datolyazabáló [Nagy-Budapest melléknevei a múlt század második felének un. "konszolidációs éveiben". Hétközben pl a termelőszövetkezet elnöke a nejonyfínyes datolyazabáló-ban lakó értetleneket szidta, aztán meg szombat este fölvitette magát az M21-es Volgával az Astoriá-ba múlatni s pl ezt a nótát húzatta]

www.fortepan.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr702915705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Steinmann Lujza 2011.05.19. 17:28:42

és jól is érezte ott magát, mert nem úgy ment oda, hogy na, nézzük mit lehet itt fikázni:D

magyar-magyar szótár 2011.05.20. 06:23:44

@Steinmann grófnő: A mai Budapesten az ember nem győzi udvariasan nem nézni a fikát, amit osztán tökfölösleges is lenne még fikázni is.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.05.20. 12:04:00

@Steinmann grófnő: külön csavar, hogy Steinmann, a grófnő ugye egy fiú volt. Hehe.

Steinmann Lujza 2011.05.20. 17:23:02

@vészmadár (pica pica): jaja, beismerem, kissé hatásvadász a név:)) de mivel mostanában nem blogolok, a névgyártásban élem ki magam.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.05.20. 22:20:42

@Steinmann grófnő: van nem egy netes arc, akinek a kommentjei a publikációja.

mázolóxj4cypn 2011.05.21. 13:48:49

67-ben vótam először pesten.Utánna nem sokára még 10 évig.Na mindegy.Nálunk otthon még az ötvenes években egy szórakozóhely vót,a NÁYLON,igy hitták.Aszittem ez a világ csúcsa.Én ott sose vótam benn,csak hallottam,hogy mmúlatnak,Niha apám is.Hallotam a hangját.Ezir azt gondoltam az egy csudálatos hely ahun apám jól érzi magát.-A NÁYLONBAN.-Hogy ércse mindenki-ez vót nálunk az egyetlen neonreklám ,azzal az üveg csűvel ki írva.Pesten láttam rengeteget,elegem lett belőle ,pláne,hogy a szobámba sose vót este emiatt. Na ahogy ott befejeztem a dógom-tanulás-haza is jöttem.
süti beállítások módosítása