Riporter: A médiától jöttem.
Alanya: Igen, de melyiktől. Látom , kamera. A tévétől jöttek?
Riporter (kapvakap) : Igen-igen, lényegében televízió! Olyan, mint a tévé. Nos, nyilatkozik? Fizetni nem tudunk, de azért...
Alanya: Ja. Maguk olyan tanulófélék, mi?
Riporter: (kapvakap) Hát igen...
Alanya: De értesítenek, mikor lesz adásban? 
Riporter: Hoóóógyne. Persze! ( a cigányra pillantván egy számítógépet se néz ki belőle)    Van ímélcíme? Írja föl, küldünk linket!
Alanya: Rajta vagyok a fészbúkon, úgy is jó lesz! Különben már én is csináltam ilyent, igaz, csak telefonnyal, feltettem a jutúbra, már nyócvanhatan látták!
Riporter: (megkönnyebbül) Akkor tanképpen kollégák vagyunk!
Alanya: Hát nem nagyon, mert én direkt szívatásbú' csináltam... de maguk nem olyanok ugye?
Riporter: Ááádehogy! Mi nem! Dehogyis !
(stb, halkan elúszik)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr243235252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása