Így igaz kb minden "hír".

Felütés: "Leégett Krasznahorka vára"

Lecsapás: Nem égett le Krasznahorka vára.

origo:

 

Tomas Kupco, az Rv.sk című, helyi híreket közlő weboldal szerkesztője az [origo]-nak elmondta, az egész úgy kezdődött, hogy híre jött: ég a fű a vár alján. A tűz aztán feltehetőleg a bokrokon, fákon terjedt fel a tetőre. A körülbelül másfél órás pusztító tűzvész ellenére a becslések szerint a berendezésnek körülbelül 90%-a megmaradt.

Forrás: Erik Hrivnak, Hradkrasnahorka.sk
További képekért kattintson!

További több mint száz fotó a várudvarról és főleg a termekről, berendezésről a tűzvész után ezen az oldalon látható.

 

 

 

és az index:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Naugye, hogy mégis van egy hangyafasznyi különbség jóoldali és jóoldali orgánum között!

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr574313263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2012.03.13. 06:11:34

nálam az index szó alatt semmi sem látszik
vagy az direkt van? :))

spájdernecc 2012.03.13. 08:20:37

én is ezenspekulálok hajnal óta
zsíros titkok lappanganak Kresznahorka körül

budai zöld 2012.03.14. 08:53:39

Hát nem bontották ki a valóság hírértékkel nem bíró szeleteit. Na és.

És mindkét népréteg szakértőjeként mit szólsz a cigiző cigánygyerekek vs. dudvaégető parasztok vitához?

FilcTroll 2012.03.15. 23:33:35

Érdekes, engem a történelem ilyen szeleteinek elveszése nem ráz meg annyira, mint a kivívott, használható közös értékek pusztulása (tömegközlekedés, egészségügy, iskolarendszer, épített dolgok stb.). De hát én csak egy troll vok.

Frick László Emlékzenekar 2012.03.16. 04:02:00

@FilcTroll: A tömegközlekedés (valamint a felsoroltak) negyedszázada folyamatosan pusztulnak. Kedvenc példám az, amiben pl úgy próbáltak lendíteni Budapest közlekedésén, hogy drágaalkatrészű, magasszervÍzigényű nemlegózható használt Volvo buszokat vásároltak. De idetartozik pl az is, hogybár gabonaraktárt és malmot csak vasútivágány melé szabad építeni, de azért megengedték az ilyen helyekre vezető közutak széjjeltrancsírozását gabonaszállító teherautókkal. Pár tucat gabonafuvarozó vállakozás jól érezte magát és ez ezernmilliárdokba fájna, ha ki kellene csak javítgatgatni is.

FilcTroll 2012.03.16. 06:35:01

Ezekre gondoltam. Az utcát, amin 40 éve járok, soha nem újították fel. Megépült nagyonrég azóta milliónyi buszt, teherautót vitt el, száz csőtörés foltját viseli, és akárhány éve "nincs pénz a felújításra a jelenlegi helyzetben." És hány ilyen apróság van... A szemünk láttára züllik rommá az ország. De a mi hibánk is, tetszettünk volna forradalmat csinálni, rendes akasztással. Nem sietett volna ennyi mohó geci a hatalomért.

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2012.03.16. 07:56:57

@Frick László Emlékzenekar: na, most továbbra sem tudtam meg, hogy az indeksz szó alatt direkt van lyuk, vagy nem

kikoránkell 2012.03.16. 10:11:39

Krasznahorka égő várával melegítették a gyarmatosítók a fazekat, amiből kiugrottunk!
süti beállítások módosítása