Vannak párhuzamok Trump és Orbán körül pont ott és pont olyanok , amiket-ahol  nem akarnátok látni.

Trump és Orbán ellenségei az őket gyűlölök tényleg nagyjából tökegyforma önellenható ostobaságok sorozatát művelték és művelik. 

Köcsög Dudkó erről imígyen: http://dudenbuch.blog.hu/2015/02/23/golem


Amikor basszátok Orbánt, nem látjátok [be] azt, mit műveltek. Nem tudjátok, mit tesztek. A legtöbb magyar Orbán, Simicska Nyerges Zsolt, Lázár János, Rogán Antal , Vona Gábor  Nyakó István és stb-stb alakú. Ki magyar szereti saját magát látni-visszanézni? Senki.

Amikor Orbánt basszátok, a magyar tömegembert basszátok és ezzel együttérzést keltetek a tömegmagyarban a bántott hasonszőr iránt.

 

Ez az egy nyomorult, ám hétszer-hétágú fonatba-fonatos párhuzam létezik Orbán és Trump körül.


Mert az átlagamedrikai trump alakú. Kb annyi telne tőle. Szeretne kurvagazdag lenni... és akkor azt csinálná, amit Trump. Nem azt csinálná, amit Bill Gates (akit a magyar jógyerekek  is szivesen geciznek irigységből [-> Bíll Gérc Csudálatos élete]  Az átlagamerikai még csak nem is Zuckerberger alakú. Az átlagamerikai, ha kurvagazdag lenne, nem azt csinálná, amit Brangelina . Az átlagamerikai, ha kurvagazdag lenne, azt csinálná, amit Steven Segal.

http://stat.tv.24.hu/images/pe/1058/105713_608x456.jpg



A magyar szellemielit nem néz meg olyan amerikai liberális szemléletű & ütős filmalkotásokat, mint az Apádra ütök, Vejedre ütök, Utódomra ütök   Egy trilógia. Tessék tanulmányozni a figurákat, a zsidó amerikait, a nacionalista sovénamerikait, az archetipusokat.

Ezekben az emberekben a Trump ellenes gyűlöletkampány nem fokozta a Trump iránt érzett gyűlöletet hanem: Hanem! hanem együttérzést keltett! És Hillary stábja is még erre lapátolt rá...

Most a Jók és Igazak a jóoldaliak, röviden az infonáci jógyerekek igyekeznek Trumpról még annál is borzasztóbb pofákat keresni, mint amiket eddig leltek. Amerikai átlagtrampok pofáhjába vágják, nesztek trump és ezzel még fokozzák Trump iránt az együttérzést vagy a szúszperkiánus minden egyszarista gecókákban a brahivágyat.

Végmottó A Grófnő kedvelt bölcsessége Coco Chanel-től:

A Kevesebb Több!

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr1711948155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dudenbuch Tanítvány 2016.11.10. 22:10:07

Mesterem, ez tökéletes összefoglaló lett.

2016.11.10. 22:29:02

Bár nem tudom, mit gonodlatm így utólag, de nagoyn meglepett, hogy olyan helyekről is ütötték Trumpot, ahonnan soha nem gondoltam volna. Rengeteg informatikával kapcsolatos csoport tagja vagyok a faszbukon, Unixcraft, IT Security, ilyemsik. Na még innen ömlött a mocsok - persze nem az, hogy Hillary miért röfögtette a magánszerverét, és ha már azon folytatta a céges levelezést, akkor legalább miért nem titkosítta legalább valami primitív módszerrel.
Nem, Trumpra öntötték a legalpáribb, legdemagógabb mocskot, olyan szarvasos, 9gag-es stílusban, gyakorlatilag egyszerre, mintha valaki megfújta volna a sípot nekik. Az IFL Science nyíltan Hillary mellett kampányolt, amit olyan felháborodás követett, hogy végül valami, hát ha nem is bocsánatkérés, de a valami komepnzálásféle azért kibugyogott a végén belőlük.

Frick László Intézet 2016.11.11. 06:25:02

@nagyjoco: Emlékszel a Kőcsögg Dudkó egyik vesszőparipájára, miszerint az ember óvodás kora óta mitseváltozik? Olyan az ember végig, amilyen még az óvodában nyiltan és megjátszás nélkül. Ami "fejlődés" az összesen az alakoskodás és képmutatás. Az emberek a győztesekkel szeretnek lenni, menetközben átdrukkolnak és szivesen ülnek föl az uszításnak, csatlakoznak a csoportot uraló tömegpszichóhoz. A mintakövető jólelkek azt látták, hogy akikre felnéznek, Uj Péterék, a "liberálisok" a haladók, a széppéldák stb mind Hillaryt támogatják. És Trump a világvége, nézd meg, milyen undorítóan nyavalyog ma a kettős Mérce "blog" (ez már rendes médiacégecske pénzért)

Fenehorizont 667 2016.11.11. 16:01:15

az nem coco chanel mondása, hanem ludwig mies van der rohe-é

Frick László Intézet 2016.11.12. 07:24:26

@Fenehorizont 667: Öt kisebb-nagyobb jégkorszakkal ezelőtt mintegy 27000 éve élt Aóóón Ahhaa Ta Wana sámánnő (ő a jancsikajuliskaevő vasorrúbába archetipusa is) Ő mondogatta ezt, amidőn rabnőivel csoncsikókat szopogálának, kis ujjpercceket... De ha az írásbeliség korát vizsgáljuk , Pappadoklesz görög kereskedő vásárolta meg ezt a bon mot-t ie 47-ben Khaa Tarahat Khaa részeges egyiptomi paptól.

Fenehorizont 667 2016.11.12. 13:01:45

@Frick László Intézet:
tudom milyen. én se szeretem, ha kijavítanak

2016.11.14. 09:45:31

Fonodó párhuzamok. Én még emlékszem arra tanításra, miszerint aki könyveeket éget, az előbb-utóbb embereket is fog. Lásd referenciának a nácikat.
Ez valamilért cipőégetésre, kukagyujtógatásra nem igaz - (feltéve, ha "demokrata" az illető).

Nagyon nehéz eligazodni , nekem, fehérfelsőbbrendű, gonosz, buta prolinak, még szerencse, hogy a demokratikus okosak felvilágosító tevékenysége az szemerniyt sem lankad.

2016.11.14. 14:00:16

Nahát, a NYT elsimerte, hogy elfogult votl, de megígérte, hogy most már nem lesz.
Szóval a 444 és a NYT között még mindig ég és föld a különbség.

www.nytimes.com/2016/11/13/us/elections/to-our-readers-from-the-publisher-and-executive-editor.html

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2016.11.15. 16:33:48

Amikor VONÁT basszátok, a magyar tömegembert basszátok és ezzel együttérzést keltetek a tömegmagyarban a bántott hasonszőr iránt.

Amikor GYURCSÁNYT basszátok, a magyar tömegembert basszátok és ezzel együttérzést keltetek a tömegmagyarban a bántott hasonszőr iránt.

Amikor KÁDÁRT basszátok, a magyar tömegembert basszátok és ezzel együttérzést keltetek a tömegmagyarban a bántott hasonszőr iránt.

...

Frick László Intézet 2016.11.16. 08:26:33

@nagyjoco: Úgy néz ki a könyvégetés teljesen ki fog menni a divatból. A szúszperkiánus mindenegyszarista dzsenerésönnek nem kell könyv. A könyvek annyira nem érnek semmit, hogy a máglyáravetésüknek nincsen agitációspropaganda ill. polkomm értéke. Senki semmit se olvas. Bp-n utcán árulnak hagyatékból maradt könyveket -kezd kifingani a könyvalapon önművelő generáció, a fiatalabbja is ötvenes éveit tapossa.

Liberálisok -mióta papolom már ezt. A 444.hu élből-alapból nem liberális, hanem neomaóista. A 444-nél nem lehet véleménykülönbség, negyedévente valami mellékes témában,, kultúrrovat, efféle, sztréndzsenfesön szokott mondvacsinált polémia bugyborékolni. Mindenkine Eszterre és eccerre kell lépnie. Néha Szily... de inkább csak a botrány végett.

Frick László Intézet 2016.11.16. 08:31:44

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Esszenciálisan a nőknél tanulmányozhatod ezt az attitüdöt. A nők a legkegyetlenebbek a nőkkel, kettőnél több nő képtelen normálisan együtt dolgozni és három egymásellenes frakciót alkotnak. De ha te szidalmazol egy nőt (legyen akár az az ellensége is) vagy az Általános Nő-re teszel megjegyzés, azonnal bősz szolidaritás kél a nőben és elkezdi védelmezni nemtársát ha kell ha nem.

A szájjal-fasszal liberálisok nagyon elkúrják és egyre -a Trump körüli haccacerájon lehet ezt szemléltetni. Azt ugye tudjuk, hogy a szájjal-fasszalliberálisaink mindenidők és a Föld legokosabbjai, a netovábbok. Hogy mer valami nem úgy történni, ahogyan ők azt megjósolták.

Megmutatom neked Hanni hogy működik ez:
Esélyt nem adtok a tömegembernek arra, hogy igaza lehessen, feszt fentről lefelé beszéltek velük, osztjátok, leszóljátok, nevetségtárgyávbá, Christine kalandjaivá, férjekgyöngyévé teszitek őket. Ebben aztán frusztrálódnak, mivel esélyük sincs, azzon élik ki magukat, hogy direkt nem őúgy csinálják, ahogy ti akarjátok.

Állítom: a legtöbb picsa, aki Trumpra szavazott, annak örül, hogy felbasztátok az agyatokat.

Frick László Intézet 2016.11.16. 08:34:02

@Fenehorizont 667: Én szeretem, ha kijavítanak. Annakidején Kőcsögg Dúdkó direkt ezért csinálta ezt a blogot. Itt főlényeg: a szerző elvárja hogy kijavítsák. Nincsen az a "liberális" aki annyit javította volna magát olvasói rászólásra mint e blog szerzősége.

A kevesebb töhbb történetének itt az a lényege, hogy a grófnő kedvenc idézete ez, mintegy állandószólásként lengedez a blogban. És a grófnő Coco-tól ismeri.

Fenehorizont 667 2016.11.16. 22:22:01

@Frick László Intézet:
jaj, be szépen hangzik. csak tudnám, hogy ez a szerény és nagyívű projekt akkor hogyan torkollott néha már egészen komolyan szórakoztató összeveszésekbe és kurvaanyázásokba.

Frick László Intézet 2016.11.18. 10:04:27

@Fenehorizont 667: Bocsánat, de azt hiszem, a kedves blogbarátokról beszélsz itt és nem rólunk, a bloggazdákról. Én arról nem tehetek, hogy @A Hannibal Lektűr-attitűd: meg Lujza grófnőnéni jellegzetesen nem tűrnek másvéleményt és teljesen intoleránsak, soha nem revidiálnak, ha pl nem következett be az általuk (csak a jóoldali sajtóból továbbszajkózott) katasztrófa, akkor szépencsöndben elsikkadtak felette és nyomták a napiaktujális krachácsot. Aztán abból se lett semmi nem baj, mindig volt újabb.

2016.11.18. 17:52:29

@Fenehorizont 667: @Frick László Intézet:
Nem tűrök más véleményt :D

Mondja ezt egy olyan seggfej nekem (Dudi) aki szeretné, ha valami komoly baj érné a gyerekeimet, mert esetleg egy ideig szeretnének külföldön dolgozni. Dögöjjenek meg, mert nem látják, hogy milyen szép és jó itt minden.

Amúgy meg, rátok untam eléggé. Mármint Fenehorizont talán kivétel, de Dudi meg Joci iszonyú unalmas. Jocika hónapok óta azzal üldöz, hogy jujuj szaros bukta, ki mindenki szimpatizál a jobbikkal, mintha én felelősséggel tartoznék bármelyik közéleti szereplő véleményéért.
Dudi pedig jó ideje boszorkányüldözést folytat ellenem, amolyan véleménynáci, mert ugye, helyettesítsd csak be a "jók és igazak" vagy "fejlett tudatúak" és hasonló szavak helyére (értsd ellenzék) mondjuk a buddhista vagy eszkimó szavakat, és rögtön látod, hogy milyen jólfejelett, előítéletes gyűlölködést folytat egy komplett csoport ellen. Engem ennek a csoportnak a tagjává nyilvánított, és azóta nincs megállásom előtte, így az eszkimók, úgy a buddhisták, és ugye, Hella néni egy buddhista eszkimó. Ezt még lenyelném, de a legutóbbi, "Hella néni, dögögjjenek meg a gyerekeid, ha külfödlre mennek" kampányát azért nem fogom benyelni Dudinak.

Dudi egy rosszindulatú, irigy faszkalap.

2016.11.18. 22:48:15

@Lujza S.: Egyetlen lépést kellene hátrébb tégy. Hogy láthasd a teljes képet. ÉS akkor látnád, hogy a különböző közéleti szereplők, akik hájpolják a jobbikot - egyetlen, már nem létező pártból jönnek. És bizony célja van annak, amiért ezt teszik. A Jobbik nem a gyilkos, ő a gyilkos fegyver. Az liberális elit olyan 230 éve azt hiszi, hogy ők képesek a népharagot nyitni-zárni, mint valami csapot. Nyitni mindig ójl ment, elzárni volt a nehéz.

Frick László Intézet 2016.11.19. 06:09:17

@nagyjoco: Nincsen már liberális elit. Magyarországon is az utolsó liberálisok a 2000-es évek elejére kikoptak a politikaiélet polkommtól zsezsegő felszínéről. Ha voltak is, szót nem kaptak. Aztán ott volt 2006. ősze akkor is liberálisaink nemjól beszéltek. Erről már volt szó Hajós András kapcsán. A nyilvánosan szereplő celebliberálisok közül hajós elbaszta a megnyilvánulást, nem Eszterre lépett nemjólbeszélt. Az egész index.hu, a blogélet, az akkor még combos papírsajtó, minden haladó &jó&igaz acsarogva esett hajósnak és évekig kellett seggeket nyalnia, mire úgy-ahogy kikupálta azt hogy másképpen merészelte gondolni mint a másképpgondolkodóink -ugye @Lujza S.:

Frick László Intézet 2016.11.19. 06:23:56

@Lujza S.: Most gyönyörűen szemléltetted a halaskofa uszítás szóferdítéseit, mert egyáltalán nem kívántam azt, hogy a gyerekeid ne boldoguljanak Bezzegisztánban és ne legyen nekik jó. Aljasan hazudsz és uszítasz, tipikus kofasszonyosan. Arra mutattam rá, hogy a Kitántorgás üzletköreiben csakaszép csakajó létezik, mint téma és így a legelemibb legapróbb veszélyekre se figyelmeztetik a kitántorgó fiatalt. Miközben alapvető képességeket és készségeket sem nevelt belé a szüleje. A legtöbb mai 18-32 éves kisgyermek önálló életvitelre alkalmatlan, az automata mosógépet sem képes betölteni -és erre nem érv az,, hogy a te gyerekeid bezzeg nem ilyenek. Még szép! A súlyozó többség azonban ilyen. Az igénytelenebb magyar munkaerőpiacon nem állja meg a helyét a 18-32 éves magyar kisgyermek. Én híve vagyok annak, a mélyvíz tanítja meg sok példát ismerek arra, hogy Bezzegisztán nevelte meg az ilyen gyermeket. Sajnos azonban ezek ritka-ritka kivételek. A legtöbb kitántorgó kb annyira "él" a "befiogadóország"-ban, mintha egy pályaudvar várótermében tartózkodván azt állíja, hogy mgismerte az országot.

A legtöbb európai nagynép nem befogadó. Pl a franciák nagyon-nagyon nem befogadóak és az, hogy van egy Párizs-uk meg Marseilles-ük nem cáfolja a kijelentésemet. Párizs igazából is világváros, nem csak piásan végigokádni járják zárt piaci célcsoportok, mint Bp bulinegyedét meg A Csodaszép Panorámát.

Aljasan uszítasz ellenem, valótlanokat hazudgálsz. Ezt csinálta a magyar 1956-ban is hogy udvariasságból most más történelmi időszakokra ne mutogáljak.

Ennek a blognak a flagjában az áll: amit nem akarnátok látni, azt mutatja meg.

Te képtelen vagy mást befogadni, mint amit látni akarsz.

Pont a Kitántorgás az, amivel kapcsolatban végképpen nem szabadna megengedni a polkomm célú üzletifelhasználást. De úgy vagytok vele, hogy azt hazudni, hogy ezek miatt tántorog a magyar azt hazudni, hogy Bezzegisztánban a tej a mézzel s vajjal folyik egybe, fogyjon a magyar és akkor majd ezek megbuknak -ez olyan kommun ikációs politika, mintha ráűgyújtanád a várost a népére azzal hogy így megútájja ezeket. Ez a polkomm már még Zseniális Ferencéknek se jött be amikor az önkormányzatok csődbevitelével akarták a IDESZre rárohasztani az eget.

Alapvetően az a baj hogy te csak önképedben vagy liberális amúgy kötött a gondolkodásod és nagyon könnyen befolyásolható. Nem vagy szabadgondolkodó.

Pl itt van a Trump eset. A Jók és Igazak egy alapvető pedagógiai hibát követtek el, pont azt amit nálunk is többször a népnevelők. Te jó pedagógus vagy és ha merészelnél józanon végigtekinteni, fölismernéd ezt a hibát és te ostoroznád csak igazán a Jók és Igazak elbaszott polkommját. A mindenáron ideológiai összezárás az nem liberális politikai magatartás ugyanis.

Tkp a liberális antipolitikus.

te pedig egységsugarú polkommbenyaló vagy.

Nálam aztán nem találod ezek polkommjának dicsőítését -azért szemrnbenés nélkül hazudod azt, hogy propagandistájuk lennék. Ha volnék.

2016.11.19. 08:12:36

@Frick László Intézet: bár erkölcsi mércém szerint nem szabad magánlevélből közkinccsé tenni, de tessék, mindössze két sor, hogy látszódjon, ki is vagy te, aki halaskofától kezdve sokmindenkinek elmondasz engem itt nyilvánosan,

idézet Duditól, szó szerint

..." Te nekem SEMMIT nem tudsz mondani a Kitántorgásról. Nem tudsz te semmit, de tiszta szivemből kívánom, hogy éld meg, ha másképpen nem, tántorogjon ki a gyereked és úgy döbbenj rá, miket hazudoznak össze a gecik (és etetnek téged is..."

értsd: hogy bizonyítsa az igazát, legyenek kivándorlók a gyerekeim, és legyen ott jó szar nekik.
Ekkora rosszindulattal én még életemben nem találkoztam, főleg nem úgy, hogy egy elvi kérdésben van valami különbségem valakivel.

Ha én bárkitől hallom, hogy valami újba kezd, vagy a gyereke próbálkozna valamivel, egyetlen gondolatom lenne, sok sikert, hajrá.
Milyen aljas, rosszindulaú, fröcsögő elvakult hívő vagy te, hogy egy régi barátod (még ha most nem is vagyunk jóban, de valamikor barátok voltunk) gyerekeinek azt kívánod, legyen nekik szar. Csdak azért, hogy a hülye igazad bizonyítsd. Milyen ember vagy te?

2016.11.19. 09:17:44

@Frick László Intézet: Itt a liberális alatt a szó Lujzanéni fejében létező fogalomra gondoltam. Amúgy is okoskodás, amit írsz. A liberális szónak annyi köze van a régi jelentéséhez, mint a számítógépnek az eredetihez,ami a röppályákat számító matematikusok által használt katonai csúcseszköz volt.

2016.11.19. 09:58:26

@nagyjoco: Az a baj, hogy bassza a csőrötöket, hogy saját magatokat nem tudjátok meghatározni. Mert mi is annak az ideológiája, aki Orbánra szavaz? Hetero fehér férfi felsőbbrendűségét hirdető, demagóg jobboldali (kádári és tervgazdaságból származó beütésekkel) egypártrendszeri irányításra törekvő populista.

Tudnál más meghatározást adni az orbáni ideológiára?
hát még lehetn mondani hogy a máz alatt igazából egyetlen ideológia van, " ide a lóvét a nekem és a családomnak, gyerekeimnek, vejemnek, haveroknak" . Ennyike.
Ne rajtam rugózzatok már folyton, hanem magatokon. Te pl. hogy határoznád meg a saját világnézeted? Jocika könnyen befolyásolható, aktuálisan hatalomban lévő férfiak szövegeit beszopó szalonmacsó, némi, enyhe, alig észrevehető szalonnáci beütéssel :D

Dudi: magát szabadgondolkodónak és hűdemegengedőnek hívő frusztrált macsó, aki összeolvasott mindenfélét, de keveset értett belőle, zsigeri rosszindulattal viseltetik bárki iránt, akiről úgy gondolja, hogy jobb neki. Vezérkultuszos, előítéletes, fejébe bebetonozott panelekkel (444, indexiánus, jógyerek, fejlettudatúak) létező ember, akihez képest még egy jezsuita hittérítő is rugalmasabb gondolkodással rendelkezett, és több toleranciával a másféle elképzelések felé.

most rugózzatok kicsit magatokon, ne rajtam :D

2016.11.19. 10:04:27

@Lujza S.: nagyon magasan hordod az orrodat , Lujza, ráadásul még butuska is vagy. Te 2016-ra két évszázaddal ezelőtti fogalamakat akarsz ráhúzni.
Mi van, ha azt mondom neked, tisztességes, magyar ember vagyok, akinek a felesége, a gyermeke és különösen a gyermeke jövője a fontos, és ehhez pragmatikusan választok az aktuális politikai palettából, a tévedés jogát fenntartva, mivel esendő ember vagyok, nem pedig tökéletes emberfeletti lény?

2016.11.19. 10:27:54

@nagyjoco: ez a mániátok, hogy magasan hordom az orrom. Azt nem veszitek észre, hogy én egyszerűen egy nagyvárosi csaj vagyok, akinek ilyen a stílusa. Folyton dumáltok,hogy polkomm és hasonlók. Ahogy én beszélek veletek, az egyszerűen a nagyvárosi diplomás női stílus. Ti azt szeretnétek, ha szerényebb lennék, de észre sem veszitek, hogy folyton "butuskának" és hasonlóknak minősítetek, egyszerűen mert nő vagyok. Egy nő kénytelen ilyen stílusban beszélni, írni, ha egyszerre három, négy magát hűűdeokosnak és férfifelsőbbrendűnek képzelő pasival dumcsizik.

A lényeg: lehet-e a gyerekeidnek jövője egy olyan országban, ahol a miniszterelnök kijelenti, hogy NŐ NEM LEHET miniszter.
Lehet-e jövője a gyerekeidnek egy olyan országban, ahol tanuszodák és iskolai tornatermek helyett senki által nem látogatott focistadionok épülnek. És főleg, lehet-e jövője a gyerekeidnek egy olyan országban, ahol elbasznak húszmilliárdocskát egy népszavazásra, majd NEM lesz belőle alkotmánymódosítás, mert a főnök nem hajlandó lemondani a legjobban tejelő magánbizniszéről, a letelepedési kötvényről. És milyen jövője lehet a gyerekeidnek egy olyan országban, ahol a leggazdagabbak között csak egyetlen ember van, aki a versenyszférában szerezte a vagyonát, és ő is pornóból :D
Az összes többi magánvagyon a kormánnyal való mutyizásból gyarapodott hatalmasra. Ezen elgondolkoztál már, hogy minden forint, amivel a habonyművek, a mészorscsalád vagy rühellke férje gazdagabb, az a te adóforinjaid támogatásával jött létre.

Nézd már meg, hol lehet itt rendes állást találni, azoknál a multicégeknél, amiket a mostani kormány próbál megutáltatni és elüldözni az országból (nem fontos ugye EU tagnak lenni...). Vagy mi legyen a gyerek? Nyisson egy kisvállalkozást? :D
Rögtön indíthat egy NAVhoz kötött kasszával, miközben Andika kaszinóiban ugye, NINCS ilyen.
A bp. belváros? Rühellke veje megvette a tropicanat, meg a józsef nádor teret. Elvégre 28 éves korodra normális, hogy százmilliárdjaid legyenek, amiból ingatlanokat veszel. Milyen jövő? Vagy "szebb jövő" :DDDD

2016.11.19. 12:08:15

@Lujza S.: "Orbán Viktor egy zárt beszélgetésen elmondta idén tavasszal, miért nem enged nőket a hatalom közelébe. A 444 számolt be az okfejtésről, amelynek lényege, hogy az itthoni politika folyamatos karaktergyilkosságokra épül, a sokszor nemtelen támadásokat pedig a nők nehezen bírnák. A mostani állapotok között elképzelni sem tud női minisztert – mondta. Ugyanakkor a beszélgetésből kiderült, hogy Orbán Viktor nem feltétlenül elégedett ezzel a helyzettel."

Ha szerinted ez azt jelenti, hogy nő nem lehet miniszter, akkor a tanári diplomádat aa következő címre küldd vissza:

Nemezeti Erőforrások Minisztériuma
Oktatási Hivatal
1363 Budapest, Pf. 19.

2016.11.19. 14:49:09

@nagyjoco: namost a diploma, az olyan, amit az egyetemen adnak, nem a minisztériumban. MÉG.

...a sokszor nemtelen támadásokat pedig a nők nehezen bírnák....

És te tényleg nem érzed, hogy nem elég, hogy nincs női miniszter, hanem még olyan szöveggel magyarázza, amivel duplán alázza meg, és teszi másodrendű állampolgárrá a nőket. Van tudod, egy olyan dokumentum, amit úgy hívnak, hogy Magyarország Alaptörvénye. Ovibácsi fogalmazta a saját kis kezeivel. Lapozd már fel, és olvasgasd, mint mond az esélyegyenlőségről.
Ja, vagy azt nem kell komolyan venni, a király felülírhatja.
Az a baj, hogy nem is érzed, mitől olyan tahó-macsó bugris és lekezelő Orbán a nőkkel szemben.
Gondolom, te is ilyen vagy.
Képzeld el, belépsz egy munkahelyre, ahol nő a főnök, és azt deklarálja, hogy férfi nem lehet csak beosztott. Mit szólnál?

2016.11.19. 15:26:36

@Lujza S.: pedig funcionális analfabétáktól nekik kellene elvenniük az oktatás lehetőségét. Egy bővített magyar mondatot kellene tudni értelmezni, ami láthatólag meghaladja a képességeidet.
Elmegy minden józan eszed, csak azért, mert Orbánnak hívják azt, aki mondta.
Minden mondatod vagy tévedés, vagy hazugság, vagy a kettő egyszerre. Fáj, nem fáj, Lujza, a nők nagy általánossgában véve kevesebbet bírnak, ha aljasságról van szó. Van egy fajtája a nőknek, akik a legkeményebb férfiak, az isten mentsen meg minket attól, hogy ilyenek kerüljenek hatalomra.

2016.11.19. 16:58:43

@nagyjoco: teljesen mindegy hogy mi a te véleményed vagy ovika véleménye. Ilyen kérdésekben sajnos az alaptörvény mondja meg a tutit. Nem tudom érted - e hogy egy demokratikus működésű országban sem ovika sem a te véleményed nem irhatja felül az alaptörvényt. Mondd olvastad te egyáltalán az alaptörvényt?

2016.11.19. 17:02:03

@nagyjoco: egyébként pl. Az ilyen előítéletes faszkalapsagokert kene pl seggberugni a kormányt. Es mond kik ernek meg kevesebbet nalad? A nők? Idősek? Ciganyok? Melegek? Na sorold kik a csökkentett értékűek.

2016.11.19. 20:47:51

@Lujza S.: Az egyenlőség nem azt kellene jelentse, hogy a férfiak és a nők tetszőlegesen felcserélhetőek. Na persze nem a kőműves vagy autószerelői állásnál vágynak a nők több női munkatársra, ott jó a 0.00005%-os jelenlét. Nem lenne jó ötlet feltölteni a hadsereget idősekkel, pusztán azért, mert az úgy píszí és egyenlő. Ahogy Obama is hülyeséget mondott, hogy a buzikatona az a buziságával erősíti a hadsereget. A katona az a rátermettségével, erejével, gyorsaságával és ehhez hasonló képességekkel erősíti a sereget, tehát a jó katona attól sem jobb, sem rosszabb nem lesz, hogy buzi.
A legkéményebb férfiak, akik a főnökeim voltak, általában nők voltak.
Orbán - ha úgy látja, hogy a pártban egyetlen nő sem elég erős ahhoz, hogy bírja a strapát - akkor úgy döntött. Ez nem nemi alapú diszkrimináció, hanem alkat kérdése. Vannak olyan nők, akik alkalmasak miniszteri posztra, de azok nem a fideszben ülnek.

2016.11.19. 20:48:41

@Lujza S.: Alföldi tahó vagyok, amíg az alaptörvénynek nincs népiesített képregényváltozata, nem fogom elolvasni.

2016.11.20. 08:47:06

@nagyjoco:

net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1100425.ATV

Mivel annyival okosabb és tisztánlátóbb vagy nálam, plusz hetero magyar fehér keresztény férfiként sokszorosan felsőbbrendű, csak képes vagy elolvasni, nem? Vagy most hogy is van? Én vagyok a másodrendű állampolgár, de te alföldi tahóságra hivatkozva nem vagy képes elolvasni az alaptörvényt.

Összezavarodtam. Most akkor mégsem vagy felsőbbrendű? Hogy lehet, hogy egy butuska funkcionális analfabéta nő olvasta, sőt nagyjából azt is tudja, mi van benne, és egy miniszternek való férfi nem képes elolvasni?

2016.11.20. 08:55:46

@nagyjoco: plusz a többi részre még nem is válaszoltál, hogy valóban az ott felvetett dolgokban látod a gyerekeid jövőjét, mint stadionok, állami lopásból felturbózott offshore cégeken át külföldre menekített adóforintok, ellopott eu-s pénzek a haveroknak túláraoztt, felesleges közbeszerzésekre..stb. Ebben van a jövő? :D Ja, meg Paks az alternatív energiák helyett :D Itt a jövője a gyerekeidnek Joci :D Vagy a hetvenes évekbe visszadobott iskolarendszer? Belülről látom, elképesztő, az iskolák fölé drágán működő vízfejek építése (klikk, centrum) akik nem segítik, hanem gátolják a fejlődést és működést, plusz sokba kerülnek. Kézivezérlés, stb. Modern ismeretek és tananyag helyett elavult faszságok és módszerek eröltetése az oktatásban...satöbbi satöbbi...iskolások már a gyerekeid?

