magyar-magyar szótár 2010.09.30. 05:31

éli

éli - szexuális célból használja

példamondatok: "Ez osztán, ez a Bërci ember [férfi] télleg, éli a sógornőjit is, nem csak a menyit! A saját gyerekinek a nagyapja, hee!"

*

 "Ennek a Lidusnak nem elég, hogy két embere van, a Pistijüket is éli!"

*

K.: "Te miért kerültél be?"

V.: "Agyonvágtam az uramat. Baltával. [...] "Beszélték a faluban, éli a lyányt. Egyszer aztán nem lett túlóránk, hamarabb értem haza, oszt magam szemivel láttam. Agyonvágtam, hát!"

*

"Hagyjon már tanárnéni engemet ezekkel a buzi hülyesígekkël, ë' ! Ílt éngemet a vëjünk, még tíz éves se vótam!"

3 komment

Címkék: éli

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr602333763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása