Miközben egyébként valóban történelmi időket élünk, az orbánpropaganda és a jógyerekmédia zavartalanul dógozik ugyanazon a közös nevezőn.

Ami pedig:

Az orbánmédia kommunikációs célokat ábrázol valóság gyanánt ezzel szemben a jógyerekmédia kommunikációs célokat ábrázol  valóság gyanánt.

Az orbánmédiából pl a menekült gyeremek ábrázolása gyérítendő, míg a jógyerekmédiában olyan sok nőt és gyermeket mutogálnak, hogy azután a kimentésükre a valóságba ideérkező bezzeg a fejlettosztrákok nem is lelik őket a 99,7%-ban életerős férfiakból álló tömegben.

A közös nevezőn álló propaganda gyümölcse is közös persze, miszerint a magyarok [fejlettosztrákul unkoorzigeuner-ek] megint hozzák a szokásos formájukat.

Az orbánkommunikáció egyik főcélja a menekültek elriasztása a Németországba (esetleg Svédországba vagy Hollandiába) vezető legrövidebb út célegyeneséből.

A Spiegel újságírójának Guantanamo jutott eszébe Röszkéről

spiegel guantanamo

Pedig ott odahurcolt foglyokat kínoztak. Úgy tűnik, fegyverkezési verseny van, ki tud rondábbat mondani a magyar hatóságokról [444.hu].

A jógyerekmédia kommunikációs célja pedig az orbányzat megbuktatása, végre, hátha ezzel a szelektívténykezeléssel sikerül. Hm... Az ARab Tavasz fuccsa óta különösen érdekesnek találom azt a fejlettdemokratikus attitüdöt, amiszerint minden különösebb vizsgálat nélkül megbuktatható egy rezsim akkor is, ha a rezsim után az állam szétesése, anarchia, az arab országok esetében pedig még az Iszlám Állam előretörése is várható...

Például ha kiválasztunk egy jóléti civilnyugalomban élő embersokaságot, legyen ez 3000 ember, akkor azok közül az adott napon találunk 38 vagy 62 beteg embert. Éspl 3000 menekült között is találhatunk beteg embereket. Amidőn ezeket a sorokat rovom, attól kellene beszarnom, hogy 3-4000 menekültre 7 orvos jut, egy olyan településen, ahol 5000 emberre másfél orvos se jut és nem hívhatok mentőt a haldokló családtagomhoz se, mert azt csak a [ügyeletes]prvos hívhatja és még neki se szabad stroke-oshoz rohamkocsit hívni, majd a mentőtiszt megállapítja azt, amit az orvos hiába kér... 

Az orbánpropból féligazságokat szedegélhetünk össze. Úgy tűnhet tehát, hogy ha idepasszintjuk a jógyerekmédia szelektívténykezelésben beállított féligazságait, a kettőből már egy egész állhat össze. De nem.  A féligigaz média ugyanis félig pedig hazug. Hiába is mozaikolnánk tehát féligazságokból, csakis féligazságokat kapunk. Én elfogadom a jógyerekmédia beállítását, miszerint ők a legteljesebb emberségességből hazudoznak és tódítanak, míg velük szemben pedig a kormányprop merő egy rosszándékból hazudozik. A kétféle hazudozás eredményeiből azonban, úgy látszik számomra, csak rossz származhat...

A jógyerekmédia hamis beállítása szerint ők a menekültek mellett, az ő pártjukon állnak. A jógyerekmédia beállításainak köszönhetően maradnak a menekültek nyomában eldobált ételek és ruhaneműk, miközben civileknek más karitász eszébe se juthat, mint ételt és ruhát hozni a menekülteknek. A jógyerekmédiának aztán már csak annyit kell tennie, hogy nem mutatja meg a menekültek nyomán maradó eldobált élelmiszereket és fölösleges ruházatot... Az is jópofa, amikor a médiamunkás mutogálja az autópályára felvezető utat a menekülteknek és nem pedig arra kérleli őket, hogy ne áradjanak az veszélyes tilosba. Aztán persze az elkényelmesedett hájizmú europid picsaújságíró nem birja a tempót a gyaloglásba heccelt tömeggel...

A média munkásai szerint jóformán bárki is felelős lehet a kialakult helyzetért, kivéve persze a média munkásait. Egy jobbikos picsa operatőrnek menekült anyát gyermekével meg kislányt kell gáncsolnia ahhoz, hogy sajtókritika érje. Elvileg a sajtómunkás közvetíti a jelentörténelme eseményeit -azonban a magyar sajtómunkás már negyedszázada képtelen leszokni a történelemcsinálásról. Igen, nemsokára 25 éves lesz a Taxisblokád...

Az egész világ a menekültválság középpontjába került Magyarországra figyelt a héten. Ezt látták -Plankó Gergely és a 444.hu szerint. Kérdés az, hogy amit láthattak a Fejlett Nyugaton, az történt-e.  Elvileg persze el lehetne fogadni morálisan azt, ha a magyar jógyerekmédia az elesett menekültek érdekében hazudozik és kezel tényeket szelektíven. Csakhogy nekem az a gyanúm, a jóoéldal és a rosszoldal egxyaránt a saját hamubasült pogácsáját kínálgatja itt szerte. Jó-e ez pl a Fejlett BezzegNyugatnak, a magyar jógyerekmédia szelektívténykezeléseiből fel lehet-e készülni a milyen menekültek hogyan is fogadására.

Nemmellékesen: Ausztriában és Németországban most & egyelőre az történik a menekültekkel nagyjából, amit azok szeretnének, hogy történjen velük. Majd azonban lesz olyan is, hogy a németek szeretnének átadni más országoknak is menekülteket és pl a németek szeretnék majd egy idő után, hogy a nem-szír menekültek legyenek szivesek hazafáradni. Vagy vissza Magyarországra vagy más EU-s tagállamba. Lesz olyan amikor nem csak osztogatni kell a menekülteknek, hanem pl illúzióiktól fosztogatni őket...

[XAXAX]gyerek megvágta, [YXYX]gyerek gyógyíjjaa!

 

 

Az is kérdés persze, hogy a jógyerekábrázolásokban mindent csak szarulcsináló orbánrezsimmel szemben egy esetleges jógyerekirányítás mindenben az ellenkezőjét téve mekkora sikert aratna a A Fejlett Nyugat-nak azon tekintetében, amit sikerült már ennyire pompásan elvakítania a magyar jógyerekmédiának. Példul milyen szavakkal dicsérnék a Röszkéről secperc azonnyomban minden menekültet Nicklesdorfhoz transzportáló jógyerekeket a bezzegfejlettek. A menekültkezelés boldogabbikvége pl az élelem meg ruhaosztás , de pl a fejlettek, ha majd haza szeretnék küldeni a menekültstátuszt nem nyert menekülteket?

Mindeközben Mr Bean Országa bejelentette, hogy a Földközi Tengeri Medence térségének szerintük ötmillió menekültjéből öt év alatt huszonkétezret szándékozik befogadni.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr627768922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.14. 23:38:38

@kikoránkel: még valami: van olyan fehér, városi ismerősöm (nem túl közeli), aki szült 3 gyereket... a kedves élettársa elhagyta és hírét se hallani, a mama a munkáját elvesztette, képzettsége semmilyen sincs... a gyerekek nyomorban nőttek fel... az ismerősök véleménye szerint teljes felelőtlenség volt ilyen körülmények közé gyereket szülni. Oké. Most a kérdés az, hogy ha egy fehér városi ember esetében ezt ilyen egyértelműen meg lehet állapítani, akkor vajon miért nem szúr szemet más népcsoportok esetében, akik körében az ilyesmi sokkal jellemzőbb. És miért nem lehet arról felvilágosítani őket, hogy mit jelent a szülői felelősség, meg gondoskodni másokról. Miért mindig az (egyre kevésbé) többségi társadalomnak kéne róluk gondoskodni. Ez arabokra ugyanúgy érvényes mint a romákra.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.15. 01:29:28

"Vegytiszta kárörvendés a kerítés mögött rekedt migránsokon, ez megy éjfél óta az m1 híradóban. Nagyon nagyon szégyellem, hogy mindez az anyanyelvemen folyik."

ismeretlen tumblis

lehet jógyerekmédiázni

csak kibaszottul kontraproduktív
és birkamód átlátszó

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.15. 01:31:15

@Dinamuki:
anyámék nyolcan voltak testvérek
nem cigány, nem arab, magyar

nincs mit

kikoránkel 2015.09.15. 04:36:27

@A Hannibal Lektűr-attitűd:

"Arcom, amikor hétfő reggel az első emailben, amit olvasok, azt kérdezi egy japán kolléga, hogy vajon Magyarország elég biztonságos-e egy magas rangú japán vendég fogadásához a menekülthelyzet miatt.

Soha ilyen gyorsan nem süllyedtem a föld alá."

ismert tumblis
:D

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.15. 07:41:33

@A Hannibal Lektűr-attitűd: családfő felelőssége (el tudja-e tartani)
arányok (demográfia)
hozzáállás (nevelés)

Frick László Intézet 2015.09.15. 09:36:07

@kikoránkel: Hát, ez a wikiwandos cikkcsi kb az a színvonal, mint óvodáskorunkban, amikor úgy látszott, a szelet a fák csinálják.

Frick László Intézet 2015.09.15. 09:38:25

@kikoránkel: @A Hannibal Lektűr-attitűd:
most komolyan, leltetek a tumblrn nektek schmeckt-gut mazsolákat. És ezek mit bizonyító erejűek? A szelektívténykezelés hatásosságát bizonyítják?

Frick László Intézet 2015.09.15. 09:47:10

@Dinamuki: @A Hannibal Lektűr-attitűd:
A gyerekvállalással kapcsolatban két fontos tényezőről nem illik beszélni. Az egyik a férfiség a klasszikus ősi férfiasság (a fasz-alapú társadalom, ami az eredeti matriarchátust váltottaa)

a másik a haszonelv: több gyerek több munkáskéz.. illetve több píz. A gyerek, mint jövedelemforrás. A proletárok között népszerű Magyarortszágon a napi-kézbefizetős napszámosmunka, de erre pl iskolakezdés napjaiban nem állnak, mert éppen akkor van píz.

