Mely gazdag szó ám a lopás & lopva! Hát még a szerzés!

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSipnpdsVBME2g2Ko3vmJbKJuOzCrV43H4ib4GYOdHrS7UJm5O8jg lopva kivitt egyébszemét a szelektív gyűjtőknél -hungaricum

A cigány lop, a magyar szerez, a joló torrentezik ingyenwifiről, A Jók és Igazak viszont kreatívkönyvelnek.

 

Van a magyarnak egy sohajtása, miszerint : "Och, ha ez faluban minden csak úgy megmozdulna, azmit szerezének avagy lopásbúl erëd!" Sokszor eljátszom magamban ezzel a népi sohajtással... egész falvak kerítései... az oszlopok, ahol olyan gyár volt, a kettévágott savállócsövekből való örökvájuk a jószág előtt, kocsibeállók.. debizony egynémely ház, lakás kandallója is hideg maradtana... De egész házak, sőt vállalatok tűnnének el, nembeszélve svejcibankok pédante nyilvántartásaiban, bolhafaszfejnyi méretű aprólikacsok keletkeznének.. Hát akkor kajmánszigeteki bizonyos cégképvisletiügyvédek íróasztalfiókjaiban is lappadnának a dossziécégek rakatai néhány mm-t. (és egy-egy ilyen mm magyarFt-ban Mrd mérhető) Eleve, amikor a fejlettaéjraópaiak számítják a magyar GDP-t abból az adatok markáns százaléka a nemlátható szféráé, tehát amikor a magyar GDP-ről beszélnek, akkor ugye a LÁTHATÓ   részéről beszélnek. Mégis, ha a magamfajta magyarszívű idegenvér Hanni néni kedvenc valóságát járja, valahogy másképpen tűnik pl csalhatatlan BIZONYÍTÁKa a magyar titkosan jobbletének a magyar szar gazdagsága, egy aéjraópai nép szara nem ilyen gazdag, mint a magyaré.A cuc8ujológija áltudománya szerint ugyan a zsír&húsgazdag étkezés a szegénység jele, de ezek a cocojológusok nem hallottak még az etnogasztroszociológia mellékágáról, egy Ázsiából eredő erősen asszimilatív pusztaiállattenyésztő nomád nép, ha egyszer húst-hússal (pihenésképpen tejtermékek, pl arig) evett, akkor genetikailag is erre hajlamosabb lehet. /Tehát egészen más, ha a Chitlin Cirquits-ben hízik a szegényamerikai, mint amikor a magyar aljanép zabál húst-húsra húst.

Az is egyfajta lopás, ha nem fizet a fejlettbudapesti és majdnemfejlett agglomerációs félpestimagyar a szemeteszsákért az önkormányzatnak 250 Ft-ot, hanem LOPVA kihordja a szemetet VALAHOVÁ a határba. A ferihegyi repülőtérnek az M0-ás felé eső szakasza fel-leszálló pályájánál, az M0-áson túl van egy szemétlerakó, ahová a fejlettmagyar lopva hordja ki a szemete és BŰZLIK föl az égre e rothadmány és a fejlettaájraópai, aki a landoló-emelkedő repülőről Belgiumot a sok nyárfa miatt majdnem Magyarországalakúnak látja @kikoránkel: hasonlítótudományos móccerével (ha találsz valamiben olyanalakút, akkor az, ha akarod, olyan is) rögtön arról jön rá, hogy ez Magyarország: szeméthegyek vannak az utak menti dűlőtorkokban. A budapestaljai valóbanparaszt a dűlőutakat gyepüvel torlaszolja el, mertkülönben más fejlettebbparaszt belopja oda a szemetét.

A cigány, az lop, a magyar az szerez.

A papa szépen összegyűjtött és a gyári-szalonállapotú 353-as Wartburgjával kivitt valahová négy zsák szemetet, a benzin nem került 200-ba, magyarázza a mamának, ők tehát most 800 Ft jövedelemre tettek szert, de az, hogy egyébként a szemétszállítás díja csökkent ennyivel, az lófasz és átverés, az nem jelent semmit, mert az élelmiszerárak az egekbe nőttek és a banki költségek is.

Belopta magát a szívembe, ez azt jelenti, amit:  csellel, orozván, lesből vett meg, úgy tett, mintha véletlen lenne az, hogy éppen ő is azt a könyvet szereti és filmet, hozzá betoppanván mi dübörög a mono ITT kazettásmagnójából, hát, Jetro Tull, de mintegy mellékesen említi meg, hogy ÉPPEN van készen kajája, na micsoda, öhöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr575873314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marie Walewska 2014.03.22. 06:36:05

Egyszer vitába keveredtem Efessel, aki mondta, hogy nem jár ide, merthogy képtelen vagy az agitációs propagandától elszakadni, és ez már uncsi. Én persze mondtam, hogy nem, ez nem így van, azért vannak agitproptól független cikkcsik is, de be kell látnom, igaza volt, még ebből is kilóg a "vörös farok". Most mondd, mi lett volna, ha kimarad az a kisfélmondat, hogy mert úgyis csökkent a szemétdíj...a bejegyzés akkor is komplett és egész lenne, nem? Vagy amiatt íródott az egész? Vagy már észre sem veszed, hogy nem tudsz úgy feltenni egy 20 sorost sem, hogy ne direktben agitálnál?

kikoránkel 2014.03.22. 08:22:22

" Orbán Viktor leszögezte ugyanakkor azt is: „sohasem fogok hátat fordítani a saját támogatóinknak”. Feltette a kérdést: „miért lenne baj, ha egyébként a mi értékrendünket valló vállalkozók is, ha megfelelnek a pályázatokon, nyerhetnének?” Hozzátette, nem értene egyet azzal sem, hogy valaki csak azért ne nyerjen, mert az ellenzékkel szimpatizál, „de hogy a saját szavazóinknak, híveinknek, támogatóinknak hátat fordítsunk csak azért, hogy mi, politikusok kevesebb bírálatot kapjunk, ezt sosem fogom elfogadni”. Ezeket a bírálatokat el kell tudni viselni, mert „ha a saját híveink sem számíthatnak ránk, akkor kicsoda számíthat?” – fogalmazott."

