Az orális (a tablettás) fogamzásgátlásig a gyerekcsinálás férfidöntés vagy munka volt. Az 50-es években a lányok szerettek volna gazdag kulákgyereket fogni férjnek és kulcsolták rá a legény farát az ölükre, ki ne húzd,, verjed belém még, gyerünk!. Debizony a zsírparaszt kihúzta és a lány hasára fujtotta a kélgyót.

Az antibébivel a nő kezébe került a döntés... és a jóléti, egyre picsább társadalmakban ráadásul dúlt az egodeizmus is. Amúgy is a picsatársadalmakban már az egész XX. századot a kétgyerekes (nullaproduktív) modell jellemezte. Ami nemsokkal egészségesebb, mint az egyke. A sokgyerekes modellben van olyan önfentartó rész, ami tehermentesíti az anyát. A két gyerek egymással vetélkedő kakukfióka, száz gyerekpárból ha egy egymást segítő akad. A kétgyerekesből a picsatársadalmakban a gyerektelen modell alakult: "Majd hülye leszek szülni élek még és az alakom meg az önmegvalósításom!" Versio: "Jaj, sokba van a gyerek, egyet-kettőt szülök és annak mindent megadok" . Ennek megfelelően a picsásodó társadalmakban a hülyék meg a szegények vállalnak több, mint két gyereket, (vannak persze kivételt erősítők, de ők sem képesek a szaporodási rátán egy tizedet sem javítani, nemhogy 2 fölé tolni... A 70-es évek skandináv és benelux államaiban a gyermektelen egodeisták a klimax idején indokínai meg afrikai gyerekeket fogadtak örökbe, arabokat. Ez a "sikeres integráció" egyik titka. Olaszországban a tartalmibaloldaliak most is fogadnak kis négert örökbe.

A Fejlettek , a Jók és Igazak istentelenek, azaz egodeisták.

Én meg azt mondom, Isten szava hangról hangra ugyanaz, mint az evolúcióé. Isten a papok állításaival szemben laza, fiatalos, kisérletező és megengedő csávó.
Az Evolúció megengedi egy túltengő elúrhodott fajnak hogy ne szaporodjon,
A Picsatársadalom egodeista picsaembere nem szaporodik - tehát kivész. És átveszi helyét az életéhes nempicsa ember. Ez az Evolúció parancsa.Ámen.

https://c1.staticflickr.com/3/2682/4029316347_409e995170.jpgkép forrása

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr327951644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.10.10. 08:51:07

Akkor most már végre érted te is, hogy a migrációt nem Soros pénzeli,hanem a FÖld önmegújítása.
Nyervákolhat itt Jocóka a bevándorlókról (akiktől én is félek, de nem attól, mint te vagy Jocó, hogy két év múlva már ramadánt kéne ülnöm, hanem a beszivárgó elmebeteg küldetéstudatos terroristáktól...csak 100 legyen a százezer között, és porig rombolhatják Európát...). Ha egy kívánatos területen az őslakosság kihalóban, akkor nyilván egy ősibb, ösztönösebb, fiatalabb nép fog a helyére lépni. Láttátok a dán (??) videót arról, hogy dugjatok már fiatalok?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.10.10. 17:56:52

én egy nemhívő egoista picsaember vagyok

nem szerelek autót, a csajom dobozos gyűmölcsrizst eszik, ésmégsorolhatnám

egy Fejlett, JÓ és Igaz egodeista vagyok, egy nemszaporodó, kivesző faj

...

ja, van négy gyerekem

...

...

EZ_A_VALÓSÁG

de mindegy

heki 2015.10.10. 18:33:50

@A Hannibal Lektűr-attitűd: és Lujza és Dudi:
Hanni, te egy kivétel vagy, és ennek örülj, mert a Szabályt jól erősíted, tudatosan vagy öntudatlan, mindegy. Mert nem döntés végül is, ugye.

Annak ellenére, hogy picsaember vagy :)

Bocs.
Szar poén volt.

Hetek (Hónapok. Évek.) óta figyelem a kommunikációt (Lujzi kolleginát is beleértve) köztetek és Dudi közt. És szomorú vagyok. És dühöngök is.

Mint a Lázár Ervin mesében, a ló és a kecske, ahogy kommunikál. (Nyihaha, mondja a ló. Mekmek, mondja a kecske.)

Én meg nem vagyok nyúl, tolmácsként, bassza meg.

De amit itt csináltok, Lujzival, meg persze dudival, az már erősen maszturbatív.
Annyira kiszámítható, mikor, mit mondtok.

Jó, néha próbál benyomulni Jocó, meg dinamuki, de egyre inkább ilyen belterjes swinger-clubhoz hasonlít az egész.

Mindennek természetesen nem egy, hanem sok, tíz-száz-ezer oka van.

De olvasni benneteket így kicsit már erősen fárasztó, szomorú, dühöngésre késztető.

És amikor az ÉRTELMISSÉÉG vagy a BŐCCSÉSSZ minősítéseket hallom a mai társadalmi közegben, negatívan persze, és próbálnék ellenpéldákat mondani, akkor eszembe jut a Ti kommunikáció-képtelenségetek,
és akkor hallgatok.

Mély tisztelettel mindegyikőtök iránt
heki

PesszimPista 2015.10.10. 22:04:56

Ez tényleg egyszerű! (Ahogy már évek óta gajdolom saját köreimben.)
Aki szaporodik az lesz a jövőben, aki meg nem, az meg nem lesz.
A többi már csak ez után jön.
(Én nem érek fel Hannihoz, mer' nekem csak három van.)

@heki:
Szép siratóének, . . . de hol van a verdikt?

PesszimPista 2015.10.10. 22:52:02

Szóval, hogy mégiscsak bővebbre fonjam a szómat.
Aki lesz, annak lesz, aki nem lesz, annak meg mindegy lesz. Csak hát megélni ezt a változást, na, az nem lesz egyszerű. Az interregnum bizonytalansága az, ami kiadja a félelmeket, és ez bizony indulatokat is fog szülni. Az indulatok erőszakot fognak szülni, és hogy ebből a gruppenből mi lesz, annak már csak a Jóisten a megmondhatója.
Lujza épp az imént mondta, hogy őtet is izgatják a töredékszámosságban is csak minoritásként, de minden bizonnyal beáramló terroristalehetséges „migránsok”. UPSZ! Az azonban csak izgatni fogja, hogy az ő liberális felfogásának sajna olyan belátható rövidségű időtávon belül lesz vége, mint a pinty. Nem azért, merthogy ne lenne oly hőn áhított az ő felfogása, miszerint is nem avatkozik (senkinek nem is kellene) semmibe, ami nem az ő dolga, hanem azért, mert az ő és mindannyiunk érdekszférájába fog betolulni egy olyan dolog, ami a mi, és a gyermekeink életét is végzetesen fogja befolyásolni.
Értem azt, hogy a félelmeink és bizonytalanságaink nem határozhatják meg a létünket, mert akkor roppant mód korlátozottan leszünk csak képesek rugalmasan és kreatív módon megoldásokat keresni, de ezzel kapcsolatban két kérdés merül fel bennem:
- Miért ne féljek olyan dolgoktól, amelyekre nem vagyok semmilyen kihatással, . . . és ebből kifolyólag:
- Miért ne féljek akkor, ha azok részéről (ezek bizony a politikusaink) sem látok semmilyen értelmezhető választ, akiktől ezt joggal elvárnám?
Nem vagyok egy félős fajta, de azért ha arra gondolok, hogy a gyermekeimnek egy olyan világban kell majd nemsoká élniük és boldogulniuk, amiről nekem semmi tudásom nincs (nem is lehetett megszerezni), és így őket fel sem tudtam készíteni az abban való működésre, kicsinység összeszorul a gyomrom. Nem jó érzés. Dolgoztam sokat, boldogultam, nemzettem gyermekeket, próbáltam őket a legjobb tudásom szerint nevelni, és akkor jobbról előz a „történelem”. És erre a Lujza féle „Liberális” hozzáállás sem nyújt semmilyen értelmes választ, mert úgy fogják nemsoká pikk-pakk kettéhúgyozni, mint Vuk a Hóembert . És közben még a kezét sem emeli fel . . . félreértés ne essen nem ütni, de még magát megvédeni sem.
Én azért még arra számítok, hogy nekem nem lesz nyugodt öregkorom. (Ez sem vidámít fel!)

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.10.11. 00:43:19

@PesszimPista: bocs, hogy közbeugatok, és egy kicsit elvont lesz, de kicsit talán kapcsolódni tudok ehhez... egy kollégával vitatkoztunk, a migráció kapcsán történelmi folyamatokról, és ő csak annyit közölt, hogy régen statikusabb volt az élet, ma meg dinamikus, no meg a csúnya pénz is uralkodik.
Én mint vallásos magamban magától értetődőnek vettem/veszem, hogy van egy terv az egészben, hogy az egész tart valamerre, és hogy ezirányban vmi (belső) fejlődés van kigondolva... és ez nem csak hit, hanem olyan logikus és kézenfekvő is a számomra, még ha néha kicsit absztrakt is, tehát nem élem át annyira konkrétan, mint azt, hogy be kell fizetni a számlákat.
De ha valaki pl. ateista, akkor felteszem nem csak a mostani migránshelyzettel kapcsolatban, hanem úgy általában is lehet benne egy bizonytalanság azzal kapcsolatban, hogy merre tart az egész? Mert a minél nagyobb anyagi kényelem azért elég sivár jövőkép.
Úgy értem, én a sajátom nélkül elég nihilistának és elveszettnek érezném az egészet. Csak erre kérdeznék rá esetleg, hogy te vagy-e valahogy ezzel, vagy nem foglalkoztat annyira stb. remélem, valamennyire érthető volt

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.10.11. 02:13:00

@Dinamuki:
bocs, hogy közbeugatok
:)

off

én fiatalon (kb 16 uszkve 25 között kb) faltam a filozófiát (mint mérnökhallgató, majd mint segédmunkás, majd mint stb stb)

