Kiskacsa úszik fekete tóban

Szennyez az ipar

jaj egyre jobban

/Darvasi László, 1980/

 

Ambivalens a viszonyom az industrial zenéhez is. Azt hiszem, a Rossz Mozgó Világban olvastam erről, zenéről ugye, olvasni, ö... ésmivel akkora sznob voltam már akkor is, mint ide Klotildliget, hát úgy gondoltam, hogy ez tetszene nekem.

Egyébként pedig maszek  betonkeverővel (szögvas vázon tengely, rajta IFA kormány, s egy kézifékkarszerűséggel kellett a cakkozott tárcsába betalálván állítani a bödön szögét, és a hangja virradattól sötétedésig, ami nyáron több, mint 12 óra, zrzrzrzrz-NÁNÁNÁNÁ-zzrzzrzzrrzrrz-NÁHRRNÁHRRná- zrzrzrzrz-NÁNÁNÁNÁ-zzrzzrzzrrzrrz-NÁHRRNÁHRRná zrzrzrzrz-NÁNÁNÁNÁ-zzrzzrzzrrzrrz-NÁHRRNÁHRRná- zrzrzrzrz-NÁNÁNÁNÁ-zzrzzrzzrrzrrz-NÁHRRNÁHRRná  zrzrzrzrz-NÁNÁNÁNÁ-zzrzzrzzrrzrrz-NÁHRRNÁHRRná- zrzrzrzrz-NÁNÁNÁNÁ-zzrzzrzzrrzrrz-NÁHRRNÁHRRná  zrzrzrzrz-NÁNÁNÁNÁ-zzrzzrzzrrzrrz-NÁHRRNÁHRRná- zrzrzrzrz-NÁNÁNÁNÁ-zzrzzrzzrrzrrz-NÁHRRNÁHRRná  zrzrzrzrz-NÁNÁNÁNÁ-zzrzzrzzrrzrrz-NÁHRRNÁHRRná- zrzrzrzrz-NÁNÁNÁNÁ-zzrzzrzzrrzrrz-NÁHRRNÁHRRná  hrrrr hrrrörörrö hrtrrr hrörörörö hrrrr hrrrörörrö hrtrrr hrörörörö hrrrr  zzrzzrzzrrzrrz-NÁHRRNÁHRRná- zrzrzrzrz-NÁNÁNÁNÁ-zzrzzrzzrrzrrz-NÁHRRNÁHRRná zrzrzrzrz-NÁNÁNÁNÁ-zzrzzrzzrrzrrz-NÁHRRNÁHRRná- zrzrzrzrz-NÁNÁNÁNÁ-zzrzzrzzrrzrrz-NÁHRRNÁHRRná  zrzrzrzrz-NÁNÁNÁNÁ-zzrzzrzzrrzrrz-NÁHRRNÁHRRná- zrzrzrzrz-NÁNÁNÁNÁ-zzrzzrzzrrzrrz-NÁHRRNÁHRRná  zrzrzrzrz-NÁNÁNÁNÁ-zzrzzrzzrrzrrz-NÁHRRNÁHRRná- zrzrzrzrz-NÁNÁNÁNÁ-zzrzzrzzrrzrrz-NÁHRRNÁHRRná  vvv zrzrzrzrz-NÁNÁNÁNÁ-zzrzzrzzrrzrrz-NÁHRRNÁHRRná- zrzrzrzrz-NÁNÁNÁNÁ-zzrzzrzzrrzrrz-NÁHRRNÁHRRná  

alig vártam, hogy este aztán eltakaríthassam KRCCSSÍJJJZRHRÍÍÍJJJZCSKRCSHRÍJJJ

 Trabant kerekekekn gördült ez a keverő s egyszer elúztam a haveromhoz a kalákába 4 kilométerre. Valamivel nagyobb volt az önsúlya, mint a Trabantnak.

Annyi betont meg maltert [malytert ! -így ejti a szerző -a szerk. röh.] kavartam ilyen maszekbetonkeverőkkel, hogy csak az tud vélem vitába szállni az industrial zenéről, aki szintén zenész volt. 

 

 gyári betonkeverő, de ennyi km után már ez is autentikusan muzsikál

2 komment

Címkék: industrial

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr611517188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RoFä 2009.11.13. 02:02:56

Én is sznob vagyok és voltam Einstürzende Neubauten koncerten, és jó volt.
Betonkeverőt nem használtak szerintem

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.11.14. 15:12:32

Én fiatalkoromban szerettem volna egy olyan industrial happeninget csinálni, amelynek keretében lebontunk egy házat, majd felépítjük 10 méterrel odébb. Nem voltak társak hozzá.
süti beállítások módosítása