Pontosan!

Marie Walewska 2014.03.22. 08:37:55

...de az, hogy egyébként a szemétszállítás díja csökkent ennyivel, az lófasz és átverés, az nem jelent semmit, mert az élelmiszerárak az egekbe nőttek és a banki költségek is....
:D
nol.hu/gazdasag/tobbe-kerul-mint-negy-eve-1451405
a bázisindex kifejezés, gondolom, nem mond neked semmit Dudi, pedig nem a kommunista újságírók találták ki :D

Frick László Intézet 2014.03.22. 09:02:34

@kikoránkel: Első olvasásra úgy tűnt, mintha Richard M. Nixont fordítottad volna irodalmiigénnyel. Második olvasásra viszont főleg :D

Frick László Intézet 2014.03.22. 09:03:32

@Marie Walewska: Sőt, az értelmiségiek még azt is ki tudják szofisztikálni, hogy tanképpen a kígyó is lábasjószág, csak nem látszik neki.

Frick László Intézet 2014.03.22. 09:06:38

@Marie Walewska: Mondjuk a bankszámlával nemrendelkezők bázisindekszébe mi a lófityula alól kikapart pikánstúró a bázisindex. A bázisindex hogyan kezeli a milliós proletártömegektől vett uzsorakamatokat a kikottázottbankárok szférájából? Ha egy 22 éves ötgyerekes cigány anya három faszt szop le naponta nettó hatezerért összesen [mínusz a kotongumi ára] , akkor az ő bázisindeksze hogyan viszonyul Szabó Rebeka szénalapátja nyeléhez, mint lófaszhoz?

Frick László Intézet 2014.03.22. 09:09:10

@Marie Walewska: az agitprop is olyan, mint a fing: a másé a büdösebb (vagy van egyáltalán)

Marie Walewska 2014.03.22. 09:13:01

@Frick László Intézet: a bázisindex egyszerűen azt jelenti, hogy nem mindig az előző hónaphoz viszonyítasz, hanem azt mondod, hogy egy kijelölt x. időpont az alap, 100%, és ehhez mérten nő vagy csökken valami. Itt vééééletlenül azt jelölték ki, ami még Ovi koronázása előtti időopont, mivel elegante elfelejti, hogy először mindennek emelkedett az ára, és ő az emelt árból csökkentett. Magyarul, mint az egyszeri butikosnő, úgy van kiárusítás, hogy ráír egy magasabb árat a cédulára, áthúzza, ráírja az eredeti árat, és máris engedmény van :D

Marie Walewska 2014.03.22. 09:16:24

@Frick László Intézet: most reálisan visszalapoztam a saját cikkeim között, tudod, svejciszem, nálam azért vannak tökéletesen ideológia mentesek is, pl ott a fotogén, vagy a yolo című, meg a hisztisanyu újságír, szóval, azért képes vagy fing nélkül is...te miért nem? rosszabb az emésztésed?

Marie Walewska 2014.03.22. 09:22:48

@Frick László Intézet: egyébként meg, hamár, mindig mindenkiről tudod..mert ugye, nem szálka - gerenda eset..
.."A cigány lop, a magyar szerez, a joló torrentezik ingyenwifiről, A Jók és Igazak viszont kreatívkönyvelnek."
és mondd, mi a helyes kifejezés arra, amit az Ovi Baráti Kör csinál? ez itt az én problémám, hogy kurvára kritikus tudsz lenni bárkivel, aki nem kormánypárti. HOgy neveznéd azt, amit EZEK csinálnak? Jogos elvétel? Zabrálás? Lopás? Hogy lehetne pol. correcten megfogalmazni Oviék tevékenységét, amivel a haverok hirtelen milliárdosok lettek? Ptk szerint elfogadott lobbitevékenység? Jótékonyság?

heki 2014.03.22. 21:58:33

@Marie Walewska:
Nem hiszem, hogy bárki motiválva lenne arra, hogy pol.correkten megfogalmazza, hogy mit csinálnak Viktorék.
Miért kellene?

De az annyira egyértelmű, amit csinálnak, mint a fing, nincs mit reszelni rajta.
Ettől elájuldozni, hogy mit csinálnak...
Basszus, hát szerintem azt mondja – szerintem – dudi, hogy nagyon primitív és bosszantó, amit csinálnak, ezen nincs mit ragozni.
Ha viszont primitív és bosszantó, akkor minek csócsálni?
Kritizáljam mívesen az alsós énekkar fellépését az iskolai ünnepségen?
Minek?

Az a kérdés, hogy jutott fellépési lehetőséghez az alsós énekkar. Miért nem küldtük el őket messze?

De lehet, hogy elfogult vagyok.

@A Hannibal Lektűr-attitűd:
Hanni is jön itt a nagy leleplező cikkével. Mi ez a cikk? Leleplezés? Tényfeltárás?
Ki lepődik meg ezeken?

Narancs olvasók biztos örülnek, saját törzsi tudatukat erősítendő az ilyen lepkefing cikkeknek, de miért?
Miért fontos nekik?
Miért nem ír Hanni a narancsos újságírónak, hogy bazmeg írjál tökösebben?

Vagy helyette?

Zárójel: ha valaki a miniszterelnök fodrásza, szerinted számít ott még más ügyfél? Mármint a fodrász számára?

heki 2014.03.22. 22:32:23

Lehet, Hanni és Marie,
úgy képzellek Titeket el, mint Bp. belvár értelmiségieket.
Lehet, hogy ez rossz elképzelés.

