A FIDESZ -gyak. Orbán Viktor- afféle Anti-Midász királyként, amihez csak hozzéér, amit csak fölemlít, kezelésbe vesz, az azonnal már nem az ami, nem önmaga, hanem az ellenkezőjére vált. Legalábbis a Jók és Igazak véleményformáló kliséjártógépei szerint, a jóoldali politikaikommunikáció szintjein. Összesen ugye 2 azaz kettő a lehetséges, ezekszerint a FIDESZ vagy emel valamit, jóítaná, "fejlesztené" , legutóbb pl az általános közröhej kiváltására alkalmasan az un "közmédiát" , akkor azt az ellenkezőoldalnak, tehát a Jók-nak és Igaz-aknak le kell szarozni, húzni, fikázni, uszítani ellene satöbbi-satöbbi. Ha pedig a "FIDESZ" mindent szarraváltó rosszkeze lesújt valakire/kikre vagy valamikre, attól ez/ezek rögtön ártatlanokká lesznek, jóraváltanak, együtt kell érezni velük, mint a minap Kálmán Olga férjével , aki a "közmédia" főadásrendezőjeként a mindentirányító pultnál békésen legelészve tekintetét a bénaságokon percekig, összességében a munkaideje felől tekintvén órákon át beavatkozás nélkül birkatürelemmel leste a gyakornokok sületlenségeit, a lámpalázas hülyeségeket, bakikat és ostobaságokat. Természetesen a jóoldali politikailagmegbízható sajtómunkásság java március 15-én olyat csinált, amit soha nem szokott, azaz közmédiát fogyasztott. Ugyanazok az emberek, akik ezerrel fikázták a közmédiamegújulás első napját, mitsesjtvén azt az adásrendezőt, aki részben felelős volt az elbaszott idiótaságok képernyőrebénulásáért, most már sajnálnunk kell azért, amiért elküldték kibaszták az állásából, elvették tőle azt a munkát, amit szarul végzett. Zokogjunk együtt Kálmán Olga férjének sorsán!

"A Bartók rádión ezalatt komolyzene megy!"

(Bede Márton médiafőfülügyelő korszaknyitó vádló fölfedezése 2015. 03.15.)

Megállapíthatjuk, hogy jelentős művészeink, tudósaink, egyáltalán, a közpolgárok egy része még nincsen egészen tisztában a közmédia jelentőségével és pl ha őket a közmédia munkát azaz pénzt ajánlva megkeresi, akkor ezek a részben tájékozatlan (= hülye) részben felelőtlen (= politikailag megbízhatatlan) emberek

EL

IS

VÁLLALJÁK !!44!4444!4!!!!!

Azt A Munkát!!!!!!44!!!!4!!

Ezzel aztán annyi is lesz nekik, mint Orsós Róbert-nek, aki politikailag nemmegfelelő szabadonfikázható és gecizhető státuszba került azért, mert olyan munkát vállalt el, ami FIDESZ-hez, kormányzathoz  rezsimhez diktatúrához köthető. Uszítani csak szépen, ahogy a húgy húgyorog az égen, úgy érdemes. Régi példaképem, a magyar szellemi élcsapat kiemelkedő alakja, az FIDESZ irányítás rémunalom alatt nyögő index-től ártatlanul kirúgott és ma a hvg.hu-nál éhbérért, de tiszta igaz hitből, a jó ügyért szüntelenül munkálódó Tóta W. Árpád az alábbi, tanítanivalóan ügyes módon alkalmaz hívószavakat egy FIDESZ bércigány elleni uszításhoz:

„Orsós Róbert nagy jövő előtt áll, már persze amíg ez a köztévé áll, mert utána sajnos a közmunka marad csak. Addig valaki intézzen neki gyorsan egy trafikot!”

Tapsoljuk meg ezt a bátorságot. Mérhetetlenül civilbátor Tóta. Ó, mimindent kockáztat azon kívül, hogy az életével játszik! Senki ne gondolja azonban, hogy egy ilyen jelentősművész, mint Tóta egyetlen pillanatra is komolyan gondolja, amit ír. A célja egészen más: a provokácó a célja a hívószavak alkalmazásának. A Jók és Igazak, a jógyerekmédia napi szórakpozása az ostoba középszer jobbosok mindenféle hülyeségekbe beleprovokálása. És ettől a "jobboldali" csürhétől egyébként meg a közembernek egyszerre még össze is kéne szarnia magát, mint náci (vált.: fasiszta) hordától illetvehát komcsiktól.

Kérdés, hogy lehet-e a politikailagmegfelelőséget még fokozni? Hát hogy az elavult hús-szín bakeltiházas fatengelyes telefaXXXomba ne lehetne!

A Múltat Végképp Eltörölni!

nem sok legecizni és fikáznivalót hagytak a jógyerekek az aktuális jelenkori közmédiából, ott van viszont a közmédia gazdag múltja, valóságos tárháza lehet a napiaktuális jógyerekgecinek és fikának!

Rögtön egy tanítanivalóan üde példa a magyar szellemiélet egy megbízható régi kútfőjétől, a rádiósműsorvezetés Magyari Péterétől Bochy Bochkor Gábortól, aki sikerrel fikázta ki a közmédia dicsőmultjának egyik igen fontos fragmentumával, Kobajasi Ken -Icsiro-val együtt már magát a karmesterséget is, mint foglalkozást. Kobajashi, ha ezt megtudja, azt is megbánja, hogy nem Iszao Tomita villanyszerelőinasa lett a múlt század 70-es éveinek elején

Ismét győzött a magyar gógyi: Bochkor Gábor lendületből nekifut a japán kultúrának és a karmestereknek úgy általában, és kiütéses győzelmet arat

 

A 444.hu szerkesztősége tegnap teret adott Bochkornak azzal a céllal, hátha valami jó kis kommentvihart lehetne kiprovokálni, plusz arra is számítottak, hogy a buta közmédia majd ostobán veszi a lapot és reagál is Bochkor tahóságára. Hát, jól számítottak a gyerekek, mert a Bartók rádió Bolla Milán műsorvezetése mellett körkérdésben taglalta a témát,

egy, van-e szükség és ha nem, miért nem és ha igen miért igen, karmesterre és jók-e a karmesterversenyek és mire... Amikor meghallottam, min rugóznak, először lelegyintettem, de aztán én is szépen belegyalogoltam a csőbe és megnyitottam a turhakloákát, ahonnak ideföl szépen bekopipasztáztam a "hírportál" fönnállásának egyik leghosszabb "cikk"-címét. meg a fasza kis képet Bochykáról.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr167285333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fenehorizont 667 2015.04.17. 14:13:13

@A Hannibal Lektűr-attitűd:
kicsit ütemet tévesztettél. ezen olyan 5-6 éve kellett volna röhögni.

Fenehorizont 667 2015.04.17. 14:24:09

@A Hannibal Lektűr-attitűd:
amúgy végigböngészve az arcokat, egyik sem komolytalanabb számomra, mint mondjuk heller ágnes (abban a csini ruciban pölö, amiben a függetlencivil demokraták szárszói találkozójára ment), TGM, a komplett hetihetes, vagy a hasonló figurák, társadalomszociológusok és filozófusok társasága. vagy mondjuk a 444-es brancs, amikről a szótár rakott ki múltkor egy képet, ahogy az erkélyen állnak. nyomoroncok. egy sallerrel basznám szét mindegyiknek a fejét, az dőlnének, mint a rohadtnád.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.04.17. 15:06:10

@Fenehorizont 667:

"egy sallerrel basznám szét mindegyiknek a fejét"

ez most a hivatalos cukisított újjobbikos politizálási mód, vagy csak amolyan kegyvesztett gárdás régijobbikos túlbuzgóság?

Fenehorizont 667 2015.04.17. 15:28:59

@A Hannibal Lektűr-attitűd:

tök fura, hogy mostmár nem fideszbérenc vagyok.

2015.04.17. 16:11:51

@Fenehorizont 667: @A Hannibal Lektűr-attitűd: csatlakozom Hannihoz. Ez bizony komoly érv, hogy basszuk fejbe, mert haspólóban van.

Amúgy semmi más nem történt veled, mint sok más fideszbérenccel, 5 év után leesett neki, mennyit lop a főnökség, és most majd jól megbosszulja ezt...kin is? Hát pl. TGM-en :D

Tökjó ez a kommentsor, olyan emberekkel lehet dumcsizni, akikről, ha csak mesélne valaki, azt hinném, kitalált figura. Mint pl. Fenehorizont. Aki cigány, aki művész - mindkettő a saját bevallása szerint, és közben jobbik szavazó. :D
Komolyan foglalkoztat a gondolat, hogy valami jó zsidós néven regisztrálok, és előadom, hogy gárdista vagyok. Jól fogunk szórakozni szerintem.