és persze - mivel nem "hivatásos" voltam, nem időrendben, hanem inkább visszafelé

főleg az egzisztencialistáktól vissza (jaspers, camus, heidegger, nietzsche, kierkegaard stb, de wittgenstein stb - ahogy akkoriban "divat" volt, és persze hamvas, nem lukács stb stb)

egy jó részük hívő vagy tagadó (aki részemről pont olyan, mint a hívő)

nem kell hinni - egy tervben

a - merre tart az egész-re számomra nem megfelelő válasz, hogy "biztos jófelé, csak nem érthetjük"

akkor inkább a "nem tudjuk, de keressük"

és a kedvenc.. A könyvem a Zen meg a motorkerékpár-ápolás művészetete

* * *

szóval a "hitetlen" messze nem nihilista

te azt hiszed, hogy minden kérdésre van válasz - csak te nem tudhatod
én meg azt gondolom, hogy nem létezik minden kérdésre válasz - de ez nem baj

2015.10.11. 07:53:46

@heki: @A Hannibal Lektűr-attitűd: @PesszimPista: a filozófia teljes spektrumán én is végigmentem, van, amit muszájból, van, amit önként olvastam belőle...a tanulmányaim miatt. A megfelelő irányzatot végül a jógatanár mondta el, nagyjából három mondatban, és egyszerű utasításnak szánta az órán, hogy a MOST-ra figyelj. Rágódunk a múlt-on (ez rám kevéssé jellemző) aztán előregondolkodunk, meg egy párhuzamos valóságról fantáziálunk, és nem éljük meg a MOST-ot, holott ezt kéne. Persze, hogy izgatnak dolgok, hogyne izgatnának, mint pl. a beszivárgó terroristák. De olyan kormányzati kommunikációval keltett hülyeségeken, hogy "elveszik a munkám" meg hasonló, nem fogok aggódni. Az én munkám egy magyar, gyerekem korú valaki fogja elvenni, aki fele pénzért levált majd engem, aki ugye, életkora miatt drága munkaerő.

A liberális felfogás nem azt jelenti, hogy bármit lehet, az az anarchia. Amit Orbán ügyesen bemosott az agyakba, hogy "illiberális" az lényegében azt jelenti, hogy ő egyszemélyben megkerülhetetlen, és ellenőrizhetetlen, nincs külső kontrollja. Egyszerű dolgok: véleményezzük a a ped. etikai kódexet. Egy kollégánővel terveztük, de aztán letettünk róla. Egy normális liberális demokráciában ebből semmmi bajod nem lehetne. Nálunk picsánrúgnák az igazgatót, hogy mi került ki a tantestületből....szóval kussolunk, mivel MÁS állását, pozícióját nem akarjuk kockára tenni. A liberális nem az, hogy nincs rend, hanem a nyugati típusú demokrácia, ahol jogod van az ellenvéleményhez.

2015.10.11. 07:59:08

@PesszimPista: a "Lujza" féle hozzáállás valóban nem nyújt minden kérdésre választ. De az orbánféle autokratikus sem. Orbán elcseszett sokszázmilliárdot a kerítésre, meg a plakátokra...és kevesebb a migráns?
Semmivel sem kevesebb, csak most nem látod őket, mert nem a keletinél fekteti őket az aluljáróban. A sokszáz milliárd felesleges pénzkidobás volt, ellenben te is úgy érzed, "megvédte az országot". És ezért cserében felesleges izgága mitugrálsznak látod azt az ellenzékit, aki közben meg meri kérdezni, hogy lehet, hogy Rogán haverja minden egyes letelepedési kötvényen kb. 20 millát kaszál darabonként, egy gyanús bejegyzésú lichtensteini off-shore cégen át. Na, ezért kellett a kerítés. Az, hoyg ukrán meg orosz maffiózók magyar útlevéllel futkosnak, nem zavar?

2015.10.11. 08:02:44

@PesszimPista:

hvg.hu/gazdasag/20151010_Ujabb_furcsa_tortenet_a_letelepedesi_kotv

egy liberális demokráciában rogán ezért már le lenne csukva.....mert lennének olyan, kormánytól független szervek, akik megtehetnék. Nálunk nincsenek. Ennyit jelent az illiberális, hogy "pofát befogsz, kussolsz, nem kérdezel".
Illiberális demokrácia nincs, ezt orbán találta ki, az lényegében egyenlő autokrácia.

2015.10.11. 08:05:47

@heki: persze, hoy maszturbatív. A blog szellemi maszturbáció, a komment pedig méginkább az. Mindig is ezt gondoltam erről az egészről (nem csak erről a blogról, hanem általában a blogolásról)
De még mindig jobb, mint a fiatalabb nemzedék selfie és instagram-os maszturbálása, mert ehhez legalább érthetően kell fogalmazni, az pedig inkább "rágógumi szerű" nulla aggyal is megy :D

2015.10.11. 08:09:11

@heki: viszont tök jó cikkötlet a blogomba, hogy az idősek verbális maszturbálását felváltja a fiataloknál a képi :))) köszi :)

2015.10.11. 08:10:10

@heki: ja, és egyikünk se bőőőcsész :D

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.10.11. 09:06:35

@A Hannibal Lektűr-attitűd: nem azt mondom, hogy a hitetlen nihilista. Azt mondom, ÉN valószínűleg így érezném, ha nem lennék biztos egy célban.

Azt se mondom, hogy a kereső magatartás nem értékesebb, mint a "tudó" (vagy aki azt hiszi, hogy "tudó"). Hívőként is lehet az ember kereső, mivel nincsen kulcsa és megoldóképlete mindenhez. A vallás sem betelít, hanem szomjúságot ad az igazság után.

"te azt hiszed, hogy minden kérdésre van válasz"
ez igaz, és sztem azért van így, mert az igazság nem olyasmi, ami az embertől különböző, ami el lenne rejtve hozzáférhetetlenül az univerzum egy távoli sarkába... éppúgy szerves része az embernek, mint a tévedés, a gonoszság stb.

na jó, bocs, nem akarok közhelyeskedni.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.10.11. 09:12:08

@A Hannibal Lektűr-attitűd: a kérdésem az volt, hogy van-e valami sejtés egy olyan közös szándékról, vagy akár egy értelmes célról nagy vonalakban, ami elérhető lenne... jó, ez kicsit olyan általános, hogy "mi az élet értelme", ez igaz... de inkább az, hogy az eddigi társadalmi fejlődést nézve, levonva a tanulságokat, és az ember személyes vágyait nézve, vajon mi az, ami ki lehet hozni ebből... (nekem ugye megvan a saját sejtésem, elképzelésem, ami nem annyira hit, mint inkább logikus, kézenfekvő, adódik az egészből...

"honnan tudom"... mert tudom, hogy rengeteg minden van az emberben, ami még épphogycsak megjelenik.

2015.10.11. 09:17:18

@Dinamuki: bocs, hogy így belepofázok, de a nagy közös cél szerintem nem létezik. Van az ember, aki inkább rossz, mint jó. És ebben a "rossz"-ban (háborúk, kegyetlenkedések, irigység, kapzsiság, szerzésvágy..) mindenkinek magának kell megtalálni, hogyan lesz jó és élhető az ő saját élete. Nyilván vannak helyzetek, mikor könnyebb megtalálni, és van, amikor szinte lehetetlen.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.10.11. 09:29:26

@Lujza Steinmann: és ismersz esetleg olyat, aki inkább jó mint rossz? és mitől lesz olyan az ember? (az a válasz nem ér, hogy a liberalizmustól :-))

2015.10.11. 10:00:53

@Dinamuki: persze, miért ne ismernék olyanokat, akik inkább jók. Nem tudom, mitől lesz olyan. Úgy született, úgy nevelték. Olyan a génállománya és viszonylag boldog gyerekkora volt. Talán.

Egyébként lehet valaki rossz tiszta jó szándékból is, mikor azt hiszi, nála van a bölcsek köve, és ő tudja, neked hogy kéne élni. És ha még a hatalma is megvan hozzá, ezt le is nyomja a torkodon. Most akkor ő jó vagy rossz?

2015.10.11. 10:05:22

@Dinamuki: és hogy ne keverjük bele a liberalizmust :))

pl régen a hittérítők, merő jószándékból kiirtottak egy csomó "vadat".
és hogy mégis belekeverjem....van-e bárknek joga megmondani, hogyan éljél és mit gondoljál, amíg másnak nem ártasz az életmódoddal, és felfogásoddal...szóval, joga van-e korlátozni téged bárkinek, tisztán valami "rend" iránti vágyból (és nem anarchiáról beszélek...) egyszerű példa ped. ETIKAI kódex...belepofázhat-e bárki a MAGÁNéletedbe, világnézetedbe, amíg ez tényleg MAGÁN? és nem az iskolában szórod az észt erről...és aki írta az etikai kódexet, az jószándékból, jobbítási vágyból írta, vagy egy hataloméhes gerinctelen korlátolt geci?

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.10.11. 10:13:16

@Lujza Steinmann: ok, jogos! (bár a génállomány megint olyan dolog, amiről nagyon-nagyon nehéz értelmesen vitatkozni, hiszen egyrészt "a tudomány már bebizonyította, hogy csak a szociális-kulturális hatások érvényesek" (mondjuk sztem ez akkor is hülyeség), másrészt... a másrésztet inkább nem is mondom, mert már attól is "rasszista" leszek :-)

"Egyébként lehet valaki rossz tiszta jó szándékból is"
ez így van

2015.10.11. 10:16:38

@Dinamuki: ja és az élet értelme...én mostanában inkább a szabadságon gondolkozom
Tag vagyok egy tanárcsoportban a fb-n, akik amolyan "ellenállók" de folyton nyígnak, hogy milyen hátrányok érik őket, mert nem állnak be a sorba, nem portfólióznak,nem PÖCS tagok. Pár napja belecsaptam a lecsóba, hogy ÉN sem állok be a sorba, de engem ez valami melengető jó érzéssel tölt el, hogy nem szolgálok ki egy hazug rendszert. Igen, anyagi hátrány lehet majd belőle, meg egyéb...(más azért szakértő lesz, órakedvezménnyel. én meg 60 évesen is teljes órszámban taníthatok, ha lesz egyáltalán állásom...)

Szóval pl. ha valaki NEM tud szabad lenni, mert zavarják az ebből fakadó hátrányok, akkor ne legyen szabad...

2015.10.11. 10:22:50

@Dinamuki: na, szóval az a lényeg, hogy udvariasan, de beolvastam nekik, hogy VAGY lelki szabadság, és vállalja az ezzel járó hátrányt, vagy álljon be a sorba, de ha meg nem igazodik, akkor ne siránkozzon...inkább legyen büszke magára...

2015.10.11. 10:33:27

@Dinamuki: miért ne lehetne génállományról...az idegrendszeri folyamatok nagyrészt öröklött dolgok, az is, ha valaki pszichopata vagy szociopata lesz...stb
hogyne lenne különböző az emberek génállománya...

2015.10.11. 10:35:31

@Dinamuki: de gondolom, hogy a frusztrációk levezetése már tanult dolog...szóval, hogyha frusztrált vagy, akkor a másikat bántod, vagy inkább leülsz zongorázni vagy kertészkedsz, vagy úszol egyet...ez már inkább nevelés

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.10.11. 11:15:30

@Lujza Steinmann: ebben az oktatásosban sajna igazad van... nem tudom, mi vezetett Pokorni félreállításához... gondolom inkább ideológiai, mint hatalmi okok (ő nem az a nyomulós típus, akitől félnie kellene Orbánnak), vagy egyszerűen csak nem fogadott szót... de pl. Kövér mindig szót fogad? Vagy ő kevésbé mond ellent?

a génállomány meg... és a menekültek... tényleg hagyjuk, csak vmi rosszízű vita lenne belőle.

2015.10.11. 12:01:32

@Dinamuki: génállománya mindenkinek van. És én úgy vélem, hogy mindenféle színű, szagú stb emberek között egyforma arányban vannak jók és rosszak. a menekültek között is, de a te utcádban is, pont olyan arányban.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.10.11. 12:36:28

@Lujza Steinmann: nyilván, én nem erről beszéltem, de tényleg hagyjuk.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.10.11. 14:23:35

@Lujza Steinmann: amúgy épp Merkel a legfőbb példája a "jó szándék rosszra vezet"-nek... a beáramló milliók (családegyesítés stb.) pár év alatt felszámolják a német szociális rendszert, ami egész más állapotokra van szabva... a szírek nagy része, ahogy Frick úr megjegyezte, a büdös életbe nem fog hazamenni... a bevándorlók 70%-a fiatal férfi, és csak idén annyian lesznek, "amennyien a Bundeswehrben szolgáltak a hidegháború legnehezebb éveiben" (ez a mai Die Welt címlapjának cikkében szerepel).
Hiába a 80 milliós német népesség, ha a 18-35 éves, "törzsgyökeres" férfiak, akik a családalapítás alapján "szembeállíthatók" az előbbi tömeggel, ebből csak 5-6 millióan vannak..
és igen, nőni fognak a no-go zónák és a gettósodás, és létezni fog egy párhuzamos társadalom, ami a többségivel legjobb esetben a kölcsönös ignorancia mentén fog élni.

2015.10.11. 17:20:30

@Dinamuki: Merkelnél igen, jószándék vezérli, csak nem biztos, hogy a jó megoldást találja meg hozzá. De pl. amikor a letelepedési kötvényeket vuittoni offshore haverján át árulják, az is jószándék, vagy sima lopási vágy?
Vagy a tanárok esete...jobbítási szándék van a portófiló, minősítés, stb mögött, vagy egyszerűen be akarják mutatni, ha valaki nem paríroz, az takarodjon az iskolából, független gondolkodó értelmiségi ne legyen tanár. Szóval ugye...de visszatérve a dologra, a szabadságtémás cikket meg is írtam...nem tudom, jól döntök-e. A szabadság sokat ér nekem, de jogom van-e ilyen döntést hozni, amikor a gyerekeimet még évekig el kell tartanom? Nem az ő lehetőségeiket korlátozom azzal, hogy lemondok a jövedelmem egy részéről, mert nem állok be a sorba? Nem egyszerű a kérdés.

PesszimPista 2015.10.11. 23:17:51

@Lujza Steinmann: Azért szeretem, amikor érzésre/érzületre skatulyázol befelé engemet. De sebaj! Több is veszett. . . .
@Dinamuki: Amiről beszélsz, az létezik, csak vhogy nem felülről közelítesz rá. Márpedig, ha az Isteni szándék felől beszélsz, azt csak felülről lehet. Máshogy nem is érdemes. Kétlem, hogy a mi napi búnk/bajunk bármilyen viszonyban is lenne azzal, amiről te úgy véled, hogy kapiskálod. (Ne sértődj meg, én sem kapiskálom egyáltalán.) Az, hogy van a jó és a rossz tudása, az evidens, mint ahogy a kavicsok is csak lefelé esnek. Az, hogy minden tudás létezik a világegyetemben az is evidens, ahogy az is, hogy nem a megismerés keletkezteti a valóságot. Az, hogy az Ember nem a jó és a rossz tudásának birtokosa, az is evidens . . . lenne, ha éppen nem minden élő ember hinné azt, hogy ez nem így van. A megismerés lámpafénye által felszínre hozott tudásmorzsákra alapozva eljutottunk az egodeizmusig. De ez mit sem fog rajtunk segíteni, sőt.
Az, hogy az ember gyarló, hmmmmm . . . hiszen bűnben fogant . . . de hát a Biblia erről elég részletesen ír . . . Káin gyermekei vagyunk. És végtére is beteljesítjük az átkot. (Az Írás vonatkozó részének ismerete/higgadt értelmezése javallott!)

Ps.: Nem vagyok vallásos, és még talán hívő sem. Egyszerűen tisztelem azt a tudást, amit az előttünk létező emberi kultúrák halmoztak föl kb. félmillió év alatt. Nekünk ezt az egészet szétbaszni nem tartott még 5000 évig sem. Ehhez képest, hog mi lesz a nyugati kultúrával . . hehh.

PesszimPista 2015.10.11. 23:42:59

@Lujza Steinmann: Kicsit bővebben: Nem hiszem, hogy amit Orbán csinál az jó, nem hiszem, hogy amit az EU prominensei csinálnak az jobb, legyen az bármennyire is européerebb, mint a „konzultáció”.
Sajnos azt sem hiszem, hogy a probléma (nevezzük így) megoldása hamarabb érkezik, mint ugyanannak eszkalációja. ÉS ez az igazi baj!
Egyszerűen önző vagyok! Gyarló! Nem tudom a dolgokat kellőképpen fentről nézni, még akkor sem, ha épp ezt tanácsoltam Dinamukinak az imént. Egyszerűen skatulyába zár a szaros kis életem. Egyrészt szánalmas rövidsége okán, másrészt azért, mert egyszerű kényelmességemben úgy gondolom, hogy jó lenne, ha nem kéne megválaszolhatatlan kihívások elé állnom arra a kis időre ami még hátra van.
És persze azért nem fogom hagyni, hogy az élet helyett ilyen percember faszok rángassanak meg, de tartok tőle, hogy az élet ettől még nem fog e tekintetben kímélettel bánni velem az elkövetkezendő pár évben . . . és fájó, de érzem, fel kell majd adnom a "kényelmemet" . . . önmagam helyett.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.10.11. 23:46:33

@PesszimPista: "csak vhogy nem felülről közelítesz rá. Márpedig, ha az Isteni szándék felől beszélsz, azt csak felülről lehet. "

mondjuk az alapállás felteszem az, hogy mi "lent" vagyunk, az isteni meg "fent". Ha lehetek kicsit prózai, amennyiben van a kettő között kapcsolat, akkor ő onnan fentről próbálja adagolni a dolgot lefele, és nyilván olyan adagokban, hogy ne nyomjon minket agyon. Mi meg innen lentről próbálunk felfele kapaszkodni. Az biztos, hogy a szeretet ebben nagy szerepet játszik.
A másik, hogy szerintem egy József Attila vers nagyon pontosan leírja az egész folyamatot:

SZÓLT AZ EMBER

Volt az ember. Járt, megállt, szétnézett,
Aztán azt mondta: Körtefa vagyok.
S gyökere lett a föld, dereka a magasság,
Lombja az ég
És körtét ettek a bogarak,
A madarak, az éhes csillagok.
Akkor tovább ment. Járt, megállt, szétnézett,
Aztán azt mondta: Szén és vas vagyok.
És csörömpölő acélműhelyekben
Tűzre dobta a nagy hegyeket,
Hogy a halállal és az új időkkel
Száguldják meg a versenyt dübörögve
Szédítő, karcsú expresszvonatok.
Szólt az ember, szólt, megállt és elment
S csak azt nem mondta, hogy ember vagyok.

1924. júl. 17.

2015.10.12. 23:04:48

@Dinamuki: "és igen, nőni fognak a no-go zónák és a gettósodás, és létezni fog egy párhuzamos társadalom, ami a többségivel legjobb esetben a kölcsönös ignorancia mentén fog élni."

Sajnos a betolakodók kultúrája olyan, hogy ők nem fognak, nem tudnak és nem akarnak kölcsönös ignorancia mentén élni. A Sharia törvényei ránk is vonatkoznak. Három opciónk van: ha behódolunk (iszlám felvétele), ha adót fizetünk, és elfogadjuk, hogy másodrendű jogfosztottként bánnak velünk, vagy harcolunk. Teljesen egyértelmű, hogy aki a szabadság alatt nem a libsi vinnyogást érti, (tehát általában véve az egészséges értékrenddel bíró, valóban szabadságszerető emberek, akik sohan em szavaznának az sok kicsi új-szdsz-re), csak a harmadik opciót fogadhatja el.
Ez pedig háborút jelent. Ma már nem elég az aikdo, lőni kell tanulni.

2015.10.13. 23:45:06

@PesszimPista: félni azért nem kell, mert nincs esélyünk. A 89-edik percben vagyunk, az ellenfél 6:0-ra vezet, én négy héttel ezelőttig még azok táborát erősítettem, akik szerint van még remény a győzelemre.
Nincsen. Európa elbukik, tudjuk, mi vár ránk. A muzulmánok duplán élesre fenik a késeiket ellenünk.
A civilizácóinkat és a rasszunkat nem menthetjük már meg, de a becsületünket igen. Nem behódolni az iszlámnak, nem megfelelni a politikai korrektségnek. Ennyi. Zrínyiként kirohanni az égő várból és harcolva, férfiként, tisztességes emberként halni meg, ennyi jutott nekünk. Meg némi hedonizmus nem sokkal a vége előtt.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.10.14. 09:27:03

@nagyjoco: azt mondjátok, náluk még működik az életösztön. Szvsz az életösztönhöz hozzátartozik, hogy nem barmolom szét, ami jól működik, és mivel azért jönnek ide, mert itt csomó minden jobban működik(és nem elsőrorban téríteni), ezért, ha a világképet meg a többit nem is tisztelik, de azt legalább sejtik, hogy sok olyan nyugati szokás, társadalmi forma stb. van, ami nélkül nem működne így.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.10.14. 10:13:18

...((a római birodalom vs. barbárok párhuzam több okból se jó itt, pl. mert a barbárok északi civilizációja is egész más volt, mint a mostani arab, meg a pogány, uniformizáló Róma is rengeteg mindenben különbözött a mostani nyugattól))

Go Jóska 2015.10.14. 11:11:48

@Lujza Steinmann: "A liberális nem az, hogy nincs rend, hanem a nyugati típusú demokrácia, ahol jogod van az ellenvéleményhez."
A szótárban. A valóságban meg "jogod van ellenvéleményhez" egy szűk határon belül. Amíg a hatalom birtokosainak érzéseit meg nem sérted. Mert akkor már "gyűlöletbeszéd", és el kell téged lehetetleníteni. (És még csak véleméynek sem muszáj lennie, elég csak egy rosszul megválasztott ruhadarab, mint Matt Taylornak.)
Nem a "rendet" hiányolják a legtöbben a liberalizmusban, hanem ezt a képmutató álszabadságot gyűlölik. "Your rights end where my feelings begin!"
A mai liberalizmus egyáltalán nem liberális.

2015.10.14. 17:49:25

@PesszimPista: persze, a jó megoldás még nem született meg. Ellenben azt látjuk, hogy az egész migráns probléma arra kiváló volt, hogy közben fű alatt Vajnához került a tv2 vagy létrejött egy göbbels-féle propaganda minisztérium, azzal az offshore céges, vuittónival. Senki sem foglalkozott vele. A birkák országában élünk, akik be vannak idomítva, ha azt mondják nekik, hogy norvég, vagy soros , vagy liberális, akkor már elborult az agyuk, és ordítva követelik, hjogy orbán védje meg őket ezektől a dolgoktól.

2015.10.14. 17:53:55

@Go Jóska: azt próbáld megérteni, hogy az IL-liberális hangoztatása azt jelenti, hogy pofát befogni, NINCS vélemény. Egyszerű példa: belülről látom az oktatást, nevetséges, korporatív szervezetek és bizottságok véleményeznek, amik éppen mindig véletlenül egyetértenek Czunyinéval. És slussz. Nem elvi, világnézeti dolgokról beszélek, hanem olyamiról, hogy heti hány órája legyen pl. egy kilencedikesnek.

2015.10.14. 18:37:43

@Dinamuki: primitív életösztönük van. Ez nem lesz elég ahhoz, hogy fenntarsnak egy olyan rendszer, ahol 10 perc alatt kiér a mentő. Az iszlám saját butasága és barbársága miatt nem tud a sötét középkori viszonyok fölé fejlődni.

2015.10.14. 18:48:30

@Lujza Steinmann: az első propaganda minsiztériumot az USA-ban állították fel évtizedekkel Göbbels előtt.De felesleges a harmatgyenge orbáni propagandára húzni a szadisták bukását. Ők őspatkányként terjesztették a kórt, amit valszeg már nem fogunk tudni kiheverni.

Go Jóska 2015.10.14. 19:55:31

@Lujza Steinmann: Az IL-liberális hangoztatása nem jelent semmit. Csak egy propagandaszó megfogni azokat, akiknek az általam jellemzett liberalizmusból elegük van. Orbánék mondanak valamit, és cselekednek attól teljesen függetlenül, ahogy ezt egyébként még 2010-ben meg is mondta Viktor ("Ne azt figyeljétek, amit mondok!")

De nem is igazán számítanak a propagandafogásaik, azt csak a balosok próbálják bebeszélni maguknak, hogy minden azért van, mert azzal az "ördögi", "rossz zsidó" tanácsadójukkal aljas ösztönökre alapozó propagandát folytatnak. Itt még mindig, régóta, nem Orbánék a népszerűek, hanem a szóbajöhető alternatívák nagyon népszerűtlenek. És a hazai baloldalon ez nem is lesz másként, hiába hoznak létre újabb gittegyleteket ugyanazok a teljesen hiteltelen arcok, vagy a holdudvaruk. Ha mégis akadna, azt meg a még tűzközelben lévők nyírják ki, a Fidesznek a kisujját sem kell mozdítania.
(A jobboldalt meg sikeresen egybeolvasztották, így a Jobbikon kívül jobbról sem akad ellenfél.)

2015.10.14. 20:40:39

@Go Jóska: a jobbik nem is igazán jobboldali erő. A szavazóik jelentős rése soha nem szavazna jobboldali pártra.

PesszimPista 2015.10.14. 21:11:32

@Lujza Steinmann: Lujza . . te meg egy dolgot nem veszel észre. Miszerintis, hogy ezek a birkák, . . ugyanazok a birkák.
Most tényleg. A szocik alatt szerinted máshogy ment? Ezek a fiúk a seggükből túrták elő ezt a nagy tudást amiveléppen élnek, vagy tanulták valamiféle kútfőből? (Tanulták . . de ezt Dudi is hiába magyarázza már itt idétlen idők óta.)
Ez van! Szegény ember vízzel főz.
De nyudodj meg, a ptásördögcigányfűrerfelcsútitörpe is csak ezzel főz, pontosan ugyanúgy, mint ahogy az elődei is tették.
Nyugi! Legalább víz!

2015.10.14. 22:06:31

@PesszimPista: pont erről van szó, hogy ugyanazzal a vízzel főz, DE
amazok csúnyán megbuktak, a szavazóik jelentős része elpártolt tőlük a zűrös ügyek, amatőrizmus és súlyos korrupciók miatt
emezeknél pont ezt a vizet látod, de a lelkes hívek, mint Dudi vagy Jocó NEM hajlandóak tudomásul venni, hogy ezek sem különbek. Én ezen vagyok kiakadva, hogy mintha hipnotizálva lennének, Orbán veje milliárdos lett pár év alatt, offshore cégeken százmilliárdok folynak ki, az összes politikus szemérmetlenül gazdag lett néhány év alatt, és amire Dudi vagy Jocó az előző gárdánál roppant érzékenységgel reagált, most mintha nem is létezne. Miért nem zavarja őket az irdatlan méretű lopás, az amatőrizmus, az olyan tolvaj haveroknak adott milliárdos ajándékok, mint vajna vagy rogán? Miért nem zavarják őket a zűrös ügyek? Hogy is van ez?

2015.10.14. 22:11:39

@nagyjoco: @Go Jóska: na most próbáld meg az általad istenített orbán személyét kivonni a képből. Mi is marad? :D
Jellemezd légyszíves az ideológiát, az értékrendszert, ha nem liberális, és nem nyugati típusú, akkor MILYEN? Hogy neveznéd meg az államformát, amiben élünk? Hogy jellemeznéd a hatalomgyakorlás módját? Milyennek neveznéd a hatalmi ágak összefonódásának rendszerét? Próbáld meg nevesíteni, milyen típusú államban is élünk? És próbáld meg az egészből kivonni Orbán? Ja, hogy nem lehet :D Akkor hogy is nevezhetjük ezt az egész virtschaftot, ami egy ember személyi döntésein áll? :D

Ha a németeknél, franciáknál, angoloknál lecserélődik az államfő, a berendezkedés nem sokat változik. Vond ki orbánt a képletből, és monddd a helyére, hogy pl. Lézerjani. Így működne? Vagy működne? ....na? :D

2015.10.14. 23:16:27

"na most próbáld meg az általad istenített orbán személyét kivonni a képből. Mi is marad? "

Mikor is istenítettem? Azt mondtam, a külpolitikája oké, és migránskérdésben lényeglátó poltikus.Mit értesz az alatt, hogy isteníteni?

"Jellemezd légyszíves az ideológiát, az értékrendszert, ha nem liberális, és nem nyugati típusú, akkor MILYEN?"

Demokratikus. És magyar.

"Hogy neveznéd meg az államformát, amiben élünk?"

Segítek - a magyar alaptörvény (az olyan, mint a Grundgesetz a németeknél, alkotmányszerű, csak az egy idióta műszó), Alapvetés B cikk 2.pont

"Magyarország államformája köztársaság"

"Hogy jellemeznéd a hatalomgyakorlás módját?"

Elég lett volna a B cikket tovább olvasni. Érdemes, Lujza, választ kapsz a krédéseidre!

"(3) A közhatalom forrása a nép.
(4) A nép a hatalmát választott képviselői útján, kivételesen közvetlenül gyakorolja ."

"Milyennek neveznéd a hatalmi ágak összefonódásának rendszerét?"

Hazug állításnak. C cikk:

"(1) A magyar állam működése a hatalom megosztásának elvén alapszik"

"És próbáld meg az egészből kivonni Orbán? Ja, hogy nem lehet :D "

Dehogynem lehet. Orbán faszagyerek, meg mellesleg miniszterlenök, de ne izgulj, nélüküle is rommá veri a fidesz a libsibolsi bandát 2018-ban.

"Akkor hogy is nevezhetjük ezt az egész virtschaftot, ami egy ember személyi döntésein áll?"

Hazug állításnak hívhatjuk. Dehát rólatok, libsikről, már a Főnök is elmondta, hogy teljesen nyilvánvaló, hogy amit mondtok , az nem igaz. Hazudtok reggel, éjjel meg este. Csak ez a stratégia 2010 óta látványosan csődöt mond.

"Ha a németeknél, franciáknál, angoloknál lecserélődik az államfő, a berendezkedés nem sokat változik. "

Sajnos ez azt mutatja, hogy alapvető információhiányban szenvedsz.

"Vond ki orbánt a képletből, és monddd a helyére, hogy pl. Lézerjani."