Én magam vidéki városból származom, és megéltem a vidékiség érzését Bp-en, amit Viktor is :), amikor ott tanultam az ELTE-n, valamint a városi táposság érzését is, falun, rokonoknál, ahol én volta ma gyökérvesztett értelmiségi, tápos, városi ficsúr.
Nem is tudom, hogy miért írom ezeket, talán azért, mert szerintem Dudi is hasonló szociokörnyezetből van.
Egyszerre entellektüel és zsíros rögmagyar valóság.
Ez egy ilyen dichotóm, skizofrén állapot.

De nem biztos, hogy beteges, sőt mindenkinek ajánlanám, a fasz mindkét oldalán állni. :) Azért az egy (ill. kettő) tapasztalat.

És az valami.

Szóval érdeklődve olvasgatom antikommunikációs megjegyzéseiteket, komolyan, de az érdekel még most is, mint már mondtam százszor, hogy hogy nem működik ez az egész? (Mármint a kommunikáció.)

Működésről van szó, működési szabályokról, törvényekről,
tehát nem személyekről, nem arról hogy Hanni, vagy Marie, vagy heki, vagy Dudi hülye, hanem szabályokról.
Milyen szabályokat hágtunk át?
Miért nem megy át az üzenet?
Mi az oka ennek?
stb.

Frick László Intézet 2014.03.23. 04:26:09

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Fölhívnám a figyelmedet a megadott link egy részletére, miszerint: narancsblog

Kétségtelen, hogy te efféléken tudsz elévezni. De , kérlellek mos kérve, mutass már rá egy általam reád, az én ízlésem (pl élvezetem) szerinti linkemre.

Szóval megint, ugye a politikai vitánk örvén... Julis nyannya elméckedéseivel traktálsz. Én tökéletesen együttérzek veled, Julis nyannyával vagy mindazokkal, akiket a Bukszaszájú Cigány Hitler Kimirszen Kádár Rákosi Napólejony Múszolinni Eszkobár fel tud baszni. Teljesen együtt érzek vélük, veletek. Veled. A Kisszerűről... ö... kisszerűen. Ennyi telik. Julis nyannyustól... a blogban.
Én többet tudok, pl a múltkor nem vezetett át egy vakot a zebrán. Pedig átvezethette volna. Fölparkolt a Fekete Transporterrel [Caravelle-lel] a tilosba, holott föélparkolhatott volna A8 Sportlimuzinnal a még Hádári Szép Időkből öröküölt őrezeriek kiséretébben (plusz 3 Audi)
Ebbe menjünk bele? Hanni? Kellek én ehhez, őszintén? Nem tudod magadnak megoldani? vagy itt vannak a hasonlóanérző jóbarátaid, esetleg gruppenbe nem tolnátok egymásnak?

Frick László Intézet 2014.03.23. 04:31:45

@heki: Nem, hját mindegyiküknek vannak vidékiaffinitásai, Hanni néni vidéki kisvárosban( Újpesten) nőtt föl , Marie pedig A Város elevenjében, a Nyóckerben is (ugye ez az a nyócker, ami két világból áll a Nagy krt két oldala ugye, a Mária utca az nem a Nap utca de pláne nem a Tömő és az se mindegy, hogy Baross utca fölső vagy alsó. A grófnőről pl tudjuk, hogy CBA-ban vásárol, ami bizony politikaimegfelelőségből necces.
Felénk a vidéki büdösparaszt se meg a proletár se vásárol CBA-ban, mert nincsen annyi esze, hogy bázisadatokból viszonyítson, hogy ugyan a CBA drágább, mint Verony & Ibi bóttya, viszont a CBA-ban "több magyar áru" lévén tehát a bázisadatokat fölerősítené, ha ott vásárolnának, csak ugye a proletár meg a büdösparaszt. nadehát ezért is nem fáradnak már vagy 10 éve a vidék megnyerésével a Jók és Igazak, úgyis menthetetlenül türhőek a fejlettgondolkodáshoz.

Frick László Intézet 2014.03.23. 04:35:13

@Marie Walewska: Julis nyannyát át tudja verni a butikosnő, de a Zónijót nem.

Marie Walewska 2014.03.23. 07:58:18

@heki: @Frick László Intézet: rendben Heki, majd megpróbálom röviden leírni.

Marie Walewska 2014.03.23. 08:00:38

@Frick László Intézet: tévedsz, átszoktam, mert elkurvultak már itt is árilag. De nemrég még semmivel sem voltak drágábbak.

Amúgy: nem látom, megnevezted volna, amit EZEK csinálnak. Lopás? szerzés? Maffiamódszerekkel való behálózása mindennek? Én egyébként a nagyobb problémát abban látom, hogy míg az előző gárda megállt az anyagiak lenyúlásánál, ezek a lelkedet is akarják.

Marie Walewska 2014.03.23. 08:03:34

@heki: ahogy Dudi írta, nem vagyok belvárosi. És, ami fő, szerintem, hogy pontosan tudom, milyen a másik oldalon állni, tekintettel arra, hogy elitegyetemre jártam, viszont első generációs értelmiségi vagyok. Akkoriban volt is egy tanulmány, hogy az ilyen lányok nagyrésze nem megy feérjhez, annyira két végén áll a dolognak, hogy nehezen tud dönteni, hová álljon. (én tudtam :D)

2014.03.23. 10:23:47

@Marie Walewska: A bázisindexet nagyon nem szeretik a jobboldaliak. Egyrészt azért nem, mert ezen számolva kiderülne, hogy a 2002-2006-os időszak a legendáriummal ellentétben közel sem volt olyan szar, mint amilyennek szeretnék azt láttatni, másrészt azért, mert akkor kiderülne, hogy az "olcsóbb lett a rezsi" szlogen egy büdös nagy hazugság.

Marie Walewska 2014.03.23. 11:02:25

@heki: próbálom röviden: szerintem az egyik baj, hogy az ellenzék tényleg nem szól a vidékiekhez. A másik, hogy a pöcshelikopter országában az üzeneteit kb 90-es iq-ra fogalmazza, szemben Oviékkal, akik 80-ra. Nem beszélve a liberálisokról, akik belvárosi 110-re. Vagy az elempé, aki szintén.

