UPDATE SZIVÁRVÁNYVÁROS!!4!!4!!

https://www.darkmoon.me/uploads/otto-dix-metropolis-1928-1346652835_b.jpg

kép forrása

Strébereink mit összeahhognak Berlin multikalcs szépségein. Aztán a FejlettNyugat fővárosain, Párizson, Londonon, Milánón. Holott ezek a városok birodalmi fővárosok voltak és kapuk kontinensek között, kikötő-k. Berlin multikalcs volt a múlt század 20-as éveitől. Néger dzsesszzenészek, promiszkuitás és buzulás. [ -> Szepes Mária bioboszorkány néni visszaemlékezései fiatalasszonykorából, Berlinről] Mindenféle nemzetköziség, orosz emigránsok már százéve. Ésegyébként a nácizmus egyik nevelő melegágya –ahogyan az olvasható is a kortárs Alfred Döblin 1929-ben megjelent regényében, Berlin, Alexanderplatz.

Berlin egykor a kapu volt Kelt felől Nyugatra. Ahogyan Isztambul Európa kapuja Dél-ről, Ázsiából. Isztambul mindig is multikalcs volt, Konstantinápoly néven is. Ebben a multikulturalitásában II. Mohamed, az első török megszálló is meghagyta. Pórul is jár, aki Isztambuli élményei alapján török multikalcsot vizionál.

Párizs, az igen! London –ó jesssz!

De egyébként a fejlett Nyugat-on a cigányok vándorlásra kirekesztett kóbor népek megjelenésük óta. A fejlettbelgák hite szerint egyenesen Magyarországról valók.

Junájtid Koloúrz? – a Vidéki Franciaországban az „integrált népek” is gettókban élnek, a mi Havanna ltp-nkhez hasonló tömbökben. Provance-ban idegenként próbálj meg baguette-t kérni nem a Francia Nagyakadémia Helyesejtési szabályai szerint. Néz rád a pékné, pedig olyan ordenáré provanszáliul beszél, hogy iskolás franciaságból egy mukkját sem érteni. És nem ad. És ajakfityesztve kinevet, amikor mutogálsz a baguette-re. És aztán tévedjél be paratölgyerdőben rejtőzködő kóbor gitanes-ok rejtekhelyére, öt férfi riad vissza fehér egyszálmagadtól –hol lenne ilyen Magyarországon, ott felállnának és vigyorogva közelítenének feléd „Na, mian csáaaókám!?!”-mal.

Berlin annyira multikalcs, de az 1944-ben Németországba felmenekült Donauenschwooben és leszármazottaik is Auslander Sau-ba számítanak a Vidéki Németországban, gyüttmentbe máig.

A török egyébként multikalcs nép, integritívek és asszimilánsok is. A magyarok is a türkökkel egy pusztákban sátorozván-legeltetvén  szívták magukba ezt a toleranciát a sátrazással meg a nomádkodással. .  Amit most divatszóval integrációs példának hazudnak föl stréber nyálancaink, az azonban inkább asszimiláció.

A törökök alkalmazkodókélpességüknek köszönhetően nyertek Náje Háám-ot Németországban, a férfiak azonnal bitliszhajakat meg pajeszokat nyövesztettek, az anatóliai egyenöltönyüket színes hippiingekre és trapinacikra cserélték, a maguk után hívott nőik már kendőket nem is csomagoltak és megérkezésükkor azonnal siettek a fodrászhoz daueroltatni meg Sasoon-t vágattatni és miniszoknyákat vettek, ABBA-cipőket meg mélydekoltázsos hippiblúzokat. A moszkaépítés még a 80-as években se volt divatban.

gastarbeiterinnen-tuerkei.jpg

Egyébnként a német Arbeitspolizei és az Autobahnpolizei a legszigorúbb Európában, főleg, ha valaki a laissez faire francia és angol rendőrséghez szokott. Ha valami problémád van munkaügyben, pl kelet-európai, másodposztályú ónijóspolgárokat a német munkajogot szembehúgyozó aljasságokban alkalmaznál, akkor asszimilálódott Musztafa Muckermann-okhoz és Ali Zimmermannokhoz fordulj. Ha nem tudod kihozatni magyar konzullal sem a kamionosodat a német előzetes-ből, akkor keress török tulajdonú, de GMBH u. Ko. KG formátumú török [deutschtürk] tulajdonban álló speditőrcéget és a fuvardíj meghatározott százalékáért lepapíroz neked mindent és kihozza a sofőrt. Alig találni a Német Gazdaságban szürke vagy feketezónát, de ezek határain, a használtautóértékesítésben, a roncsautófelvásárlásban, az építőipar necces területein mindenütt az elsők a törökök és a többi auslander csak utánuk, a koszovói albán maffia az építőiparban mossa a leány, lopottautó és heroinkereskedelmi bevételeit, a lengyelek is erősek, de már csak a fándli boldogtalanabb végénél. A talicska szarvánál a drekich munkákban, amiket nyelvikommunikáció nélkül metakommunikációsan is ki lehet osztani, meg magyarok, ukránok, esetleg bolgárok vagy románok.

Elájulok Berlin multikulturalitásától, de a németek hány százaléka él Berlinben. Elájulok a hochkultur-tól, ami pompázik Berlinben, de egyébként látott valaki az elmúlt negyedszázadban, Fassbinder halála, Werner Herzog kiöregedése óta progresszív német filmet? A német film afféle fogalom lett, mint a brittudós. A német film megismerszik már a képeitől, a bevilágításában, pocsék és középszerű. Nem kételkedem, hogy egy kontinenskapu-birodalmifőváros szerűségben százszoros tőke koncentrálódik, na, abból csurran csöppen a tízszeres kulturára. Ebből aztán telik import- és gyarmatárura bőven.

Én nem vagyok magyar , éppen ezért sokminden értékét ismerem föl a magyarnak.

Amit nem birok a magyarban, az a másréttyeződebbrevágyó ennfikázás, amiben a saját értékeit leszólja és messziről jólkinézős fesön cuccokért meg áhítozik. Elkezd a magyar multikalcsozván ahhogni pénzért összevásárolt, imporból való kultúrákon, holott a magyar kultúra eredendően multikalcs, a magyar szivacskultúra, nyitott, jó felvevőképességű, integritív és asszimiláns kultúra… volt??? A világzene divatszó még fel se volrt fedezve, amikor a magyar népzenész azt játszotta európai meg ázsiai hangszerek fúziójában. Egy Mozart vagy Haydn melódia 7-10 év alatt már ideát volt a magyar és cigány zenészek fúziós zenekaraiban. [-> Sebő tanár úr tanítása ]Tolerancia? Az erdélyi zenekarok magyar és román vegyes táncközönségének szettekben játszották a magyart és a románt, mindig cigánnyal kombinálván és a két népség egyre ropta. Hol volt efféle a német hopsszassza –óóni linki –óóóni-rexi hopszassza belterjességben?

És a magyar értelmiségiekben se birom ezt a stréberséget, vigyázó szemét Párizsra vetvén Pusztaszabolcsban belegyalogol a tyúkszaros udvaron elhajított gereblyébe és orrba vágja magát. Mindössze az orbánizmus politikaikommunikációs mondolataként mégránsokat akar menteni, miközben Magyarországon kétmillió proletár él. Ha meg a Párizsban meg Le Havre-ban is sokat látott ember elkezdene mesélni beláthatatlan vízen úszó templomnál nagyobb vashajókról, amiket éghető fekete kövekkel fűtenek, akkor elkezd messzirűgyüttember asztmondamitakarozni.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr468415492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.02.25. 10:35:16

Úgy nehezen lesz multikalcs, hogy a Európa megtagadja, sőt kiröhögi a saját kultúráját, közben megérkezik egy olyan kalcs, amelyik egy nagyon haragos isten kultúrsivatagjává kívánja tenni (robbantani) az egész világot.

Szabadság, antirasszizmus, feminizmus...
mandiner.hu/cikk/20160225_a_verfertozest_es_a_nekrofiliat_is_legalizalnak_stockholmi_fiatal_liberalisok

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2016.02.27. 14:01:20

@nagyjoco:

ignore off

az egy tipikus csúsztató, manipulatív, aljas gyűlületkeltő és ostoba poszt a mandi trollok etetésére

neked be is jött, gratulálok

ignore on

ekkerjoz 2016.02.27. 21:35:40

Ahol én élek, törökkel nem tallkozom, annál inkább orosszal. Akiket a német egyesítés hazahívott az uralból, kazah és szibériai sztyeppékről, egész szép világot csinálnak, már az érdekérvényesítés körül is. Csak az oroszok tehetnek StVO vizsgát anyanyelvükön, még a törökök se. Ha túrót akarok venni, vagy rendes tejfölt, akkor elmegyek az Irina szupermarketbe, és ott van tvorog, meg szmetana. De autót is vehetek újat, részletre, évi 0,6 %-os kamatra, csask oroszul kell kérni.
Van egy szír menekült kollégám, Aymann, akivel főleg oroszul dumálunk.
Kulturához annyit, hogy Helene Fischer, aki a legsikeresebb előadóművész, az átlag német szerint echtdeutsch, ezzel szemben Krasznojarszkban született.
A politikai populizmus viszont egyértelműen törökcentrikus, most, a választások előtt két nyelven, törökül és németül plakátolnak.
A nácik is, szóval felnőhetett az állampolgárságot szerzett török népesség.
De mondom, én orosszal többel találkozom Baden-Württembergben.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.02.27. 21:53:35

A 80-as években 5 milió "Volga-menti németet" telepítettek vissza Kohl-ék, akik még a XVIII. században vándoroltak ki az oroszokhoz.

2016.02.28. 01:49:53

@A Hannibal Lektűr-attitűd: teljesen nyilvánvaló, hogy amit mondasz, az nem igaz. Politikai hullák vagytok.

B. Hella 2016.02.28. 08:40:33

@nagyjoco: Így van, manapság itt azé a jövő, aki odarendel 20 büntetett előéletű kopaszt valahová, akkor neki van igaza, oszt jónapot. Mondom is a gyerekeimnek, hogy a nyelvtanulásra kell ráfeküdni leginkább hogy utána az ilyen "győztesek" hadd maradjanak maguk között az országban.
Ennek az országbank orbán jóvoltából vége.
Illetve reményre adna okot, hogy van ismerősöm, aki lelkes fidesznyik volt eddig, de most ő is kifakadt, hogy milyen aljas geci rendszert támogatott is ő. Dudi meg te Joci, SOHA nem fogtok megvilágosodni, nektek ez kell, beszopjátok a lopást, a verőlegényeket, mészároslőrit, Rühellkét, mint egyetemi tanár és milliárdos, Áder kicsi hugát, mint klik vezető. Te Jocó Dudival annak idején még Csaucseszkunak is tapsoltál volna. Igen, voltak idők, amikor az ottani ellenzék, vagy most pl. Putyin ellenzéke poltikiai hulla. De attól még kurvára erkölcstelen és szégyellni való, hogy valaki egy ilyen rendszert bármilyen formában elfogad és támogat. Hitlernek is tapsikoltak sokan annak idején. Remélem, még megérem, hogy orbán ott szerepel majd a történelemkönyvekben, amit megérdemel, az aljas tolvaj gecik között. Rákosi pajtásnak is voltak hívei. Egy országban mindig a legostobább és legaljasabb emberek közül kerülnek ki azok, akik egy szemét, korrupt igazságtalan rendszert támogatnak.

B. Hella 2016.02.28. 08:43:11

@nagyjoco: gyerekkori emlék: volt egy nagy, kövér, melák gyerek, nem volt erős, csak kövér, de emiatt, hogy mi 25 kilósak voltunk, ő meg 40kg, terrort tartott. És persze voltak hívei, mindig a legszerencsétlenebb, leghülyébb gyerekek csapódtak hozzá, mert ettől valakinek érezték magukat, hogy álltak a kövér mögött. Na, te is ilyen vagy Jocika, Dudival együtt. Álltok a kövér, erőszakos hülyegyerek mögött, és élvezitek ezt.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.02.28. 16:14:52

@B. Hella: ez szvsz nem ilyen egyszerű... Ismerek magamnál okosabb, jobban kereső, tájékozottabb, világlátott, nem az állam által eltartott stb. embereket, akik mindennek ellenére fideszesek. Többek közt igenis azért, mert őrületnek tartják, amit jelenleg a nyugati országokban bevándorláspolitika címen zajlik. És arra is rengeteg érvet tudnak, hogy miért kb. ugyanilyen ciki pl. Gyurcsány mögé beállni. Aki az erdélyi magyaroktól jobban félti a magyar munkahelyeket, mint a migránsoktól az ország integritását... stb.

B. Hella 2016.02.28. 17:03:41

@Dinamuki: ugyanmár. Aki ezt beszopja, az nem lehet okos. Egyrészt miGRINCSek még 2-3 éve nem voltak...akkor kitől féltek? Másrészt hagyjuk már gyurcsányt...juj de ciki a Feri. És egyszemélyben ő az ellenzék?
Aki előadja, hogy a migránsok meg Feri miatt fideszfan, elég segghülye lehet.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.02.28. 17:45:34

@B. Hella: nem, nyilván nem csak emiatt. Hanem pl. mert "még ha többet is lopnak, akkor is jobban megy most a gazdaság". Ezt egyébként adatokkal is alá lehet támasztani.

B. Hella 2016.02.28. 17:56:13

@Dinamuki: A statisztikák egy részét nyilvánvalóan hamisítják. Meg mintha némi kis világgazdasági válság is lett volna 2008-tól kezdve, de gondolom az okos ismerősöd ilyen apró tényezőket sem néz, hogy a magyar gazdaság nem egy légüres térben működik...na, mindegy. A rendszerváltás és a demokrácia, meg a köztársaság le van szarva. Gondolom, az ismerőseid az sem zavarja, hogy már bőrfejű verőemberek intézik az ügyeket.

Ha már itt összefutottunk. Amit pl. az oktatással művelnek. Itt van pl. a portfólió ügye...tipikus szemétség, semmi köze hozzá, mennyire jó tanár valaki. Eddig is volt kontraszelekció, de a minősítő eljárások és a portfólió felerősítik a folyamatot. Én is pályaelhagyáson gondolkodom, maradnak a hülyék, máshová nem kellők, és ostobák, szolgalelkűek a tanári pályán. Ezzel az egyetlen húzásukkal, mint a minősítés, és portfólió. Rohad az egészségügy, az oktatás...épülnek a stadionok. Ez sem zavarja a fanokat?

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.02.28. 19:08:32

@B. Hella: az államadósság már a válság előtt is megszaladt, ugye a "világpiaci pénzbőség" (a la Ferenc) idején. Az egészségügy már akkor se volt túl fényes állapotban. Ki adta el a Lipótot? Melyik kormány egészségügyi minisztere (vagy államtitkára) mondta, hogy elavult elképzelés, miszerint a tüdőbajra jó gyógyír a friss hegyi levegő??
Szerény véleményem szerint káros a mostani kormány oktatáspolitikája,, ezen a területen egy percig se tagadtam, hogy igazad van, ha már itt összefutottunk.

