Iksz napja pofáznak jobbról,  balról, rosszak és Jók és Igazak, fejlettek és bezzegek a kvótákról, Merkel mentsvára, satöbbi és lófasz.

40 napja ugatnak a kvótákról, csak arról nem, hogy a kvótában EMBEREK lesznek benne, a szánnivaló, a szegény menekültek, akikkel mi lesz, ha nem akarnak kvóták lenni?

Az a barátom, aki talál linket egy bezzegisztáni vagy magyar fejlettembertől arról, hogy a kvótákban EMBEREK lesznek, az pasztázza már be nekem, lesz'szives a kommentoszlopba.

Hé, Helsinki Bizottság, hóóóó TASZisták!

 

Ain laid von Lajosch Galambosch, Unkoorn, unkoorische fooxtaitschi laidmaistaa:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr267798372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.19. 15:50:19

Nyilván problémás, de akkor is, ilyen nehéz helyzetben egyszerűen mutatni kell az együttműködés szándékát, nem lehet tojni a partnerek fejére.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.19. 15:52:59

Nagyon leegyszerűsítve: Merkel még mindig kompenzálni akar (mer' csúnya nácik voltak ősapáink ill. apáink), de ez most felelőtlenség. Mikor megnő a tiltakozás, leáll vele. De akik eddig bejöttek, azok már itt maradnak (kivéve, ha vmi hatékony módszer nem akad a valódi szírek kiválogatására, ami biztos megoldható lenne, de kétlem hogy így lesz...), muszáj velük kezdeni vmit... és nem lehet neki hátat fordítani, hogy te csináltad, oldd meg.

Frick László Intézet 2015.09.20. 07:16:50

@Dinamuki: Gondolj bele: Még nincs is baj. Ez a meneküölttömeg még nem az áradat, csak az előörs. Még nincs is baj, nincsenek járványok és egyelőre az Iszlám Állam.. legyen csak pártucat... pártucat provokátora egyelőre csak megafonokat ragadván tüzeli a menekülttársait. Még semmi baj sincsen, de máris egymásnakuszulnak az államok. ó, nálunk csak Szarrjártót szidja a jóoldali fejlettmegyar, de REÁtekintve a helyzetre, minden állam valamennyipolitikusa is hazajátszik és amíg a menekült nem a határain belül van, addig nagyon okos olyan államok helyzetéről, ahol már bent vannak.

Mint már említettem, merkel is csak hintapolitikus, mint Orbán. Akkor, amikor a Merkelschaft megsokasítá a szíreket, úgy 100-150000 menekültben gondolkodtak és a német jobboldal pofáját akarták betömni a kvótarendszerrel..,. Orbán kiköpte a kvótarendszert, amit a magyar jóoldali gyanútlanul bírál, hiszen az inverzpolitizálás misemegyszerűbb, az a jó, ami ellenkezője annak, amit Orbán mond vagy akar.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.20. 14:17:30

@Frick László Intézet: múltkor pl. egy afgán vagy szír férfi egy német menekültszálláson, a részükre kirendelt saját szobájukban agyonverte a feleségét, a gyerekek szeme láttára. (Liberálisok erre rögtön mondják, hogy a magyarok is csinálnak ilyen, valóban, csak az arányok mások, meg hogy mégis menekültek és a veszély összetartást szülne stb.)

Mára már minden német tisztában van a "Becsületgyilkosság" (Ehrenmord) fogalmával: ez az, mikor a kedves papa elteszi a láb alól a lányát (vagy a férj a feleségét), mert az ellenkezni mert az akaratával.. A németországi becsületgylkosságok évre lebontva:
www.ehrenmord.de
Erre is lehet mondani, hogy ilyenre magyarok közt is lehet példát találni, talán lehet, csak megint, az arányok nem mindegyek.
Meg az iss vszínű igaz, amit nagyjoco írt, hogy a szírek civilizáltabbak, nemtom.

Jó, mindegy, szép ősz van, süt a nap, örülök...

Az teljesen igaz, hogy végeérthetetlen tömegek fogják követni ezeket, ha látják, hogy szabad a pálya, és hogy az lenne a legrosszabb lehetőség.

Frick László Intézet 2015.09.21. 06:38:59

@Dinamuki: Én azt tartom kétségbeejtőnek, hogymiközben jó és rosszoldalon napipolitikai érdekből használják be (és föl) a migránskérdést, aközben a valóbanelesett, tényleg is menedékreszoruló emberek el sem tudtak indulni. Megfoigyelhető volt a lényegtől eltekintés már akkor, amikor még csak az albán maffia által bekamatoltatott albánok indultak el Koszovóból. Az index riporterei egy egész riportot áldoztak a bizniccnek, ami a vonal nememlegetett végén, azaz Leszbosszal szemben a török oldalon dúl. Ez a riport azonban visszhangtalan elkoppant a magyar béka-egér ugatásban.

Az rémít meg, hogy Európa nagyjából ugyanúgy nem a lényegre tekint most, mint 1938-ban.

2015.09.22. 19:16:58

@Dinamuki: Ne cukrozzuk a szart. Az iszlám embertelen, primitív és velejéig gonosz.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.22. 19:29:33

@nagyjoco:

rád férne egy kis okosság

kezdd szépen az alapoknál, egy wiki oldal pont megteszi alapozásnak

hu.wikipedia.org/wiki/Iszl%C3%A1m

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.22. 19:52:06

@nagyjoco: szvsz csak a radikális iszlám, de úgy néz ki, az is épp elég baj jelenleg.

2015.09.22. 19:53:52

@A Hannibal Lektűr-attitűd: egye most viccelsz? Te wiki oldalak alapján művelődsz???

Gyerekmesék helyett olvass felnőtteknek szóló irodalmat.

A kiváló Korán- és iszlámszakértő, Robert spencer tollából kezdésnek ezt:

conservativepapers.com/?wpfb_dl=5

Dr. Bill Warner munkája, amit minden "régi embernek' el kellene olvasnia Európában:

www.dzsihadfigyelo.com/wp-content/uploads/2015/07/Sharia-t%C3%B6rv%C3%A9ny-nem-muszlimoknak-ebook-1506211.pdf

Persze magát a Koránt is olvasd el, hiszen ekkor érted meg, hogy egy nagyon haragos isten hívei miért viselkednek úgy, ahogy azt tapasztaljuk.