Frick László Intézet 2014.03.23. 18:33:32

@Marie Walewska: A liberáűlisok belvárosi 110-es IQ-ra éleznek. ne hülyéskeggyé má, linkeljél ilyent. A jövő zöld. Ez meghaladja a 97-et? IQ pl a zöld szövegek megértéséhez kéne, pl normálisan beszélni a jövőenergiájáról, bele se fognak, Jávor pampogott valamit, de az is csak kiszaladt száján (hogy ti a megújulókra nincs pénz és már idő sem)

Frick László Intézet 2014.03.23. 18:35:57

@Marie Walewska: Meg ugye szoktál a Rideg Számokkal jönni. Az a hattucat budapesti elvarázsolt ugyan mit a faszt szélesítene vidéken? Szabó Rebeka volt már vidéken szénát lapátolni és ismernek egy helyet a Balcsihn kívül a térképen, Felcsút, (útbaesik, kis kerülő, Bicske, Felcsút, Szfehérvár, Balcsi) oda szoktak lejárni, pl a részeges tehenészhez meg a botcsináltajuhászhoz uszítani.

Marie Walewska 2014.03.24. 06:47:10

@Frick László Intézet: talán túl sok a hozzászólás, és nem látom át, de ha én folyton számokkal jövök...te viszont a szavak eredeti jelentésével, lécci nevezd már meg nekem, mit is csinálnak EZEK? Mert ugye, mindenkit felsoroltál, de mit csinál az Ovi Baráti Kör? Arra mi a megfelelő magyar szó? Ne legyél ilyen gerinctelen, mert én is találtam egy jó szót erre, ahogy állandóan kicsúszol a válasz elől. MIT csinálnak ezek? Lopás? Lenyúlás? Nevezzük meg.

Marie Walewska 2014.03.24. 06:51:51

@heki:
...".Basszus, hát szerintem azt mondja – szerintem – dudi, hogy nagyon primitív és bosszantó, amit csinálnak, ezen nincs mit ragozni.
Ha viszont primitív és bosszantó, akkor minek csócsálni?
Kritizáljam mívesen az alsós énekkar fellépését az iskolai ünnepségen?
Minek?."..
Azért Heki, mert pillanatnyilag az alsós énekkar van kormányon, és bárkit, aki kicsit is jobban énekel náluk, azt lehetetlenné teszi. Azért, mert el kéne takarodniuk a picsába, mielőtt az egész országnak, Neked, nekem, mindenkinek kötelezővé válik az alsós énekkari tagság. Mert ehhez nagyon közel állunk. Szerintem éltél azokban az időkben, mikor csak párttag lehetett fontos ember. Pillanatnyilag ott tartunk, hogy már kicsit fontos ember is csak alsós énekkari tag lehet, vagy legalábbis annak az anyukája. A jobb éneklést pedig már rossz szemmel nézik. Ha mást akarsz énekelni, mint a repertoárjuk, akkor meg legjobb, ha elásod magad.

heki 2014.03.24. 09:36:22

@Marie Walewska:
Ha már allegória, vigyük végig:

Akkor meg a felsős és középiskolás énekkar működjön már, próbáljanak, gyakoroljanak, lépjenek fel, arassák le a babérokat, menjenek versenyekre.

A jobb éneklést rossz szemmel nézik?
Kik?

Néma bazmeg a felsős és gimis énekkar, illetve egymással veszekednek, hogy ráültél az én székemre, meg ilyesmi.
Ahelyett, hogy énekelgetnének, szépen.
Évtizede nem énekelgetnek.

A Fontos Emberségről:
mi az hogy fontos ember?
Ki az?

Most azt várod, hogy dudi kritizálja Viktorékat?

Miközben én azt olvasom ki soraiból, hogy a gimis énekkar tagjai (vö. jóoldal) ahelyett, hogy ütőset csinálnának, szétbasszák-elisszák-elszíják az agyukat tehetségüket, ugyanakkor a bennfentesség magabiztosságával csinálják a semmit, (index-444-cink és tsai) stb.
Ha érdeksérelmeiket vélnek felfedezni akkor meg összezárnak, mint az orvosok, mondjuk.

De lehet, hogy rosszul látom, dudi, javíts ki, ha olvasatom erősen eltér.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.03.24. 11:53:25

@Marie Walewska: én ugye egy egykor hatvanezres, most szűk harmincezres városban (nem titok, Komló) vagyok igazgatóhelyettes a szakiskolában. Itt senki soha nem kérdezte meg (Fideszes a vezetés amúgy), mit gondolok politikáról, kire szavazok. Csak tesszük a dolgunkat. Lehet, én elfogadom, hogy ez a nagy büdös kivétel. Természetesen Komlónak nyilván nincs stratégiai jelentősége. De azért biztos van ilyen máshol is, nem hiszem, hogy mindenhol párttagságit kérnének a molyfing óvoda helyettes igazgatójáig bezárólag.

Marie Walewska 2014.03.24. 21:32:37

@vészmadár (pica pica): nem is erre gondoltam. Például azt tudod, hogy a tanfütyi, aki kijön majd téged ellenőrizni és minősíteni, az hogy került oda, hogy Ő minősíthessen TÉGED? Vajon milyen alapon lett kiválasztva? Gondolom, ha azt mondom, nem szakmai, akkor nem sokat tévedtem. Konkrét eseteket tudok.