Aztán az igények. Bizonyos Rétegek jajistenemeznek, mennyibe van egy gyerek. Nem lehet már akármit megvenni egy gyereknek. Kevesebb gyerekre többet tud költeni.

Hanni, anyádék egymás holmijaiban nyőttek föl. ma ez égő. Mindenből újat kell venni.
Anyámék hatan voltak testvérek és putriban nyőttek föl, fejtől-lábtól aludtak a dikókon.

De érdemes megvizsgálni a fejlettembereket is, mért nem vállalnak gyereket. Nem szülnek a leányaink és jajonganak, ha megtudják, hogy majdnem 30 éves barátnőjük terhes :"Hova szül még?" "Legyél te csak az én kislányom, az én fiam."

Rakásra vannak dolgok ebben a sávban is, amiket senki se akarna látni. És még csak beszélni sem róla.

Frick László Intézet 2015.09.15. 09:49:36

@kikoránkel: Tanítsál már légy szives, mi lehetett annak az oka, hogy az Arab Tavasz "május"-ában Izrael már könyörgött az USÁ-nak, legyen tekintettel a helyzetére. Ha az USÁ-nak ugye semmi szerepe nem volt az Arab Tavasz generálásában... Ami helyzete azóta is szorult Izraelnek, miközben Egyiptom elesik, ha Líbia elesik.. mármint az Iszlám Állam-é lesz.

kikoránkel 2015.09.15. 10:12:42

@Frick László Intézet:

Nem teccik a cikcsi? Keleti szél mit balalajkáz? :D
Meg lehet ám cáfolni! Napersze, ha képes lennél rá...

kikoránkel 2015.09.15. 10:14:41

@Frick László Intézet:
"Izrael már könyörgött az USÁ-nak, "

Nedves álmaidban.

Frick László Intézet 2015.09.15. 15:10:10

@kikoránkel: És mi lesz a következménye az Asszad-rezsim leverésének? -taníts erről is, kérlek!

kikoránkel 2015.09.15. 16:02:53

@Frick László Intézet:

Milyen leverés??? Ejsze a tovarisok éppen az ő oldalán izmoznak, nem olvastad?

Frick László Intézet 2015.09.15. 16:09:57

@kikoránkel: Minthogy én nem vagyok csendesamerikai, így nem kapok a nyuszimesécskés CIA-buletinekből. Úgyhogy a 444.hu*-.ra hagyatkozhatom, ők szoktak megosztani rém-mesi-mesiket, pl orosz katonaitecvhnikusok melóznak orosz haditechnika beüzemelésén = bizonyított az orosz katonai beavatkozás. Asszadék katonai repteret építenek és ott pár orosz lézeng = oroszok építenek repülőteret Szíriában. Ez afféle amerikai stílus atz oroszok részéről, ők is szeretnek "tanácsadókat" meg "szakmérnököket" küldeni.

A kérdésemre azonban nem válaszoltál: Mi lesz a következménye az Asszad- rezsim leverésének?

*az indexen ma azt olvas6tam, hogy 2012-ben Putyin martalékul hagyta volna Asszadékat, csak a Nyugat kihagyta ezt a ziccert...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.15. 21:00:53

@Frick László Intézet:

na pont a szelektív bármikezelésben te igen fejlett vagy
:(((

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.15. 22:26:27

egyébként az alábbi, nemrég készült videón is látszikm hogy a 444 nem csak szavakkal, hanem tettekkel is a menekültek mellett áll:

www.youtube.com/watch?v=CIT_QNwRHT8

Frick László Intézet 2015.09.16. 09:18:02

@Dinamuki: köszönöm
@A Hannibal Lektűr-attitűd: Nem én szelektálok, én csak rámutatok arra, ami a szelekcióból kimarad. Rá szoktam mutatni egyébként a rosszoldal baromságai közül olyanokra, amikre a jógyerekek figyelme nem ér rá...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.16. 11:47:37

@Frick László Intézet:

DE, szelektálsz

szelektálsz a tények között, csak azt használod, az fogadod el, ami neked passzol (emlékezz vissza, kismillió ilyen eset volt, amikor linket kamu rizsával nem fogadtál el)

szelektálsz a kommentek között, csak arra reagálasz, amire kedved tartja - iletve nem arra reagálasz, ami a komment, végső soro ez is egyfajta szelektálás

és persze szelektálsz, hogy egyáltalán miről írsz
amihez szíved joga - de ha 444 fika a tartalom 90 százaléka, akkor bizony ez is erőst szelektív

Frick László Intézet 2015.09.16. 13:26:00

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Kezdjük a végén, miért a 444-et... nem fikázom csak figyelem,,, Tudom, hogy te azt szeretnéd, ha az m1-et és az orbánprop szakmai csapnivalóságait csapnám... de minek. Önellenható és ostoba. Pár fokozattal jobbak lettek a "belsőellenzékiek" a Magyar Nemzet és a HírTV... de ezekre is kár a fika, a nagy jógyerekturhahalomhoz aztán pont az én csillámfikám hiányzik...

A 444 a szakma csúcsa és netovábbja, el vannak telve magukkal, kioktatnak tanítvanevelveszórakoztatnak... szopatják még a híveiket is, pedig van miért sa jó kurva anyjukba külédeni őket, csak éppen nincsen, aki küldje őket és ez a baj. Szar+vashibákat követnek el és nem veszik a fáradságot, hogy javítsanak, öncenzúra viszont van.

Érdekes, hogy újabban az index már nem egy kommersz árnyék444... hanem eléggé eltérően és érdekesen tálalnak olyasmit is, amit a 444 nem akarna [be]látni és főleg nem láttatni.

Nem tudsz meggyőzni arról hogy mért kéne még nekem is az ócska orbánpropot baszogatnom, amikor hozzá se lehet férni a sok fasztól, akik basszák.

Tudom, hogy örülnél egy 3472-ik kurvannyát ezeknek!-nek...

Frick László Intézet 2015.09.16. 13:27:49

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Azzal vádolsz, hogy nem reagálok kommentekre... Néha elég nehéz... mit válaszoljak olyasmire, amikkel te vagy kikoránkel szokott jönni "lakonikus"-an... Ti is csak azon horgadtok föl ha nem azokat baszom, akiket szerintetek kéne és amin élveznétek...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.16. 15:37:09

ok, legyünk teljesen egzaktak, konkrétak ésatöbbi lüfasz

keress rá itt, most, ebben a posztban és a kommentekben a 99,7 számra...

reagáltál rá? NEM
pedig hazudtál? IGEN
szelektív ténykezeltél? IGEN
szelektív reagáltál? IGEN
tudod, miről beszélek? NEM
érdekel, miről beszélek? NEM
tudom, miről beszélsz? NEM
te tudod, miről beszélsz? NEM

...:((

Frick László Intézet 2015.09.17. 09:50:38

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Vizsgáljuk meg tehát, mit tudunk.
Lujza, te és kikoránkel úr valamilyen orbánistának állít engem (kikoránkel szerint oltárképem...)

te felpanaszolod nekem, hogy a sok-sok linkedre nem reagálok, pedig. Én ugyebár azt reagáltam, hogy a sok-sok linkedet gyártó propagandagépezeten élek, napi kenyerem, pl veled szemben én tövirű'-hegyire el is olvasom napjában többször is. Követem. Sőt, újabban kommentelek is, [sikerült a disquus-ra...]

Cserébe a teáltalad linkelt leginkább agitációspropaganda anyagokra válaszul én nem linkelek orbánpropot.

Alapjaiban bírálom az orbánpropot, nem pusztáncsak felépítményeiben.

Elmebetegnek nyilvánítasz.

Lujza szerint már nem vagyok liberális, mert ha liberális lennék, akkor ugye azokat a lózungokat fújnám, amit ő (ill ti, ez nem az a ti, ez csak a hármas)

Azt állítod, hogy én nem olvasom el, mit kommentelsz illetve nem arra reagálok ill képzeltellenségekkel harcolok, de az viszont szerintetek tény, hogy én orbánszekértoló vagyok (sőt, oltárképem orbán)
Valamikor a vita derekán még nem fáradván el-el ismételgettem, hogy az orbánizmus fő-alap-parancsolatainak nem felelek meg.

Eleve nem vagyok magyarérzelmű, illetve jó ideje (te ugye figyelsz arra, amit mondok) már magyarnak se tartom magam.

Szoktam szajkózni, hogy a magyar a XX. század végére elveszítette azokat a tulajdonságait, amik a XIX. században még oly aszimiláns-integritív kívánatos kamelt néppé tették. Stb, most nem is ez a lényeg, csak annyi, hogy ezzel a véleményemmel ALAPvetően offOrbán vagyok.

A FIDESZről, mint VOLTliberális páőrtról következetesen, két tucat nickem óta beszélek.

A másik alapfragmentum a balosozás és libsizés, amit következetesen hülyeségnek és önellenható baromságnak tartok (hiszen ezért is használom a jóoldal kifejezést)

De én nem olvasom rendesen, amit te kommentelsz ugye?

A KDNP-t TótaW-vel egyezően a nullakiterjedésű pártok közé sorolom.

Nem szarom össze magam a feltételezésen Orbán bukásáról, viszont meg merem azt kérdezni, , hogy a szőőőnyetteggg kinek is a javára bukna meg?

Következetesen támadom Orbán "zseniális klasszikuspolitikai" húzásait, pl "a Jobbik szeléből a vitorlafogás"-t stb.

Számít ez nektek? nem számít. csak akkor felelnék meg nektek, ha az égegyadta világon semmi eltérőt nem mondanék, csak azt a sávot és hullámhosszot szajkóznám, amiből te linkelni szoktál nekem.

Én azt szeretném -és ezért bírálom a magyar sajtómunkásságot- ha a híreket nem gyártanák, gyárt eleget a politika. Azt szeretném, mint hírbuzi, hogy a sajtómunkásság médiumként KÖZVETÍTSE a látványt, tehát az egész látványt, mind a nyolc kerítésnél leső sajtómunkást, azt, ahogy ollót mutatnak a menekült családnak, aztán azt, ahogy a menekült faszi átvágja a drótot, aztán azt, ahogy a menekült faszi áttolja igazi jellegzetes férfibátorsággal az asszony és a gyereket, aztán azt, ahogy igazi férfibátorsággal megvárja, mi lesz vele és aztán azt, amikor a faszi is átjön.

Ezzel szemben a heccelés kimarad, kimarad a faszi, csak arról van kép, hogy anya a gyermekével átbújik. Ugye, van @Lujza Steinmann: -kának az a pompás betlehemi képe a menekült jézuskacsaládról, akkor szóban hagy cvázoljak ide búcsúzóul egy igazi szar+vas tumbler stílusú kar8ikatúrát, amiben a szír család finnyázza a menedéket és a családfő, az igazi férfi kiadja az ukázt:
"Ugyan, ez csóró menedék, itt csak keveset fizetnek segélyt, keressünk olyart, ahol többet adnak!"

mert egyébként ez is igaz.

Ti nem akartok árnyalatokat. nem SZABAD ambivalens dolgokat ábrázolni, önellenmondásokat megragadni, az árnyékra rámutatni, különbségeket fölfedezni, csak jók meg rosszak, ártatlanok VAGY bűnösök vannak, Orbán mindent szarul csinál, tehát akkor is szar lenne, ha éppen a 180-fpokos ellenkezőjét csinálná.

Én vagyok a bolond, ugye, mert azt állítottam, hogy Orbán és a bandája légyszarpöttyek és nem lehet mindent csakis Orbánon keresztül megitálni és azt mertem állítani, hogy az inverzOrbánpolitika IS SZAR. Valami hamis és az ellenkezője is hamis.
Azt mertem állítani, hogy az orbánprop hamis és a 444.hu prop is hamis.

És akkor még a hazaárulásról nem is beszéltem. Esetleg a 2011-es hazaárulásra mutogáltam. Aminek most ugye nincsen gazdája, mert VÉGÜLIS a 2011-es hazaárulók ugatásaiból semmi se lett igaz.

Frick László Intézet 2015.09.17. 09:55:47

@Lujza Steinmann: Létezik egy verzó, ha ugyanezt az elbaszott politikát folytatja az EU s még pár választásban szintén a rosszabbik jön be, akkor a nácik jó nagyot lódulhatnak. Akár Magyarországon is és persze azok nem ez a madáűrfejűlajóssos agyalágyulla félfasiszták lesznek, mint a Jobbik. De már ugye Orbán maga náci. Hát akkor a Jobbik. Amire még szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy takarékosan kéne bánni a minősítésekkel meg a farkastkiáltásokkal. Ha nem hagytok fokozási lehetőséget, akkor mivel mozgósítotok a tényleg is nácik ellen?
Amiért pedig náciügyben sírva szoktam már könyörögni: Ugyan mi a fasztól lenne egy éppen aktuális legújabb náci olyanalakú, mint egy múzeálisnáci? Úgy szoktam érzékeltetni ezt a sávot, hogy a nácizmus a vírus-kutatás körébe tartozó, (a fasizmus viszont a klasszikus náthától kb a tüdőgyuszkóig...)
De teljesen felesleges szajkóznom.

Frick László Intézet 2015.09.17. 09:58:21

@A Hannibal Lektűr-attitűd: A 2011-es hazaárulásnak volt egy tanulsága, amit pedig ma is érdemes lenne beismerni.

Linkeljél már nekem egy fasza kis okosgyermek-jógyerek szöveget arról, hogyaszongya 2011-ben pedig itt-és-itt és így-és-így basztuk el. mert elbaszták a hazaárulók, de csunyául és most is elbasszák és azért mert önhittek és nem revidiálnak.

(talán ez lehet az oka annak, hogy az indexnél többet árnyalnak, mint a 444-es aktivistáknál)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.17. 10:25:47

@Frick László Intézet:

bolond nem azért vagy, amit mondasz

hanem ahogy

monomániásan, mellébeszélve, szelektíven ésatöbbi ésatöbbi amit már ezerszer...

:((

Frick László Intézet 2015.09.17. 13:38:49

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Jó, nem 99,7. 100 emberből 2-3-4 a gyerek. 100 emberből 90 férfi, a többi nő és gyerek. Még a Simicska-média se tud ellenáűllni az apa-gyermekével vagy anya-gyermekével képialkalmas témáknak.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.17. 14:53:32

@Frick László Intézet:

ott van fentebb a valóság, a tény, az mti hír (ami ugye nem jógyereksajtó)

22% gyerek

22
nem 3-4

így érvelsz, így vitatkozol, így szelektálsz

és pont így van igazad is a legtöbbször

2015.09.17. 21:03:31

@Frick László Intézet:

...."Ezzel szemben a heccelés kimarad, kimarad a faszi, csak arról van kép, hogy anya a gyermekével átbújik. Ugye, van @Lujza Steinmann: -kának az a pompás betlehemi képe a menekült jézuskacsaládról, akkor szóban hagy cvázoljak ide búcsúzóul egy igazi szar+vas tumbler stílusú kar8ikatúrát, amiben a szír család finnyázza a menedéket és a családfő, az igazi férfi kiadja az ukázt:
"Ugyan, ez csóró menedék, itt csak keveset fizetnek segélyt, keressünk olyart, ahol többet adnak!" "

Látod, itt kezdődnek a problémák, és én már rohadtul unom háromszázadszor elmondani, amit Hanni is vagy ötszázszor elmondott: Kinyitod a négynégyénégyet vagy indexet, bármit, elolvasol egy cikket, majd közlöd "Lujza is így gondolja" és kész, redőny leereszt, mondhatok bármit, te tudod, hogy én azt gondolom, amit az index, és slussz.

Fogalmad nincs, hogy mit gondolok, mert egy monomániás hülye vagy, aki "write only" üzemmódban válaszol. A cikkeidnek, a kommenteknek már rég semmi más célja nincs, csak hogy megvédd azt a drága embert, a potrohos focistát. Aki a külügyminiszterét nem úgy választotta, hoyg valami gyakorlott diplomata legyen, hanem hogy focista legyen. Kár, hogy nem futsalügyi válság van, már biztos találtak volna valami jó megoldást.

Próbálj meg a következőkre válaszolni
- hogy szolgálta a menekültügy megoldását a plakátkapmpány?
- miért kellett a keleti aluljáróban fektetni őket hetekig, tönkrevágva a főváros közlekedését
- miért verték át őket, hová megy a vonat
- miért nyomtuk őket a kerítés mögé, szembeállítva a harci páncélba öltöztetett TEK-esekkel

talán csak nem azt szolgálta az összes intézkedés, hogy törjön már ki végre a balhé? Ovi gyakorlott ebben, lásd 2006.

2015.09.17. 21:11:18

@Frick László Intézet:

"Azt mertem állítani, hogy az orbánprop hamis és a 444.hu prop is hamis. "

igen, csak a két dolog között van egy marhanagy különbség. Ha nem akarod tudni, mi a 444 nem is kell tudnod. Szerintem pl. anyósom életében nem hallott a négyes fiúkról.

Ovi viszont az ország egyszemélyű autokrata vezetője. Kezében a média, a mnb, a nav, bíróságok, ügyészség, alkotmánybíróság, önkormányzatok, közbesszerzések.
De tökre igazad van, a 444 is hazug, ovi is hazug, sokkal fontosabb a nulla hatalommal, befolyással, szűk körben olvasott négyes fiúkat basztatni, mint Ovit.
Most jön majd az a válasz, hogy te a gyengékkel vagy, és Ovi, akinek a zsebében az ország földjeinek jelentős része, a leggazdagabb magyar (svejci utak, ugye..khm...) bíróság, ügyészség, köztársasági elnök, rendőrség, mindenki tőle függ, ő a gyenge, védeni kell, mert csúnyán bántják a négyes fiúk. Szerintem is elmebeteg vagy, súlyos monomániás tévképzeteid vannak.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.17. 22:18:27

Amúgy OVI most tényleg nagy reflektorfénybe került, "DIe Welt" nagyinterjú, aminek a német kommentelői 95% hozzsannázva dícséri Orbánt (felteszem nem mind fideszes bérkommentelő)... és valóban, ők csak annyit látnak belőle, hogy leszarja a kötelező PC újbeszélt, ami sztem is szimpatikus... azt, hogy önjáró kompromisszumképtelen öntelt barom, azt annyira nem látják, vagy nem érdekli őket.
A német nyugdíjasok egymás tbiztatják, hogy majd jól Magyarországra jönnek turistáskodni meg lakni.

Meg Asszad... akit mostanában nem nagyon akarnak megbuktatni. Ha megnézek vele egy interjút (pl. ezt:
www.youtube.com/watch?v=yiC4w7Erz8I
érdemes nézni, ahogy elhiteti a riporterrel, hogy ők most frankón mindketten beavatottak a dolgokba)
, akkor látszik, ahogy terel, meg hogy benne is van önteltség meg gőg rendesen, de még mindig 10szer hitelesebb mint bármelyik nyugati politikus ma.