Önmagában ezekért az anitszemita kijelentéseiért a Mein Kampf-hoz hasonlóan kellene kezelni:

www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/anti-semitism/koranjews.html

2015.09.22. 19:58:27

@Dinamuki: mérsékelt muzulmánok vannak, mérsékelt iszlám azonban nincs. A Sharia vastörvényei egyértelműek - és brutálisak. Ha azt bevezetik, nekünk lőttek.

2015.09.22. 20:02:25

@Dinamuki: "A mintegy 56 millió Európában
élő muzulmán 75 százaléka úgy véli, hogy a Koránt szó szerint kell értelmezni, és
65 százalékuk gondolja, hogy a saría sokkal fontosabb, mint a demokratikus törvé-
nyek. A Hollandiában élő fiatal törökök 80 százaléka gondolja azt, hogy a nem muzulmánokkal
szembeni dzsihád helyes. A francia fiatalok 27 százaléka és a brit fiatalok
14 százaléka – feltehetően ezen országok mohamedán fiataljainak túlnyomó
többsége – támogatja az Iszlám Államo"

Van még kérdés, Ildikó?

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.22. 20:06:24

@nagyjoco: most erre mit mondjak?
Salman Rushdie fejére egymilliós vérdíjat tűzött ki maga az ajatollah, még mindig érvényben van.
Rushdie-t évek óta nem kíséri testőr, saját közlése szerint a new york-i taxisok, akiknek 90%-a muszlim, mikor felismerik, ingyen elviszik őt, annyira örülnek neki, hogy ilyen híres emberrel utaznak.

2015.09.22. 20:15:11

@nagyjoco: @Dinamuki: a Magyarországon élő 30 alatti, magyar származású, magyar állampolgárságú fiatalok kb 30-35%-a echte neonáci. Van még kérdés?

2015.09.22. 20:17:44

@A Hannibal Lektűr-attitűd: azért elolvastam, hogy lássam, Tüncike és Müncike mit gondol az iszlámról. A PC klaasszikus példája ez a kis bugyuta hablaty. Még azt sem merik tisztességesen odaírni, az iszlám annyit jelent: behódolás.

2015.09.22. 20:23:23

@Lujza Steinmann: király! Ez azt jelenti, hogy a liberális agymosoda totális csődöt vallott, és élni akaró, nemzetben gondolkodó, bátor fiatalokkal van tele a nemzet.Akit ti lenáciztok, azok vlaójában ilyenek. Az iszlámot kipucoljuk, ahogy őseink, a Hunyadiak, a Zrínyik és a többiek tették.

Nézd csak, az őseimnek ez volt a jelképe:

www.nemzetijelkepek.hu/pictures/onkormanyzat/Hajdunanas.jpg

Na, lökheted a pc vinnyogást.

2015.09.22. 20:26:57

@nagyjoco: a történelmi ősök sajnos libsik voltak :DDDDD
Kossuth, stb :DDD

Az egy dolog, hogy szalonnáci vagy, csak miért nem vallod be :D Én pl. nem szégyellem, hogy liberte, egalite, fraternite, és kész. Hogy a fenében van az, hogy egy libsi soha nem szégyelli, és nem utasítja vissza, hogy libsi. Egy neonáci meg kikéri magának, hogy neonáci.Talán mégis büdös az a martens bakancs? :D

2015.09.22. 20:29:54

@nagyjoco: Hunyadi, Zrínyi, Vonagaby :D
köszönöm a derűs estét

a három nagy magyar hazafi :D
mondd, te komolyan gondolod ezt a sok baromságot?
vonagabi, mint Zrínyi :)))))
az érpataki polgármester, mint Hunyadi
besírtam a röhögéstől :D

2015.09.22. 20:33:29

@nagyjoco: nehogy vonagabbyval egy végzetes kisvizsla baleset végezzen,ugye, volt az a csúnya vadkan ügye Zrínyinek
juj

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.22. 20:35:51

@Lujza Steinmann: de számold meg, hogy az elmúlt években a magyar nácik hány erőszakos cselekményt követtek el zsidók/cigányok ellen, illetve muszlimok hány ilyen cselekményt követtek el zsidók ellen Franciaországban. Akkor melyiktől kell jobban tartani?

A lenácizás, lerasszistázás, amit te is csinálsz, egyfelől érthető, másrészt azért hülyeség sztem, mert ha szigorúan veszed, a világ 99%-a rasszista. Én ugyanis hallottam már olyan (magyar) zsidó apáról, aki nem akarta, hogy a lánya nemzsidóval járjon, míg a fordított esetről nem.
De falra hányt borsó erről liberálisokkal vitatkozni.

2015.09.22. 20:40:21

@Dinamuki: A Charlie Hebdo újságírói meg nincsenek életben.

2015.09.22. 20:40:46

@Lujza Steinmann: kikérem magamnak, én orbánfasszopó vagyok!

2015.09.22. 20:41:49

@Lujza Steinmann: a jobbikot is hazavágják Orbánék, jól látod. Az utolsó reménüyk a DK. Ezért van középtávon végük.

2015.09.22. 20:51:42

@Lujza Steinmann: talán azért, mert nem neonáci, hanem tisztességes ember, akit egyfolytában lenáciznak, amikor elfogynak a valódi érvek.
De a magyarok nagy többsége csak egy jóízűt kacag ezen az örökké ismételt lemezen, nektek meg jut még pár kétharmados hidegzuhany. Amitől mág jobban elkezdtek nácizni, hiszen képtelenek vagytok felfogni, hogy ez a taktika végérvényesen csődöt mondott.
Hitler cuki lett:

indavideo.hu/video/Hitler_ujraeled_-_Nezd_ki_van_itt_-_Trailer_Er_ist_wieder_da

Hitler mém lett:

www.google.hu/search?q=hitler+m%C3%A9m&rlz=1C1CHYZ_huHU566HU567&espv=2&biw=1448&bih=758&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI8uOvtaeLyAIVg9GACh0xgAY3&dpr=0.9#tbm=isch&q=hitler+meme

