előhang: Ugye,

a kormánysajtó nyiltan, könnyen leleplezhetően és ostobán hazudozik.

Ezzel ellentétben

az ellenzéki sajtó szüntelenül szívatja, szopatja és hülyének is nézi az olvasóit és még ráadásul szórakoztatóan is,

hát ki képes haragudni arra a jópofa Barney Stinsonra, ki a felelős azért, mert minden este új-s-új csajt vesz le a lábáról a legócskább dumákkal és mártogatja testnyílásaikba a clamidia-gazda faszát. (és külön bruhahha, hogy egy buzi színész játsza...)
Most kezdjem el a bájerzsót-ot figyelni, akit 4444 jógyerújságíró figyel szüntelen?
Ez afféle lenne, mintha a Verliebt nach Berlin-t kéne baszogatnom, akkor már csak inkább egy jól megírt és profi átbaszást, a How meet your mothers-t baszogatom, nem, ez legalább kihívás is

Van ugye ez a menekültügy, amiben a kormány megint rosszul foglalt álláspontot. Rémületes belegondolni abba, hogy mi lenne, ha a kormány szüntelenül minden kívánságát is lesné és teljesítené a menekülteknek, akkor ugyanis egyszerűen sebesvonatszámra szállítaná őket Szegedről az osztrák határra -ha ugye azt a leginkább jót szeretné nekik, amit ők is. Most nem szaporítom a szót fölöslegesen arra, mért is nem tetszene az ellenzéki sajtónak meg az ellenzék politikai fejenagyjainak az, ha a kormányzat a maiban mindenben eltérően állna hozzá a menekültkérdéshez.

Nézzünk inkább meg egy iskolapéldát, hogyan lehet jól mondolatot adni a kormány ostoba menekültpolitikájára. Hát a

Svédországgal bezzegeléssel.

Azonban az a jógyerekújságíró, aki ilyent merészelne és pl kutatómunkaként elolvassa a Svédországról szóló wikipédiacikket, ügyeljen az ellentétpárba állításoknál a demográfia c. fejezetre.

 Tény, hogy Svédország faszául összehasonlítható Magyarországgal és 2 fillérért könnyen be is bizonyítható, hogy ha Magyarország története nem az lett volna, ami Magyarország története volt, hanem az, ami Svédország története volt és így lényegében a magyarok , mint a varégek is,

http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/22/bf/d4/22bfd4225447bfa113d8b4666b4e578f.jpg

bezzeg az aéjaópeér jórabló!!

Bezzeg a szarmagyar rossz rabló!

eleinte csak rabló, később azonban agresszor hajlamú megszállónépek is lettek volna lényegében úgy a XVIII. század végéig. Természetesen két méter magas rőthajú és lőcsfaszú germanoidnak is kellett volna lennie ehhez a magyaroknak, nem ilyen küsded mokányoknak.

Mind a két országot tíz milla ember lakja, ez is jó összehasonlítási alap, azonban a népesedésési és népességi adatokból csak a halálozási adatokat vegyük elő, Svédországban kevesebben halnak meg párezererrel abból a tízmillából. A szaporodási rátát meg a svédeknek az 1950-es évek óta vészesen pangó gyerekcsinálási kedvét nehogy elkezdjük ám feszegetni! [-> Svéd Néger ] . Adva van ugye egy párszázéve jóléti, idegenhatalmaktól sohamegnemszállt polgári ország, aminek a lakossága már a múlt század 70-es éveiben annyira únta a sima heteró dugóspornót, hogy legföljebb ha attól izgult föl, ha a vetítővásznon egy kövér pincérnő az altesti nyílásait zöldségekkel tömte tele.

Bezzeg az észak-svéd városokban minden autóparkolóhoz tartozik 220V-os csatlakozó!!! Mikor fejlődik ide szarMagyarország!

Nehogy véletlenül is belegabalyodj bazdmeg a népsűrűség kérdésébe, mert akkor kiderül, hogy a svédek ötszörakkora országban lézengenek a svéd négerekkel is egybeszámolván tízmillióan, vagyis az ország jórésze ritkán vagy alig lakott...

svedorszag_nepsurusege.jpg

Magyarország népsűrűsége 189 fö/ négyzetkilométer, míg Svédországé 21...

Aztán itt van még a magyar közhasznú munkával egybevágó, de praktik munkának nevezett izé, ezt se felejtsük el kihagyni az ócska kis kompilációnkból. Ugyanis Bezzeg Svédországban a menekülteknek melózniuk is kell, vagy legalábbis tetteni valamiféle tevékenységet a Ft-ban számolva 250ezres segélypénzekért, per kopf, természetesen. (Az ingyenkaja és ruházat meg szállás mellé...)

A cikkünk sugallata az legyen, hogy Magyarország mindössze azért nem lett a Kárpátok Svéciája, mert MOST kibaszott rosszul áll hozzá a menekültkérdéshez. És azért áll ilyen rosszul a meneküéltkérdéshez, mert nem olyan eőjdefejlett már, mint Svécia. Míg ezzel szemben a honfoglalástól úgy a görög menekült kommunisták befogadásáig, azaz a Rákosi Korszak legszebb napjaiig jól állt hozzá Magyarország a menekültkérdéshez. Míg ezzel szemben addig, amíg a XX. sz. végére fenyegető demográfiai katasztrófa réme föl nem bukkant, addig Svédországban semmiféle idegennek se volt esélye sok, nemhogy menekülteknek. Azzal a fajta fasza átbaszós és olvasószopatós kis relativizmussal ugyanis, amivel a 444.hu munkatársainak tökmindegy miről is az  juthat az eszébe, ami csak smakkol nekik, hát akár azt is bebizonyíthatnám, hogy Svédország azért lehetett ekkora nagy balfasz jóléti picsarszág vaskos egy picsatársadalommal, mert történetének 90%-ban kibaszta az országból a menekültgyanús egyéneket is, nemhogy a csoportokat. Az meg még ennél is természetesebb, hogy a menekültek ostoba, könnyen átverhető jóléti picsatársadalmakban kívánnak hawájjzani, nem félpolgári-félfeudális poszt-kommunista posztateista kravájtársadalmakban.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr127662906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kikoránkel 2015.07.29. 13:19:54

"a kormánysajtó nyiltan, könnyen leleplezhetően és ostobán hazudozik."

Stimmt.
A többi brobbaganda.

2015.07.29. 14:23:20

A menekültekről: azt hiszem, itt a kommentsorban elég sokan szobabiciklisták, beszélnek a menekültekről, de még egyet sem láttak. Én fogtam magam, többször elsétáltam a nyugati előtt, lassan, nézelődve. A menekültek között vannak fiatalok, idősebbek, gyerekek. Sok a nő, egészen kisgyerekkel, ülnek a koszban, porban, végkimerülve. Attól, mert főtolvajunk kihirdette, hogy ÚÚÚÚÚtálni kell őket, nem fognak kevesebben jönni, nem akarnak itt semmit, várják a csatlakozást. Azt hiszem, az emberiességi szempont mégis az lenne, hogy legyenek toi-toi vécék, kézmosó csap, néhány fapad, amire leülhetnének. Aki eljutott ide a bombázásból, Szíriából, nem attól fog elrettenni,hogy itt nincs pad, vagy vécé. Ellenben lehet békemenetelni, meg álszentfaszoskodni, ahelyett, ha már úgyis itt vannak, legalább embernek tekintenénk őket.

2015.07.29. 14:26:42

Dudi: te mint keresztény ember, magyarázd már meg nekem, ha már úgyis eljutottak idáig, akkor a terhes nők, a bébivel utazók legalább nem kaphatnának egy padot, vécét, stb? Valóban így küzdünk az iszlám és a menekültáradat ellen, hogy nem tud szarni meg kezetmosni, gyereket csak a földön lehet pelenkázni? Kurvára kívánom, hoyg ovi legalább egyszer egy hétig éljen így, porban, koszban, kisgyerekkel...sok álszent, szemforgató faszkalap, mint a semjény meg a rózsikanéni, hol a fenében van ilyenkor? Hol a könyörületesség, az emberség? Tényleg nem telik pár vécére meg padra?

2015.07.29. 14:28:11

ja, dudi, és lejóoldalizhatsz, tessék, szabad a pálya, ha ez a jóoldaliság, hogy a másik embert embernek nézem, akkor vállalom.

2015.07.29. 14:30:04

Dudi, gondolom, te,mint keresztény ember, tisztában vagy Jézus születésének történetével. Képzeld el, hogy akkor ott véletlenül Ovihoz vagy Semjényhez vagy bájerzsótihoz, rogánhoz, rózsikához...stb kopognak be, akkor ma nem lenne megváltó...