2015.09.17. 22:51:33

@Dinamuki: ha én lennék német nyugdíjas, nyilván én is másképp látnám a helyzetet :D
Azt tudom mondani, mindenki ismer házaspárokat, ahol mondjuk a feleség úgy tűnik, milyen házias, jól főz, szépen neveli a gyereket, dolgozik, stb...és nem értik, a férjnek mivel van tele a töke. Kívülről nem látszik, hogy a feleség egy műveletlen, beszűkült picsa, ellentmondást nem tűr, a főztje ehetetlen, és a gyereknek görcsöl a gyomra "anyucitól"....na, kb ennyi látszik a valóságból Oviról a német nyuggereknek, mint amit az ember a szomszéd házaspárból lát. Látszat, kirakat, semmi más. Mondhat tökös dolgokat, de alapvetően egy korrupt autokrata, műveletlen focista faszkalap.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.17. 23:01:44

@Lujza Steinmann: figyi, nem tehetek róla, engem megnyugtat, hogy most le van zárva a határ, azzal együtt, hogy nyilván sajnálok mindenkit, akinek nincs fedél a feje felett stb. Hálás lehetek Orbánnak, hogy elintézte.
Egyébként ismerek olyan nyugatról Pestre költözött (az olcsóbb megélhetés miatt) illetőt, aki a származási városában elég sok arabot és feketét láthatott, és ő volt a legjobban megijedve, mikor meglátta a keletinél a menekülteket.

Amiért mérges vagyok Orbánra, hogy azt a minimális kompromisszum gesztust nem képes megtenni, hogy elfogadja azt a kibaszott kvótarendszert. Persze indokolhatja azzal, hogy ez egy felhívás a többi bevándorlónak, hogy induljanak meg erre, csakhogy ez megint olyan, hogy az európai partnerekhez nem lehet úgy hozzáállni, hogy "ti mind buták vagytok, nem hallgatok rátok".

2015.09.18. 06:39:32

@Dinamuki: szuper :) végre egy elégedett ember. Most már csak azt kéne neked is valahogy összerakni magadban, hogy mire is kellett a gyűlölködő magyar nyelvű plakátkampány a menekültek ellen (elveszik a munkát....Münchenben, nem itt :D) és miért éppen véééééletlenül hetekig a keleti metroaluljáróban kellett őket fektetni, és bizonytalanságban tartani őket az óránként változó helyzettel...(mehet...nem mehet...mégis mehet....) Természetesen gondolni sem merek rá, hogy ovi többtízezer nyomorulttal belpolitikai célokból szórakozott....isten ments az ilyen gondalatoktól...jujj

2015.09.18. 06:43:19

@Frick László Intézet: most olvasom, hogy elindult a nyolcnyolcnyolc, a liberálisverő lap.
Magyarázd már meg, miközben a nácik ott lihegnek a torkán,miért a 0,001 %-kal rendelkező, lényegében nem létező (én, meg a nyugger Demszky aki talán még igazi libsi..) csoportot démonizálja...miért fél tőlem ennyire Ovi...miért nem a náciktól fél..miért nem azokat basztatja? Miért mondja el minden beszédében, hogy itt NEM lesz liberalizmus és hasonlók. Mi az oka, hogy ennyire be van szarva egy olyan ideológiától, ami a 40 alatti korosztály szerint szitokszó, mert bemosták az agyát, hogy libsi = piros tangabugyis buzi.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.18. 10:28:25

@Lujza Steinmann: Ha G. Fodor a főszerkesztő, akkor én nem félek tőle, hogy túl népszerű lesz. :-).A kampány szvsz csak populizmus...(és tényleg káros) A torlódás a keletinél meg szvsz csak a szokásos bénázás, de nem tudom.

Frick László Intézet 2015.09.18. 12:23:55

@Lujza Steinmann: Egyelőőre Orbánékat leköti a fasisztákkal való birkózás. Ki szeretnék fogni a szelükből a vitorlájukat. Visszakérdezek: Mi a jó abban a jóoldalnak, hogy agyonbasszák orbánt a Jobbik javára. Jó, ismerem Zseniális Ferenc magyarázatát, miszerint pár év Jobbik -kormányzás kell a magyarnak ahhoz, hogy elundorodjon a fasisztáktól. csak úgy érzem, hogy a Nemzetközi Légkör valahogy most nemigen támogat egy efféle móresretanítást.

Frick László Intézet 2015.09.18. 12:26:43

@Lujza Steinmann: @Dinamuki: Majd írok erről poszto... Szoktam hibázni az inverzpolitizálást, miszerint vacakpolitikának az ellentéte is lehet vacak. A 444 előre megfontolt szándékú és aljas indokból, erre a 888 elkezdi utánozni és lényegében előre megfontolt szándékkal és aljas indokból. A 444-es jógyerekek szokták szopatni a saját olvasóikat olyasmikkel, mint a 888-ban a Jógyerekek 4 megoldási javaslata... rákattintasz... és egy ősi rohadék indexes szopatás

Frick László Intézet 2015.09.18. 12:33:36

@Lujza Steinmann: @Dinamuki: A német nyuggerek zöme hippi és pl biodinamikus gondolkodású. Jó sok német nyugger emigrált ide Magyarországra, de láttam már német nyuggert arab országban arab motoros mögött az ülésen lobvogó hajjal-szakállal, nagyon csípik a mediterranumot, Görögordszágot. A német nyuggerek egészen rákenrólosok, egy fedr-em pl 90-éves korában amerikaistílusú rockermotoros bandában trájkozott. A német nyuggerek sokkal tökösebbek, pl a 70 éves német Tanték sokkal többet dugnak, mig a 37-40-es szikkadt lányaik és nem kell nekik természetazonos hatású Muschiflutsch-ot vásárolni hozzá. A német nyuggerek Rainer Werner Fassbinder és Werner Herzog filmjeire eszméltek, gyerekkorukban még olyan pornóra verték vagy ujjaztak, amin szőrös genitáliákat lehetett látni és pl nedves pinákat.

A hippiellenes német hipszternemzedék... vagy a vélük opponálni látszó, de ugynebből az impotens anyagból készült "neonáci"-k tényleg is műveletlenek, egy egész mozifilmet nem láthattak már és ha mutatok nekik Fassbinderől képet, azt hiszik, hogy valami Runcájsz Ausztriából.

Frick László Intézet 2015.09.18. 12:37:10

@Dinamuki: Merkel ugyanazt a hintapolitikát csinálja, mint Orbán, ugyanazon a hintaállványon, csak éppen a lendületben pont a másikfázisban volt. Azóta már elmagyarázták neki a merrőlhánymétert. A kvótázás magyar fordításban azt jelenti, hogy betömjük a szélsőjobb pofáját azzal, hogy majd a nemkellő emigránsokat visszaküldjük pl az unkooorzigeunereknek, akik beengedték őket. Ledöbbentem von K (magyar geci) Die Welt -es cikkén, mert azt hahogja, hogy Dublin értelmében úgyis vissza kell vennie a nemkellő menekülteket az őket beengedő schengeni határországnak. Ez már németül van, csak mink magyarok ezt nem ismerjük, mert a bezzegelő jógyerekeinknek ez nem érdekes az orbánbaszásban.

Frick László Intézet 2015.09.18. 12:38:51

@Lujza Steinmann: Milyen média van Orbán kezében, ne hülyéskedjél már. Vedd már elő az ujjacskádat, amelyik tetszik, egyet és kezd már el számlálni, mennyije van. Az az egy, a min mindenki röhög csak.

Frick László Intézet 2015.09.18. 12:49:18

- hogy szolgálta a menekültügy megoldását a plakátkapmpány? A plakátkampány tényleg kidobott pénz volt -el is itáéltem (-> magyarok munkája]
- miért kellett a keleti aluljáróban fektetni őket hetekig, tönkrevágva a főváros közlekedését Egyszerűen odamentek a Keleti-hez. És ha minden úgy lett volna, ahogy a jóoldal akarja és nincs kerítés és mindenkit szépen beengedünk és tessékelünk oda, ahová akar, akkor fél Bp menekültenyhely lett volna.
- miért verték át őket, hová megy a vonat Annyan szálltak föl a vonatra, hogy a sok buta MÁV-os nem merte őket továbbengedni.. krampácsolni [félket ellenőrizni] se tudtak rendesen, mert szegény elesett és megfáradt emberek szartak arra, hogy a vasutasok mit hadonásznak. DUGIG volt a vonat és a legtöbb utas csak maga alá tudott volna szarni. Mit gondolsz, az osztrákok mért nem engedték át a "normális szervezett" vonatokat? Mert nem akartak takarítani meg fertőtleníteni.

- miért nyomtuk őket a kerítés mögé, szembeállítva a harci páncélba öltöztetett TEK-esekkel Nem ezzel kezdett a magyar. Hetekig nagyon-nagyon normálisak voltak a magyar rendőrök, Európa legjobbjai. Csak ugye a migráns szegény arra ment, amerre akart, pl föl az autópályára. Tudom, hogy a menedékkeresés az ilyen, a csüggedt, megfáradt, elesett ember, aki pl kart nyújt a már 444%-osra zsúfolt vonatajtóból a hat anya-gyermekén, nőn és más elesetteken át rángatja a csüggedt és megfáradt kezével a haverját, akit a fejecskéikkel bakancson vernek a karonülő gyerekek. Nagyon-nagyon-nagyonsok aggyonisten után jött csak a TEK fogadjistene. és ahogy a horváét példa mutatja meg a német is: Ha a hatóságok nem azt teszik, amit a migránsok szeretnének, akkor így járnak.
Ahhoz képest, hogy az elsősorban vivőhírpremcsiéhes újságírók, a második sorban a gyereküket vért és pajszként maguk elé tartó provokatőrök és a 3-44-ik sorban betondarabdobálók és vasoszloppal górálók acsarogtak, a TEK jól vizsgázott -lehet kinyalni a seggüket.

Lujza, nagyn-nagyon-nagyon az elején vagyunk még. Még nem ütötte föl a fejét járvány, még a jemeniek nem tudnak meneülni a háborúús övezetükből, még nem voltak terrorakciók, még nem közölték 100000 kvótaszírrel, hogy mehetnek vissza oda, abba az országba, amelyik a schengeni határon beengedte őket (sp. Magyarország) Majd akkor meglátjuk, hogyan hajlanak a "szírek" a német bezzegrendőrök szépszavára.