Marie Walewska 2014.03.24. 21:42:21

@heki: igen, én azt várnám, hogy ha valaki kritizál, akkor a kormányon lévőt kritizálja, és nem az ellenzéket. Majd ha nyer az ellenzék, akkor onnan fogva én is őket fogom cseszegetni. Addig minek.
És ahogy Hanni mindig mondja, szálkák és gerendák a szélben, tehát van egy cikk, hogy ki mint lop, csak éppen azt nem írja le Dudi, hogy EZEK hogyan is jutottak ahhoz a vagyonhoz, ami van nekik. Biztos kártyán nyerték, mint Gorcsev a Nobel-díjat.

heki 2014.03.24. 22:11:12

@Marie Walewska:
de hát éppen azt írja dudi, és százszor mondta, hogy szerinte EZEK hogy jutottak hatalomhoz, nem?
Aki meg hatalomhoz jut, az lopik, itten, Kádárisztánban, nem?
Rokonokat véletlenül filmesítette meg Szabó István, vajon?
Az elmúlt x évben ez történt.
Erkölcsi felháborodásuk azoknak lehet, akik rájuk savaztak. Szerintem Te nem, én rájuk se, szóval mi van, mi ez a felháb?

Az meg hülye szöveg, hogy EZEK többet lopnak, mint az előző kormány(ok), dehogy többet, csak hülyébben, mert okosan sem tudnak lopni. Nem mintha az előző kormány(ok) rendkívül ravaszul loptak volna.

Épp ezért ír ennyit Dudi a lopás-szerzés stb. összefüggéseiről, hát nem áll össze a kép?

kikoránkel 2014.03.25. 17:27:44

@heki:

Nem! Dudi azt írja, hogy te egy tolvaj vagy Tanár úr, mint az összes magyar.:D

Nem hiába emlegeti annyit a polkomot.
Most, hogy eljutottunk oda, hogy a millió fidesz-mutyit nem hatástalanítja az elmúlt nyóc év, Dudi polkomja szétkeni a lopást rád is, nehogy már úgy érezd, hogy lehetnek morális megfontolásaid.

Szóval, tisztelt pedagógusok, tessék visszavinni a krétát!

Frick László Intézet 2014.03.25. 18:08:51

@kikoránkel: jaj, de a l j a s -an hisztériázva drámázol és uszítol. Och be nyomorútt az érvelésed és méltatlan. Te, akit aztán kurvára érdekel A Negyven Igaz ember. A magyar súlyozótöbbsége szerez, amit csak bir s ez baj és ez politikától és kurzustól független baj és pl baj a multiknál, akik szeretnének itt foglalkoztatni. És baj a szállítmányozásban, amidőn a fejlettnyugaticégnél ha megtudják, magyar a sofőr, rárivallnak, mozdulni ne merjen, mert a magyar tolvaj népség és kész, akárhogy rinyálsz és uszítasz itt, ez nem polpancs-téma. Sajnos nem. Hiába erölködöl nyomorúttú. A tanár úr nem viszi el a krétát, de pl pont a tanarak túlórákkal való trükközései (jaj és az "eszmei órák" meg álszakkörök) fialták ide a rózsikaizmust. Ez afféle, mint panaszlja a gyáridógozó, hogy egy hétre egy cérnakesztyűt kap, de miért, mert amikor ki-ki vihette a cérnakesztyűt, hatosával vitték naponta. Ki beszélt itt krétáról. Természetesen a méret nem számít és egy fideszmutyi több, mint amit Leisztinger merített -mi? [A méret nem számít -hanem az, hogy KICSODA csinálja ??44??44??? Ha Mester Ákos csinálja baj, ha Uj Peti, az schneidige ]. Ugye. Meg hát az elegancia is számít, ha ugyanis valaki tiszta holdfénysarlócska körmecskékkel kreatívkönyveltet. Ebben a fideszmutyizásban ai is mókás, hogy magatok is a mutyi szót használjátok: csak a kishalak vannak meg, de azok aztán!
A belosztályos nővér pelenkát lop haza, ő megvan, de pl a főorvosúr a korház eszközeivel és költségén dolgozik sajátzsebre, de ő elegant és nincsen meg, az ui nem mutyi.

kikoránkel 2014.03.25. 19:40:03

@Frick László Intézet:

"A magyar nép a DNS gyökéig tolvaj..."

Mámeg a súlyozótöbbség? :D

"Pompás szórakozás" követni, hogy változtatod a csapásirányt, a pillanatnyi érdekednek megfelelően!

"Mutatom"!
1, Gyurcsány-Bajnai elmúttnyócév Aprópiroska ajjasgecitolvaj

2, Persze, ezeknek is vannak oligarch
áik, de ezek építenek is.
Bezzeg a bla-bla-bla...lásd 1. pont.

3, Nincs miről beszélni, TI magyarok genetikusan tolvajok vagytok, kuss, fogbepofád, oszojjá!
Különben is, a tanarak csalják a túlórát!

Ki is uszít itt? Van-e tükröd?

heki 2014.03.25. 22:33:05

@kikoránkel:
Noha nem loptam krétát, meg A4-es lapot sem, üresen, abban dudinak igaza van, hogy Sólyom László által megfogalmazott erkölcsi nihilizmus van az országban.
Ez nem bűn, ez tény: történelmileg így alakult. Ma Magyarországon a 'törvény' mint olyan, kijátszandó keret, amit a mai parlament túlnyomóan jogászi (ügyvédi) gondolkodásbeli többsége szentesít.
Magyarán, és magyarul és magyarázva, a mai Magyarországon a morál és a törvény diszjunkt halmaz.
Mindenkinek, itt és ma.
A törvény arra van, hogy én átjátsszam, kiskapukat keressek - ez messze idegen az angolszász jogfelfogástól.
Ami nem biztos, hogy igazabb, erkölcsösebb, alapjaiban jobban megerősített, de más, mint az itteni, magyarországi jogfelfogás.

Médiatanár (is) vagyok.
De éppen ezért nem készülhetnek Magyarországon alapvető műfaji filmek: pl. krimik, mert nincs meg az egységes társadalmi tudat a jog és erkölcs párhuzamáról.
Éppen ezért nem készülhetnek Magyarországon olyan filmek, mint pl. a 12 dühös ember - mert egyszerűen hiteltelenek lennének. Erkölcs vs. jog?
Kérdésként sem létezik. Hiteltelen.

