Tanítás szempontjából is a magyar büszke, nyugat-ázsiai népség. Űneki joszt ne mongyon meg senki semmit, maj' ű tuggya-jazt.

Szerintem a magyar Ojrópa legpocsékabb autóvezetője és az idő előrehaladtával a vezetni nemtudása felfejlődik a vezetést tehertételnek érző fejlettnyugati picsaember büszke elbaszottságaihoz.

Az alábbi picsaságot a hír24 jógyerek agitációs magazinban találtam.

Előhang. A magyar autópályák külön-külön világok. Az M3 bohócautópályán pl úgy 3-5 km-ként látunk a korlátba feketén belevezető féknyompárt, variációk, a korlátot még nem javították meg és égésnyomok az elválasztósávba, vagy a féknyompár jobbra vezet és bele az árokba, ahol a felfordult autónak még forognak a kerekei.

Az M7-esen pedig a fejlettbudapestiek a Balcsikára pancsikázni vagy hazacsi kajcsizni, gyümi, kuki vagy csak zacsivacsi a mekcsiből. Az M7-esen alig lehet közlekedni a belső sávo[ka]t a maguknak érző, önképük szerint szabálykövető úrvezetőktől.

Férfiséges archetipusok utolsó élő példányai: az öreg Árpa és fia

Forrás: [origo]

Az árpaatillaalakúak gyors és jó autókat vesznek, amik nem csak menni tudnak nagyon, de lassulni is. Használat előtt az árpaatillaalakúak rendje kikapcsol az autóból minden olyan "felügyeleti"-nek és "biztonsági"-nak elhazudott picsaságot, amivel a picsaautófejlesztők a picsaembert fejlesztik és a pénzeiből palira leveszik. Be kell vallanom, az árpaatilla alakúak egy régi, mára kihalófélben lévő ősi kanmajom típus megtestesítői, ennek megfelelően, mint archaikus elavult férfiak ugye, imádnak autót vezetni és tudnak is. Ezen kammajomosztály névadója pl Németországban tanult vezetni, ahol abban a történelmileg még ősidőben, az Autobahn-on az volt a szokás a sebesség többnyire korlátlan felsőhatárai miatt, hogy a legbelső sávokban gyorsan haladók is a

JOBBRATARTS

alapvető szabályainak megfelelően lehúzódtak, és ha a tükrökben náluk gyorsabban haladót észleltek, akkor is. Például, ha valaki a BMW E36 350iX-ével 180 km/h-s sebességgel cammogott a Nürnbergi Elkerülő legbelső sávjában, ám feltünt mögötte valami, ami szemmel láthatóan 220 km/h-val poroszkált, akkor az ősi, még autót vezetni képesek szokásjogrendszerének megfelelően kihúzódott a középső sávba, lefékezve a 150-160 km/h-val poroszkáló kispolgári családi munkába autózók tempójára.

Az 5. generációs  passzív autóvezetővel nem az a legnagyobb probléma, hogy nem tud vezetni. Még az is az ő dolga, hogy nem is akar igazából vezetni és számára az autóvezetéshez szükséges készségek iszonytató tehertételek és fizikai erőt követelőek is. Szerintem ezekkel a picsaemberekkel is az a baj, hogy ráadásul önképük szerint ők még fejlettek és szabálykövetők, valamint minden jó mintái is.

A hír24 jógyerekmagazinba egy tipikus magyar tanító autós küldte be a szerinte őt igazoló felvételt bosszúállás céljából.

Az M7-es autópálya egyik fő jellemzője, hogy gyér hétköznapi középdélelőtti vagy koradélutáni forgalomban, 33%-ban beautózott pályatesten sem lehet haladni az ilyen tanítók miatt. Ők ugyanis nem szeretnek sávot váltani. A vakmerődd hányaduk beáll a legbelső sávba a maximálisan megengedett sebességre és folyamatosan ott halad. A tükröket természtesen nem használja, mert az a magyar úrvezetőnek nem szokása.

Ekkor érkezik a másikfajta magyar, az árpaatilla alakúak rendjéből a menő és gyors autójával, legalább jó-nak nevezhető vezetési képességekkel. Az ő autója sokkal-sokkal biztonságosabb és gyorsabb, mint az átlagos magyar tanító autója. Az árpaatilla alakúak szerint a gyorshajtás relatív fogalom, szerintük egy direkt e célra kifejlesztett sportos Audi nem csak jobban gyorsul, de ugyanúgy fokozott hatákonysággal lassulni és manőverezni is jobban tud.