Frick László Intézet 2015.09.18. 14:04:36

@A Hannibal Lektűr-attitűd: A 22% gyerek kinek az adata? Mi alapján becsülik, mert hogy nem számláták (a számlálhatatlant) az biztos! A 22% az azt jelenti, hogy minden ötödik gyerek... legyél már észnél te, te elmeorvos. Még nő sincs minden ötödik, nemhogy gyerek...

Frick László Intézet 2015.09.18. 14:07:18

@Lujza Steinmann: @Dinamuki: Magyar viszonylatban a Tétova teve klub jutott az eszembe, a fiatal újságírók derékhadának gyerekkori főélménye... Ennél még a nintendózó Bede Mártonéknak is kafább gyerekkora volt, nemhogy a nagy Kavicsverő Tótának...

Frick László Intézet 2015.09.18. 14:10:23

@Lujza Steinmann: És azt tudod, ki az a konkrétszemély, akinek lehetne megköszönni szépen, hogy nem lett Menekült Asilum Budapestből?

És végig mered gondolni, ha minden offOrbán történik, nincskerítés, boldog a boldogtalannal széledhet kimerrelát alapon, nincs regisztráció, mertugye szegény elesettek nem akarnak regisztrálni... utaztajuk őket Ausztriába, ahogy a Jók és Igazak követelték [-> Fischer Iván Németországban koncert előtt szónokolt]

Frick László Intézet 2015.09.18. 14:12:41

@Lujza Steinmann: Bicske a bécsi vonalon van. És a vonat nem mehetett volna tovább, mert a szegény megtört elesettek összetiporták volna odabent egymást.
És ez lejárt lemez, mert azóta a németek viszont valóban MÁShová irányították a vonatot... De lesz ez még így se, amikor a kvótákat összevagonírozzák...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.18. 16:49:22

@Frick László Intézet:

Eltűnt egy kommentem

Az a kommentem, ahol MTI hírt idéztem
Ahol a számok voltak
Ahonnan a 22% jött

Na, az a kommentem ELTŰNT

!!!

véletlen? aligha

kikoránkel 2015.09.18. 19:17:26

@Frick László Intézet:
" A 22% gyerek kinek az adata?"

"(17:07) Növeli a kísérő nélkül érkező kiskorúak ellátásához szükséges gyermekvédelmi kapacitásokat a kormány - közölte kormányszóvivő Szegeden.

Kovács Zoltán elmondta: az idei évben eddig 44 693 kiskorú nyújtott be menedékkérelmet Magyarországon, közülük mintegy 8600-an felnőtt hozzátartozó nélkül érkeztek. Hozzátette: 2015-ben eddig 51 kiskorút részesítettek a magyar hatóságok nemzetközi védelemben, őket nevelőszülőknél, illetve a gyermekvédelmi rendszerben helyezték el."
(híradó.hu)

eddig kb 150ezer menekült jött, lehet százalékolni.

2015.09.18. 20:18:27

@Frick László Intézet: pont erről beszélek, hogyha a nácikkal való birkózás köti le őket, akkor miért nem a nácikat basztatják, miért kell illiberálisozni, miért kell arról beszélni, hogy meghalt a liberalizmus, ovi kb olyan, mint a lengyelek zsidó nélküli antiszemitizmusa...kizárólag rosszindulatú gyűlölködés, mert nemhogy tömegek, még néhány felsorolható ember sincs mögötte. Ezzel a frontális támadással, állandó démonizálással miért nem a nácikat ütik? Miért a semmilyen módon nem veszélyes, lényegében nem is létező liberálisokat? Minek időt és energiát pazarolni egy lényegtelen dologra, és nem észrevenni a valós ellenséget?

2015.09.18. 20:19:14

@Frick László Intézet: vagy azért nem basztatják a nácikat, mert előbb- utóbb "öösszenő, ami összetartozik" ? khm...

2015.09.18. 20:24:18

@Frick László Intézet:

-" hogy szolgálta a menekültügy megoldását a plakátkapmpány? A plakátkampány tényleg kidobott pénz volt -el is itáéltem (-> magyarok munkája]"

Hűha. Nahát. Kb. 6-7 éve volt utoljára, hogy igazat adtál nekem valamiben, és nem agymosottoztál le a véleményem miatt.

- "miért kellett a keleti aluljáróban fektetni őket hetekig, tönkrevágva a főváros közlekedését Egyszerűen odamentek a Keleti-hez. És ha minden úgy lett volna, ahogy a jóoldal akarja és nincs kerítés és mindenkit szépen beengedünk és tessékelünk oda, ahová akar, akkor fél Bp menekültenyhely lett volna. " Nem, ez lett direkt tranzitzónának kijelölve. Az aluljáró, amibe a pályaudvar és két metro plusz hetes buszcsalád forgalma plusz trolik utasai csatlakoznak be....rendesen, táblákkal ki lett jelölve a főváros legforgalmasabb pontja, hogy ott lakjanak.

- "miért verték át őket, hová megy a vonat Annyan szálltak föl a vonatra, hogy a sok buta MÁV-os nem merte őket továbbengedni.. krampácsolni [félket ellenőrizni] se tudtak rendesen, mert szegény elesett és megfáradt emberek szartak arra, hogy a vasutasok mit hadonásznak" smonca. Azt mondták, WIEN, majd eliránytották a vonatot, és nem a máv sara, csak ovi van annyira geci, hogy nem vállalja fel, hogy ő kavarta a szart. Ennél sokkal kisebb dolgokat is kézivezérléssel irányít. Ha máv-os hiba lett volna, akkor már meg lenne a felelős.

2015.09.18. 20:26:56

@Frick László Intézet: a TEK vs menekültek balhéról kéne néhány eredeti felvétel, hogyan is kezdődött, nem az M1 hányingeresen seggnyaló kis hírolvasójának az interpretációjára vagyok kíváncsi. Kéne egy valós szögből felvett, vágatlan felvétel, ami nem a zavargással kezdődik, hanem az előző 2 percben......

2015.09.18. 20:28:05

@Frick László Intézet: amúgy az is milyen már, hogy "megérdemlik a tudósítók, hogy fejbebaszták őket" mondja az M1 hiradó. Ilyen alapon Robert Capa is megérdemli, hogy belehalt a haditudósításba?

Frick László Intézet 2015.09.20. 08:08:10

@Lujza Steinmann: Ha már demagógia, akkor mi van a 2006-os fejbebaszottakkal, akik mind megérdemeték és csürhék voltak.

És mi történt volna azzal az újságíróval, aki az Andrássy-n nem kétoldal a járdákon kényelmesen szemlélődik, hanem aki odaáll a barikád vonalába a csürhe és a bátor rendőrök közé

Azért az mégis érdekes szituáció, hogy vannak az orbángestáppó, aztán egy csík újságíró, egy csík apa-a-gyerekét mellvértként tartva majd a harmadikvonaltól hátra a betondobáló vascsőgórálók.

Te mennyire tudod konkrétan, hogy moinden sérülést csakis a TEKesek okozhattak, senkimás.

És mi van azokkal az újságírókkal, akiket a fejlettSzlovénRendőrök eleve a picsába küldtek el a vonalból.

Frick László Intézet 2015.09.20. 08:10:29

@Lujza Steinmann: A ballibsizést és a plakátkampányt bíráltam s bírálom mindig.

Bírálom Orbán klasszikuspolitizálását is. Hátugye a szavazók. Szavazókat csak onnan lehet el (és vissza)csábítani, ahol vannak.

Hagy kérdezzem már meg, a Jók és Igazak pártjaitól kb mennyi szavazót lehetne csábítani?

Frick László Intézet 2015.09.20. 08:12:24

@Lujza Steinmann: A Jobbik alig várja, hogy a FIDESZ nyiltan szembe ráforduljon, ami nyilt szembefordulással és basztatással, legyünk nagylelküek, a PM szavazók 77, az együtt szavazók 88%-át a maguk oldalára állítják... És a DK-ról meg az LMP-ről még nem is beszéltem...
Majd te is, mihelyst orbán harcos antifasiszta lesz, hűdemásképpen ítéled meg.

Frick László Intézet 2015.09.20. 08:13:15

@Lujza Steinmann: Bicske a Sülysáp-Mende vonalon van vagy a bécsin?

Frick László Intézet 2015.09.20. 08:14:10

@Lujza Steinmann: Konkrétan Tarlós mentette meg A Várost -ezért is lehet sorbatérdelni a seggénél...

2015.09.20. 08:23:56

@Frick László Intézet: HOL bírálsz te bármit, amit a potrohás focista csinál? :D

Tarlós nem fideszes, azért lépett be, mert különben nem jelölték volna főpolgármesternek. Mind habitusában, mind gondolkodásában messze kilóg közülük. Majdnem Demszky bizonyos szempontból. Nem abból akar megélni, hogy uszít és gyűlölködik, és ötször okosabb, mint pl. a rezsiharcos, és tízszer tiszteségesebb, mint rogán. Tarlós nem érv semmire.

2015.09.20. 08:27:18

@Frick László Intézet: konkrétan nincs is jóban a fixx vezérekkel. Azért ő a fixx főpolgármestere, mert pontosan tudták, egy valóban közülük valót SOHA nem választottak volna itt meg....emlékezzél, úgy, hogy az ellenzéknek nem volt most igazi jelöltje, még úgy is elég magas százalékot kaptak (Falus, még sem Falus, akkor legyen Bokros..ne legyen...stb). Ahogy te mondod, a "főváros büszke népe" pontosan látja, mekkora korrupt ártalmas zsírtahó orbán és csapata :D Sznobok vagyunk, na :D

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.22. 10:57:44

@kikoránkel:

ostoba valóság, kibaszott tények...

a 22 sem lehet igaz, mert minden!!!444!!!

kikoránkel 2015.09.24. 08:07:38

@Frick László Intézet:

"Egyszerűen zseniális ez a mindent-az-oroszokra kenyegetés."