Mást kezdenétek el gyűlölni. Csak éppen kurvára nem érdekli az emberek olyan kétharmadát, hogy ti gyűlöltiek őt, és orbanofóbok vagytok. Orbán geci - ennyi a mondandótok. Végetek van.

2015.10.14. 23:25:18

@Lujza Steinmann: csak ismételni tudom magam. A belpolitikájuk epic fail. Csak ez most nem számít. A lényeg az, hogoyan csökkentjük lehetőleg nullára az ide betolakodni akarók számát - követve gazdag olajországok példáját. Egyetlen migránsot sem látok szívesen. Ha valaki jönni akar, az határon túli magyar legyen. Pont.

2015.10.14. 23:50:14

@Lujza Steinmann: az én kérdéseim feléd:
mikor lesz komolyan vehető ellenzék, komolyan vehető programmal? Miért tűritek meg Miferinket a soraitokban? Mi lesz a magyar liberalizmussal, ha Ovi egyszer lelép/meghal?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.10.15. 13:24:40

off

hey dude, anno volt erről szó (amikor gg megírta a zindex történetét szubjektíve)

adalékok az emberhez, a történethez:

www.kreativ.hu/media/cikk/idealis_middleman_vagyok

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2015.10.16. 14:50:36

A Halb-ungar Szótár Evtársra:

Idefigyusz, mikor 16 évesen erős vérmerevületünk lett a dikcsibe, a franc gondolt ilyen "picsatársadalomra". Omega, Kiss, Ledzep, deep Purple, Sweet, Suzy Quattro MEG a még ismeretlen pina és orgazmus.

De 17 évesen már gyaktuk a könnyebbeket és kéjjel, gyors organizmust harcoltunk ki.

AZ egyetemen meg összevissza bujálkodtunk, mindemféle egyemista és városi puncikkal, női szájakkal stb.

DE FÖLNŐTTSÉG az sohase lett, mert úgy maradtunk, mi, jogász, közgazda vagy épp mérnök legények.

ACHCH, beh gyönyörű kurvázás volt.

No, lett élettárs is és véle semmihez sem hasonlítható boldogság tárgya,

de utána még lett 10-es nagyságrendű ribi, élvezés céljábul.

CSAK TE , csak te vagy monoélvező, öküzfajta, gyáva és belterjes!

Mert mindenki más kefél, mint ÁLLAT, de Te Istent is idekeveréd,

NO, MELLIK ISTENT??! A fatökű Jahvét-e, vagy az analfabéta , de kéjsóvár Mahomet Allahját,
minden másik isten soknejű.

Az Magyariak Tengrije (Jakutföldtül
Edirnéig, eredtileg Bulgárisztánban is, és EHUN Beszterce-Naszódtul Trencsényig.)

Feléd erősb.

Erre felelj, fatökű: nem-é ,
TE VAGYOL lankadtpöcs, mint münk "pichaemberek", Vakegér??!

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2015.10.16. 14:53:45

@Lujza Steinmann:

Megtanulnád, HUN lakik a Magyariak Istene, mert biza Turáni Nagy Dr. Kövér Laca kormányfősége a KÖRKÖRÖS TÁMADÁS doktrínája!

A zsidókkal teli törpe -ellenzék CENSUS alá esik.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2015.10.16. 14:55:32

@Lujza Steinmann:

Bajonettemmel a nyakadon játszvaIS EZT MONDANÁD -É??!

IL.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2015.10.16. 14:57:15

@TarZerind:

Az ELŐZŐ "GO JÓSKA" fröccsentésére válasz.

Bocs, Grófom.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2015.10.16. 15:09:28

@nagyjoco:

ÉRTSD: " A KÖZHATALOM FORRÁSA a MAGYAR NEMZET." (nem a roma, migráncs, zsidó,) de a nemzetalkotó német és a csak MAGYAR KIRÁLYI vonatkozásban értelmezgóhető tót az igen).

ÉRTSD MEG: A Nacionál-konzervatív rendszer Horthyn túl a DUALISTA, de nem közös kormányzású (hadügy, pénzügy, külügy) MEGVALÓSÍTÁSA, alkotmányosan.

gr. Andrássy Gyula út és Tudományegyetem, gr. Széll Kálmán Tér, Wekerle-terv, Tisza-istván monumentális szobra, Makovecz -tervek megvalósítása és szobra, Klebeésber Khuno osztrákmagyar iskolafenntartás, stb. Vissza a JÖVŐBE!

Lesz még Belgrád határvárosunk, a Felvidák a magyarnak terem burgonyát és termel fémet, mert a CZÉL végülis EZ.

PesszimPista 2015.10.17. 21:54:24

@Lujza Steinmann: Upppsz! Na ja! Ezek is mint azok . . . de nem ugyanúgy. Bővebben: Ezek is meg fognak . . . mint azok, csak nem ugyanúgy . . . nyugi!
Amit az elődeik elfelejtettek a nagy (nagyjából ugyanolyan) harácsolás közepette, az annyi, hogy egy prosperáló vilgazd. környezetben nem hagyhatják az országot csöbetűs helyzetbe konyulni.
Hiába fikázza bárki (nem kevesen voltak ilyenek) pl. a devizásmentő csomag úgy kellett mint egy falat kenyér. A bankok nem ingatlanos cégek, hogy több százezer ingatlan kezelésével, majd kényszerárverésével foglalkozzanak, romba döntve az egész ingatlanpiacot.
A KÖTELEZŐ magánnyugdíjpénztár sem volt más, mint fából vaskarika, amivel a bankokat tőkésítették anélkül, hogy valós követelmények és hathatós felügyelet mellett gyarapítsák a tagok vagyonát. (Néztem egy pár piaci vs. KMNYP hozamgörbét, és korrelációt csak a lejtmenetben véltem felfedezni, hegymenetben igen fékezett habzású volt az egyezés.)
Az sem tartom fiaskónak, hogy a sokgyermekes dolgozó szülőkkel rendelkező családok adókedvezményben részesülnek, és nem csak azért mert nekem is van egy nagyon kicsi szakajtónyi kölköm(akiknél a korosztály eltolódás okán nem is igazán élem meg a "jót"), hanem úgy általában.
Ennyivel azért többet tudnak. Persze amíg adnak az egyik kezükkel, addig azért vadul turkálnak a másikkal, csak hát az a korábbi fránya szoci aránytévesztés . . . az azért nekik játszik. (Mer' ugye hát a szarnál egy kicsit jobbnak lenni azért még nem egy nagy trúváj. Nincs magasan a mérce na!)
Mennek majd ők is, mert kell majd ennél több is.
Azt azonban nem értem, hogy kivel is képzeled a nagy "rendszerváltást", mert ugye ehhez kellenének azok a borsodi (északkelet MO úgy alleszcuzammen) exszoci szavazók, akik beemelték a jobbikot a parlamentbe, meg azok a kiábrándult mókusarcok, akik nem is mennek el szavazni, mert azt hiszik, hogy ők nem urai a saját jövőjüknek (csak a pofájuk jár), . . . meg még egy csomó értelmes, a saját jövőjét meghatározó körülményekkel, és az azokra adható adekvát válaszok lehetséges körével legalább alapjaiban tisztában lévő haladó gondolkodású szavazók.
Hány ilyet látsz magad körül????
Most kicsinység tedd félre a: "Mindenki benácult, csak én vagyok repülő, meghogy a csendes többség meg retteg." hozzáállásodat, mert hát vízzel kell főznöd . . . neked is . . . ugyebár.

heki 2015.10.19. 22:51:43

@TarZerind:
te most dudi vagy, ugye, mint Frick?
(És lehet, hogy Lujza és Hannibál is dudi enmaga?)
Hjaj, Istenem, összezavarodtam.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.10.20. 00:35:09

@heki:

sem én, sem lujza nem frick dudi
és frick dudi létező, valós személy
mint ahogy én is és lujza is
és három külön személy

* * * * *
tarzerindről nem tudom bizosan, de:

ő kündü, karahun stb stb néven blogolt régen
irl álllítólag Gy. P. ügyvéd, ősfideszes és ősmagyar zakkant
(amolyan blogger bayerzsolti)

frick mint dudi stb szerint nem valós személy, csak egy troll

szerintem meg valós személy

de nem tudom, tényleg azonos-e P. ügyvéddel (lujza talán jobban tudja)

remélem, segítettem:)

heki 2015.10.20. 08:35:26

@A Hannibal Lektűr-attitűd:
nem sokat segítettél sajnos :(
(Azt persze tudom, hogy Lujzi meg Te nem vagytok dudi. :))
dudi meg frick ugyanaz.
De Tarzerind szerintem nem kündü és nem karahun. Kündü TELJESEN INDOLOLATLANUL használt caps lockot, sokat. Sok baromságot írt.
Tarzerind stílusában hasonló Kündühöz, de annál dúsabb, sokrétűbb. Asszociációs írásmódja erősen emlékeztet dudira. Szerintem dudi felvette kündü jelmezét és annak agresszív stílusát. Valahogy így.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.10.20. 11:10:04

@heki:
mondjuk én tuti csak felszínesen ítéltem meg tarzerindet, mert automatikusan kihagyom az olvasásból, amiket ír, épp csak átfutom

blogteres szocializáció:(

avagy szellemi önvédelem:))

heki 2015.10.20. 17:52:53

@A Hannibal Lektűr-attitűd:
meg dudira vall a gyorsírásból való elütések büszke vállalása is.
De azért nem veszek erre mérgeket.

2015.10.20. 19:11:16

@TarZerind: @A Hannibal Lektűr-attitűd: @heki:
Hanni, Dudi és én létező személy, és mi már találkoztunk is személyesen évekkel ezelőtt még egy régi blogos találkozón.
Hanni és Dudi fiú, én pedig tényleg lány vagyok. Frick az Dudi, ezt nem is tagadta soha, egyszerűen nem veszi a fáradtságot, hogy állandóan jelezze, ő mindkettő, csak váltogatja a nickeket, én is szoktam időnként, csak nálam könnyebb rájönni, mivel Lujza, meg Steinmann grófnő...stb...kitalálható, sőt, régen több névhez ugyanazt az avatart használtam, aki nem hülye, az rájött, hogy a kép köti össze a neveket.