B. Hella 2016.02.28. 19:39:28

@Dinamuki: na most akkor az ismerősöd fideszfan vagy te? :D

Persze, sok szart a nyakunkba tolt Feri, meg is bukott. Viki is sok szart a nyakunkba tol, akkor ő miért nem bukhat, én ezt a logikát nem értem sokaknál.
eddig számos politikust elhajtott a nép, egyik után sem sírt. Akkor Obi miért nem elhajtható?

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.02.28. 20:00:47

@B. Hella: az ismerőseim. Azt nem mondanám, hogy fanok, de ezt tartják a "legjobb" magyar pártnak, jobb híján, gondolom.
Én magam nem nagyon értek a poltikához, hogy mérleget vonjak. Így jobb híján mások véleménye is számít. Pl. Martin Schulz mondta a minap, hogy Orbán mindig vigyázott rá, hogy át ne lépjen egy határvonalat. Vagyis ahhoz képest, hogy diktátorkodik, ügyel arra is, hogy ki ne vágják az EU-ból. Őszintén remélem, legalábbis.
Sajnos amúgy a legtöbb vélemény olyan pártos, hogy nehéz kiigazodni. Pl. Ferenc: még nem sikerült tárgyilagos elemzést találnom a működéséről. Amiben benne van az is, amit akár jól csinált, meg az is, amit elkúrt.

B. Hella 2016.02.28. 20:51:56

@Dinamuki: viszont most láttam a hírekben,hogy az emberek ma megadták az elemzést. Salgótarjánban leszerepelt a fidesz a választáson. Sikerült felbőszíteni az embereket, sokan lementek szavazni.
Orbán sok hibája mellett az egyik legnagyobb baj, hogy gyűlölködést szít, és kirekesztő. Ma pl. azt mondta,hogy vannak emberek (akik nem ők), akinek a liberté egalité...stb a jelszó, van, akinek (ezek ők...) az isten haza család...na most, én úgy gondolom, ha már egyszer megválasztották, akkor MINDENKI érdekeit nézni kéne, nem csak a saját táboráét.
Ferit el kéne már felejteni. Obi megizélte a köztársaság eszméjét, és megizélte az egész rendszerváltást. Ez pedig megbocsáthatatlan. Alapvető népakaratot nem vesz figyelembe. Pl. bp-en kb 80% nem akarja a liget beépítését. Érdekli? Szarik rá. Elbasz többszáz milliárdot, hogy a várba költözzön. Van erre igény? Nincs. Egyre inkább olyan, mint egy őrült diktátor.
Az oktatás, ahogy te is látod - elkúrták. De nem enged belőle, inkább dögöljön meg mindenki, de nem változtat.
Van helye egy ilyen embernek az ország élén? És nem kell ferivel jönni...Amúgy pl. feriék alatt jelentősen modernizálódott és európához közeledett az oktatás, pl. kompetenciára alapuló módszerek. Ehhez képest jövőre már nem lehet kronológikus töriatlaszt használni az érettségin, megint arról fog szólni a dolog, hogy tanulja meg a gyerek az évszámokat. Minek?

B. Hella 2016.02.28. 20:55:19

@Dinamuki: amúgy oktatási témában írott remek :))) cikkeimet lásd új helyen
konc . kinja . com

direkt hagytam szóközöket, hogy ne link legyen, akit érdekel annyira, hogy megnézze, az begépeli :)

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.02.28. 20:59:32

@B. Hella: hát elég fura, ha ilyet mondott, mintha Isten és a haza ellentmondástban lenne az egyenlőséggel meg a testvériséggel. Néha benyög ilyeneket, és akkor lehet elemezni, hogy vajh' mire gondolt őméltósága.

Szerintem azért nem zavarják el, mert nem látnak más alternatívát. Tóbiás és társai egy vicc, a Jobbik túl radikális, a többinél sincsenek olyan arcok, akiben bíznának az emberek talán ez az oka.

2016.02.29. 09:42:28

@Dinamuki: Én 20 év után szoktam le a baloldalra szavazásról. Az, hogy mi történik a magyar gazdaságban, számomra nem releváns, kizárólag külföldi piacra dolgozok. Jókat hallok, jókat olvasok a gazdaság állapotáról. Elnézve a jelenlegi ellenzék üzeneteit, én nagyarányú fideszes győzelmet várok 2018-ban is.

2016.02.29. 09:48:18

@B. Hella: Lenne abban igazság, amit mondasz. CVsak azt felejted el, hogy a 2006-2010 közötti elkúrás olyan mély volt, amiből 20-30 év is kevés lehet visszajönni.
Zavar 20 kopasz?
Ez miért nem zavar? Ekkor demokrácia volt? Ez lenne a megvalósult liberális demokrácia?
www.youtube.com/watch?
v=Ekek9x6jMXU

Ne féltsd te csak a magyar népet. Kibírtuk mi a tarát, a ötrököt, a habsburgot, Trinanont, a fehérterrot, a vilgáháborúkat, a nyilasterort, a kommunista terrort, az szdsz rémuralmát is és még mindig itt vagyunk. Orbánon is túl leszünk.

Frick László Intézet 2016.02.29. 13:28:57

@ekkerjoz: Dosztojevszkijt olvasván: Már a XIX. században is magára valamit adó orosz emigráns értelmiségi (tekintve, mekkora egy reakciósok voltak a frankomán oroszok -> Yves Montand eurokommunista Hruscsov Szovjetúniójában tolmács nélkül társalg a szovjet főségekkel) Berlinben él. A pruszok nyelvcserével lettek germánokká. És még a szlavogermano testvériségről: Günter Grass: A hal

Frick László Intézet 2016.02.29. 13:30:22

@ekkerjoz: Későnáttelepülő státuszért folyamodtál? Stefan Seemann-nak sikerült.

Frick László Intézet 2016.02.29. 13:34:18

@Dinamuki: A 90-es években többtízezer törököt telepítettek vissza Németországból Törökországba, tudod, a példásan integráltakat. Minden repatriáló török család kapott egy marhavagont az ingóságoknak,, meg... még Márka volt, pénzt kaptak. A Mercedes-VW közös kisteherautzógyárat telepített le nekik, a Krafter [és a volt LT ] és Sprinter ott készül. A Ford 2000-re teljesen letelepítette a Transit -és furgongyártást. Pl Genk [Belgium]-ból is.

Agyig , természetesen google.de kiterjesztésben, főtengelyig lehajtottam a keresőmotort és nem találtam linkelhető forrást erről. A papírújságjaimon meg 15 éves guano...

Frick László Intézet 2016.02.29. 13:37:34

@B. Hella: Nem tudom. Én addig nem látom annyira vészesnek a helyzetet, amíg az ilyen picsa Erdősné -félék sziveskednek. A jógyerekek térden állva imádkoznak minden nap egy Erdősnéért. Ráhellkére rejszolni hívják a jógyerekeket.

Nagyon messze van még az a vég, amin jujjogsz.

Előtte mnég lesz Lázár-Vona kormány is :D

Frick László Intézet 2016.02.29. 13:39:21

@B. Hella: Salgótarjánon korai élvezni. Salgótarján nem tipikus és nagyon stabil MSZMP-s bázis. Nem elütés.
Amúgy nem az MSZP-re szavazással fognak a jóemberek büntizni, hanem Jobbikra szavazással. Törökszentmiklósra kell figyelni, nem Salgótarjánra.

