Az én tekintetemben, ábécérendbe cserélve Bazsó Gábor és Winkler Róbert a magyar újságírás [elektronikusmédia tagozat] liberális netovábbja. Winklerről már volt szó párszor ebben a "blog"-omban és korábbi wlog-életeimben is. Nem lenne célszerű Winklerről mindent összehordanom : a jógyerek is csakolyan netokrata, mint a rosszgyerek, a netokratívorthodoxia szerint a tízszeres ismétlésből ért csak, és én még csak most ismétlem el hatodjára az egyik példát, de már csak utalóan: amikor Winklernek különvéleménye mert lenni A Város-t elözönlő traktorok nemtetszik-a-rendszer sítlusú gulyásdzsemborijáról. Azt merte ui. nyilatkozni (a szokásos jógyerek nyalatkozások helyett) Winkler, hogy azért tetszik neki a traktorostüntetés, mert a traktorok tetszenek neki. Magyar, ha liberális is, eddig a netovábbig már nehogy elmerészkedjen! Meg is kapta Para K. jógyerektől a magáét! Néha elgondolkodom, hogy a jógyerekmédia mért hagy  az autóbuzi sávban elpocsékolódni ekkora nyelvierejű liberálisokat, mint Winkler  és Bazsó. Én szeretnék pl olyan TV-híradót nézni rendszeresen, amit ők csinálnak. Azonban 101% biztos vagyok, hogy a jógyerekmédia nem szeretné őket a hírkocholdák közelében se látni, valamint ők maguk sem szeretnének politikaiújságírással foglalkozni.

Samsung Fluence

(ez is megtölthető politikai áthallásokkal. ugyanis a Renault embléma alatt koreai bérgyártású termék található, Bazsó fel is sorolja majd a autó belsejének leírásakor [fókabébigyilkos kőolaj!] a koreai autókra 20 éve még jellemző tulajdonságokat. Én annyit tennék hozzá a Samsung Fluence autóhoz, hogy a Hyundai meg Indiában gyártat olcsón.

 

Kis kitérő az általános és mélymagyar előítéletességre: Egyszer volt ezéletben igazán szembesülni a saját előítéleteimmel, amikor is egy Renault FOS után (ami erősen a műszaki alapját is képezi) egy Dacia Loganban volt szerencsém kipihenni a tallálom-haj alapon laza műűvészi franciássággal összedobált autóban szerzett agyi és egyébzsigeri háborgásaimat. Az elvileg műszaki alapként szolgáló francia autó kelet-európai és nyugat-ázsiai vidékiparasztok számára lebutított és óccsított változata ugyanis jobb rugózással, jobb kiosztású váltóval rendelkezik, a csomagtartója is jobb és ha valakit annyira nem érdekelne a látszat... akkor kevesebb pénzért többet kap, ha Daciá-t választ. (Arra pedig csak utalok, hogy a múlt század 80-as éveiben ismeretlen budapesti mesterek a daciát szédszették apródarabjaira, majd valódialkatrészekből összerakták, elvágtak a rugókból stb és az így keletkező Dacia mintegy 400ezer km megtételére, azaz taxis munkára alkalmassá lett... Valamint az egykori csaulandiai Dacia gyáraiban a koreai és francia minőségbiztosítás a honos francia minőségbiztosításnál is magasabb szinvonalú muinkára kényszerítette: ugyanazokat a dógozókat!!)

Ja, a link: az innen cslaffantható videóban Bazsó a nyelvi lelemények csokrait kínálja, politikailag is megfelel (egy pompás hasonlatban mutatja be a FIDESZ nemorthodox ámde forradalmi kormányzásának a lényegét, ez pedig a világ autógyártása legújabb

 autóbuzi vagyok, de ilyen semmirevaló nagyrakás dizánnyötletre alig emlékszem.

kataszrófája, a Renault Avantime. Amit segédpoen-t kihagyott Bazsó: Ez az autó 200 kg-val nehezebb a régi [igazi] Ford Transitnál és kb olyan tömegű, mint egy Audi Q7.

 

KÉT ÉVIG VOLT MŰSORON GYEREKEK KÉT (2) ÉVIG!! -értitek?

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr833399696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása