őrezred -Minden feudális államtípusban fontos szerepet játszik a Szűkkörű Vezetés vagy a király , kormányzó testőrsége. A feudálszocialista államban detto. Valószínű, hogy az a kék-halszálkás öltönyös fiatalember, aki 1983-ban kőként vágódott be 1600-as AK-s rendszámú Ladájával az általam vezetett intézmény előtt beszélgető ostoba ergya büdös bundáskenyérszagú almagyar parasztnénikék közé, hogy az intézményt állambiztonsági szempontok alapján ellenőrizze, az most az alárendeltjét küldi egy VW Passat-tal ugyanerre a feladatra. 1986-ban a Magyarországra látogató svéd király (egy polgári állam díszembere) fordult a kíséretéhez, miután gyönge 120-140-nel berepesztettek vele a reptérről a Parlamenthez: "Ebben az országban nincsen KRESZ vagy nem vonatkozik a fennségekre?"

A mindenkori őrezred határozza meg a valóságos és formális magyar vezetés közlekedési és laksáviszonyait. A néhai Aczél György, és a lassan jobblétre szenderülő Horn Gyula volt képes ellentmondani az ~ nek, ők bérházi eredeti lakásaikban maradtak vezetőként is. Dr Bárándy Péter is miniszterként a sajtát autójával és sofőrjével közlekedett. Ami tekintve a "szocialisták" ősi  hagyományait egymás lehallgatását illetően, szerintem jó ötlet volt.

Természetesen a tejbetök szajkó -és sajtómunkásságunknak halovány áttetsző lövellete nincsen arról, amikor az aktuális (néha az immár orbanizálódott )Kedves Vezető gépkocsizási vagy lakáskörülményeit bírálják, hogy a viszonyok kialakításában igen vastagon benne van az ~ vezetése.

Megismerni a kanászt USA ARMY bézbólsapkájáról és az övén fityegő NOKIA 3310-eséről -valamint az őrezredi  sofőrt arról, hogy 100 méteres szakaszon is, Passat-kondában,  tőgáz vágódik be a Parlament mellékén a tömegesen várakozó újságírók közé. Nem szám', nekik mindent lehet megkülönböztető jelzés nélkül is.

Emlékezetes, hogy amikor az egyik magyar miniszterelnök, akinek gyerekeit kölyköknek hívta magosértelmiségünk, felesége szüléseit pedig ellésnek egy kifinomult ember az ellenoldalról, aki ma is üdve annak a pártnak, szóval ennek a miniszterelnöknek a sajátautói közé számolta derék szajkómunkásságunk az őrezredi autókat is. Tehát amikor a babysitterként álcázott őrezredi  hdgy-nő kikötötte, hogy ő Toyota Landcruiser-rel tudná csak a feladatot biztonságosan ellátni (bevásárlás, ovi, isi) akkor a szajkómunkásság ezért az akkori miniszterelnökőt támadta.

Más esetben viszont, amikor a miniszterelnök ironikus tréfaként mindenidők legdrágább luxus-sportlimuzin-miniszterelnöki autóját vásároltatta meg az ~-i szakemberekkel közösen kifundálva, AZTÁN ebből az autóból szállt ki a feudális csökevények felszámolásáról orálni, akkor egy mukkja nem volt a kormányzati  propaganda tengelyét nyaldosó sajtólakájériának.

Mindebből következően értékelődik át-és vissza az őrezred attól függően, hogy ugyanazok az emberek ugyanazokban az Audikban melyik politikai oldalról származó államivezetőt szállítanak. Ugyanabban az Audi a6-ban, amit Horn GYuláék a sajtómunkásság néma észbe nem vétele melett vásároltak meg 1996-97 fordulóján, egy fidesz-pasa már audizó takony számba ment, majd amikor a 2002-es győzelem után Lendvai Ildikó azonnal közölte, hogy ő az üdére pucevált jószagú popsiját ugyan nem illeti egy fdeszsegg helyére, akkor gyorsan és teljes sajtókommentálatlanságban 8 A6-ost kisebbjelentőségű MSZP-s potentátoknak lepasszolván 8 kényes felsőbbvezető alá vadiúj A8-asokat vásároltak.