Frick László Intézet 2016.02.29. 13:40:21

@B. Hella: Szeretné a jógyereksajtó, ha Zseniális Ferit elfelejtenénk és beszopnánk, hogy csak az elmúlthatáv és Orbán a hibás. De a 2/3-ban ki is a hibás?

2016.02.29. 13:58:39

@Frick László Intézet: 2018-ban is simán nyer a fidesz. Ennyike.

2016.02.29. 14:05:59

@Frick László Intézet: a hülyenép a hibás, ki más. A magyar ballib értelmiség minden hiba fölött áll - aki ezt nem látja be, az fasisztoid hülyebirka.

B. Hella 2016.02.29. 15:22:09

@nagyjoco: mint már többször hangsúlyoztam, "nem azt mondták Feri, hanem azt, hogy menj a picsába" ha emlékszel.
Na, ezt nem értem, hogy most miért nem mondja újra a nép...hogy Obika, fogd a pereputtyod, mészároslöristűl, habonyostúl, matolcsyalapítványostúl, rogánbetelepedési kötvényestűl,,és menj a picsába.

B. Hella 2016.02.29. 15:26:01

@Frick László Intézet: elmúútnyooocév, mertgyurcsány...valami okosabb tőled? :D

Jaja, persze, erdősné kupaszerdán a béközépben együtt köpi a szotyit a fiúkkal, ott dumcsizták meg, hogy elkísérik, még véletlenül sem a fixx felsővezetése szervezte oda őket :DDD

Rühellke le van szarva, csak ne kerülne annyiba. Lesz még turisztikai miniszter, hidd el.
Igen, lehet náci- lézer kormány. De azok a gyerekek, akik kockás ingben fotózkodnak, pár év múlva szavazók lesznek :D

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2016.03.01. 01:36:16

@nagyjoco: kik politikai hullák?!?:))

én sosem voltam politikus, baromarc

TE viszont ismét beszoptál egy egyértelmű provokációt, te hülye seggfej

LOL

2016.03.01. 10:02:38

@B. Hella: ezért fogtok 2018-ban is fájdalmasan nagyot bukni. Mert tényleg nem értitek. Ha 2010 és 2014 vereségének valódi okival szembe tudnátok nézni, talán lenne esélyetek. De mivel az azért volt, mert a sok okosra nem szavazott a hülyenép, meg "megváltoztatták a választási törvényt", így aztán 1 millió összefogó nem tudott leszavazni 2 millió fideszes voksot. Ami nyilván a nép, a törvények és egyéb külső okok hibája.

Segítek: neked most nagyon fáj 20 kopasz, de nem fájt, hogy azonosító nélkül vertek félholtra embereket 2006-ban. Minek mentek oda - ez volt a liberális, demokratikus, haladó válasz.
Egy fideszes aljasságra jut legalább egy tízszer akkora - és mivel az aktív szavazók döntő többsége nem kíván tízszeres aljasságban élni, ezért vna halálra ítélve minden jelenlegi baloldali párt.

2016.03.01. 10:04:37

@A Hannibal Lektűr-attitűd: te sokkal inkább egy erkölcsi hulla vagy. Tapsolsz az öszödi beszédnek, egy szót sem szóltál a rendőrattakra. A hozzád hasonlókat képviselő pártok nem fognak kormányt alakítani. Nem tetszik? El lehet menni ebből az országból.

2016.03.01. 10:10:17

Fasiztákok:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2f/Victims_of_Police_Action_(Budapest_23-10-06).jpg

Az ezt végrehajtó demokratikus kopaszok, azok bezzeg nem olyanopk, mint a csúnya elnyomó kubatovoskopaszok:

borsonline.hu/image/files/rendori%20vezetok%20pere%20MO.jpg

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2016.03.01. 11:10:50

“A vagyon olyan mértékű elkülönülésére kerül sor, amely alapján az is megállapítható, hogy az alapító által juttatott vagyon elveszíti közvagyon jellegét.”

elveszíti közvagyon jellegét

Ez a Fidesz esszenciája: jogi handabandával törvényesítik a lopást, a haza-árulást.

Aki az elmúlt évek után 2018-ban a fideszre szavaz, az nem birka, nem egyszerű agymosott narancsbolsi többé, hanem tevékeny nemzetrontó és hazaáruló tettestárs:((

ekkerjoz 2016.03.01. 16:17:09

@Frick László Intézet: Wirtschaft Flüchtlinge vagyok, itt melózok

2016.03.01. 16:39:19

Újabb izgalmas videó arról, hogyan igyekeznek az agysebészek zsörmeni felé színesíteni a kultúrát:

www.facebook.com/rferl/videos/10154041497704575/

A helyzet az, hogy a megszállók ebben az évben nagyobb csapatokat dobnak át, mint tavaly. Még több bűncselekményre és újabb terrortámadásra lehet számítani. Ez pedig a fidexek malmára hajtja a vizet.

Frick László Intézet 2016.03.03. 10:11:18

@nagyjoco: Magyar ballib értelmiség? Nulla létszámmal ez nem nehéz. A ballib az agyilag leépült zsíragyukat pálinkaivással feltisztítani sem képes "jobberek" önellenható ostobasága. Liberális ember a mai politika harmadikvonalában sincsen. Egész néphülyító kampáőnymagazinok vannak fölballibsizve analfabéta jobber barmoktól. A 444.hu-ban egy fél liberáélis van, Szily László, de még ő is csak körm9önfont, utalásos formában mer liberáélis lenni, mentségére még ilyenért is lefideszbérencezik a 444.hu olvasói.

Frick László Intézet 2016.03.03. 10:19:14

@B. Hella: Sajnos a magyar nép zöme, nem a jógyerekkonyhákra jár bekajálnui. A proletárok minden hagyományos médiumra szarnak, a fészbúkon élnek és nagy zárthalmazokbban egymással kommunikálnak és ha linkelnek, zömében nőtákat, cukiságokat, családifotókat meg videókat, hogy öregeznek Németországban Rómeóék, mint élnek segélyen Londonban a Ricskéék meg a Kiszti, milyen ótóval gyüttek haza, kár, hogy jobbkormányos és efféléket fészelnek. A munkásosztály dógozik, nem ér rá, ők hiradókat se néznek, örülnek, ha a Szulejmánig ébren maradnak. Úgyhogy van még ez az 5millió, politikailag számbavehető ember. A medián 2-3%-os FIDESZ esést diagnosztizált (célzatoslekérdezéseken) így, hogy a "Iskolák Úgye" "A Bátor Tanárok Kiállása" és Kubatov meg Erdősiné picsanéni sziveskedett segíteni ezt az esést. Van az m1-nek az a nemtényező agyhalott párezer nyugger nézője. Akik nemtényezők, se többen nem lesznek, se kevesebben, zárt csoport. Ekkora stabil szavazóbázisa még az MSZP-nek is lenne, ha a véleményformáló jógyerekeknek jó lenne az MSZP, de nem jó nekik. És nem jó az LMP sem. és fidesz-karakterkúrás szüneteiben kúrnak széjjel lényegében bármilyen pártot a Jobbik kivételével. A jobbiknak soha nem basznak oda. Ja és Lázár Jánost ha megkuckándják Lázár most Csányival demonstrálta Orbánnak az erejét -de a számodra cukkini bátorújságírók nem értették és Csányit kezdték el fikázni, mert az van felírva nekik a jógyerekek kiskönyvébe.

Frick László Intézet 2016.03.03. 10:23:45

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Zsírkonyhára jársz bekajálni, zsírkrémes-kristálycukros tortákkal etetnek, lőrével itatnak meg cider-ral. Fáj a hasad és csodálkozol, miközben a konyha céllja az, hogy fájjon a hasad. Meg kell nézni, mit kajálsz be, szinte már függésben.
Kontent-up okat, jólkiválasztott 26 mp-ket kajálsz be. Én megnéztem tegnap este atz EGÉSZ-et a Retek Klub Házon kívül című jópolitikai jómagazoinjában, ahol neked valót főznek, basszák Orbán rendszerét minden adásban és kúrják széjjel. És ott az EGÉSZ történet megvan, a 26 mp előtti mp-ek is.

2016.03.03. 16:53:49

@Frick László Intézet: azt mikor volt itt igazi ballib ember? 1789-től kezdve mostanáig volt-e ilyen?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2016.03.04. 11:21:23

@Frick László Intézet:

Te Miről Beszélsz?

Mert Megint NEM ARRÓL, amiről én

sajnállak:(((

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2016.03.04. 11:22:08

@Frick László Intézet:

A vagyon olyan mértékű elkülönülésére kerül sor, amely alapján az is megállapítható, hogy az alapító által juttatott vagyon elveszíti közvagyon jellegét.

ez nem rtl, ez törvény indoklás

te is seggfej lettél?:((

Frick László Intézet 2016.03.17. 15:32:50

@nagyjoco: A ballib, az valamiújságírói szörnyemény. Vannak olyan posztmaóisták, mint Cohn-Bendit, akik ugye mégis a sima bal-ba beülni nem szeretnének... az ilyeneknek találták ki a ballibet.
A liberális inkább konzervtív. Ezt a magyar sajtó által laposra taposott tudattal nem lehet értelmezni.
A liberális relatívus is, mint a decibel, számít a háttérzaj, a környezet. II. Rákóczi Ferenc az egyik első liberálisunk volt.

A liberális szabadgondolkodó,. Egy liberális orgánumban nincsen egységes álláspont semmiről. Két újságírójának ez-és-ez a véleménye, amivel hárpom másik újságíró opponál. Nálunk a buta jobberek fújnak libsi látszatot kemény, vonalas, semmiben sem eltérő agitprop újságokra. A mandiner liberálisabb műhely, kedves @A Hannibal Lektűr-attitűd: mint a 444.hu .
ha én liberális folyóiratot alapíthatnék, feltétlenül megkeresném Sz8ily Lászlót, Gatzda Albertet vagy Rajcsányi Gellértet is. Addig járnék, amíg mindenoldalú szabadelvű, szabadgondolkodó szerkesztőséget nem verbuválnék össze.
Szép példa a migránsügy. Útálom Orbánt -akkor erre az a jóválasz, hogy ész nélkül benyalok mindent?? Lehet liberális szaabadelvű, de főleg emberjogi harcimarci olyan ember, aki a kvótázás mellett kampányol?
Bullshit a kerítés -de a kvótázás mondolatként rá pont ugyanakkora bullshit.
Biztos, hogy egy független sajtóorgánumban lenne helye Plankó Gergőnek -pedig én nyálas behódoló strébernek tartom. De hiszek abban, hogy liberális műhelyben kibújna belőle a liberális. Lehet, hogy Bedét nem hívnám meg, bele a szerkesztőségbe, de szivesen fogadnék tőle kéziratot. Jó, pl nyilván nem Fáy Miklóssal íratnék zzenekritikát. Sőt, azt hiszem, Fáy Miklóssal semmit se íratnék. De nem lennénk szegényebbek...

Frick László Intézet 2016.03.17. 15:34:34

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Egyébként az alapítványok mire valók és mire használják azokat?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2016.03.18. 21:37:21

@Frick László Intézet:

nem egyértelmű?

éttermet meg borozót nyitni a várban

vidéki kastélyokat vásárolni

meg pesti kastélyokat is

drága festményeket stb stb

pénz eltüntetni, átjátszani

* * * * *

azon gondolkozz el egyetlen pillanatra, ha még képes vagy rá, hogy hogy aránylik a magyar felsőoktatás teljes költségvetése és a 250 milliárd
(amit ugye elvileg anno még az unortodox matolcsista gazdaság oktatására akartak szánni - ők mondták)

ismét védhetetlent védesz

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.03.22. 16:16:30

NEM VAGY ÁRTALMATLAN, KUNSÁGI BIRKA!!

EZT HOGY MERED A KÉPÜNKBE KÖPNI??!

Nem Te fogsz hozzám jönni négyfelé hasítani, -mert nincs pénzed benzinre...- HANEM ÉN HASÍTOM KETTÉ A FEJED, MIUTÁN MÁR LEVÁGTAM A NYAKADRÓL, te piti "másnaklátszó", görbe lábú kun sváb!

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.03.22. 16:17:28

FOLYT.:

E Blogposton RENTZ MÁTYÁS, 40-es "FIATAL ÍRÓ" -félig sváb, félig kun, lakhelye: Fegyvernek, Szolnoktól 12 km. - KIJELENTI, hogy "ÉN NEM VAGYOK M A G Y A R , tehát objektívebben tudok ítélni" (!!!) Ez a pali 11 évvel ezelőtt barátom lett, ma is Fidesz-szimpatizáns, de amikor én VALÓDI ÜGYÉSZNEK/ÜGYVÉDNEK bizonyultam nemzeti jogvédőként és büntetőjogászként a BOLSI BRUTÁL RENDŐRÖK tovább a Rendvédelmi Szaxi ( Kóhonya, Árok, Paul Ákos) vezetői ellen, ELKOMORULT: mert ő CSAK SZÁJJAL és BLOGON ellenzéki és NEM TETTEKBEN! S megveti azt, aki TETTLEG IS NACIONALISTA! Itt pedig olyat írt, amit Kertész Ákos, Nádas György, Konrád György együttvéve, pedig a Matyi nem is zsidó, csak halb-ungardeutsch. ....No, Ecsém, ha te nem vagy magyar, takaroggyál a rohadt nagy turáni puszta legnagyobb kurvájának a picsájába, Mátyásmadár, bzmeg!!!!!!!

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.03.22. 16:43:19

Továbbá:

ITTEN MULTIKULCSA NEM LESZ? NEM VOLT ÉS NEM VAN:

a zsidóság önsorsrontása a megfelelő helyre juttatja üköt,

a cigány MAGYAR FÖLDÖN (tán Száékelyföld, Maros megye kivétel) NEM SZÁMÍT EMBERNEK,

az ARABSOK meg ezrével fognak a debreceni Perényi 1. Sonderkommando vadászidénytől független kilövéseivel találkozni!

A Szentpistám (frankoktól lopott) Intelmei ellenére itt a Nemzet endogén és JOGGAL XENOFÓB!

Ide: gróf Wass Albert : Patkányok Honfoglalás című novellínója.

Hogy kerültek 1273 tavaszától elébb kis számban pásztorok, zsellérek (akik az 1437-es erdélyi Három Nemzet Uniója Szerződésben meg sem említtetnek, csak a MAGYAR-SZÉKELY-SZÁSZ) OLÁHOK (1910-ben már 50%-nyian, Wilson elvei szerint népszavazást kellett volna tartani,)högy kerültek Eufgen von Savoya és Vak Bottyán János 1699-es zentai nagy győzelme után rácok Zimonytól északra???! Erdélyben szinte mindenki nemes, vagy polgár,Csupa privilegizált magyar királyi Karok és Rendek. Szászok, szabad királyi nagyvárosok, regálékat (só, arany, ezüst stb.) kezelő városok, szász városok külön bullával, székelyek, mint ősi magyar - prof. László Gyula szerint "pszeudo-avar"=onogur = később magyarnak nevezett nép. (Magyar csak a vezető törzs, és arról az egész alliance: de Kurszánig NEM MAGYAR volt a szövetség neve, türk, turk, uturgur, onogur, ogur, hun. Így hítták ököt. Mert még NEM a "Megyer" - ez szándékos elírás Anonymus), a megváltozott mássalhangzó ma is arab ill. belső-ázsiai népeknél a törzs-név személynévtől ill. más egységtől való külön megértését szolgálja. Az Ogur-ból van az "OGRE", a provence.i dialektusban a kialakuló kelta-germán-latoin FRANCIASÁG kiejtése ránk "hongrois"=ONGROA.....

Mindezen kommentbéli tévelygések a MAGYAROK ENDOGENEZISÉT cca 453-tól (Attila halálától, Ellák v. Üllő halálától kell számolni, és EZ, BIZA, a nem altayi nyelvű népekre nézvést "NEM EMBER" értelmű xenofóbiában jelent meg.
Törvényeink szerint a NEM MAGYAR lény megölhető, rabszolgává tehető.

De már a törzsi alliance tagja elleni bűn SÚLYOS BÜNTETÉSEKKEL JÁRT!

Ez a magyari "egyenlőség" pártszinten MA IS tart....:(

XENOFÓBIÁT és ENDOGENEZIST IDE, Ojrópa, Mediterráneum: IDE NE GYERTEK, mert a mészárszékre gyüttök!

Matyi, te meg idióta vagy.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.03.22. 16:49:57

@ekkerjoz:

Krasznojarszk KURVÁRA MÉLY SZINÉRIA! Hadifogságban született Helene.

Vagy a volgai német deportáltak közül. (A volgai németek létrejöttéhez a Nobel-fivéreknek óriási közük van. A Katalin Cárnő "betelepítései" sokadszületésű német nemesekre korlátozódott. Akik német földön nem örökölt ép földbirtokot. Mint Matyi a kun pusztákon.....)

Frick László Intézet 2016.03.24. 10:12:50

@TarZerind: Basszusgitározzon Flea a rectumodban, te összekevered a mezsdunaródnie nyugat-ázsiai, néptől-nemzetségtőlfüggetlen szokásokat a magyarság species-eivel. Amivel te itt ködösítesz, a mongolo-türkoidok sereg-látszat hízlalós multikalcsa, ilyenje van a WASP-eknek Kelet-USÁ-ban, mindenki egyenlő, de a WASP egyenlőbb és a csatlósnépeknek taxivezetés, metrótakarítás, hotdoggyártás, filmipar, max banki szféra jut. A metróban spanyol feliratok, de a Nagy Fizetős Egyetemekre már csak az elite WASP a bejutós, 80%.
A magyarok kihaltak, de igen erős asszimiláns nép és ezért ma a legkülönb magyarok pl a trpak-ok a Nyírségben, vagy a sváb-délszlávoid mediterrano-k Szögedében.. a türk kun, jász és székely fajták, etc. Meg a zsidók. Amint azt a köcsög Dudkó anno zseniálisan fejtette ki a Matekozás holtakkal -ban.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.03.25. 21:42:44

@B. Hella:

RÁM GONDOLTÁL, mindenről hazudó zsidónő??!

ÉN VAGYOK EGY 128 kilós, nagypofájú, erőszakos, többdiplomás, tiszti rendfokozató, nacionalista, kurvárafideszes ősbölény, IGEN: mögém lehet állni.

Te is állj, de félek, akkor fingani fogok.....

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.14. 20:20:56

Martin Schulz alkesz ossie ÖT üzenetet kapott tőlem, kettőt az FB-oldalán, egyet (a seggbekúrásról) a FB Messages-en, és kettőt a

zemberi totál alkalmatlanságáról az EU Parliament vezetésire,

és egy másikat az EU Parliament ELNÖKE hatásköréről, amiben szó nincs a Nemzeti tagállamok szuverenitásának egyéni (individual) megsérthetőségéről, önálló, parlamenti többség nélküli döntési kompótenciáról,

s röviden az EU Parlament - mint a Jeruzsálemi Templom piactérként való használatát SZÉTVERŐ Jézus általi minősítést alkalmazva - "„Nincs-e megírva: Az én házam imádság háza lesz minden nép számára?
Ti pedig rablók barlangjává tettétek!!”

[Márk; 11.caput 15.-19.verscs]

De ezt Jézusnál LÉNYEGESEBBEN onogur stylben fenve meg.

Egy ezek közül, a Faszbukkon NÉMETÜL összekínlódva.

Amit Märkl körösztény-bemó 9regcsaj kapott, azért még lehet büntetőügyem is. Ángolul.

Intézet: ÍRJÁL.

Mert az kell, mindenkinek.

DE NE VESD MEG A TETTLEG AKTÍV, PÁRTOS és OFFENZÍV VALÓSÁGOT, amely bennünk él és projektál.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.14. 20:32:21

@B. Hella:

Mertt ORBÁNNAK "KUT"-ja van, mint Attilának,
Kurszánnak és Árpádnak,
Temüdzsin-Dzsingisznek,

Timur Lenk-nek.

KARIZMATIKUS és a KONCENTRIKUS ERŐTÉR már nagyon kemény "EREDŐBEN" tarcsa.

Mint Tóta, mielőtt kibasztak vóna a HVG-rül, közölte , hogy EÉN "magyarhercsula" vagyok, és a koncentrál térerőben vagyok benne.

Nem értém a Feketemágia eme kifejezését, mire egy "ronagyuri" nevű, chiffre-írozott sémita közölte, hogy AZ magyar-herz-csula.
Csulaimre.

Na, Tóta egyben magyargyalázott, de ezt yiddisül tette. S nem tagadta meg sátáni vagonlakó mivoltát.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.14. 20:42:20

A "KUT " fogalma á la Wiki:

Azéééé Orbán a Főnök, mert ILYEN "KUT"-ja van.

Karizmája.

hu.wikipedia.org/wiki/Kut_(mitol%C3%B3gia)

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.14. 20:44:46

@nagyjoco:

Hanani-Baál már régente egy erkölcsi nulla. Izé: hulla.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2016.04.14. 23:01:08

@TarZerind:

a kretén faszfej meg az ostoba seggfej cseveg

viccesek és szánalmasak vagytok, nylonnácik

Hella B. 2016.04.17. 08:52:08

@Dinamuki: oh jaj jaj :D A szelektív ténykezelés :D
PÁrizsban tegnapelőtt este KÉT nagy balhé volt, verekedéssel, könnygázzal..stb.
A másik a munkatörvénykönyv "reformjáról" szólt, lényegében a szakszervezetek és diákok a fő tiltakozók.

Kinn élő rokontól tudom, hogy a helyieket ez a téma sokkal inkább izgatja. Érdekes, hogy a Rebublique téri balhéról miért nem teszel be ide kis videót. Mert neked is, meg sok másmindenkinek már át van mosva az agya. Amig migráció van, Orbán marad, mert "majd ő megvéd". Cserébe szabadon lophat. Az pl. miért nem érdekel senkit, hogy a franciák nem hagyják csak úgy simán lenyomni a torkukon azt, hogy elvegyenek tőlük eddig biztosított jogokat ? És ebből nem az következik, hoy én szeretem vagy várom ide ezeket a törzsi hordákat, egyszerűen annyi, hogy próbáljatok már meg kicsit kilátni a migráció gumicsontja mögül, az, hogy közben szétlopják a termőföldet, azon miért nem retteg senki? Pont annyira kéne rajta izgulni, ha itt akarsz távlatilag élni.