Frick László Intézet 2015.07.29. 14:33:24

@Lujza Steinmann: Na, ez a Jézusos cucc a színtiszta demagógia... erre tanítottak most téged a jógyerekek.

@kikoránkel: perszehogy propaganda. Hiszen a Brályen élete is az. Meg amit te művelsz, az is. Most aztán jaó fejin találtad a fejeskáposztát

Frick László Intézet 2015.07.29. 14:38:19

@Lujza Steinmann: Láttál menekülteket. Emlékeztetlek az un "hajléktalanokkal" kapcsolatos álláspontodra. Nem arról van szó, hogy LÁTTÁL menekülteket, hanem arról, hogy az övrőd-ön még nem gázoltak által..
De hogy a cikkem témájánál maradjak: Óriásinagy és alapvető különbség van a svéd négerek 8az első generációs vérimport) és a mostaniak között. És elképesztően nagy különbség van az 1956-os magyar disszidensáradat és eközött a muigrációs hullám között.

Jézuskáéról ne is beszéljek.

De ha akarom: Vessük össze A Fejlett Európa és Magyarország elmúlt 1000 évét, Magyrország már tízstzeresen teljesítette azt a menekültbefogadási mennyiséget, amit a Fejlett Aéjraaópa még így se fog 2100-ban sem... (természetesen nem abszolut, hanem lakosságarányos számításban)

Frick László Intézet 2015.07.29. 14:39:22

@Lujza Steinmann: Tegyük föl, hogy egy Szabó Timcsis édcsy ötletcsyvel a kiscelli kastélyt is menekültgyűjtőnek jelölöm ki...

Frick László Intézet 2015.07.29. 14:41:55

@Lujza Steinmann: És amíg itt rugózunk a semmin, a valóban szenvedők, akiknek egy 20 literes műanyagkanna se jut, nemhogy okostelefonra pénz, tovább szenvednek otthely, ahol a Nagy Kiváltó Ok van

Vagy pl , gondolom, neked föl se tűnik, hogy a kurdok mit csinál*nak, pedig őnekik nagy menekülési gyakorlatuk és nagyon erős ny-eu-i bázisuk van...

*jelenleg az egyetlen nép, ami képes tökösen odabaszni az IÁ-nak...

2015.07.29. 14:44:49

@Frick László Intézet: nem kell kijelölni, a város homelesseinek fele itt táboroz. Egyébként rájuk is azt mondom, álszent dolog, félrenézni, és hagyni, hogy bokorba szarjanak.
A jézusos cucc persze, hogy demagóg. Mint ahoggy te is általában az vagy :D

Frick László Intézet 2015.07.29. 14:46:02

@Lujza Steinmann: ...mert kik A Jók és Igazak? Egyetlen jóoldalit láttál már revidiálni bármiben is, pl hogy "Azzal szemben, amit 2011-ben jósoltam, nem az7 lett, hanem ez -és -ez és hazudtam bár, de jó céllel." Ehhez képest még az7 Élet és Irodal-ban is több önkritika volt 1998 körül, ha utánrúgással is (tehát a főszerk utolsószavával ugyan) de ha elbasztak valamit, néha vállalták. Ezzel szemben a Jók és Igazak sajtóa még annyit se mond, hogy bocsika...)

És a Jobbikot még mindig azért nem basszák agyon a jóoldaliak, mert úgy gondolják, hogy árt a FIDESZ-nek.. aztán majdf ha a FIDESZ GYurcsányja lepaktál velük, akkor megint a "Mér hagytuk hogy ígylegyen!!"-t nyavalygjátok...

2015.07.29. 14:47:43

@Frick László Intézet: na, már megvan a többes számom is, mentem Dudi, így nem szeretnék cseverészni.

Frick László Intézet 2015.07.29. 14:47:44

@Lujza Steinmann: demagóg vagyok... tessék szépen karikázni is! Olyan vagy, mint egy wikipédiatanárnő, aki nem javít dolgozatot, hanem egy papírról beolvassa a jegyeket, amiket "otthon adott az otthonhagyott dogákra"
Tessék szépen megmutatni, hol vagyok én csak annyira demagóg, mint te a jézuskásban...

2015.07.29. 16:46:09

@Lujza Steinmann: ezt a sztorit mondd már el a debreceni menekülttábor környékén élőknek is. A seggük ki van nyalva abban táborban, mégse elég jó nekik.

Fenehorizont 667 2015.07.29. 16:49:08

@Lujza Steinmann:
nem értem, hogy miért háborodsz fel a többesszámon. netszerte legalább 1645 db nicknév gyártja folyamatosan a tieiddel teljesen egyforma véleményeket. tisztára olyanok vagytok baszki, mintha valami generátorral írná egy db központi számítógép a hozzászólásaitokat, és azt osztaná ki előre regisztrált, demokratikus civilfüggetlen ip-címekre.

Fenehorizont 667 2015.07.29. 16:55:39

@Frick László Intézet:
aztán szted mivel tudnák agyonbaszni a jobbikot a jóoldaliak? még lazább hangvételű, még cinikusabb publikációkkal? nagyon velős és lényegretörő cikkekkel? félelmetes pest-belvárosi flashmobokkal, ahol egymást követő 7 alkalommal több forradalmár van, mint operatőr és tudósító? elindítanak még egy civilfüggetlen hírportált, ahonnan minden cikket automatice csatolnak sorosnak meg brüsszelbe?

Frick László Intézet 2015.07.29. 17:08:13

@Fenehorizont 667: A jobbikot semmi mással nem lehet agyonbaszni, mint egyszerűen, minden szósz nélkül ÁBRÁZOLNI azt, amit csinálnak és beszélnek. A jobbikban van 2-3-4 viszonylag okos ember, ezek leosztják az eszet, a "helyi szinteken" pedig fújják a leosztottat, mint rizsát. Helyi szinteken nem figyelhető meg Dúró Dóra -féle gyorsreagálóképesség, hanem mintegy kálmánolgák a bunkó jobberrel leülvén, a jobbikosok is oda se figyelve nyomatják a pl képviselőtestületben / közgyűlésben a fentről leadott dumákat, olykor összesen egy mondat kell a leverésükre... és a nyomorultak nyomják tovább, mert nem veszik a poent. A jobbikokosok olyan buták és ostobák, hogy egy rakás hívük "kívülről támoga5tja" őket, pl jelenleg még a FIDESZ-ben álcáskodva.

Amire te mutatsz rá, az kész mogácsdánielkedés, ül a mogács a picsáján a tabletjével és elképzel két nyóckerest, bekap valami anyagot és kiizzad néhány közhelyes poent. és akik nem láttak még nyóckerest, azok szépen be is veszik, hogy a Susogós mackók az susogós mackós nyóckeresekről szól, bár ki a faszomon van már susogós mackó vagy tíz éve a nyóckerben. Szóval ülnek ezek az újságírók a szerkikében és csináűlnak a fészen egy "villámriportot" valamelyik menekülttel aztán szépen kiteszik a rizsát "apukám eladta a házát és annak az árából menekülök" Baszki (hogy úgy beszéljek, mint Brendon) ilyet csak olyan ostoba hisz el, aki olyan országban él, ahol ha apu eladja a házát, abból a zséből jutni valamire. Bazdmeg, ezek az újságírók olyan kissé lepukkant Thesszaloniki-külső-nek képzelik el a válságövezeteket. Ugye úriember tévét nem néz... még egy kibaszott tévériportot se a válságövezetről, ahonnan ezek a szerencsétpróbálók érkeznek... Moist az, hogy pár ópium -és fegyverkereskedő afgán törzsi nagymama úgy dönt, nemártana, ha az onokák körülnéznének a geci gyauroknál, ha már ez a kravály van... attól még azok a százezrek, akiknek tényleg az életét fenyegeti a válság, amit az amerikaiak szarkavartak ott, azoknak arra nem telik, hogy viszonylag békésebb kősivatagba furgonozzanak át.. és mijüket tehetnék ugyan pénzzé?

Verik a nyálukat és jópofáskodnak a jógyerekek... miközben a válalóbani válságövezetekben a pokol úgy szabadul el, ahogy tud... itt meg szalmacséplésre megy el az energia...

