Parkoló Asszisztenst picsaemberek tervezik, akik nem tudnak vezetni, olyan embereknek, akik nem is tudnak vezetni, de meg sem akarnak tanulni vezetni. Már gép pakolja meg az asszonyuk kufferját is helyettük -ha nem a férfisegg szerelmesei.

Parkoló sor-autókkal, merőlegesen beállni: Ehhez a hivatásos jobbra szűken áll és úgy szedi szűken-hátra. Namost a gond ott kezdődik, hogy a figyelmeztető piros sáv a képernyőn pont a centizést takarja ki. Azonban a manővert meg sem engedi, mert a picsa, aki kitalálta, egyenlő oldaltávolságot írt be  a programba, azaz nem enged szűken-jobbra ráállni. Jó, nem adtam föl, társadalomkutató vagyok, szakterületem a picsatársadalom és a picsaember, ez elpicsásodás. Tudni akarom, mi járt a picsafejlesztő mérnökök fejében. Beállok tehát a Megengedett Négyzet-re. Ekkor azonban az autó a bal orra sarkát "veszélyesen" kiveti. érzem az autót, nem kell látnom, nem kell radar, kamera, tudom, hogy megvan a 2 cm, de az Asszisztens lestoppol. Közben jönnek, be kell fejeznem a kutatást, kikapcsolom a picsába a picsaasszisztenst és ráállok tükörből pikk-és pakk, már bent is vagyok.

A kutatást azonban nem adtam fel és értekeztem egy brókerrel, aki kurvajól vezet, mint mondjuk egy sztambuli taxis, annyira jól. Ő arra használja, elektromotoros szervóval az asszisztens gyorsabban tekeri be a kormányt, szabad a két keze, tehát 1 mp-cel hamarabb nyúlhat a táskájához az anyósülésen, ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr5213405867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása