A picsaember végül Etiópiába ért föl. A stáb [BBC] egyik tagja , aki az  előkészítésért felelős, pólókat osztogatott a gyerekeknek, pl egy  fekete eminemes pólót. Aztán jöhetett a picsaember a fasza kalapjában szokásos nyálas jópofizásával.

PICSAEMBER: Ez az Eminem-póló, ez azért van rajtad, mert tudod, kicsoda Eminem, vagy csak úgy?

ETIÓP FIÚ: Ember! Tudod te egyáltalán, mit kérdezel, miért?

http://svenlindahl.com/wp-content/uploads/2013/06/Etiopien-1.jpg

9 komment

Címkék: picsaember

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr616480851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kikoránkel 2014.07.07. 22:09:03

bár én tudnám, hogy mér van szükséged ilyen, hopp, kitalálok egy sztorit-cuccra.
nincs elég valóságos picsáskodás a világban?

2014.07.08. 00:26:11

Etiópa egy elmaradott ország - fogadjunk, hogy semmit nem ISO szabványok szerint csinálnak.

Július végén megyek Nepálba Shamar rinpócse égetésére, meg szétnézek a Katmandu völgyben - picsaember vagyok?

Frick László Intézet 2014.07.08. 16:36:11

@kikoránkel: Várjál, segítek neked, mert luftba basztál -már megint. Nem az a baj, hogy kitaláltam (ugyanis nem és megint nem), hanem az, hogy még mindig nem tanultam meg rövidebb felvételt kivenni videóból. Úgy lenne igazi, ha a BBC "útifilm" részlete lenne az illusztráció, ahonnan kiírtam a szöveget.

Örülj, hogy lusta voltam a végéről a picsaember szépségkirálynői színvonalú nagymonológját bemásolni.

Frick László Intézet 2014.07.08. 16:44:25

@nagyjoco: Mindezektől még nem tudsz picsaember lenni. Ez az egyetlen fórunk a 25-40 éves lemaradásunkban a Nyugat-tól, hogy még születettpicsaemberek nem mindannyian tudunk lenni, de vannak az országnak már olyan fejlettebb régiói, ahol ez a méhenbelüli korszakban már össze tud jönni honfibútársunknak. Ugye, senki sem képes megválasztani, hová születik és mi van, ha pocaklakónak zigótésodik és a mamája (a picsaembereknek ugyanis nem anyukája van, hanem mamája, ill mamucili) Philip Glass zenékre magzatjógáz...

Erről a kirándulásodról mesélhetnél még...

kikoránkel 2014.07.09. 07:49:43

@Frick László Intézet:
Nem baj, ha hosszú a film, megnéztem én a sátántangót is. :D
Told a linket, hadd szörnyűköggyek!

Frick László Intézet 2014.07.10. 02:17:31

@kikoránkel: ...nem is tudom, a Sátántangót hatszor nézném meg inkább, mint ezt az angolszász picsaságot... de az is elkedvetlenít,. hogy számoidra úgyse a lényeg az érdekes, hanem az, hogyan tudnál vágni... de még ehhez is nekem kell megmutatnom neked a gyöngepontomat, de mi a jó ebben nekem? Én olyan gyöngepontomat szeretném tudni, amit még nem ismerek.

Ez a Ghana-ról való rész, az Etióp az utolsó, amiből a párbeszédet vettem
www.youtube.com/watch?v=5EHS_hFpR8E

kikoránkel 2014.07.10. 16:13:08

@Frick László Intézet:

A te gyönge pontod a tömény bullshit.

"
Ez a Ghana-ról való rész, az Etióp az utolsó, amiből a párbeszédet vettem"

Akkor mér nem azt linkeled?
Nem bánom, ha hülyének néznek, de csak viszonossági alapon.
Összefoglalva: Kamu a sztorid, igaz, nem először, csak lassan szokom meg. :D

Frick László Intézet 2014.07.11. 03:19:51

@kikoránkel: A youtubon nincsen fönt az Etióp rész -de ennyitől már bullshit, hogy egy magadfajta, nálam jobb keresőmájernek nem sziveskedek a kikeresgélésével abban a negyedórában, amit manapság netenlógni van időm? Ez per-kateg bullshit tőlem ???... ez legyen a legnagyobb bullshit-em tehát
süti beállítások módosítása