A minta magyarunk, -szerintem a legveszélyesebb az ezüst hajú Mérnökúr az ezüst színű Toyota Avensis-ében ezüstkeretes szemüvegben, fehér rövidujjú ingben vezet nyáron halovány csíkokkal persze és a nadrágja is világos-ezüstös szürke, ritkán drága bőrszandál vagy inkább cúgoscipő, ezüstszürke bio pamutzoknival. Mint ugye mérnök, innovatív és vásárol egy fedélzeti kamerát az autójába, ugyanis ő az önképe szerint Magyarország egyik legjobb autóvezetője, aki szabálykövetésben utolérhetetlen.

Szün.: Mutatom az önképe szerint szabálykövető picsaember egyik szokásos, vasárnap délutáni mutatványát. Lakott település előtt halad egy költöztetős kisteherautó magas ponyvával, 90 km/h-s sebességgel. A mérnökúr a lakott település előtt 100 méterrel gyorsan megelőzi, mert nem fogja tán a lakott településen kitakarni előle a kilátást ez a kamion. Mivel azonban a lakott területen a megengedett sebesség 50km/h-ra és a mérnökúr szabálykövető, ezért amint beállt a kisteherautó elé, azonnal satufékez, hogy a településnévjelző tábla vonalát 50km/h-val metszhesse. Természetesen a kisteherautós a hibás, mert már, ha szabálykövető. neki is lassulnia kellene, de ő ki akarja gurítani az autót és motorfékkel elérni a 60 km/h-s sebességet, ahonnan, ha veszélyt, pl traffipaxot lát, lefékezhet 50-re.

tanitok4_hu.png

A képen egy magyarokra jellemző szituációt látunk: Az önképe szerint szabálykövető barom a legbelső sávban halad folyamatosan a maximális sebességgel, hogy ne kelljen a számára a sávváltásban jelentkező szörnyen nagy figyelmet és odafigyelést igénylő bonyolult műveletbe bocsátkoznia. Nyilván a piros audis szabálytalanul "túl gyorsan" haladt a sávban, majd lelassított, látható a kavicsszállító teherautó helyzetéből, hogy valószínűleg még lassítania sem kellett volna a felvételt készítő tanítónak, csak azt az 1 SZABÁLY-t betartani, amit a magyar tanítók, akik kurvanagy szabálykövetőnek meg jólvezetőnek hiszik magukat SOHA nem tartanak be, ez a JOBBRATARTS

A piros audis árpaatilla alakú tanító annyira felbaszta az agyát, hogy megkerülte jobbról, majd elévágott a tanítónak és úgy döntött, hogy erős befékezéssel próbálja megtanítani a JOBBRATARTS szabályára. Ez jól láthatóan az okostojás picsaembernek, aki a hír24 picsa címlaptündérének beküldte a vadászzsákmányát, nem tűnt föl, ő azzal az [ön]hazugsággal tálalta büszkén a saját baromarcú ostobaságát is bizonyító felvételt, hogy ő áááááátatlan módon csak előzni akarta volna a teherautót.

Teljesen nyilvánvaló, hogy egyik tanítónak sincsen igaza. Én a piros audis típusú tanítókedvűeket arra is szoktam figyelmeztetni, hogy a tartósan a lehető legbelsőbb autópályasávban [relatíve] lassanvezetőknek csak egy része a pantallós bő 50-60-as mérnökúr típus. Sokan már az új, az 5. generációs passzívautóvezetők közé tartoznak, úgy kaphattak jogosítványt, hogy lakott területen kívül egy métert se vezettek és az oktatójuk vagy újságot olvasott vagy fészbúkozott "oktatás" címén. Különben is, hagyják már őket a faszikba ezzel az autóvezetéssel, kinek van az ilyenre ideje, nemsokára jönnek az önvezető autók és akkor ez sem veszi el az időt a fészbúktól meg az internetezéstől vagy a videójátékozástól. Az utóbbi esetben ugyanis egy elébefékezést látván az

5. generációs passzívautóvezetőnek még le kell néznie a lábaira, hogy melyiket kell a melyik-a-fékpedál-ra raknia, majd visszanézni az autója orrára, milyen messze van az elé befékezőtől, e két művelet között valamikor az első

negyed-ben történik a

NAGY DURR

----

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr6414051510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.06.16. 11:35:16

Teljesen normális - sőt az a normális, ha egy férfi az csapatja az volánnál - ideális esetben a maximális biztonság és a maximális élvezet egyensúlyi pontján. A milliméterdemokraták, akik szerint a 130 az 130, a várostáblát meglátva eodig 50.0000 km/h-ra KELL lelassítani, körülményektől függetlenül, elsöprő többségben vannak, és nem csak az utakon akarnak mindent leszabályozni és élhetetlenné tenni azok számára, akiknek az ereiben még vér folyik csapvíz helyett.