Ma aligha számítana civil kurázsiba, ha egy fideszes képviselő kis autókájával az   állami vezetőt megkülönböztető jelzéssel szállító őrezredi gépkocsi elől baßgitározna na félrehúzódni a másik sávba.

50 éves hagyomány, hogy a levetett államiautókat, melyek az újautóigénylések indoklórészében országszégyene közlekedés és állambiztonságot fenyegető tényezők, nepperek, újabban hivatalos cégek kéze-közén a piaci ár töredékéért értékesítik, és még a harmadik-kézi tulajnak is megéri beleülni, mert EGYÉBKÉNT az autó szervizelt, minden cserélt rajta, éspl egy 7-es sorozatú BMW legszebb férfikora kezdődik 450ezer km-nél -de ezt már nem az ~-i igénybevételben éri meg. Bárki megszemlélheti a GHR - [szám] rendszámú autókat a mai utakon, ismerek egy párat, ezek mind a Horn Flottá-ban kezdték, van bennük 4-500 vagy 650ezer km , és kutya bajuk. Vagy ha, akkor azt az új gazdáiknál szenvedték az elmúlt hét évben.

Mindezt csak úgy gyorsan bloggiálisan félkéz írtam -miközben tényfeltáró újságíróink téma nélkül unatkozva ődöngenek e kis, kurva országban.

ágytálpénz (1) állam (1) anekdot (1) arrogancia (1) baloldali (1) bérnyalnok (1) blöff (1) brainstorming (1) dezonionista_zászló (1) fórumozósbetegség (1) görény (1) gründgens (1) haladóbaloldali (1) hirig (1) ingyensörakarózás (1) közbeszerzés (1) lobby (1) mélymagyar (1) nagypofa (1) neofeudalizmus (1) népnevelő (1) orbanizálódás (1) őrezred (1) parasztházatvettünkvidéken (1) politika (1) reform (1) stréber (1) szopjkultura (1) szótár (28) tótawériánus (1) zónijó (1)

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr8389319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sinto 2008.03.23. 15:25:10

Na itt aztán sikerült jó mélyen bevenni az orbánét! Mélytorok, gratulálok! Szegényre rákényszerítették azt a soksok autót, de bezzeg a gyurcsány, az hobbiból jár páncélozottan!

Szerencsétlen hülye.

magyar-magyar szótár 2008.03.25. 05:12:53

Okés, defftroy blöffikutyuff, ha neked egál egy 8éves páncélozott bálnamerci pár vadiúj A8-assal, akkor adja mindegyikőnknek Az Ég a 10%-át, neked persze a bálnamerciét, én azért maradnék az A8-asok 10%-ánál. Egyébként érdemben nem tudtál meggentcsak vakkantani semmit, nyau.

fighter · http://egolog.extra.hu 2008.03.26. 01:17:26

Megkerestelek :)

De látom sinto előbb ideért, mint a sánta kutya :D

Poninc, ha gondolod, itt megtalálsz:

egolog.extra.hu/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=0&Itemid=31

Bár a link még ronda mint a bűn, de legalább magamnak csinálom. Saját oldal. Saját blogmotor. Saját látogatók - ürességtől kongó kommentsorokkal persze. :)

Megtisztelnél, ha egy email címet, akár ott a blogomban egy kommentnél, vagy az itt beírt emailemre megadnál. Szeretnék saját gyártású "spamet" juttatni egyetlen alkalommal a postaládádba :) - tudod, nem csak blogot csinálok magamnak, hanem egy önálló szolgáltatás ötletével is kacérkodok. Erről beszélgethetnénk, ha ....

magyar-magyar szótár 2008.03.26. 04:32:19

Ach, a kiskutyuff, látod, még a vakkantását is irígyli tőlem (a negatív up is uppol...) A keresztanyám hamubasűtt térgyekalácsával gyön mindig, érdekes, hogy pont olyan, neki sincsen se új, se önálló gondolata, hanem lopottanyagból vakog: a sajátérveimet egy kanyarral, mint keresztanyám, ugye..