Ezen nő fel az új generáció, örüljünk szívből együtt :D

2015.09.22. 20:55:43

@Dinamuki: nem mondom, hogy a terroristáktól nem kell tartani. Azon viszont érdemes elgondolkozni, hogy a világon a fiatalok sajnos mindenhol hajlanak arra, hogy szélsőséges és szemét ideológiával megvezethetőek legyenek. Ezt a problémát kéne végre meglátni. legyen ez iszlám szélsőség, neonáci vagy sémita, tökmindegy, a szélsőség az szélsőség, és sajnos sokszor más ellen irányul

2015.09.22. 20:56:25

@nagyjoco: az orbánfasszopóknak és van közepe és jobbszéle :D

2015.09.22. 20:59:17

@nagyjoco: ne hívjuk a pedofilt pedofilnak, mert ettől lesz cuki (ha érted a hasonlatot...) azért hívom annak, mert így egyértelmű, persze, pc módon körülírhatnám minden alkalommal, hogy "nemzetileg túl erősen elkötelezett, más népek, vallások, bőrszínek iránt ellenérzéseket tápláló, harmadik birodalom iránt vonzódó, katonai baromságok felé vonzódó egyenruhafetisiszta, kárpátiát hallgató fiatal" akkor korrekt lennék? :D

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.22. 21:08:26

@Lujza Steinmann: ez engem is zavar, hogy pl. a kurucinfo ostoba retorikája megvezeti az embereket, és sajnos sok fiatalt is. Őszintén szólva én emögött sejtek ugyanolyan konspirációt, mint te a menekültekkel való bánásmód mögött, sőt, külföldi titkosszolgálat masszív támogatását.
Azt se értem, hogy bárki készít interjút Novák Előddel, egy se kérdez rá egyenesen a kurucinfós vonalra.

A kurucinfohoz haosnló német oldal (pi-news, politically incorrect news) pl. antifasiszta és pro-izraeli (de erősen anti-muszlim), és sokkal értelmesebb cikkek vannak rajta. Azért hasonlítható mégis össze, mert olyanokat is leír, amik a mainstreambe nem férnek bele, de mégis kell róla beszélni.

2015.09.22. 21:15:24

@Dinamuki: mert nem érdemes rákérdezni, úgyis letagadja. Erről beszélek,ha nem lenne kínos a neonáci ideológia, akkor miért ne mernék megnevezni?
Ovi kámingoutolt olvastam ma valahol,hogy " a menekültügyek elterelték a figyelmet" pl. a vej ügyéről, vagy a questorrol..
Alapvetően azért induljunk ki abból, hogy ovi bolond, de nem hülye. Ha azt akarta, hogy látványos botrány legyen a menekültekből, köztéma, akkor rövid úton meg is tudta oldani, keleti pu aluljáróban fektetés, lebegtetés, mehet, nem mehet, majd csak kitör a balhé...nagymestere a provokációnak, lásd 2006.

2015.09.22. 21:16:13

@Dinamuki: amúgy meg, minek kéne rákérdezni, mindenki tudja, hogy ő áll mögötte

2015.09.22. 21:17:20

@Lujza Steinmann: csak polkorrekt ne legyél. Én például iszlamofób vagyok. A legtöbb iszlamofób a muzulmán országokban él, félnek a Boko Haramtól, félnek az ISIS-től, félnek a Hezbollah-tól. És joggal félnek, ezek ugyanis a Koránt követő barbár állatok, akik a hívőket írtják Allah és egy Mohamed nevű, érthetetlen okokból szentnek nevezett tömeggyilkos nevében.

A katonaság szintén jó dolog - kígyóvállú felsőágyas kollégisták nem képesek a citromos sörüket sem megvédeni, nemhogy a hazát és a nőket meg gyermekeket.

A kárpátiát nem szeretem, a fickó nem tud énekelni.

A harmadik birodalom rettegett vezére ma már egy cuki mém. A jelenlegi oktatás mellett pedig már azt sem tudják a kölykök, melyik az előző kettő.

Egyenruhafetiszta sem vagyok, az egyszínű ingeket kedvelem, kéket és fehéret. Meg a laza Levis pólókat.

Elég fiatal vagyok még - tessék mondani, most akkor náci vagyok?

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.22. 21:19:04

@Lujza Steinmann: ha bevallaná, akkor legalább nyíltan lehetne szembesíteni vele, ha meg letagadja, és utóübb mégis kiderül, akkor a hazugságával.. De a Dúró Dóra csak nem hazudna.. ő mégse olyan elvetemült.

2015.09.22. 21:23:30

@Dinamuki: a pi-news hiánypótló csatorna, a kuruc primitív jobbikfasszopó szarrakás.

2015.09.22. 21:25:15

@Dinamuki: együtt él egy elvetemülttel.De, pont olyan elvetemült Dojika is, csak mivel fiatal, nagymellű nő, ezért nehezen hiszik el róla a férfiak, hogy pont olyan szemétláda, mint a többi jobbikos.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.22. 21:25:39

@Lujza Steinmann: de végül is nem is pont a kuruc ellen kellene fellépni, hanem azt kellene elérni, hogy a fiatalok ne legyenek könnyen beetethetők. Képesek legyenek önállóan gondolkozni. A felnőttek ne propagandát nyomjanak nekik, és nem csak szélsőjobb, hanem liberális propagandát se! Mert az is csak egy valódi gondolatok nélküli propaganda, ahogy a Jean Raspail-es kommentben próbáltam leírni. Hanem tényszerűen közöljék velük és beszéljék meg a dolgokat, képmutatás nélkül, akár arabokról, akár a bevándorlás problémáiról, vagy a cigányokról, vagy a nácikról, akármiről.

2015.09.22. 21:26:21

@nagyjoco: szerintem a terroristáktól (isis, boko haram) minden normális ember fél. A rasszizmus nem ebben áll, ne add a hülyét.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.22. 21:26:24

@nagyjoco: jó, ezzel egyetértek :-) (mármint pi-news és kuruc)

2015.09.22. 21:28:26

@Lujza Steinmann: persze minden nézőpont kérdése.