Index.hu aszongya:
""Putyin azt is kijelentette, hogy ha a legitim szír hatalom felkéri, akkor is el tudja képzelni a beavatkozást."

Sőt! A legitim szír hatalom azt is kijelentette, hogy ha Putyin felkéri, akkor is el tudja képzelni a beavatkozást. Felkészül még Észtország, Lettország és Litvánia.

Frick László Intézet 2015.09.24. 13:11:43

@Lujza Steinmann: Szüntelenül és következetesen bírálom a potrohás cigány focialistát a ballibsizésért, a liberálisozásért meg az illiberáliskodásért.

Egyáltalán, az egész focializmust.

Ha Orbán tényleg zseniális lenne, akkor dicsérné a liberalizmust és arra mutatna rá, hogy a mi szájjalliberálisaink meg fasszalbaloldalijaink micsodák.

Frick László Intézet 2015.09.24. 13:14:44

@kikoránkel: Hát igen, csak ugye HOL és KIK ellen avatkozna be, ez szépen kimaradt az uszításból.
Mondjuk én szivem szerint azonnal agyonbasznám pár mennykővel a maradék Asszad-rendszert, mert kb ezt érdemled. Azért, ha nem fáraszt, szivesen meghallgatom tőled az Asszad bukás következményeinek csöndesamerikai verzióját.

Frick László Intézet 2015.09.24. 13:23:21

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Általában a jógyerekeket mindig dicsérem az eszükért meg a zsenialitásukért. Gyorsan tekintsük árt akkor a tényeket és a valóságot jógyerektálalásban:
-A menekültek szelidek és angyalitürelműek, megtörtek és fáradtak, elesettek
-22%-uk nő és gyerek
-10%-uk főiskolát-egyetemet végzett, 40%-8uk érettségizett
-csaknem a fele a szíreknek keresztény
-minden menekült háborús övezetből érkezik
-jó az, a lehető legjobb, ha a menekülteket átengedjük útjukra, amerre menni akarnak, ezt kell segíteni a lehető leggyorsabban
-a kvóták elosztása jó

Ez az a valóság, amibe kapaszkodtok.
Nézzük tovább a valóságot.
A valóságban még senki fennkölt és malaszttal teljes jóoldaliba fel nem ötlött, hogy mit szólnak majd ezek az emberek, ha megtudják, hogy ők kvótaszírek
-a menekültek között vannak magányosnak klátszó férfiak, akik családjukat, hozzátartozőikat hátrahagyták. És majd kérni (kérnjhi, ugyem szépen kérni, angyali türelemmel) kérni fogják, hogy még a családjukat mentsék ki utánuk [-> további kvótaemberek]

-juj, mégiscsak vannak észak-afganisztáni tádzsikok nemkevesen (egy jó tömegverekedés egyikfelét kiadóan csak egy transzportból) pakisztániak, az indiák valamennyi ege alól stb. tehát egyszer csak szembesülni kell a ténnyel és a valósággal, miszerint nemminden szír szír is.

Ráadásul az idő se a jógyerekek tényeinek és valóságának dolgozik, mert idővel egyre nagyobb a valószínáűsége terrorcselekményeknek és járványoknak. És majd a járványokkor szeretnélek hallani a teljes kerítéstelen határ bármelyszéltében szabadonbeengedés szépségeiről

[Utóirat: Szarik a valóságra az index vagy a 44 vagy a többi... Magyarországon egy körül forog minden a migránsügy örvén és ez: Orbán Viktor

és amíg egyik vagy másikoldal is csak Orbánt tudja látni a valóságban és tényként, addig a migránskérdés... ,,, ----]

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.24. 19:00:13

@Frick László Intézet:

Házi feladat: MUTASS EGYETLEN OLYAN KOMMENTEMET, AHOL ILYESMIT ÁLLÍTOK.

PONT ERRŐL BESZÉLEK.
KITALÁLSZ VALAMIT ÉS VITATKOZOL VELE.

Nem velem.

FELFOGNÁD VÉGRE???????????????

A legendás 22 is a te rohadt nagy hazugságod leleplezés miatt került elő, magamtól nem kezdtem volna értelmetlen számháborúba

2015.09.24. 21:45:13

@Frick László Intézet: amikor az isis először robbant Magyarországon, akkor azért az Orbán lesz a hibás. Meg a szervezője is, hogy még jobban migránsok ellen hergelhesse a népet és hogy diktatúrát vezethessen be. A libbantakat még egy robbantás az Oktogonon sem ébresztené fel.

2015.09.24. 21:48:38

@nagyjoco: és biztos vagyok benne, hogy az isis pár éven belül itt is merénxletet hajt végre.

kikoránkel 2015.09.25. 10:41:35

@Frick László Intézet:
"Ha Orbán tényleg zseniális lenne, akkor dicsérné a liberalizmust..."

"A beszédet követő sajtótájékoztatón Orbán Viktor kijelentette, hogy a Liberális Internacionáléhoz való csatlakozással hosszú távra véglegesítették a Fidesz eddig is nyilvánvaló nyugat-európai pártpolitikai orientációját."
(1992. február 8.
A Fidesz negyedik kongresszusa )

1992. szeptember 5.
Orbán Viktort, a Fidesz parlamenti frakciójának vezetőjét a Liberális Internacionálé egyik alelnökévé választották, a nemzetközi szervezet szombaton Mainzban véget ért 45. Kongresszusán.

Akkor zseni volt?

kikoránkel 2015.09.25. 11:03:31

@nagyjoco:
Hozé, egy globális világban egy jól szervezett merényletet az FBI vagy az FSZB is kurva nehezen tud meggátolni, ilyenek mindig is voltak és lesznek bármilyen elképzelhető(akár személyes) okból, lásd Matuska vagy Breivik usw, de hogy ezt egy hátizsákos migránsra bíznák, annak nagyon kicsi a valószínűsége.

De, vegyük észre, hogy az IS-nek elsősorban az iszlám világban van küldetése, pont elég fronton kell harcolnia ahhoz, hogy ne hiányozzon neki egy európai-amerikai közvetlen beavatkozás.

Amit meg a sariáról írtál az teljes tudatlanság, ráadásul a 444-et ekézed, akik szemléztek egy írást, amelyben egy komoly tudású orientalista alapismereteket próbál tölteni a tájékozatlan magyar informatikus fejébe!
Depersze te jobban tudod!
Hát, LOL! és 444!!!

kikoránkel 2015.09.25. 11:34:25

@Frick László Intézet:
Asszad egy cserélhető figura, nem ő a lényeg. Ez az egész szar arról szól, hogy eszkalálódott a háborúig a síita-szunnita ellentét.
Van itt két egész jól összeszedett cikk, nem 444, hanem index, ha még nem volt meg neked.
index.hu/kulfold/2015/08/31/hezbollah_nemzetkozi_terjeszkedes/
index.hu/kulfold/2015/09/22/hezbollah_sziria_kiszall/

Az AL-JAZEERA végzett egy felmérést, amiből az jött ki, hogy a válaszolók 80%-a támogatja az IS-t.
Nademér???
Mert az IS ellen leghatékonyabban az iraki síita milíciák meg a Hezbollah(szintén síita) harcol, és ha ők foglalnák el a jelenlegi IS-megszállta területeket, akkor az ottani szunnitákra még az eddiginél is rosszabb világ vár. Legalább is ezt feltételezik.
Azt azért jó tudni, hogy az Al-Jazeera katari média és Katar rettentően fél Irántól, továbbá, hogy nemtom hányan néznek digitális tévéadást ezeken a területeken, egyszóval nagyon nem reprezentatív a felmérés, de valamit mindenképp mutat.

2015.09.25. 16:45:01

@kikoránkel: leszarom a polkorrekt agymosát. Én hoztam a forrásokat sháriaáról, ezek ellenőrzött források, hvatkozásokkal. Hozd a sajátjaidat - jahogy a 444 mondja meg neked is,mit kell tudni a shariáról. Tehát akkor téged is felesleges olvasni, elolvasom a véleményed a 444-en.
Várom a forrásaid.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.25. 19:27:59

@kikoránkel: bocs, ez hogy Asszad cserélhető figura, ezt honnét veszed? (vagy inkább úgy teszem fel a keresztkérdést, hogy mikor nem volna cserélhető figura, vagyis minek a hiánya teszi azzá, na)... mert szvsz a mostani afgán meg iraki elnökök a cserélhető (lám, a nevük se tudom), lévén USA bábok.

kikoránkel 2015.09.25. 21:48:57

@Dinamuki:

Asszad a ruszkik támogatottja, de csak addig, ameddig nincs nagyon útjában a ruszki-usa megegyezésnek, márpedig az usa mindenképp szabadulna tőle. Az oroszok meg nem biztos hogy szeretnének az IS-sel és az amik által támogatott Asszad-ellenzékkel is küszködni. Nekik Asszad rendszere kell, vele vagy nélküle az már másodlagos. Ebben az oroszok profik.

Az az iraki elnök aki 2006-tól 2014-ig ült a nyeregben, síta. Teherán tenyeréből evett. Ezért baszódott széjjel az iraki hadsereg(mert az főleg szunnita volt) és ezért erősek az iraki síita milíciák.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.26. 00:28:11

@kikoránkel: "ameddig nincs nagyon útjában a ruszki-usa megegyezésnek"
szvsz egy ilyen megegyezésnek leginkább az USA van az útjában , nem Asszad, de rosszul látom biztos...

kikoránkel 2015.09.26. 18:27:39

@A Hannibal Lektűr-attitűd:
Igazad lehet és bár tudom, hogy fenntartásaid vannak a latinokkal, meg kell mondjam, hogy trópusi építkezéseken párjuk nincs az olaszoknak.
:D

kikoránkel 2015.09.26. 20:24:43

@Dinamuki:

"Oroszország nemcsak a Szovjetunió, hanem az Arany Horda örököse is" - mondta Gajnutdin mufti a helyreállított moszkvai nagymecset avatásán. Ugyanitt Putyin: az iszlám Oroszország egyik államvallása."