A fenefejlett Önvezető Autó meg a gyakorlatban itt jár:

pcforum.hu/hirek/20595/bebizonyitottak-tenyleg-siman-belerohan-a-tesla-egy-allo-autoba

Burgermeister 2018.06.16. 21:38:55

belekell menni a jobb sarkába oszt felkenődik a gecibe a piosódis

Frick László Intézet 2018.06.17. 06:20:08

@nagyjoco: Az agyonszabályozizmusról is írtam már itt. Azt hiszem, majd a lényegében "zsinórra fűzött kapszulás" közlekedésben virtuális kezelőeszközök segítségével a szélvédőket tökéletesen kiatakó képernyők (ez is élőkisérlet, van már ilyen kisérleti autó, amiből VALÓJÁBAN nem látsz ki, hanem az üvegeken kameraképek jelennek meg a külvilágról.. ennek a szemléletnek a korai verziója volt az ablaktörlő lapátok bekapcsolását visszajelző lámpa. Szóval addig, amíg az kapszula megérkezik a prg-helyre, az autóban ülő afféle videójáték keretében csapatónak érezheti magát.
@Burgermeister: Elkerülte a becses figyelmedet az, hogy egy igen-igen ritka autós tipust jelöltem "piros audis"-ként, az árpaatilla alakúak rendje annyira tud még autót vezetni, hogy ebben a szituációban képtelenség beledurrantani, érzi az autót és 1cm-ről eltűz.

2018.06.21. 10:28:04

@Frick László Intézet: Az autó nem fog radkiálisan megváltozni. Az önvezető autó elképzelés látványosan besült, az üvegen kameraképeket vetítő autó is addig lesz jó poén, amíg valami meghibásodás miatt egyszer csak el nem megy a kép.

2018.06.21. 13:38:35

Mostanában sokat vezetek, napi 3-500 km-t, főleg m7 m3 vonalon plusz Bp. 2000 előtt szereztem jogsit, de már engem sem tanítottak vezetni. Országúti vezetésből vizsgáztam, Debrecenben, a 33-asra kellett kivezetni és a legelső lehetséges alkalomnál visszafordulni. Egyszer megnéztük az oktatómmal, mmegmutatta, hol kell visszafordulni, ha ez lesz a vizsgavonalam. Rutintalanok vagyunk, rosszul rögzült sok dolog, plusz a már kifejttett milliméterdemokrata gondolkodás - kemény dió a magyar autós.

vektortér 2021.03.23. 22:25:12

Az a baj a pirosódisok fajtájával, hogy akkor is le akarnak nyomni, ha 143-mal hajt az ember és összefüggő kamionsor mellett, mert ő nem valahova megy, hanem versenyez.
Akkor se az én és a családom életével szórakozzon, ha neki csak ez okoz örömet az életben. Aki versenyautót vesz, az menjen versenypályára.

Frick László Intézet 2021.03.24. 06:05:43

@vektortér: Ezt nagyon sokszormutattam:Az ember... valójában soha nem nő föl igazán... Dr Csillagkúlfideszbuktatási főszaGértőnek fejtettem ki ezt irodalmiszínvonalon aminap.Én magam is belebruhuhúúúztam,annyira.

Szerintem a piros ódikocsisok annyira nem veszélyesek,mint az Ezüst Toyota Corollás Ezüst Hajú Ezüst Szemüvegkeretes Ezüst pantallós és fehér(de ezüst csíkos inges)mérnök bácsik. A Toyota Corollájuk max a négyszemű,mert annyit azért értenek a mérnökséghez, hogyo lyan fiatalt,ami afrikai autófelvásárlóknak ingyen sem kell,mert csak fogná a helyet a hajón,nem vesznek meg ők sem.

Ezek az emberek a felnőttek,a ritkák.Rendpárti,szabálykövető emberek,és a Szigorúőan A Közösség Érdekénen tesznek feljelentéseket. [-> baden-badeni ember ]

A technikája lényege, hogy betart,a Jobbratarts!4!! -on kívül MINDEN SZABÁLYT.A sebességkorlátozásokat úgy, hog ymérnöki pontossággal a tábla vonalát már a megengedett sebességgel metszi, holott a rendőrség kedvelt trükkje az,hogy a táblaelőtti szakaszon rögzített sebesség kerül a tábla utáni szakasz bizonyítóerejű képe alá.