2016.11.20. 10:49:25

@Lujza S.: Szerinted azért nem lesz következő generációnak jövője, mert stadionok épültek, meg elkölöttek közvetlen demokráciára 20 millárdot?
Te állítólag éresz a számokhoz, az ugye megt van, hogy egy 4 éves ciklusban 8 millió választóra vetítve az 625Ft/év az az összeg, tehát a leglegitimebb amit te a közvetlen demokráciára sajnálsz?
Az is meg van, hogy ha követnénk a ti ötleteteiket, vagyis elárasztani muzumlánokkal Magyarországot, akkor a stadinokban 20 év múlva az iszlám állam helyi erői tartanának kivégzéseket?
Olyankor mit érzel, amikor azt olvasod, hogy Magyarország költségvetése többletes és befektetésre ajánlott kategóriába kerültünk? Olvastál te egyetlen hozzáértőtől atomenergiáról? Miről beszélsz te igazából, a vlaós heylzet helyett?

2016.11.20. 12:11:16

@Lujza S.: Az alaptörvény jogi szöveg. Amikor ment a hiszti, elolvastam, és azt láttam, hogy hazudik a sajtó arról, ami benne van. Nem kicsit, nagyon. És ezeket a hazugsáokat olyanok terjesztették, akiknek a véleménye feltűnően hasonló a tiédhez politika terén.

2016.11.20. 12:16:10

@Lujza S.: Ezt honnan szedted, hogy én azt gondolom magamról, miniszternek vlaó vagyok? Nagyon, de nagyon alkalmatlan vagyok rá, és mindent megteszek, hogy ez így is maradjon.

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2016.11.24. 08:41:41

Az önmaga felsőbbrendűségétől megrészegült, önreflexióra képtelen elit juttatta Trumpot az elnöki székbe.

Fenehorizont 667 2016.11.24. 19:09:33

@Frick László Intézet:
neem, dehogy csak rájuk.
egészen remekül kiegészítitek egymást.

Frick László Intézet 2016.11.25. 07:37:41

@bölcsészmérnök: Igen,, ám az esetből nem tanultak és halmozzák tovább a hibákat,, hiszterizálnak még mindig észheztérítés helyett.
@Fenehorizont 667: Mindazonáltal nincsen az a magasfokú értelmiseggi jóóóógyerekblog, pedig még Babarczy Eszter filozófusnő is ír az egyikbe, ahol ilyen tartalmas beszélgetések folynak...Aztírtaazúúúság @Lujza S.: néni egységsugarú mindentelhiszőcske állapotában okosabb, mint a jógyerek bérblogok nyája

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2016.11.26. 00:06:17

@Frick László Intézet:

nagyon-nagyon beteg vagy

összekeversz engem az amerikai demokratapárti médiaelittel

nagyon súlyos valóságelvonásod lehet

inkább innál meg basznál

bocs:(((

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2016.11.26. 00:07:23

@Frick László Intézet:

bazd meg, ezt is pont te csináltad

gyurcsány, 12 vagy mit jósoltál

hova lett az eszed, ember:(((

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2016.11.26. 00:12:03

@Frick László Intézet:

NÁLAD nem lehet véleménykülönbség

és ezt már jóval a 444 előtt felróttam neked

de TE tényleg úgy viselkedsz, mint egy hívő maoista
vagy akármiista

hívő

semmi különbséget nem látok már közted és egy fideszbirka nerbolsi mandineres törzskommer között

ja de, bocs

jobban fogalmazol

de pont olyan sematikusan, elfogultan és együgyűen gondolkozol

síkbolygó, baszod

te élsz abban, te magad

Frick László Intézet 2016.11.26. 07:12:52

@A Hannibal Lektűr-attitűd:
Összesen azon az 1 "jóslatomon" tudsz rugózni, hogy nem lettek előrehozott választások 2012-ben. Mivel mindig lehet új kibice a "párbeszéd"-ünknek, szivesen elismétlem & rámutatok: 2012-ben azért nem lttek előrehozott választások, mert nem állt készen a Rendszerváltó Jók és Igazak ereje. Annak ellenére nem álltak készen, hogy a magyar sajtómunkásság Jó és Igaz kétharmada, a tehetségese az okossa, a java, a díszei már mindent szépen előkészítettek és még a Snitt Elnökúr Plágiuma cukit is elővették a varázsdobozból. 2012. január közepén Idvezítő Ferenc az orbánbaszó szózatoto intézett a jók és Igazak Népéhez: Nem áll készen az ellenzék és Bajnainak csak 2013-ra lesz programja.

ÉSMINDEKÖZBEN az USA hozzáfogott ugye alágyújtani (kúrni...) Európának és innentől kezdve már ki Jó és Igaz szerette volna a nehéz időkben a kormányzás felelősségét? Senki. Bajnai -valószínűsítem- a 2011-es USA lobbikörútján megismerte az új USA külpol és hadidoktrinát és ezért szépen ki is slisszolt a magyar politikából.

más

Az én véleményemmel sem vagy tisztában, hogy merészelsz baszogatni? Nálad én feltételnélküli orbánseggnyalóként szerepelek úgy harcóóóósssz ellenem mintha valami mandineres kommentoszlopban feredéző náci jobbos lennék. eszed itt a fejed szinpadi-félré-ben kifelé arra apellálva, hogy hátha más is olyan,, mint te vagy Lujza néni... meg se nézitek mit írok, illetve olyanok vagytok, mint a pornófüggők, akiknek bikinis nénikkel meg forrónadrágos mellelőtt kezetkeresztbetevős huncutképekkel jönnek.

A ti ingerküszöbötöket affélék, amiket én Orbánról írok, nem hatolják át, észbe se veszitek nektek a kemény hard XXX hisztériakeltés ISMÉTLÉSE kell, tehát semmi baj nem lenne velem, ha a véleményem UGYANAZ lenne, mint azoknak, akik hiszterizálnak benneteket és a keménypornóhoz szokattak már...

Fennsőséggel, entrőllefelé beszélsz velem,, mint egy bunkó tudatlanjobbossal, mint valami kereszténydemokrata agyalágyula hülyebácsival.

Nem tudsz konkrétan kiemelni tőlem... kopizzál már be egy sematikus gondolatomat, ami a mai orbányzati lózunggyártással megegyezően buta.

Vegyük a sávokat:
-Nem ünneplem Trumpot, nem látok benne semmi jót igaz behiszterizálva sem vagyok,, ahogy kéne egy magyar jó-és-igaz-nak

Megengedő és elfogadó vagyok olyan mértékben, amire példát nem tudsz mutatni a Jók és Igazak szféráiból.

Az,, hogy nem látod a különbséget köztefm] és egy fideszbirka nerbolsi mandineres törzskommer között az nem az én bajom, nem az én véleményem olyan, hanem te vagy már belevakulva a gyűlölködésedbe, a te bajod ez és nem az enyém.

Mivel sértegetsz itt engem, de igaztalanul és alaptalanul, gyorsan fussuk végig az orbánista sémákat és az én eltérő véleményeimet:
Trump kapcsán már elmondtam
-szinglik -nemhogy nem azt hirdetem, amit a kereszténydemokrata hülyebácsik, de ellenkezően azon imádkozom, nehogy szüljenek valaha is ezek a 32-43 éves éretlen kislányok. Tartsanak inkább pinanyalókutyust
-menekültkérdés: Nem siratom a keresztényeurópa kulturálisértékeit satöbbi orbánista mandineres jobbos lózungok SZÖGES ELLENKEZŐEN azt mondom: Ezt érdemli Európa, ezt érdemlik a picsatársadalmak Merkelék legöljebb a jövőberöpítették Európát és azt hozták rá, ami 20-30 évvel később is bekövetkezhetett volna

-egyháziiskolák -azt mondtam mindig, hogy az egyháziiskolák kevességükben, ritkaságukban jó a tömegesegyháziiskola nem hozza, nem hozhatja azt a minőséget mint az országrészenkénti 1-2-3

-te és ti ezeket csürhének nevezitek -én is
-általában büdös gumicsizmás begőzölt agyú, indokolatlanul nagyképű bandának szólom a fidesznyikeket
-Lázárról amit szoktam nem ismétlem
-Orbánról naponta árulok el egy olyant ami a te "pornóküszöböd"-nek ugyan alacsony, viszont lényeges: CSak nálánál butábbaktól kér és még nem is biztos, hogy fogad tanácsot

-mindig és következetesen a te oldaladat, a te "véleményed" kitalálóit és a fejedbe tukmálóit nevezem az Ország Krémjének. Mindig arra mutatok rá, hogy ezek között közepes vagy gyöngébb képességüek vannak. Soha szinte semmi jót nem mondok ezekről, persze attól még Matolcsy seggét tényleg kinyalhatja mindenki sorba fényes délelőtt piaci napon

az ugyanis nem séma nem polprop és nem lózung, hogy 2010-ben Magyarország a világ 10 legcsődveszélyesebb állama között volt most meg nem. Tudom, hogy fáj neked az igazság. Nadehát a pornózabálók ugyanígy vannak az igazsággal, mint te. A pornó dramaturgiájában a férfi van fölül ő szopat, ő veri belé, frecskeli le satöbbi. A valóság ezzelszemben az hogy [az europid] férfi veri veri ugyan, vereti de előbb utóbb lankadtan lefordull és a nő nemhogy "nem kapta meg" de a félfogára se... Vagyis a pornó dramaturgiája a nyomorultaknak szól és a valóság ezzelszemben az, hogy a nő ural, a nő az eszes, a nő a fejlettebb és a férfi a mellékszereplő, pont emiatt van a sok frusztrált faszverő köcsög, akik cuppannak a pornóra.

És a politikai pornó ma pont ilyen. Tehetetlenség és impotencia meg vágykiélés. (folyt köv)

Frick László Intézet 2016.11.26. 07:19:19

@A Hannibal Lektűr-attitűd: (hosszúkommentem folytatása)
Ha már így, legyél TÉNYLEG kemény bazdmeg. A pornóra hivatkozni könnyű, de hagyjuk már. Játszásiból ejtsünk már Orbán fejére egy kovács egyengetőüllőt vonjuk már ki a képletből, rohasszuk már rá az eget ezekre.
És hagyjuk a gyáva impotensek hivatkozását a belebetonozásról. Ezek részletkérdések.

A lényeget mutasd meg nekem: Hol a Jók és gazak között a kormányzást AKARÓ erő. A baszakodáson kívül TENNI ki akar. Mutass már nekem politikai erőt.. mert ész, az van, okosság az van... mérhetetlen nagypofa és beképzeltség [Uj Péterék] van. De olyant mutassál nekem aki a Rhodus partján ugrik. Ne a lózungokkal meg a pornó proppal gyere nekem.

TENNI--értesz? TENNI ki akar
???????
Ne ilyen Juhász Péter szerű drogosokat mutassál nekem.

És egy régi kérdés, amit feszt kikerültök:
Azt mondjátok ugye, hogy ezeknél a geciknél bárki jobb.
Akkor ott van az MSZP aminek VALÓDI milliós bázisa van. Magyarázd már el kérlek hogy ezek baszogatása után minden huszonhetedik geciveretést mért pont az MSZP kap?? Hát nem mindegy? Nem jók és igazak az MSZP is? Hát nem arról van szó, hogy Orbánt picsán szeretnétek rúgni?

Valójában a magyar Jók és Igazak a szarkavarásban érdekeltek és azon bérmunkálkodnak.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2016.11.27. 01:35:12

@Frick László Intézet:
"Azt mondjátok ugye, hogy ezeknél a geciknél bárki jobb."