Frick László Intézet 2015.07.29. 17:13:01

@Fenehorizont 667: Abba hondolj bele, hogy Al Gaudi Hesszna kb egy Chrudinák méretű exporttermékjártója volt a királyitévének, amíg vissza nem vonult. Ez mutatja azt, hogy a picsatársadalmak hírgyárai mekkora válságban vannak. A CNN és más hirgyárak, amidőn az Arab Tavasz jól alakult, ott voltak minden kilométerkőnél... Linkelj már be nekem egy olyan CNN riportot, amiben az Arab Tavasz vetését most az Arab Ősz Aratásában bemutatják... a gecik... Amin most a "menekültügy"-ben rugóznak, az nem a lényeg, hanem a következmény. A lényeget kéne megmutatni és a lényegen kéne rugózni, hogy ha az Iszlám Állam tökeit nem kapják el és csavarják le, akkor majd 2-3 évnyi népvándorlás után már itt fog frontokat nyitni Európában az IÁ

Frick László Intézet 2015.07.29. 17:21:33

@Fenehorizont 667: Egyszerűen nincsen szabad és független sajtó magyarországon. Annyi a különbség, hogy a geciújságírók semmibenhívő kurvák, igaz, tehetségesek is. Van még a "jobboldali konzervatív sajtó" azok meg legjobb esetben középszerűen... buták, korlátoltak... stefkák... Van a FIDESZ-nek egy olyan ötletgyára, mint ami ferkóéknak volt, egy csomó ajbeszartam-gatyós-öltönyös 25 év körüli kiscsákó, akik ezeket az eszement PR ötleteket kitalálják.. a FIDESZ cégeket fizet ezekért az elbaszott ötletekért, amik pl most a muníciót adták az Ötfaszú Kutyának meg a Vékonybőrnek... és van az ostoba, az egyre amerikaiostobább társadalom: az emberek annyira buták, hogy a betojtamgatyós kis nyavalyások meg a gecik plakátjait nem tudják elkülönböztetni...
Minkétoldali sajtó az emberek hülyeségbentartásában és butításában érdekelt... Erre mutattam rá a Bezzeg a svédek sávban. Tudja a geci, aki összeförmedte, hogy pár magamfajta vén szaros földrajzbuzi hat mondattal rápirítaná a hazugságot... de azok nem kommentelnek a 444-en... ha megnézed, pár trollon kívül (akik között belsős áltroll provók is vannak...) jórészt mindenütt fanok tódítják tovább a cikkek hülyeségeit... így aztán egész hiedelemvilágok alakulnak ki, pl a kitántorgás sávjában. A kitántorgás sávjában a lényeg az, hogy már 2010-ben 300ezer ember volt kint, majd a kvótákat eltörölték 2010-ben, ennek ellenére csak plusz 150ezer ember tántorgott ki. Ezt elmondani 2 Ft, de a FIDESZ betojtamgatyósai kicsaltak vagy 100 millátz a "Hazahozzuk a gyerekeinket" ostbán demagóg hülyeségre...

Frick László Intézet 2015.07.29. 17:22:22

@Fenehorizont 667: A betojtamgatyósok archeotípusa Csepreghy Nándor. Lázár körül százával hemzsegnek az ilyen kis öntelt gecik.

2015.07.29. 19:41:04

@Frick László Intézet: @Fenehorizont 667: két felfuvalkodott, beképzelt macskajancsi :D ezek vagytok, kedveseim.
De értem, Lujzi néni sablonos, unalmas, öreg, menjen innen a picsába. Vettem a lapot, nem kell kiutálni látványosan, megyek magamtól.

Fenehorizont 667 2015.07.29. 20:20:00

@Lujza Steinmann:
dehogy mész. most írod be ezt sztem csak nekem vagy tizenkettedjére, mióta ide kommentelek, azt mindig visszajössz :D

egyébként sem írtam, hogy öreg vagy, meg azt se, hogy menjél. sztem én még ilyeneket sose írtam neked, de mindegy.

2015.07.29. 20:44:42

@Fenehorizont 667: az öregezés egy Dudinak szóló vicc volt,mivel ő idősebb nálam.
Igen, lehet, hoyg valamikor visszajövök, de mikor több hónap kihagyás után újra beszálltam ide, úgy voltam vele, hátha változott valami. Hát nem. Ugyanaz megy, jóoldal, meg TI. ez nekem uncsi.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.07.30. 09:07:40

"Svédországban semmiféle idegennek se volt esélye sok, nemhogy menekülteknek."

Tények, valóság, baszod

(nagybátyám 56-os menekült, konkrétan svédországban él 58 óta)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.07.30. 09:11:40

és megint miről írsz,

a pofázásról, nem a cselekvésről

a sajtóról posztolsz

nem a hatalomról

a rizsáról, nem a lényegről

megint

:((

Fenehorizont 667 2015.07.30. 12:07:01

@Frick László Intézet:
persze, hogy nincsen szabad és független sajtó, mint ahogyan sehol ezen a kibaszott bolygón sincsen. ezzel nem is lenne gond, hiszen ez a természetes. a befektetők azt várják el mindenütt a pénzükért, amit ők akarnak, és olyan emberektől, akik tudják azt csinálni, amihez ők nem értenek. ezzel nincs is semmi gond.
azzal, hoyg mindenki uszít, azzal sincsen semmi gond, hiszen ilyen az emberi természet. mindenki a sajt igazáról akar visszacsatolást látni, és ha agyonütöd, se ismerné be, hogy tévedett, hiszen akkor azon út során tett erőfeszítéseivel törölhetné ki a segghét, ami oda vezetett, amíg a vleményét és világlátását kialakította. ez nem magyar sajátosság. nem tudom, te mire vágysz, de amit szabad és független sajtó alatt értesz, az biztoskurvaélet, hogy sehol nem létezik. mint ahogy objektív vélemény sem, maximum csak istentől. hírek sem léteznek, csak a valós történés másik személy általi leképezéseit kaphatod meg maximum, ami leképezések persze mutathatnak egyezéseket a kétféle általános szemlélet mentén (baloldali, azaz az átlag által frusztrált, hagyományos viselkedésnek megfelelni silány, individualista tálalás; valamint a jobboldali, a progressziótól és bármiféle változástól beszaró ember tálalása), de függetlent ezektől soha a büdös életbe. egyszerre nem lehet valaki frusztrált individualista és közösségi ember is - max csak a saját, magáéval egyező véleményeket mondó emberek között, akik a közösség szempontjából akár elszigetelt kis sejtecskék, már-már indivídumok is lehetnek összességében.

és hát persze, a pénz. senki sem olyan hülye, hogy természet adta népnevelési szándékát ingyen csinálja, nárcisztikusságát ingyen elégítse ki, ha egyszer pénzt is kaphat érte. magyarán szólva az a riport, amit te írtál, és ami a jobbikot "valójában" mutatná meg, nem fog megszületni semmikor sem. eleve ez a szó, hogy valójában. neked például van fogalmad arról, hogy mi a jobbik "valójában", de az pl. hótbiztos, hogy nem egyezik azzal, ami szerintem a "valójában", azzal meg, hogy hella szerint, vagy hannibál szerint micsoda, meg mégannyira sem. mivel általában mész a véleményed után, mint egy ökör, ez meg sem fordul a fejedben. már úgyértem az, hogy esetleg a jobbik valóságáról alkotott képed csak egy bizonyos típusú vélemény.

azt akkor itt várod majd az Obejktív Sajtót. haha. magyarországon semmivel sem elfogultabb a sajtó, mint bárhol máshol, ahol az emberek megengedhetik maguknak azt a luxust, hogy ennyi kibaszott médiumot tartsanak fenn maguknak a mindennapi teendőik mellett. (ahol nem engedhetik meg, ott vszínűleg még fele ennyire sem kiegyensúlyozott, mint amennyire az itthonit annak lehet nevezni.) ami miatt meg lehet különböztetni a magyar nemobjektív sajtót a többi nemobjektív sajtótól, az talán az egymás torkának a közösség egészére is negatívan ható marása. de ez már más miatt van, ez a speciális tulajdonság a mi egyedi helyzetünkből fakadó megfelelési kényszerre vezethető vissza, amivel viszonyultunk mindig is a körülöttünk élő, idegen népekhez. de ez már megint mást téma, és tuti nem gépelek tovább erről.

Fenehorizont 667 2015.07.30. 12:08:30

@Lujza Steinmann:
ne röhögtess már, mégis mire számítottál? hogy demokrata lettem és civilfüggetlen, hannibál meg ezentúl rajtad fogja számonkérni kepszlokkal, hogy orbánozás helyett foglalkozhatnál "valós problémákkal is"?