Hella B. 2016.04.17. 08:53:27

@Dinamuki: na, szóval Republique téri balhé megvan? Tudod miről szólt? Ja, az a könnygáz nem olyan érdekes :D

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.04.17. 09:57:54

@Hella B.: szelektív, ja.. a diákok és a szakszervezetek békésen tiltakoztak:

www.youtube.com/watch?v=MByBWrpznUw

az általad említett pár száz balhézó tüntető szélsőbalos rendbontó, akik önként képviselik a harmadik világot Európában. A kedvedért megnéztem: még a Le Monde többnyire balos kommentelői is lekommunistázzák őket.

Hella B. 2016.04.17. 10:16:22

@Dinamuki: az tökmindegy, hogy komcsi vagy nem. Arról beszéltem, hogy KÉT balhé volt, amiből te kapásból az egyikre repültél rá, a másikról nem is tudtál :D
Amúgy a diákok komolyan szervezkednek, egyetemen röpcéduláznak..stb..
De mégegyszer, a lényeg, hogy KÉT rendbontás volt, nem? És tökmindegy, hogy a Republicon diákok vagy szélsőbalosok bontottak rendet, akkor is volt balhé.

Hella B. 2016.04.17. 10:28:36

@Dinamuki: amúgy ez a Republique téri dolog nagyon igéretes...tényleg valami nagyon beteg ebben a mostani világban...ja, és még egy hír, az IMF most adott ki valami nyalatkozatot, hogy nahát, nahát valamit kéne lökni a dolgozó tömegeknek, ha nem akarnak megint világgazdasági válságot. Én aztán abszolut nem vagyok komcsi, de szerintem is Európa és a világ legnagyobb problémája az egyenlőtlen jövedelemelosztás kezd lenni, akár országok között, akár emberek között..ha megnézed a magyar társadalmat, egyre jobban nyílik az olló, mégha Dudi szerint akkora is a jólét, hogy az eccerű népek is húszezressel gyúccsák meg a cigarettát az ikeaparkolóban, mert már nem tudják mire költeni :D

Hella B. 2016.04.17. 18:05:09

@Dinamuki: kissé off, de tudom, érdekel az oktatás
index.hu/gazdasag/2016/04/17/sinre_rakjak_a_gyerekeket_a_szakgimnaziumok/

és ez szó szerint igaz
és hiába tiltakozunk a kerettanterv ellen, megjelenik a segg balogpáter, és közli, hogy megint fizuemelést akarnak a tanárok

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.04.17. 21:29:50

@Hella B.: szerintem egyáltalán nem mindegy... a migriknél többször láttuk, pl. kölnben, Calaisnél, a magyar határon stb. hogy nagyobb csoportba verődve néha teljesen megvadulnak és magukból kikelve tombolnak. Ha megnézed a fenti migris videót is... szerintem ezt nem lehet összehasonlítani egy akármilyen szélsőbalos, széljobbos tüntetéssel, talán esetleg a vandál B-közepes rombolásokkal, de ennyire talán még azok se állatok.

A másik a tüntetések indoka: amennyire én ismerem a helyzetet, a francia munkajog tényleg nehézzé teszi az elbocsátást, és ezt a munkavállalók egy része kihasználta, a munkaadónak meg mindenféle alattomos kerülőúthoz kellett folyamodnia, ha ki akartak rúgni valakit.
Beszédes, hogy épp egy balos kormány akarja végre ezt eltörölni, mivel már annyira kezelhetetlen a munkanélküliség.
A módosítások közül, ami ellen tüntettek, a legdurvábbakat már visszavonták, de a szélsőbalos aktivisták, ha már lendületbe jöttek, nem akarják abbahagyni.
Nyilván van egy általános elégedetlenség a rendszerrel szemben, én egyébként ide is leírtam többször, hogy ilyen válság idején valószínűleg leginkább a vásárlóerőt kellene növelni, és nem a pénzrendszerbe meg a tőkések felé pumpálni a pént.

Hella B. 2016.04.17. 23:23:06

@Dinamuki: továbbra sem értesz. Van a migránsprobléma. Oké, igaz létezik. Az európai kultúrától és szokásoktól jelentősen eltérő magatartásukkal, a közöttük beszivárgó terroristákkal..stb. Valós probléma. Csak éppen annyira ki vagytok rá hegyezve (kormányzati agymosás) hogy a többi problémáról ügyesen elterelik vele a figyelmet. És az egyik ilyen nagy probléma, hogy pl. az európai fiatalság nem szaporodik, nincsenek tervei a jövőre...stb..stb...Hogy eltűnik a középréteg, irdatlan összelopott vagyonok halmozódnak..stb...és ezekre szarik magasról a nagytöbbség. Én mondom, ennél jobb orbánnal nem is történhetett volna, mint a migránsok. Azért nem mondom csak, hogy ő szervezi őket, mert untauglich lenne a kormánya bármit megszervezni.

Hella B. 2016.04.17. 23:31:18

@Hella B.: az őrjöngés, meg brutalitás
A Barbárok jutott eszembe, meg az, hogy pl. amikor nálunk itt a nagy magyar valóságban bemegy valaki szerencsétlen öregasszonyhoz, megerőszakolja, megfojtja, és kirabolja, miközben párezer forintnál nem lehet több a zsákmány..sajnos, vannak emberek, akik állatok.

Hella B. 2016.04.17. 23:31:42

@Dinamuki: mármint az előző is neked szólt

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.04.18. 22:25:46

@Hella B.: jó, és a Gyurcsány irdatlan összelopott vagyona? De engem az se zavarna jobban, és már ezen a blogon is többször feltettem a kérdést, hogy mit tudott volna Gyurcsány a kormányon csinálni, ha a saját pártja egyrészt, másrészt Orbán mint ellenzék nem tesz neki keresztbe ahol tud? Erről nem adott felvilágosítást esetleg valaki?? Mindegy.
Európában szvsz a nők emancipációja és karrierje miatt is kevesebb a gyerek, ami nem feltétlenül akkora baj sztem. Biztos vannak más okai is, nem tudom.

Hella B. 2016.04.19. 07:24:48

@Dinamuki: Ne már. Ez a blogdumcsi legalja, mikor valaki bármilyen felvetésre azzal válaszol, hogy mertgyurcsány, elmúltnyócév, öszödi beszéd.
Ennél te okosabb vagy.
Nem is szoktam magam részletes válasszal fárasztani, az ilyen típusú felvetésekre mindig ugyanazt a klasszikus idézetet gépelem be " nem azt mondták Feri, azt mondták, menj a picsába".

Majd, ha a választók nagytömegben azt mondják orbánnak a lopás miatt, hogy "menj te a picsába" ...na, pá, ezen a ponton ki is szoktam szállni a beszélgetésből, mert most jönne, hogy orbán azért lophat, mert öszödi beszéd. Ismerem előre a forgatókönyvet :D Pá :D
Azért szomorú is vagyok, szofisztikáltabbnak, kellemesebb chat-partnernek tartottalak eddig. :(

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.04.20. 21:13:48

@Hella B.: én csak valami olyasmit akartam írni amit aztán a fékezhetetlen agyú Ripők jobban leírt helyettem is, hogy amíg nekem személyesen a kis életemben nincs okom panaszra, addig (biztos önző módon) kicsit egykedvűen nézem a ténykedésüket, noha egyébként Orbán modora és "kommunikációja" kezdetektől fogva kifejezetten idegesít. (És nem azért, mert Dudi mondja, hogy "gumicsizmás paraszt" lenne... szerintem Orbán rátartisága és gőgje nagyon messze áll a valódi magyar néplélektől meg az úgymond igazi magyar paraszti jellemtől.