Miket tudna erről az Intézet úr összekombinálni, ha éppen érdekében állna! :D

Frick László Intézet 2015.09.27. 06:06:22

@kikoránkel: Hátöööö, az Arany Horda az fejletlennépek volt, mondhatni primitívek. Node a W.A.S.P. vezényletével hódító anglo-saxo europidok, akik Amerikát meghódították, rzrnbrlül az USA fényes anglo-saxo népe akik persze hivatalosan is mind felsőbbrendűek elsősorban olyan más alacsonyabbrendű europidoknál, mint a kanadaiak [benne a felsőbbrendű brit-kanadaiakkal] . írek, digók, polyákok, bibsik és ruszkik valamint a még ezeknél is alacsonyabbrendű európai népségek... Aztán ha sorbavesszük az Amerikai Demokrácia természetazonos illatú kesztyűjébe tutultatást Koreában, Indokínában -Grenada persze-, a csöndesamerikánus tevékenységek az Új Háborús Doktrina jegyében ... Szaddam Husszein föltunningolása... hasonlók feltunningolása, a mohamedánok amerikaidemokrácia kesztyűjébe tutultatása, a bullshit a világterrorizmus elleni küzdelemről, a világostobizmus elterjesztése a tömegkalcson keresztül ( A Szovjetúnió és az USA filmművészetének összehasonlítása... a kommunista diktatúra, cenzúra és elnyomás ELLENÉRE a szovjet filmművészet teljesítménye összevetve az USA filmművészetével ) , 9/11, a bushizmus bullshitjei, végül az Arab Tavasz és Snowden ügy, a lehallgatási botrány, Merkel néni beszélgetése az USA utolsó, még értelmes elnökével Az Arab Ősz ... és ez a mostani folyamatos Európa alá kúrás... ami azonban vissza fog vágni ott, hogy már a legközelebbi elnökválasztáson is azon kell szürkolnunk, hogy Hülye Picsa vagy Ostoba fasz lesz a következő elnök, de a reáűkövetkező már majdnem biztos, hogy trumpiánus lesz vagy populista latino[nyaló] ... mire az USA maga alá bassza Európát, addigra végelgyengül és elözönlik a latino-k... Mert most a magyar jógyerekek csak D. Trump-on huhogtatnak node Jeb Bush vagy Marco Rubio se piskolták...
Valamint a "mutatók" relatíve javulni látszanak, de ez az elsőtől úgy kb a 72-ik sorig főleg az Európa alá baszásnak és a szarkavarásoknak köszönhető, "strukturális reformok" nem állnak mögötte, azaz a lufik kipukkadván a visszacsapó hatás borzalmas lesz...
Ott tévedtek a néphülyítésben, ahol az amerikaiak is: Putyin nem egyenlő Oroszország és Oroszország, a birodalom évszázadokon át hozzáedződött ahhoz, hogy az éppen aktuális cár, meg despoták és a korrupt államrendszer csak egy dolog... A mai Oroszország népét Az Amerikai Álom és Ideák teremtő népéhez lehet csak hasonlítani. Az amerikaiakat máűr a Szovjetúnióról tő hülyeségekkel etették... Oroszországról meg semmit sem tudthattok, most márr nem a szovjet tikolózás, hanem a jellegzetes amerikai impérialista önáltatás miatt. Az Oroszországról való amerikai uszítás és hazudozás nem Oroszországnak fog fájni, hanem az USÁ-nak.

A magadfajta okos gyermeknek az a baja, hogy a blumbördzsi éle önámításokból táplálkozik, egy bizonyos magasabb kultúrát, művészi fokot nem ismer , azzal nem táplálkozik... és a nagyonalacsony tömegkalcsot is megveti.

Arra nem kényszeríthetlek, hogy a valódi filmművészet alkotásain keresztül szűrd át azt, amivel a népetetés csatornáin által megszűrtek.

De a mai USA állapotairól nagyon sokat meg lehet tudni vacsoracsata, kert- és ház meg konyhaépítő sorozatokon keresztül. Egyszerűen azért, mert olyan valóságszeletekbe visznek be kamerákat, amik amúgy mindenünnen kimaradnak.

1960-ig képtelenség volt az amerikai tömegközönség figyelmét olyan mozifilmmel lekötni amiben nem kezdtek el tízpercenként énekelni és egy semmibőllekunkorodó lépcsősoron görlök letáncikálni jóformán már ürügy nélkül is... aztán 1960. után készültek művészinek mondható tömegfilmek... ez a korszak úgy 30-35 éven át tartott... 1960-ig is volt a nézőknek egy 10-20%-os krémje akik azért egy Elia Kazan filmet le tudtak küzdeni. Ma kb ennyit tesz ki azon értelmesek aránya, akik nem csak színén, de akár fonákján is képesek egy "digitális" Tarantino filmet értelmezni.

és most lapozzunk oda, hogy a csöndesamerikánus magyar legújabb értelmiségi elit újságíró banda mit spoilerez haladóifjúságunknak? A Trón ok harcát vagy pl a South Park-et.

Frick László Intézet 2015.09.27. 06:26:43

@kikoránkel: Az IÁ ellen a leghatékonyabban a kurdok harcolnak. Ez az egész siíta-szunnita ellentéten való okoskodás csöndesamerikánus dezinformáció. A csöndesamerikánus alap egy ellenőrzés alá vonni kívánt térségben tkp tökmindegy, milyen irányultságú , de egymással ellentétben lévő politikaierők támogatása. A szunnita "törzsfők" közül többet tudtak megvásárolni az amerikaiak. A siíták, amennyire reformerek, pont úgy puritánabbak is, siítákat nem vagy alig tudtak venni kilóra az amerikaiak.

Játékos feladat. Most a migránsügyben néha látni, ahogy az európai segélyszervezet láthatóságimellényes aktivistája tálcán valamivel [chicken tapas] kínálgatja a migránst valamit nyújt neki. Figyeld meg, főleg a magányos 20-40 közötti muzulmán fériak mimikáját, ahogy a falatkát elcsippentik a tálcáról.

A mohamedánok az amerikai eredetű néphülyítéssel ellentétben igen szelíd, türelmes, nemfélős nép, Tkp az amerikaidemokrácia kesztyűjébe való tutultatás radikalizált pártízmillió jövőkép nélkül maradt fiatal muzulmánt.

Tkp te meg én ugyanazt az eszményt követjük, a Nagy Amerikai Szabadságeszmény-t. Csak én ósdibb vagyok, mint te. Ráadásul ti, európai amerikanyalók egy egészen széles sávot kihagytok... vagy kimarad nektek, mert az agymosóitok gondosan kerülik a Keresztény Nemkatolikus Fehér Amerika sávját, amiben Obama (ismétlem, úgy néz ki, az utolsó értelmes amerikai elnök...) Isten-nek ajánlja Amerikát. A magyar jógyerekek nem tudhatják, hogy a mi kádéenpés bigottjainknál überkeresztényebb a Súlyozó Amerkikai nemKatolikus Fehér Középosztály... és a csatlakozó feketék. A mi agymosóink ebből az egész kereszténymiskulanciából a gyerekkúreló katkó papos sávot használják be, mert nálunk ugye a katkók. [Pedig a refkók is :D ]

Ma még lenne lehetősége az amerikai agymosodáknak őszintén beszélni a mohamedánokról, csak ez belerongyolna egy rakás kultusz-sávba.

A mohamedánok erőtlen, pusztuló picsaembereknek látják az europidokat és az USA katonai leszereplése ezt csak fokozta. Az iraki szennygödrökbe minden éjjel zúdított ételek vagy szállítássérült élelmiszerek... a 35 kilós menetfelszerelés.. a telefosott katonaipelenkaszagú arrogancia... századannyi háborús szituáció ellenére lelkisérültebb "veteránok"

Most Európa fog fizetni az amerikaiimperializmus bűneiért, bárpersze a saját elpicsásodása miatt is, de fog az Amerikai FehérKözéposztály is...

Frick László Intézet 2015.09.27. 06:40:09

@Dinamuki: @kikoránkel: Az USÁ-ban most kétségbeesetten ragaszkodnak minden népmozgósító démonhoz, ugye az x, y, és z -kategóriás filmekben fölépítettek egy ruszkiképet... Putyin önellenhatóan segíti ebben őket. Putyinnál sokkal veszélyesebb lenne egy olyan vezető, aki elsősorban is nemcselekvésben hagyná az USA és a FejlettEurópa enndugába dőlését. Mumusmumusizálják a beavatkozó Putyint... pedig a nembeavatkozó Putyin még veszélyesebb is lenne. Amit most "orosz beavatkozás és jelenlét" címén felfújnak, az összesen annyi, hogy az orosz hadiiparban is jelentős a magán-tőkés érdek és ha a vállalat eé tudott adni haditechnikát, csak küldenek már hozzá pár kezelőt is... meg zsoldosokat fizetnek a cégek. Az USÁ-ban is a hadiipari lobby mozgatta a "Szent Háborúk!"-at... Igazából az USÁ-nak lenne igazi érdeke megegyezni Putyinnal, Putyin hasznára leginkább a szemlélődés van. Az USA alábasz Európának.. az ötlet kidolgozói valószínűleg a III. Európai Mentőexpedícióban látják az USA dicsőségének feltámadását.

Csak egy pompás szemléltetőpélda: Jó mókának látszik Németországnak odabaszni a V.A.G. agyonbaszásával, csakhogy a V.A.G-nak Pueblában van a legnagyobb gyára és közvetlenül 30-40ezer, közvetve 200ezer ember körül horul a szurok, ha bezár... Miközben amúgy is forrásban a katlan az USA alatt...

