Azért kell un "civilek"-nek támogatniuk az afrikai embercsempészet disztribúciós  vonalainak végződéseit, mert ezek az embercsempészek valahol a köztes állomásokon a Kitántorgás!!4!!4-ba bepalizott vagy rákényszerített  embereket erőszakolnak meg és kínoznak meg csicskáztatnak?

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr9513406777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2017.12.02. 00:39:09

Bazmeg, Frikk, irigyellek. Ezek szerint már mindenkinek megvettél mindent. Én fél kiló pisztáciát meg Nutellát kértem Karira.

Frick László Intézet 2017.12.02. 04:43:57

@ripők: Grincs vagyok -mintha nem tudnád.

Én téged irigyellek, ennyire szeretnék egységsugarú benyaló szintű politikaihiszékeny lenni, mint te. :D
süti beállítások módosítása