A negatív diszkrimináció közhelyesen ismert, minden valamirevaló jógyereknek pfújj, büdös.

 

A pozitív diszkrimináció szerint a halászok törzsének, mert a halhoz vannak szokva, halat szállítok ingyen, mert szegények talán éhesek lennének, ha-mire megtanulnák újra a hálóval való bánást és foghatnának is maguknak halat. Illetve a hálót-a-halásznak felülrőlvezérelt (felvilágosultabszolutista) program azon csődöl be, hogy a halászok a kiigényelt hálókat, mert úgyis ingyír, potyára josztogassák a bolon'pestiemberek , hát eladják a falubéli paraszt*nak, aki potomért megveszi majd jó lesz valamire-alapon.

Jellegzetesen mélymagyar reformizmusban pedig szikes -félsivatagos pusztában tartanak halász-életmód tábort, aholis az ősi halászság mai köbükunokáinak tanítgatják a hálóvetés csínját és a miszter bénjét, a gyerkek a WC mögé járnak cigizni meg röhögni. Gyűjteményem éke az, amiben aztán a kis halászok a barakba szöknek, hat fiú megdug két lányt, viháncolnak, hülyéskednek, és amikor a tanárnéni lebuktatja őket, akkor a lányok azt mondják, hogy ők nem akarták, hanem csak hagyták magukat, ezt aztán a bolon'pesti életmódtanárnéni magyar-magyar szótár híján nemierőszak-ként állítja be.

 

Szerintem Magyarországon a pozitív diszkrimináció legalább annyira súlyos csapás a cigányságra, mint az agyontárgyalt negatív, a szegregáció vagy a rasszizmus. Ráadásul a szegregáció és rasszizmus cigány-cigány viszonyokban is jelentkezik -de most ezt itt nem folytatom.

Nézzük csak a történetet. A pozitív diszkriminációról. Az egyik történet vége az, hogy a cigánytanító álma teljesül: Az egykori tanítványa (cigánytanítóul gyereke, ezesetben lyánya) nem hált el hetedikes korában, nem szült nyolcadik osztályba járás helyett, sőt, a szülei se fogták vissza és engedik járni messzi, városi iskolába. Felsőtagozatban olyan tanárai voltak, akik jóban voltak az alsóbbkasztbéli, mert csak tanító kolleginával. Ésmert egy negyedik osztályos, 10 éves cigánylány kész , bocsjav. asszony, lévén szinte gyermeki bizalommal tanítónőjéhez, tehát nem vette sértésnek, ha a már 11 éves, ötödik osztályos kislánynak , mint régi tanítója, pár hasznos, itt nem részletezendő tanácsot adott a nyári kézműves táborhoz, és a buszmegállóban pedig megviadalozott (szóban) a lány anyjával arról, hogy kézművestáborba menni nem kurválkodás magyarokkal. Sőt, aztán a Rozi Dúrkáló-ban együtt válogattak ruhaneműket, és a tanítónő nem engedte használtbugyit, majdnem újnak látszót, vásárolni az anyukát. (Érdekes az, hogy ónijónormás nérlándus, burkus meg bergengóc nénik ruhaadmányaikba szépen belecsomagolják a divatjamúlt bugyijaikat is. )

 

Tehát egy szép októberi napos hétköznap délelőtt megy vissza az iskolába a gyerekekkel természetismeret óráról a tanítónő, amikor ordenáré módon kikenyve-festetten is megismeri az ő lyányát, akinek most a megyeszékhely felzárkóztatási gimnáziumában kéne ülnie órán, a padban. Namost, itt kettőt tehet a cigány faluban dolgozó értelmiségi. Az egyik az, amit ezesetben minden szájjalcsináló, cucjológius és megélhetési érdekvédő csinálna.

A miért kérdésre ugyanis a kislány arcába temeti kezét és a megnyálazott kisujja végével könnyet igéz a szeme sarkába: A suliban rasszimus van, nem szeretnek, mert cigány vagyok [értsd: A városi cigányok cigánynak csúfolják, mert falusi, szegény-falusi, és az anyja nem engedte a dúrkállaóban csípőnadrágot venni, pedig a városi cigánylányok csípőnaciban (de testszínű pólóval a felső top alatt!! mert a has nem látszhat ki, a köldök...) villantanak].A naív pesti értelmisegg mit se tudja, kiket zárkóztatnak föl a felzárkóztatásiiskolában a megyeszékhelyen. Előítéletesen megjelenik benne az a hazug kép, aminek továbbéltetése a megélhetési jogvédők érdekében áll.