Pölö:

Egyszer Medinában Mohamed, oldalán 12 éves feleségével, egy egész napon át
nézte, ahogy nyolcszáz zsidót karddal lefejeznek.
Azért fejezték le őket, mert nem
ismerték el Mohamedet Allah prófétájaként. A muszlimok szerint haláluk szükséges volt, mert Mohamed prófétaságát tagadni
az iszlám elleni bűntettnek számított – és annak számít ma is. Azért fejezték
le őket, mert Allah szentesítette ezt.
A hitetlenek szerint azonban ez gonosztettnek minősül, mely bizonyíték az
iszlám dzsihád erőszakosságára.
Az apologéták szerint pedig ez egy történelmi esemény volt; szerintük minden
kultúra múltjában fellelhető az erőszak, ezért nem kellene ítélkezni. Ők azok, akik
valójában nem olvastak el egyetlen alapvető iszlám szöveget sem, de határozottan
nyilatkoznak az iszlámról.

Kinek van igaza?

2015.09.22. 21:32:39

@Lujza Steinmann: az isis és a többi mind iszlám terrorszervezet, amin nem csinál mást,mint a gyakorlatba ülteti a Korán alapján történő életet. Ne add a hülyét, az isis-t nem az illuminati meg az usákok hozták létre, hanem pár vadbarom, aki szó szerint értelmezte a koránt.

2015.09.22. 21:39:16

@Lujza Steinmann: én nem az embereket gyűlölööm, hanem a rendszert, amit iszlámnak neveznek. Ne feledjük, hogy az iszlám legfőbb áldozatai maguk a muszlimok, mivel
a rendszerük – az iszlám – tele van szabályokkal és ellenük is irányuló brutális
büntetésekkel. A muszlimok az igazi iszlamofóbok: ugyanis csak a félelem adhat
magyarázatot arra, hogy miért hódolnak be egy ennyire öröm és szabadság nélküli,
fájdalmas rendszernek, ami arra kényszeríti őket, hogy oly módon gondolkodjanak
és viselkedjenek, ami még több szenvedést okoz az életükben.

2015.09.22. 21:43:44

@nagyjoco: ne azonosítsunk minden muzulmánt ezekkel a szervezetekkel...pl. a vidéki arab orvos, a körúti török kebabos szerinted félelemre ad okot? A terrorista, a vallási fanatikus minden vallásban félelmet kelt, és nem örülsz, ha a szomszédban lakik.

2015.09.22. 21:45:07

@nagyjoco: amúgy pl. boko haram - elrabol lányokat, mert iskolába járnak..és ezek a lányok nem pont úgy részei annak a világnak? Mégis, a családjuk beiratta őket iskolába. Vagy van az a lány, akit lelőttek, és békedíjas lett..

2015.09.22. 21:46:43

A témához vissza: kvótaszír jöhetne, csak iszlamista ne legyen. Az ő törvénye nem a liberális demokrácia lesz, hanem a sharia.

A saría törvény szerint:
nincs vallásszabadság;
nincs szólásszabadság;
nincs szabad véleményalkotás;
nincs művészi szabadság;
nincs sajtószabadság;
nincs egyenlőség – a nem muszlimok, azaz a kafírok, soha nem egyenlők a
muzulmánokkal;
a saría törvény szerint a különböző embercsoportokat nem illeti meg egyenlő
védelem. Az igazságszolgáltatás kettős, más jogszabály vonatkozik a muszlim
férfiakra és más a nőkre, illetve a nem muszlimokra;
nincs női egyenjogúság;
a nők megverhetők;
csak a muszlimok viselhetnek fegyvert;
nincs demokrácia, mivel a demokrácia azt jelentené, hogy egy nem muszlim
egyenlő egy muszlimmal;
az alkotmányunk a tudatlanság korának – dzsáhilijja – ember által teremtett
dokumentuma, amelyet alá kell vetni a saríának;
a nem muszlimok dhimmik, harmadosztályú állampolgárok;
minden kormánynak a saría törvények alapján kell működnie;
eltérően a jogrendszerünktől, a saría nem magyarázható és megmásíthatatlan;
nincs aranyszabály.

2015.09.22. 21:50:35

@Lujza Steinmann: van ott kereszténység is. Őket rabolják el és ölik meg először.
Az iszlám tiltja a másodrendűnek tartott nők taníttatását és öl, ha nem tartájk ezt be- a legtöbb muzulmán (bedolt) ezért is fél az iszlámtól.

edition.cnn.com/2015/04/02/africa/kenya-university-attack/

2015.09.22. 21:51:57

@Lujza Steinmann: a rendszer legtöbb áldozata muzulmán. Az iszlámot gyűlölöm, nem az embereket. Bárcsak értenéd.

2015.09.22. 22:07:25

@nagyjoco: értem. De a csevej a neonáciktól indult ki, pl. a kuruc in fos nevű trágydombból. Pl. az állandó zsidózásuk, gyíkember- összeesküvés, stb hasonló baromságaik. Nem az a baj a jobbikkal, hogy a terroristáktól akarja megóvni az országot, hanem hogy megint bevezetné a "tisztafajú árja" kategóriát szíve szerint. És nem mondd, hogy nem, ott volt az a kövér pali, na Szegedi Csanád, miért is kellett kilépnie a pártból?

2015.09.22. 22:15:42

@Lujza Steinmann: A jobbik egy vödör húgy, amibe az alapítók sok embert akartak belefojtani, de végül ők maguk fulladnak bele.
Valószínűleg a KGB gröndolta, hogy destabilzáljon. Már Szung Ce ajánlotta ezt a módszert az ókorban.
Závrivecz innen indult:
www.youtube.com/watch?v=IZYOGQ0T8yw

De lehet, hogy cia ügynök, az biztos, hogy agent provocateur.