2015.04.17. 16:52:07

@Fenehorizont 667: egy remek programajánlat neked hétvégére :D

www.atv.hu/belfold/20150416-hitler-emlekturat-reklamoz-a-jobbik-kozeli-betyarsereg
kérdés, "mocskos cigánybűnözők" mehetnek-e ;)

Fenehorizont 667 2015.04.17. 17:44:39

@Lujza Steinmann:
ja, látom mostanában, ohyg egyre több cikkben kezdik el támadni a jobbikot. kicsit későn eszmél a civilfüggetlendemokrata oldal. kíváncsi leszek, hoyg a nácizáson kívül futja-e valami többre 2018-ig. sztem nem fogja.

Fenehorizont 667 2015.04.17. 17:50:57

@Lujza Steinmann:
én azt javaslom, hogy néha emberek között kéne egy kicsit mozognod. tudod, azok között, akit úgy hívnak néhányan, hogy "társadalom". mittomén, ülj fel egy máv vonatra, ami nem intercity, és menj el vele sátoraljaúlyhelyig, aztán máskor meg pécsig, vagy mittomén. le se kell szállnod róla, csuda dolgokat fogsz látni és hallani!

ha már ez megy, akkor esetleg le is szállhatsz róla, és mászkálhatsz. ezt megjátszod párszor, majd a terápia végén pedig beülhetnél egy kocsmába, és ott szóbaelegyednél a benn ülőkkel. hidd el, rengeteg fóbiád és előítéled szűnne meg, és olyan embereket látnál/hallanál olyan véleményekkel, hogy egyből semmiséggé törpülne az, amiket én ide írok. szerintem még nem késő. mondjuk fasztudja, lehet, hogy de.

2015.04.17. 19:09:36

@Fenehorizont 667: ahogy Dudi mondja, neonfényes fővárosunk egyik nagyonNEMelit iskolájába tanítok. Gondolom, ezek a fiatalok is embereknek számítanak, szóval, van elég face-to-face kontaktom olyanokkal, akik nem A-B társadalmi státuszúak.

Ez pedig valami sértett vidékiség, amolyan szokásos Dudi utánzás, hogy "üjjé má fel a vonatra....".

Na most, kettőnk közül, (Dudi és én) ő az, aki magára bassza a kocsiajtót, és nem utazik máv/ volán /bkv-n. Nekem jogsim sincs :D Bkv-n, máv-on, volánon szoktam utazni.

Ez valami vidéki faszoskodás, hogy a fővárosi élet az "nem igazi élet". Már miért ne lenne az. Próbálj valami saját ötlettel sarokba szorítani engem, ne állandóan Dudi sablonjaival.
Egyébként azt sem értem, hogy a "budai úriasszonyok" véleménye miért nem pont olyan vélemény, mint az érdalsófelsői kocsmában hangoztatott. Az mitől valódibb, vagy igazibb, vagy jobb vélemény, mint az enyém?

Fóbiák
nem tudom, hogy mit kéne szólnom egy náci tetkóhoz vagy ahhoz a pöcshöz, aki belekopött a cipőkben a Dunaparton. Az én családomban van holokauszt áldozat. De ez is csak biztos valami kényeskedés, hogy undorodom ezektől az emberektől. Persze, te ilyet nem tennél, te tökre toleráns vagy, igaz, elég egy haspoló, hogy fejbebasszál valakit.

Fenehorizont 667 2015.04.17. 20:37:58

@Lujza Steinmann:
akatr a halál fasza sarokba szorítani, nem viccelj mán :D

de most pozitívan csalódtam egy picit. azt hittem, hogy ha utazol, akkor vagy az anyósülésen ülsz, mint valami elit picsa, vagy a volánnál ugyanúgy.

tképpen itt, pesten is rengeteg érdekes hely van. pl maga az, ahol lakom, újpesten. már eleve csak ez a kis közös udvar, ha tudna mesélni, te úr isten.
a budai úriasszonyok véleménye azért nem olyan fontos, mert abból nincsen annyi, mint az "átlag"-emberből. annyit nem nyom a latba.

senki se mondta, hogy én toleráns vagyok. kurvára előítéletes vagyok és mindenki bekaphatja a faszomat, akinek nem az a véleménye, mint nekem. toleránsnak lenni a te hitvallásod meg a magadfajtálé; azért is röhögöm mindig körbe az ilyeneket, mert elég csak egy ellenkező vélemény, azt kiderül, hogy mennyire nem megy.

a haspólót nem is láttam, de azért már fejberúgás járna. olyat csak én hordhatok. rózsaszínben.
ja, és cigány se vagyok, bocs :D hogy az legyek, ahhoz azért több kéne, mint pár vonó a felmenőimben-főleg kultúrügyileg. mondjuk néha viselkedek úgy, az tény. najó, egy kicsit cigány vagyok, oké.

Fenehorizont 667 2015.04.17. 20:46:56

na, az ilyen kommenteket szeretm :)

amúgymeg, a politikai jövőről annyit, hogy szerintem a függetlencivilek ismét nem fognak tudni mit kezdeni a jobbikkal, pedig már tényleg itt állnak a küszöbön. ezt a munkát -mint minden érdemi, aktív politikai cselekvést az elmúlt években- a mi viktorunknak kell majd elvégezni. szerintem sikerülni is fog neki, és simán behúzza a 18-as választásokat. az én szavazatom ellenére is. ha esetleg mégsem (amit kétlek), az se lesz baj, mert eseménydús évek elé nézünk akkor internetes hírközlés terén. igaziból sztem majdnem minden fideszes szavazónak a jobbik a második opcijó.

Fenehorizont 667 2015.04.17. 21:09:59

@Lujza Steinmann:
kiderült, mi vagyok:

NÁCIGÁNY!

ezt sajnos nem én találtam ki, hanem a kedvesem, aki nagyon kreatív :D

2015.04.18. 15:27:26

@Fenehorizont 667: majd ha a kis Fenehorizontot külön döglöttvarnyú csoportba teszik az oviban, és nem járhat se a maciba, se a nyusziba, kíváncsi vagyok akkor is ilyen jól röhögtök-e a kedveseddel. Hogy miért kell neki a döglörrvarnyú csopiba járni? Hát, mert Dújódojika leszarja majd, hogy te cigánynak tartod-e magad, ő annak tart és kész. Ha pofázol, akkor seggberúg majd az ovicsendőr. Cigánygyerekeknek külön csoport, esetleg összeerakják őket a sémitákkal. Az mondjuk, elég nagy dilemmát fog okozni,hogy az itt született arab srácok melyik csoportba járhatnak, mert ugye, nem MAGYAR, de baráti nép. Mármint, a neonácik szerint. Amúgy, miylen volt a hitler-emléktúra? :D Kissé szeles ma az idő :D Vona ment, ahogy szokott, vagy ma éppen néppártosodik, ezért kihagyta a betyársereg mai kirándulását? :D
Hogy te miket szopsz be, félelmetes, komolyan elhiszed, hoyg a budai úriasszonyok meg az újlipócia zsidők terjesztik ezekről, hogy neonácik, amúgy szerinted tökcuki gyerekek.
Azért kösz, hogy tőled is megkaptam a "magadfajta" jelzőt. Utoljára Morvaikrisztikkétől (nyilasbarbie) hallottam, már hiányzott. Már ne haragudj meg, de te egy éretlen pöcs vagy.
Olvass Nick Hornby-t pl. pop csajok satöbbi vagy Egy fiúról, félelmetesen magadra fogsz ismerni mindkettőben :D

2015.04.18. 15:33:43

@Fenehorizont 667: na, melyik legyen az igazságügy miniszter ezek közül a derék fiúk közül? :D
kep.cdn.index.hu/1/0/668/6682/66823/6682372_78c51c96539e06470d1bbe56b24e1b83_wm.jpg

2015.04.18. 15:35:56

@Fenehorizont 667: basszus komolyan, te vagy egy elit picsa, nem én, kitaláltad otthon, hogy majd te jól megmutatod, menjél már el egy jobbikos vagy gárdista rendezvényre, haverkodják egy kicsit a srácokkal, aztán szerintem már nem leszel olyan lelkes.
Ja, van jó fogorvosom, ha kiverik pár fogad, mint "mocskoscigánybűnözőnek". Kell a telefonszám?

2015.04.18. 15:38:06

@Fenehorizont 667: tudom, a te fejedben ez a kép él, Gabika a kutyikkal (amúgy szerintem tökre "buzis" a képen,ahogy ő maga mondaná a melegekről :D)

Fenehorizont 667 2015.04.20. 19:49:47

@Lujza Steinmann:
lehet, de még szerencse, hogy itt vannak a szuverén civilfüggetlen 444-es srácok, valamint te, hogy tájékoztassanak

Fenehorizont 667 2015.04.20. 19:50:27

@Lujza Steinmann:
mit linkelgetsz itt képeket? határolódjak el? :D

Fenehorizont 667 2015.04.20. 19:52:47

@Lujza Steinmann:
voltam már egész sopk jobbikos rendezvényen, gárdisták között is még a hőskorban. jó volt a hangulat, jókat dumáltunk -pedig akkor még nem is voltam nácigány.

