juró 1,27 mp, vált ájró, 1,32 mp. Míg Kazinczy-díjra érdemes helyesejtési körülmények közepette az euró szó kimondása 1,84 mp-et vesz igénybe. Tehát brókerségünk nem ájrót mond pestizmusban affektáltan, hanem jurót, ez olyas, mint a húsipari górék és diplomás mérnökök hus-a. Husfélék. Husok, illetve a gabonafelvásáró állami-bértárnok maffiózok buzá-ja.

Hát, a lopcsaliánus kereatívkönyvelőművészet-nek is valójában nem oka, hanem célja van.  Főcél volt az ájróbevezetésnek a lehetetlenbe való kitolása, ráadásul ez volt Szegény Feri első és majdnem utolsó teljesen őszinte nyilatkozata még 2004. szeptember végén, amidőn egyébként még akkor mértékadónak számító közgazdák 2006-ra prognosztizálták az ájrobevezetést, hogyaszonta, lesz az 2014. is [dübörgő taps, éléjenzés a jóoldalon, hiszerikus rajongás a Mozgó Világ szerkesztőségében, Petschnig Mária Zitával, Szegény Feri egyik kitalálójával szalmiákszeszt kellett szagoltatni és este az ura el nem tudta képzelni, mit akar azzal a nyakmasszírozással a dolgozó'ban...] .

 

Minden találmány működik legalább egy ember tekintetében: Azéban, aki kitalálta.

/én/

Azért kell Forint is meg ájró is, mert addig lehet a zavarosban halászni, amíg lényegében és valójában kettőselszámolás van, plusz ott a svájci frank, ami ezeknek a reforómmereknek a maszek valutájuk, a hintapolitikában a stabil pont: akármelyik bucskázik, a SF-on állva le lehet csípni pár tizedszázalékot, ami per-nap és mondjuk 2milla SF esetében summa. És amikor Szegény Feri ezt kinyilatkozta, akkor nem azt mondták neki, hogy elmész ám a PECSÁ-ba, hanem dübörgő taps és éljenzés.

Mára sikerült elértni, hogy a lakosság már nem tudná megfizetni a csatlakozás árát a legjobb gazdaságimutatók esetében meg főleg nem, hiszen a minéljobb gazdasági mutatókhoz CSAKIS az annálnagyobb lakossági áldozatvállalás járul. Még NSZK-ban is a polgár fizette ki az euroátállás költségét. 

35 komment

Címkék: juro

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr801517095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.02.19. 11:25:15

Hát, tudja a tököm. Én azt sem értem, forigzampl, hogy miért nem lehet egyből E-U-róra váltani, ha az a jó. Akinek ez döntési jogkörébe tartozik, MNB elnök, országgyüszi, Madárelnök vagy a nép, az egyszer összeül, és dönt: kell euró, akkor váltsuk át most, az adott árfolyamon az egész kócerájt, aki bújt, bújt, aki nem, nem. Ha nem kell, akkor baszakodjunk tovább a forinttal, ahogy az angolok is az ő forintjukkal, oszt' annyi. Kész. Kell valakinek egy fasza pénzügyminiszter?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.02.20. 12:39:23

@efes: lefordítom, amit most írtál. Ha nnyira jó meghúzni Pamela Anderson-t, akkor miért nem húzzuk meg?

magyar-magyar szótár 2010.02.21. 07:19:52

@efes: Ez igaz, teljesen mindegy, mikor vágják agyon a lakoságot a júrócsatlakozással, kb a fogorvoshoz menéshez hasonlítanám, minél későbben , annál többe kerül. Most azért nem tetszik a banklegényeknek, mert a lakosság minuszban van. Kellemes a juróátállás olyan spórolós, kuporgatós lakossággal, mint a német volt, a megtakarításaikból jócskán le lehet szívni. De ha most lenne juróátállás, azt a Zónijónak kéne fizetnie meg a bankokat is terhelné. Ahzt hiszik, hogy 2014-re a lakoságnon ár lesz annyi zsír, hogy arra terhelve lehet megcsinálni az átállást. A spekulánsok (köztük Bajnai maga, mármint a strómanjai) most őrült erővel a földszerzésen ügyködnek, és 2014-re (2012 után...) már abban lesznek érdekeltek, hogy juró legyen. Ha MOST juróátállás lenne, nem lehetne átbaszni a maradék földtulajdionosokat, csak leesne nekik, hogy még bukfencvetéssel is érdemes kihúzni 2012 utánig.. Pláne nem opciós szerződésssel mellékelt bérleteket kötni.