2015.10.20. 19:14:56

@heki: @A Hannibal Lektűr-attitűd: Gyarmati Paliról én is pont annyit tudok, mint bárki, tekintettel arra, hogy hiába hívott randira, nem mentem el rá:))))
Bár többen szerették volna, hogy húúú majd leleplezzük. Szerintem Pali nem jött volna el, hanem írt volna, hogy közbejött valami, stb.
Pali fenn van a pofakönyvben, nekem nem ismerősöm, de időnként ír. És most azt írta, hogy itt írt nekem kommentet, tehát az csak Tarzerind lehet.

2015.10.20. 19:16:44

@heki: @A Hannibal Lektűr-attitűd: amúgy hogy jól ír Kündü (Pali..stb) nekem volt rá egy tippem, hogy ki, de Dudi állította, hogy nem az a bizonyos illető az (az illető is író). Persze, ezt Dudi sem tudhatja, mert ha jóban is van/ volt azzal a "palival" mindent nem tudhatott róla.

2015.10.20. 19:22:30

@heki: nézz be a nolblogra, a hölgyek öröme blogba
az az enyém, ahol nem steinmann hanem budai néven írok
ha beleolvasol, láthatod, hogy NEM dudi, és nem is férfi a szerző
és Hanninak is van (volt??) blogja, teljesen más stílus, mint ez
itt az oldalsávban van egy link, amin megtalálsz

heki 2015.10.20. 21:52:45

@Lujza Steinmann:
Lujz
én érzem, (tudom? talán nem.) hogy Te real person vagy, meg olvasgattam is a blogjaid, meg persze Hanniét is. Úgyhogy ne durculj, tudom hogy vagy és hogy kolléga is, paidagágászkám.
De itt az izgalom Tarzerind, aki szerintem nem kündü.

Vagy kündü nagyot fejlődött. Még ha Hanni át is ugorja őtet.

Vagy dudi unatkozván blogocholic munkássága kapcsán új dimenziókat nyitott.

Vagy.

Nem tudom.
Persze azért aludni fogok azért.

heki 2015.10.20. 22:05:17

az a gáz
ha Tarzerind kijelenti, hogy ő nem dudi,
és dudi kijelenti, hogy ő nem Tarzerind,
én má akkor se hiszek nekik, mert ez egy igen igen kemény-kemény világ.

2015.10.20. 22:32:05

@heki: már miért durculnék? Jól szórakozom az egészen :D

2015.10.21. 22:35:35

Ez se rossz:

www.youtube.com/watch?v=-Ju1w-iDR0o

Netanyahu: Hitler Didn't Want to Exterminate the Jews

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2015.10.22. 21:30:11

@Lujza Steinmann:

Nyugi, Soros és Rockefeller-fund és a Bilderberg-group pénzeli.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2015.10.22. 21:36:11

@PesszimPista: Engem ne ótvarolj, én mán öléget loptam a 90-es évekbe. El van évődve!

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2015.10.22. 21:40:01

@nagyjoco:

Orbán nem geci,

ő ARRA TERMETT! Említém, ha Dr. Kövért kapjuk, akkor már Brassón túl , a Jedikulánál, Isztanbulban járnának seregeink.

Ha meg a MA a Csornai Baltásgyilkos Csárlzbronzon képiben 1956-ra emlékező Ádert, hát, minden telek közt drótkerítés lenne őrtornyokkal....

Mink nem lopunk. Akit ELKAPNAK, az lop!

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2015.10.22. 21:41:57

@heki:

A Hek egy csúf halfajta.

De nem turanid, mint a busa meg az amur.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2015.10.22. 21:50:35

@heki:

Ehen: vigyázva -mert él a turáni népszövetség! A Panturkic Page tartalmazza az összes zászlaját és szimbóliumát, a török után a második a magyar.

Ez 380 millió ember, és biza belebukna Oroszország a szervezett felkelésükbe.

Uygurföldet meg Belső-Mongóliát csak Mete Tengrikut első hun Tanhu óta tartó ostrom folytatásával szerezhetnők vissza.

Amúgy meg az, aki vagy 5 évig - mert GYŐZÖTT A PÁRTJA! -nem nyivákol a blogokon, nehezen felismerhető: megváltozott a stihlje.

Dudi akkor is baszogatja a Nemzetet, ha győzött és már ÍROTT Történelmi Alkotmányunk van, hozzá idomított törvényekkel.

MINEK?

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2015.10.22. 21:52:00

@heki: Koppintom a Dudit, még PolInc kora olta.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2015.10.22. 21:53:50

@heki:

A CapsLock használata 2006 okt.18-25 között alakult ki. MERT ÜVÖLTENI KELLETT A GYURCSÁLLAT MIATT!!!!!

heki 2015.10.22. 22:19:53

@TarZerind:
bocs, teljesen off, a heki név Öveges professzor híres kísérletéből van. (Előjön-e a Heki kutya, vagy nem.)

De nem válaszoltál arra, hogy Te enmagad Kündüvel való azonosságod vállalod-é, avagy csak vágyilag, avagy riölben, valósan, avgy játszósan, posztmodernben.
He?
Persze mindegy, mit válaszolsz, a rögzült eszméim maradnak ott, ahol.

heki 2015.10.22. 22:35:05

@TarZerind:
Dudi baszogatja a nemzetet, (bár ez narratíva/magyarázat nem egyetemleges) mert ez a dolga. Karmája. Hivatása. Küldetéstudata. Úri kedve. Perverziója. Öntudatos vagy tudattalan provokációja.

Mittudomén -
válassz! Ízlés(telenség) szerint.

heki 2015.10.22. 22:37:03

@TarZerind:
Ja, és nem is működik a blogod.

A kiszolgáló nem található

A Firefox nem találja a kiszolgálót a(z) magyarsag.inda.hu helyen.

Ellenőrizze a címet, nem gépelte-e el. Például nem írt-e ww.valami.hu-t a www.valami.hu helyett.
Ha semmilyen oldalt nem tud letölteni, ellenőrizze a számítógépe hálózati kapcsolatát.
Ha a számítógépet vagy a hálózatot tűzfal vagy proxy védi, ellenőrizze, hogy a Firefox számára engedélyezett-e a webhozzáférés.

2015.10.23. 09:33:23

@TarZerind: ja, persze, BÁRMI, ami pillantnyilag nem Orbán- Vajna - gázszerelő - rogány & CO rokonok és haverok saját tulajdonába kerül / nem nekik tejeli a lóvét azt a Soros- Rockefeller -gyíkember - szabadkőműves vonal pénzeli. Itt pillantnyilag másnak, mint a főnök és baráti - rokoni körének NEM osztanak lapot, vagy ha igen, le kell csukni, bilicsben elvinni, mint az ökotárs alapítványt. Slussz :D lesz itt rend, pofát befogni, értékeket leadni a ruhatárban Andykénél, rogánnál.

2015.10.23. 09:36:20

@TarZerind: az agymosott rabszolgák meg tapsolnak közben. gratulálok hozzá. Csak azt nem értem, minek ezeket a kutyakomédiákat lejátszani, holnaptól kell hozni egy törvény, hogy minden ingó és ingatlan vagyonnal ami az ország területén van, azzal Ovi és családja, plusz hűbéresek rendelkeznek, és kész. Az ötvenes években sokkal gördülékenyebben lejátszották ezt, nem volt ez a nagy körítést, hoyg "tartsuk fenn a törvényesség látszatát" minek?

2015.10.23. 09:37:42

@nagyjoco: Jocó, add le te is az értékeidet a ruhatárban, a főnök még nem lopott eleget, van még négy gyereke, aki nem stafírozott ki méltóan :D

2015.10.25. 23:14:37

@Lujza Steinmann: a dolgozó ès jól keresö emberek fealbére nagyott ugrott az elmúlt 5 èvben. Egykulcsos adó - amit az szdsz csak ígérgetett. Stabil éa nagy a jólét, ha érresz valami felkapott dologhoz.

2015.10.26. 08:35:08

@Lujza Steinmann: ha ennyi a mondnavaló, akkor előbb-utóbb a lengyelekhez hasonlóan -- megy az egész hűdedemokratikus ellenzék a levesbe. A lengyel baloldal már megsemmisült, a magyarra is hasonló vár.

index.hu/kulfold/2015/10/25/kaczynskyiek_nyertek_a_lengyel_parlamenti_valasztasokat/

A versenyképesség, ugye. Hulljon a férgese.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2015.11.10. 20:08:00

@heki:

Hát a blogter az már nincs.

Az onoguristan.blogspot.com-ra most írtam egy bejegyzést. Dühöset.

A blogjaim bejövetele előtt FIGYELMEZTETÉS VAN (Google-előírás), hogy FELNŐTT TARTALOM! El kell fogani, és megkapod az oldalt.

Működik továbbá

a jurisprudentiahungariae.blogspot.com

ill.

a daciabarbaricuminferior.blogspot.com is.

Ezutóbbira kívánok energiákat tenni, mert Erdélyben és Valachiában eszméletlen dolgok vannak, úgy történelmileg, mint társadalmileg.

6 év után januárban szakítottam a székely (tanárnő) szerelmemmel. Egymásba fáradtunk.
De sokat voltam kint, ő meg itt is tanított, aztán kapott jó állást a Székely Mikó alma materben, ez nagyon régi, híres gimi, s akkor ment, de megoldottuk.

Viszont a Székelyföld az imádnivaló.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2015.11.10. 20:10:10

A Mandineren egy Antigoné belémkötött, egy olyan jobbközép Steinmann grófnő, nem hiszi, hogy a "Tűz Csiholója" nick az Kündü.

Pedig de, mert be tudok jelentkezni Kündüként is.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2015.11.29. 17:17:02

@Dinamuki:

A hosszú távú rendszerek kiszámíthatóak, ezért lehet tervezni egyénileg is a törvényes tilalmak között. A barom melós és paraszt, aki gulyáskomenista vót, még ma is szeretné Csermanek műszerész Elvtárs nagy fenekébe beomolni....

De dédapám a Ferencjóskát tudta szeretni, nagyapa (1910) meg Horthyt....