2015.04.20. 21:53:16

@Fenehorizont 667: nem tudtam, hogy a 444 az egy politikai párt, és lehet rájuk szavazni. Rám sem lehet szavazni :D

Nem tudom, mit beszéltél itt mellé,hogy protest szavazó vagy, te meggyőződéses szélsőjobbos vagy, aki naggyűlésekre jár, meg hasonlók.
Félreértesz engem. Nem az a baj, ha valakinek politikai meggyőződése van, és az sem baj, ha más mint az enyém.
Nekem kizárólag azzal van bajom, hogy a jobbik szarzsák nácikból áll, akik szívük szerintm kiírtanának engem, meg a családomat. Emiatt utálhatom őket, nem?
És emiatt utálhatlak téged is, nem?
Befejeztem veled a csacsogást. Hülyékkel még eldumcsizok, de meggyőződéses antiszemitákkal nem. Mondd, nem félsz, hogy így neten elkapsz tőlem valami csúnya fertőzést, amit a zsidó nők terjesztenek? Esetleg nagyobb sátoros ünnepeken iszom a véredből? Vagy így neten keresztül zsidőskodva kicsalok tőled egy nagyobb összeget?
Na, menj a picsába. Te nem egyszerűen gyerekes vagy hülye vagy, hanem meggyőződéses náci. Vége a dumcsinak. Keretlegényekkel, nyilasokkal nem jópofizok. Menj a gárdista gyűlésekre, beszélgess a nemzettestvérekkel. Remélem, kurvára kiverik majd a fogad, ha rájönnek, cigány vagy.

Fenehorizont 667 2015.04.21. 15:00:28

@Lujza Steinmann:
a zsidókhoz úgy viszonyulok, mint bárki máshoz. persze a dogmatikus agyszűkületed nyilván nem bírja feldolgozni, hogy emellett szóbaállok jobbikosokkal is. kurvaszar lehet neked.

2015.04.21. 22:34:30

@Fenehorizont 667: Ezt utálom legjobban a nácikban, hogy be sem vallják, hogy azok. Tehát "szóbaállsz" jobbikosokkal, értsd: rájuk fogsz szavazni, és gárdarendezvényekre jársz. Te nem szóbaállsz, hanem elkötelezett vagy egy neonáci párt mellett. Rájuk szavazol és részt veszel a rendezvényeiken. Minek tagadni. Pont olyan gerinctelen pöcs vagy, mint a "gój motorosok" akik, ugye, "jópofaságból" gój motorosok.
Egyet válaszoljál már meg, ha a jobbik nem náci párt, miért is kellett Szegedi Csanádnak sürgősen kilépni, mikor kiderült, hogy zsidó?
Egyébként azokat a nácikat, akik bevallják, hogy nácik, elküldenek engem a picsába, hogy húzzak innen, jobban elviselem, mert legalább őszinték.
Az ilyesmit nem bírom, mikor valaki ugyan jobbik szavazó, meg "véééééletlenül" ott van gárdarendezvényeken, de persze én vagyok elmebeteg szerintük, mikor szarzsáknak nevezem őket. Te is gerinctelen szarzsák vagy. Legalább lennél nyiltan náci.

2015.04.21. 22:37:17

@Fenehorizont 667: talán olvasd el, mit is mondott Szegedi Csanád a saját pártjáról, miután szembesült a sémita groszmutterrel, és kilépett.
Egyébként ha nem lenne a zsidó vérvonal a családban, akkor is náci pöcsöknek tartanám a jobbikot. Tehetségtelen gecik, akik az emberek legaljasabb indulataira építve érnek el sikereket.

2015.04.21. 22:40:01

@Fenehorizont 667: meg azzal, hogy az ilyen infantilis hülyék, mint te, egyedi szabadgondolkodónak hiszik magukat, ha rájuk szavaznak, ahelyett, hogy 35 évesen végre megpróbálnának felnőtt módjára viselkedni. Nem vagy más, mint mainstream, egy hülye az arctalan tömegből, aki a fidesznyikek táborából átlépett a nácikhoz. Van belőled még pár tucat minden sarkon.

2015.04.21. 22:51:42

@Fenehorizont 667: Amőgy szerintem zárjuk le a vitát, én nem szeretnék veled csevegni, ennek a szarmasszírozásnak pedig semmi értelme. Szerinted nem nácik, és te rájuk szavazol, meg gárdarendezvényekre is jársz,szerintem meg náci pöcsök, le kéne csukni a picsába legalább a párt felét az alaptörvény értelmében (holokauszt tagadás, gyülöletbeszéd, stb). Nincs értelme tovább ragozni a témát, nem fogjuk meggyőzni egymást.

Fenehorizont 667 2015.04.21. 23:40:19

@Lujza Steinmann:
sztem senki nem kényszerít, hogy válaszolj.

természetesen nem véletlenül voltam gárdisták között. van egy pár jobbikos ismerősöm, és szívesen elmentem velük, hogy lássam, mit csinálnak. jól éreztem magam, érdekes témákról beszélgettünk, és meglepően nyitottak voltak a vitára. ugyanígy voltam már 2008 körül buzikkal meg felvilágosult antifákkal flesmobozni is, mert olyan ismerőseim is vannak. ők annyira nem nyitottak a vitára (ez ilyen toleráncs sajátosság - nagyon korlátoltak, és mindegyik ugyanazt a szöveget hajtja, mint te is), de azokkal is jól elvoltam, be is basztunk a sirályban, mikor még működött. sőt, a kultiplexben is voltunk akkor, és előtte meg ott vártak minket a szkinhedek a becsületnapjás vonulás után, mert a kurucinfo odacsődítette, mint az utolsó bulira díszvendégeket, hogy üssék a 'zsidókat'. azt ütöttek is engem, pedig nem is vagyok zsidó. haha. olyan érdekes az élet, de tényleg! nem? de. én imádom. sztem virágozzék minden virág, csak engem azé hagyjanak békibe, mer különben pofánbaszok mindenkit.
amúgy nagyon sokmindenkivel megtalálom a hangot (néha már engem is meglep, mennyi mindenkivel) és bátran vállalom a nézeteimet, ha érdeklődnek.

2015.04.22. 21:21:14

@Fenehorizont 667: mindjárt meghatódom, te mennyire nyitott és toleráns vagy :D
Ez olyan szép szöveg, hogy falvédőre is hímezhetnéd, FH, aki mindent elfogad, mindent megért, mindenre nyitott, de ha valaki haspólóban van, azt pofán akarja baszni.
Gépelhetsz itt hosszan bármit, már megmondtad a tutit az elején, a nácikra fogsz szavazni. Az összes többi már csak szarmasszírozás, ami elhangzott.

Fenehorizont 667 2015.04.23. 10:01:13

@Lujza Steinmann:
jó, igazad van, hülyeség volt ezt leírnom. a 444indexorigohvg meg még a faszomtudja hány elnyomott civilfüggetlen ellenzéki sorosmédium az ne virágozzon. ha rajtam múlna, azokat taposnám.

a 444-es buzigyerekeket nem a haspólóért* rúgnám, hanem csak úgy heccből. le is kameráznám, ha lenne olyan mobilom. megvan! elvenném az övét, és azzal.

*ha én lennék a világ ura, akkor bevezetném, hogy a férfiak is viselhessenek változatosabb ruhadarabokat úgy, hogy ne nézzék őket buzinak. aki ezért buzinak nézne, azt is rúgnám.
eleve, milyen már, hogy a nőknek annyi lehetőségük van öltözni, a férfinak meg pulóver+nadrág, azt szevasz - kivéve ha nem milliomos vagy rokksztár az illető. vagy pest belvárosi majom, aki csak a haverjai között járkál.

2015.04.24. 18:54:40

@Fenehorizont 667: elmegyünk 200-ig? :D
a helyzet akkor sem változik, TE a nácikra fogsz szavazni.
buzinak öltözve vagy sem, de őket fogod hatalomra segíteni. Akkor mondjuk még kevesebb lehetősége lesz a férfiaknak, mit vehetnek fel, fekete mellény, csizma, katonai gyakorló ilyesmi

2015.04.24. 18:57:25

@Fenehorizont 667: most persze, röhögsz, de majd ha kötelező lesz. Tudod mit, tegyél már nekem akkor fel egy képet magadról ilyen szerkóban, hadd röhögjek egy jó Londonban / Berlinben, akárhol, ami kívül van a határon.

Fenehorizont 667 2015.04.27. 10:33:13

@Lujza Steinmann:
akkor már nem fogok tudni feltenni képet, mert mire feltehetném, addigra már rég el leszek hamvasztva a nácik által.

