságelvek alapján, az agressziót,
amellyel magunk nem kívánunk élni, visszautasítjuk bárhonnan jön is. Ragaszkodunk ahhoz,
hogy biztonságban járhassuk végig a nemzeti fejlődés magunk választotta útját. De nem érjük be
ennyivel. Követeljük, hogy ez mások számára is lehetővé váljék. A személyes szabadság és a
szabad nemzeti fejlődés iránti lelkesedésünket nem korlátozzuk csupán a bennünket érintő
eseményekre és folyamatokra. Kívánatosnak érezzük ezt bárhol, ahol egy nép a függetlenség és
a jogszerűség nehéz ösvényein próbál utat törni.”"
Wilson, 1915
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.30. 01:13:48
de mondjuk ide
444.hu/2015/09/29/surjan-nem-enged-a-444-altal-felhergelt-tomegeknek/
és egyébként téged cseppet sem zavar, hogy kikkel kerülsz egy platformra?
(neveket nem sorolnák, de itt is találsz, meg a sajtóban is, meg a politikában is)
engem zavar
2015.09.30. 10:44:59
A betolakódoat akkor kritzálom, röhögöm ki vagy gúnyolóok rajtuk, amikor és ahányszor csak akarok. Ez alapvető liberális jogom, aki ezt el akarja tőlem venni, az fasiszta, és nincs helye az európai értékeket vallók között. Ha zavar, vagy a 444-et zavarja, hogy Surján él a szabadságojgaival, költözzetek Észak-Koreába. Ott nincs a hivatalostól eltérő vélemény.