Ez van. A Fater utálta a komcsikat, meg a rendszert, de azért 1973-ban elfogadta a népművészet mestere kitüntetést. '91-ben is egy állami díjat, de azt már Andrásfalvytól, és 2000-ben is, azt meg Jankovics Marcelltől.

Most HOSSZÚ IDEIG nemzeti-konzi-keresztény kurzus alakul ki,
Frick ellenére, vagy épp azért.

Törpe , 1-2 zsidó ember alkotta csírák vannak csak ellenünk.

Ja, Matyi: elküldtem a személyi, szakmai és mozgalmi okirataim. Szkenneltem, küldtem.

Te meg alighanem mégy a Szolnoki Járásbíróságra: személyi adattal visszaélés és rágalmazás vétégei miatt. Te féleszű.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2015.11.29. 17:19:50

@heki:

Nincs is olyan blog, hogy magyarsag.blog.hu

Ez a tetves Index bejelentkezés alapja.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.11.30. 07:25:19

Szinte biztos, hogy pl. Wagner és Nietzsche megvetették volna a nácikat. Heideggernek annyi a mentsége, hogy a nácik elég jók voltak félrevezetésben. Csak egy példa: máig nem tisztázott, hogy georg Esler, a Hitler elleni 39-es merénylet végrehajtója nem Hitler parancsára cselekedett-e. A róla szóló legutóbbi film pl. magányos hősnek ábrázolja.

Frick László Intézet 2015.12.17. 11:15:05

@Dinamuki: Sajnos a nácik természetét nehéz megmutatni, annyi a ráhordott agitprop. Dr Goebbels egyik példaképe Sztalin volt... ezért aztán a mnókkszistáknak volt mit behamisítani. Pl a nácik ateisták -ez máig nem tetszik a jógyerekeknek, hiszen a kétváltós síklogika szerint az ateista az fejlett. Szintén maszatolás az, hogy a nácizmus Wagner-ben meg Nietzsché-ben gyökerezne... A nácizmus szerintem "vírus" szerű s ha mutat valamit, az nem tartralom, csak kép. A náci számára bármi csak egy dolog, pl egy nácinak semmibe se kerül akár a nácizmust is megtagadni a szájával.. ha kell a kurva anyját is letagadja... úgy vannak a nácik az ilyesmivel, mint moszlím a khauroknak tett igérettel vagy szegődéssel.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.12.19. 12:36:52

@Frick László Intézet: szerintem a nácizmus az ördög "szokásos" trükkje: vesz valamit, aminek a kiindulási pontja igaz, és annyira eltorzítja, hogy valami emberellenes dolog lesz belőle. Igaz, hogy a haza fel fog emelkedni, ha elég ember lemond az önzésről, és feláldozza magát a nemes cél érdekében? Ez egy szép cél önmagában, de ha aztán leöntöd a felsőbbrendűségi ideológiával, agresszivitással a "kerékkötőkkel" szemben stb. az már emberellenes...

Frick László Intézet 2015.12.22. 06:32:57

@Dinamuki: Olyan náci eszmeipecsvörk is létezik, aminek minden eleme önmagában igaz -csak az egész a hamis. A "felsőbbrendűségiideológia" ősi majomszokás. A jóoldali-politikailagmegbízhatók is, már amikor a fejlettség bevehetetlenormain páviánoskodnak legyőzhetetleneszméikkel felhőzötten, bizoony-bizony egészen vezér kanmajom módjára viselkednek. A jellegzetes értelmiségi arrogancia pl ilyen vezérmajomi tulajdonság. Vagy a szopatási vágy: nem tudsz egy maimagyar eszmeifejlett orgánumot csuszkáltatni úgy, hogy ne akarjanak ők szopatni tégedet címmel ésvagy beugratószöveggel.

Frick László Intézet 2016.02.24. 10:23:31

Mme, megnéztem a blogját és látom, hogy olyan képpel dekorálta ki, amire a jelenleg a 444.hu vállalatnál szorgoskodó subbások rejszolni szoktak Bogi-jaikat, Hédikéiket vagy barbi-jaikat nélkülözvén.
[ -> kigondoltam.blog.hu/2010/06/08/egy_cimlaptunder ]

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.29. 17:45:13

@Dinamuki:

Nem "nácizmus", appám, ha már görögül írsz, tedd helyesen, kölönbem értelmetlen!Így la:
NÁRCIZMUS!

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.29. 17:58:19

@Lujza S.: @Dinamuki:

No most a színesben látás kedviért, hogy ércsük:

Orbán/Kövérlaca az valójában Ahuramazda.

Ahuramazda (törökösen/magyarosan Ormuzd isten, perzsa) profettája Zarathustra vót.

Biztosan ösmeritek annak a vikingur filosznak, Friedrich Nietzsche-nek (protonárcinak) a könyvit, hogy:

"Imigyen szóla Zarathustra".

De ez most mellékes: Zarathustra én vagyok.

Hanem!

Ahuramazda kettő volt, ő maga, török által homályosan,
és AZ ÁRNYÉKA!

Ő maga Éli és a Satan.

S így van ez: Orbán nem értelmezhető a bizony nagyúri, turanid, pamíri lócsiszár, egyben NACIOMÁLKONZERVATÍV történeti Horthy-élő-emlékmű irredenta Kövérlaca nélkül,
és vice versa,
a pragmatikus Orbán nélkül a VISSZARENDEZŐDÉS Kövéri Ideája nem működhetne.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.29. 18:07:57

@nagyjoco:

EHH.....A magyarBtk. (UJJ: 2012. évi C. tv.) szerint Netányahoo-nak szigorú tömlöc jár, Kussteinban.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.29. 18:15:36

@heki: @nagyjoco:

Kend hülle:

Kündü =Nap fia szakrális fejedelem.
Karahun: balanér és uldin, Bendeguz és Karaton Volga-vidéki 330-370 közti bazseválása során egyik rész a munkára, másik temetésre, azaz a Kaukázustban és-tól ÉJSZAKRA eső Tribes-alliance az FEKETE HUN,

a Délre eső görögül Hephtalita (Fehér hun) szövetség meg Perzsiaán át afgán , amu-darjai, pakisztáni észak--indiai területeket szállt meg.

Ez volt ez első (türk jellegű) altayi nyelvű hódítás és India új népe, dinasztiája.

Timur Lenk ezer évvel későbbi, a mogulok megalapítója.

Tehát:

Kündü szakrális tanhu az egy karahun szövetségbéli, nagy tisztségű főfejes.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.29. 18:20:43

@heki: @nagyjoco:

Mert NINCSEN IS ilyen blog.

Ez úgy lehet, hogy a Zsindex ultraliberális és az Ignácok így is kommentolhatnak itten.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.29. 18:29:21

@Lujza S.:

Höhö.

Andy Vajna, bár színmagyar és Jobbik-osok totál hülyék, mert azt hiszik, minden '56-os emigráns tini ZSIDÓ, hát Vajna nem,

sz'al Vajna USA-állampolgár,

és HA MEGNÉZED A FILMOGRÁFIÁJÁT, cca kb. filmenkébnt min. 50 millió $-t kasszírozott, kaszínózott, stb.

KITŐL és MIT VESZÜNK EL?????

Jönnének a B2-es bonnbázók, hangtalan és láthatatlan, gyermekem!

Off: a Tv2 valójánan "Timí" Vajna-tv, magyarul: Palácsik Tv.

Így lehet híradó főszerkesztő a Stohl-könyv meg hasonlók írónője, a Kiskegyed nemrég még főszerkije,

egy buta szőke buxa,mint középhátvédünk lánya és fatornyos városkánk Sarka, Katája barinője, meg a Palácsiké is!

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.05.26. 15:55:21

@Lujza S.:

Az Ökotárs nem ÖNMAGA MIATT, hanem a NORVÉGEK SEGGBERUGDALLÁSA miatt lett szopatva: hogy jön egy idegen - EU-n kívóüüli - "királyság" a dzsendorológ buziságával ahhoz, ghogy itt a SENKI ÁLTAL EL NEM FOGADOTT görénységeket pénzelje?!

Mert azt a pénzt ADNIA KELL - de nem a Haza és a Nemzet (Protocols of Zion's Wismen....) fellazítására és rombolására!

A magyar elhárítás jól működött.
S most csinálj magad köré egy Krétakört.
Ha lesz mibül.....

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.07.31. 19:39:20

@Lujza S.:

Az "agymosott proletár" a VIDÉJKI MÉLYMAGYARISÁG és HATÁRON TÚLI TURÁNI KÖVÜLETEK szarral megdobálása,

akik cca 120Xannyian vannak , MINT TE és a chevrád.
S fegyverük van.
Minimum fűirtó-gép.

Ezért HAMAROST kérsz majd KANNADÁBA (indián név) MENEKÜLŐ STÁTUST, mint az agg Alzheimer-haver Kertész Ákos.....:-D

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.08.17. 12:00:26

@TarZerind:

Nem megmondtam?

"IZAURA TÉVÉ"!!! from Palácsik Tími.

Frick László Intézet 2016.08.17. 12:54:11

@TarZerind: Ősnői-ősasszonyi attitüdben élő cigány nőről beszélendsz, akinek a szülőúti végselyében még az eredeti verziójú hármas O-izomgyűrű szolgál amit a magyar paraszt közhelyesen szorítósnak nevezend s régente, amikor még tyúkért lehetett kapni a prímásné kerítésében, kézremegést okozott a fiatal tajtparaszt legényeknél.

Frick László Intézet 2016.08.17. 12:55:26

@TarZerind: Vagyis vajnának nem kell költenie V-Agrára vagy friss zaftos fügére

B. Hella 2016.08.17. 13:09:39

@Frick László Intézet: ja, télleg, még timikécske sem szült. Most akkor mi van?

