Aki szolgál, az Rangos Katalin. Aki tűri: Ujkihívásttalált Péter.  Tegnap itt háborogtam a kamerák előtt beszédképtelen Soltész Miklóson és monnylééztam a nyomorultat, erre tessék, Rangos Katalin (igaz  a  haladóbaloldali nótatévé jellegű Klubrádióban). Én az ide hanghíven bemásolt részletekig bírtam, de aki állja, az hallgassa, kb 9perctől

RangosK : Jó estét kívánok, itt ül mellettem Uj Péter és tegeződni fogunk, mert régről ismerjük egymást a szakmából

---

RangosK: [...]a nyitány az, hogy jól ejtettem-e, négy-négy-négy vagy négynegyvennégy [...] FIGYELEM MOST! jó, azoknak a hallgatóknak a kedvéért, akik pont ennyire ilyen nagyon későn internettel viszonyba lévők, mondd már légyszives, hogy mi a fene ez a négynegyvennégy

UP Már bánom, hogy ezt a nevet választottuk, annyit magyaráztam [...]

RangosK A mi hallgatóink átlagéletkora egy kicsit feljebb van, mint az internet általános használóié

UP ööööö ez egy ilyen internetes szleng, mit mondjak rá [...]

Még belehallgattam ott, ahol Rangos néni a 444 tagolatlanságát kifogásolja azzal, hogy kb olyan, mintha letekeredne egy WCpapír (holott a 444 nagyon profi és kb annyira kőkoönzervatívan tagolt, mintha papírról böngésznénk)

http://www.klubradio.hu/klubmp3/klub20130524-175853.mp3

http://img.gawkerassets.com/img/18od70k3341ndjpg/k-medium.jpg Ujkihívásttalált Péter. A 444 szerkesztősége egy, a Nyugatihoz közeli kétszobás [RangosK: garzon]ban nyomorog, holott minden munkatárs megoldhatná otthonról is.

http://www.filmacademy.hu/uploads/oktatok/171.jpg Rangos néni -pont UP anyukája is lehetne.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr45321605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2013.05.28. 08:30:49

ehhez nem tudok mit szólni, de egy kedves munkáltató itt pár házzal arrébb épp most rúgja ki a fele IT-s csapatot, ám a kirúgandóknak előtte még be kell tanítani a leendő indiai kollégákat a munkájukra. Aki szerint ez nem beteges, az szóljon, úgyis olyan sok értelme van az interneten ilyenekről vitatkozni :-)

magyar-magyar szótár 2013.05.28. 08:47:54

@Dinamuki: Szerintem ez nem beteges, ez kúl és a jövő. El kell fogadni, ez a trend. :D Retrográd múltsöpredéke az, aki ezt nem látja trendi kúlságnak. Az idők szaga ez! Ad notam: amikor UP-t még a paracsizmaváltás hajnalán megkérdezték, hogy az index mért törekszik monopóliumra. Ez a piaci trend, kész.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2013.05.28. 09:07:29

@magyar-magyar szótár: Hátöö... amíg nem pont velünk történik ilyen, addig lehet külnak nevezni, de ha pl. velünk történne, azt rettentő kicseszésnek éreznénk.. és egy kis empátiával mások esetében is.

magyar-magyar szótár 2013.05.28. 09:36:18

@Dinamuki: A netokratív spekulalisták számára az emberi tényező fölösleges , nyilván a netokratív spekulalista is ember, van pl akár gyerekes napja is

cink.hu/hogyan-maradtam-tegnapig-varganyaszuz-509991700

viszont egy másik netokratív spekulalista tekintetében emberi tényező, ami ugye szakmailag a...

A[z észak-] nyugat-indiai IT-sek most beleülnek a forró székekbe, aztán majd a náluk olcsóbb dalit [kelet indiai] IT-sek fognak már nem is fizikailag, csak otthon, a kunyhójuk előtt guggolva ésígytovább
süti beállítások módosítása