Ebből fakadóan nagyon érdekes, hogy alapvető műfaji filmek nem mindegyike testesülhet meg itt Magyarországon - épp a fentebbek miatt.
Pl. nem lehetséges western sem, noha voltak kísérletek (Talpunk alatt fütyül a szél), sem akció-film.
Ellenben horror igen, létezhet, és vannak is magyarországi kísérletek erre, pl. a dunaújvárosi független horror filmek, - mert a horror lényege (Király Jenő alapján) két világ szabályrendszereinek ellentmondása.
Ezt a két különböző világ szabályrendszereit ma, Magyarországon hitelesen le lehet írni.
Viszont a moralizáló, rend vs. jog problémát nem, mert történelmi örökségünkből fakadóan mindez nem érvényes itt.

Szóval nem genetikus adottságról van szó, szerintem, més úgy vélem, Dudi szerint sem (noha ő sváb, én meg echte magyar vagyok), hanem történelmi hagyományokról. Ki, hogyan éli meg a rendet, a törvényt?
Mi, Magyarországon lakók azt szoktuk meg az elmúlt x (pár száz) évben, hogy a törvény a felső réteg pozicionálási szándékának kifejeződése.
Kérdezz meg egy egyszerű embert, az utca népét, hogy így gondolja-e.

Hogy mindez jó-e nekünk, továbbvisz-e minket, az egy másik kérdés.
De a tény tény marad.
(Írhatnék ilyeneket, hogy jogbiztonság, meg ilyesmi, de ezek idegen szavak nekünk.)

Marie Walewska 2014.03.26. 15:48:57

Most hallom, hogy Ovi "visszaszerezte" a Seuso kincseket. Most akkor szerezte, lopta, vagy egyszerűen megvette ? :D
Mindenesetre kurvajól kommunikálják, méghogy ezek amatőrök, még elsőre én is bedöltem, hogy "visszaszerezte" annyiért már én is vissza tudtam volna szerezni :D

heki 2014.03.26. 17:06:23

@Marie Walewska:
Bedőltél? Komolyan?
Befolyásolt?
Nem mondod.
Engem, mint viszonylag keresztény-konzervatív embert cseppet sem befolyásolt a Seuso-kincsek visszavétele, visszaszerzése, titkos akciók általi elragadása, James Bondok bevetése.
Semmiben nem befolyásolt.
Téged meg igen? És miért?
Mit éreztél?

Nemzeti büszkeség öntudatot?

Bizalmat Viktorék irányában?

Kurvajól kommunikálnak... ne röhögtess.
Szerinted a magyar lakosság nagy része tudja, hogy ki volt Seuso, és hogy miért fontos nekünk?

Lefordítva: azt gondolja a magyar lakosság többsége (szerintem), hogy valami múzeumi izé itt van, na de eddig sem jártam múzeumba, most se fogok.
Még egyszer, szerintem ennyi.

Ma hittanár kollégám arról beszélt, hogy mennyire szimpatikus volt neki Thürmer Gyula beszéde, tegnap a tévében.
Hm.

A fondorlatos kommunikációról.
Viccelsz.

Frick László Intézet 2014.03.26. 17:48:38

@kikoránkel:
1Nem, hanem több osztállyal följebb, kreatívkönyvelők. Elegantok. Úttörök. Akik minden stiklit először csinálnak és amikor már nagy divat, akkor jön Simicska is koppintani.

Karikázzál már be nálam olyat, hogy Gyurcsányt aljastolvajgecinek mondom, ez a ti stílusotok ilyen jolinyannyaságokkal ti mentek orbánra.

2. Márpedig tényleg nem mindegy, hogy a gulyát továbbtenyészteni fejni legeltetni lopják el a buta ostoba könnyenutolérhető bunkóparaszt oligarchák, vagy az elegantok tüntetik el örökre úgy, hogy a nem legeltetett legelők is tönkre mennek (ugyanis a legelőt a legeltetés teszi)

3. Nem ezt mondtam, de főleg nem így és főleg nem ebben a stílusban.

Komolyan mondom, annyira frusztrál már benneteket ez az Orbán, mindenről az jut az eszetekbe, bármi van, az biztos, hogy az egyik cövek, amihez megkötitek magatokat, az orbán, csinálok nektek egy Jizzed Orban oldalt, ahol rávberhetitek az orbán családra... esetleg megfontolom az orbán család arcformára alakított guminőszekció forgalmazását, te kapsz szopatni egy Nyerges Zsolt fejű gumibabát, mert ez egyszerűen már defekt, amit műveltek.

RTe szoktál bizonyítékokat követelni és arra, hogy a lopás általános magyar métely, millióegy bizonyítékot tudok és ez szerintem olyan kérdés, amiről talán érdemes lenne "nempolitizálva" is beszélni, de veled, pedig elvileg értelmes ember lennél, a lekorlátozottságod miatt semmiről sem lehet eszmecserélni, mert te szüntelen a küldetéstudatoddal vagy elfoglalva, hogy: most leszámolsz egy orbánistával. Így tök mindegy, mit modok neked, opponáélsz, mert egy orbánista mondja. Ahogy ezerszer elmondtam, ezeregyedjére is elmondom: azon retteg az ember, hogy orbánéknak tényleg támad valami jó ötlete, ti arra is észnélkül rohannátok rá...
Politizálnál -de nem tudsz magadon uralkodni, elragad a hév. Egy tényleg éles politikai vitában semmire mennél, padlóra kerülnél, mint egy begorombult bikszoló. Maert a düh ott se vezet semmire.

heki 2014.03.26. 20:09:10

@Frick László Intézet:
kis színes, anekdot az magyaroknak viselt dolgairól.

1414, Konstanz, zsinat. (Lux. Zsigmond király és császár, Husz János, pápák, ellenpápák stb. 4 évig tartott, ugye tudjuk..)