Tehát ez az baden-badeni nyugatiembertípusú ember a következőt csinálja:

"Teherautó.hamarosan lakott terület.Nemfogja ez itt nekem kitakarni a képet,megelőzöm." Igen ám,de az előzés utolsó harmadában meglátja a sebességkorlátozó vagy a lakotterület táblát,külön móka az, hogy ha a teherautókat lassító szigetet is. Gyorsan bevág a teherautóelé 2méterre és satufék. Mert ő Rendpárti Szabálykövető és MINDEN SZABÁLYT BETART! A Budapesti Autósok Közössége nevű internetes vállalkozás sztárja. Csőz mutatja is, hogy amíg ilyen barmok termelikneki akattogáspénzt,lesz mitmazsolát aprítani a kuglóftésztába bele.

A teherautókhoz hasonlóan még sok más autóról is Ezüst Mérnökúr ránézésre eltudja dönteni,mi lesz,pl vannak a szerinte un "rozsdaboglyák"a sok szarautó,amiket ki kellene tiltani az utakról.

A Toyota ugyanis kizárólag a nemlátható,ám fő tartórészeinél rozsdásodik és a mérnök SOHA-SOHA NEM HAJOL LE a sterimóval az alját lemosni.teháta japán mérnöki team-ek által tudományosan megtervezett halálos korróziósgócokon a szikkasztott és hengerelt teveszarból készült "karosszéria" a felfüggesztések erősítő papucsai alatt pókszarrá rzsdásodik. Ezt egyébként tudják az afrikai autófelvásárlók, csak úgy vannak vele,hogy ha a vevő reklamáál,akkor apofájába nyomja a kalasnyikovot,miammá bazmeg. A sok nigériai paraszt mit hallott a téli sózás miatti korrózióról,amikor a bio-nak elhazudott zeolit sterilizálja is a talajt és a sóhoz képest hyperkorrózívan.[Autók Állami Korrodáltatása-Német Minőség kateg. végleg bezárt Siemens-kemencék mellett. -> recyckling]

namost volt nekem egy un "rozsdaboglyám" és egy adott útvonalon vezettem olyan 570000 km-t. A vadiúj piros ódikocsikba 3400 km-ként kellegyliter motorolajat utánaönteni, az én rozsdaboglyámba 700000 kmalatt nemkellett annyit utánaönteni,mint a pirosódikocsi garanciáliskorában] Kívülről ismerve már az utat. Egyszer alkatrésznek való autótnyertem egy fogadáson,teherautóponyva alatt és bekötött szemmel megmondtam, rendszeresen,hol járunk ezen az útvonalon.

Kurvára spóroltam az üzemanyaggal,mert ez volt a fekete jövedelem kiegészítésem. Ráadásul az autóm utasai letépték volna az arcomat,ha gázadás vagy fékezés vagy hirtelen manővermiatt fel kell ébredniük az enyhén előre vagy hátraejtett fejeikkel.

Általában motorféket használtam előzésközben is,lyukról-lyukra harcolván.

Nagyon fontos szabály, hogy az órák óta az oszlopba szorult piros, fekete és ezüst és a többi ódi és béjemwéejeee ótók vezetői messzemenő következtetéseket vonnak le abból,ha a tükrükben nem a holttérfigyelő sárgája villog,hanem valamimás:Erre belenéznek a tükörbe és megállapítják, az a vén szar rozsdaboglya nem fogja tán megelőzniőket,amikor félórája ők következnének az előzésben. Izgalmas,hogy az Ezüst Toyotás Ezüst Mérnökurak DETTO így gondolkodnak.

Az ilyen felelős,az erősebb meg az okosabb autósoknak kijáró kizárólagosmagatartás ellen úgy lehet védekeuni, hogy egy a 10-12 autóból a 180 millió Ft összértékben összetorlódott oszlopot index nélkül előzöd meg.Ilyenkor csak akkor vesznek észre,ha már előttük jársz,ekkor viszont azzal a téves következtetéssel, ha ez a szar rozsdaboglya tud előzni,akkor ő is,bár a 320LE-es autójához szükséges vezetési képességekkel mitől rendelkezne ugyan.(Az Ezüst Toyotás,az rendelkezik,ő viszont kifejezetten tanító-nevelőszándékkal ugrik ki utánad)

Az a baj, hogy én már látoma lyukat,ahová be fogom varrni az autót, viszont a kiugró bepipulva tudati beszűkülésében csak a rendszámomat nézi,miszerint nem is úniós még ,akkora egy vén szarautó már.Holott a tető fölött kéne elnéznie,mert ott magasodika kamion.

Ha a kamionos büdösromán,akkor hivatásos,messziről látja, bár személyautó,de sofőr vezeti,aki tudja,mit csinál,tehát be fogja varrni a lyukba az autót,a pirosódikocsi gondja meg majd a következő 300 méter gondja lesz,a gázt sem veszi el,nemh fékezne,mert a fordulat föltermelése üzemanyagjába kerülne.
süti beállítások módosítása