Fenehorizont 667 2015.04.27. 10:39:10

@Lujza Steinmann:
ez tökjó ez a ruha. mondjuk a csizma gáz, meg a kalap is, de egész jó dolgokat lehetne kihozni belőle.
(tudom, 3 év múlva kötelező viselet megváltoztatásáért majd hozzámvágnak rögvest egy gázkamrát, de na.)

Baybars · http://daciabarbaricuminferior.blogspot.com/ 2015.05.15. 20:27:41

@Lujza Steinmann:

:Grófnőnk

MAGYAR ember nem lehet NÁCI.
A "náci" ideológiai megfeleltetés már foglalt,
definált: 1920 óta a Nazionalsozialistische Arbeiterpartei (USA: legális, Latin-Amerikában is többnyire legális.)
nevű fajnémet párt neve és - a magyartól teljesen eltérő - faji ideológiája.

A "náci" a tisztafajú árja (indoiráni törzsek, ezek közé tartoznak a kelták, görögök, ókori latinok, germánok és a szlávok. A germánok sok hullámban jöttek Irán térségéből Európába.

De egy MAGYAR, illetve a MAGYAR NEMZET nem is indoeurópai, hanem taurid és turanid, azaz belső-ázsiai.

Ahogy egy kazah, üzbég vagy épp volgai tatár nem lehet náci, ugyanúgy a magyar sem.
AZONBAN e népek egy egészen más jellegű FÉKTELENÜL HARCIAS, sportból gyilkoló és egyértelműen empátia nélküli pusztai népek.

A Hungária fedőnevű Kárpát-medence népei az összekeveredés ellenére - mintegy az asszimiláció következményeként - EZT a lusta, de időnként mintegy kígyócsípte gyilkos identitást hordozzák.

Dude nem. Jó neki(?).
Fegyverneken....:-D :-D

Én meg 6 éves koromtól táplálkoztam a magyar nacionalizmusból.

De ettől NEM NEKEM lesz "jaj".....

2015.05.16. 07:39:19

@Baybars: azt gondolom, a magyar mint nép, alapvetően befogadó lenne, mint minden nép, ennek köszönhető az a genetikai patchwork,ami itt kialakult. A politikusok egy része időnként úgy véli, tud 5-10-20 akárhány százalékot hozni, ha ÜBERGECI módon elővesz valamilyen szemét ideológiát. Most éppen orbán teszi ezt, el kell hódítani a náciktól (igen, tudom, nem náci, mert az nem pont ez, de hogy lehetne ezeket a hulladékokat másképp hívni...) néhány szavazót, akkor hirdet valami iszonyatos baromságot. Véreim, magyarok :D ne bassz már. Az ő vérei a gyerek, meg a vejkó, aki felállította a lopás világrekordját, ahogy 2 év alatt lett milliárdos. Meg a vidéki gázszerelő haver, aki a stróman.

Mindegy, sok agymosott beszopja, hogy ő is a főnök "véreim, magyarok" köréhez tartozik, és elkezd kirekesztő lenni. Na most, egy baj van. Ki fogja a seggedet törölni 30 év múlva az öregek otthonában, ha nem egy menekült, aki nem fogadtunk be. Mert "véreim magyarok" gyerek nem születik, aki van, az is elhúz a picsába inkább Londonban mosogatni, szóval, ha bezárjuk a kaput, ki a fene fogja a kis orrodat megtörölni majd az aranyalkony idősek otthonában?
Ki fog árut feltölteni, dolgozni, mosogatni, egyáltalán, bármilyen munkát ellátni, ami nem coaching vagy kommunikációs menedzseri? Ki fog a kórházakban dolgozni havi hetvenezerért és ki fog tanítani ha lesz itt vérfrissítés? Kihal az ország?

2015.05.16. 07:42:21

@Fenehorizont 667: remélem, láttad, hogy lieblingjeid ózdi polgármestere KÉMszemüveget vesz nagy tételben, mivel a munkafelügyelők beépített rejtett kamerás kémszemüveggel fogják ellenőrizni a közfoglalkoztatottakat. Szavazz csak rájuk, hadd legyen még több ilyen rohadék hatalmon.

kündü 2015.05.16. 13:54:57

@Lujza Steinmann:

Orbán MINDIG ilyen volt.
Orbán egypetéjű ikre (nem ám a geci Simicska, aki nem is volt Fidesz-alapító, mert ő már , tudomisén, a Budapesti Csokigyárban jogtanácsoskodott JÓPÉNZÉRT, s az neki fontosabb, mint a politika: de ő is ruszkiellenes és antikommunista, - szóval a lelkének JOBBIK fele Kövérlaca.

Amit Kövér mond, tesz és testbeszél, az valójában Orbán is.

Orbán meg nagyon népszerű, tehát ő nem mondja ki, - ez a mostani "halaal-bünti" duma polkomm. Semmi más. Ránk mászik az impotens JOBBIK, tehát böffeni köllött egy radikálisat. De csak szóban.

kündü 2015.05.16. 13:58:08

@Lujza Steinmann:

Igaz, én már kirekesztő vagyok.
De ez kb. 1918-tól megy a famíliámban.

Csakhogy NEM a vitaképes okos nőcit rökösztöm kü,

hanem az ultraliberális/posztbolsi nyergesvontatók rakományát.

kündü 2015.05.16. 13:59:19

@Lujza Steinmann:

Soros gerillák "sajtója".

A Zátláccó.

kündü 2015.05.16. 14:06:17

@Lujza Steinmann:

"ROHADÉKhatalom"

Engelsi értelemben minden hatalom "rohadék".

S bocsáss meg, de a Büszke Biszku, meg Appel György segédmunkás, mint kultúrpápa, meg Csermanek János puhadiktátor - aki Horthy Miklós hatalmas karrierjének a csücskiig se ért, s műszerészkedett a M. Kir. valamely XIII.ker. üzemében egyidejúleg,

nos, ruszki felügyelet és megszállás alatt, annál rohadékebb rendszer
csak a Gyurcsányi nevű "legfointosabbmaffiozó" 5-6 éve volt.

Jelzem, NEKI KÖSZÖNHETŐ EZ A MOSTANI? TOTÁLIS NEMZETI-KERESZTÉNY rendszer, ami a Fidesz-KDNP + JOBBIK kb. 80%-os támogatottságán alapul.

Tán nem tetszik a demokrácia az ordító hazakiárusítóknak?!

kündü 2015.05.16. 14:09:04

@Lujza Steinmann:

Gyászjelentés:

Kündü rokkernyugdíjas és mozgáskorlátozott.

Mert cca 9 éve marjuk már egymást, és nem bírtam tovább....

2015.05.17. 20:41:25

@kündü: különösen az tetszik, hogy Lajos vagyok...de a többi sem rossz

bevandorlovagyok.tumblr.com/

2015.05.18. 22:01:55

@Fenehorizont 667: elvtársaid
poénkodhatsz, hogy nácik, de tényleg azok, vastagon
Meg mondhatod, hogy ez nem ellenérv, pedig de, ellenérv. A többi, amit mondanak, csak populista demagóg takonyfolyam. Amúgy tegnap feldobta gyöngyösi nemzettestvér hirdetését a fb-ra zukkerberg, ha már ott volt, beírtam neki, fél órán belül törölte, és kitiltott a náci patkány.

kettosmerce.blog.hu/2015/05/16/szabolcsba_meg_nem_ert_el_a_cukikampany_nyilas_propagandat_tol_a_jekei_jobbik

Fenehorizont 667 2015.05.19. 09:48:53

@Lujza Steinmann:
azok hát, persze. hangoztassátok még ezt lépten-nyomon jó sokat ilyen meddő módon, és vona gábor 3 év múlva boldog lesz.

2015.05.19. 20:45:36

@Fenehorizont 667: és az megvan, hogy az ózdi faszista árpádsávosra festette a folyosót ? :D tuti elmebeteg :D
nol.hu/belfold/erpataki-modell-ozdon-1534571

2015.05.19. 20:53:44

@Fenehorizont 667: értem, tehát ne hangoztassam. Egy kitalált esetet mesélek, csak úgy. Jelentkezik egy tanári állásra 2 kolléga, mindkettőt ismerem. AA kicsit régivágású, de a gyerekkel jól elvan, frontálisan tanít, a digitális táblához hülye, trehány az adminisztrációja.
BB. fiatalos lendülettel kezeli az ITC eszközöket, tudja mi a projektmunka, csoportos óra, stb. Viszont pedofil. Köztudottan az. Te melyiket vennéd fel alsó tagozatba tanítani? Érv lehet-e BB. ellen, hogy pedofil, miközben magasabb a képzettsége, jobbak a módszerei? Vagy szarjuk le, hoyg pedofil, és vegyük fel?
Na, így van ez a nácikkal is, lehet, hoyg kurvára unalmas, hogy mindig elmondják, hoyg nácik, de ez olyan, mint mikor egy pedofil jelentkezik tanárnak. Kizáró ok, és tökmindegy, egyébként milyen. Az pedig az ország seggségét jelzi csak, hogy pillanatnyilag mondjuk 1-2 millió embert kurvára nem zavar, ha valaki náci. Mindegy, hogy EGYÉBKÉNT milyen kormányt alakítana. Náci. Innen fogva börtönben a helye, nem a közéletben. Ennyi. Hogy te ezen röhögsz, csak azt bizonyítja, hogy te is egy tanulatlan segg vagy, a diplomád ellenére. Mondd, képes vagy értelmezni, hogy mit jelent, hogy nácik? Láttad a vidéki polgármester remek kis nyilas honlapját, nem? És semmi reakció Vona részéről. Szerinte ez így rendben van.