 

Gyűjteményem  variációjában a védőnéni álítja meg a kislányt az utcán... és a kislány nmem felzárkóztatásiba jár, hanem rendes szakközépiskolába, ahol a tanárok a felelőten lazulásaikat nem hazudják el alternatív waldorfizmusnak. (Majd a waldorfizmusban még lesz erről szó, hogy beleefér-e az, ha a tanárbácsi magnóról Pink Floydot bömböltet a laissez faire csatazaj elnyomására, csak még az imrelytanárbá' típusú szélhámos pedagógiabűnözőre  ki kéne talánom egy nevet, mert így magára ismerne, ha olvasná...)

 Szóval ekkor a tanítónéni igyekezvén uralkodni az érzelmein, sírás' benyel', de mégis magas-C re hangol. A helyi cigánytörzs kulturájában ugyanis az érzelmes, sokszor trágárságokkal spékelt kiabálás nem mindig negatív. Egyhelyiségben[15 nm] élő14-20 ember között szükséges is bizonyos kalibrálása a hangerőnek és látszólagos érzelmek kinyilvánításának. (Tehát, amikor Szatyros Piri Tyúkszedő Marist felszólítja nevetve, hogy ereggyenek be az iskolába és idegesíjjék föl a bolonpesti tanétóasszonyt, akkor, miközben durva káromkodásokat riokoltoznak a szöveggel össze nem egyeztethetően mosolyognak egymásra a jó mókán, mert a kínyes pesti, kurvapicsa vagyis módján ékszerezett és festett magyarasszony szerintük megérdemli azt. Az ő törzsükben ugyanis asszony szoknya alá bokánál zárt mackónadrágot vesz nyilvános helyen.)

 

Szóval a tanítónő nebasszamegajókurvaISTENY a zeget! -felkiáltással nyit, tovább nem részletezem. Hazudsz, semminemigaz!   Elhiszem kislyányom, hogy érdekes szemeket mereszgélnek a frissenmosottan is Rihanna sosevolt szépnapjait idézően olajos fényű hajadra, meg ki nem irígyelné a csinos alakodat, meg érdekes vagy, de én is kis faluból kerültem kollégiumba és gumicsizmás büdös parasztpicsának csúfoltak a városi lányok. És az iskolában teneked még azt is elnézik, amit másnak már nem -ugye? És eddig hány napot lógtál el nyilvánvaló hazugságokkal? Most fogod magad, mindjárt itt a délibusz, oszt visszatakarodsz az iskolába, mertkülönben a picsádat [fütty-fütty SÍP & sokfütty]!! megértetted?

 

Ez egy súlyos pillanat! Van igaza a lánynak abban, amire hivatkozik. De a régi tanítónőjének meg még annál is inkább igaza van. Bárhogyanis, ki az a kisfalusi, aki nem sírva szenvedi végig a városi iskola első félévét, netán az első hármat is? Még szólni sem szabad, mert akkor a komoly városiak leszólják frusztráltságába üldözési mániás idegbetegnek és pszichológushoz küldik, mert ez a pest-vidék ellentét csak az alfeőd tajparaszt cselédmentalitásúak víziója ám! A sok reform következtében egy kisfalusi színjeles tanuló a pedagógiai munkát látványosan hanyagoló (mert már ugye középiskola..) gimnáziumban 2-3-as jegyekkel bukdácsol, mire fél-másfél év múlva behozhatja a lemaradását. A városi középiskolában egy pedag se veszi a fáradságot, hogy a rossz jegyei miatt már félőrült jótanuló kislány arcát a kezébe fogja és azt mondja, most majd másfél évig szenvedsz, másodikban eléred a 4-est és mire számítanak a jegyek, megint jeles és kitűnő leszel.

A pozitív diszkrimináció talán egyetlen előnye, hogy cigány tanulót a legeslegvégső esetek utáni hetvenhetedik végső eset következtében, ha eltanácsolnak.

Egy cigány tanuló, ha szépen csöndben végigüli a négy évet, akkor valahogy áttolják a tanárok, mert melyik iskola merné azt felvállalni, hogy cigányt kibuktason.

Egy cigány tanuló nagyjából tízszer annyit hiányozhat és engedhet meg magának egy átlagos iskolában akkor is, ha a tanulók negyede cigány.

 Hazudik, aki azt mondja gyorstalpalt cigány félértelmiségiek előtt, hogy ha nem sikerül is a vizsga , de ti már példaképek lesztek. Az őszinteség az, hogy nem példaképek,hanem kivetettek lesznek: a cigányközösség nem fogadja vissza diplomását és más cigányközösség pedig duplán veti ki. 

 A cigánytanító nő azt is tudja, hogy a kevésbé szerencsés, bár ugyanolyan magas nyersintelligenciával született lánytársai ezt a szerencsés társukat mindennek lehordják. Az a padtársnője, aki 14 évesen a második gyerekével terhes, büszkén tolja előre a hasát,és le se merem írni ide, miknek hordja el az egykori barátnőjét, akit közben titkon irígyel, mert talán "irodista" lehet. Ha kibirja érettségiig.

 

*paraszt -itt átverhető hülye bamba, tétetlen [tehetetlen] képes azért a kis pízér [havi nettó 90] eljárni daógozni , családja sincsen, arra sincsen esze...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr461426167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.11.24. 11:06:25

Na ja. A pokolba vezető út is jószándékból van kikövezve, avagy melyik a jobb, egy fogatlan vagy egy fogadatlan prókátor?

Többoldalról széjjelcincálás rulez, de összerakni bírja-e újra? Hagyni mindent, menjen a maga útján? Wei-wu-wei?

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.24. 16:07:53

"hat fiú megdug két lányt, viháncolnak, hülyéskednek, és amikor a tanárnéni lebuktatja őket, akkor a lányok azt mondják, hogy ők nem akarták, hanem csak hagyták magukat, ezt aztán a bolon'pesti életmódtanárnéni magyar-magyar szótár híján nemierőszak-ként állítja be."

ja, pedig ha nem hagyják magukat, akkor vagy van erőszak, vagy nem.
De ha van, akkor az pofán baszás, azt meg nem akarták megkockáztatni.

Amúgy ismételed önmagad. :-(

De azért csak hajrá!

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.11.24. 19:54:26

látod bazdmeg, hiába, világmegváltás nem lesz belőle :-).
de ahhoz képest, hogy odahaza de tudják, hogy csak azért ócsárolják az idegenből jött tanerőt, hogy szokja, meg bírja, és akkor rendben lesz, de ha ők kerülnek el hazurlul, és megkapják a városban ugyanezt, mán hogy sír a szájuk!

Crouch 2009.11.25. 00:57:03

Már várom a városi középiskolákról szóló írást.

magyar-magyar szótár 2009.11.25. 03:10:47

@Crouch: Feltétlenül olyan vidéki középiskola[példa] kerül bádogasztalra, ahol van rendvédelmi tagozat. A kedves szülők nem bemennek az iskolába, hanem az iskola sarkára, az utcára hívatják ki a tanárt, ott közvetlenül négyen társalognak a gyerekről vele, de az utcán még várakozik egy Ötös Bömös meg egy viselős cuzzúki. Ilyen körülmények között kell kifejtenie az osztályfőnöknek, hogy ha a gyerek két év alatt 87 napon jelent meg az iskolában, talán mégse nem rendvédelmi tagozatra kéne járnia. Ilyen esetekhez persze az indavideo payolastábja nem dugdos oda kamerákat...

magyar-magyar szótár 2009.11.25. 03:16:33

@Jobb híján MDF-es: Az önsmétlésről. Netokratív alapszabály, hogy az egyetlen-eredeti-elsőfelveté érthetetlen és zavaros, összeesküvéselmélet, semmi sem igazolja. A Tízszeres Ismétlés Szabálya az alap a netokrációban, ha tízszer ismételnek valamit , akkor talán egyszer érthető lesz.