Fenehorizont 667 2015.07.30. 12:15:40

@Lujza Steinmann:
az internetes kommentelésenk nem a másik meggyőzése a lényege, hanem az, hogy közölhessük, a másik miért idióta. az, hogy ezt hogyan tesszük, tehát szépen megfogalmazott véleményhalomba burkolva, vagy úgy, hogy elküldöd a másikat 3 szóval a gecibe, az már tökmindegy.
aki azt gondolja, hogy a másik majd az ő megdönthetetlen érveitől visszavonulót fúj, esetleg konszolidálódik, az vagy nagyon naiv, vagy nagyon hülye. (lehet, a kettő között van összefüggés.)
persze meg lehet tenni egyszer kétszer egy tessék-lássék visszavonulást, de az is csak arra szolgál, hogy afelett érzett örömében fürdőzzön kicsit az ember, hogy sikerült megmutatnia a másiknak, ő egy érvekkel meggyőzhető, nagyszerű jellem.

Fenehorizont 667 2015.07.30. 12:27:11

had idézzek ide egy remek, nálam jóval tájékozottabb és okosaab embert, és talán segít megérteni, hogy miért nincsen soha sehol úgynevezett "béke".

"Az emberi élet folyamatosan ki van téve a rendezetlenség, a kiszámíthatatlanság, a
kiismerhetetlenség különböző tendenciáinak, ugyanakkor folytonosan igyekszik ren-
det rakni maga körül. A rend és a káosz forrása egyaránt a cselekvő ember. A rendet
az ember valósítja meg gyakorlati értelmével, amikor cselekszik. Az ember észleli, mit
kell cselekednie, nem vakon cselekszik. A helyesre, jóra törekedve gyakran elvéti a célt
ügyetlensége miatt, de még a célfelismerésben sem lehet sohasem teljesen bizonyos.
A mindig esetleges cselekvésnek inherens tendenciája a korlátok áthágása; ezért ősi
erény a mérséklet, a határok betartása. És ezért az ősi kísértés, az ősbűn, azaz a láza-
dás, a hübrisz. A hübrisz a politikai bűn, és nem a hatalom akarása."

a jobb és a baloldali gondolkodás is ebből a kettősségből fakad. középút nincsen. persze ebben az a szép, hoyg minden ilyen cselekvő ember azt hiszi, egyedül ő a középút, de azt husánggal kell már akkor agyonütni, mielőtt elkezdi ezt a másik orra alá dörgölni - aki teszemhozzá, szintén ugyanezt hiszi.

áá, imádom ezt a világot :D mármint tényleg.

Frick László Intézet 2015.07.30. 12:45:58

@A Hannibal Lektűr-attitűd: 1956 már a XX. században volt, bazdmeg. És Svédországban már a II. vh előtt, már az I. vh előtt dúlt a kétgyerekes (nullaszaporodásirátás) családmodel, szintén bazdmeg.
Azonkívül bazdmeg ezt a mai migrációt az 1956-os magyarral összehasonlítgaós ostoba analogizálgatgatást is. Ez a baj ugyanis. Nesze, itt egy szép gömbölyded kő, egyé' hiszen tessék, ugyanolyan alakú, mint ez a barack. Hogy jön ide 1956? Megint nem figyeltél (baszod) hiszen én ezeréves időtávra világítottam rá.
És még a hűjje Dudkó rámutatott az aójdefejlettmá' Franciaország cigánypolitikájára, ugye. mert a mi okostojás jógyerekeink elfelejrtgélik ám, hogy a kurvára-egy-befogadóhajlamú országok gyarmattartó országok voltak és a sok szines (tehát Hollandiában is!!!) meg a szinesek "tolerálása" nem más, mint a gyarmati népeik kezelése, szintén bazdmeg. Most jól szemléltetted nekem a jóoldali síkanalogikus okostojáskodást...

Frick László Intézet 2015.07.30. 12:50:08

@A Hannibal Lektűr-attitűd:
Ma a hatalmat az információ megsosztása adja -eddig stimmol, ugye?

És A Hatalom (atzaz az aktuális kormányzat) csak a médiumon KERESZTÜL azaz a sajtó által) működik. A "kormánysajtó" Magyarországon bohózat, főleg, ha un "jobboldali" a kormányzat.

Az van, amit a dsajtó megoszt veled és ha pl 1956-ra erőltet analógiákat, akkor szépen kihagyja, hogy az 1956-os magyar disszidensek izgalmas KOMMUNISTA vasfüggöny mögül érkező KERESZTÉNYEK voltak, baszodalássan. te magadban megvizsgálhatod, hogy A Hatalom működött-e jól a behülyítéseden vagy a jógyereksajtó. A Hatalomnak a kötőszavait meg a névelőit se hiszed el, a jógyereksajtó bullshitjeit megosztod. Kösz.

Frick László Intézet 2015.07.30. 13:00:28

@Fenehorizont 667: Magyarországon iszonyúan elmaradottak a sajtóviszonyok. Johann Sebastian Bach az 1720-as években a kávéházban a kávé mellé újságot olvasott. Az orosz újságírás 1912-ben frenertikusabb volt, mint ma Bedéék. Anarki kapitány Miska bácsi levelesládája a 100 évvel ezelőtti orosz sajtóhoz képest. A magyar sajtómunkásság utoljára 1944. előtt brillirozott. Már maguk az orgánumaink is vacakok. Egyszerűen ledöbbentem, hogy egy osztrák Die Presse hétköznapi kultúrrovata (!!!!!) gazdagabb, mint a népszabó heti'je.

Mutatok neked két amerikai újságírót, akik íróba számítanak:
Truman Capote és Tom Wolfe. Moldova György a fiuk lehetne és nézd meg... Még ma, a XXI. századi neoanalfabétizmus hajnalán se terem olyan újságírónk, aki a nyomukba érne. A legújabb generációban Pete Hungarious-tól kell beszarni, aki a képességeivel valahol az 1925-30-as NEP-korszakban kereskedhetne oroszul mondjuk Taganrogban egy üzemi lap slapajaként. Gondolj bele, hogy egy olyan penye nyálas pöcs, mint Rajnai Attila, sztár lehetett 10 éve és mivel... Néz már meg a Magyar Botrányok történetét: mindig a kishalak akadtak a hálóra, 35791 kJ/nap energia ment el a FIDESZ 1db székházügyére, mialatt egy másik párt lezavart 1549 székház és 26 üdülőügyet... szépen csöndben...

A magyar televíziósújságírás egyik fenegyereke Friderikusz Sándor, a másik meg Juszt László, hiszen ő vitte kamerák elé Kaya Ibrahimot...

Fenehorizont 667 2015.07.30. 15:56:54

@Frick László Intézet:
persze, ez természetes. a mostani "sajtó" működési mechanizmusa a hírek tálalása terén az előző rendszerből örökölt. azok a fiatal, laza, borostás srácok, akik közvetlen stílusban nyalják ki az usa seggét, dezinformálnak és elhallgatnak, na, ezeknek még az apjuk, a nagyapjuk vagy azok haverjai tették ugyanezt, majdnem ugyanígy a szovjetunió seggével. persze a körülmények akkor direktebben voltak jelen, de ez a metodikán, a mentalitáson és a tanult formákon nem sok lényegit változtat.
nehezen fordul a magyar média szekere, 20-25 év kevés ehhez. az oké, hogy milliós olvasottságú ún. hírportálok tulajdonosai és csinovnyikjai rinyálnak, hogy el vannak nyomva, meg mittomén, a 150 ezres nézettségű köztévével példálóznak állandóan (bezzeg a régi szép napkeltés, objektív, demokrata időkben), de ez a rinyálás pont azért jöhet létre, mert elkezdett fordulni.