Az büszke magyarik is képviseltetik magokat, több száz nemessel.
Ámde annyira nem EU-konform (tziganische) módon viselkedtek, hogy be se engedték őket a városba, kint tanyáztak a városfalun kívül.
Napközben is kint voltak, ugye mert hát Zsigmond kerál magyar kerál, ittak, ettek, mulatoztak, lényeges dolgokba nem szóltak-szólhattak-nem tudtak szólni bele, jól érezték magokat, különösebb döntéskényszer nélkül.

Ámde lenyugsz a nap, este van, és Zsigmond kerál magyar kerál kijár a városon kívülre, mert az magyarikkal lehet csak enni-inni-berúgni-mulatni igazándiból.

Ez egy szép kerek történet.

kikoránkel 2014.03.27. 07:32:55

@Frick László Intézet:

Orbánfóbia?

"Tölgyessy: Orbán rendszeréből nemzeti katasztrófa következhet."
---
"Orbán Viktor az emberek értékvilágának árnyékosabb oldalára alapozva alakította ki rendszerét, pedig társadalmunk eddigi eredménytelensége jobbára ezen vonásokból származik"
---
"A választási kilátásokról azt mondja, az önmagára igazított szabályok révén a Fidesz szinte "belorusz arányú mandátumot" szerezhet április 6-án."
---
" Orbán Viktor...inkább az 1944 előtti jobboldal és a kádárista kelet-orientáció „értékeit” akarja ötvözni."
---
"Orbán minden jogi, intézményi, politikai akadályon keresztültörve megvalósít egyfajta tulajdoni újrarendezést, aminek kedvezményezettjei a Fideszhez közeli emberek."
---
"Csakhogy ebben a rendszerben "milliónyi magyar eltökélten hisz", akik pedig mégsem, azokat „olykor tudatosan félelem keltésével kísérli meg terelgetni”."
---
index.hu/belfold/2014/03/26/tolgyessy_orban_rendszerebol_nemzeti_katasztrofa_kovetkezhet/

Kampány, uszítás, sértettember, megvették, indexhazudás! :D

heki 2014.03.27. 17:11:48

@A Hannibal Lektűr-attitűd:
öhm, izé.
A Tölgyessy-interjú a baloldal felelősségéről is beszél, hm. Ki mit emel(ne) ugye ki a szövegből.

Frick László Intézet 2014.03.27. 18:01:13

@heki: Azt magyarázd meg nekem, Hanni mit a faszt akar Tölgyessyvel, amikor az LMP-től sokkal ütősebb idéznivalók vannak, pl a Lovasi interjú, Tölgyesssy annak a nyomába nem ér @A Hannibal Lektűr-attitűd:

@kikoránkel: ez mind alaptalan baromság, amit összehordasz T-től.
Lásd, amit Hanninak írtam a rinyálásról, Balkánról

kikoránkel 2014.03.27. 20:12:10

@heki:

Az elmúlt években Hanni is, Lujza is, én is x alkalommal leírtuk, hogy az Mszp elbaszta a 8 évnyi lehetőségét és ezért Fletó a főfelelős.
Ez viszont nem menti föl Orbánt a tettei alól.
Namost, találd ki, ki volt az aki ezt soha meg nem hallotta, hanem mindenkit, aki nemtetszését nyílvánította az orbáni politika miatt, besorolt az agyamosott, gyurcsányista "jóoldalba".

Nekem már kínos lett bizonygatnom, hogy semmi közöm a bukott oldalhoz, úgyhogy abba is hagytam.
Biztos, hogy van dudinál nagyobb orbánfan is. De, nem ingyen!

"ez mind alaptalan baromság, amit összehordasz T-től." by dudi
Miért is? Ja, mert apáink nem féltek így Kádártól.
Tökéletes taknyolós módszer, nehogy a lényegről kelljen beszélni.
Persze nem új ez, így megy évek óta.
Mintha az oltárképet hallanám. :D

heki 2014.03.27. 20:59:17

@kikoránkel:
azért, bakker, mert hogy Orbán mit csinál, mit csinálhat: hát pont a szavak, titkok őrzői (jóoldali értelmiség) a felelősek.
Nem Fletó.
Dudi azt mondja, szerintem, de mondom, lehet, hogy tévedek, én így értelmeztem, hogy Fletó nagyszerűen kihasználta ezt a katyvaszt. Dudi dicséri Fletót, nem tudom feltűnt-e.
Orbán a maga földhözragadt simlisségével meg tud szólítani x millió fant.
Dudi nem tartozik ezek közé, szerintem, mondom: szerintem. (Lehet, hogy elfogult vagyok.)
Éppen ezért az olyan postoknak, hogy Orbán mit tett, ebben a blogban azért nincs helye, mert más sík, mondhatni, más intellektuális sík.
Dudi próbál arról beszélni, hogy mi a politika, meg a politikai kommunikáció, hol esnek egybe, hol különböznek.
Orbán tettei, kijelentései csak annyiban érdekesek, hogy rájöjjünk, hol van mindebben a manipulációs szándék.
Dudi szerint (meg szerintem is) a szándék megvan, de bénák ez ügyben.
Az Orbán-fóbok szerint ördögien ravasz manipuláció, amit tesznek, szerintem meg nem, szar, béna, én jobban csinálnám, pláne, ha fizetnének is érte. :)

kikoránkel 2014.03.27. 21:45:54

@heki:

"azért, bakker, mert hogy Orbán mit csinál, mit csinálhat: hát pont a szavak, titkok őrzői (jóoldali értelmiség) a felelősek."

Ezt azért olvasd el mégegyszer és ha fenntartod, akkor nem csak, hogy lehet, hogy elfogult vagy, hanem halálbiztos.

heki 2014.03.27. 22:45:36

Hm?
Ha valaki hatalomra jut, annak mi az oka?
Tök mindegy, hogy milyen hatalmi potenciállal-negatívumokkal rendelkezik, de mi az oka, hogy helyzetbe kerülhetett?
Ennyi.
Ha ez halálbiztos elfogultság, akkor ámen, legyen.