magyar-magyar szótár 2010.02.21. 07:21:22

@vészmadár (pica pica): Esspecielle nem lenne az a pénz, nem szivesen törölném bele a farkamat egy lehasznált felmosórongyba még gumival se (a Hepatitis-B elleni védekezésül uggye, muszáj lenne)

I_Isti 2010.02.21. 19:36:07

A képlet nem ennyire egyszerű:
- Gordon már 15 évvel ezelőtt is milliomos volt, neki szinte mind1, nem érdemes a szokásos szociális irígységet extrapolálni rá.
Maastrichti kritériumok:
- Az infláció rátája nem lehet 1,5%-nál több a három legnagyobb árstabilitással rendelkező tagállam inflációs rátájának átlagánál, és ezt az alacsony inflációt fenntartható módon kell produkálni. Jelenleg ez az érték 3,2%.
- Az éves költségvetési hiány nem haladhatja meg a GDP 3%-át; a bruttó államadósság nem lépheti túl a GDP 60%-át (illetve 60% fölötti adósságráta esetén az adósságrátában folyamatos és jelentős csökkenést kell felmutatni).
- A tagállam nemzeti valutájának árfolyama a Gazdasági és Monetáris Unió harmadik szakaszába lépést megelőző két évben nem lépheti át a második szakaszban megállapított árfolyamsávot. A gyakorlatban ez azzal is jár, hogy az adott országnak be kell lépnie az Európai Árfolyam Mechanizmusba (ERM).
- A hosszú távú hitelek kamatlába legfeljebb 2%-kal lehet több, mint a három legnagyobb árstabilitással rendelkező tagállam államkölcsöneinek átlagos kamatlába. Ez az érték jelenleg 6,5%.
(KopiPészt from wiki)
Vagyis:
- nincs osztogatás, aztán a lóvé elinflálása,
- nincs lehetőség külföldi hitelekből finanszírozni a "jólléti államot", de a "haverokat" sem.
- aki annyira hülye, hogy a földet képes eladni, az megérdemli.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2010.02.21. 21:13:54

a juró bevezetéséhez kéne némi életszínvonalbeli felzárkózás az fejlett nyugathoz, mert úgy járunk, mint a görögök-spanyolok-portugálok: kettészakadunk, és még a mostaninál is kevesebben maradnak a középérték felett.

magyar-magyar szótár 2010.02.22. 06:06:34

@I_Isti: Torkig vagyok már a Zónijós Normákkal. Óvodás a nyafogásom, tudom, debezzeg Bulgáriának vagy Romániának nemhogy nem kellett magaalávágni a normák érdekében, de még máma is azt csinálnak, amit akarnak, agyonnyaggatot hasonlatom erre a kamionéletből való, a román kamion korlátozó nélkül 110-zel döngethet és kuttya baja sincsen, el a mi maradék..) zónijósnormás 85-90 között lekorlátozott kamionjainkkal (úrvezető ezzel autópályán találkozik, nem érti, hogy az elé kivágókamion mér 32km/h előnyel cammog ki a másik szélárnyékából.. mért nem jó neki a 87, ha 89-cel tud menni)

Ezeket a kritériumokat én is ismerem.

Bajnairól: bajnai spekuláns, tehát nála szakmai alap leölni a bölényt a púpja 10kg-jáért. Semmi rosszat nem feltételezek ezekről a fiúkról, úgy vannak vele, a korszerűtlen [gazdasági] szerkezet úgyis összeroskad, ha pozícióban vanna, mért is-mért is ne vehetnék ki, amihez hozzáférnek, majd a romokon kél új gazdaság. Sőt, szerintem a gyurcsányizmus jótéteménynek állítja be a leisztingerelést (a GDP/GNI-ben súlyos károkozással járó lefosztásokat) ami meggyorsítja a modernizációt

aztán itt jön az érved (hogy ti. "szociálisirígység...") háttere, miszerint (mármint őszerintük) a büdös ajjas kurucc alföldimentalitású cselédparaszttya is lopna, ha érné, amit tudna.