B. Hella 2016.08.17. 13:11:49

@Frick László Intézet: ősasszonyi attidűd a drágakurva timikénél? Direkt kigugliztam, 35 lesz. Én ilyenkorra már kétgyerekes családanya volt :D
Lassan nagymama korba ér :D

Frick László Intézet 2016.08.17. 17:57:09

@B. Hella: Ezt a szülésdolgot nagyon felfújtad és aztán pedig jellegzetesen csúsztattad. A 30minuszos korosztály munkabírásával sok a baj. Ha idehaza nem képesek állni a sarat egy magyar vállalatnál akkor egy deutschtürk firmánál hogyan? Ha idehaza nem képes egy munkahetet végigdolgozni, akkor a deutschtürk firmában vagy metrógtakarításban vagy hypermarketbuditakarításban hogy. Semmi macsóság nincsen ebben, nem tudod belemagyarázni... ez nem politika, ez tény. A pasi elmegy gályázni és ő pedig ha szül, a gyerekre kap egy kb magyarországi fizetésnek megfelelő segélyt. Egy szobában laknak, nem mennek sehová, nem kajálnak csak óccsót.. egyetlen élvezetük a faszbúkon lógás és Magyarország ekézése meg a geci cigány szidalmazása kb a te stílusodban. Tele velük a fészbúk. Az átlag kitántorrgó heti hat nap dolgozik és egy héten legalább hatvan órát, de inkább hetvenet. És sokkal keményebben nagyobb intenzitással kell dolgozni mint itthon. Csak deutschtürkök merik kockáztatni ezt a foglalkoztatást, így jönnek ki a pénzből. Arról nem is beszélve, hogy a rohadék aljas munkaerőkölcsönzők (nyolckeres budapesti cigányok plusz elit ügyvédi iroda) is leveszik a sápot.
Lószart se tudsz a kitántorgásról. Se.
Amúgy meg könnyen beszélsz, de leszel te majd menyednek anyósa, ha a 34 éves kisfiacskádban majd valami régi reflex még kél....úgy tizennyihány év múlva.

2016.08.18. 13:37:41

@Frick László Intézet: 30 éves koráig a férfi csak keféljen meg dolgozzon.

Frick László Intézet 2016.08.18. 15:49:52

@nagyjoco: Az elpicsásodás a múlt század 70-es éveiben kezdődött. Amikor én 18 éves voltam, a legtöbb fiú azon agyalt hogyan tudna óccsón építési telekhez jutni. 14 éves koromtól kezdve házakat rajzolgattam, alaprajzokkal szórakoztam. Hogy lehetne egy ócska kocsit alakítani, nepperkedni feltornázni legalább egy 127-es FIAT-ra. 18 éves koromban azoknak a lányoknak,, akiket nem vettek föl sehová és reményük se volt továbbtanulásra, az volt az élettervük,, hogy majd hozzámennek a pasijukhoz és lesz valami. Már eleve így cicijalizálódtak. Az anyukáik dicsekedrtek milyen ökonómus a lányuk, két szál cigi egy tampon, egy postinor meg egy papírzsepi van a diszkótáskájukba, nem kerül semmibe a hétvégéjük, mégis tripiznek a presszóba, diszkóznak és elszívnak 50 cigit. Az én generációm lányainak már nemnagyon volt stafírungja, esetleg begyepesedett parasztlyányok nagyszülei vettek valami varia bútort. Olyan volt, hogy a fiúk elmentek az NDK-ba dolgozni pár évet és ők jöttek haza az akkor nagyon menőnek számító NDK-kombináltbútorral. A lányok többsége terve annyiból állt, hogy férjhezmennek meglesz a biztos heti orgazmus, osz' szűnek két gyereket a lakásépítési kőccsönyér osz' majcsak óvodás lesz a gyerek osz' nem lesz annyit otthon. Aztán iskola. Meg dógozni, de nem valami gályás helyen. HA nem kellett volna szülni az OTP-kőccsöny kedvezményéért, akkor még annyi gyerek se születik a Czeizel boom után mint így. Anyámék még végeztek valami házimunkát, de a korombéli lányok egy befőttet el nem raknak asszonykorukban. Se főzés, se takarítás, azt nevezik mosásnak, hogy megtőtik az ótómatát. A faluban nincs 12 művelt kert, nem kapálnak. Az mondja magára, hogy szereti a növényeket akinek van pár láda muskátlija meg 10-20 cserép virágja. Fűnyírás. Néhány asszony el tudja tologatni a fűnyírót, ha az ura Bp-n dógozik és hétközben nincs otthon. Hátul a kertben is. Gyümölcsfa nincs, minek. Szőlő? -ahhoz érteni kell. Disznó az büdös, a tyúk is. BAromfi sincsen. Most már a biciklizés is kimegy a divatból ótóval kell menni mindenhová. Az éhező nyomorgó alulfizetett tanárok 400-600 méterről ótóval járnak az iskolába. Aztán elmegy az iskolából az ebédért ez +200 méter. Aztán elmegy a boltba, az 100 méter. Némelyik 4üteműnek taknyosabb a kipufogója, mint egy régi 2ütemű Wartburgnak, és be is köpik a gyertyát. A proletárok is ótóval járnak mindenüvé. , A favágéjtó fejsze ahol májusban kiesik a kezéből, a burgyinban ott eszi a rozsda szeptemberig. A ház elejét se sepri, pedig ez régen faluhelyen szégyen volt. Havi 10ezer Ft-ért bérelnek babakocsit a dógozók,ha még mernek gyereket vállalni, mert szégyen a hugiék használt babakocsiját elkérni, azt a 60ezer Ft-os szart. Nem veszi meg a piacon a haszonleső kertészbácsitól a paradicsompalántát 60 Ft-ért se. De a paradicsomját se veszi meg a vén gecinek, a piacon nincs is más, csak turkálós ruha, indiai kamuszerszámok, lomizós cuccok meg limek. ZöldségBOLTban vásárol a modern fejlett falusi, nehogy rajta gazduljon már az a büdös paraszt a kertjibű való kituggyamin. Jó lesz a spanyol gumikutyaízű műparadicsom meg a holland a bótbú inkább. pedig ma már a paradicsompalántát egyszer kell megvenni, aztán nyő magátú, mint a dudva.

Frick László Intézet 2016.08.18. 16:00:59

@nagyjoco: A férfi mellékszereplő. Magvető. Porozó, a fontos a bibe. Azon múlik minden. Az asszony a megtartó,, a férfi dóga a feltermelés. Fasz[i]ból nem kell olyan sok, mehet a kállóba, az asszonyon múlik minden. Természetesen minden nőnek szíve joga akkora fasznak lenni amekkora fasz csak akar lenni. Csak ugye... tudni kéne a fasz definícióját mire a fasz és mit-mennyit ér. Ismerek vagy 300 családot ahol jó nagy fasz az asszony. Tűvelheggyel a porta, retek, kosz semmi csinosság, olyan a lakás belülről, mintha szabadnapos katonák felügyelet nélkül a maguk szakállára hédereznének. A férj időnként hazagyön, ha nagyon büdös a hűtő, behoz két vedret és kihajigálja a rohadt élelmiszereket, negyedéventa az odakozmálással tönkrement vagy penésztőlrohadmányos edényeket is. Lakáskultúramagazink, pletykalapok rejtvényújságok, kaparóssorsjegyek. Ha van gyerek, szanaszét a kamu egyszehasználatos picsajátékok (tudod, ezek a látványizék, kb addig köti le a gyereket, amíg kicsomagolja... a fű nyövi be... leeresztett tavaly a gyerekmedence, a fagy megette, ott rohad, nyövi körbe a dudva, vesznek újat.
10 éve vettek egy Ford Fiestát, belegebednek a részletekbe, letelik a hitel, beáll a motor, mert soha nem szervizelték, nem cserélték az olajat. De új ótójuk vót. Eccer.

B. Hella 2016.08.19. 07:36:38

@Frick László Intézet: nem csúsztattam semmit. Ott tartunk már, hogy az a magyar, aki nem hajlandó itt szarér-hugyért meggebedni, hogy vuittoni többet lophasson, az "geci kitántorgó" a nő "azért szül, hogy ne kelljen gályázni" ellenben példát vehetne mindenki a lófejű, elhasznált picsájú, luxuskurva vajnatimikéről, aki "ősasszony" stb.

És közben az én "szinvonalamról" hablatyolsz. És milyen a te szinvonalad? Story és Hot magazin timike celebesítése) és vakkomondoros (a nő azért szül, hogy ne kelljen gályázni)
Te írtad mindkettőt.
Tehát az a magyar, aki külföldön dolgozni akar, a munkájából megélni, azt lenézed, de bezzed vajnatimike,az tuti csaj...

B. Hella 2016.08.19. 07:44:09

@Frick László Intézet: nem csak a pénzért megy el a többség, hanem azért, mert a VIP aranyifjak országa lettünk.
Mindenki, aki bekapja tövig viktorodnak, az VIP lett, lásd botrány volt a szigeten, mivel annyi vip jegyes volt, hogy 4-5 órát kellett sorbanállniuk a beengedésnél.
Aztán ezek a vip jegyes aranyifjak, mint rühellke férje..stb viszik el a közbeszerzéseket, valós teljesítmény helyett "kommunikációs stratégiát" írnak többszázmilliókért az eus pénzből.
Ebből van elege egy csomó embernek, hogy egyre több faszt kell eltartani, aki versenypiacon életképtelen lenne, de ki akarja szakítani a maga százmillióit.
Ennyit adózni nem lehet, ezért ilyen alacsonyak a fizetések. Ahogy a mondás szól, nem tudunk annyit adózni, amennyit ellopnátok.
és akkor végső lecsúszásodként dicsérsz egy ilyen primitív, pénzéhes kurvát, mint timike. A kávéautomatába kell netes pénztárgép, a kaszinóba nem kell. Ellenben timike egymillióért vesz fürdőruhát, hogy miamiban abban bulikázhasson. Ebből lett a külföldre költözőknek elege.

Persze, te része vagy a VIP szekciónak, nincs min csodálkozni. A VIP szekcióból nézve persze, hogy ez nektek JÁR. Aki meg nem hajlandó azért itthon meggebedni, hogy több jusson nektek, az "geci kitántorgó".

2016.08.19. 13:39:52

@B. Hella: Sokkal jobb ám Németországban "menekülteket" eltartani:

migracio.mandiner.hu/cikk/20160818_szikszai_peter_megtagadtak_a_munkat_merkel_vendegei

"a migránsok azzal utasították vissza a munkát, hogy ők Merkel vendégei, és »a vendégeknek nem kell dolgozniuk«.”"

Tessék keményebben dolgozni, napi 500 újabb vendég érkezik.
süti beállítások módosítása