2011.07.07. 05:59
egy
>>>én kedves barátom, harcostársam, én-hősöm jóbanrossszban az úttalanban
/XX. sz-i nyálzene -részlet-/
annyit fűznék hozzá a fenti videókhoz, hogy aki az igazi milliomos *Transitja (tehát nem a fost se érő 2000 utáni, valójában Otosan török vacakokról beszélek) váltója épségéért is aggódna, az ne ilyen diszkógyerekes gyorsasággal váltson, mint a német meg holland fickó, hanem egy gondolattal lassabban, elidőzve a váltókarral
*milliomos autó - gazdás autó, ami gond (magyarul kevés ráfordítás, pl 1 millió km alatt 300ezer Ft szervíízköltség) nélkül elmegy egymillió km-nél többet, nem csak a dízel 123-as Mercedes ilyen, de a Ford Transit 2.5D is, vannak benzines autók is, nem mindegy, hogy mennyit veszel ki az autóba mint olyanba (igen, tudom, a világzabáló vírus...) belepazarolt energiából, a veddmegdobdel amerikaiidótizmus ugyanis
5 komment
Címkék: milliomosautó
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
l60 2011.07.08. 13:16:22
Ezekkel a HDI, PHDTI szarokkal elrontották az eredeti koncepciót.
magyar-magyar szótár 2011.07.11. 06:13:24
A sok betű hókuspókusz PDTDHICDTH ákombákomok szervízelés nélkül használhatatlanok, a szögbeverődízelt két "modernkorszerű" motorszervíze költségéből sk elüzemeltetted 500ezer km-ig. Becsalják a szervízbe... de leginkább hókuszpókuszokra. Sokan azt hiszik "a vas" romlott el, nem, maga a puszta vas jó, hanem a "szoftver" a vacak. Még az autószerelés hagyján, de sajnos orvosok is vannak ilyen attitüdben ma már: a laborerdményből hisznek MINDENT kiolvashatni
ekkerjoz 2011.07.11. 06:28:55
magyar-magyar szótár 2011.07.11. 06:37:03
Nadehát vót nekem szerencsém nemszervős 1937-es Mercedes kisteherautóhoz, aminek "parkoláskor" kétujjal könnyedén vagy profin tenyérrel (gomba nélkül) tekerhető a kormánya és az akkori útviszonyok mellett nem kellett benne állandóan gömbfejeket cserélni.
Meg ott vannak a honvédségi nyerspamut zoknijaim, a lyukadhatatlanok...
ekkerjoz 2011.07.11. 19:12:18
éshát szereltem eleget, ilyen atmoszférikus ifa, tátra hengerfej pakolást tíz perc alatt bekötött szemmel cserélek
nade rátérve a közös csöves, computervezérelt motorokhoz, ez egyfajta piaci igényt zár, az átlagsofőr kereket se fújtat szívesen, istenőrízz, hogy felnyissa a motortetőt, de az átlag szerelőt pláne vissza kellett tartani ettől
máshogy nem megy