2015.09.22. 22:20:08

@Lujza Steinmann: ne azonosítsunk. Mohamed elég sikertelen próféta volt ezzel a pszichopata programjával már akkor is.
Mohamed Mekkában 13 évig prédikált az iszlám vallásról, ezalatt mindössze 150 arabot térített át az iszlámra. Majd Medinába ment, ahol politikussá és hadúrrá vált. Két év alatt
Medinában minden zsidót megöltek, leigáztak vagy száműztek. Életének utolsó kilenc évében átlagosan hathetente vett részt valamilyen erőszakos cselekményben.
Mohamed egyetlen ellenséget sem hagyott hátra maga után.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.23. 01:34:59

@nagyjoco:

nem, én téged művelnélek

(tényleg ennyire buta vagy?:)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.23. 01:39:36

@nagyjoco:

"Az arab nyelvben az iszlám szó az SZ–L–M szógyök IV. igetörzsbeli maszdarja. A szó alapvető jelentése: „Isten akaratának való alávetés” vagy „Isten akaratában való megbékélés, megnyugvás”."

vö. az általad írt "behódolás"

nc

az egyszerűsítés mindig jelentésvesztéssel jár

a te egyszerű agyadnak annyira egyszerűsített és igénytelen megoldás kell, hogy ez ismét csak téged minősít

2015.09.23. 10:52:06

@A Hannibal Lektűr-attitűd: te tényleg művelődésnek tekinted a wikipedia olvasgatását?

2015.09.23. 10:56:11

@A Hannibal Lektűr-attitűd: hadd idézzem már a Trilógia nálunk legimsertebb darabját darabját, a Koránt (sok ember tévesen azt gondolja, az olyan mint a Biblia, wikipedia cikkcsik alapján művelődni ezért veszélyes):

Quran (3:151) - "Soon shall We cast terror into the hearts of the Unbelievers, for that they joined companions with Allah, for which He had sent no authority"

Én Unbeliever vagyok - ezt szánják nekem.

2015.09.23. 11:00:46

@A Hannibal Lektűr-attitűd: a wiki cikkcsi eztis - érthető pc okokból - elhllgatja.

Az iszlám politikai sajátosságai teremtik meg az alapvető különbséget például
a saría és a zsidó vallási hagyomány, a halakha között. A zsidó vallási törvények
nem rendelkeznek a nem zsidókról, sőt világosan kimondják, hogy a hatályos
törvények felülírják a halakhát.
A saría sokat beszél a kafírokról [nem muzulmánok – a ford.] és arról, hogy
miként kell őket kezelni, leigázni és irányítani. A  saría politikai fennhatóságot
követel az alkotmány felett.
A saríában nincs semmi, ami kedvező lenne a nem muszlimok számára. Ez
az oka, hogy minden hitetlennek ismernie kellene a saría törvényét, különösen
a politikával, államvezetéssel, rendszabályokkal és jogi ügyekkel foglalkozóknak.
A saría törvénye a hitetlenekre is vonatkozik, nemcsak a muszlimokra. Az iszlám
hitetlenekhez való hozzáállása és tevékenysége politikai, nem vallási.

2015.09.23. 11:07:24

Kvótaszíreket így tanították otthon:

[Korán 4:144] „Hívők! Ne fogadjatok barátnak kafírokat hívő társaitok
helyett. Vagy szeretnétek egy egyértelmű okot adni Allahnak arra,
hogy megbüntessen titeket?”
[Korán 3:28] „A hívők ne barátkozzanak kafírokkal más hívők helyett!
Akik mégis ezt teszik, elveszítik Allah védelmét, egyedül maradnak
önnönmaguk védőiként. Allah figyelmeztet benneteket, hogy féljétek őt,
hisz mindenki hozzá fog majd visszatérni.”

2015.09.23. 11:22:46

@Lujza Steinmann: mutatok neked egy érdekes staitsztikát:

www.kepfeltoltes.hu/150923/as_www.kepfeltoltes.hu_.png

További érdekes tény:

A sárga „zsidó” csillagot legelőször egy muszlim kalifa vezette be a
9. században, a zunár egy változataként.

Ezeknek az embereknek nincs helyük nálunk.

kizárólag ezért regisztráltam 2015.09.26. 09:10:24

gecis lakzi lajost akkor kellett volna tarkón lőni amikor ilyeneket muzsikálni kezdett, viszont az életműve fényében, ha már ennyire szerették ennyien, és tényleg, ez van, erre igény, ő olyannyira a néplélek része, hogy a közműveket császárilag és királyilag igazán benyelhetné a ¯\_(ツ)_/¯ ugyanakkor az "EMBER"-es sejtetetésed, ebben a bejegyzésben, remélem a folkszvágen-bilivel valamelyest igazolódni látszott

Frick László Intézet 2015.09.29. 14:36:40

@Lujza Steinmann: @nagyjoco: Komolyan, nem tűbnik föl nektek, hogy a Jók és Igazak, a Fejlettek csak hujjogatnak a Jobbikkal, de egy tudósuktól nem hallottam még a Jobbik bázisának kielemzését. Olyan vidáman elnácizgatnak meg fasisztáznak olyan emberek fölött, akik szerint egyébként addig voolt jó, amíg a Kádár élt. Nem győzöm hangsúlyozni, hogy jobbikra szavazók között gyurcsányiánus fanok is vannak. A jobbiknak nincsen olyan társadalmi bázisa, mint az MSZP-nek vagy a FIDESZ-nek. Egy bázis akkor is bázis, ha éppen nem megy el szavazni vagy átszavaz. A Jobbik viszont pogrompárt [programpártg tkp afféle, mint az Ötfaszú Kutyapárt. Vala,mit óccsón meglovagol. Namost, aki lovagol, az nem kentaur. Az se tűnik föl senkinek, hogy a Jobbikban alig van ember, egy kormányt nem tudna kiadni, nemhogy államapparátust.

Ettől függetlenül a náculás persze veszedelem. De a jobbik félfaszkóin elrugózni [jaj,. Lujzaaaa!! annyi energiát...

Az osztrákok fejlettebbek -a náculásban is. És a wilkommeniánus picsaemberek jól helyzetbehozzák a nácikat... és az FPÖ neonáciai fess emberek, nem olyan nyomingerek, mint a mi jobbikosaink.

Frick László Intézet 2015.09.29. 14:41:17

@kizárólag ezért regisztráltam: Och, énelőttem mindig az a Lakadalmas Lajos jelenik meg, aki a beHiFi-zett kastélyában ődöngvén belcanto operákat hallgat. A depressziós, búskomor ember, ahogy hátramegy a különleges kisgépgyűjteményéhez és kipróbál mondjuk egy parierwinkeloberstaufferschweifolót.