Sajnos ehhez ismerni kellene ezeket a lányokat, ha ököllel ütnek, akkor nem "édybabba hellókittisen kifordított fél-ököl-ból csuklóval, hanem fiú módján. Ha pl a társnőjük ki akarja fogni a pasijukat, akkor két kézzel hajánál fogva lerántják a fejét és térddel fölfelé (térdemelésszerűen) az7 arcába bele, a méhébe akkor térgyelnek, ha már kezdene hanyattesni. Ha nem hagyják magukat, hát nem hiszem, hogy akármelyik fiúnak megérné az, ha a zacskóját öt körömmel igen erősen ragadván csavarásznák. Még annyit, hogy testnevelés órán ezek a lányok függeszkedve félig fölmennek a kötélen és 10-12 szabvány fekvőtámaszt is tudnak.

magyar-magyar szótár 2009.11.25. 03:19:08

(folyt) elfelejtettem, hogy 7 éves és 18 kg-s korukban a 10kg-os öcsikéjüket ringázták a csipejükön vagy 10 literes műanyagkantában hordták a vizet a kútról. Tehát innen a karerő.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.25. 08:11:38

@bs395:

"hogy odahaza de tudják, hogy csak azért ócsárolják az idegenből jött tanerőt, hogy szokja, meg bírja, és akkor rendben lesz, de ha ők kerülnek el hazurlul, és megkapják a városban ugyanezt, mán hogy sír a szájuk!"

Ez így eléggé bezárkozó, mobilitás-ellenes hatást eredményez.

A zsidó-keresztény kultúránk alapja pedig az, hogy ne tegyél mással olyasmit, amit nem szeretnéd, hogy veled tegyék.
Ide kellene betérni/megtérni.

Erzsebet 2009.11.25. 11:17:36

ÉN egy kisváros gimnáziumában érettségiztem, 27 éve. Az én időmben három vidéki cigánylány tanult ott. Csendes szolid gyerekek voltak. Nem voltak kiközösítve. Az egyik fehérbőrű, kékszemű volt, csak a neve utalt származására. Belőle ápolónő lett, magyar fiú vette el. Kislánya teljesen magyar gyereknek nézett ki. A család nem fogadta be a cigány menyet. Anyósával állandóak voltak a konfliktusok. Egy városkörnyéki nagyközségbe mentem férjhez. Itt több beilleszkedett roma család élt. Gyári munkások, kisiparosok. Ezeknél előfordult,hogy a lányokból, tanárnő,óvónő, énekesnő lett. Ezek magyar párra találtak. Életmódjuk nem tért el a falusi lakosságétól. A cigányoknál a mackónadrág, szoknya alatt kiment a divatból. Erdélyi Gábor-asszonyokon láttam már a bő szoknya alatt neonszínű, ún. leggins nevű nadrágot. Ők harisnya helyett viselik, télen hideg a rózsás szoknya. Ők zárt tuhákban, kendőben járnak, nem sminkelik magukat.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.11.25. 12:26:53

@Jobb híján MDF-es:
minden társaságban megvan a hierarchia egy tucat kategória szerint. amikor új hús kerül bele, letesztelik, mit tud, meddig mehetnek el vele, és ő meddig megy el. ezt a szivatást/avatást követi a beilleszkedés: ha a sor elejére kerülsz, akkor öröm é bódottá, ha a végére, az rassizmus és kirekesztés.
magyar gyerekek magyar gyerekkel ugyanolyan gonoszok tudnak lenni, mint egy cigány gyerekkel, és nem feltétlen azért, mert rosszabb, mint ők, hanem akkor is, ha fenyegeti a status quo-t.
megtérni? bah! niccolo cussano bíboros a pápa jobbkezeként nyugodtan filozofálgathatott azon a 15. században, hogy hány bolygón van még értelmes élet, de giordano brunót nem sokkal később élve elégették hasonlóért, mert fenyegette a sorrendet.

intizar 2009.12.04. 13:46:32

Milyen hülyeség már cigány szokásnak beállítani, hogy a tanár "gyerekének" nevezi a tanítványát. Gyakorlatilag minden tanár így jár el, amelyik még nem gyűlölte meg a kölyköket teljes szívéből. Idézet a megbízhatóan árja Teodóz atyától (ha jól emlékszem, dogmatikát tanított nekünk a ferencesben): "Volt egy lányom, aztán született még tíz". Persze hogy röhögtünk rajta, de nem azért, mintha cigányosan fejezte volna ki magát.

intizar 2009.12.04. 13:47:23

Bocs, tudom én, hogy a magyar-magyar szótár nem nyelvi jellegű vállalkozás, de ha már egyszer viccből így hívják, akkor tessék már a nyelvre odafigyelni!
süti beállítások módosítása