Fenehorizont 667 2015.05.20. 14:31:22

@Lujza Steinmann:
hát ha bb pedofil, akkor biztoskurvaélet, hogy nem lenne abban a helyzetben, hogy állást keressen tanárként. adegy. adkettő. a "náci", a pedofillal ellentétben nem jelent semmi gyakorlatit. a náci az egy olyan szó, ami semmitnemérő, és mivel bárkire ráhúzható, aki valamiért nem szimpi a civilfüggetlen toleráncsoknak, már éle sincsen rég; helyette inkább megfoghatatlan, taknyos. hála, a magadfajtáknak, ez a szó elvesztette értelmét, ezt már basztátok. "náci". haha. egyszer írtam már, hogy ennyi erővel azt is írhatnád, hogy mittomén, kolomp vagy gyihera.

ellenben a pedofillal, aki ugye gyerekeket baszik, vagy hogymondjam, erősst ennek kivitelezésére törekszik, a náci az micsinál? kifesti a folyosót árpádsávosra? jobbik-szavazó? aszondja, büdös zsidók? az már neked akkora náci, hogy ihajj. húha. én pl pont kurvára leszarom a zsidókat, tőlem lehetnek büdösek, meg illatosak is valaki szerint. úgy gondolom, mindenkinek joga van ahhoz, hogy negatív kontextusban emlegessen vallási vagy egyéb kulturális csoportosulásokat. (igen, a magyarokat is lehet). és ezzel én még a te oldaladról nézve a jobbik (hahaha) eset vagyok, mert az emberek igen jelentős része a büdös zsidóra még helyesel is. te lenácizhatod őket ezért, persze, de ilyenkor nagyon nem elhanyagolható, hogy az általad használt jelzőnek milyen foganatja (tökmindegy, hogy pozitív vagy negatív) van abban a kultúrkörben, ami gyermekeire rámondod. vagyis inkább az, hogy van-e bármilyen foganatja. a pedofilnak van, a nácinak nincsen.

úgyhogy a válaszom a kérdésedre: nem, nem vagyok képes értelmezni, mit jelent a náci.

hogy ezen röhögök, maximum annyit jelent, hogy bizonyos dolgokról más a véleményem, mint neked. mivel agyilag determinált vagy az intoleranciára, ezt persze nem fogod soha megérteni, de nem is baj. engem szórakoztatsz.

2015.05.20. 21:24:43

@Fenehorizont 667: jaja, kurvára intoleráns vagyok azzal, aki a grószmuttert bele akarta lőni a Dunába (illetve a szellemi örököseivel).
Ez aztán az intolerancia :D
Tudod mit, túléltünk mi már pogromot, holokausztot, egy ilyen kis primitív pöcsöt, mint a vona is túl fogunk élni :D
Amúgy azt értem, hogy mindenkinek, aki más mint te, annak fel akarod baszni az agyát (te vagy intoleráns, nem én), de egyet mondj már meg, MIÉRT vonzódsz hozzájuk? Olyan remek a programjuk? :D
a szakembereik? :D mit tudnak, azon túl, hogy az általad utált belvárosi értelmiség büdösnek tartja a nácikat? Mesélj nekem kicsit a programjukról, hogy melyik részét helyesled, nevezz meg szakembereket, akik majd kormányzati pozícióban lehetnek tőlük, stb. Kívácsian várom :D Fingod nincs ilyesmiről, most előguglizni nem ér :D Fejből nyomjad, elvégre lelkes lobbistájuk vagy :D

Fenehorizont 667 2015.05.24. 10:46:48

"a szellemi örököseik".
ez a legkedvencesebb kedvenc, örökfavorit jelzőm a "náci" után. imádom! bárki lehet a 70 évvel ezelőtti nemzeti szocialista eszmék szellemi örököse. az a baj a nácival összehasonlítva, hogy túl hosszú, meg túl olyan nemtom, cizellált, és emiatt már akkor sem ütött olyan nagyot,amikor a "náci"-val párba állítva volt az ilyen viták fénykorának (2006-2007 - gyurcsány eljövetele, és a civilfüggetlenek orbánbukásra való recskázásától még fájó fasszal való örömködéseiknek) előretolt ékpárja.

én egy büdös szóval nem írtam soha, hogy toleráns vagyok. sőt.
de te deklaráltan az vagy. egy magadfajta civilfüggetlen mi más lehet, mint csupa tolerancia és európaiértékek?

aztán a valóság más kérdés, persze. igaziból az a helyzet, hogy néha (főleg az utóbbi pár évben) már magam is elcsodálkozom, mennyi mindent eltűrök, és mennyi emberhez állok tök nyitottan, amikor olyanom van.
meg persze azon is, hogy az igazi toleránsdemokrata civilfüggetlen haladár személy valójában mennyire beszűkült agyú, sémákban gondolkodó droid.

hogy miért szavazok rájuk? erre a kérdésre már válaszoltam párszor, de ezekszerint tényleg fogyatékos vagy.

nemtom a programjukat, de le is szarom addig, amíg nem lesz túlságosan néppárti.

2015.05.24. 18:35:48

@Fenehorizont 667: arra szavazol, akire akarsz. Szerintem meg átment tök uncsiba a beszélgetésünk, mert azon túl, hogy én szellemi fogyatékos vagyok (ami nyilvánvaló marhaság, és te sem gondolod komolyan...) meg intoleráns, stb, igazából semmi mondanivalód nincs a témában. Többszáz hsz-al előbb már elhangzott a lényeg, te valami kurvára punk meg anarchista cuccnak hiszed, hogy te, cigányként, meg diplomás emberként húúúúhaaaa rájuk fogsz szavazni. Szavazzál. Ki nem szarja le, kire szavazol.

Fenehorizont 667 2015.05.28. 09:51:27

@Lujza Steinmann:
jó, hát te boncolgatod már mittomén hány hsz óta, hogy miért és kire szavazok, én egyszer említettem meg.

ha elment uncsiba a beszélgetés, akkor minek válaszolsz?
vagy most jön a menetrendszerű nem nekünk érdemes több hsz-t váltanunk, mert én blabla, de a DUDI legalább-lemez? :D

2015.05.29. 23:32:43

@Fenehorizont 667: amúgy rájöttem, egyszerűen bedőltem a saját előítéleteimnek. Poénkodom itt veled, hogy a nácikra szavazol, mert nekem hihetetlen. De ez az én hibám. Azt hittem, hogy magasan képzett fiatalok, pláne amolyan művészfélék undorodnak a katonás, előítéletes faszoktól. Tévedtem. Te tényleg ilyen vagy, amit itt előadsz. Antiszemita, diktatórikus hajlamú, stb. Tökre megtévesztő az a felszín, amibe csomagolod magad, a laza építész, aki félig cigány, zűrös fiatalsággal....miközben te tényleg vonzódsz ezekhez az elmebetegekhez. Nem tudom, feltűnt neked pl. hoyg vona eszelős? Nem normális, és nem azért, mert náci. Nézd meg a szemét, a metakommunikációját. Egy igazi humortalan fasz, vagy pl. gyöngyösi. Nem normális. Tuti pszichopata. Nézd meg, ahogy beszél. Egy elmeorvos szerintem a betegséget is megnevezné. Nekem még soha nem tünt fel? Mert orbán egyszerűen szemétláda cezaromán tolvaj gazember, aki saját zsebre dolgozik. De nem elmebeteg, ahogy sokan sejtik. Nála az a mozgatórugó, hogy minél nagyobb összeggel csengjen a kassza.És persze végi a seggét, nehogy leváltsák. De vona és a szűk köre, az más. Komplett bolondok. Nem tudom, hallottál-e arról, mik hangzanak el a "vezetőképző akadémiájukon".

2015.05.29. 23:34:10

@Fenehorizont 667: nem tudom, hallottál-e róla, hogy a pázmányon kötelező lesz a holokauszt ismeret, nem csak a töriseknek, bármilyen bölcsésznek, jogásznak. Mit gondolsz, ha egy katolikus egyetemen bevezetnek egy ilyen tárgyat, akkor nem érzékelik nálunk okosabb emberek is, hgy marha nagy baj van?

Baybars · http://daciabarbaricuminferior.blogspot.com/ 2015.05.30. 17:32:55

@Lujza Steinmann: Ez ilyen SHÉMI ijesztegetés!