2015.09.29. 17:28:31

@Frick László Intézet: nem nehéz kielemezni. Tekintve, hogy ott lett erős, ahol a maszop gyengült - keleten. A jobbik alapszinten alig különbözik attól, amit a kádári kisember akar - rend, munka, erős karhatalom.
Gruber nagybácsi - aki munkásőr volt - simán beleillene a jobbikba, ha magyarosított volna.

kizárólag ezért regisztráltam 2015.09.29. 17:29:00

@Frick László Intézet: lol mit csinál a mivel, ilyen szó nincs is, csak kitaláltad. ez egyébként egy bájos kép róla, és ma az indexen olvastam azt a monográfiát, ami alapján kellemes, zsivány magyar történet az övé, az otromba megnyilvánulásom az esztétikai ámokfutásra irányult, egyenrangúnak ítélt impulzusként, amit ő konzi után(amit nem is tudtam, bár sejthettem), életmű gyanánt egy szép vagyonért kitrombitált, amit előre ő sem tudott ugyan, de fájdalmasan logikus volt, hogy ez jó bolt, mint az a mesebeli patkányos, csak itt nem jutott senki sehova. az ilyen zene kártékony. észben tartva a szokásos ellenérveket, morális szempontból hasonlónak tűnik, mint a heroin disztribúció amire ugye szintén van igény. illetve az a két cselekedet is összemérhető, hogy őt valaki most elviszi, valaki aki rendőrség, sajnos ezt a szolgáltatást (igazság) nem ismerem behatóan, szóval valakik most intézkednek, vagy valaki "időben" lőfegyverrel bántja, ahogy egy fessetlen náci szófordulatot stilárisan illeszkedő vendégszövegként ideemelve ehhez mérhető alternatívaként idéztem, mielőtt még ő a néplélekkel interakcióba lép, azt hasonlóan abszurd és helyénvalótlan sorsfordulatnak láttam, mint azt, hogy most veszik elő. ha ez a kortárs folk, akkor inkább társtalan a sállálá, sajnos nem tudok passzoló nótát de visszatekintve úgy tűnik, hogy az esztétikai ámokfutás inherens módon magában hordozta a tolvajlás lehetőségét. főleg, hogy kövér. de persze a stílustalanság sem adhat helyt embertelenségnek, ezt el kell ismernem, és bántani mást még statárium után sem szép és helyes cselekedet,

just for the record (erre mi a szép magyar szófordulat ha már oxfordbook)

2015.09.29. 20:44:41

@Frick László Intézet: levélileg tájékoztattalak, hogy mi a véleményem a blogodban zajló kommentcicaharcokról :D
Ahogy te is mondod mindig a komment is a blog része. És itt jó ideje néhány ember masszírozza a semmit, mondja ugyanazt és ugyanazt, egyre unalmasabban.

kizárólag ezért regisztráltam 2015.09.29. 22:21:58

@A Hannibal Lektűr-attitűd: nem, inkább az, hogy fontosnak tartom kihangsúlyozni a jegyzőkönyv kedvéért, ismervén a körülményeket, az előzményeket és a hallgatóságot

2015.09.30. 11:10:34

A kvótaszírek között hány iylen rendőrgyilkos vadállat lesz? Naná, hogy ez a muslzim szegínypalesztín is isis támogató:

www.thelocal.dk/20150929/denmark-asylum-centre-attacker-radicalized-isis

kizárólag ezért regisztráltam 2015.10.01. 11:20:55

@kizárólag ezért regisztráltam: index.hu/belfold/2015/10/01/kover_szerint_amerikanak_es_sorosnak_is_koze_van_az_unios_valsaghoz

nnna tessék már a Kövér is kezdi, bolond lyuk százat csinál, gondolom láttad, hogy valami ámerikai hivatal kezdte észre venni a káros anyagokat a fauvékben, fáradt olaj a fáradt tű... gyér világra lol az is egy jó könyv, szintén vicces

Frick László Intézet 2015.10.03. 07:21:07

@kizárólag ezért regisztráltam: A sorosozás tő ostobaság. Soros egy kis pthiha sem a folyamatokban. Soros azt se tudja, hogy az alapítványai mit csinálnak.
Ez olyan, mint a fejlettnyugatiközvélemény. Van Soroséknak magyar oldala, az itteni jóoldali emberek, azok tevékenykednek és a sorosozás erre egy ostoba mondolat.

Frick László Intézet 2015.10.03. 07:24:58

@Lujza Steinmann: Sokszor beszéltünk már a virtuálissíkon zajló vitákkal kapcsolatban arról, hogy hiányzik a hang és a szemkontakt, a mimika. Mi, akik itt személyesen ismerjük egymást, nem akarunk a nick-re ráismerni. A nick egy szerep , ugye @A Hannibal Lektűr-attitűd: , amihez mindenki, úgy látom, nagyon ragaszkodik. Pl én egészen változatosan reagálok, lásd a sorosozásról k.e.r.-nek írt kommentemet, de attól ti még az orbánista bérenc szerepébe TOLTOK BELE.
Hanni a nick-képe szerint 30 éves politikailagmegfelelő nyálas bááábocit alakít, csak néha dörmögi el magát, hogy ő 4gyereke4s apa. De azért úgy tesz, mint aki már nem tanult politikaialapismereteket az iskolában meg a Magyar Néphadseregben és a KISZ-ben.

Frick László Intézet 2015.10.03. 07:26:46

@A Hannibal Lektűr-attitűd: @Lujza Steinmann: Az én véleményeim a tiéiteknél sokkal változatosabbak, többet vonok vissza, sokkal lazább vagyok, nem verem feltétlenül a tam-tamot... de ennek ellenére minek állítotok be engem. Én szégyelljem magam, én vagyok az ajjas, én kötöm az ebet a karóhoz, én vagyok szemellenzős ésígytovább...

Frick László Intézet 2015.10.03. 07:29:35

@A Hannibal Lektűr-attitűd: @Lujza Steinmann:
Alapjaiban nem értek egyet az orbánizmussal, ezt jósokszor elismételtem, de ti figyelembe se veszitek.
Ti viszont szointe soha nem vontok vissza (-> 2011.)