Hella B. 2016.04.21. 07:20:08

@Dinamuki: Kedves értesítést kaptam a napokban, egy régi tanítványom szült kisbabát. Angliában. Abból az osztályból eddig 3 lánynak született gyereke (26-27 évesek) 1 itthon, kettőnek Angliában. Ja, és nem voltak valami hiperszuper nyelvtagozat, normális, átlagos szakközepes osztály volt.
Bedughatjátok a homokba a fejeteket, végül is.

Hella B. 2016.04.21. 07:22:54

@Dinamuki: a jelenlegi tanítványaimból kb 50% tökéletesen apolitikus, nem ismeri pl. az offshore kifejezést, nem tudja, mi az alaptörvény..stb. A másik 50% kökemény jobbikos, "ütni kell a buzikat, zsidókat.." stb. szinten. Átlagos, jóarcú fiatalok. Tanórán jól neveltek, együttműködőek.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.04.21. 09:51:36

@Hella B.: erről is a Fidesz tehet? Ha angyalok lennének, mi (gazdsasági szempontból) akkor is csak periféria lennénk. Német gyarmat, József Attila kifejezett kérése ellenére, akár e lengyelek, csehek. Akik közül szintén csomóan kivándoroltak, akármilyen kurzus is volt éppen.
A radikális jobberkodásról, szerintem akkor alakulhat ki ilyen, ha az "egészséges" nemzeti érzés meggyengül. Mert van ilyen, és abban nincs semmi rossz. Ha viszont bizonytalanná válik, mert pl. a szellemi életben nem jut kifejeződésre, akkor jön a kerezsgélés és a pótszerek.
Petőfi, a látszólag "nemzetieskedő" költő volt idehaza az egyik legkozmopolitább jelenség (ezt nem én mondom, hanem Kosztolányi), akit a XIX. sz. második felében külföldön jobban számon tartottak, mint ma akármelyik írónkat. Ezzel csak azt mondom, hogy lehet egyszerre nemzetinek és kozmopolitának lenni, sőt az lenne igazából az természetes.

Hella B. 2016.04.21. 20:59:23

@Dinamuki:
Azért mostanában a fideszvédéssel iszonyúan kell vigyázni. Begépel az ember valamit, aztán délutánra megcáfolja a saját minisztere :D
hirtv.hu/ahirtvhirei/balog-nemcsak-itt-toltak-tul-a-biciklit-1338638
Dudi is tartha is 0-24-es ügyeletet, felrak egy cikket, hogy mondjuk szemét tanárok, drága rózsinéni, aztán félórán belül veheti le, mert Balog azt mondja, hogy szemét rózsinéni, drága tanárok :D
Nehéz idők jönnek :))))))

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.22. 16:52:12

@Hella B.:

"Fideszvédés"....Te lüttyő!

Vasárnap most is 2/3-os FIDESZ-KDNP győzelem lenne:

magyaridok.hu/belfold/kozvelemeny-kutatok-ket-evvel-ezelottihez-hasonlo-eredmeny-szuletne-valasztason-603028/

Egybesült source of:

Nézőpont
Ipsos
Medián
Tárki
Századvég

KÖZÖS ÉRTÉKELÉSE, kis csíráim.....

Mi van a Fideszvédéssel, Harczi Nagy Tanárnéni?!

Hella B. 2016.04.22. 17:22:36

@TarZerind: Jaj Palika, a write only üzemmód, olvasd már el, mit írtam
Több mint két évig téptük a szánkat, hogy a tanári portfólió követelmények úgy szarok, ahogy kitalálták.
Kaptunk érte sokmindent, én is, voltam komcsi, meg rinyáló pedagógus, stb.
És erre tessék, Balog tegnap lenyilatkozza a tévének, hogy nahát, rájött, hogy SZAR a tanári portfólió követelmény. Erre mondtam, hogy te is, meg Dudi is kénytelen lesz 0-24-es ügyeletet tartani, hogy követni tudjátok, mit kell éppen gondolni, mert képzeld el, hogy éppen teljesen beleéléssel védéd rózsika nénit, aztán közbe Balog meg már megmondta róla, hogy egy vén HP, aki elcseszte a dolgot, ráadásul milliárdokat pazarolt rá.
hirtv.hu/ahirtvhirei/balog-nemcsak-itt-toltak-tul-a-biciklit-1338638

szóval, iszonyú nehéz helyzetben vannak a fideszhívek, mert ontják ezerrel a propagandát, aztán közben a saját miniszterük meg megmondja, hogy a tiltakozóknak van igaza? :DDD Hát, Palika, nem lennék a helyedben. Sem Dudi helyében. Iszonyú nehéz lesz így követni ,hogy mit kell éppen gondolnotok :D
Nem beszélve a földrajz oktatásról, amit ma eltolcs egyik alapítványa akar megvédeni, miközben Palkovics tegnap még azt mondta hogy fölösleges fasság, nem kell tanítani :D Rémálom korszak jön rátok, Palika, rémálom. Hogy fogtok így önálló, egyedi véleméynt kialakítani, ha mást mond Balog, mást mond Rózsika (közölte, hogy a tanárok fogják be, különben beír nekik :D) mást mond a pallas alapítvány, mást mond palkovics. Jujj :DDD

Hella B. 2016.04.22. 17:23:19

@TarZerind: az meg, hoyg harci, hát még mindig jobb, mint a se nem hal, se nem hús Dudi :D

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.22. 20:07:51

Dudi HÚS! DÚS HÚS!

Hannibál Lecter azért jár ide.....:(

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.22. 20:11:57

@Hella B.:

Ja. Nem akarod a 2 Wass-keresztes-olimpiai bajnok-nagybirtokos-felsőházi tag - ERDÉLYBŐL mindez, magyarként,

szóval szentegyedi és czegei Wass Albert Gróf közgazdaságtanát tanajtani.

Vagy geróf Bethlen Istvánét, vagy vitéz nagybányai Horthy Miklósét...ugye.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.22. 20:17:01

@Hella B.:

VÉGÜL, de UTÓSORBAN:

fogalmam sincs, te ki a faszom vagy, hervadó cigarettavégh.

Paranoid módon rejtegeted enmagadat.
Én a világnézetedet MEG AKAROM GYILKOLNI, mert SEMMI KÖZÖD az 1100 éves Magyarországhoz és az azt megelőző közép-ázsiai magyarsághoz.

Valami kóbor handlé idepottyantott kölke, onokája vagy.

ERGO: magyar kérdésekben NEKED KUSS VAN.

S nem te forgatókönyvírod az ÉLETEM, ESEMÉMYEIT, SZEMÉLYEIT , HELYSZÍNEIT.

Lófaszt a seggedbe, nem hogy "TE AZTÁN TUDOD": te Keloid.

Végképp takarodj!!!!!!!!!!!

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.04.22. 21:29:16

@TarZerind: ez nem így van. Rengetegen asszimilálódtak, és magyarnak tudták/vallották/vallják magukat. Egész addig, míg a nagyokosok fel nem világosítják őket, hogy nem azok.

videotorium.hu/hu/recordings/details/8373,Torok_Sandor_interju_reszlet_1977
süti beállítások módosítása