Frick László Intézet 2014.03.28. 02:01:51

@kikoránkel: @heki: Schoiffer szokott ma arról beszélni, amiről én már 4 évvel ezelőtt beszéltem, miszerint A Jók És Igazak is bizony könyékig ledőgozták sokszáz kiskezüket abban, hogy 2/3 lett.
És ha megpróbálunk józanul, ez kikoránkelnek nem fog menni, de csak egy pillanatra, gyakorlott részeg is képes erőt venni magán 2-3 másodpercre, annyi elég, rápillanototok pl a mai politikaikommunikációjára a jóoldalnak és hozzá a jóoldali sajtó műveleteire, az látszik, hogy ENNYI miatt már ezekszeroint megérdemli Schiffer a kevés, a szórt, a sugárzás-széli alig-figyelmet???

Frick László Intézet 2014.04.20. 07:43:00

@kikoránkel: Hannival azon basztattatok, hogy milyen hülyeséget honnan szoptam a német atomerőműleállításról, most azonban üdvözítőtök, Petre Maghari hoóóógy bezzegel, imé:
444.hu/2014/04/18/vagy-a-nemetek-teljesen-hulyek-vagy-nagyon-meg-fogjuk-szivn

Lennél szives kiszámolni Petre spät -jét hozzám képest??

kikoránkel 2014.04.22. 11:46:00

@Frick László Intézet:

1. Velem ugyan te egy árva betűt se váltottál a német atomprogramról.

2. Majdnem 3 éve döntötték el a németek, hogy ezt akarják, te meg most hallottad először?
Számold ki a spätedet a hvg-hez képest.
Vagy mi a térdemet akarsz ezzel?

3. Magyary egy előző napi előadás apropóján írta a cikket, ami alapján lehetett pro és kontra érveken gondolkozni.

4. Atomerőmű-ügyben a te érveid voltak:
- Ovi bárhogy dönt, az a jóoldalnak elfogadhatatlan lesz.

5. Ez mind.

Frick László Intézet 2014.04.23. 17:29:41

@kikoránkel: @A Hannibal Lektűr-attitűd:
Mind a ketten basztattatok, honnan a rákból vettem, hogy a németek mit [ti. hogy leszerelni] akarnak a kernkraft-tal

Frick László Intézet 2014.04.23. 18:06:50

@kikoránkel: Ez is egy régi ima, az ember állandóan X-alakban vágja hasra nagát, már a térdemre tibeti zarándok-koptatót kell aplikálnom, nehogy az a vidékibarom pácsóaránnás kúnnyájja mán valami értelmeset is kitanájjon, mert akkor ti azt is lehőbörgitek..

Frick László Intézet 2014.04.23. 18:10:57

@kikoránkel: Atomerőműügyben nekem érvem nincsen, ugyanis az első sárgamatricámat
ATOMKRAFT? -NEIN , DANKE! még 1975-ben szereztem be, tqartósan ez a véleményem.
Azonban a jóoldal csúnyán helyzetbenhagyta a magyar atomkraftot, pl keresztbetettek a pár szélerőművecskénknek is azzal a vérlázítő hauudozással, hogy a "sok" szélerőműmiatt költségesen az atomerőművet kéne megfékezni.
A német környezettudatosságnak 40 éves hagyománya van. Mi máég ott se tartunk tudatilag, ahol a német közember 1974-ben... NSZK egy JÓÜLÉTI állam, jóhogy be lehet szedni sok pénzt az emberektől zöldenergiára, amikor annyi is a rezsijükbe meg se kottyan. Egy német család havonta ötször annyit tankpol (benzoint) mint a magyar és meg se kottyan nekik.

Frick László Intézet 2014.04.23. 18:15:18

@kikoránkel: @A Hannibal Lektűr-attitűd:
Az elmúlt 12 év a jóoldalon az orbán-gyűlöletről szól. Egyre felbaszottabb aggyal őrjöng a óoldal, kb ez vezetett a mostani buktához. Erre a folytatás mi? felbaszódott agyak továbbra is, őrjöngés. Tkp Orbánnak nem kell mást tennie, mint továbbra is felbaszni az agyatokat és akkor minden jól megy neki.
A Pácsó Aréna gyönyörű példája annak, hogy ez az agyfelbaszás hogy működik. Pedig biztos vagyok abban, hogy a magyar futball betegségei diagnosztizálásában jóoldali üdvösajakról hangzott el nemegyszer a beszántás, sóvalbehintés és vaélahol vidéken, egészen lentről újrakezdeni. namost Felcsút távolsága pont jó: Egy budapoesti jóillatúparaszt számára vidékre lemenni 60 km-es körzeten túl kb ua, mint egy békés megyei büdösparasztnak fölmennie Budapestre. Sőt, a budapestiparasztnak még messzibb e messzi...

Frick László Intézet 2014.04.23. 18:17:37

@A Hannibal Lektűr-attitűd: @kikoránkel:
Arra tanítsatok már meg, hogy lesz az orbánbasztatásból jóoldali megújulás? Nyilván csapatösszekovácsolásnak elmegy a mindennapi büdösvidékicigánybasztatás, de egyébként? És kell a jóoldalnak egy olyan csapat, amit kb az orbángyűlölet fog úgy egybe?? hogy ráadásul pl Idvezítő Ferenc számára létszükséglet Orbán...

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.04.23. 18:47:10

@Frick László Intézet: Nekem folyton úgy tűnik, hogy a hemügéd egyik fele le van leukoplasztozva. Bazeg, ki harcol folyton valami rémség ellen?! Multik, bankok, bürokraták, komenisták?! Kivel szemben egy a tábor?!

Nem kell megújulnia a jóoldalnak, hanem el kéne húzniuk a picsába, Zseniális Viktorral együtt, aki direkt ostoba fasz, mert így tartja fenn bölcsen az orbánutálatot. Bohózat ez már, tényleg.
süti beállítások módosítása