low-fidelity Eredetileg a későbít [postbeat] újabb csapásairól szerettem volna írni, mennyire mókásak ezek a huszonéves gyerekek műzeális értékű 60-as évekbeli billentyűs nyenyeréken, a magyar Qualitons vagypedig a jujdetrendi Razorlight. Amikor egyszercsak mintegy véletlenül belebotlottam az Antlersbe

 

 

onnan a Microphones-ba

 

 

 

majd Stephen Malkmusba

 

 

Rá kellett imígyen döbbennem, hogy zenekarom az undergroun-blues csapásain a ~ ágazatában lopakodott...

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr586418929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.06.28. 10:04:54

hát ezek nagyon fos szarok. Pl. miért akar énekelni az, aki nem tud?

Frick László Intézet 2014.06.29. 04:10:27

@vészmadár (pica pica): mEGHALLGATTAM EGY PÁR ILYEN, EGYÉBKÉNT LEGINKÁBB AZ INDIE NAGYSTÍLUSKÖRBEN TÁRGYALT zenekar és előadó felvételét. Silberman az Antlers-ból pl elmehetne komolyzenébe kontratenornak és így dögre kereshetné magát, mert akkora a hiány most kontratenorból, hogy még álköntratenoroknak is jut mazsola a kalácsukba.

Nekem ott van némelyik lo-fi vállalkozóvalbajom, amikor elkezdik mesterkélni a rontottságot.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.06.29. 06:26:54

Én nem hallgattam meg, de referenciaszemélyektől elhiszem, hogy szar.

Frick László Intézet 2014.06.29. 08:12:08

@ripők: Sajnos én a rohatt sárgarépát meg szoktam bottal piszkálni, hogy tényleg szar-e, mint aminek látszik vagy csak rohadt sárgarépa [hyperpozitivista mélabú]
Tartalmilag ugyanis van pszichés szférakülönbség abban, hogy ha Kálmán Olga néni sajátszara gyanánt rohadtsárgarépával akar megetetni vagy tényleg a kakijával.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.06.29. 08:14:43

@Frick László Intézet: Ó, szarjál rá. Azt mondd, hogy bográcsban mit főznél. októberre meghívlak.

Frick László Intézet 2014.06.29. 08:24:12

@ripők: öhömöt mög körömpörköltöt

Frick László Intézet 2014.06.29. 08:32:29

@ripők: a slambuc szlávul van
a magyar pásztor ennyire nem pazarolta a levegőt beszédre
ÖREGBUJTÁR. mea!
MÉGÖREGEBBUJTÁR öhm [ez egy olyan nyögésféle, ha hallod...]

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.06.29. 08:37:37

@Frick László Intézet: Gyári lebbencssel, szóval bassza meg az öreg tót.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.07.01. 10:26:42

@Frick László Intézet:

nem tiszta forrás, de valahogy nekem is így rémlett:

"...az előbbiekben leírt recept, a szalonnával és hagymával összepirított lebbencstészta ősi étel, ezt ma is öhömnek nevezik. Miután Amerikából Európába bekerült a burgonya, a zöldpaprika és paradicsom, az öhömnek egy sajátos, de még mindig egyedülállóan magyar változata alakult ki, a slambuc. A szó eredete ismeretlen, talán germán eredetű."

Már hogy a slambucban van krumpli meg paprika, az öhömben meg nincs

demokrata.hu/ujsagcikk/ohom_es_slambuc/
süti beállítások módosítása