2015.07.30. 17:22:58

@Fenehorizont 667: itt nem erről van szó. Egyrészt vagy te, akit nem ismerek, egy nick, aki mögött persze ott áll az ember, és ráadásul tudsz te normális is lenni, ha akarsz. Időnként aztán elakad nálad a lemez, Dudi lemeze, de hát ez van, ettől még dumcsizhatnánk.
A nagyobb baj Dudi. Dudit elég rég ismerem, régen csillogó volt, szellemes, frenetikus humorérzékkel, ötletekkel, pikirtséggel, egyszerűen zseniális volt, kedves, szórakoztató, elmés...sorolhatnám még. Hanni is abban az időben volt a barátja. Jó ideje viszont itt van egy morgós vén fasz, aki nem humoros, nem vicces, tolja ezerrel a kormánypropagandát, irigy a négyes fiúkra...és nem lehet vele értelmesen beszélni, mert jönnek a lemezei..TI, jóoldal, stb. Én, mikor idejövök, egyszerűen azt remélem időnként, hogy valami megcsillan Dudi régi fényéből, és szerintem Hanni is ezért jár még ide. Hátha. Aztán újra és újra látom, NEM. A régi barátságunkra tekintettel próbálkozom, és szerintem Hanni is. Ami persze egy külső szemlélő szemében röhejes lehet, de az ember nem mond le könnyen a barátairól. Aztán persze, a sokadik próbálkozás után nyilván egyszer csak végleg feladja.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.07.30. 23:12:23

Annál érthetetlenebb az egész népességfogyás, mivel egy svéd nővel ágyba menni, ennél kevés vonzóbb perspektívát lehet elképzelni :-)

Dudi szvsz abban téved, hogy a nyugati társadalmak azért fogadnak be ennyi bevándorlót, mert hülyepicsák. Szerény véleményem szerint nem ezért, hanem azért, mert gazdagok, szinte meg sem érzik, és igen, egy gazdag társadalom sokkal több khm. "mihaszna" egyedet tud eltartani, mint pl. a mi kis elcseszett kánságunk. Másrészt nyilván a bevándorlók egy része integrálódik is, és pozitív hasznot hajtanak (tehát hiába a sok sutyerák segélyen élő muszlim, ha egy csomó muszlim meg keményen dolgozik és adózik, talán kiegyenlítik egymást)
Szemléletes példával élve: amíg egy középosztálybeli francia/német évi két hétre el tud menni Balira nyaralni, ahol válogathat az orosz (!) újgazdagok szebbnél szebb lánykái közül, télen eg két hétre síelni az alpokba, és a kettő között is dőzsöl (a mi fogalmainkhoz képest), addig leszarja a bevándorlókat, az "élni és élni hagyni" jeligével.
Amint a nyugati társadalmak a saját pénztárcájukon is megérzik, hogy ez így nem mehet tovább, akkor lesz változás (ez kb. most van), csak idpbe telik, amíg a mostani PC főáram ezt hajlandó lesz tudomásul venni.

@Lujza Steinmann: nekem mint törszolvasónak kifejezetten élvezetesek a 444.hu kritikák... tényleg annyira el vannak szállva ,maguktól, miközben.... Bede úr: én nem olvasok kommenteket, mert hülyeségek. Egyem a szívét, és ezt még komolyan is veszi, ekkora önigazoló, korlátolt, önkarrieregyengető nemtudommi... de az igaz, hogy - Dudi konkvisztádor hasonlatával élve - egyre kevesebb nemesfémet kapunk a blogon, és egyre több üveggyönggyel szúrja ki a szemünk... de ezt persze ő is érzi biztosan :-)

Frick László Intézet 2015.07.31. 06:23:19

@Dinamuki: Tkp a a fejlettnyugati picsatársadalmakat úgy is szondázhatod, ha elmégy a legközelebbi OBI-ba vagy egy Auchan kertészeti árudájába. Ha egyetlen tárgyat választhatok neked, hogy szemléltessem az ostobapicsaságát ezeknek a társadalmaknak, akkor leteszem a macskahúgyszagtalanító spray-t és mégiscsak a Bye-Bye Kätzchen! elemes macskariasztó kürtöt mutatom meg neked. 5500 Ft az ára -amióta az Auchan Magyarországon van. Gondolj bele, azóta leltározzák és rakosgatják. Beszélgettünk már erről, a Fejlett Nyugati Menedzser lenéző arcáról, ahogy meg sem hallgatja a magyar beosztottját arról, hogyan kéne módosítani egy ilyen fejletlenemberekkel rakott nyugat-ázsiai országban a kínálatot a sajátos kereslethez. "Mi a Fejlett Nyugaton havonta 23000 T lyukat adunk el a hagymaszárba, akkor nehogy már egy ilyen fejletlen posztkommunista barbár országban legyen annyi esze az embereknek arra, hogy ne adjanak ki pénzt azért, amit ingyen megszerezhetnek" -figyelsz az utolsó mondatrészre? 1200 Ft-ért árulnak a fejlettnyugati árudákban egy tő borostyánt... és ugyanezekben az áruházakban árulnak olyan kisásót, amivel fogod és egy elvadult borostyános házfaltövén vagy kerítés mentén ásol ki magadnak 100 borostyántövet. Vadszőlő, repkény detto. De beszélhetnék neked arról is hogy a kisállat osztályon 30 liter lazán tömött szalmát nejlonzsákban 1360 Ft-ért adnak. És ezt már a magyar picsa szülő a picsagyerekének meg is vásárolja. Fogok egy 50 literes szemeteszsákot és amikor a balcsikára megyünk pancsikálni, kunkorodok egyet a magyar határba és egy szalmakazal tövén tehát, ha jól meg is taposom töltés közben a zsákot, 13600 Ft értékű szalmát szedek össze.

A schwoob Fädr-emet kibaszták a munkahelyéről előnyugdíjjal 58 éves korában. Akkoriban az NSZK-ban a hulladékgazdálkodás ott tartott, ahol a miénk 10 éve, tehát az öreg elkezdett kijárni szeméttelepekre guberálni. A picsaembernek defektes lett a biciklije, kivitte a szemétre. Az állásban eloyidált a gyújtásmegszakítója a 20 éves, 30ezer km-t futott omawagen-nek -ki a roncstelepre. Tkp az autó és autóbontó meg roncskereskedelem az NSZK-ban így került török, arab, lengyel, szerb migránsok kezébe... DE EZ A DICSŐ MÚLT!!! azok a migránsok nem ezek a migránsok! Az egy másik generáció! Azt a generációt, amelyik felköltözött Kücükuzunhümbürikyamil-ból Linzbe és 1962-től 1997-ig semmi mát nem látott Linz-ből, mint a villamosvonalat Klein-Mübchen (ez egy városrésze Linz-nek) és a VÖEST-Alpine között... ez a generáció kihalt, kifútt ... ez a generáció ojtogatta a magot azokba a svéd pinákba, amikbe nem akarozott a svéd geci. Mikor volt már ez!- még él Jimi Hendrix, akinek szintén van svéd néger fia.
Ismétlés: 2 millió muzulmán huzigálja unalmában a fitymája emlékét a nyálas , piszkos fizikaimunkát soselátott ujjbegyein egy brüsszeli hajnalon, mialatt a 207 kukásautó végén belga emberek pásztázzák az utcákat. [Itt lelkivilágodra tekintettel kihagyok egy fejlettyugati pszichiátriai anamnézist arról, hogy a magát talajtalannak érző muzulmán fiatalból hogyan lesz radikális iszlamista...]

Frick László Intézet 2015.07.31. 06:28:41

@Dinamuki: Sok-sok magyar fiatal férfit lehetne riportozni arról, hogy hat közép-korai Pedro Almodovar szcenáriót dugig megtöltő jeleneteknek lesz kitéve egy német gyíárban, ahol még dolgoznak echte német nők. Ríva lehet fakadni azon, amikor egy picsatársadalom nőjében még feltámad a női őserő: Sok tudatlan magyar fiú azt hiszi, hogy ezek a német nők faszra éhesek, de nem. Fasz még csak-csak, hiszen ezeknek a lányoknak az anyukájuk mutatta meg a dildo-k helyes kezelését. Ösztönszerűen kapnak azon, hogy van még europid férfi, aki beléjük meri in vaginalis frecskendezni a spermáját. Főleg a 30+-os német nőikorcsoport iskolázattlanabbjánál figyelhető ez meg.

Frick László Intézet 2015.07.31. 06:47:49

@Fenehorizont 667: @A Hannibal Lektűr-attitűd: @Dinamuki:
Sokan nem értitek, hogyan lettem én ekkora köcsög. Gyakorlatilag, amióta az eszemet tudom, azt hallom magyarul, hogy a magyar szar, ja, magyar, akkor nem kell, bezzeg az Ónióban, az Óniós Példák, bezzeg nyugaton stb. Viszont az egyik első illat emlékem a Fa dezodor, meg a Fejlett Nyugati WC-papír illata a budinkban (mi újságpapírral töröltük a seggünk) meg a fürdőszobánkban (vezetékes víz nem volt... az egész faluban 3 fürdőszoba volt, kettő a két doktoré, egy meg a tanulatlan büdösbauer großvati-mé...) a nyugat-német piperecikkek illata és használtruhákban nőttem föl amiket koirabeli Perwoll-okkal öblítvén hat magyar mosás után is a fejlettnyugati üblítők Frühling illatát árasztották. Az omamim vajlingban mosogatott és akkor ott mellette a mosogatólészagban ríva fakadt az egyik enkelbruder és azt mondta, hogy az egész 32négyzetméteres amerikaikonyháját odaadná ezért a kétlépésnyi sommerküchili-ért. A schwäger-ek már Fejlett Picsatársadalom-ban éltek, de még ugye, mint bár tisztafajú német, de nem picsatársadalmakban eszméltek, elmentek tehát, ha cigarettát akartak, a sarkibaótba és vettek egy nagykarton Kossuth cigarettát. Már akkor is tilos volt cigarettát a Fejlett BRD-be csempészni és a schwäger a legteljesebb nyugalommal nyitotta ki a zollamt-nak a csomagtartó fedelét, az ránézett a hatalmas kartondobozra és eszébe se jutott, hogy abban cigaretta lehet.