Másikpélda: A VW-nek odabaszés fixálhatja a kőolajpiaci helyzetet és a végletekig hergelheti az IÁ-t pénzelő és biztató szaudi -és más arab hercegeket...

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.27. 12:21:17

@Frick László Intézet: nem dícsérném ennyire Tarantinót, az Inglorious Basterdsról pl. a trailere alapján is ordít, hogy mennyire szar film. Az ötletet nyilván a piszkos 12 adta, csak az a marha nagy különbség, hogy abban (és itt részben egyet kell értsek a picsaelméleteddel) még nem picsaszínészek játszottak, hanem valódi emberek, akik esetleg pl. valóban átélték a háborút. És bár Lee Marvin (aki a kiképző őrmestert játszotta) azt nyilatkozta, hogy utálta a filmet, mert olcs kasszasikernek tekintette... de mégis óriási a különbség az Inglorious B. nevű baromsághoz képest, akármi is volt vele Tarantino szándéka (a jelek szerint a Ponyvaregény sikerén felbuzdulva akart egy ugyanolyat csinálni, csak háborús filmekkel, sajna rohadtl nem jött be neki).

Frick László Intézet 2015.09.28. 12:22:14

@Dinamuki: Tarantinoval azt a hibát szokták elkövetni, amit a mi krúdy Gyulánkkal. "Sztaniolostól eszik a szaloncukrot" Tarantino-nál is van egy külső héjazata a filmnek, egy "primer történet" egy felszín. A Kill Bill-en lehet ezt jól szemléltetni. Te itt a sztaniolt panaszolod... mert nem "csomagoltad ki" a filmet. Szoktam ezt a Jim Morrison fikázáson is szemlélteni. Ismeri valaki a Soft Parade slágereit, meg egyszer Morrison tökrészegen hülyéskedett azzal, hogy Elvis meg Frank Sinatra a példaképei (ami bizonyos szempontból igaz is :D )
Krúdy Gyulát is szokták csesztetni, hogy ponyvát írt... felszínes.. csillogó.. szecessziós... Holott Krúdy antiszecessziós.

Tarantino sok más rendezővel ellentétben tudomásul veszi, hogy a mai "moziközönség" zöme műveletlen bunkó, tahó, akik már nem láttak művészfilmet. Vannak mások, pl a Halászkirály ilyen film.. akik másképpehn próbálnak becsempészni valamit a csomagolás alatt. Tararantino nem maszatol. csinál egy flott, síkos fitt kis csomagolást és az ALATT hozza be a valóditartalmat. Tarant8ino-nál oda se nézek a sztaniolra, amikor eldobom...

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.28. 13:51:20

@Frick László Intézet: ahá, értem, tehát azért játszik Brad Pitt egy középiskolai színjátszókör szintjén az Inglorious B-ban, hogy a forma ne terelje el a figyelmünket a Lényegről...
hogy ez eddig nem jutott eszembe :-)
(Azt meg se merem kérdezni, hogy mi lenne itt a Lényeg)

összehasonlításul a két jelenet:

Dirty Dozen:
www.youtube.com/watch?v=VeLOL__F3Jg

Inglorious B.:
www.youtube.com/watch?v=KnrRy6kSFF0

kikoránkel 2015.09.28. 19:30:39

@Dinamuki:
Az USA egy olyan ország, amely a multinacionális vállalatain keresztül kommunikációval és szabadsággal látja el a harcoló államokat.
Ideje leszállni a földre, honey! :D

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.28. 22:50:52

@kikoránkel: kösz hogy ilyen jól, zen mesteri tömörséggel összefoglaltad a geostratégiai helyzetet. A magy tömörség miatt nehéz is megérteni, dehát a zen se egyszerű dolog.

2015.09.28. 23:31:21

@Frick László Intézet: "A mohamedánok az amerikai eredetű néphülyítéssel ellentétben igen szelíd, türelmes, nemfélős nép,"

A mohamedán - tehát egy tömeggyilkos terrorista útmutatásain élő ember - gyűlöletben születik, gyűlöletben él és gyűlöletben fog meghalni. Ha Hanni néni tudná, mit tett Mohamed a zsidókkal - és mit akarnak tenni itt az EU-ban a bevándorlók a zsidókkal - hát bizony a legnagyobb bevándorlóellenes lenne.
A muzulmánok már fenik a késeket ellenünk - miközben mi azon aggódunk, elég tejszínt adunk-e a kakaóhoz a luxustáborokban nekik.

2015.09.28. 23:36:05

@Dinamuki: Tarantino kurvajó filmet csinált már megint. Persze ízlésen vittkozni hülyeség - de nekem már a Kutyaszorítban is tetszik. Nem kicsit, nagyon.

kikoránkel 2015.09.29. 18:46:09

@Dinamuki:
Oké, oké, legyen világosság! :D
Putyin tegnap az ENSZ-ben:
"A nácizmust legyőző országok 1945-ben egyesítették erőiket, hogy lerakják a háború utáni világrend szilárd alapjait.
Emlékeztetnem kell azonban önöket, hogy az államok közötti együttműködést vezérlő elvekről, valamint az ENSZ megalapításáról szóló kulcsfontosságú döntések a mi hazánkban , Jaltában születtek, a Hitler-ellenes koalíció vezetőinek találkozóján,
A jaltai rendszer igazából vajúdások közepette született, emberéletek tízmilliói és két világháború árán.
Ez végigsöpört a földerekségen a XX. században.
Legyünk igazságosak, ez /a jaltai rendszer/ forrongó, néha drámai eseményeken segítette át az emberiséget. Nagyarányú felfordulásoktól mentette meg a világot"

www.msnbc.com/watch/full-speech-vladimir-putin-addresses-un-533697091786

Az első másfél perc, ha eredetiben vagy angol szinkronnal óhajtod élvezni.

Szóval, Jalta szelleme,ebből vezeti le a XXI.-század politikáját, erre vágyik Vagyim és ha megkérdezed, hogy miért baj ez, részemről visszatérek a zenhez.

kikoránkel 2015.09.29. 19:12:27

@Frick László Intézet:
" Az IÁ ellen a leghatékonyabban a kurdok harcolnak."

A kurdok védik a saját területeiket, nem igazán(höhö) karmolják az arabokat és viszont, hosszú odds-szal fogadom, hogy nem vonulnak be az IS területére "felszabadítani".
Ők mindig is a törököket figyelik félszemmel, nem kockáztatják az erőíket távol a bázisaiktól.

"Ez az egész siíta-szunnita ellentéten való okoskodás csöndesamerikánus dezinformáció. "

Fenti mondatod logikai szerkezetének ismérve a totális deduktivitás, aminek következménye a cáfolhatatlanság, azaz az, hogy nem létezik olyan tény, észlelet vagy általánosan és megalapozottan elfogadottnak tekinthető ismeret, amellyel megdönthetők lennének, mert ezeket különböző argumentációs-logikai hibákat és igazolatlan előfeltevéseket tartalmazó levezetési elemekkel képesek magukba integrálni ("a tagadásod is azt bizonyítja, hogy részese vagy az összeesküvésnek", "az agymosottak elől persze hogy elrejtették ezeket az egyértelmű összefüggéseket", a tény létéből a tény magyarázatául felkínált vélelem igazolását olvasod ki.
És akkor megnyugszol.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.09.29. 19:58:08

@kikoránkel: Putyin nem veszélytelen, de azért szvsz nem Sztálin. Mi meg már NATO tagok vagyunk, de ő nem szeretné, ha Ukrajna is az lenne. Ez érthető végül is.

2015.09.29. 20:52:12

@Frick László Intézet: "az Egyesült
Államok a nyugati féltekén a Monroe-doktrína értelmében rákényszerülhet, bármennyire vonakodva is,
hogy kirívó bűntettek vagy a teljes tehetetlenség esetén nemzetközi rendőri hatalmat gyakoroljon."

Roosevelt kiegészítése a Mopnroe-doktrínához, 1904.

2015.09.29. 21:04:34

@Frick László Intézet: "mivel ragaszkodunk ahhoz, hogy háborítatlanul fejlődhessünk és zavartalanul
kormányozhassuk életünket a magunk választotta jog- és szabadságelvek alapján, az agressziót,
amellyel magunk nem kívánunk élni, visszautasítjuk bárhonnan jön is. Ragaszkodunk ahhoz,
hogy biztonságban járhassuk végig a nemzeti fejlődés magunk választotta útját. De nem érjük be
ennyivel. Követeljük, hogy ez mások számára is lehetővé váljék. A személyes szabadság és a
szabad nemzeti fejlődés iránti lelkesedésünket nem korlátozzuk csupán a bennünket érintő
eseményekre és folyamatokra. Kívánatosnak érezzük ezt bárhol, ahol egy nép a függetlenség és
a jogszerűség nehéz ösvényein próbál utat törni.”"

Wilson, 1915

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.30. 01:13:48

tökmindegy is, egyébként, meg teljesen felesleges

de mondjuk ide
444.hu/2015/09/29/surjan-nem-enged-a-444-altal-felhergelt-tomegeknek/

és egyébként téged cseppet sem zavar, hogy kikkel kerülsz egy platformra?

(neveket nem sorolnák, de itt is találsz, meg a sajtóban is, meg a politikában is)

engem zavar

2015.09.30. 10:44:59

@A Hannibal Lektűr-attitűd: ez jó volt Surjántól.

A betolakódoat akkor kritzálom, röhögöm ki vagy gúnyolóok rajtuk, amikor és ahányszor csak akarok. Ez alapvető liberális jogom, aki ezt el akarja tőlem venni, az fasiszta, és nincs helye az európai értékeket vallók között. Ha zavar, vagy a 444-et zavarja, hogy Surján él a szabadságojgaival, költözzetek Észak-Koreába. Ott nincs a hivatalostól eltérő vélemény.
süti beállítások módosítása