én ugyan nem mondok ilyet

csak annyit, hogy ezek még nagyobb gecik

a többit te haluzod hozzá(m)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2016.11.27. 01:36:10

@Frick László Intézet:

"Juhász Péter szerű drogosok"

na ez aztán magyaridők888 érv

látod, hova jutottál?
nem látod?
na látod

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2016.11.27. 01:38:17

@Frick László Intézet:

bocs ezt nem olvasom végig, teljesen felesleges

nem, nem vagyok ti
nem, nem harcolok ellened
(esetleg érted - amilyen régen voltál)

vélemény

na bazd meg

pont anyit ér a véleményed, amennyibe másét veszed

nincs mit

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2016.11.27. 01:40:21

@Frick László Intézet:

na még egy utolós

"Orbánról naponta árulok el egy olyant ami a te "pornóküszöböd"-nek ugyan alacsony, viszont lényeges: CSak nálánál butábbaktól kér és még nem is biztos, hogy fogad tanácsot"

most jöjjek azzal, hogy én bezzeg már mióta ezt mondom?

semmi értelme

nem vagy képben a valósággal

nem a politikaival, hanem a ténylegessel

2016.11.27. 11:17:14

@Frick László Intézet: Kormányozni egyedül a Jobbik akarna a fideszen túli világból. De elbaszták - nem kicsit, nagyon. Kurvára nem olyan okosak ezek, mint amennyire hiszik magukról. És a trükkök százait is kezdik átlátni azok, akiknek erről nyilvánvalóan nem kellene tudni. A legbefolyásosabb lapok vezetői is hiába vannak felkészítve, bevonva a folyamatba. A szdsz-esített jobbik nagy trükkje nem fog kormányváltást hozni.

Frick László Intézet 2016.11.28. 10:51:55

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Megmutatom konkrétan Hanni, hol tévedsz: Bekajálod a maszlagot Orbán diktatúrájáról, bebetonozottságáról stb-stb-iéről. De Snitt elnökúr le-és kifikázása óta tudjuk, hány perc az élet. Azok a vállalatok, akik a Trancpareny Internationalt és más CIA szervezeteket pénzelnek, akik az infonácikat, a szelektív ténykezelőket pénzelik, Orbánt és az egész, a számodra gyűlöletes bagázst a betonnal, amibe elavult módon bebetonozták magukat fél délelőtt a szarba tolják és fullasztják bele. Ha akarják. De ezeknek az erőknek nem célja Orbánék távoztatása, nekik Orbán is jó, meg az is, hogy ti a 90-es években tartva, 20 éves szépségeszményeken édelegve, ábrándosan, a valóságra oda se fittyentve őrjöngtök. Nem a 90-es áéveket írjuk Hanni, hanem 2016-ot és ezzel te nem vagy tisztában. Annyi eszed van, mint Orbáűnéknak a "klasszikus médiaháborús fegyverzet" megszerzésében. Itt csinálják a geci jógyerekek a műfelháborodást a Népszabi a tévék, Sebestyén Balázs meg rádiók körül... ezeknek a maiértéke két Ft. se. Senkit nem érdekel és senkit nem befolyásol. Talán a szósölmédia.. a szósölmédia viszont meglehetősen öntörvényű. A faszbúkon lógók kétmilliója, a "mélyszegények" a proletárok,, akik segélyen kívánják leélni az életüket és basznak dógozni, a teáltalad ismert médiacégek egyik termékét sem fogyasztják. Kérdezd már meg a gyerekeidet, hogy a korosztályuk néz-e tévét? Egy kibasziott újságot a kezébe nem vesz a mai 20-30 éves és szarik az indexre, 888 meg 444 és az összesre.

Azok, akik az agyadat mossák, terajtad is röhögnek hogy beveszed az avast.

Te ríni, jajgatni szeretsz, krachácsolni, mint minden magyar. Erre jó neked Orbán, jó ürügy, hogy ne a lényeggel és ne a valósággal kelljen foglalkoznod és a mumusmumusra fogni mindent.

Frick László Intézet 2016.11.28. 10:54:53

@nagyjoco: Amint többször rámutattam, a fejlődés átlépett egy küszöbött, az entropikus határt... Nézd meg, mi a divbat... nem tudsz kiemelni semmit, ami határozottan maidivatnak nevezhető, pl a slim-öltöny már megvolt a múlt század 60-as éveiben, útáltam kisiskoláskoromban a német tankönyv árajzait, abban voltak ilyen figurák... a Leipziger Messe 1962-66-os katalog-jaiban.

A "véleményformálók" olyasmiken rugóznak, amiket maguk se hisznek el.

Frick László Intézet 2016.11.28. 10:58:39

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Márpedig Juhász Péter nyomorult figura és óriási ínséges nyomor jele az, hogy ilyen figura zászlót vihet. Semmivel sem kevésbé nyomorult Juhász, mint egy orbánfarvizes volentőr. Juhász ezt a farvizet választotta.

Ebben az entropiában nehéz olyann kijelentzésrészletet fogalmazni, amihez ne találnál vagy eröültethetnél párhuzamot. Attól, hogy a 888 IS mondott valami (rosszat) Juhász Péterről, Juhász Péter nem lesz jobb
és én meg nem ugyanolyan leszek, mint a 888. Ez a te nyomorod, az ilyen nyomorultpárhuzamokba kapaszkodós "érvelés".

Frick László Intézet 2016.11.28. 11:05:22

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Ugyanilyen nyomorult vagy, amikor elkezdel engem "le"mandinerkommentelőzni.
Én: mutatom.
Te rámmondod, mint egy óvodás. De nagyonnagy bajba kerülnél, ha élesben, tétre-befutóra kéne rámutatnod a vádad konkrét elemeire: hogy mitől is lennék én mandinerkommentertőőőtelék.

Orbánék nem tudnak nagyobb gecik lenni a Jók és Igazak-nál, egészen egyszerűen azért, mert semmilyen képességük nincsen meg ahhoz. Amit ők csinálnak, még a gumicsizmás frissd MSZP tag téeszvezetők 1990-92-es móccereit is alulmúlják. Hogy magyarázzam, a geciséghez geci is kéne, de Orbánéknál üres a zacskó. Viszont benneteket a vak gyűlölködésetek miatt eléggé könnyű behirigelni.

Emblematikus a Kaya Ibrahim ügy. A tehetséges Apró Piroska sokkal-sokkal profibb volt, ráadásul úttörő a műfajban, de azóta is a kontár kopinger Simicskán rugóztatnak benneteket, aki a faszba se nincsen Piroska néniékhez képest.

Olyan vagy, mint azok a naívak, akik benyalják, hogy a TOP 100 TOP 50 újaabban TOP 30 magyar leggazdagabb a 30 leggazdagabb. Egy olyan országban, ahol Rákosi Mátyás rémunalma alatt már többtízmilliomos nagyvállalkozók tevékenykedtek Budapesten.
süti beállítások módosítása