Már most megbukott a Willkommenspolitik, de fél év múlva nyilvánvalóan is. Most nagyon rossz sávra tettetek.. kíváncsi leszek, hogy amikor ez kiderül, mennyire elegánsan nem emlékeztek a mai álláspontjaitokra...

Frick László Intézet 2015.10.03. 07:34:48

@kizárólag ezért regisztráltam: Lajos egy depressziós beteg ember, vannak cégei, a könyvelő időnként aláírat vele (vagy a feleségével) papírokat, ennyi. Forgatják a vagyont. Lajcsi egy celeb is. Az egész Rózsadomb lopja az áramot, beszélt erről egy ELMŰ-s, hogy a legszegényebbek és a leggazdagabbak lopják leginkább az áramot. Én nem irigylem Lajcsit, mert a depresszió csúnya betegség, mindent elrothaszt... tévképzet gyötri az embert, hiába a jólét, nem ér semmit. A lakadalmas zene... egyáltslán az, hogy foszenével milliárdokat lehet keresni... ez egy rendszer része. Egy komplex marketing eredménye. Én, amíg érdekelt ez a blog, sokat basztattam ezt a komplexmarketinget. A társadalom ostoba bunkóságban tartása a könnyebb leszívhatóságért, a vedd meg-dobd el. Amíg a könnyűzene kreatív volt, az ember elvolt egy 300 db-os vinyl-lemez gyűjteménnyel, .. végülis most, ami lett, a marketingöngyi...
Lajosról beszélnek, pedig Lajosné a fő macher.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.10.03. 08:48:48

@Frick László Intézet: nem érdekel Orbán, az ország viszont nem átjáróház, és a törvényeket be kéne tartatni.

én is nagyon szeretem az arabokat, a feketéket és kínaiakat még jobban, csak nem tömegesen és mindenhol, ok?

2015.10.03. 09:03:42

@Frick László Intézet:

....Alapjaiban nem értek egyet az orbánizmussal, ezt jósokszor elismételtem, de ti figyelembe se veszitek....

hűha
Egyébként nem tollak semmibe, magad tolod bele. Százszor elmondtam már, és még csak nem is reagálsz rá, egyrészt te, ugye NEM vagy orbánista. Másrészt kétfelé vágod a világot, jógyerekek (akik bírálják orbánt) és fasza gyerekek, ahoggy Joccó írta, akik egyetértenek azzal az autokratikus - lopós - patriarchális - rokonyos - maffiaállammal, ami itt van. Talán ha befejeznéd, hogy bárki, aki kritizálni meri orbánt, az nem agymosott jógyerek, hitelesebben hangzana, hogy te nem értesz vele egyet.

2015.10.03. 09:05:16

@Frick László Intézet: én már teljesen meg vagyok zavarodva
többször ajánlottam már, pincsizzél fel ide egy cikkcsit, amiből világosan kiderül, mi a véleményed az orbán korszakról
az lehetne valami kiindulási alap az értelmesebb párbeszédhez

2015.10.03. 09:07:14

@Frick László Intézet: lazább vagy :))))))))))

sőt
:D:D :D
mutass egyetlen cikket, amiben az ellenzékkel kapcsolatban NEM szerepel a jógyerek vagy jóoldal kifejezés :DD
EGYET, csak egyet :D Olyan merev a világképed, mint a nyolcnapos kutyaszar :D

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.10.04. 01:34:23

@Frick László Intézet:

MI AZ ÉN ÁLLÁSPONTOM MENEKÜLTÜGYBEN?????

IDÉZZ MÁR TŐLEM BÁRMIT IS!

Frick László Intézet 2015.10.08. 05:46:51

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Ó, hát ez nagyon könnyű lesz. Ha a bármit is, amit mondasz a vezérlő főlényegére redukálom akkor az: Orbán geci takaroggy

Frick László Intézet 2015.10.08. 05:49:12

@Lujza Steinmann: Mi más szerepelhetne. A Jók és Igazak a jók, a jó oldal, Mindenben az a jó, amit ők állítanak. Más választás nincsen. Ha opponálok a Jó és Igazzal, akkor orbánfasszopó náci vagyok. Miért is ne jógyerekezhetném azt akinek joga van azonnal és tőből lenácizni pl a hülye félősöket vagy akik nem üdvösnek tartják a Willkomenspolitik -ot vagy akik csak ejnyebejnyéznének Merkelre.

Frick László Intézet 2015.10.08. 05:54:47

@Lujza Steinmann: Orbánnak korszakai vannak. Kezdetben pl liberális volt. Egészen más az 1998-2002-es korszaka mint a következő vagy az aztkövető. Szerintem teljesen felesleges lenne ÚJRA ELISMÉTELNEM a véleményeimet, ugyanis számodra a takaroggyon kívül mindenmás csak fényezése. Vagy hatszor felsoroltam azokat a nézeteimet, amik kizárnak az rbánistaságból engem. Zavart ez téged eddig? Nem. Mit vártok tőlem Azt, hogy nyissak ugyanarra a tartályra egy 227-ik csapot és szajkózzak a ti szájízetek szerint.
A te szájízed szerint náciznom kéne. Tehát amikor igyelmeztetek, hogy nem kéne ellövőőőődözni mindent félfasiszta Madárfejeő Lajóssokra, az falrahánytborsó.
És ráadásul én vagyok még a hülye is, ugye.

Frick László Intézet 2015.10.08. 05:57:37

@Lujza Steinmann: Nem én látom kétosztatúnak a világot. Hanem efelé tart a világ. Ha megnézed az emberek reakcióit csak kétféle lehet. Elképzelhetetlen, hogy aki bírálja Merkelt az azonnal ne minősíttessen a jóoldalitól náci orbánistának.
Két hónapnak kellett eltelnie ahhoz, hogy magyar liberális ki merje mondani a kvótázás marhaság.