Ha Bajnainak mindegy lenne, akkor nem küldené most strómanjait földet szerezni az alfeődbe.

magyar-magyar szótár 2010.02.22. 06:10:31

@bs395: Igen, igen, ez kéne, ezt mondom, egy masszív zsírszalonnapolgárságBA bele vezetni a júrót, sokkal nagyobb élvezet (ugye, a nagy kuffer esete) .. afféle ez is, mint az antiinflációs küzdelem, akármely erő bukásba vertikál. Namost 2002, de főleg 2004. vége óta a "biciklit" nemhogy hagyták dűlni, de megfektették rendesen. Most persze a büdös fdeszfaszisták és Surányi tervei SEM jók, hiszen magas inflációsszint eleve eltart a júrócsatlakozási céltól. Tulajdonképpen könyörögnünk kéne nekik, ha megfektették a biciklit, a kaminyonnal legyenek szivesek rá is tolatni.

magyar-magyar szótár 2010.02.22. 06:11:55

@bs395: mármint a "nekik" persze a pénzügyi& reformprofik, akiket ím nem érdemlünk meg (Szegény Feri kitalálói)

magyar-magyar szótár 2010.02.22. 06:13:50

Többeknek: Szokásosan mélymagyar hivatkozás az angolokra, miszerint elvanak a fontjukkal, mint a befőtt, hahá, csak forintba számítva egy százast buktak ezért. (primitív parasztszámítással a negyedét bucskázta az angolparaszt a pénzének... bár a németparaszt meg harmadát bucskázta a jurócsatlakozásért...)

2010.02.22. 10:33:26

@magyar-magyar szótár:

"Ha Bajnainak mindegy lenne, akkor nem küldené most strómanjait földet szerezni az alfeődbe."

Nem mintha nem hinném el, de forrást pls....

magyar-magyar szótár 2010.02.22. 13:07:46

@méhészborz: Attól tudom, aki vítt a strómanokkal. Ostoba feődhő ragadt [diplomás] paraszt, aki nem érti, mibű lehet kitermelni azt a magas bérleti díjat, amivel fölémentek azok a strómanok, akik a tritikálét a trikótól se tudják elkülönböztetni. Jót röhögtem a szerencsétlen marhán, hát mit az elavult telefaXXXomat érdekli az új bérlőt a termelés maga, amikor az opciós elővételi jog a szám. Ism.: "A főd azé, aki jelzálogkölcsönt kap rá." Bizhatunk talán abban, hogy a magyar spekuláns a jelzáloghitelből talán itthon is költ (ruház be) valamit, de hogy az osztrák meg a német konzorciumok egy jurócentet se fognak, az is biztos.

magyar-magyar szótár 2010.02.22. 13:11:24

@méhészborz: Néha azon kapom magam, hogy együtt röhögök Szegény Ferivel meg a Farkasverembe Esett Áátattlan kiffiúképűvel, hogy a sok büdösparaszt patópálja, az elavultstruktúra meg minden , megérdemlik, szakadjanak össze, dűjjön-burujjon, ússe lesz má ebbül semmi, megérdemlik, maj' gyön a sokkútúrált labanc joszt hozza be a sokkútúrákat meg mindeneket . Csak az a baj, hogy ez az elavult struktúra fölöttem van oszt rám rogy majd...

2010.02.22. 16:22:11

Egggyezzünk meg abba, hogy ez nem forrás.
Sógoromhoz hasollítasz, aki mondogatja, hogy "ezeket véded?"
Nem, sőt!
De talán a felvilágosításhoz (ha van diploma, ha nincs) mindenki által jól érthető ÉRVEK és tények kellenének, amik ellenőrízhetők, visszakereshetők,és főleg jól érthetők.
Amíg ilyenek nincsenek, az egész csak érzelem.Persze az érzelem is fontos, de működő gazdaság szerintem soha nem épül érzelmekre.
A dolog egyébként ennél talán ekkicsit bonyolultabb,de hálisten nem vagyok regényíró :-).

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2010.02.22. 19:21:00

@méhészborz:
mostanában volt hír, hogy a magosz - most, hogy már benne van a nemzeti földalap kezelő irányító/felügyelő testületében a küldöttük - feljelentéseket meg vizsgálatokat akar, hogy milyen mszp-s embereknek hogyan játszottak ki szerződéseket a stratégiai alapból, csak nem találom a hírt :-(
ha megtalálod, be is linkelhetnéd.

