mint a blogmagyar jövője...

Menstruációs csésze – egy csúnya német szó arra mi próbálni akartam kint szívesen néha. A holdcsésze, a dívacsésze vagy Lunette már ott voltak a jobb nevek ezeknek a puha orvosi szilikonból való tartályoknak. Ki szeretné tudni szívesen mi van alternatívákkal drága sok szemét okozó és körülmények alatt ártalmas veddmeg-dobdel  higiénia, a másik sikerülhet tudnia itt. Bárhogy is nem annyira vagyok elégedett azóta régen tamponokkal és kötésekkel már, bár ez sok év után működik éppen gyakorol nahát, ilyet annyira igazán gyakorlatinak és barátságosnak találta mindazt test. Nyugodj meg: Én először egy barátnőmtől hallottam erről   valami – és nem nagyon sokat gyónt meg a titkaiból. A csésze alakját a menstruációshygiénia diktálta és gondoltam : Aú -júj: akkor ez megint az ostobaságért van. Talán jön annak a tetőjén, ami velem, Stereotypeddel szintén ütött az ügyben: Mert egy ember elmondta ezt nekem, én különlegesen szkeptikus voltam. Ráadásul, bár akárhogyan kíváncsivá válik, elkezdtem nézni. Pajkos leány,  ha a németül beszélő oldalakon nem talál meg,  a hálóval  kutat  ezután:  rövid idő múltán az angolon találtam még néhány tájékoztató oldalt.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr511385521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fruttipapir 2009.10.26. 18:00:04

:DDD

Pont ez kellett nekem!

Köfi.

pp

expansiv 2009.10.26. 22:11:41

Én azt 'ttem, ez COTTON!

expansiv 2009.10.26. 22:12:53

Ja, a nő meg vadul sémita, hogy szokjuk a Ráchelek és Debórah-k lófejű szépségit...:((

magyar-magyar szótár 2009.10.27. 02:05:13

@Bóvica: Azért előtte kérdezze meg nőgyógyászát, mert az ilyenténi pangatás ezt az eszközt is a nőgyógyászok bukszája barátjává teszi. Lásd a nőgyógyászok barátja szóczikkelyt.

fruttipapir 2009.10.27. 16:10:43

Kedves M.!

:)

Nem kell mindjárt kombinálni...Jót röhögtem, hogy ilyen is van és kész.
DEhogy veszek ilyen faxságot!

:D

Pp
süti beállítások módosítása