Frick László Intézet 2015.10.08. 05:59:23

@Dinamuki: Te is azt hiszed, hogy A Jók és Igazak a Megengedőek és Toleránsok megengednek harmadik álláspontot.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.10.08. 08:28:03

@Frick László Intézet:

na többek között ezért hagyom itt a picsába a blogod

ha érted

Frick László Intézet 2015.10.08. 10:47:15

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Az ezért az MIért? Amiért rá mertem mutatbni, hogy ebben a történetben is összesen Orbánig tudsz ellátni? Én ugyan nem mondtam sose olyant, hogy Gyurcsány a hibás. Nem egy, de jó sok árnyalatnyi különbséggel azt mondtam, hogy Ferenc zseniális és összesen csak annyit tett, amennyit megengedtek neki. Sőt, havonta-kéthavonta mindig be is próbálta, hogy szabad-e mégtovább mennie és mindig meg is volt neki az engedve. Erre te a "'Gyurcsány a hibás!"-t tuszkoltad a számba, hogy a kíbiceknek hülye jobber (orbánnyalóként) állíts be.
Egyébként én is lejövök a blogról, már jórégebn semmi értelme. Képviselek egy harmadikálláspontot olyan embereknek pl, mint te, akik kettőnél többet nem ismernek, kettőnél tovább nem számolhatnak. .

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.10.08. 12:11:52

@Frick László Intézet:
talán nézd vissza csak az elmúlt néhány hétben lógva hagyott (válasz nélkül, ignorálva) kommentjeimet

Megint, mindig, folyamatosan olyat állítasz rólam, AMI EGYSZERŰEN NEM IGAZ

HAZUDSZ, RÓLAM IS.

Elegem van ebből

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.10.08. 12:13:44

@Frick László Intézet:

ha tudnál mutatni legalább EGYETLENEGY KIBASZOTT KOMMENTEMET, AMI TÉGED IGAZOLNA...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.10.09. 10:38:07

@Frick László Intézet:

Várom ennek az újabb hazugságnak az igazolását:

" ebben a történetben is összesen Orbánig tudsz ellátni? "

olyan vagy, mint szijjártó((((

kizárólag ezért regisztráltam 2015.11.13. 12:23:15

@Frick László Intézet: egyfelől a Sorosozás hülyeség a szokásos formában ami folytonos tudatos machinációt feltételez kizárólagosan az ő személyétől, másfelől a Soros cuccai konzisztensek, ami a manusz kiemelkedő képességei közvetett hatása, és a nyikhaj hülyegyerekek jelentős része az ő ingujjából pattant elő, valószínűleg a személyes életútjukra gyakorolt hatásának tudható be a jelentőségének a tudatos és tervezett befolyásával való összetévesztése, különös, hosszan kiható szimbiotikus viszony

kizárólag ezért regisztráltam 2015.11.13. 12:41:41

@Frick László Intézet: ez egy jó Lajos-portré volt, de a depresszió sosem megtörténik, az egy kikötés a kövérben, és pont a jellem mind fizikai testtömegindexre, mind áramfizetési elmaradásokra, mind elnéző asszonyválasztási és megtűrési hajlandóságra kiható holisztikus jelenléte miatt állítom minden ítélkezés feletti bűntudat nélkül, hogy semmilyen szinten nem szép, aki kövér. meg aki_olyanokat_ fúj. és az, hogy mennyire elnyomása ez a hoi polloinak, vagy kiszolgálása irreleváns, ha ő meg se próbált szépet csinálni a szájával, na tessék, ez az a szájjalcsinálás ami még a hülyének is megérné. fel akartam hozni Lajkó Félixet mint bezzegnépizenészt de annak a felesége is irdatlan nagy darab, úgyhogy (bár az a nő igen szépen énekel)

Frick László Intézet 2015.11.13. 14:52:56

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Bocsáss meg, körbe-körbe járunk... le szijjártózol... ugye... Ki az a Szíjjártó? Tkp ha az Arkangyalok Serege leérkezne azzal, hogy most akkor viszik, el büntibe Szíjjártót, de nem tudják, ki az, MIT CSELEKEDETT tehát, írd le nekik, hogy kicsoda ez a Szíjjártó. De nem tudnád Szíjjártót leírni, mert csak egy politika9ikommunikációs =(közkeletú) arképed van róla.
De az arkangyaloknak a tettek beszélnek.
És a politikaikommunikáció nem a tetteket ábrázolja, hanem a karaktert bassza.

Ezzel csak szemléltettem, mi a baja a beszélge5tésünknek. Te azért baszol engemet, mert nem ugyanazt rajzolom, amit a szerinted igazak.

A rabgondolkodás. Írok 14-et olyant, amihez találni párhuzamot az orbánpropban meg 27-et, ami elvágóélagos, merőleges, metsző vagy akjár ellentéltes is az orbánproppal, de te nem MINDET tekinted, csak az akad meg a tekintetedben, ami orbánprop szerű... És ekkor fölhorgad benned a küldetéstudat, pedig javasoltam már, hogy azzal a Mandinerben kardozzál már..

Frick László Intézet 2015.11.13. 14:57:24

@kizárólag ezért regisztráltam: Mentegetem és Ludwig von Lakodalom-t, dehát van neki annyi pénze, hogy sajátveszteségére és szelleminyereségére kiadjon egy szép koömolyzenei lemezt is, de nem. Vagy pl tehetne alapítványt is érdekesgépgyűjtés helyett. Vagy parasztizálhatna, mint Wahorn.

Lajkó Félicc-et kedvelem, de nem szeretnék a felesége lenni. A kövér nőkben valami óóóóriásinagy erő dógozik és ami kell nekik, azt meg is ragadják. Tkp érdekes, de a kövér küölletben a kövér nőnek a pinája tkp ugyanaz, mint a sovány nőé. A kövér nő nem csak a kufferkép miatt jobb... de a kövér nőt nem kell a sivatagban két óra után már a hátadon cepelned. Úgyhogy a bajban a "sovány" nagyobb tereh...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.11.17. 01:17:21

@Frick László Intézet:

...gy.k.:

arra utaltam, hogy és ahogy viselkedsz

mondod, szajkózod a "magadét"

ész, értelem, stb nélkül

kb százszor kértem, hogy támaszd alá a rólam alkotott véleményedet, kritikádat
legalább egyetlen kibaszott kommentemmel...

ne mellébeszéléssel, agymenéssel, feltételezéssel, vetítéssel
konkrét kommenttel

*****

papagáj lettél, agyatlan szajkó, egy szijjártó

ami azért igen nagy baj, mert sokkal okosabb vagy/lehetnél
süti beállítások módosítása