2010.02.23. 09:49:53

@bs395: Végigböngésztem az életrajzokat a honlapon,de nem derült ki, hogy ki a magoszos.Egy név kéne legalább.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2010.02.23. 10:40:09

@méhészborz:
www.mnvzrt.hu/nfa/nfa_ellenorzo_bizottsag
legeslegelső ember, nyilatkozni is ő szokott.
csak azt a hírt nem találom, ahol kinyilatkozta a dr budai, hogy milyen strómanoknak játszottak ki szerződéseket.

2010.02.23. 15:57:07

@bs395:
"Budai Gyula országgyűlési képviselő mai sajtótájékoztatóján olyan híresztelésekre támaszkodó információkat közölt, amelyek – az MNV Zrt. álláspontja szerint - alkalmasak arra, hogy az ügyben különböző súlyú felelősséget viselő munkatársak személyiségi jogait és jó hírnevét megsértsék. Az MNV Zrt. elkötelezett az ügy legteljesebb és legalaposabb kivizsgálásában, ennek érdekében a külső és belső nyilvánosság valamennyi eszközét igénybe veszi.

Az MNV Zrt. arra kéri a vizsgálattal kapcsolatban véleményt nyilvánító személyeket és orgánumokat, hogy következtetéseket csak a vizsgálati eredmény ismeretében vonjanak le.

Egyebekben az MNV Zrt. szakmai szervezetként politikusok megnyilvánulásait sem eddig, sem a jövőben nem kívánja kommentálni."
(idézet a honlapról)

Nnnna... erről ennyit...

A többi hit kérdése.
(de ha nem, meggyőzhető vagyok:-)

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2010.02.23. 16:25:13

@méhészborz:
nem azt mondtam, hogy amit mondtak, az igaz, hanem hogy azt mondták :-)
én örülnék a legjobban, ha rendes vizsgálatok folynának nyilvános eremdényekkel, hiteles személyek által, nem csak véresszájúskodás.

Kenguru 2010.02.23. 22:54:49

Összesküvéslelmélet van, gondolkodás nincs.

A földspekuláció az egy dolog, már vagy 10 éve játszák "ügyes" emberek.
Ha valaki a forinttal akar spekulalni forexxen játszik.

Az eurocsatlakozás kritériumait jellemzően NEM gyorsan fejlődő/felzárkózó országoknak találták ki. Azok az országok amiknek a reálgazdsagása legalább struktúrálisan nem raktak magát helyre ÉS bevezették az eurót , azok megszopták.

És itt most nem valami Gyurcsányista reformokról van szó, csak olyan alapvetésekről mit hogy többen tegyenek bele a közösbe mint ahányan kivesznek belőle, meg egészséges felnőttek tömegei ne élősködjenek az államon stb.

Szóval euróra szükségnk lenne DE nem azonnal. Kéne egy jelentős felzárkózási időszak.

DE erről már lemaradtunk. Ugyanis azzal hogy engedték hogy 1.7 millió devizahiteles legyen az országban, gyakorlailag bevezettük a rögzített árfolyamot.

Hiába kéne a forintnak akkorát esni mint pl a font esett, a MNB nem engedheti mert tönkremennének bele a hitelfelvevők.

Csakhogy az irreális árfolyam és a magas kamatok megölik a növekedést.

Úgyhogy innentől vagy átkonvertálják a devizathiteleket forinthitelre, vagy bevezetik az eurót amint lehet.

Evvan.

2010.02.24. 10:06:43

@Kenguru: Az a gyanúm, hogy a bankok nem fogják szorgalmazni a devizahitelek forintosítását,mert ehhez nem fűződik anyagi érdekük, más meg ki tenné?
Ördögi kör.
Ja, meg a rövid és hosszú távú érdekek szokásos ütközése, ahol mindíg győz a 'ma' a 'holnappal' szemben...(szerintem)

Kenguru 2010.02.24. 12:14:11

Persze hogy nem fogjak. Erre legfeljebb kenyszeriteni lehete oket. Orban talan egy eve egybkent pedzegette is.

De ilyesire realis akkor van lehetoseg, ha mar megtortent a baj. Pl most ukrajnaban ezt csinaltak a dollarhitelekkel, MIUTAN a Hrivyna a felere esett.

Igy szetteritetek a bukast az allam, a bankok es a hitelfelvevok kozt.

budai zöld 2010.02.24. 12:33:22

@Kenguru:
Oké, ha most azonnal eurónk lenne, egyböl nem lenne saját monetáris politikánk és megszívnánk, mivel úgymond a reálgazdaságunk nincs rendben strukturálisan.

