Hihetelen ma már, de ez a [egy néhai] kanadai televízió filmje. Egyetlen kocka talán 24-szer is,  magyar

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr403527904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr Steinmann 2012.01.10. 07:23:20

pár éve még röhögtél azokon, meg cikizted őket, akik a Kishercegből kivettek egy részletet, hogy szeretettel olvasóimnak
szóval, egy betöltött kép vagy videó sem esik más elbírálás alá.

magyar-magyar szótár 2012.01.10. 08:13:05

@dr Steinmann: Drága doktorom, panaszlottad a j á t é k o s s á g elsikkadását, most pedig előtted volt a lehetőség, hogy az egy magyar képkockát megleld...

magyar-magyar szótár 2012.01.10. 08:13:48

@dr Steinmann: de csak ragaszkodsz ahhoz a játékhoz, hogy "mongyá bármit én meghibázom!"

magyar-magyar szótár 2012.01.10. 08:15:15

@dr Steinmann: Már tényleg oda szorulok, mint a Zimádott Viktátorom hogyy még azt se monhatnám, hogy lemondok, mert akkor nemjól monnyannyámm azt se, akkor fogom a kötelet oszt megyek a pincébe, az tán jó lesz? :D

dr Steinmann 2012.01.10. 18:49:40

@magyar-magyar szótár: nem kikeresős képrejtvényre gondoltam

pince, kötéel, mondd, szeretnél beszélni róla? :)))
dr Freud meg ugye, ki van tiltva innen

magyar-magyar szótár 2012.01.11. 03:30:49

@dr Steinmann: Ez egy régi história. Egyszer az egyik szörnyeteg azt mondta, hogy ellenségeink azt várják el tőlünk, hogy lemenjünk a pincébe és kössük föl magunkat. EZT aztán a jóoldali sajtó úgy ibnterpretálta, hogy az ostoba szörnyeteg akasztatni akarja az ellenségeit.

Ugye, velem az a baj, hogy m á s t merek mondani, mint ami a vízcsapból folyik.

Azt szeretméd, hogy az én 300-as napi olvasottságom csatlakozzon a másfélmilliós napiolvasottság egyenkajáldájához és ugyanazt a szószt nyomjam, az tetszene neked, nem tetszik Akkor mi a telefaXXXomat csinálhatnék más, mint kopipasztázni dekreatívan. És még engem hülyézel le, mert nem ugyanazt szajkózom, ami a vízcsapból folyik. Leovifanoztál engem, holott rajtam kívül senki a jóoldaloón meg sem említette, hogy ez az orrmányzatt is ugyanúgy kamarilla-jellegű, mint az előző. Rajtam kívül mást nem tudsz mutatni, aki azt mondja, hogy AZONNAL döbetűt kellett volna kiáltani. Nem pedig maszatolni, most nem megyek végig a huszas listán, az a lényeg, hogy ha nem örjöngök és uszítok úgy, ahogyan azt te a neked cukor népikajából beszivornyázod, akkor ovifan vagyok. És még nekem kéne pszichiáterhez fordulnom ugye. Én vagyoik naz a hülyének nézett, akinek be lehet mesélni a Szürke Lovat az Újtérképen. Amikor 2010. májusa óta mondom: úgy megy, hogy jön és hamarosan és máris felmentve. Senkit nem taláész rajtam kívül, aki megmutatta volna: Már 2010. júniusban ártatlan lesz a Nyolc Év Keze.
süti beállítások módosítása