Képzelem a mélyen katholikosz Dr. Zlinszky prof. emeritust (római jog),
vagy Holloló Andris dr.-t, esetleg a former Presidentet, amint testéhez szorított karral meséli az ő személyes holakausztját, márhogy nem engedték Szt. István szobrot avatni a nemlétező "slovensko" M. Cs. Kir. szuverenitás alá.
Hogy JOBBÁGYI barátom, cca 10évvel öregebb, polgári jog tanszékvez., a 22 évnél idősebb NŐKNEK - nem beszélve a levedzősökről" azt ordítja szigorlaton és államvizsgán, hogy "MENJEN HAZA SZÜLNI ÉS GYEREKET NEVELNI'''" Ő a KDNP jogi szakértője...

Rokon e gondolat Attila versével, hogyaszongya:
"AMÍG SZÓBÓL ÉRTEK ÉN,
NEM LESZ JOGÁSZ E FÖLD TÖKÉN!"

Steinmannkám, szemben a genderológiával, ott áll a totális hímsovén konzervativizmus, dékáni, rektori, professzori minőségben!

A zsidó vicc a Katholikosz Egyetemrül, az JÓ VÓT! eccehomojhhááá :-D

Baybars · http://daciabarbaricuminferior.blogspot.com/ 2015.05.30. 17:47:37

@Lujza Steinmann:

Ez csak "szent" Vajk -helyesen: Bajik=Bajnok, 270 évvel később Anonymus mán hiteltelen neveket használt, szlávosakat, pedig türk..., mint a "GESA" latin az a türk Gejcsa....- sz'al Bajik, aki 23 évesen , a házasság kedviéé keresztelkedett ki a Tengri-hitből, intelmeiben korábbi frank-germán uralkodók forrásait használta fel.
Némi ihógazsága vagyon, DE EZ MÁR NEM,

hogy 1870 - 1905 között az addig a nagy Magyar Királyságban, szórványban élő 80 ezer - szinte magyar - zsidóból a kétszámjegyű gazdasági növekedés és a teljes polgárjog (1867-től) EGYMILLIÓ askenázit vonz ide!

Gondulod, hogy a nemzetalkotó kun lovász, székely faiparos, nagyszámú katona és csendőr és családjaik, a gazdag zsírosparaszt, meg a kényszerből, pénz miatt a zsidóságba beházasodott magyar arisztokrata EZT JÓ SZÍVVEL VETTE?

Rosszkedvűség volt.
S erre jött rá az anarchizmus, az extrém liberalizsmus, Galilei-kör, freemasonics, a hasadt Ady a Nyugatjával,
legvégül az 1917 telén hazaengedett zsidó katonák kitanult bolsevizmusa, és az üres hatalomba betelepedése. "Vörös"- zsidóterror.

Ez a kígyócsípés, amitől öldökölni köll.

A Shoáh az más. Nem a mienk.

Baybars · http://daciabarbaricuminferior.blogspot.com/ 2015.05.30. 17:52:32

@Lujza Steinmann:

Lajos.

Én meg akkor Jean Norma Mortensen.

Olvasom a Nolblogod, Hölgyek Öréme.

Baybars · http://daciabarbaricuminferior.blogspot.com/ 2015.05.30. 17:55:47

@Lujza Steinmann:

A Katonás az ijesztő?

Te beteg vagy..

Baybars fhdgy.

2015.05.31. 08:23:21

@Baybars: igen, ijesztő. Nem a katonák, vagy a katonaság, hanem az, hogy elmebeteg nácik magukat valamiféle rendfenntartónak képzelve csizmában terrorizálják azt, aki szerintük zsidó, meleg, vagy egyáltalán, nem tetszik a pofája. Ha hatalomra kerülnek, megmondom a gyerekeimnek, hogy lényegében "bele fogok halni" ha itthagynak, de húzzanak innen a picsába, és még azt is felejtsék el, hogy ide születtek. Egy holokausztot már átélt a család (na, nem mindenki, de elég jó aránnyal) Nem akarom, hoyg a gyerekeimnek szégyellni kelljen a családjukat, vagy tagadni, hazudozni arról, kik is ők, ha itthon élnének. Ha az ilyen fenehorizonthoz hasonló, szétszívott agyú barmok segítségével nyernek a nácik, akkor el innen a picsába. Egyébként van olyan barátunk, aki már most elment, nem állás miatt, nem anyagi okok miatt, hanem a büdös légkör miatt.

2015.05.31. 08:44:44

@Baybars:
hát, a HÖ elég gyenge mostanában, ráuntam. a nolblog is elég lagymatag. A szerzőtársak nem írnak, egyedül meg uncsi.

a körmöm gyönyörű, kizárólag NUDE árnyalatú lakkot használok.

ppke.hu/aktualis/esemenyek/2015-05-26-az-elso-egyetemi-szintu-holokausztrol-szolo-targy-bevezetese

Fenehorizont 667 2015.06.01. 22:06:12

@Lujza Steinmann:
ez sztem olyan, mint a vadászgépeknél az infracsapda.

www.pcpilot.hu/images/stories/2015/1503/150314_szimulator_tortenelem_1resz/001_szu27//01-su-27ub-flare.jpg

nem valami hatékony, de egy jól manőverező pilóta el tudja téríteni a segítségével a rakétákat.

gondolom, a szarabbakat könnyebben. az izraeli, az orosz és az amerikai csúcstechnológiát sztem nehezebb.

Fenehorizont 667 2015.06.08. 12:59:42

@Lujza Steinmann:
hoppá, egy nyilas-szerű zászlóval ment ki 4 ember egy jobbik megemlékezésére! tatabányán! megvilágosodtam, tényleg mindenki náci ebben az országban, egytől-egyik (mínusz élet menete), csak ennyi kellett, hogy rádöbbenjek, ez az eset.
francba. gyorsan elhatárolódom tizekilencszer, és inkább szavazok majd gyurcsányra, hátha újra bezuhan hazánkba a demokrácia csillaga.

2015.06.09. 07:03:17

@Fenehorizont 667: azt vedd már észre, hogy ez nem egy véletlen, hogy 4 főfasz nyilaszászlóval volt ott,hanem abszolút normális, bevett dolog náluk. Persze, gyúúúrcsány a hibás ebben is :D Ahogy Hanni mondaná, te sem vagy más, mint egy agynélküli szőrsapós néni. Ki beszél itt gyúúrcsányról? Hány évig és milyen ügyekben lehet visszamutogatni?

Egy aktuális cikk, szerintem kérd el a barátnőd keresztlevelét, ha nem akarsz pár év múlva bajba kerülni miatta...

m.magyarnarancs.hu/lokal/erzsi-moric-es-a-detektivek-95021

Amúgy meg, én vagyok a marha, apám mondja mindig, ne vitázzák nácival, mert
1. úgysem fogja elismerni (nem náci, csak HASONLÓ a zászló)
2. az illető valószínűleg egy szánalmas fasz (valahogy nők kevésbé vonzódnak ehhez az ideológiához) és ne vegyem el tőle, hogy valamibe kapaszkodhat. Ha kirántom alóla a szőnyeget, felbukik.

Fenehorizont 667 2015.06.09. 10:51:00

@Lujza Steinmann:
szetm ne hallgass apádra, engem nagyon szórakoztatsz. főleg, mióta realizáltam, hogy ezeket a félelmeidet te tényleg tök komolyan gondolod.

Fenehorizont 667 2015.06.09. 11:03:37

@Lujza Steinmann:
ja, hogy érdemi választ adjak: nos, az én világomban egy rendezvényre bárki olyan zászlóval megy, amilyennel akar. max ha túl sok olyan van egy helyen, ami nem tetszik, akkor nyilvánvalóan nem látogatom. hogy értsd, engem az se zavarna, ha horogkeresztes zászlóval állnának ott zikkájlozva, de ugyanúgy az sem, ha szivárványszínűvel, amin jézust egy szentistván-szerű fazon dugja seggbe, szentkorona alakú micisapkával a fején.
(a rózsaszín bibliás buzin is jót derültem anno - persze a felvonulásukra azért nem mennék el. égő lenne számomra a részvétel.)

2015.06.10. 07:01:36

@Fenehorizont 667: nem félek,undorodom.

Értem, tehát a nácik tökre toleránsak, azért nem verték csak pofán a nyilas keretlegénynek maszkírozott bolondokat az ünnepségen, mert éppúgy nem verték volna pofán, ha mondjuk egy buzizsidónéger faszi piros tangabugyiban, szivárványos zászlóval vesz részt.
Ezek szerint a jobbik pillanatnyilag a legtoleránsabb, hogy úgy mondjam libsi alakulat a politikai palettán. Mindig tanul az ember.

Nem csak az a baj, hogy a nácikkal szimpatizálsz, hanem a nagyobb baj, hogy még magadnak sem vallod be, hogy miért (és úgy csinálsz, mintha laissez faire módon vonzódnál hozzájuk...)
Sőt, a legnagyobb baj a beszélgetésünkben, hogy nem vagy jó vitázó. Gyenge az érvelési stílusod, pillanatok alatt atomjaira szedhető.

Hogy te kin szórakozol...javasolnék még a holokauszt áldozat családok után pár kategóriát, akiken röhögni lehet: rokkantak, vakok, erőszakos bűncselekmények áldozatai, halálos betegek, csórók....széles a paletta, kiken lehet viccelődni.

Fenehorizont 667 2015.06.10. 15:50:51

@Lujza Steinmann:
úgy látszik, nem esett le, mivel ostoba vagy, de akkor leírom: a fenti hozzászólásban nyilvánvalóan én csak a magam nevében beszéltem, mert pedzegetted, hogy zavar-e a zászló.

hogy ki mit csinálna még, meg hogy kit verne pofán az általad "náci" jelzővel illetett fantázia- és rajzfilmfigura, azt nemtom, meg annyira nem is érdekel.

Fenehorizont 667 2015.06.10. 16:01:05

@Lujza Steinmann:
arról meg, hoyg min röhögök: nos, nem azon röhögök, hogy a te családoddal mi történt a holokauszban. nyilván mindenkit sajnálok, akinek a háború alatt meghalt valamilyen őse (elsősorban persze magamat). inkább azon röhögök, hoyg olyan vagy, mint azok a japán katonák, akiket évtizedekkel a háború után találtak a dzsungelben, és még mindig azt hitték, az van, ami 44-ben. persze valahol ez lehetne szomorú is, ha nem az ilyen hülyék, mint te -úgymond, ilyen demokratikus szófordulattal élve-'tematizálnák a közéletet' a létező összes milliós olvasottságú, civilfüggetlen, elnyomott médiumban.
így már kevésbé sajnálkozó az emberfia.

2015.06.10. 19:34:38

@Fenehorizont 667: nem nézek holokausztos filmeket, nem olvasok ilyen könyveket, és ez az egész nem érdekelt engem, amig meg nem jelent a jobbik a parlamentben. Ha ők ott mereszthetik a náci seggüket, akkor én buzinégercigányzsidó vagyok. Csakazért is. Amolyan kurucos indulatból.Te meg áruló vagy. Egy unalmas, mainstream seggfej. Az iskolában a legbutább gyerekek a jobbik szimpatizánsok, már megfigyeltem. A cigánygyerekek közül csak a félhülyék.

Értettem én, hogy magadról beszélsz, te nem érted, amit én mondok. És én itt kilépek a beszélgetésből, mert nem tudom eldönteni, hogy tényleg ennyire hülye vagy (akkor azért) vagy trollkodsz, annak meg uncsi vagy, és akkor azért lépek le innen. Na pá.

Frick László Intézet 2015.06.16. 11:09:05

@Lujza Steinmann: @Fenehorizont 667: @A Hannibal Lektűr-attitűd:
Minden jót nektek és elnézést, hogy nem kommentelek többet, de a gépem fatengelye megint annyire megszuvasodott, hogy horul, mint a szurok

Fenehorizont 667 2015.06.22. 13:09:01

@Lujza Steinmann:
hát, pedig kénytelen leszel ezekkel a buta jobbikosokkal együttélni. a fiatalok között -ahogy hallom-, elég sok a szimpatizánsuk. hehehe.

2015.06.22. 18:44:05

@Fenehorizont 667: nem tudom hányadszor mondom el, szeexuálisan túlfűtött, pattanásos, izgága, szemtelen kamaszok között töltöm munkanapjaimat, és ők sem tudnak felbosszantani. Valami nagyobbat dobbantsál ennél, minthogy "sok a fiatalok között a jobbikos". :D
nahát :D

Fenehorizont 667 2015.06.23. 10:34:00

@Lujza Steinmann:
nyugodtan kiléphetsz ám a beszélgetésből, megengedem.

2015.06.23. 17:20:25

@Fenehorizont 667: Igazából már rég nem beszélgetünk. Szerintem mindketten sokszor leírtunk a véleményünket, új dolgok nem merültek fel azóta, masszírozzuk a semmit, rágjuk a gittet. Te tudod a véleményem a jobbikról, én is tudom a tiéd, nem hiszem, hoyg a témában még bármi újat tudnánk egymásnak mondani.

2015.06.23. 17:45:14

@Fenehorizont 667: : okulásodra egy történet. Ha valamelyik FB-s ismerősöm kurucinfos vagy valami hasonló nagyongáz tartalmakat tol rendszeresen a pofámba, ki szoktam jelölni. Egyik ismerősöm, akinek lényeges, hogy ismerősöm legyen (mi a fenének, nem értem) is megtette párszor, a legutolsó cikk különösen hányadék volt a "harcunk info" oldalról. Erre beírtam neki, hogy kijelölöm, és ne is jelöljön újra. Nem tudom, ismered-e az oldalt, írd be a google-ba, és nézd meg, mielőtt a találatok között rákattintanál, milyen böngészősort hoz be (hitler, szálasi, fehér büszkeség...stb van odaírva, mint oldalajánló).
Ezzel a magam részéről le is zártam volna a történetet, de kaptam egy levélkét, amit egy számomra tök ismeretlen ember írt (gondolom, az illető nackó haverja), gyakorlatilag, ha foglalkoznék ilyesmivel, akkor netes basztatás miatt komoly összegre perelhetném. A jobbikos haverjaid :D csupa remek arc :D

Fenehorizont 667 2015.06.24. 12:30:17

@Lujza Steinmann:
remélem, nem mostanában jöttél rá a más véleménnyel rendelkező emberek netes párbeszédének eme lényegére.

Fenehorizont 667 2015.06.24. 12:33:38

@Lujza Steinmann:
érdekes, nekem egy ismerősöm sem oszt meg soha semmilyen kurucinfo/barikád/harcunk-szerű oldalt, soha. látod, ellentétben veled, én nem közösködöm nácikkal :D

Fenehorizont 667 2015.06.24. 12:42:41

@Lujza Steinmann:
persze nekem is vannak olyan ismerőseim, aki megosztanak agyfelbaszó dolgokat, rendszeresen. én azokat a hírfolyamból törlöm. (ez az évek során azt eredményezte, hogy a 170valahány ismerősömből kb a fele le van már tiltva), de attól még az ismerősöm marad, tehát nem vesz észre semmit. had ossza meg eztán olyannal a szarjait, akit az érdekel.
látod, ebben is toleránsabb vagyok náci létemre, mint te. neked kell a fájás, és szükségesnek érzed felhívni a figyelmét az ismerősnek arra, hogy nem tetszik a véleménye. ez is ilyen demokrata civilfüggetlen tempó. ne csodálkozz a reakciókón.

2015.06.24. 15:42:16

@Fenehorizont 667: értem, tehát én, akinek van kb 600 ismerőse (mint tanár, folyton bejelölgetnek a gyerekek...)és ebből évente kettőt töröl, mert az illető heilhitlerezéssel múlatja az időt, én tökre beszűkölt, stb vagyok :D Ellenben te, akinek harmadannyi ismerőse van, és már a felét letiltotta, az tökre toleráns :D
és az a különösen szórakoztató benned, hogy te ezt el is hiszed magadról :D

Fenehorizont 667 2015.06.24. 17:06:15

@Lujza Steinmann:
nem értem, hogy lehetsz tanár, ha egyszerűen nem fogod fel, amit írok.

Fenehorizont 667 2015.06.24. 17:37:34

@Lujza Steinmann:
szemléltetem egy példával. nos. valamikor olvastam egy hírt, ami valamiért átugrotta az ingerküszöbömet ebben a mostani teljesen elmebeteg és elhülyült katyvaszban, amikor különféle, önmagukat bolsevista hevükben népnevelési tudománnyal felkent idióták naponta átlag 10-12 sztorit is szolgáltatnak különböző témákban, és ez a hír valami ilyesmiről szólt: valahol (gondolom amerikában), valaki (gondolom egy szokásos őrült) kiakadt nyilvánosan azon, hogy egy könyvpályázatot úgy hirdettek meg magukat keresztény értékrendet követő kiadótulajdonosok, hogy arra a pályázatra olyan történeteket várnak, ami bizonyos szálak mentén van felfűzve, ami nem érdekes, de a lényeg, hogy heteroszexuális emberek kapcsolatáról szóljon. namármost. gondolom egy ottani civilfüggetlen demokrata, amikor ingerszegény, frusztrált életét feldobandó pont ilyesmire vadászott, nagy örömére meglelte ezt a felhívást, kiakadt, és egyből perelt is. hogyaszongya: nehogymár ilyen létezzen, mi az, hogy buzitörténeteket pl. nem lehet beküldeni, akurvaannyát, be kell tiltani, demokratikusan megszüntetni az egészet a picsába, nehogymár.
hogy ez hogyan jön a te sztoridhoz?
hát pont úgy, hogy ez az illető, vagy az ugyanazokat a baromságokat valló hasonszűrőek együtt, nem tudom, de nem bírták elviselni, hogy valaki olyen pályázatot meghirdessen, ami nem az ő szájuk íze szerint való. be kell tiltani. PEDIG. csinálhatták volna pl. azt is, hogyha kedvük tartja, hogy megkeresik a maradék 2334 db. kiadó bármelyikét, ahol valószínűleg tárt karokkal fogadták volna őket és a történetüket, hiszen ki a faszt érdekel manapság a keresztény elvek köré épített bármicsoda is.