Szerintem nem kell ahhoz összeesküvéselmélet, hogy az okot és okozatot megfordítsuk.

Jelenleg (az elmúlt nyolc évben) arra kell(ett) nekünk a forint, hogy a banánköztársasági költségvetési politikát (10% fölötti deficit, 800000 rokkantnyugdíjas, segéd, völgyhíd, metró, stb.) banánköztársasági monetáris politikával egyensúlyozgassuk (sáveltolás, 10% fölötti kamatok, most meg az 5.75-re verjük magunkat - a cseheknél 2002 óta nem megy 4% fölé és most 1% - nem hiszem, hogy azért, mert mi olyan túlfütötten növekszünk).

Namost euróval, vagy egy következetesen végrehajtott eurókonvergenciával lehetett volna-e szavazatot vásárolni 19000 forintért, aztán pedig évekig szavazóbázist építeni = milliókat tartós inaktivitásba taszítani segéllyel, rokkantnyugdíjjal, stb. (a devizahitelböl fenntartott kvázijólétet most hagyjuk is).

Így vagy úgy, a forint szükséges feltétele volt az elmúlt nyolc év háborítatlan lenyúlásainak.

Kenguru 2010.02.24. 23:01:00

Ne feltételezzünk a szocikról ekkora machiavelli-i lángelmét.

Az eróhoz szigorú fiskális politika kellett volna évekig, 19000 forintok és völgyhíd nékül.

De az MSZP Kádár J emlőin nevelekedett, és nem ismer más módot a saját legitimációjának a növelésére mint az osztogatást, azaz az állampolgárok korrumplálását.

De mondjuk 2006-ban sem lett volna helyes bevezetni az eurót, csak a szükséges roformok után, ami ideális esetben is kb most lenne kész.
Most meg ugye válság van.

Szóval még egy ilyen kis gazdaság is jól elvan euró nélkül HA amúgy is olyan korrektül bánik a pénzével mintha lenne eurója.

DE ha balkáni módra viselkedik mint a görögök, az euró sem menti meg a csődtől.

magyar-magyar szótár 2010.02.26. 01:47:00

@Kenguru: Itt hívom föl a figyelmedet a Kádár Emlője témakörbe vágó dolgozatomra: citera.blog.hu/2009/01/20/kadar_fasza

A júróbevezetésnek lényegében olymindegy. Látszik a globális spekulánsok magatartásán is, hogy mennyire is zavarja a szakmát az egységesítés. Alul fúratja a szakembereivel, felülről pedig predical, hogy pha, esse, beh gyönge.

2001. óta arról szól a történet, hogy a Nagy Beteg Ember (az USA gazdasága) hogy tudná megúszni. Nemrég elzuhant, gyorsan lenyomták a többieket is, hogy relatíve (egy nagy hasnyival) magasabb lehessen...

Most már mindegy, de nem szabad elfeledni Szegény Feriék (akiknek semmi köze a baloldalhoz sem, nemhogy Kádár Faszához... Apró Piroska néni lényege NEM az, ki volt az apja, hanem az, hogy a kreatívkönyvelés világbajnoka...) Szegény Feriék azt busongják, hogy hát ugye, akarták ők a javait a "délibábos" népnek, de ezek a bunkójak nem érdemlik meg.. dűccsünk-boríjjunk, as szerkezet úgyis elavult, GYÖJJÖN valami új

Az a gond ezzel a délibábosságal, amit az általam mélyen tisztelt elitértelmiség (Tokfalvi barátom & Co.) is hint, hogy idelent a nagy büdös pusztaságban éppen a zsírtahó nép van nagyon is tisztában a délibáb természetével, s akik kergetik, azok gyakran az ide LElátogató jelentős értelmiseggjeink.

magyar-magyar szótár 2010.02.26. 01:50:59

@méhészborz: Tudom, hogy "nem forrás" -erről inkább levélben írnék részletesen. Persze lehet forrás, én magam nem fogom megírni, de egyszerűen, ha egy újságíró fölkeresné az illetőket, már írhatná is a riportot. Az un "jobber újságírók" III. osztályú pancserok, a jó, haladó, jól író megfelelőújságírók meg nem szarnak bele a Tápláló Marok -ba. Ez "nem forrás" ... vagy a DATAPLEX -ügyben semmi különös nincsen. A Nomentana ügy "nem volt érthető". Ésígytovább.