De ennek a generációnak már picsagyereke, egyke, született. Az egyik velem egyidős harmadfokú unokatestvéremnek volt egy fasza chopperesített 12 sebességes hajlítottvázas kamaszbiciklije extrákkal. Egyszer elesett vele, lett egy aprócska horzsolás a térdén, attól kezdve nem ült rá. Az apukája (apámmal egyidős) még tudott valamit magyarul.. azt mondta szomorúan: Vigyed el bicikli, szedje össze teneked játék zsákokkal, vigye. Hiába nem picsaember gyereke volt, de a picsatársadalom hatása erősebb volt a családénál. Az én térdem úgy nézett ki, mint a Hold túlsóoldala és nem értettem, mi lehet a baj, ha az embernek ilyen fasza biciklije lehet, minek a bőr a térgyein...

Mukikám, a Fädr, akiról mesélni kezdtem neked, 68 éves korára nyugatnémet-márka milliomos lett a szemétből, amiben unalmában guberált.

Frick László Intézet 2015.07.31. 06:59:38

@A Hannibal Lektűr-attitűd: @Lujza Steinmann: @Fenehorizont 667: @Dinamuki:
Föl se kell kelnetek a tévénéző fotelből két filmsorozaton, a Cobra 11-en és a Verliebt nach Berlin -en tanulmányozhatjátok a picsatársadalom rákfenéit.

Vegyük a Cobrá-t és hagyjuk, hogy dramaturgiailag hogyan próbálja meg ajnározni a német anyanyelvű tötök másodgenerációt (akik ma a fehérgalléros kéköpenyesek a német iparban... sőt hát egy német gyárban németet legföljebb a vezéri autóban a parkolóból elsuhanni egy sziluettnyi arcot láthatsz...)

A Cobra11 kalandfilm. A kalandfilm dramaturgiai alapja a hirtelen meglepetés, ez csinálják a mai kmozivetítőkben, mivel már dramaturgiailag nem képesek, tehát a Dolby Hangrendszer dübögéseivel meg a 3D képi kiugrásokkal...

Nézed a Cobrá-t és meglátsz egy II-es Golfot két Opel A-Vectra között szendvicsben, ásítasz egyet és a baloldaladra fordulsz, mert azok majd mindjárt felrobbannak vagy buknak... Lassított felvételen repül az aurtó és látszik a fenekén a hidraulikus felborítókészülék. Elkezd repülni az 1999-es évjáratú ezüst BMW és összetörik egy 1990-es évjáratú. aminek az orrára egy 1999-es maszkját ragasztották... ez a fokú hülyéneknézés már a picsaemberek tompaságára alapoz.

Érted... megveszel egy autót, mert "korszerű" és nem lehet benne fényszóró izzót cserélni, csak autószerelő, szervíz körülmények között 40 perc alatt képes fényszóróizzót cserélni benne. Letilt az autó, mert a kompjutere azt parancsolja, nincsen kormáényszervó, a letiltás oka egyszerű kis software zavar... és nem tudod letolni, négy ember nem tudja letolni az autópálya sávjából... nem birod tekerni benne a kormányt, hogy letold a leállósávba... és az ilyen picsaautó minden kis szírre-szarra letilt És Hannji, nem a Toyota Auris ilyen, hanem pl egy középkategóriás (magyarpénzben 15 milliós) Mercedes ilyen. .

2015.07.31. 08:06:04

@Dinamuki: de én pl. roppant ritkán olvasok 44-t, nem érdekelnek a róluk szóló kritikák

2015.07.31. 08:07:01

@Fenehorizont 667: na, erről beszélek, olvasd vissza Dudi ma reggeli kommentjeit
a fáradtságot sem veszi, hogy elolvassa amit írok
akkor meg mi a fasznak kommenteljeK

2015.07.31. 08:11:21

@Fenehorizont 667: dudi fejében van pár sablon, nagyfing szabály, picsatársadalom, jóoldal, stb, és bármit ír az ember, nagyjából ezekkel operálva "válaszol" illetve nem válaszol. Ezek nem beszélgetések, vagy csetelések, hanem én írok valamit, amire Dudi előhúz valamit a szokott unalmas sablonjaiból, és ráönti. Mivel van olyan kommentelő, akinek azért próbál érdemibb választ adni, a sablonválasz nála, amiket nekem irkál, nagyjából azt jelenti, magasról leszar, nem vagyok én itt tényező, tessék-lássék begépel valamit, de gyakorlatilag ignorál. Na, azért megyek innen, mert száznyolcvanhetedszer nem szeretem ugyanazt a többéve elpuffogtatott kommentet megkapni.

2015.07.31. 08:11:45

@Frick László Intézet: lásd fentebb Fenehorizontnak írtakat.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.07.31. 09:01:18

@Frick László Intézet: de szvsz a nyugati középosztálybeli még mindig nagyon ritkán kényszerül rá, hogy bevándorlókkal érintkezzen, legfeljebb ha kiszolgálják. Mondom, felkapott középosztálybeli francia síelőhelyen az Alpokban, szezonban kb 0.1% nem fehér bőrűt látni. Ugyanez megy felteszem a Club Med (ami szingli utazós-ismerkedős turizmusnak indult, mára lett belőle középosztályos-családos) és ezer epigonja esetében. Oké, a csinos, tip-top elvált német kismama, ha beül a biokávézóba, elbeszélget a távol-keleti fazonnal is, meg hétvégén a salsa klubban együtt vigad Szabinával, a miskolci középosztálybeli cigánylánnyal, aki még tényleg tudja, hogy kell bulizni, de sztem kb. ennyi.
Mi a nyugati középosztály életébe legfeljebb csak bepillanthatunk, arról meg végképp fogalmunk sincs, milyen lehet a felsőbb osztályok élete (lézerjani néha elkirándul oda, és ezért gondolom kb. ez az egyetlen dolog, ami biztos a világképében, hogy ez neki KELL, és ezért hajlandó akár bohóckodni is, pl. hogy a rosszoldal különbözik a jóoldaltól, stb., miért ne).
És én azt se mondanám, hogy hülyepicsaemberek. Nagyon jól megvannak, köszönik, nagyon hatékony és tágas, kényelmes, amit maguknak kiépítenek. Leszarják, ha a bálázott szalmáért 3 eurót kell adni, ha egyszer a városban laknak, és nincs kedvük kimenni a határba' leszedni, meg az klülönben is másé, és napi 150 eurót keresnek.

2015.07.31. 10:08:12

@Dinamuki: @Frick László Intézet: na, pont erről beszéltem, hogy itt tényleg már semmi más nem megy, mint ki a picsaember, ki a jóoldali..sat
Dinamikuval értek egyet, jól élnek, kényelmesen élnek, és még én is ezt csináltam, mikor a gyerekeimnek nyula volt, elküldtem a gyereket a két sarokra lévő állatáruházba zacskós szalmáért, mert a városban nincsenek csak úgy szabadon szalmalerakatok, nem hinném, hogy el kéne járnom a határba lopni, és a hol a fenében tárolnék többhavi lopott szalmát egy városi lakásban. De ez Dudinál tökmindegy, picsa, és kész. Na,tényleg mentem :D

Fenehorizont 667 2015.07.31. 12:43:00

@Lujza Steinmann:
ajj, ne legyen már ilyen alsóbbrendűségi komplexusod :D
a kommentelés vmilyen szinten olyan, mint egy mini publikáció. ha DUDI nem olvassa el, vagy nem válaszol rá, attól még más elolvashatja, és ha hasonlóan látja a világot, mint te, akkor lehet, boldog is lesz tőle, bearanyozod a munkahelyi délelőttjét, mittomén.

2015.07.31. 13:36:58

@Fenehorizont 667: ha minipublikációs igényem van, ott a saját blogom. A locsi-fecsi igényem a fb-n kielégítődik. Semmi alsőbb vagy kisebbrendűség, egyszerűen MINEK kétszázadszor ugyanabban az előadásban ugyanazt meghallgatnom? Nekem kiváló a memóriám és a felfogóképességem is, a legtöbb dolgot első hallásra megértem és meg is tudom jegyezni. Kit szórakoztat 236-szorra is a nagyfing meg nyugati picsaember és jóoldali dolog, meg a TI. De egyre inkább beletörődök, hoy az a Dudi elveszett, végleg, aki olyan szinten volt humoros, hogy az ember csak otthon merte olvasni, mert tuti volt, hogy hangosan röhögni kell a dolgain. Hát, nem tudom, hány ilyen kreatív vagy szakadásig nevettető dolgot láttál tőle az utóbbi időben...és mindez semmi másért, csak hogy neki legyen igaza. A régi Dudi nem nyerni akart, hanem kreatív lenni. A mostani Dudi semmi mást nem akar, mint bebizonyítani, hogy ő kurva okos, és mindenki más picsaember, meg jóoldali, és agymosott és hülye. Elveszett a játék a blogból meg a csevejből. Meccsé vált,harccá, nyer-veszít szituációvá.

Fenehorizont 667 2015.08.02. 18:36:46

@Lujza Steinmann: nekem nem tűnik másnak ez a blog a 7 vagy hány évvel ezelőttihez képest. sem a bejegyzések, sem a kommentek terén. sztem minden tök ugyanolyan,mint eddig.
jó, talán kevesebb autós cikk van.

jézusúristen, már 7 éve írogatjuk ide a baromságainkat! dehát ez tök romantikus :D

2015.08.02. 19:00:00

@Fenehorizont 667: jaja, hét év, az már tök romantikus :D
Nem erre a blogra gondoltam, hanem a nem blogponthu-s, hanem régi blogteres Dudira. Ezt a blogot annyira soha nem csíptem, meg az elején még nem volt olyan fárasztó, hogy jóoldal, és hasonlók...
és azt se felejtsd el, tök más optikája volt a dolognak, mikor Dudi még ellenzékinek számított, rendben, szidta az akkori kormányt. De közben lecserélődött a kormány, és Dudi képtelen felfogni, hogy kormánypárti kabaré nincs.

Fenehorizont 667 2015.08.03. 11:53:16

@Lujza Steinmann:
ez természetesen azért van, mert inkább a fideszhez húz a szíve, vagy túlságosan gyűlöli a magukat baloldalra sorolókat, akik természetesen nem baloldaliak, hanem független civilek :D mint ahogy te is a független civileket szeretted vszínű mindig is. ezért nem kel ilyesmiken csodálkozni. ez "természetes".
hogy ez mér?
a posztmodern életfelfogásban felnövő emberek (azaz már ti is, hiába korábbi kicsit a generációtok) valamiért ódzkodnak attól, hogy olyan dolgokat írjanak/mondjanak/cselekedjenek, ami miatt bárki bármilyen csoporthoz tartozónak sorolhatja őket. ez vszínű azért van, mert a több, mint 100 éves antitradicionista, majd az ebből kifejlődő majdénmegmondom-a-tutit bolsevista életfelfogás (ami valahonnan még rousseau-tól erdeztethető, a "romantikus ember" típusából, aki kivonja magát a civilizáció béklyói alól) követői úgy tartják, hogy akinek a véleménye több emberével esetleg egybecseng, az csak és kizárólag egy birka, egy barom lehet, aki kritika nélkül vesz át gondolatokat, ellentétben a kifogástalan individuummal, aki meg aztán annyira kritikus és önálló és rettenthetetlen, hogy hűbazmeg, és megy a fújó szélben-viharban előre, akár a birkákkal szemben is, mert az ő egyéniségére ugyan nem hathat semmilyen csoportszellem. na! :D emiatt az emberekkel szemben általában nem is az a legütősebb vád, amikor véleményeket ütköztetnek, ami a véleményéből fakadó, másik emberre nézve akár káros elvek ésatöbbik, hanem ha fülön sikerül csípni, hogy hú, ő azt mondja, mint ez meg az meg amaz. mert az aztán micsoda alávaló, silány dolog. lásd: fideszbirka.
persze a csoporthoz tartozás vádjával elsősorban, érthető okoból általában a magukat baloldalinak tartók szeretnek dobálózni, hiszen az antitradicionista frusztrált individualizmus tulajdonképpen, ha levesszük a hagymázat, arra épül, hogy a megszokottat gyűlöli. de ez már ugyanúgy megfigyelhető bármilyen ún. oldalhoz sorolható embereknél, így a blog gazdájánál is. nincs ezen mit csodálkozni.
főleg mostanában, amikor ezek a frusztrált antitradicionista erők kerülnek lassacskán a körforgás miatt abba a helyzetbe, hogy az lesz a pánk, aki a már eléggé elterjedt, közbeszédbe beépült dogmáikkal szemben áll. ezt te is láthatod, hiszen elég csak nevén nevezni a cigányt-zsidót-buzit, vagy bármilyen kisebbséget, akikről általánosságban csak és kizárólag jókat lehet mondani, és ha a nevén nevezett negatív kontextusban szerepel, jöhet is a náci-armageddon.

én egyébként ezt az egészet nagyon egyszerűen szoktam áthágni: szerintem aki nem meri felvállalni bizonyos véleményekkel való közösködést, az egy beszari puhapöcs. ha nő, azaz pl. a te eseted, akkor nemtom, arra nincsen megfelelő fogalmam. segíthetnél :D

Frick László Intézet 2015.08.03. 12:32:35

@Lujza Steinmann: Márpedig kormánypárti kabaré van és volt. 1994-98 között pl a jóoldali sajtó. Aztán 2002-2010 között a jóoldali sajtó végig. Főleg az index.

Ugye, aki jó és igaz, a kormányt bassza. nadehát nézzük meg konkrétan, kinek mennyi jut: Van ez a randa kövér alak, ez a tokás disznófejű L. Simon László, pl a kormánybasztatás mintegy 30%-a reá jizzelődik. A pl nemzetikeresztény baszás teljesen érintetlenül hagyja Az Élő Megtestesült Kocsis atyát, Dr Ternyák Csaba egri érseket és hercegprímás-várományost. Vagy ott van pl egy jó kis kabaréfigura, az ex-mezőkövesdi polgármester, valóságos szalacsija a fideszpolitikának. És sorolhatnám. A FIDESz Gyurcsányjára semmi se jut, de pl a mezgaz minsizterre elmegy a jógyerekgeci másik harmada. Az egész Jobbikras nem jut annyi jógyerekgeci, mint a mezgaz mibiszterre. Aztán... pihenésképpen... minden 78-ik kormánybasztatásra jut egy MSZP basztatás. Havonta egyszer Karácsony Gergely is kap, mert nem lép eszterre.
Élesben, ha van tétje, még az LMP-t szokás még basztatni.

Frick László Intézet 2015.08.03. 12:36:45

@Fenehorizont 667: Ismétlő áttekintés:
-elvetem az oldaliságot, mint felosztást. A baloldalizást meg libsizést szivességtevésnek látom: így galvánozuódik egy hihetetlenül aljas geci elvtelen volentőr banda a baloldaliság meg a liberális eszmék látszatfényébe. Önmagában vizsgálva pl Fekete Pákónak még a fasza is liberálisabb vagy baloldalibb, mint Gyurcsány Ferenc.

A FIDESZt takarékossági okoból nem szoktam basztatni, most képzeld el, hogy valaki egy GermanGoooGirls klip végén, amjikor már van másfél liter geci a művésznőn (pedig lenyamilt belőle a kollégfanője fél litert) odamegy egy balfasz és csepegtet még rá 2köbcentit.

Sőt, állítom, az én FIDESZ-kritikám ütősebb, és érzékeny, szűz területekre frecskel...

Frick László Intézet 2015.08.03. 12:40:38

@Lujza Steinmann: @Fenehorizont 667: Birka birkának farkasa. A rossz birka a fideszbirka, a jó birka ész nélkül bégeti a kitántorgás meg most a menekültügy jóoldali lózungjait és kis demagóg hasonlatocskákat kántál a menekült Jézuska-családról meg arról, hogy a magyar 1956-os szerencsepróbálók az detto a Calais-t ostromlókkal.

Nekem az tetszik a legjobban, amikor a szerencsepróbálók a mocsokra, szennyáradatra és szemétre mutogálnak, ami körülveszi őket, kb ugyanúgy, mint otthon is, ortthon is a szart-szemetet és mocskot a közvetlen lakókörnyezetükben okádták széjjel. És itt mutogálnak a picsaemberekre, mért nem takarítanak föl körülöttük. nyilván odahaza, amikor a kitántorgás témakörében egymást buzdították, a picsaemberek magasfokú tisztakörnyezetét is a csááábító pontok közé sorolták.

2015.08.03. 13:56:36

@Fenehorizont 667: szerintem én felvállalom a véleményem. Amit te tőlem hallani szeretnél,hogy XX pártra szavazok. Igen, a balos, libsi oldal az én világom, de pillanatnyilag nem nagyon látni ott olyan erőt, akire azt mondhatnám, legalább 70%-ban képviseli a véleményem, passzívak, erőtlenek, irodában és tévéstúdiókban okoskodnak. Ettől lennék puhapöcs, mert ERRŐL a hóttgyenge palettáról nem tudok senkihez valóban kötődni eszmeileg?

2015.08.03. 14:01:26

@Frick László Intézet: @Fenehorizont 667: most egyetértünk Fenehorizonttal, blablabla :D
Nem lehet veled dumcsizni, mert mint előbb is mondtam, kategorizálsz (jóoldali) és innen kész, kampó, az illető (én) hülye, és csak hülyeséget mondhat. Másrészt te nem dumcsizni, de GYŐZNI akarsz, hogy te vagy az okosabb, a másik hülye. Innen fogva értelmetlen csevegni, ilyen alapon szkanderoznhatnánk, vagy futóversenyt is rendezhetnénk, vagy scrabble partit, ki a jobb. A matekot direkt nem említem, abban esélyed sem lenne velem szemben :D

Fenehorizont 667 2015.08.03. 14:02:04

@Lujza Steinmann:
lmp????
még én is bírom őket, főleg, miután elvált a sár a májtól.

2015.08.03. 14:02:13

@Fenehorizont 667: az előző főled Dudinak szólt, természetesen, csak az első mondat neked.

2015.08.03. 14:03:20

@Fenehorizont 667: legutóbb én is rájuk szavaztam, de lássuk be, kormánytváltani soha nem fognak. Túl értelmiségi, túl belvárosi. Max 5 % és több soha nem lesz nekik.

Fenehorizont 667 2015.08.03. 14:36:04

@Lujza Steinmann:
ja, ezzel gondolom mindenki így van. kár. pedig schifferről nem nehéz kitalálni, hogy mit össze izzadhatott anno az mszp és gyurcsányék harapófogójában, és egész sikeresen jött ki belőle. ehhez nem kevés karizma kell.
arról nem is beszélve, hogy képes konzekvensen követni bizonyos szólamokat - pedig ez egy ellenzéki pártnál nem valami nehéz, gondolná a választó, hiszen bizonyítékokat még nem lehet a fejére baszkodni a tetteikből, mert nem voltak még hatalmon soha. ennek ellenére még is egyedül ők képesek erre.

Fenehorizont 667 2015.08.03. 14:41:38

@Lujza Steinmann:
mondjuk ugyanezt hallom az összes ismerősömtől, aki utálja orbánt. nem lehet véletlen ez a vélemény. szívesen elgondolkodnék rajta, h mér van így, de ezt gondolom páran már végigagyalták az lmp köreiben fizetésért, és láthatóan nem sokra jutottak, úgyhogy neki se fogok :D

2015.08.04. 07:27:55

@Fenehorizont 667: nagyon egyszerű, miért nem tudnak jobban megnőni, mert NEM demagógok, vagy csak igen kevéssé. Másrészt magukat adják, ami tényleg belvárosi értelmiségi, nem turbózzák a soraikat olyan "eccerű nép" gyerekeivel, mint a rezsitáltos, vagy a vakkomondoros fideszes. Egy olyan országban, ahol a legnagyobb népharag azon tör ki, hogy lekerül a Szulejmán a képernyőről, mégis mit vársz? :D A szadesznak sem volt soha még csak 10%-a sem, egyedül Bp-t tudták megnyerni, de ehhez kellett egy valódi régi ellenzéki, Demszky. Akit most marhanagy divat fikázni, de ne felejtsük, ő valóban rendszerbontó volt, és 20 év polgármesterség alatt feleannyit nem lopott, mint orbán kedvenc veje fél év alatt. csak, ugye, Dudi-körökben az ilyesmiről nem szabad beszélni, vagy ha igen, akkor majd jön Dudi, és jól megmondja, hogy mindenki lop.:D

2015.08.04. 07:36:39

@Fenehorizont 667: az orbán utálat: hogy ne pol. példával, hanem szakmaival szemléltessek. Az előző kormány alatt létrejött a tiszk rendszer, elég barom módon, iskolák szétcincálásával, abszolut embertelen módon (a tanárokra szartak, ki hová kerül, lesz-e állása, gyerekeket helyeztek át másik suliba..stb) De létrejött, és elkezdett működni. Elég jól betöltötte a funkcióját. Rózsikának első dolga volt, hogy szétbaszta, indok nem volt, csak azért mert az előző kormány alatt jött létre. Aztán érzékelték,hogy pl. Bp-en atomjaira esett a szakképzés, na kéne valami...ja, ha én kritizáltam őket, Dudi minden alkalommal leagymosottazott, ha a szakszervezet vagy bármi szakmai szervezet szót emelt, akkor ŐSellenség volt, senki szakembert meg nem hallgattak, a saját iszonyatosan amatőr, de politikailag fasszopó haverjaik adták az ötleteket oktatás terén.
Na, mostanra azért rájöttek, egyáltalán nem működik a dolog, és létrehozták újra a tiszket, csak centrumnak hívják, mert a tiszk az ugye judeobolsi név. Dudika meg majd megmagyarázza, hogy amikor kritizáltam őket, akkor csak rinyáltam, és miért is kellett Ovinak 5 év ahhoz, hogy leessen neki, amit minden tanár tudott, meg mondott is, csak AZÉRTSE hallgatott rájuk, mert a pedagógusok csak rinyálnak, majd rózsikadrágám tudja mit kell tenni. :D

2015.08.04. 07:40:51

@Fenehorizont 667: és gondolom, ahogy így van ez az oktatásban, nyilván így van a többi területen is, csak abba nem látok bele. Gyakorlatilag visszamentünk az ötvenes évekbe, ha valaki kritizál, az ellenség, fogja be, meg sem hallgatják, ellenben kineveznek valami gerinctelen kis gyökeret, mint pl. Rózsikanéni (tudjuk ugye, hogy az mszMp-ből indult a karrierje...), aki nem látja át a dolgot, és orbán ötleteli a hülyeségeket, mert ő mindenhez ért.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.08.11. 23:20:33

egyébként néha a külföldi sajtó is elég vonalas (bár nem annyira, mint a magyar), pl. Le Monde hétfőn azt írta a magyar menekülthelyzetről, hogy a menekülteket segítő civilek "nem titkolják baloldali meggyőződésüket", de azt titkolniuk kell a szomszédok elől, ha egy afgán menekült családot befogadnak éjszakára, mert "ez illegális lehet"...
szóval mindkét állítás igazságtartalmában kételkedem kicsit (második ugye azt sugallja, hogy még a hatóságok is vegzálják a civil segítőket)..

Frick László Intézet 2018.09.23. 08:35:22

@Dinamuki: Emlékeztetlek tervemre az Ojrópai Cigánykérdés nagy riportkörútjáról, amit én a francia cigánykérdéssel nyitnék.

Érted, egy nép, aminek a lánya, mármint francia, eléggé nőnek látszó, kéthetes bali nyaralás után a reptéren, a nyakáról senderedik a retek, a tornacipőjén hányás és rozsdaszín pöttyek meg... ő.. barnál is és a szaga, mint a kenyai serdülő fociválogatotté , amikor 3 átszállással megérkeznek a diákolimpiára Sydney-be. (a 3 átszállás előtt voltak kenyai belföldi helyijáratos buszozások meg repülések)

amikor az ember azt hiszi, hogy úszott még egyet a tengerben, mielőtt

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2018.09.23. 13:40:50

@Frick László Intézet: legalább befújhatta volna magát egy kis Eau de Hongrie-vel

www.fragonard.com/de/katalog/20-10-10/eau%20de%20hongrie

Frick László Intézet 2018.09.24. 12:59:52

@Dinamuki: Be volt fújva valamikkel, de nem segített rajta
Köszönöm, óóóriási lelemény! A bergamotto a kedvencem, de csak a dél-olasz, a calábriai kisipari.
De az, hogy 14. századi? Bassz, eszembe jut Luxemburgi Zsigmondunk, egy-egy szvingerparti-járól milyen doh-val jővele föl.
süti beállítások módosítása