Na. Hát ötletem nekem is van, majd megbeszéljük ezeket. Bár itt is, bizalommal tárgyalhatunk... ha azt nem számítom, hogy keresztanyám esetleg valami Naaagy Leleplező bejegyzést nem tesz, ha dicsőségelvonási tünetei jelentkeznek megint.. (most húsvét alkalmából puszigyűjtő soft-bejegyzést tett, hogy ő olyat is tud...)

fighter 2008.03.26. 09:26:47

Részemről rendben, akkor itt...

Szóval ebben a nagy blogteres lázongásban egy dologban végleg biztos lettem. Ha normális szolgáltatást, a hangnem biztosításával együtt szeretnék, akkor azt magamnak kell létrehozni és gondoskodni annak technikai fenntartásáról.

Már több hónapja tervezek egy "szabad sajtó" portált, civil, alternatív és egyéni tartalomközlők részére. Mindezt igyekszem magánszemélyként, minimál árból megvalósítani, sőt a jövőbeli lehetőségeket is a legolcsóbb fenntartáshoz alakítom (napi áron, éves szinten ez max. 50.000,- a részemről!).

Ez a portál jelenleg kivitelezés alatt áll, egyelőre még csak egy adminisztratív tárhelyen, de hamarosan tesztelésre publikussá tenném (néhány ismerősnek már ígértem időpontot, amit persze átléptem, most nem esnék újra ebbe a hibába - mindig jön egy új ötlet, amit meg kell nézni :)

Nagyon mélyen most nem ecsetelem a tervezett felépítést, logikát, php-kivitelezést, ésatöbbit, de arról mégis csak, hogy egy zárt blog-szolgáltatás is beleférne, egyre inkább úgy tűnik (aminek én nagyon örülök, mert egy hónappal ezelőtt erről még szó sem eshetett...). Zárt, ami azt jelenti, hogy meghívásos alapon lehet blogot indítani, nem nyitott a szolgáltatás ezen része. (Oka, hogy bérelt virtuális szervereknél, a cégek nem csak a tárhely árával rántanak le, hanem az al-domain-nevek után is (pl. xyz.blog.hu) felár van. - persze akadnak más megoldások is, ezeket most tanulmányozom...) Egy pár fős (~20) blog-kör, ingyen motorral (wordpress multiuser - instant blogszolgáltató (!) motor) elférne a koncepcióban.

fighter 2008.03.26. 10:18:00

A koncepció meg, mezei szolgáltatások csomagba rendezve és alkalmassá tévve közös használatra.

Kezdetben csoportokban (alias szerkesztőségekben) gondolkodtunk/tam (mert azért persze nem egyedül vannak ilyen merész ötleteim :) Tehát úgy, hogy az egyéni szolgáltatások megrekednének egy hírbeküldős és egy iwiw-szerű oldal szintjén. Ami ennél több lenne, azt már mind-mind működő csoportok kapnák meg, tehát az egy közös kimenetet, azaz blogot (egyedi megjelenéssel), tárhelyet, közös, több lépcsőt engedélyező szerkesztést, saját fórumot és munkaterületet (pl. csoportba belépők kezelésétől a saját blog karbantartásáig).

Aztán most úgy áll, hogy volna esély még emellett kis létszámban egyéni blogok indítására is...
Ennyi szolgáltatás mellett pedig a legnagyobb művészet a felhasznált adatbázis folyamatos kisebbre faragása, hogy az egész tarthasson egy fenntartható ütemet.

Macera és low budget, na meg a magyar virtus.

fighter 2008.03.26. 10:24:24

Szóval, ha úgy érzed, hogy megosztanád velem az ötleteidet, vagy hogy maradhatunk kontaktban ezügyben, azt köszönöm szépen.

magyar-magyar szótár 2008.03.26. 16:28:26

Ötleteim vannak. Bövebbet majd @ben.
süti beállítások módosítása