magyar-magyar szótár 2010.02.26. 01:58:27

@bs395: És még arra hívnám föl a figyelmet, hogy az egyébként a kurúccságtú sokat szidalmazott (zsidózott) SZDSZ volt az a párt, amelyik erősen keresztbetett a spekulánsoknak a parlamentben. Azzal a húzással sikerült 2012-ig eltolni az időhatárt. Ha az MSZP-konglomerátumot megvizsgáljuk, az agrárkérdés és az egészségügy is olyan területek, ahonnan repesztő rianások futnak... [futottak..]Ugyanis a MSZP is tele van szőlősgazdákkal meg feődtúró begyepesedett ergyákkal, akik azt hiszik, hogy a földet művelni kell, termelni meg egyéb elavult baromságokat csinálni, állatot tartani, hogy legyen trágya... Pedig a délamerikai korrupcióhoz délamerikai nagyipari óriásbirtokrendszer kell, sok vegyszerrel. Az a családi kisbirtiok, ahol egy hektárból ki kell hozni 40ezret... Az óriásbirtokon elég a 4000 is. Széchenyi Pál grófnak a 100000 holdja holdankint csak 1 pengőt hozott ( durván tehát hektáronként 2 P, maiforintba lehetetlenül átszámítva kb 2400 Ft..) És komoly papíragrárszakemberek beszéltek arról, hogy realitása csak az óriásbirtokoknak van.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2010.02.26. 08:17:40

@magyar-magyar szótár:
zavart érzek az erőben: az szdsz cseszett ki a spekulánsokkal, akik az mszp-sek, de az mszp-sek igazából rendesen gazdálkodnának?
valamelyik nem igaz.

magyar-magyar szótár 2010.02.27. 02:25:33

@bs395: Bocs, de most nálad a zavar, leragadtál a Síkbolygón. Ugye, emlékszel a jóoldali megfelelősajtómunkásság téeszelnökösözésére, még kis odafigyeléssel idekint is láthatóak voltak azok az ellentétek, amik SÚLYOSSAN szabdalták a MaSZoPt pont agrárügyekben is. (Ismétlem: miközben szőlőbánnyáztak, aközben a MaSZOP képviselők közt jelentős szőlőbirtokosok is vanna...) Ugyanez az egészségügyben is, az a MaSZOP-os, aki egyben egészségügyi szakember, TEHÁT át is látta helyzetet, nem volt egy Kökény-V házaspár...

A szajkómunkáság kímélte az MSZP konglomerátum elemeit, de azért valljuk be, hogy az6 érdekszövetséget bizony-bizony csakis a politikai hóttprofizmus (pártszerű magatartás) tartja össze. Pl az MSZPsek jellemzően idült alkoholisták, arról ismerni meg többoldali rendezvényen prominenseit, akik PROFI mód be vannak állva (nagyrutinnal) azok az MSZP-sek, akik zug& otthonivók, elvonási tünetek miatt sápatag izzadóak, mert A Párt tiltja a nyilvános ivászatot, azok a fideXXXekek.

A túlokos, túlművelt, túlintelligen szajkómunkáságunk igen föltupírozta a magyar eszmerendszereket, de azrt eléggé feudálissak még ám azok.. És mennyibe tartott régi főurainknak reformátából katolikába, katolikából megint reformátába lenniök.. És hányan voltak a Bethlen Gábor módján türelmesek?

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2010.02.27. 08:43:51

@magyar-magyar szótár:
akkor még egyszer: ha az mszp-sek a rendes gazdálkodók, akkor miért nem ők tesznek a spekulánsok ellen? mert akkor talán hanyagolni kéne a pártszerű jelzést, ha egyszer ki kell szervezniük az érdemi döntéseket.

magyar-magyar szótár 2010.02.28. 03:20:51

@bs395: A pártszerűség miatt hallgatta -de persze nem a présházban. Sokfajta MSZP-s van, pl még mindig vannak, akik beszopják a Szegény Feri annyira akarta a javainkat, de a zsírtahó magyarok nem érdemelték meg őtet cím projektet. Mások már rádübörögtek arra, hogy Szegény Feri, bár kétségtelenül történelmet szeretne írni, de más faszát mártván a csalántosba.