mert ez lenne ugye a 'valódi demokrácia': a választás szabadsága.

ezzel ők persze nem éltek, mert egy igazi civilfüggetlen demokratának a választás szabadsága sose jelent semmit. inkább betiltattak, az jobban illik a virtusukhoz. nem bírták elviselni a másfajta véleményt, felfogást, tudtára is kellett ezt hozni az illető tulajdonosi körnek egy szép perrel. meg kellett mutatni nekik, hogy ők ezt nem szívlelik. fel kellett hívni rá a figyelmet.
na, ezt csinálod te is a facebookon, kicsiben. nem lényeg az ismerősök száma, maga az aktus, ahogy eljártál, az, ami beszédes.
nem lennének kétségeim afelől, mire használnád és milyen sűrűn, hogyha az atyaúristen, vagy cukkenberger a kezedbe, vagy egy hozzád hasonló civilfüggetlen demokrata kezébe adna egy facebookról örökre letiltó gombot.

ha ennyiből sem érted, akkor meg is érdemled.

2015.06.24. 19:30:31

@Fenehorizont 667: Igazán kedves, hogy magadra vállaltad az ideológiai nevelésem. Akkor újra elmesélem, mi történt. Az ismerősöm egyszerűen kijelöltem, nem tiltottam le, ha akarna tudna nekem levelet küldeni, visszajelölni, stb. Egy tök ismeretlen picsát tiltottam le, aki nem volt ismerősöm az eset elött sem, fogalmam sincs, hogy kicsoda, ellenben zaklató levelet küldött nekem. Nem egyszerűen olyan levelet, amivel nem értek egyet, hanem zaklatót. Figyelj, te egy tökre előítéletes gondolkodású fószer vagy, mivel láttad itt a vitáimat Dudival, úgy érezted, neked is be kell szállni. Dudi sokáig boxzsáknak tekintett engem (pillanatnyilag nem állunk szóba egymással), te is valahogy így próbálsz meg kezelni.

Fenehorizont 667 2015.06.25. 10:06:23

@Lujza Steinmann:
a zaklató picsa engem nem érdekel a történet szempontjából.

de épp ezaz, amiről írok. még ha letiltottad volna az ismerősödet, az is elfogadhatóbb, minthogy az orra alá dörgölöd, hogy neked nem tetsző váéleménye van vmiről. ha tiltod, semmi dráma, csak tilt, te eltűnsz neki facebookról, azt kész. még ez is egy jobb opció a legszarabbnál, a sima törlésnél.
de te fogod magad, demokratikusan törlöd, teátrálisan még levelet is írsz neki utána. közbe simán letilthattad volna a hírfolyamból, bannolhattad volna az egész kurucinfót is, mert erre is van lehetőség - nálam is bannolva van a hvg, 444, meg az összes ilyen párhuzamos világról tudósító sci-fi oldal - és akkor sose látsz többé neked nem tetsző véleményeket.

letörölöd a listádról, megfosztod attól a perverziójától, hogy a te ismerősöd legyen, plusz képes vagy még levelet is írni neki, hogy ne jelöljön vissza mintegy jelezvén, hogy neked nem tetsző a véleménye. fel kellett rá hívnod a figyelmét, különben megesz a fene. pedig ott volt egy halom elegánsabb megoldási lehetőség a neked nem tetsző vélemény kiiktatására. pont, mint a nálad szerencsétlenségre nagyobb hatalommal rendelkező amerikai őrült a példámban.

2015.06.25. 17:21:23

@Fenehorizont 667: elég nehéz a felfogásod, NEM irtam az ismerősömnek levelet. Nem tudom, ezt honnan veszed. NEM írtam neki semmiféle levelet. Azt írtam itt, hogy mivel nincs letiltva, tudNA nekem írni. Az a baj,hogy úgy csinálsz klassz kis elméleteket rólam, hogy a történéseket te találod ki hozzá.
Ha érdekel a teljes sztori, dobj egy mailcímet, megírom neked a részleteket is, akkor még pikánsabb lesz, ha elmesélem, ki is az illető :D És mitől kurva vicces a történet, amit itt nyilvánosan nem szeretnék megírni.

Baybars · http://daciabarbaricuminferior.blogspot.com/ 2015.07.08. 14:27:36

@Lujza Steinmann:

DE MAGYAR (onogur, kabar, kun, jász, székely, palóc, barsil, eszkil, besenyő,
Álmos, Előd, Ond , Kundu, Tas, Huba , Tétény)

NEM LEHET "NAZIONALSOZIALISTISCHE Deutsche Arbeiter", NEMÉRTED, Nyuszika??

Ahogy japán zsidó sincsen, baszki.

Baybars · http://daciabarbaricuminferior.blogspot.com/ 2015.07.08. 14:40:47

@Lujza Steinmann:

Azt hiszem, ezzel a folytonos "NÁCIZÁSSAL",
meg a Belváros zsidó "entellüelnek" való kisajátításával eléred a célod, Nagyasszony.

Az V. ker,-ben IGEN ERŐS a Fidesz-KDNP, sőt, ha kel, ütőképes is. JOBBIK is van ám, mégpedig ifj. Hegedűs Loránt és B. Neje vezetésével,

S EBBEN A HAZÁBAN

(ahogy Marker Dávid tévedett az Újlipótváros ügyében - ahol is a zsidó Szabó György a főnök, mint a MAZSÖK vezetője is, vagyis az ország Legfőbb világi Zsidaja, tehát Marker hiába kérte Tarlóst, hogy NE LÁTOGASSON az Új-Lipótvárosba, mert az izé, tán nem is Pest, meg főleg nem MAGYAR...- )

minden talpalattnyi föld MAGYAR, s egy négyzetcenti sem sivatagi beszivárgóké,

aMagyar Állam szuverenitása, ennek körében Rendészeti, Védelmi és Elhárítási funkciói is a MAGYAROKAT SZOLGÁLJÁK,

Lujza Steinmann, te senki,

te szélsőséges magyargyűlölő,

T A K A R O D J !!!!

Látni sem akarom a hányadék írásaidat.

2015.07.08. 17:45:59

@Baybars: most akkor mégse kapcsolódjunk fészbukkon? :D

2015.07.08. 18:33:14

@Baybars: Palika, ha látni sem akarod, akkor talán ne olvasd őket. takarodjak? Nem tudtam, hogy te vagy itt a bloggazda...azt hittem, az a lökött Dudi, akivel persze, most nem állunk szóba egymással, de szerintem nem zavarja, ha azért a többiekkel eldumcsizom itt. Más nőci úgyse jár ide, legalább színesebb a társaság :D

Baybars · http://daciabarbaricuminferior.blogspot.com/ 2015.07.10. 20:11:16

@Lujza Steinmann:

NE LÉGY PARANOID - alaptalan!

Aztán meg az a rojadtnagy helyzet, hogy IGEN, minden MAGYAR NYELVŰ blognak, fórumnak, topicnak gazdája vagyok, mert a MIENK.

Ha ez a bohó Matyi felnémetül írna - amin nem tud :)- akkor izélnék rá.

De ez itten az "o" hangzót "ou"-nak ejtő, mélységesen magyar blog, mert kunsági ember írnya, s művelt is, csak a TETTEKET nem szereti. Nekem a munkám miatt dumálni kellett nagyon és jól, erőteljesen szerkesztve írni.

De hát az irodalom oda-vissza bennem van, elektron-szinten, tehát szeretem ennek a zembernek az írásait. DEEE Diurceanu idejibe el nem tudtam képzelni, hogy MERT A MAGYAR EMBER MAGYAR, és a MAGYAR VEZETÉSEKRE szavaz, attól te 8 év múlva NÁCIZOL minket.

Ez tűrhetetlen!

A zsidó elit a HÍVŐ ZSIDÓ tudományos és gazdasági elit.

A posztkommancs zsidó, kettősállampolgár, Soros-betyár, Freedom House-alkalmazott, ami a Jenki Külügy egyik OSZTÁLYA! , kormányköltségvetésben is szerepel, NA ZEK HÚZZANAK, amíg tudnak.

2015.08.05. 07:55:57

Utoljára a kommunisták vittek el embereket ebben az országban azért embereket, mert zsidók - Rákosiék.
süti beállítások módosítása