Szintén a MaSZOP parasztjai voltak azok 2006. augusztusában, akik csatlakoztak T. , likvidált képviselő titkos mozgalmához, főleg mert 2006. augusztusára kiderült, hogy megint egész nyáron a fű se nyőtt, csak az uborkaszezon, ennek ellenére a Kamarilla (a MeH, ami a minisztériumok helyett az érdemi döntéseket hozta s végrehajtott)3 hetes időpontokat adott audenciákra. Szegény Feri helyzete, hogymondjam, fokozódni kezdett szeptember első hetére, főleg az akkor még csak masZoPPo körökben ismert Őszödi Beszéde miatt, összevetve azzal, hogy látszott már, megint csak a duma megyen (hazuTTunk stb) A pártszerűséget újraéleszteni kellett leginkább azŐszödi Beszéd piacradobása: ezzel jelentősen sikerült kussoltatni a Baranyai Frakció-t és a MaZoppo parasztjait. Ők is beálltak a sorba, hiszen a veszély összekovácsol, ugye.

Ősi közhely, hogy a paraszt mindenütt egyforma és az agya egy srófra jár, a feőd, a jaószág, az évszakvirágóra járása, az idő [=meteorológia]... Ugyanazt a morzsolóeszközt használta a magasfelföldi indián és a magyar paraszt, egyszerűen ugyanaz a paraszti logika vezette rá. @ben írtam neked a fickóról a MaSzOPban, hogy járt, amiért Szegény Feri-t cáfolni merte.

Az MSZP-t kb attól kezdve, hogy kiderült Megyóka csummáig benne van a később nem őróla elnevezett Kulcsár-botrányban a Vitányi-féle rweformkör kezdte irányítani, ők találták föl Szegény Ferit, mint áfiomot az Orbán-betegségre (kutyaszőr allergia ellen kutyaharapással védekezni, ez de fasza ötlet vót!!) Namost, amidőn olyan magas elvisíkra kerültek az ügyek, perszehogy az agrárkérdést elkezdték (szintén) spekuláns szemszögből nézni. Már Gyula Bűácsi idejében az urbánus MaszoPosok azt mondták, a faszuk tele van már a mezgazzal, gyöjjön ide, akinek van pénze és termeljen azt, amit akar (vagy nem). (Utalok Megyóka bölcsességére, aki addig látott fiskálisan, hogy a mezgaz érdemtelenül sok támogatást kap.)

magyar-magyar szótár 2010.02.28. 03:31:08

@bs395: A magyar politikaiélet nem egyenlő azzal, aminek az index, a népszabi, a MH vagy MN hoaxálja, meg a Sík Endre féle elméletiszaGemberek. Azt elhiszem, hogy a Political Capitalos jófiúk szeretnék, ha minden a céljaik és előfeltevéseik szerint alakulna. Baj volt már a "kettészakítással" Dr Antall végzetesen amatőr politikus szépidejében is, amidőn pl pénzügyminiszterének, Szabó Ivánnak csupa-csupa liberális jóbarátai voltak.

Vannak olyan ostobák, mint Semjén Zsolt, akik képesek föl-liberálisozással fényezni politikaiszempontból semlegesnemű színtiszta spekuláns húzásokat (ti. hogy az, ami eddig volt, az lehetne esetleg liberális gazdaságpolitika...) Namost hogyne szeretné azt a spekuláns, hogy a büdösparaszt maga védekezzen a maga eszével és azokkal az ügyvédekkel, akiket ismer (akik a megyeszékhelyen pöffeszkednek) A gazdaságnak és a társadalomnak is van némi "fizikai" tehetetlensége, tehát, aki azt hazudja, hogy két év alatt le tud zavarni egy eü meg tébéreformot, az kb Thomas Mann lektűr-regényének hőse... Ez a "vonuljon ki és vissza az állam" akusztikailag valóban emlékeztet liberális gazdaságpolitikai tézisre, csak nem szín spekulánsok szájából... Ráadásul olyan spekulánsokról van szó akiket liberális gazdasági környezetben az efbíájj kutyaláncon vezetne ki a tőzsdéről...

magyar-magyar szótár 2010.02.28. 03:33:17

@bs395: Nagyon jól tudod, hogy MSZP (vagy FIDESZ) frakcióülés mindig azzal kezdődött: "Vagy beálltok a sorba basszátok meg és figyelitek a kezem [hogy kell szavazni], vagy aki nem [úgy szavaz, ahogy mi akarjuk], azt nem támogatjuk a következő választás előtt [képviselőjelöltként]. "
süti beállítások módosítása